07.05.2018, 19:52 | czytano: 14206

Płot na targowicy jednak powstaje. Ruch po stronie burmistrza

zdj. Krzysztof Garbacz
NOWY TARG. Wygląda na to, że rozmowy spółki Nowa Targowica z rodziną pp. Kolasów nie przyniosły zadowalających obie strony rezultatów. Na granicy działek, którymi zawiaduje spółka, a działkami sąsiednimi budowany jest dwumetrowej wysokości blaszany płot.
Pod koniec kwietnia, na sesji kupcy prosili władze Miasta o pomoc, przy rozmowach właścicieli terenu, na którym obywa się handel. Już wtedy na granicy terenu należącego do spółki i Miasta oraz znajdujących się obok prywatnych działek - zaczęto stawiać konstrukcję pod ogrodzenie.
Jak tłumaczył w rozmowie z nami prezes spółki Janusz Chowaniec - "od ponad roku nie może dojść do porozumienia z właścicielami sąsiednich terenów, którzy podpięli się pod działalność targowicy, a nie ponoszą kosztów związanych z funkcjonowaniem targowiska".

Przedstawiciel właścicieli prywatnych terenów sąsiadujących z placem targowym zapewniał, że trwają negocjacje i jak zapewniał Paweł Kolasa - "do czasu trwania rozmów budowa płotu ma być wstrzymana".

Dziś budowa ogrodzenia ruszyła pełną parą.



Na prośbę kupców rozgoryczonych tym, że spór właścicieli terenów uderza bezpośrednio w nich, uniemożliwiając im normalna pracę, burmistrz Grzegorz Watycha wystosował pismo do spółki Nowa Targowica (to ona jest inicjatorem budowy ogrodzenia), w piśmie burmistrz zaapelował o "zaprzestanie jakichkolwiek działań utrudniających prowadzenie handlu na terenie placu, w szczególności montażu ogrodzenia".


Swoje pismo Grzegorz Watycha zakończył słowami: "W przypadku nie zastosowania się do niniejszego wezwania i dalszego utrudniania poprzez Spółkę lub osoby z nią związane funkcjonowania placu targowego i pobierania opłat targowych - zostaną podjęte stosowne kroki prawne, w tym również rozważane jest rozwiązanie niniejszej umowy, z uwagi na rażące działania spółki uniemożliwiające realizację celów umowy. Zwracam uwagę, że grunty oddane w dzierżawę są własnością Gminy Miasto Nowy Targ, a wszelkie próby naruszania postanowień umowy, jak obowiązujących przepisów prawa w szczególności ustawy o gospodarce nieruchomościami skutkować będą stanowczą reakcją".

Płot został zbudowany. Teraz ruch należy do władz Miasta.

s/ zdj. Krzysztof Garbacz
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Adam14.05.2018, 13:05
Prosimy teraz pani Kolasa o postawienie płotu na pani działce po stronie pana Chowańca.Tylko w ten sposób zmobilizuje do protestów większość handlujących. W większości siła.
Jola13.05.2018, 12:02
Bardzo dobrze, jeśli to jego własność.
Piot11.05.2018, 21:23
Dziwie się tym wszystkim lamentującym handlarzom dlaczego nie wezną sprawy we własne ręce. Gdybym to ja miał tam miejsce handlu, przyjechał bym tam wcześniej i usunął bym coś co uniemożliwia mi pracę zawodową i jak ktoś tu wcześniej napisał zawiadomił bym policje. Nawet jeśli nie macie umowy pisemnej z targowicą a były z wami inne osoby w biurze i mogą zaświadczyć że nie informowali was o takich utrudnieniach w świetle prawa świadek jest dowodem w sprawie.
Klient11.05.2018, 20:42
Ludzie ! Przecież jeżeli ktoś wam postawił płot przed stoiskiem i przez to uniemożliwił wam dotarcie klientów to dzwońcie na policje! Nie rozumie was dlaczego tego nie robicie.Na początku jak ustalaliście w biurze targowicy miejsce handlu nikt was nie informował że bedziecie mieć stragan przed płotem !
Ader10.05.2018, 22:38
Niestety burmistrz nic tu nie pomoże, jest po prostu za słaby żeby wygrać z wlaścicielami targowicy.
ali co był na Bali10.05.2018, 20:22
Do zret
Głupiś. Całe życie pracuję na takich jak zapewne ty. Ja po 10-12 godzin a bogacze,którzy albo z prywatyzacji (wszyscy wiedzą jak wyglądała,gdy niewielka grupa kombinatorów przejmowała majatek państwowy za niewielkie pieniądze) albo dostali od rodziców (np.Pan Ż,) a my wszyscy na was robimy bo bez tej masy szarych ludzi którzy od lat znoszą wasze humory i fanaberie (poza wyjątkami np. Pan Rajski właściciel Lewiatana) bylibyście w czarnej d.... Ale zawsze jak uczy historia,przychodzi taki czas ,że ci bogacze będą sp.... z tego kraju. Jak zdążą. A ci co nie zdążą..../.../
Janusz Bzowski10.05.2018, 19:56
A tak poza tematem . kiedy następna impreza w Czarnej Owcy ( spotkanie kupcy - zarząd ) . Może wtedy wylejemy swoje żale jedni do drugich tak prosto w twarz a nie pocztą pantoflową .
besala10.05.2018, 15:25
I po raz kolejny sie okazuje, że burmistrz Watycha nie rozumie swojej roli. Nie jest w tym sporze stroną a jego zadaaniem jest doprowadzenie do porozumienia stron konfliktu. Dla dobra osób tam handlujacych, dla dobrego wizerunku miasta trzeba podjąć negocjacje, gdyz każda ze stron ma swoje racje. Jednak burmistrz Watycha nie dorósł do tej roli. Obraził sie na zarząd spółki Nowa Targowica i osobista niechęć kieruje jego krokami. Takie zachowanie jest żenujące i z pewnością nie pomoże rozwiązać problemu
handlarz09.05.2018, 21:38
p.kolasowa tez ma zamiar postawic plot dzisiaj oswiadczyla na zebraniu. tam nie licza sie z handlarzem zlosc za zlosc. nie ma litosci ani spolka ani pozostali. chytrisc zawisc to sa atuty wlascicieli. kiedy wkoncu zrozumiecie ze targowice utrzymuje handlarz z nas macie kase. moze trzeba wkoncu sie opamietac bo przyjdzie czas ze spotka was krzywda karma wraca panowie hreska chowaniec cala spolka I pani kolasowa z legutkiem. dbajcie o dobre imie targowicy bo narazie to jest glosno o was ale w negatywny sposob. nowa targowica I nowy bajzel z czarna owca na czele
obserwator09.05.2018, 18:23
jutro czwartek dzień handlowy zapraszamy dziennikarzy podhala 24 radnych Miasta Nowy Targ może Burmistrz by się pofatygował porozmawiał wytłumaczył handlowcom jak to jest z tym płotem . który utrudnia pracę . Jak można zagrodzić przejścia między alejkami ? Co w razie nieszczęścia na placu jak ma przejechac karetka, straz pożarna jak? Przyjdżcie i zobaczcie jak wygląda 'getto handlowe
Anonimow09.05.2018, 15:27
Ja to wszystko rozumiem p.K nie potrafi sie dostosowac do wspolki ale panowie h ch dla czego zalatwiacie wasze sprawy kosztem niewinnych ludzi ja sie pytam co ci ludzie wam zrobili ze odbieracie im dochody a sami zyjecie w luksusach ? Sami wskazaliście ludzia miejsca do handlu placa ciezkie pieniadza za to a jeszcze zamykacie im wejscie do alejki to jest chore .... traktujecie handlarzy gorzej jak bydlo !!! Przecież ci ludzie z tego zyja utrzymuja rodziny jak tak tak mozna .. ? Okolo 300 -400 straganow przestanie zarabiac a nowych miejsc tyle nie ma ! Gdyby nie handlarze to targowicy by wogole nie bylo a wy nic innego nie robicie tylko utrudniacie zycie niewinnym ludzia
nm09.05.2018, 14:47
Kto jest za zerwaniem umowy dzierżawy działek przez miasto wpisywać się!
dana08.05.2018, 21:45
za dużo pieniędzy maja i ogrodzenienie stawiają
...Riki...08.05.2018, 21:36
Mam nadzieję że P.Burmistrz i radni wiedzą o tym że handlujące u P.K jak i u P.L w momencie podwyżki opłat dostosowałi się do tego bez dyskusji i płacili 1 zł za metr w przeciwieństwie do dziwnej armi stowarzyszenia kupieckiego które spotyka się na "NEUTRALNYM GRUNCIE"U Pana Ch i działa dla dobra wszystkich handlujących..
grajek08.05.2018, 19:56
popieram spółkę nowa targowica chociaż nie pałam do nich sympatią oni to rozkręcili ..a dlaczego maja korzystać właściciele działek i czerpać korzyści .......a do handlujących nie umiecie się zjednoczyć .....zasada wasza to ..Panie Boże żeby tylko ja miał lepsze miejsce ...... a za ile to już drobnostka
czarna owca08.05.2018, 19:52
A gdzie się schował wybitny mentor i piewca obecnego burmistrza, który jeszcze nie tak dawno składał jako radny na ręce władzy wykwintną laudację o historycznej wadze nowej targowicy? Panie Januszu, panie Januszu jakieś stanowisko w tej sprawie ... waga chyba się przetarowała.
amen08.05.2018, 19:39
@Melepeta - no świetny komentarz i pewnie można by się popłakać ze śmiechu, gdyby nie to beznadziejne urzędowanie Watychy oparte na jego własnym przesłaniu, że "stara się słuchać ludzi i unikać potknięć". Szkoda tylko, że słucha wyłącznie szemranych popleczników a potyka się o własne nogi nieudolności. Sądząc także po polityce ciepłej wody jaką stosuje ten konsekwentny wizjoner należy dodać jeszcze punkt d - skorzysta z wszystkich trzech możliwości, ale w różnych konfiguracjach.
kul08.05.2018, 19:28
@hary - 100% racji
Taki tam08.05.2018, 18:21
Cosik mi sie zdaje ze sie to niedlugo rozleci i bedze po jarmakach
Adi08.05.2018, 18:07
Jeszcze trzy lata skończy sie dotacja z unii i pan H buduje tam nowotarglandie na którą można wziąść dotacje rzędu 100-150 milionów
alik08.05.2018, 17:39
Na jakiej podstawie prawnej chcecie rozbierać płot? Skoro teren za płotem jest PRYWATNY, a nie spółki Targowica. Należy SZANOWAĆ własność i myśleć wcześniej.
Melepeta08.05.2018, 17:01
Co zrobi Watycha?
a/ schowa głowę w piasek
b/ będzie za a potem przeciw
c/ powiesi wstążki
.
hary08.05.2018, 16:04
Panie Burmistrzu jak pan to czyta to niech pan wie że następną kadencję ma pan jak w banku bo wiele osób się tu deklaruje ze na pana zagłosuje jeśli pan się pozbędziesz tego prezesa H i oddasz nowotarżanom targowice nie ważne ile to będzie kosztować i tak się opłaci . Po za tym kto wie to wie że że jeszcze parę lat i miasto nic nie będzie miało do powiedzenia , ponoć pan H zrezygnuje z placu na rzecz geotermii . Ale wałek.
zret08.05.2018, 15:48
do ali co był na Bali. A tobie smrodek ręce powykręcało, że niczego się nie dorobiłeś ? A gdzie bidoki były , jak inni pracowali ciężko, żeby coś mieć w życiu? Leżeli wałem i brali cieple pieniążki z podatków tych bogatych co pracowali na nich. Tak jak dzisiaj lekką rączka 500+ i siedzieć w domku bo się do pracy iść nie opłaca, a potem na starość nie będzie wypracowanej emeryturki i znowu na garnuszku państwa , czyli tych bogatych, bo przecież to oni głównie zasilają skarb państwa. Najlepiej to podpiąć się pod cudzego cycka i ssać mleko. Tak jak teraz chcą wydoić spółkę Nowa Targowica. Nic nie włożyć w interes, ale czerpać korzyści by chcieli.
Baciok08.05.2018, 15:26
Po co istnieje nadzor budowlany zlikwidowac ta instytucje w trybie natychmiastowym wymienic cale towarzystwo to sa kpinyco oni wyprawiaja szopka
targowizja08.05.2018, 15:11
Ciemność Grzechu, ciemność widzę. Trzeba będzie zejść do schronów pod UM.
Handlujący08.05.2018, 13:29
Do beka
Tak stowarzyszenie chyba kółko różańcowe wzajemnej adoracji no ale Ci co się wypowiadają zawsze coś dostają tak słyszałem jako handlarz poczta pantoflowa jest niesamowita
handlujący08.05.2018, 13:19
do beka
przecież stowarzyszenie to twór i wymysł p. Ch. nawet mają pomoc prawną pani adwokat ,która reprezentuje targowicę to komu ma służyć stowarzyszenie ,śmiesznie jesteście,cała nadzieja w burmistrzu a spółka z nikim nie chce się dogadać
Anty Bolek08.05.2018, 12:42
Panie Burmistrzu za to getto tylko szach-mat ,a druga kadencja pewna. Taki prezent od pana Ch. i to przed wyborami.
murarz08.05.2018, 12:31
Płotem to bym ogrodził UM a szczególnie Wydział Promocji
Eu08.05.2018, 12:22
Gdzie jest nadzór budowlany ? Przy tym zamieszaniu Spółka
Nowej Targowicy przesuwa stoiska drewniane z placu do kraju chodnika, przez co kupujący będą stać na chodnikach, a przechodzący nim będą musieli iść po drodze. Takie przesunięcie jest bardzo niebezpieczne !!! dla przechodniów, będzie to grozić wypadkami oraz blokowaniem ruchu samochodom. Pytam się, - czy to jest zgodne z planem zagospodarowania targowicy ? Czy miastem rządzi spółka Ch i H i sama decyduje o wszystkim. Czy są jeszcze jakieś przepisy zabezpieczające pieszych ? Chyba że ulica Targowa jest prywatna i jest własnością spółki.
beka08.05.2018, 12:02
Żaden z handlujących na terenie poza spólką Nowej Tragowicy nie jest zapisany do Stowarzyszenia Kupieckiego bo im nie potrzeba było!!!!
A teraz chcą pomocy stowrzyszenia.
Proponuję się zapisać i brać czynny udział w spotkaniach odośnie problemów targowicy a potem można wymagać pomocy.
***08.05.2018, 11:55
I tak oto bezradny Watycha wpadł w pułapkę. Co zrobi? Od katastrofy uchronić go może tylko abdykacja.
ali co był na Bali08.05.2018, 11:53
Brać się za bogaczy. Mają miliony i chcą dalej dusić bidoków.
Artykuł płatny08.05.2018, 10:45
Trwam nie pomogło?
*08.05.2018, 10:27
Na taki płot przydałoby sie pozwolenie na budowe.
Czy to kolejna samowola budowlana nowej targowicy ?
ED08.05.2018, 10:09
A ja to se tak myślę że ten płot to dobre następne miejsce na zarabianie na reklamie gość myśli i wziął sprawę w swoje ręce a inni klaskają i płacą.
Skończy się słuchanie o torebkach lub kabelkach no i tej wspaniałej regionalnej kuchni--to sie już stało nudne za miast tego bedzie cicho i spokojnie,SLOVACY będą pozerać i czytać reklamy na banerach a przy okazji kupią może coś
takitam.08.05.2018, 09:56
a miala byc taka piekna sielanka...
p08.05.2018, 09:56
Spółka ma rację, pan Kolasa nie zapewnił swoim handlującym parkingu a ci parkują na miejscach przeznaczonych dla gości. Do tego nie płaci za reklamę i utrzymanie a także amortyzację infrastruktury spółki.
zeno08.05.2018, 08:59
Jeszcze chwila i to wszystko padnie:))))i nie będzie problemu
NT08.05.2018, 08:42
Do Jolka.
Czy to nie jest chamskie i złodziejskie, najpierw p. Ch namawia p. K na targowicę (wkład dużych kosztów pod rozbudowę placu) następnie żąda haraczu nie do przyjęcia, w końcu stawiają płot.
Nie jedna osoba chciałaby płacić za wynajęcie 5 h od 2 do 6 gr za m2.
Burmistrz ma rację, rozwiązać umowę ze spółką. Miasto, a przez co mieszkańcy tracą ogromne pieniądze za złe zarządzanie Rady Miasta. Czy miasto mając własne grunty nie stać było na własną targowicę ? Coś to jest nie tak.
Góral z Polski08.05.2018, 08:37
normalnie zarty. WSTYD dla miasta reklama jak w Polsacie. nowa targowica a mialo byc tak pieknie a jest jak zawsze a chodzi o kasiorke. oj ludzie ludzie. czlowiek dla czlowieka swinia jest WSTYD a Burmistrz jak zawsze duzo mowi malo robi. jego kadencja sie konczy
bida08.05.2018, 07:35
Do ehhh I Lolo. Jak trzeba było się zapisać do stowarzyszenia to chętnych nie było, a teraz pomocy w stowarzyszeniu szukacie.
Obserwator08.05.2018, 06:34
Sprzątanie po MF jeszcze potrwa ale co będzie jak PiS odejdzie od rządów? to dopiero będzie remont i to na długie lata o ile da się naprawić to co zepsute.Polak Polakowi potrafi uprzykrzyć życie, okupanta nie trzeba
Tadek08.05.2018, 02:02
Jakim prawem targowica została oddana w prywatne ręce, ja się pytam?!!
ehhh07.05.2018, 23:24
A gdzie stowarzyszenie kupieckie Nowa targowica, której reprezentanci przemawiali na sesji ??? weźmie w obronę kupców zza płota ??? I
gazdaII07.05.2018, 23:21
popieram burmistrza, ton porządny gość czego nie można powiedzieć o MF, który odpowiada za zaistniałą sytuację, taka prawda
Jurek07.05.2018, 23:13
Cóż pozostało mi to napisać ponownie:
Z WIZJĄ I KONSEKWENTNIE!
Za burmistrzem07.05.2018, 23:10
Popieram Kacpra wypowiedzieć umowe tym rozbujniokom wierzę w burmistrza że ma jaja i wypowie tym niby biznesmenom umowe burmistrzu jesli pan to zrobi popieram Pana na następną kadencję i ludzie będą widzieć że zależy panu na obywatelach a nie na prywaciarzach niech miasto ma coś z tego.
Kacper07.05.2018, 22:28
Niech miasto w końcu wypowie tą umowę przecież opłata handlowa do miasta za kwiecień to 80 -100 tysiecy ,a opłata miesięczna do spółki za kwiecień tylko za główną aleję która leży na miejskim Gruncie w pasie drogowym to 180 -200 tysiecy plus za budę z przetargu 30-50 tysiecy za dwa lata ,panie burmistrzu pomóżcie biznesmenom ,bo dokładają do biznesu wiec dajcie im 100 procent wiecej czyli 4 tysiace rocznie za ich piec hektarów weźcie swoje czyli coś dla nas mieszkańców
Wiktold07.05.2018, 22:11
Zerwijcie tą umowę ,zapłaćcie im odszkodowanie ,a za rok może dwa bedą zyski dla miasta czyli dla nas mieszkańców ,z samych parkingów po 1? można zebrać lub jak u Bąka po dwa euro w sobotę około 5 tysiecy euro
Sx07.05.2018, 22:07
I panowie radni bezradni nie zwalajcie winy na świetego ,bo on swoje wziął ,a w większości to wy byliście przy podpisaniu umowy i wy ją czytaliście
Lolo,07.05.2018, 22:01
Dopiero powstało stowarzyszenie i Czemu ono służy czemu nie wspomaga handlujących u pani Kolasowej ,przecież niedługo to bedą tylko płoty miedzy spółką ,a terenami prywatnymi i czemu stowarzyszenie walczyło o 50 groszy do miasta ,a podwyżka na giełdzie od maja o 50 groszy nikt nic nie mowi i o nic nie walczy czemu ,bo. Handlarze w stworzaszeniu to ci którzy mają dobre miejsca i boją się walczyć ze spółką jak chcecie pokazać siłę i chcecie mieć poparcie u handlujących to pokażcie ,że wam zależy na normalnych ludziach ,a nie biznesmenach ,wiec na początek proponuje strajk włoski przy płaceniu w biurze
handlara07.05.2018, 21:58
Dla tych którym się wydaje że wszystko wiedzą dla uzupełnienia wiedzy Państwo sasiadujacy z NT również ponieśli ogromne koszty związane z tą inwestycją przygotowanie placu pod handel wyłożenie kostka cała powierzchnię handlująca DARMOWE TOALETY I PARKINGI odśnieżanie sprzątanie jednym słowem wszystko
b07.05.2018, 21:54
Rozebrać płot...proste jak drut!!!!
Mona chalupa z kraja lasa07.05.2018, 21:31
Wiecie dlaczego zrezygnowalem z handlowania na jarmaku lat temu 18-nas cie? no to wam napisze,zdzierstwo,urzednikow i tych co mieli prywatnie i zmienilo sie co ? NIE !!!!!!!! Placicie haracz? No to placcie, w W-wie placili doslowie mafii tu ?biznesmenom?
Nowotarżanin07.05.2018, 21:29
A ja w ten płot nie wierzę . on nie powstanie a na pewno nie do końca . To tylko maly straszak ....
bin laden07.05.2018, 21:24
Odzywają się ci z poza płota . Przywarli do terenu spółki i jak pasożyty czerpią zyski nie ponosząc kosztów . Bidulki
Zenobiusz Barski07.05.2018, 21:19
Nie bardzo rozumiem o co burmistrzowi się rozchodzi - przecież miał uporządkować handel . Nowa Targowica to ograniczony teren czyżby Pan Watycha zapomniał co mówił gdy likwidował stary plac i podnosił opłaty do 8 zł za handel poza wyznaczonym terenem ? Amnezja Panie Burmistrzu ? To może czas na sanatorium i odpoczynek .
Kamil07.05.2018, 21:00
Przeszkadzał wam Bangladesz ,a mamy nowy piękny plac z handlem znowu przy ulicy i getto ,chyba należy zerwać już tą umowę ,no ale gdzie bedą przesiadywać panowie radni bezradni
baciok@07.05.2018, 20:56
Prezesi to faceci z cojones.
miastowy07.05.2018, 20:55
Oj widać dobitnie jak uaktywnili się pisarze spółki a ja się pytam ile ta cała spółka zainwestowała (przypominam ,że owca i kupiecki dwór to prywatne biznesy )toalety płatne dzierżawa terenu pięć groszy za metr śmiech na sali ,kostka już się dawno zwróciła,jeśli burmistrz się ugnie to niema szans na drugą kadencję,powinien dotrzymać słowa i rozwiązać umowę i pokazać cwaniakom co znaczy prawo ,a swoją drogą to życzę wszystkiego najlepszego tym kibicującym spółce handlarzom podwyżka czynszu już niedługo
Lolo07.05.2018, 20:50
Ten płot powstaje ,bo pan prezes buduje budy w drugiej aleji i powstają miejsca narożne w cenie 30-50 tysięcy więc ruszajcie po miejsca ,bo słabi z zapisu już rezygnują to jest wasza szansa ,masz problemy weź sprawy w swoje ręce ,a my pomożemy Ci wstąp do biura ,a dogadamy się ,a reszta miejsca na kamyczkach w spółce narazie bezpłatne w cenie 20 -30 złotych za dzień
śmiech na sali07.05.2018, 20:45
Fryźlewicz za swojej kadencji prywaciarzom oddał kurę znoszącą złote jaja! A teraz banda prywaciarzy robi szopkę o groszową opłatę targową a sama doi ile wlezie kupców! Szambo wybiło i widać jak na dłoni co się tam dzieje! Gdzie teraz jeat TV Trwam! Dalej banda prywaciarzy będzie zgrywała dobrodziejów?!?
Anty Bolek07.05.2018, 20:36
Czyżby dostali kredyt; czy podnieśli dzierżawę bo prezes mówił publicznie , że Targowica nie przynosi na razie dochodu , spłaca długi.
J-2307.05.2018, 20:36
Szlag człowieka chce trafić. To, że mamy piękną targowice to zasługa poprzednich burmistrzów i Spółki Nowa Targowica. Obecna władza zrobiła w temacie tyle, że byli na "pokropku', wypili i pojedli a teraz to całe wspaniałe przedsięwzięcie runie na zbity pysk przez politykę miasta. Watycha jest najgorszym burmistrzem w historii Nowego Targu.
hary07.05.2018, 20:32
Mam nadzieję ze Burmistrz , dziś jeszcze piszę przez duże B bedzie miał odwage dotrzymać tych słów ktore powiedzieł . Myślę ze panu h powinno sie upudrować nosek.
ED07.05.2018, 20:31
No i co teraz jak będzie ta piękna targowica z tym płotem wyglądać a co powie P.Prezes tej pięknej targowicy telewizji trwam jak tak teraz handlujący z drugiej strony płotu zaproszą tą telewizję cooo naaato to Kupieckie zgromadzenie czy są zadowoleni z tego podziału i równego traktowania wszystkich handlujących na tej pięknej targowicy
jolka07.05.2018, 20:25
Słusznie. Niech powstanie, bo nie może być tak, że ktoś inwestuje ,a inny nie włoży grosza , a korzysta ze wszystkich dobrodziejstw. Spółka Targowica wybudowała toalety i je utrzymuje, to kosztuje, płacą reklamę targowicy na Słowacji i nie tylko, a ktoś się pod to wszystko podłączył, korzysta i nie chce partycypować w kosztach. To jest chamskie , wręcz złodziejskie. Ciekawe co powiedziałby burmistrz Watycha, gdyby kupił sobie nowy samochód a sąsiedzi korzystaliby z niego nie płacąc za paliwo i amortyzację. Byłby taki hojny i pozwalał się wykorzystywać? Obawiam się , że będziemy mieć dziadowskie slamsy jak było na Berekach, zamiast eleganckiej targowicy na miarę XXI wieku jaką wybudowała Spółka Nowa Targowica, bo Watycha pozwala rozprzestrzeniać się bazarom poza gra nice targowicy. Znowu będziemy mieli bangladesz w kazdym ogródku , po chodnikach nie będzie można przejść i będą walały się tony śmieci po ulicach . Już przy rondzie na Waksmundzkiej rozłożyli stoiska z meblami ogrodowymi . Uważam, że Rada Miasta powinna wpłynąć na burmistrza, żeby ten nie zezwalał na powstawanie nowego bajzlu. Wyborcy zastanówcie się , czy warto na takiego gospodarza głosować
Wielki szu07.05.2018, 20:19
Teren spółki to rzecz święta a te p*** co się chcieli podpiąć pod teren placu niech się teraz przeniosą na plac spółki . Miejsca nie brakuje . Za parkingi też cwaniaki kasują Słowaków a ma być za darmo . Panowie Prezesi spółki - brawo !
heniek07.05.2018, 20:18
piekna targowica tylko szpeci plot. co ten marian wyprawia w d*** mu siesie poprzestawialo oj doigra sie chlop doigra. brawo maniek pikny corny plot jak corno owca
bin laden07.05.2018, 20:09
Pawlak podejdź do płota jako ja podchodzę ... jakież to ponadczasowe !
słaba władza07.05.2018, 20:06
Upsss, nie dość, że się nie przestraszyli to pokazali burmistrzowi środkowy palec ... lekceważąc i urząd, który reprezentuje i samego Watychę. No to będzie wojna na całego. Skoro jednak panowie pozwalają sobie na znacznie więcej niż przewiduje zdrowy rozsądek, to znaczy tylko jedno, że ktoś za tym stoi i będzie robił politykę.
dron07.05.2018, 20:04
Co zrobi teraz Pan Burmistrz....to będzie bardzo ciężka decyzja do podjęcia dla niego więc może by tak ogłosić REFERENDUM!!!
opiekun07.05.2018, 20:02
brawo panowie CH,H macie jaja nie ugnijcie się
...07.05.2018, 19:56
Bareja to mało powiedziane. Niech tam wyśle JIS i wstążkami zaatakuje ten płot...
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl