06.11.2015, 16:07 | czytano: 6055

Protest przeciwko imigrantom na nowotarskim Rynku

Działacze Ruchu Społeczno-Narodowego Nowy Targ i Nowy Sącz organizują w sobotę na nowotarskim Rynku pikietę antyimigracyjną. Rozpocznie się ona o godz. 15:00 w okolicach fontanny.
"Pikietą tą chcemy pokazać, że Polacy nie chcą imigrantów z Afryki i Azji - obcych kultur - usilnie nam pompowanych w miejsce rodaków-repatriantów, którzy latami czekają na możliwość powrotu do Ojczyzny - piszą w komunikacie rozesłanym do mediów działacze RS-N. - Chcemy również zwrócić uwagę na to, że Europa Zachodnia doświadczyła już doskonale, na czym polega przyjmowanie fali imigrantów. Wystarczy bowiem spojrzeć czy to na Francję, czy Szwecję, czy Austrię bądź Niemcy - jaka tam panuje przestępczość, na ile imigranci się asymilują z resztą społeczeństwa (a raczej nie asymilują się w ogóle, tworząc własne enklawy, siedliska). Pragniemy uzmysłowić także to, że polityka polskiego rządu (tak bardzo zależnego od Brukseli) sprawiła, że z Polski wyjeżdżają ludzie, głównie ludzie młodzi. W ich miejsce ci sami politycy chcą sprowadzić nam muzułmanów, którzy kierują się zupełnie innymi wartościami (wystarczy tylko spojrzeć na to, jak traktują oni kobiety), a którzy będą żyć z naszych pieniędzy, z naszych podatków, otrzymując wysokie zasiłki socjalne".
oprac. r/
Może Cię zainteresować
komentarze
lol09.11.2015, 19:32
A coś więcej masz do powiedzenia po za negowaniem tego co ktoś napisał.
do lol09.11.2015, 09:53
Głosuje na Palikota i SLD. Czytając twoje wypociny jestem w 100% pewien że kolejny rząd będzie wyłącznie lewicowy. I to jest światełko w tunelu które rozjaśni ciemnote którą propagujecie.
lol08.11.2015, 11:29
Proponuję tym wszystkim, którzy chcą ISLAMU niech zaproszą taką 15 osobową rodzinę nierobów do siebie do domu.
Jeśli Wy wszyscy akceptujący i broniący ISLAMU chcecie ich mieć to sobie weźcie ale nie narzucajcie tego innym.
Nie mam nic przeciwko imigrantom. Mamy wiele osób wysiedlonych w trakcie wojen więc pomyślmy o nich. Są bogate kraje ISLAMSKIE i niech sobie sami zadbają o swoich braci w wierze.
ISLAM to religia fanatyczna.
Anna07.11.2015, 20:10
=> Sobieski:
Ciekawe,co Anglicy sądzą na temat zalania ich kraju polskim żywiołem? Ciekawe, co o tym samym sądzą Niemcy? Irlandczycy? Austriacy?Norwedzy? A nawet Islandczycy? Nasi imigranci są lepsi? Bo? Nie,nie przekonałeś mnie. Chociaż... popisujesz się elokwencją, zwrotami łacińskimi, no i pisałeś takie fajne listy do Marysieńki... Nie, jednak nie.Nadal mnie nie przekonujesz.
sobieski07.11.2015, 17:09
Anna:
A czy wiesz jaki jest największy problem z tymi światowymi spiskami? Ano taki że trzy spiski na cztery okazują się a posteriori faktami a nie żadnymi teoriami spiskowymi. Możesz w tym antyimigranckim procesie jaki się obecnie w Polsce odbywa nie partycypować, ale nie łudź się że imigranci, jak już tu do nas wtargną, to ominą Ciebie, Twoją rodzinę, Twoje życie, Twój dom, pracę, bezpieczeństwo, itd. Naprawdę zbyt wiele wskazuje na to że to jest jakiś obłędny scenariusz zalania Europy muzułmańskim żywiołem i że autorami tego scenariusza nie są bynajmniej żadni altruiści ani pięknoduchy (podobno w pierwszej fazie malarii człowiek jest zachwycony i oszołomiony dziwnym uczuciem ekstazy, ale to w dalszym ciągu jest malaria).
apacz07.11.2015, 16:29
@LOL
Nie wazne, ze Polacy się dostosowuja za granica. Są nadal imigrantami i obcymi i nalezy ich wydalic natychmiast do ojczyzny bez prawa powrotu!Zabieraja miejsce rodzimym mieszkancom.
Wiesz czemu imigranci emigrują? Bo się nie potrafią dostosowac. Jezeli w Polsce nie potrafi się dostosowac to i w USA tym bardziej wiec precz z mojego kraju emigrancka bando!
do PTYŚ07.11.2015, 16:19
Nie truj . Kogo to obchodzi . Ateiści zapytają ,kim był JP 2. I co?
tępynarodowiec07.11.2015, 16:05
Jestem przeciwko poprawności politycznej!
