13.04.2017, 17:46 | czytano: 3698

Tatrzański Park Narodowy chce odejścia od kulinarnej tandety na Podhalu

Tatrzański Park Narodowy ogłosił przetarg na stworzenie marki gastronomicznej wraz z jej wdrożeniem w postaci mobilnych punktów gastronomicznych (typu food truck) na Palenicy Białczańskiej.
Podawane w nich jedzenie ma być świeże, zdrowe i regionalne. Estetyczne i spójne wizualnie pojazdy będą codziennie opuszczać plac postojowy. Celem długofalowym projektu jest podniesienie standardu usług gastronomicznych na Podhalu i odejście od kulinarnej tandety.
Przedmiotem postępowania jest zarówno stworzenie marki gastronomicznej, jej strategii rynkowej, identyfikacji wizualnej oraz założeń funkcjonalnych, jak i prowadzenie usługi gastronomicznej na Palenicy Białczańskiej. Marka powinna być związana z kulturą i tradycją Podhala. Chcemy promować zdrowe produkty – świeże, przygotowywane możliwie na bieżąco, nie zawierające ulepszaczy i konserwantów, dobrej jakości. Zależy nam na wsparciu lokalnych producentów, od których produkty mogłyby być pozyskiwane. Posiłki będą podawane tylko w ekologicznych opakowaniach. Oferenci muszą wziąć pod uwagę, że kluczowe jest niedrogie, nieskomplikowane menu, które pozwoli na w miarę płynną obsługę dużego w sezonie ruchu turystycznego. Jakość serwowanych posiłków nie powinna jednak na tym ucierpieć. Choć przedmiotem postępowania jest wprowadzenie food trucków na Palenicy Białczańskiej, niewykluczone, że w przyszłości w ramach marki ujednolicone punkty gastronomiczne pojawią się również przy wejściach do innych tatrzańskich dolin.

Specyfikacja przetargu szczegółowo określa m.in. zasady funkcjonowania mobilnych punktów (tj. ich ilość, oznakowanie, godziny pracy, formę sprzedaży), dodatkowe warunki świadczenia usług (zamawiający przewidział m.in. kontener z wodą z możliwością bezpłatnego napełnienia butelek przez turystów + opcjonalnie – za dopłatą – z naturalnym sokiem, kosz z segregacją odpadów itp.), wymaganą dokumentację, sposób i termin składania ofert, a także kryteria oceny.

ZNa oferty od wykonawców TPN czeka do 5 maja.

oprac. r/ źródło: TPN
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
A.K18.04.2017, 08:35
i kwaśnica
saso14.04.2017, 09:35
Bardo dobry pomys.
turysta licencjonowany14.04.2017, 08:55
i że niby gdzie staną te foot tracki ...przy wylotach głównych szlaków ... toż to idea fix ... to kolejny abstrakcyjny pomysł po zakazie sprzedaży alkoholu w schroniskach
Do "ja14.04.2017, 07:23
To nabijaj dalej kasę amerykańskim mcdonaldom :)
Ja wolę, żeby to ludzie stąd korzystali i tyle w temacie
Świetny pomysł :) Czekam na kolejne :)14.04.2017, 07:05
BRAWO DLA POMYSŁODAWCY !!!!
Nareszcie ktoś pomyślał, żeby promować nasze regionalne potrawy. Nie jesteśmy małpami i nie musimy małpować paskudnych McDonaldów I KFC szkodliwych i zatrutych. Do tego nabijamy kasę amerykanom, a właśnie dlaczego górale nie mieliby zarobić na swoich oryginalnych potrawach !!!
JESZCZE RAZ BRAVO DLA POMYSŁODAWCY :)
ja13.04.2017, 23:29
Tatrzański Park Narodowy chce odejścia od kulinarnej tandety na Podhalu...
ale bzdura....
Podhale to nie Tatry i nie ma nic wspólnego z powiatem tatrzańskim.
masa13.04.2017, 22:05
Food truck? Co to? Już jesteśmy w Ameryce? Bez wiz? W Górach Skalistych? K***! Od kiedy?(trampek niejaki działa).
kuchcik13.04.2017, 20:57
Kornik w klusce kukurydzianej, lub huba panierowana z litworem albo próchnica świerkowa kwaszona.
zdrowotny13.04.2017, 20:17
i flaska z zentycom na popitke.
Partyzant13.04.2017, 19:20
Hmm,w sumie w takim razie z regionalnych tylko grule z kwaśnym mlykiym pozostają....
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl