06.03.2016, 11:13 | czytano: 12350

Budowa wschodniej obwodnicy miasta - wojewoda wszczął postępowanie

Fot. Szymon Pyzowski
NOWY TARG. Urząd Wojewódzki w Krakowie wszczął postępowanie w sprawie wydania pozwolenia na budowę ronda na nowej drodze mającej połączyć al. 1000-lecia z ul. Waksmundzką.
Nie wiadomo jeszcze, kiedy miasto ruszy z budową fragmentu wschodniej obwodnicy przez obecną targowicę. Do tej pory mówiło się o 2016 roku. Rozpoczęcie budowy wiązać się będzie w przenosinami targowicy w nowe miejsce, na tereny przy oczyszczalni ścieków, gdzie spółka Nowa Targowica buduje duży plac handlowy (na zdjęciach w galerii).
r/ zdjęcia Szymon Pyzowski
Może Cię zainteresować
komentarze
JORG31.03.2016, 19:25
budynek ładny,pewnie be wysoko Ubespiecony
trupek09.03.2016, 17:43
jakiś mietek o ksywce Dodaj twierdzi że to beznadziejny projket...ha ha, widać żeś cep. Stój sobie pod tymi gustownymi blaszkami na bangladeszu
kaja09.03.2016, 14:25
Oglądając te zdjęcia z "I-wsze urodziny otwarcia Gorącego Potoku w Szaflarach" wystarczy nie być głupim, żeby zrozumieć kto z kim trzyma i skąd biorą się w Nowym Targu bardzo dziwne decyzje inwestycyjne... Np. droga do prywatnej restauracji (pod przykrywką "Nowej Targowicy") za pieniądze z Urzędu Miasta.
ola08.03.2016, 22:26
wspolczuje tym mieszkancom ktorzy beda mieszkac obok tej obwobnicy biegnacej blisko ich domow
Jakie postępowanie ?08.03.2016, 22:10
Czyli obwodnica to wałek ?
Kto skorzystał ? Rajski , Fryźlewicz czy nowi "targowiczanie" ?
baca08.03.2016, 21:37
turbacz opowiadasz jak torbacz
turbacz08.03.2016, 18:00
Ludzie o jakiej obwodnicy mowa! Ulica o duzym natezeniu ruchu przez miasto? Kto taki absurdalny pomysł poddal realizacji?
OBWODNICApowinna isc za miastem a nie przez osiedla mieszkaniowe!
RATUNKU dla nienormalnego pomysłu
ciekawski08.03.2016, 15:43
do : ceperka

"i pomyśleć , ze roboty się miały zacząć w 2015 roku"

Budowa obwodnicy miała się zacząć PRZED OSTATNIĄ KADENCJĄ Burmistrza Fryźlewicza. Jednym z Jego punktów wyborczych była budowa obwodnicy. O ile mnie pamięć nie myli, to został zorganizowany konkurs na projekt tej drogi - i nawet został wyłoniony zwycięzca,
heavy metal z NT08.03.2016, 11:52
do querty innym owszem ale dlaczego tym samym?
??08.03.2016, 11:49
@ Sunik, Lusi
Jakieś kompleksy leczone wylewaniem żali na wszystkich dookoła?
qwerty08.03.2016, 08:19
juz odliczam czas do przenosin i sprzątanie po poprzedniej władzy , no niektórym sie urwie biznes , a najwięcej pewnie bedą płakac właściciele działek na "slumsach " trzeba dać zarobić innym .
Lisa07.03.2016, 21:07
Ale jaja jarmark przenoszą czyli wykańczają konkurencje dla marketów i zachodnich inwestorów ,jak to w Polsce czyli skończy sie tak jak w większości przenosin placów handlowych w kraju ,a miasto nowy targ niech juz zmienia nazwe na ,nowy hipermarket "
odemnie907.03.2016, 14:56
Jak widzę i czytam, narzekanie to specjalność piszących. Żałosne
heavy metal z NT07.03.2016, 14:19
obwodnice to się buduje poza miastem a nie w centrum
mniamnia07.03.2016, 13:19
Do Mi44
Może zamiast pisać głupoty należałoby się dowiedzieć czyja działka jest pod restauracją i kto "sponsoruje" budowe tej restauracji. Najlepiej szczekać gdy sie nie ma o niczym pojęcia
Mi4407.03.2016, 11:21
A od kiedy miasto ma obowiązek poprzez oddanie swojego terenu sponsorowania budowanej na targowicy przez pana prezesa restauracji do prowadzenia prywatnej działalnosci gospodarczej. Miasto ma obniżyć podatki, wprowadzić preferencyjne ceny a restauracja będzie działalnością pod przykrywką targowicy?Jest to zgodne z prawem?
Sunik07.03.2016, 08:31
Najwięcej to przeszkadza blokersom z zazdrości ze ktoś zarabia ciekawe który blokers przychodzi na jarmak coś kupić, oni mają biedronki i galerie
Szeryf07.03.2016, 08:23
Handlarze ,Jabłonka wita was ,miejsca macie, klientów znacie,oni znają was wiec zmian juz czas ,do końca roku handel w sobotę bez opłat ,tylko do gminy,a pózniej to takie max jak do tej pory w środę wiec taniej niż na nowym placu ,
sdfg07.03.2016, 08:13
obwodnica przez targowice bedzie budowana na zasadzie specustawy tak jak to miało miejsce z drogą przez Bałęzowe czyli nowy most na kowaniec i procedura jest taka że ludzie nie mogą się odwoływać w nieskończoność i blokować budowy , bedzie budowana droga i potem odszkodawanie , nawet jak decyzja wojewody się opóźni to można zacząć budowę od strony targowicy . Oby jak najszybciej zniknął ten bajzel i przenieśli targowicę a przy okazji przydało by się rozliczyć poprzednią władzę czy nie było nieprawidłowości dlaczego pozwolono handlować na ulicach .
ceperka07.03.2016, 07:58
i pomyśleć , ze roboty się miały zacząć w 2015 roku, a tu nawet pozwolenia nie ma . Co do nowej targowicy ; może i ładna , ale wybaczcie, ze za własne pieniądze nie będę pędzić smrodu z oczyszczalni powdychać .
baca07.03.2016, 07:27
KAŻDA NOWA DROGA TO MNIEJSZE KORKI!!!! A już na miejscu slamsów to rzecz bezcenna
handlujacy07.03.2016, 05:14
a co do smrodu to teaz jest smrod,wole ten nowy pachnacy pieknym drewnem gratulacje oby jaj najszybciej
handlarka07.03.2016, 05:08
tylko osiol przez male o moze krytykowac , skonczyc z tymi slamsami az milo popatrzec kazdy przyjdzie nawet na nogach z centrum chodza klienci do almy na nogach,busy zarobia
Do zulu06.03.2016, 23:52
Nie można zakazać prowadzenia działaności gospodarczej która jest prowadzona na terenie prywatnym . A dziki handel na ulicach i chodnikach to wyłącznie wina miasta które nei robiło z tym nic przez lata i mamy efekt. Chodnik jest od chodzenia a nie do handlowania.
meni06.03.2016, 23:41
Jako mieszkaniec tej okolicy mam 3 razy w tygodniu udrudniony dojazd do posesji. Na jakiej zasadzie działa handel na chodniku? Chodnik przeznaczony jest dla pieszych. Dlaczego piesi poruszają się po jezdni w miejscach do tego nie wyznaczonych, czy to nie powinno być karane?
Zulu06.03.2016, 22:43
Kto zezwolił na taką sprzedaż i od kiedy? Na ulicach, na działkach prywatnych, na parkingach... Na jakiej podstawie? Musiał być BARDZO skorumpowany "misiaczek". Ciekawe ile zarobił? CBA może zacząć węszyć! Będzie to sprawa nr.1 w NT!
Do głos06.03.2016, 21:36
handlujący na chodnikach to jest tylko i wyłacznie wina miasta bo nie reagowało na to, i poczytaj troche o przepisach bo widać braki....
Sunik06.03.2016, 21:02
Karzą podpisać umowę oni zarobią a my będziemy dokładać ,handlaże pujdą do jabłonki
Jo06.03.2016, 20:59
Przeniosą was i będzie po wszystkim na ten smród
Sx do;)06.03.2016, 20:53
Nie wiedziałem ,ze nie umiesz czytać małymi literami,a jak dla ciebie to najwyżej panie trollu,a co sadzisz o oddaniu bryksie gruntów pod bloki i tam tez nie bedzie można dokończyć obwodnicy,to jest przekręt miasto mogło wybudować plac za Dunajcem,ale kto by na tym zarobił przecież miejskie i państwowe to niczyje wiec nikomu nie zalezy
Lusi06.03.2016, 20:46
obwodnica przez środek miasta ,jarmark wam przeszkadza ,obudzicie sie mieszkańcy bloków i protestujcie ,teraz macie korki,a potem to juz nawet nad rzekę nie przejdziecie,a ścieżka obok samochodów to sie wam przyjemnie jeździć na pewno nie bedzie
majka06.03.2016, 20:30
Jak długo można handlować na ulicy ? Czy my jesteśmy jakimś krajem trzeciego świata? Czy ktoś z Was mieszka w pobliżu lub na ul. Sikorskiego? Brud, syf i ubóstwo. Kazdy nastawiony jest na tylko na kasę. Tymczasem tłumy Słowaków załatwiają się nad Dunajcem pozostawijąc po sobie wiadomo co. Handlarze nie są lepsi. Wszystko co nie nadaje się do sprzedaży wyrzucają nad Dunajec z jednej i drugiej strony. Po ich wyjeżdzie mają używanie kruki i wrony. Z tym rondem sprawa jest prosta. Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Jedna chciwa stara baba nie pozwoli , aby uciął jej się dochód z targowicy .
;)06.03.2016, 19:31
Sx, nie siej fermentu trollu.... Nazwiska pisze się z dużej litery. A jeśli chodzi ci o Collorpark to zapomnij że ta galeria powstanie :D
głos06.03.2016, 19:18
Do Maciek
Chłopie widzisz ten Bangladesz ? Tam sie nie da samochodem normalnie przejechać bo sie debile na połowie drogi rozwalili z Tymi straganami. A Przenieść ją na nowe miejsce przeniosą i nawet te wasze "prywatne działki" w tym nie pomogą wystarczy że zastosują specustawe i wywłaszą je pod inwestycje...
lokalna06.03.2016, 17:48
dodaj''ty musisz być jakimś zwierzątkiem z ryjkiem możesz się taplać w błocie na starym miejscu,piękny projekt i wszyscy się tam przeniesiemy!!!!
nowotarżanin06.03.2016, 17:04
Ludzie Wy nie widzicie jaki wałek tu odchodzi?Jaka nowa targowica na zdjęciach???Raptem trzy budy dla handlujących a na reszcie zdjęć kolejna knajpa w mieście przeznaczona na imprezy weselne...Lol...To na takie warunki zabudowy miasto się zgodziło???To miały być stoiska handlowe a nie knajpa na 1000m2...
W naszym chorym kraju jednak wszystko jest możliwe nawet jeśli jest niemożliwe...
xv06.03.2016, 16:37
do sx.......zgadzam sie z toba masz racje ta obwodnica nic nie da poniewaz nie ma drogi ponad szpital na niwe i dalej beda korki na aleji ; a handlarze ktorzy stoja teraz na terenach prywatnych ani mysla przenosic sie na nowa targowice
precz ze slumsami06.03.2016, 16:36
no w końcu ta " mordownia i slumsy " przestana straszyć w środku miasta , jak znam życie to pewnie najlepsze miejsca na nowej targowicy wykupili przyjezdni bo nasi biznesmeni żyją nadzieją że może uda się dalej handlować na starych miejscach i w czerwcu obudzą się z ręka w nocniku bo dla nich już miejsc nie ma . Na "slumsach " wykupione pod stragan było 2 metry kwadratowe a stragan mieścił się na 20 metrach i w taki sposób miasto mogło tracić sporo pieniędzy , teraz może będzie to jakoś bardziej zorganizowane . Oczywiście na miejscach prywatnych można będzie handlować ale na ulicach już nie i oby jak najszybciej zaczęli budować obwodnicę .
Maciek06.03.2016, 16:30
targowica zostaje na starym miejscu bo tu są prywatne działki i nikt nie zabroni handlowac(nie ma takiego przepisu) nawet jezeli bedzie budowa drogi to handlarze przeniosą sie na boki, na Sikorskiego juz nie ma dodatkowych miejsc wszystko zarezerwowane, nikt nie mysli powaznie o nowym placu handlarze cos tam porezerwowali zeby miec jakąs alternatywe ale juz sie z tego wycofują, a co do budowy drogi to są to działki prywatne i nie tak szybko własciciele popuszczą jest dosc placu urzedu i mogą sobie tam droge budowac.( SX-ma racje w tym co pisze tu chodzi o interesy Chowanca,Hreski i kilku radnych)
Alfred06.03.2016, 16:29
lokalizacja tragiczna,kto TO znajdzie ?????
Yup06.03.2016, 16:27
Obwodnica dla kogo ? I dlaczego wszczęto postępowanie ? Czyżby zrobili wałek z drogą / budową nowej drogi ?
Budowa obwodnicy w celu całkowitego zablokowania starego jarmarku ?
Bilgun Ariunbatar06.03.2016, 15:34
Coś się Wam we łbach poprzewracało. MIasto nie jest z Wami związane żadną umową i nie ma Wam nic do zagwarantowania. Po prostu obecny bangladesz (jak Wam nie wstyd handlować w takim syfie!!!!!!) zostanie zrównany z ziemią. Cwaniaczki z Was i tak bo coraz to więcej osób przenosi się na dziko po drugiej stronie Al-1000 lecia bo tam chociaż na ścieżce sobie można postać i parking pod nosem.
X06.03.2016, 15:15
@Sx

Zgadzam sie z Towja opinia w 100% do tego:

-preferencyjne stawki
-pomoc urzedu miasta na kazdym kroku
-branie kredytu przez miasto na budowe drogi dla prywatnego przedsiebiorcy

Ciekawe co Pan Tarnowski i Pani z sanepidu robili na I urodzinach "Goracego Potoku" ? Wystarczy wpisac w google i sa zdjecia.

Moze cala sprawa powinna zajac sie prokuratura w Krakowie?
Sx06.03.2016, 14:21
Obwodnica przez środek miasta to tylko w Polsce możliwe i co ona połączy jak nie ma zjazdu z zakopianki do waksmundzkiej ponad szpitalem wiec do bialki dalej wszyscy pojada alejami,a co lepsze nikt juz o tym nie mowi i miasto nie robi żadnych planów,wiec budowa drogi jest tylko po to aby przenieść jarmark do pana hreski i chowanca,z których jeden ma udziały przy nowej galerii,wiec taktyka jest taka aby jarmark przenieść i zniszczyć ,bo to najwieksza konkurencja dla galerii i w ten sposób miasto straci dochód z handlu ,a bogacze sie jeszcze bardziej wzbogaca
neverhood06.03.2016, 14:20
Śliczna ta nowa Targowica, nie mogę sie doczekac otwarcia.
baca06.03.2016, 14:20
Pisz na temat brateńku- o drodze a nie o powstającym skansenie
jo06.03.2016, 14:06
@dodaj
rozpedz sie, sciana sama cie znajdzie
MM06.03.2016, 13:30
Oznakowanie drogowe projektuje chyba ktoś, kto je również sprzedaje...
esbek06.03.2016, 13:18
Obecna targowica ma się zmieścić tam? No chyba, że właściciele nowej targowicy już przewidzieli, że więcej niż 1/3 się nie przeniesie... ładnie jest to wszystko zrobione ale mam duże wątpliwości czy się to przyjmie.
G'oral06.03.2016, 13:14
To pewnie największy DREWNIANY obiekt handlowy w Polsce?
Tadek06.03.2016, 13:10
Będzie tak ;
kupisz miejsce do handlowania w nowej targowicy i usłyszysz;
miejsce jest w II szeregu i pod płotem oczyszczalni ścieków .
Wątpię czy handlujący się przeniosą po zakończeniu budowy obwodnicy na nową targowice _ mają założone stowarzyszenie .....
beta06.03.2016, 13:00
dosyć ładnie wygląda,tylko ten smród z oczyszczalni...
Jontek06.03.2016, 12:56
czy mógłby się jakiś prawnik wypowiedzieć Co oznacza to wszczęcie postępowania . Ile czasu trzeba będzie teraz czekać na decyzję i odwołania ewentualne- czyli kiedy można ogłosić przetarg
Yupi06.03.2016, 12:53
kupcy w ogóle nie są informowani ani przez władzę ani przez nową Targowice o warunkach pracy o cenach i tak dalej. To jest nie do pomyślenia nad miesiąc czy dwa miesiące przed otwearciem
Dodaj06.03.2016, 12:02
Beznadziejny projekt i jeszcze gorzej wykonany
yeeea06.03.2016, 12:01
myslicie ze bedziecie handlowac w środku ? :D
Nelly06.03.2016, 12:00
no i bardzo ładnie
kms06.03.2016, 11:29
fakty dajcie fakty kiedy ruszy budowa i co ważne kiedy się zakończy
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl