13.06.2018, 11:54 | czytano: 5868

Mosty jak nowe

Zakończyły się remonty mostów na potoku Rogoźnik w Ludźmierzu i potoku Foreńdówka Ochotnicy Górnej.
Stare mosty zostały odnowione, wykonano nowe płyty oraz położono nową nawierzchnie i zamontowano barierki. Prace na zlecenie Powiatowe Zarządu Dróg w Nowym Targu wykonało Przedsiębiorstwo Budowlane ESBUD Stanisław Chryczyk w Ochotnicy Dolnej. Koszt prac wyniósł 851 tysięcy złotych.


r/ źródło: PZD Nowy Targ
komentarze
Mruczek15.06.2018, 07:55
Stanisław Ch siedzi w pace Stanisław Ch buduje mosty Stanisław Ch tu i tam . Jak pisała prasa ja rozumiem ze dał łapówkę i musiał dostać te roboty ale starosta nie ma już za grosz rozsądku aby dawać do przerobienia tak wielkie miliony z publicznej kasy skorumpowanemu więziniowi . Albo co gorsza starosta boi się aby Stanisław Ch w więzieniu nie był nazbyt gadatliwy ..
Janusz14.06.2018, 18:25
No dobra, o mosty dbają a o ściężkę rowerową, malutko, zaraz za przecięciem powyższej drogi, ze ścieżki rowerowej wystaje 7 prętów po usuniętych palikach ilu rowerzystów nadziało się na owe pręty ? Ponadto idą wakacje a na ścieżce ruch totalny i kto będzie opatrywał te dzieciaki, które nie zauważą prętów ? Wogóle na ścieżce rowerowej uprawiana jest partyzantka przepisowa, jeżdzą jak chcą a czasem wogóle nie patrzą przed siebie, w weekendy to jest tragedia !!!
malarz14.06.2018, 07:44
ZA CHWILĘ BĘDĄ POMALOWANE GRAFIITI I JUŻ BĘDĄ JAK STARE .Ci niczego nie uszanują - ani ścian , ani elewacji , ani płotu .Gdyby raz na własny koszy odmalowali , to by się raz na zawsze wyleczyli , bo do końca życia by się nie wypłacili .
PasterzPPP13.06.2018, 22:52
@lans
Nie ma otwarcia bo przepustek nie dostali
ciotka13.06.2018, 20:46
ciekawe kie;dy uroczyste przecięcie wstęgi? Panowie Starostowie wraz z wykonawcą ( moze wyjdzie na chwilę) , w doskonałych humorach pouśmiechają się nieco do zdjęć, wszak wybory juz niedługo.
Starosta Waksmundzki moze znowu siię ubierze po góralsku z koszulą wypuszczoną na portki .... pasuje mu to odzienie jak kwiatek do kożucha
Pracownik13.06.2018, 20:29
Przepraszam bardzo ale co Wy macie do Pana Ch ? Ok , może i siedzi w więzieniu ale na podstawie doniesień prasowych można wywnioskować ze uczciwie i honorowo zapłacił za ten kontrakt to przecież się mu należał . A poza tym może i siedzi w więzieniu za rzekome łapówki które dawał byłym dyrektorom za kontrakty ale dopóki nie ma prawomocnego wyroku doputy jest człowiekiem niewinnym tak wiec jego firma ma prawo wykonywać mosty dla starostwa . I może i szef w więzieniu siedzi ale trzeba przyznać ze jakość robot jest na najwyższym poziomie .
tomek b13.06.2018, 18:29
A Pan Ch. dalej siedzi w pace?
lans13.06.2018, 14:21
A gdzie uroczyste otwarcie i poświęcenie
Zobacz pełną wersję podhale24.pl