I mam nadzieje, że tak samo reszta Europy! Potraktuje w odpowiedni sposób (natychmiast wydali bez prawa powrotu) wszystkich emigrantów a zwłaszcza zarobkowych z Podhala z Ameryki i EU!
matka07.11.2015, 15:56
do Antyburak- czy jestem inteligentna to nie tobie oceniac , bo nie o tym tu piszemy ,jak ci nie pasi to spadaj przyjmowac ciapatych bo chyba o to ci chodzi żeby udac bardzo madrego bo reszta to buraki które nie daja się omamic pismakom jacy to muzułmanie są cacy.
Anna07.11.2015, 15:51
=> Sobieski
... ten nick...
Możesz mnie zarzucić stosem faktów i "faktów",danych statystycznych i historycznych, przykładów i wytycznych - nie, dziękuję. Nie przyłączę się. Nie kusi mnie szał ogólnoświatowych spisków.
Śliczny07.11.2015, 15:47
Czy ktoś mi powie jakie wici nasze bociany rozpuściły po Afryce że turbany wpław do nas garną?Zimy nie będzie?PiS u władzy?.Niech się jeszcze Morze Czerwone rozstąpi to żegnaj golonko, moje psiska będą musiały żreć koszerną karmę.
A07.11.2015, 15:09
motłoch to motłoch
ptyś07.11.2015, 15:03
Aha, jeszcze jakiś mocniejszy filozof: Jan Paweł II, "pamięć i tożsamość", Polska piastowka Polska jagiellonska, jedność w wielości i wielkość, multikulturowości przed wiekami, przez wieki. Polska jest jednorodna od II wojny światowej, to króciutko, patrząc na ponadtysiącletnią historię Polski. Antemurale tu było, oowszem. Ale stosów nie było, jakoś to sie ładnie wyważyło. Ale dobrze, wszędzie przychodzą ruchy ekstremistyczne: Włochy, Niemcy (1933). Ale tak, protestujcie, wolno Wam, póki co. Oleska dla Polaków, Anglia dla Anglików, Kuba dla Jakubów,
lewak07.11.2015, 14:19
w białej kupie rozum w d.... e. No trzeba się z tym zgodzić, niestety.
do wicher07.11.2015, 13:52
Przed tobą i takimi jak ty........Mój dom stoi zamknięty!
mieszkaniec07.11.2015, 13:45
tutejsza - myślisz, że ten uchodżca by na ciebie rzeczywiście poleciał?...chyba nie
kmwtn07.11.2015, 13:43
@ Felix
W roku 1975 policji zgłoszono 421 gwałtów; w roku 2014 liczba ta wyniosła 6620. Stanowi to wzrost o 1472%.
Poczytaj sobie jak wygląda Malmö i tamtejcza dzielnica uchodźców.

Z resztą:
- Czy imigranci się asymilują?
- Czy imigranci uciekają bo wojna itp?
Jeżeli odpowiadasz tak to sobie ich weź do domu i utrzymuj.

Dane ONZ mówią, że 70% uchodźców to młodzi faceci! Dlaczego lecą do Europy a nie np. do bogatej Arabii Saudyjskiej gdzie panuje ich kultura? BO TAM NIE DAJĄ ZASIŁKÓW! Oni nie wyjeżdżają bo coś im grozi tylko to kolejna gierka Wujka Sama i Izraela by zalać tym czymś Europę która nie wie co do siebie wpuszcza. Na szczęscie się już budzi a w samych Niemczech protesty gromadzą setki tysięcy ludzi.

Multi kulti nie wypaliło, kto bym zza granicą ten wie. A porównanie, że Polacy też emigrują jest totalnie bez sensu. Polacy jadą pracować, asymilują się. Jesteśmy z tego samego kręgu cywilizacji zachodniej, cywilizacji chrześcijańskiej- nie ważne czy katolickiej, protestanckiej, ewangelickiej, prawosławnej czy grekokatolickiej. To jest ten sam krąg kulturowy zupełnie odmienny niż islam.

Więc kto tak kocha emigrantów niech sobie sam ich utrzymuje.
sobieski07.11.2015, 13:43
Anka:
Mylisz się. Sytuacja jest nadzwyczajna i ci działacze RS-N w tej konkretnej sprawie mają 100% racji. Oni protestują przeciwko naprawdę spiskowi przeciwko Twojej ojczyźnie. Najpierw taki przykład: Amerykanie dostali mocno w Wietnamie i gdy po latach udało im się sprowokować ZSRR do interwencji w Afganistanie, w momencie gdy zginął tam pierwszy żołnierz radziecki to w Waszyngtonie imprezowano, balowano, szampan lał się szerokim strumieniem bo wiedzieli że "to jest ich Wietnam". Tak samo doprowadzeni do rozpaczy przez swoich arabskich imigrantów Francuzi, Niemcy i Anglicy będą skakać z radości z chwilą gdy pierwszy imigrant trafi do Polski - oni wyłożą miliony EURO, oni zrobią wszystko aby tylko tych pierwszych Muzułmanów do jednolitej kulturowo od 1945 roku Polski sprowadzić. Reszta już pójdzie gładko: z 50 imigrantów zrobi się 500, a z 500 następne 50 000 i tak dalej. Aby tylko jedną, pierwszą strefę Szariatu zalegalizować w Polsce, aby stworzyć precedens. Na koniec, Anno, będziesz bała we własnym kraju wyjść na ulice (nie myśl że będzie jak we Francji, gdzie burki są zabronione; Francja jest państwem świeckim, Polska ma w Konstytucji zapis że jesteśmy państwem "tolerancyjnym światopoglądowo", a to oznacza że policjant nie będzie mógł w Polsce ingerować w ich wiarę i nakazać odsłonięcia twarzy).
ewa07.11.2015, 13:17
Ja w sobotę ,to rynek omijam z daleka. Jak by mnie ktoś z wami zobaczył to ja zastałabym migrantką. Na zbity pysk ,by mnie z domu wykopali. I mieliby rację. Są jakieś granice głupoty.
Anka07.11.2015, 13:05
Chyba bym umarła ze wstydu, gdybym miała stanąć z Wami w szeregu,szanowni protestanci wielbiciele czystej rasy i wielkiej Polski. Tak że nie, dzięki. Każdy z nas jest imigrantem. (bluzgi o lewackich szmatach za trzy... dwa... jeden...)
moje 3 grosze07.11.2015, 12:34
Wszystkim tęskniącym za imigrantami wyznającymi islam polecam do przeczytania wiersz A. Mickiewicza ,, Chłop i żmija''. To faktycznie był wieszcz.
sobieski07.11.2015, 11:37
No fear:
Nie jestem lepszy od innych, jak mi wyszło w życiu tak mi wyszło i to jest moja prywatna sprawa, natomiast ani się nie boję ani nie jest mi obca wiedza na ten temat. Mam żal do liberalno-lewackich elit w Polsce, bo właśnie za sprawą tych fal imigrantów wychodzi na jaw że oni za naszymi plecami od lat to dla Polski knuli. Polakom podobało się przemówienie Kaczyńskiego w debacie sejmowej na ten temat (oby nie zdradził pokładanych w nim nadziei), ale ja posłuchałem sobie jeszcze w tej samej debacie pana Iwińskiego z SLD - ten gość już był w ogródku i witał się z gąską!!! On atakował premier Kopacz od tej antypolskiej, proimigracyjnej strony!!! On w swoim przemówieniu dawał do zrozumienia że istnieją już zaawansowane plany przyjęcia w Polsce Muzułmanów i tylko poszturchiwał panią Kopacz że opieszale ten wspaniały plan arabsko-polskiej mieszanki kulturowej wprowadza w życie!!! Sprowokowałeś mnie, będę na tej patriotycznej w dobrym sensie tego słowa demonstracji, NO FEAR!!! Sobieski pofatygował się do Wiednia, to czemu ja nie mogę przejechać się do Nowego Targu?
ZIliady07.11.2015, 10:55
Na co wpuszczać Konia trojanskiego do Europy? Żeby się mu wypłacać. Głupota gdyby miała skrzydła toby latała.a wpuszczanie islamistów jest głupotą. Każdemu można okazać pomocną dłoń tylko nie temu który chce po niej wejść skoczyc na kark.
Kto chce się schronić u nas, to niech się polonizuje, żeby nie być najeżdcą.
Do Osła07.11.2015, 10:42
Ośle ośle zapomoniałęś kto wysłał naszych żołnierzy do Iraku i Afganistanu kto zgdził się na te więzienia nie pamietasz ? jak dobrze że ten ZLEW nie dostał się do Sejmu
Ptyś07.11.2015, 10:14
Eeee, Bożenko, pogoda taka ładna, słonko świeci... A my tutaj nawołujemy, jadem sie dławimy dwojakiego rodzaju, mięsem rzucamy na prawo i lewo, zamiast na grilla (ostatniego tego lata) rzucić. Ludzie, widzieliście tu jakiegoś muzułmanina? Czy zamiast Lidla, biedronki, kościoła nam tu meczety rosną jak grzyby po deszczu? Powinniśmy przyjmować imigrantów... Z Jamajki! Nie Napinajmy sie na zapas, nie rzucajcie k****w na wiatr
koza07.11.2015, 09:39
TAK AMERYKA dla amerykanów. Anglia dla anglików ! I w pole z tymi polskimi okupantami. Zaraz nam si Podhale zaludni. Co to za szwendanie się po świeci. Siedzieć na d...e i klepać biede.
NSZ07.11.2015, 09:23
Wietnamczykow jest ponad 150 tyś ale nie słyszałem OŚLE żeby domagali się jakiś szczególnych praw i nam cokolwiek narzucali W Norwegi islamisći domagają się własnego państwa, w Niemczech fala gwałtów ,rozbojów ,codziennie wybuchają burdy w obozach jak chcesz to zaproś ich do swojego domu napewno ubogacą twoje życie
hary07.11.2015, 08:44
do osioł - wietnamczyki są ale pracują w większej większości a tym ciapatym jest w głowie narobić dzieci i socjale z każdej dostępnej strony pobierać .Wiem co piszę bo trochę widziałem co się dzieje w innych bogatszych krajach .
tutejsza07.11.2015, 08:40
my wyjeżdżając za granicę musimy sami sobie znaleźć pracę, mieszkanie, dopasować się do panującej w danym kraju kultury, a ONI CO ??? przychodzą i jeszcze płacić im będziemy !! każdy wie jaka u nich panuje kultura, a szczególnie jak wygląda traktowanie kobiet !! CHCĘ BEZPIECZNIE I BEZ OBAW WYCHODZIĆ NA ULICĘ !!! a nie żyć w strachu czy jakich uchodźca na którymś rogu mnie nie zgwałci.. !! mało jest ubogich Polskich rodzin, którym trzeba udzielić pomocy???
No fear07.11.2015, 08:01
Strach i niewiedza, podsycane nienawiścią jednostek, którym najczęściej w życiu nie wyszło, zgromadzą na tym marszu ludzi, którzy myślą że są lepsi od innych. A grzechem większości emigrantów jest to, że się urodzili w niewłaściwym kraju, w niewłaściwej kulturze, w niewłaściwym czasie. I choć chcieliby wieść spokojne życie nikogo nie krzywdząc, nie mają prawa, powinni się dać zabić, bo mają w swoim społeczeństwie jednostki o poglądach ekstremistycznych, a my nie potrafimy ich odróżnić, więc ze względu na ten promil osób niebezpiecznych powinniśmy pozwolić umrzeć pozostałej zdecydowanej większości.
was07.11.2015, 07:52
ktos tu napisał o wietanmczykach, że jest ich duzo, a my tego nie zauważamy. nie zauważamy, bo oni jak mróweczki... są cisi i pracują od rana do nocy. nie ma z nimi żadnego problemu w przeciwienstwie do tych muzułmańskich rozszczeniowców . przyjadą do polski i powiedzą, że polskie prawo ich nie obowiązuje, bo że niby gdzie oni są tam jest prawo allaha?Wietnamczycy sie nie skarżyli, że ich jądra bolą i nie domagali się prostytutek [ swoją drogą maja goscie tupet ]
Sławek07.11.2015, 06:37
Wybaczcie mój sarkazm ale z N.T to ludzie uciekli przemysł omija szerokim łukiem miasto urzędasów księdzy supermarketów łażącej bez celu młodzieży,starego kina,słabych knajp brak gogo klubów nawet dziewczynki z Sybiraków uciekły pozdrawiam ex mieszkaniec
JamCiOn07.11.2015, 06:18
Ale kebaby jecie, jakby przez miesiąc nikt nie jadł, to zaraz by zwineli manele, a potem się dziwicie. , że przyjeżdżają. Jedz u miejscowych i znanych kucharzy a żaden muslim tu ni e wejdzie
komandos07.11.2015, 01:47
to g*** wszystkiego sobie życzy i żąda na nic nie chce zapracować w Niemczech ostatni sobie zażyczyli domów i aut ciekawe czego jeszcze (jakiś miesiąc temu chcieli kobiet bo im jaja puchną) /.../pozdrawiam

Naruszenie regulaminu. Moderator.
komandos07.11.2015, 01:42
do tych co bronią islam G*** WIECIE JACY ONI SĄ jedźcie za granicę zobaczycie co potrafią, i głupi rządzący zamiast się przeciwstawić to jeszcze popierają to ***. Przyjedźcie na wyspy a jeszcze w okolice Birmingham to zobaczycie do czego ONI są zdolni. Wtedy porozmawiamy jacy oni są.Pozdrawiam tych którzy wiedzą i widzieli o czym piszę.
Felix07.11.2015, 00:32
Polacy nie radzą sobie z integracją Polaków ze Wschodu, bo Ci ze względu na śpiewną wymowę otrzymują etykietkę "ruskich". Nietolerancja ma wiele oblicz. Kolejni repatrianci nie będą traktowani lepiej, bo nikt nigdy się nimi nie interesował. Skoro Polacy nie potrafią zasymilować Polaków, to co dopiero obcych, ale to z powodu takich pikiet i nastawienia.

Zgodnie zbadaniami kryminologicznymi imigranci popełniają mniej przestępstw niż "tubylcy".
Marzy mi się w Polsce taka niska przestępczość, jak w Szwecji.
W ich statystykach policyjnych ujęte są wykroczenia (statystyki to złe źródło, np. Polak się wstydzi iść na policję, a policja nie notuje często przestępstw, Szwed chodzi na policję częściej), więc pozornie przestępczość jest wyższa, ale nawet w Szwecji z imigrantami jest mniej zabójstw na 100 tys. mieszkańców, niż w Polsce bez, więc to nie w tym leży problem.
Medialny obraz przestępczości jest inny, ale nie realny, bo każde przestępstwo imigranta się lepiej w mediach sprzedaje.
ANTY-LEWAK07.11.2015, 00:13
@osioł - nick adekwatny do poziomu intelektualnego. Słyszałeś kiedyś by gdzieś młodzież wietnamska paliła samochody w proteście i z nudów??? Wietnamczyki siedzą cicho i żyją w swoich społecznościach nie wchodząc w drogę Polakom (nie licząc kwestii pospolicie kryminalnych - ale te istnieją w każdej nacji). Przede wszystkim są pracowici i nie wyciągają łapy po socjal.
sobieski07.11.2015, 00:11
St@sek:
To co piszesz jest tak denerwujące że ledwie wytrzymuję. Z żadnego funduszu unijnej Solidarności nie korzystamy, nie korzystaliśmy i nie będziemy korzystać, a nawet tego nie chcemy. Ten fundusz to jest wielkie bałamuctwo Brukseli, bo najpierw z Polski płynie giga kasa w formie składki unijnej, a potem oni tę giga kasę z Polski łaskawie "rozdają" na inwestycje w Polsce, czytaj: oddajemy kompetencje decyzyjne do Brukseli. Owszem, podobno to co oni nam potem "rozdają" jest ciut ciut większą kwotą aniżeli nasza giga składka z budżetu RP, ale też są potwornie olbrzymie transfery dochodu z supermarketów wypływających z Polski na zachód, są ciągle prywatyzowane fabryki, które za nic poszły w ręce Zachodu, są miliony młodych Polaków, którzy pojechali harować na PKB dla krajów Europy Zachodniej (młodzi Polacy pracują na to żeby UK czy Irlandia miały na wypłacenie emerytury angielskiemu emerytowi), więc nie piernicz tu, proszę, o jakimś korzystaniu przez Polskę, bo to tylko niepotrzebnie denerwuje ludzi.
Prawdziwy Kibic Inteligentny Inaczej06.11.2015, 23:29
Imigranci.precz! Najpierw hokeiści, później lekarze, no i ci u których co niektórzy pracują.
nie fajnie06.11.2015, 23:21
Teraz protestujecie?? Jak klamka zapadła ... Tak dla informacji to z tego co słyszałem jeden biznesmen z podhala wyremontował jakiś stary hotel pod uchodźców i ich sciagnie na podhale ... :( Przylaczam sie do protestu...
St@sek06.11.2015, 23:16
Na te wysokie zasiłki Unia da kasę. Korzystamy z funduszu unijnej Solidarności? Korzystamy! Więc musimy i My solidarnie emigrantów przyjąć.
osioł06.11.2015, 23:06
a czrerdziesci tysiecy wietnamczykow w polsce pozostaje niezauwazonych a siedem tysiecy syryjczykow to juz tragedia
syska06.11.2015, 23:01
była bym z chęcią ale bd w robocie ;/
sobieski06.11.2015, 22:59
Jest jeszcze jeden, bardzo silny, argument przeciwko wpuszczaniu imigrantów na terytorium państwa polskiego, mianowicie obecna Konstytucja RP, która stanowi że Polska "jest państwem tolerancyjnym światopoglądowo" - konsekwencje tego zapisu mogą okazać się dla nas zgubne. Popatrzcie na Francję jakie tam mają problemy z Arabami, choć z prawnego punktu widzenia nie powinni ich mieć, gdyż "Republika Francuska jest państwem świeckim" i w sferze cywilnej obowiązuje tam zakaz manifestowania swojej religijności. Tymczasem w Polsce, może to nas dziś jeszcze dziwić, ale to ci Syryjczycy będą polskiemu policjantowi wymachiwać Konstytucją RP przed oczami i żądać respektowania zapisu o neutralności światopoglądowej, gdy będą się panoszyć w miejscach publicznych ze swoimi gadżetami religijnymi, burkami, i innymi quasi-barbarzyńskimi rytuałami. Popatrzcie jakim niedoskonałym aktem prawnym okazuje się z czasem być tak w sumie niedawno przyjęta Konstytucja RP.
oli06.11.2015, 22:51
....miki....a dlaczego jesteś taka ***.W Ameryce górale są wszyscy legalnie,ci co byli nielegalnie to dawno wrócili do Polski i pracują w Europie.Do Ameryki nie opłaci się wyjeżdżać ,bo nie mając pobytu nie mogą mieć prawa jazdy,konta w banku i pracować.Nawet w Ameryce nikt nie wygląda Arabów ,a co dopiero w Polsce.Jeżeli jesteś taka dobra ,to możesz pomóc biorąc jedną rodzinę do siebie.Polska jest dla wszystkich Polaków i wszyscy o niej decydują a nie jeden,któremu się coś zachce i żąda aby tak było jak on chce.
wicher06.11.2015, 22:44
Wy komentatorzyny którzy tak stajecie w obronie imigracji Islmistów, mam dla was propozycjie myśle że dla was niedo odrzucenia bo inaczej byćnie może , prosze byście podali swoje adresy że wasz dom stoi otworem dla Islamistów i zabierać Ich na swoją odpowiedzialność ! Do dzieła!!!
www06.11.2015, 22:39
Trzeba być totalnym idiotą żeby porównywać emigrację Polaków/Ukraińców itp do tego roszczeniowego *** które zalewa UE dzięki tej *** ...idiotą i ślepym lewakiem....Ale tak się składa że na szczęście przez najbliższe 4y lata macie lewacy guaon do gadania !
rita06.11.2015, 22:37
Kto jak kto ale my Polacy narod imigrancki powinnismy byc cicho???? Bo moglibysmy sie spokojnie porownac do arabskiej nacji ???? wiec o co chodzi...????
m_X06.11.2015, 22:35
alladyn będzie wyglądał na spalony.
sobieski06.11.2015, 22:17
Cywilizowany Goral:
Ależ nie! Uważam że na agresję trzeba odpowiadać twardo. To są ludy z innego kręgu cywilizacyjnego. Nawet tu wśród komentarzy pojawia się jakże niesymetryczny argument jakoby to Polacy powinni zostać wyrzuceni z Anglii i z Irlandii skoro my nie chcemy uchodźców u siebie - to jest infantylna demagogia dla pięcioletniego dziecka (oczywiście że w interesie wszystkich Polaków, tych tam jak i tych tu, jest stworzenie w Polsce warunków gospodarczych pozwalających gastarbeiterom po 2004 roku na powrót do ojczyzny, a wręcz podłością, bezczelnością i skrajnym cynizmem jest stawiać na jednej szali arabskich darmozjadów i polskich "ratunkowych" dla zachodnich gospodarek).
?????06.11.2015, 22:12
kiedyś obywatel j. żmuda naczelnik n.targu sprowadził cyganów na os."topolowe" bo liczył na integrację takie były założenia ówczesnych socjalistów ,a dzisiejsi eurosocjaliści liczą że z muzułmanina można zrobić górala .Po1945r.nawet element napływowy nie zapuścił na stałe korzeni tylko jak mógł to po 1990r. emigrował tylko prawdziwe krzoki nie wyrywają korzeni one kwitną tam gdzie ich Bóg posadził. AMEN
Śliczny06.11.2015, 21:57
Oj tam oj tam.Setki lat temu próbowali wprowadzić islam do Polski i za to dostali wielki łomot, na pewno pamiętają.Ale kebab robią dobry tylko szkoda że nie z podhalańskiej baraninki.
Quwa06.11.2015, 21:56
Dajcie żyć dobrodzieje.Papież Frańciszek by was nie pochwalił ale w niedziele i tak zobaczycie się w kościele.Zasiłki dla biednych ogólnie.W sumie to biedny prawie 40 milionowy naród który boi się paru czy nawet parunastu tysięcy imigrantów którzy będą rozsiani po całym kraju a i tak po jakimś czasie stąd wyjadą.Przecież to wychodzi 1 imigrant na kilkadziesiąt tysięcy polaków. UE be ale dotacje bieże co drugi na podhalu.eh
GO HOME!!06.11.2015, 21:50
No ja sie nigdzie nie wybieram do U.S.A :) Moi dziadkowie walczyli o wolną Polske a dzisiaj mowa o gosciach zabijakach z Syrii nie tolerujacych naszych wartosci religijnych i moralnych. Po kiego nam oni? to samo zło w czystej postaci! Polonia tworzy mocną gospodarke danego Panstwa w którym przebywa pracując i płacąc podatki.Imigranci Syryjscy to mocne zdrowe chłopy mogace walczyc o swoje panstwo a z tego co widac to poprostu cwane bezrobole .
fk06.11.2015, 21:49
Takie demonstracje nic nam nie pomogą.Najlepiej się nie odzywać bo w tym zakłamanym świecie poprawności politycznej będzie to pretekst aby nam dokuczać.My róbmy swoje i myślmy dalej mądrze tj. tak jak obecnie.My i tak sobie poradzimy z tym "problemem" a inni (niektórzy sasiedzi) gorzko zapłaczą i bedą nas prosić o pomoc. PROSIĆ a nie rozkazywać jak to ma miejsce dzisiaj.A my sie zastanowimy czy pomóc.
tak se06.11.2015, 21:44
Proponuje tym co chcą imigrantów , spakować się i jechać do Syrii . Tam ich nawracajcie i róbcie z nich ludzi , tylko głów nie po traćcie. Bo w tym kraju mamy pod dostatkiem idiotów , tam się za klimatyzujecie .
nie ślepy06.11.2015, 21:43
...wszystkim, którzy chcą u nas muzułmanów i sprowadzenia tej zarazy, która już "rozsadziła" kilka dobrze funkcjonujących państw proponuję, aby się sami do ich państw przenieśli na stałe i zaczęli im tam pomagać na miejscu!
Będziecie mogli tam się zachwycać ich kulturą bezgranicznie a nasza kultura bez ciapatych i was też zyska!
Diana06.11.2015, 20:56
do Miki..piszesz ze tysiace polaków wyjechało na zachód czy do innych krajow ale zastanów sie po co oni tam pojechali ,,na pewno nie po to by dostawac zasiłki tylko poszli do pracy wiem ,bo mam córke która tez wyjechała i cięzko na chleb pracuje ,,nie czeka az jej ktos da,,a wracajac do mniejszosci w naszym kraju to nawet nie wiesz ze cyganie sie integruja juz kiladziesiat lat z polakami i jakos zawsze sa osobną nacja,,,a przeciez i tak sa blizsi jaak syryjczyczy ,,czy inna nacja religijna,,,,a powiedzenie cygana ,,polska nas ma to niech nam da,,i jak myslisz czy nie dostaja to co chca i dwa razy do roku dotacje,,,,nikt tego nie wie,,alle tak jest,,jako mniejszosc dostaja i kto za to płaci my wszyscy,,reszta ludzi pracujących...
ppf06.11.2015, 20:43
Wnikliwy

O to chodzi że nie chcą a mimo to EU nam ich na siłe narzuca i na to niema zgody i nie będzie
Antyburak06.11.2015, 20:40
Do matka... Twój język świadczy o Twoim poziomie... Nic dodać, nic ująć
moje 3 grosze06.11.2015, 20:20
Islam to nie religia , islam to pogaństwo. Róbmy akcje protestacyjną póki nie jest za późno, Każdy może coś zrobić w tym kierunku, nie mówmy, że się nie da, lub niech inni to za nas zrobią. Jak można porównywać to się teraz dzieje z emigracją Polaków za chlebem.
matka06.11.2015, 19:45
Miki: to prawda górale wyjechali do różnych krajów ale chyba jako jedyny naród uczy się języka danego kraju i zapier... żeby utrzymac rodzine, i nie mieszaj Jana Pawła II . poprostu przestan wycierac se kufe ojcem świetym.
lol06.11.2015, 19:44
do Miki i Fenix 11
hmm czy Ci nielegalnie mieszkający i pracujący w USA górale krzyczą o mieszkania i zasiłki socjalne? Z tym zamiarem do USA nikt nie jedzie bo wie, że tego nie dostanie. Górale i nie tylko górale wyjeżdżają za pracą. Zasiłki też kuszą w Irlandii czy Anglii. Ale nie mamy po 10 dzieci żeby z tego żyć.
Oni nie przyjadą do nas pracować? Nic po za fanatyczną religią tu nie przywiozą.
Basiula06.11.2015, 19:40
Mamy wystarczającą bide !!!!!
Fenix1106.11.2015, 19:20
Brawo Miki!!!
nekama06.11.2015, 19:18
Do Moralność Kalego: nie porównuj Polaków wyjeżdżających, żeby ciężko harować do roszczeniowych nierobów i do tego jeszcze próbujących narzucać miejscowym swoje nieludzkie zwyczaje.
lol06.11.2015, 19:01
Nie porównujcie proszę Polaków wyjeżdżających od wielu lat do USA czy w ostatnich latach na zachód EU. My Polacy dostosowujemy się do warunków i prawa w miejscu, w którym chcemy mieszkać i pracować. Siedzimy cicho i cieszymy się, że możemy zarabiać ciężko pracując jak niektórzy zauważyli za dwóch. Oni nie chcą w EU pracować. Nie będą się dostosowywać do naszych praw. Jedynie wybiórczo prawo korzystne dla nich będzie akceptowane i wykorzystywane do osiągnięcia przywilejów socjalnych. Jeśli będziemy od nich czegoś wymagać to będą się zasłaniać religią. Będą bardzo głośno krzyczeć o nietolerancji dla ich religii i ich zachowań. W zamian nie dając nic. Kompletne nic. My Polacy daliśmy światu wiele. Wystarczy zobaczyć na pomniki chociażby w USA, o których wspominacie. Polacy wielokrotnie pozytywnie zapisali się w historii USA i porównujmy się do tych dzikusów. ISLAM jest religią fanatyczną zupełnie inną niż nawet nasza podhalańska religijność, która jest mocno wątpliwa.
Cywillizowany Goral06.11.2015, 18:38
krolu Sobieski masz racje....ale jak zwykle nie do konca....toc to my europejczycy jestesmy cywilizowani "inaczej" i dawaj nam mniej drastyczne i "nie smaczne" przyklady.Prawda natomiast jest to ze aby przyjmowac gosci na stale trzeba miec KASE ........miejsca pracy,miejsca do mieszkania ,zabezpieczenia socjalne.....wiec pokarzmy ze my chrzescijanie nie zawsze zabijamy dla religii ale tez reprezentujemy zupelnie inna kulture ,nie kypujemy zon,tylko sie oswiadczamy calujac je po rekach ,no moze potem jak jest niegrzeczna to moze dostac lanie albo jakies kuksance jakas sliweczke pod oko ale zeby kupowac...zone ....????? co to to nie- religia,godnosc i wysoka cywilizacja nie pozwala.......
sobieski06.11.2015, 18:30
Mentalność Kalego:
Emigracja górali do USA miała miejsce w czasach gdy Polacy (w tym górale) byli koloniami Austrii, Prus i Rosji, a USA bardziej aniżeli złota potrzebowały rąk do pracy. Gdyby ci dzisiejsi imigranci z Afryki i Syrii byli chociaż w połowie tak pracowici jak górale, no dobrze, chociaż w ćwierci tak robotni jak polscy przysparzacze dochodu PKB dla krajów zachodnich w ostatnich latach, to zapewniam Cię że jutro zapowiadano by manifestację o sprowadzenie do Polski dodatkowych milionów tych Arabów. Ale tak nie jest i Ty bardzo dobrze o tym wiesz.
&06.11.2015, 18:25
To znaczy, ze Francuzi, Anglicy i Niemcy powinni wyrzucic Polakow, bo "biora zasilki" w tamtych krajach. Faszystowska mentalnosc
osioł06.11.2015, 18:23
do Ojczyzna zapomniałes ze polska za likwidacje umorzenie połowy długu przyczyniła sie do stanu obecnego ze razem z amerykanami reka w reke wyzwalała irak [gdzie bron hemiczna] wez popatrz w czym polska uczestniczy teraz polscy komandosi w afganistanie razem z amerykanskimi prowadzą misje humanitarną az sie im lufy w karabinach grzeją......pomysl pisz pozniej o wiezieniach w kiejkutach nie wspomne
wicher06.11.2015, 18:22
Polska dla Polakównie dla Islamu i żydostwa !!!
Mentalność Kalego06.11.2015, 17:57
Czy protestujący będą się też sprzeciwiać emigracji ekonomicznej górali do USA, a także wyjeżdżaniu do pracy w Austrii, Norwegii, Anglii itd.? M
osioł06.11.2015, 17:53
ale emigranci tez są przerazeni wizją pobytu przez wiele lat w polsce nie bojcie sie chłopaki nikt wam tych robot po 6-7 złoty za godzne nie zabierze.....nawet niemcy sie ich nie boją roboty im oni tez nie odbiorą gorszy od syryjczykow dla nich jest polak ten niemcowi robote zabiera i robi za dwoch.....
sobieski06.11.2015, 17:21
Kiedy Arab chce się ożenić to idzie na targ i kupuje sobie żonę jak towar (jak np. krowę). Co więcej, jeśli kobieta jest młoda i ładna, to dochodzi wśród Arabów do prawdziwej licytacji i ten Arab który wyłoży najwięcej pieniędzy dostaje swój pożądany towar, czyli kobietę, która nie ma kompletnie nic do powiedzenia.
Dużo rok temu mówiło się w mediach o egzekucjach ścinania głów niewiernych, tylko nigdy nie dodawano że po ścięciu ofierze natychmiast rozłupuje się czaszkę i Arabowie zaczynają delektować się mózgiem niewiernego. Następnie rozpruwa się ściętemu wnętrzności, wyciąga się wątrobę i smaży się ją na ognisku, po czym się ją ze smakiem konsumuje wśród dzikich okrzyków radości i salw z karabinów - to są normalne zachowania tych imigrantów!!!
Niemcom to i owo się pomieszało, pewnie myśleli że tak jak w 1989 roku dostaną 16 mln karnej, wykształconej, taniej siły roboczej, która jak obywatele NRD mówi tym samym językiem. Nic z tego, z tymi uchodźcami Niemcy po fajrancie nie pójdą sobie do knajpy na piwo (ci ludzie 1. nie integrują się, 2. nie piją alkoholu, 3. nie znają języka, 4. mają lewe ręce do roboty, a raczej, jest u nich honorem żeby mężczyzna jako głowa rodziny nie pracował, praca musi być taka żeby oni mogli sobie ją zinterpretować ze ona jest jakaś straszliwie ważna i doniosła, inaczej palcem nie kiwną.
Niemcy się wkopały ściągając ich sobie i Niemcy same sobie to imigracyjne piwo teraz pić będą. Polska nie jest i nie będzie jakimś hinterlandem czy zapleczem dla błędów ich polityki imigracyjnej. Basta, dość, enough is enough!!!
Ojczyzna06.11.2015, 17:19
Stop Imigrantom dość mniejszości narodowej koniec dawania zasiłków obcym, pomagać to powinien polak polakowi a nie obcokrajowcowi który będzie tu liczył na zapomoge. My nie chcemy tu imigrantów niech sobie biorą ci co ich stworzyli , Stany, Niemcy , Francja , Anglia. A Pani Merkel jak ich zapraszała że by do Niemiec śmiało wpadali a teraz wycofuje z tego co mówi i chce ich nam na siłe wcisnąć od razu mówię Podhale nie dopuści ich tu ...
oz06.11.2015, 17:15
Poprawność polityczna? To chyba w jedyni słusznym wydaniu.
kaka06.11.2015, 17:12
tak jest nie przyjmować żadnych imigrantów u nas też jest dość biedy
Wnikliwy06.11.2015, 17:10
A zapytam czy są jacyś chętni imgranci do osiedlenia się w Polsce?
Stąd nawet Polacy uciekają!
Jak dla mnie protest bez sensu ...
świrek06.11.2015, 16:56
Brawo,100% poparcia.Nie potrzebujemy "ubogacania" naszej europejskiej kultury przez islamskich najeźdźców.
alladyn06.11.2015, 16:46
Ciekawe jak wygladalby meczet obok ratusza na Rynku?
oMASZ06.11.2015, 16:31
Polska dla Polaków
Ziemia dla ziemniaków.....
wtf06.11.2015, 16:30
Popieram!
Miki06.11.2015, 16:29
Tysiące górali do Ameryki wyjechało i siedzą tam nielegalnie od lat, ale na Podhale to nikogo nie wpuszczać... Zakłamany i niesprawiedliwy Naród mamy niestety. Jan Paweł II się w grobie przewraca ze wstydu za swoich ukochanych górali :(
NT06.11.2015, 16:14
Brawo
baciok@06.11.2015, 16:14
Popieram. Dość fałszywie promowanej poprawności politycznej.
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl