15.01.2017, 14:00 | czytano: 3516

Pierwsza Termalna Bitwa Powiatów: powiat tatrzański vs powiat nowotarski

mat. prasowy
W Chochołowskich Termach dobiega końca rywalizacja mieszkańców powiatu tatrzańskiego i nowotarskiego. Przez cały tydzień odwiedzający termy walczą o zdobycie zniżek i zaproszenia do korzystania z atrakcji wodnych dla podopiecznych dwóch placówek.
Przedstawicielom pierwszej drużyny przydzielono podopiecznych Domu Dziecka w Zakopanem, będącego częścią Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny, natomiast drugi skład walczy o prezent dla Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Nowym Targu.
Zabawa polega na podawaniu kodów pocztowych miejsca zamieszkania podczas zakupu biletów. Wygra ta drużyna, która w wyznaczonym terminie uzyska wyższy procent odwiedzających do liczby mieszkańców danego powiatu.

- Chcieliśmy zaproponować dodatkową zabawę, która jednocześnie łączy się z celem charytatywnym. Pobudzając, oczywiście z przymrużeniem oka, ducha rywalizacji w mieszkańcach dwóch sąsiednich powiatów, będziemy mogli przyczynić się również do pozytywnie spędzonego czasu przez podopiecznych Domu Dziecka czy Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego - tłumaczy Marek Wnukowicz z Chochołowskich Term.

Dziś wieczorem koniec rywalizacji. Po ogłoszeniu wyników mieszkańcy zwycięskiego powiatu będą mogli korzystać ze zniżek przez cały marzec. A wskazana placówka otrzyma możliwość korzystania z atrakcji wodnych raz w tygodniu przez cały marzec.

opr.s/
zobacz także
komentarze
baciok@16.01.2017, 14:31
Cytat ,,A wskazana placówka otrzyma możliwość korzystania z atrakcji wodnych raz w tygodniu przez cały marzec". No to zaszaleli. Takim ośrodkom to powinni zafundować za przysłowiową złotówkę.
góralka16.01.2017, 10:38
Nie obrażaj nikogo tak naprawdę nie ważne czy Góral czy Kaszub albo Krakus czy Niemiec ważne jakim Ty jesteś CZŁOWIEKIEM.
W.15.01.2017, 23:48
promocja po góralsku!
Zrobić mimo wszystko
?y?ka15.01.2017, 18:23
To sie k*** szarpneli, no naprawde, z rozmachem! Nie ma to jak wykorzystac biedne, schorowane dzieci do idiotycznej kampanii reklamowej a w zamian rzucic im ochlapy w stylu: raz w tygodniu przez caly miesiac, dobrze, ze w nagrode nie bylo zwiedzanie termow na sucho jeden jedyny raz i wiecej sie tu nie pokazujcie. Bo takim tokiem rozumowania wlascicieli smierdzi cala ta akcja.