26.10.2020, 17:40 | czytano: 41428

Nowy Targ: tłum protestujących w Rynku (video + zdjęcia)

Fot. Michał Adamowski
Kilkaset osób, może nawet około tysiąca, głównie młodych ludzi, przyszło po południu na nowotarski Rynek wziąć udział w "Marszu o wolność". Był to protest przeciwko wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego i zaostrzeniu przepisów aborcyjnych.
Protestujący trzymali w rękach kartki i transparenty z hasłami "Moja macica - mój wybór", "Gdyby ministranci zachodzili w ciążę aborcja byłaby sakramentem", "Mamy dość piekła kobiet" czy "Nie będziemy się użalać - proste hasło WYPIE***AĆ".
Zaraz po rozpoczęciu protestujący ruszyli na spacer krzycząc "Je*** PiS!" oraz "Trzeba było nas nie wkur***ć!".



Podobne protesty odbywają się w całej Polsce. Wywołał je wyrok Trybunału Konstytucyjnego, który uznał m.in., że przerywanie ciąży, w sytuacji gdy istnieje duże prawdopodobieństwo ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu albo nieuleczalnej choroby zagrażającej jego życiu, jest niezgodne z konstytucją.



r/ zdjęcia: Michał Adamowski
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Jak sobie pościelą, tak się wyśpią29.10.2020, 20:31
Oj, dumny musi być Patron Małopolski ze swoich wyznawców.

Doczeka się to młode pokolenie swojej starości, szybciej niż mu się wydaje.
Dzieci mieć nie będą, bo je pozabijają przed urodzeniem.
Pozostanie im skorzystać z eutanazji, którą w swej głupocie zdążą wprowadzić.
I to będzie koniec człowieka.
Stary29.10.2020, 00:55
11 listopada coraz bliżej a PiS broni się przed zadymą na ulicach. To święto niepodległej i wolnej Polski i o to walczyli nasi przodkowie. Nie dajmy im tego zrujnować. Chcą nas pozamykać w domach , aby nie było zamieszek. Dwa tygodnie pracy w rządzie vicepremiera od bezpieczeństwa i kraj utracił wydolność ochrony zdrowia i został ogarnięty masowymi protestami. Strach pomyśleć do czego doprowadzi praca nowego premiera za dwa kolejne tygodnie.
Sokol28.10.2020, 18:53
A ja tak z innej perspektywy. Można regulować wszystko przepisami. Można zakazać aborcji. Tylko po co? Jak kobieta zachce pozbyć się płodu to się pozbędzie i wbrew przepisom. Ja się pytam co w kształtowanie moralności, sumień wniosła obecność religii w szkołach. Dzieci mają po 2 godziny religii w tygodniu, a np. przyrody godzinę przez pół roku. To czego te dzieci są na religii uczone? Po kilku latach religii w szkole uczniowie powinni mieć ukształtowane sumienie i sami wiedzieć że aborcja jest złem. Nie dość że nie wiedzą to jeszcze występują przeciwko kościołowi. Coś poszło na tych zajęciach religii bardzo nie tak. Bardzo.
Dziadek28.10.2020, 18:39
Dziadkowie rozpoznali już swoje wnuczęta. Prezentów pod choinkę nie będzie.
moim_zdaniem28.10.2020, 18:15
YT
"TO PRZYKRYWKA DO NISZCZENIA" - stanowisko kibiców Rakowa Częstochowa [LEKTOR] (27.10.2020 r.)

POLECAM RÓWNIEŻ. Może komuś się rozjaśni we łbie.
moim_zdaniem28.10.2020, 18:03
"wyjutubujcie" sobie
"RĘCE PRECZ OD KOŚCIOŁA" - kibice Lecha Poznań bronią Katedry na Ostrowie Tumskim 26.10.2020
Piękne :) Poprostu Piękne!
cytat_wklejony28.10.2020, 15:56
Aborcja i kara śmierci powinny być zabronione przynajmniej z dwóch zasadniczych powodów, są moralnie szkodliwe dla osób które muszą je wykonać, oraz nieodwracalne w przypadku pomyłki. Dodatkowo w przypadku aborcji, jest ona moralnie szkodliwa dla kobiety która się jej podaje. Wiele kobiet cierpi z powodu poddania się aborcji. A co do kary śmierci to nawet winny ma prawo do życia. Leszek Syski, działacz antyaborcyjny z Maryland, powiedział, że przekonał się iż pytanie o to czy mordercy zasługują na śmierć czy też nie, jest błędnym pytaniem. Właściwe pytanie brzmi: Czy ludzie mają prawo ich zabić? Swoją wypowiedź podsumował odpowiadając jednemu z oponentów kary śmierci, który zadał retoryczne pytanie: Dlaczego więc nie torturujemy więźniów? Przecież torturowanie ich jest mniejszą karą niż zabicie ich. Pan Syski wyraził wówczas swoje przekonanie w słowach: "tortury dehumanizują, natomiast kara śmierci jest sednem dehumanizacji". I właśnie to odczłowieczenie widać w postawie zwolenników aborcji. Każdy z protestujących był na początku istnienia zygotą, zarodkiem, a następnie płodem, to były ich pierwsze etapy rozwoju jako człowieka, w łonie matki. Nie urośli na drzewie, nie przyniósł ich bocian, i nie wyciągnięto ich z kapusty. Teraz skrajnie lewicowe środowiska próbują wmówić szczególnie młodym ludziom, że na tym etapie rozwoju to nie jest człowiek, tylko jakiś przedmiot, jakaś rzecz którą sobie można dowolnie oraz bezkarnie dysponować i wedle uznania wyrzucić. Wyrok TK stosują jako kolejny pretekst do atakowania katolików i kościoła. Ta skrajna lewica która krzyczy, że w Polsce łamana jest Konstytucja gdy jest to dla niej wygodne, a gdy zgodnie z Konstytucją, i linią orzecznictwa TK wydaje wyrok to nagle przestaje się im Ona podobać i wyrzuciliby Ją do kosza. Poziom zdziczenia, absurdu i hipokryzji lewactwa przekroczył już wszystkie możliwe i dopuszczalne granice.
woj28.10.2020, 13:57
Jeżeli prawdziwe jest powiedzenie, że młodzież to przyszłość narodu to szczerze martwię się o przyszłość Polski
Amen28.10.2020, 13:35
To wygląda jak redyk!
Bacowie spędzają barany z pastwisk.
A d***e zganiają innych d***li na protest.
/.../
NT28.10.2020, 11:11
Protesty są za aborcją w przypadku ciężkiej wady dziecka jak na przykład bezmózgowie czy narządy wewnętrzne wykształcone poza ciałem jak np. serce na wierzchu. Dziecko umiera w męczarniach, dzień, tydzień po porodzie jak w ogóle dożyje porodu. Naprawdę trzeba wielkich umiejętności aby biologii z zakresu 4 klasy podstawówki nie opanować.

Poza tym władza rządząca winna jest o wiele więcej - 70 mln wydane na nielegalne wybory, ponad 200 mln wydane na respiratory, które nie dotarły, ponad 200 mln dotacji dla firm żony ministra Szumowskiego itd a potem się ludzie dziwią, że same przekleństwa się protestującym nasuwają.

Można się nie zgadzać z protestami ale stawanie w obronie takich osób jak Paluchowa, która żadnego dziecka nie wychowała a tym bardziej nie wzięła pod swoją opiekę nawet zdrowego dziecka. Żyje z naszych podatków, nic nie robi tylko się przebiera 5 razy dziennie i ładnie się za Jarkiem uśmiecha... Myślmy czasem na kogo głosujemy bo wszyscy ponosimy potem odpowiedzialność za tych rządzących.
do @ biznesmen z przypadku28.10.2020, 09:41
BARDZO PROSZĘ NIE OBRAŻAĆ TEGO IMIENIA :) a tym samym osób go noszących.

Na tweeterze ćwierkają ŚWIRJATKI
Karol28.10.2020, 07:47
A rodzice protestujących patrzą na to i cieszą się że to dzieciątko żyje, wyrosło zdrowo, chociaż różne były plany i nawet protestuje energicznie nie wstdząc się pokazywać oblicza. Dzięki Bogu nie mieli kasy na aborcję.
np z własny przemyśleniem28.10.2020, 00:02
T te dziewczęta są opoka narodu, one walczą o przyszłość- stare babki- już nie muszą , stary kawaler z kotem - tez ne , dlaczego nie dać młodym, tym co przed nimi życie prawa wyboru?- to teraz od nich będzie zależał świat nich będzie zależał świat jaki mamy. Jestem szczęśliwa matką , ale nigdy nie ograniczałam wypowiedzi ludzi młodych- oni są równowartościowymi Polakami, niech swoja GORYCZ przeleją- mają do tego prawo i najważnejsze- człowiek i ciało należy
do niego , a nie do opisu- zastanówniecie się a
le nie babcie, emerytki, tylko te - ktore życie przed nimi
Biznesmen z przypadku.27.10.2020, 23:44
Julki z Tweetera.
Rychu27.10.2020, 23:32
Do Prawda
Cieszę sie, że nie pochwalasz aktów wandalizmu. O to mi właśnie chodziło, żebyś to napisał bo ja do tego bilem. Natomiast reszta twej wypowiedzi w sumie nie odbiega merytoryką od pierwszego twego wpisu więc to pominę. Co do bycia niewolnikiem i wolnym człowiekiem to ja się czuje wolny i nie doświadczam żadnego ograniczenia mej wolności w sposób inny niż wygląda to w wiekszosci państw zachodnich tego kontynentu, w obecnej sytuacji na świecie. Jeszcze tak podsumowując podkreślam , że ja nikomu protestować nie bronie - co też napisałem , ale co Ty celowo przeoczyles. Jeszcze na podsumowanie odniose się do fragmentu twej wypowiedzi ukazujący Twój poziom wiedzy tj. "...ale protest jest słuszny i mogą krzyczeć do moich okien nawet dłużej niż parę dni, co więcej wolno im..." Otóż nie wolno im, a czemu to przeczytaj sobie art. 51kw - żeby nie było - istniał on też za rządów PSL, PO czy SLD (gdybyś zaczął twierdzić, że Ci znowu PIS wolność ogranicza ;)
zuza27.10.2020, 23:14
,,cokolwiek uczyniliscie jednemu z braci moich najmniejszych,mnie uczyniliscie,, to tylko tak g,woli przypomnienia.Ludzie wierzacy wiedza o co chodzi a z niewierzacymi nie ma o czym dyskutowac,bo to jak rozmowa ze slepym o kolorach.Owa mlodziez protestujaca na rynku z pewnoscia do nich nie nalezy a jezyk jakiego uzywaja m.in na transparentach swiadczy o wychowaniu i tu rodzice nie maja sie czym pochwalic niestety;Jesli takiego jesyka uzywaja ci ,ktorzy uwazaja sie za wyksztalcone elity to marna przyszlosc narodu polsiego
Drako27.10.2020, 22:55
Temida nie rozśmieszaj mnie. Musisz lecieć do Paluchowej żeby szybko ustawę przepchnęła i zlikwidowała piorun z nazwy zespołu ACDC, bo to napewno znak gestapo. Mało tego trzeba natychmiast wymienić wszystkie ostrzeżenia na stacjach transformatorowych, tam tez pioruny, napewno w środku czai się jakiś nazista. Wam to już ani leczenie nie pomoże. :-)))))
Prawda27.10.2020, 22:51
@Rychu: żadne twoje widzimisię! Protestują bo im wolno, kropka. Jak ktoś idzie protestować, to protestuje, nie pije. Ale różnie bywa. W kościele też niektórzy na telefonie pykają w gierkę na mszy i co to znaczy, że msza nie ma sensu? Argument typu kulą w płot... Nie wiem co ty czytałeś, ale gdzie w mojej wypowiedzi napisałem że akceptuję wandalizm? Prawo do wolności jest podstawowym prawem człowieka i to jest fakt! Może tobie marzy się być niewolnikiem? O tym pisałem i to prawo powinny chronić przepisy. Decyzja TK spowoduje ograniczenie wolności przez zmianę przepisów na bardziej restrykcyjne. Kobieta w ciąży w ramach dotychczasowych przepisów mogła przerwać ciążę kiedy płód był anormalny. Po zmianie nie będzie mogła już decydować o tym co będzie działo się z jej ciałem przez 9 miesięcy, a z psychiką i całym życiem później. Będzie prawnie zmuszona urodzić trupa, albo dziecko bez kończyn, z tzw. okiem cyklopa, albo tzw. ryjkiem, itd. Jakim prawem ustawodawca odbiera jej prawo do decydowania czy jest w stanie zmierzyć się z taką traumą czy nie, czy podoła opiece nad takim dzieckiem, czy nie. Stąd protest. Nie pisałem ani słowem o jego formach ale skoro poruszyłeś ten temat to nie podobają mi się ani wulgaryzmy, ani wandalizm, ale protest jest słuszny i mogą krzyczeć do moich okien nawet dłużej niż parę dni, co więcej wolno im. A o przekraczaniu granic porozmawiaj z klerem, z panią Godek, z politykami PiS, pogadaj z kierowcami ruchów pro-life krążącymi po ulicach dużych miast ciężarówkami z szokującymi zdjęciami. Z kolei o anarchii to raczej z narodowcami, choć nie wiem jak doszedłeś do tej anarchii. Protest to ta anarchia, czy może wandalizm? A może anarchistką jest ta kobieta co nie chce być niewolnicą religii i niesprawiedliwych przepisów i robić za inkubator przez 9 miesięcy? Generalnie mijasz się z prawdą i faktami.
Do Rycha27.10.2020, 22:29
Rychu! Ty to pewnie z tych co im niedługo okna wybiją.
Obserwator 227.10.2020, 22:00
Oj, dzieci, dzieci.... za dobrze Wam jest i nie szanujecie nikogo, nawet samych siebie. Niektórych wysyłam do przedszkola......
Obserwator27.10.2020, 21:50
To co się dzieje dzisiaj w miastach, to tak jak najazd Hunów na Europę w IV wieku. Proszę poczytać sobie co-nieco o "cywilizacji" Hunów. Obecnie oglądamy powtórkę z historii jeszcze starożytnej.
Miastowa do Dan27.10.2020, 21:45
Do Dan. Niedaleko pada jabłko od jabłoni. Więc teraz nie dziwię się, że rozpiera cię duma z powodu zaistnienia twojej córeczki na proteście. A odnośnie kościoła to nie zabieraj głosu i nie obrażaj księży "wsadzając wszystkich do jednego worka" jako pefofili. Gdyby twoja wiara była chociaż jak ziarnko gorczycy, to wiedziałabyś że do kościoła chodzi się dla Pana Boga A nie dla księdza. Może to chociaż trochę rozjaśni twój umysł.
Dzieci i macica27.10.2020, 21:19
Patrząc na zdjęcia tj demonstracja ? Kobiet?..raczej dzieci i młodzieży która nie ma jeszcze pojęcia o swojej macicy, co Wy tam robicie ledwo co okres dostałyście. W ogóle macie pojęcie co chcecie przedstawić w tej demonstracji? Szukacie przygód i poźniej usuwania ciąż???- do tego są inne środki... Tak to wygląda na zdjęciach. Dramat... Wstyd...
Tfu27.10.2020, 21:09
Rychu Brawo!!!
Niech wszystkie protestujące osoby przeczytają ten komentarz , ale pewnie nie zrozumieją,niestety taka młodzież
Bokser..27.10.2020, 20:21
Szatan was opętał...ale i przy kotle czeka..a czas leci..koniec kiedys nastąpi
temida27.10.2020, 20:13
młode wykształcone i zmanipulowane nie wiedzą, że run sig-błyskawica było insygnium Waffen SS, tak samo jak swastyka było symbolem faszyzmu.Pasuje lewackim faszystom, bo jakby nie było faszyzm to socjalizm narodowy.
Rychu27.10.2020, 19:54
Do Prawda
Ja nie bronie nikomu protestować. Niech protestują codziennie jak w NT. Niech przychodzą, poklna sobie, wypija co nieco itp. Ale prawem do wolności nie można łamać innego prawa. Nie można niszczyć tak jak to zrobiono w dużych miastach. Chyba że dla Ciebie prawo do manifestowania swoich uczuć upoważnia do niszczenia cudzego mienia? Jeżeli tak to wskaż , gdzie mieszkasz, a ja przyjdę pod twój dom protestować - pokrzyczeć Ci do okna , będę klnal przez godzinę i tak co kilka dni jak mi się protestować zachce. Myślę że Twoja rodzina i dzieci nie będziecie mieć nic przeciwko, wszak ja korzystam tylko ze swego prawa do wolnosci. A jeżeli mnie fantazja poniesie to i szybę wybije Ci w domu. Bo przecież to( w moim przekonaniu) w słusznej sprawie, przeciwko osobie, która ma inne poglady. Myślę, że to zrozumiesz i nie będziesz na policję dzwonił.
Tu nie o protesty, chodzi tylko o przekraczanie pewnych granic. Anarchia jest niebezpieczna dla wszystkich - i dla tych o poglądach lewicowych, jak i tych prawicowych czy środkowych.
Nie popieram27.10.2020, 19:46
Będą się gzić a ja będę płacił za aborcje.
PP27.10.2020, 19:43
Jest prawda i g..prawda i taki bełkot jest poniżej autotstwa PRAWDA Jest to prawda jak z rosyjskich gazet! Niestety wracamy nie do średniowiecza ale do ery kamienia łupanego! Książka Przedludzie Philip K. Dick. To jest wizja tego lewicowego szaleństwa! Czy pozwolimy tym nowym inżynierom społecznym na zniszczenie naszego świata! Oni chcą depopulacji teraz mord dzieci potem przyjdzie czas na starszych chorych i tak to będzie się kręcić!
marek27.10.2020, 19:39
Tak tak młodzi zmieniajcie świat. Zmieniajcie standardy, wartości. Pierwsze aborcja, za 20 lat eutanazja na życzenie, a w następnych przymusowa eutanazja . Wtedy będziecie mieli 60-70 lat i nikt was nie zapyta o zdanie bo będziecie nierentowni, nie pracujecie to do piachu. Tak sami sobie zgotujecie los.
Taka Prawda27.10.2020, 19:29
Prawda Widzę że nie wiesz co to jest Konstytucja. Konstytucja to najwyższe prawo do którego mamy się bezwzględnie stosować. Aby zmienić Konstytucję potrzeba 2/3 głosów. Ostatnia zmiana była za rządów SLD i Kwaśniewskiego. W której to właśnie zamieścili prawo z którym właśnie teraz walczą.
trolik27.10.2020, 18:53
Kto pozwolił aby w czerwonej strefie odbywało się tak duże zgromadzenie przecież wszyscy wiedzieli, że taka impreza ma się odbyć???? Czemu władze miasta nie nakazały policji pilnowania Rynku aby nie zgromadziło się na nim zbyt dużo ludzi??? Co na to Pan Burmistrz oraz inne organy za to odpowiedzialne????
MARS27.10.2020, 18:30
Zabić swoje dziecko i się tym chwalić. Czy to normalne ?
Prawda27.10.2020, 18:25
Dla mnie decyzja TK w jawny sposób ogranicza prawo człowieka do samostanowienia, zatem ogranicza wolność. Jeśli ktoś chce by jego wolność ograniczały np. zasady jego wiary, to jego wybór, ale czy zasady dowolnej religii mają prawo w europejskim państwie świeckim w XXI być prawem i obligować wszystkich obywateli? Tych niewierzących na przykład także? To może wprowadźmy obowiązkowy udział w mszach świętych dla każdego obywatela, zaś nieobecność będziemy karać grzywną i/lub ograniczeniem wolności. Decyzję PiSowskiego pseudo-TK widzę jako ostry skręt w prawo w kierunku państwa wyznaniowego i fundamentalistycznego. To jest nie do przyjęcia dla normalnego człowieka szanującego swoją niezależność, kto zatem może być przeciwko protestom i protestującym? Otóż część to ludzie niemądrzy których w każdym społeczeństwie jest większość. Przykładem jest np. autor komentarza poniżej w którym twierdzi że protestujący chcą przywrócenia aborcji, bo marzy im się nieograniczony seks. Bzdura, chodzi o około 1-2 tys. przypadków w skali roku w Polsce, przypadków aborcji płodów z wadami, NIE o prawo do aborcji w ogóle, bez powodu i na żądanie. Inni to obrońcy religii i kościoła, który po Rzymianach a ci po Grekach przejął filozofię utrzymującą że wraz z zapłodnieniem embrion staje się człowiekiem. Mamy XXI wiek i wiemy że to bzdura! Zlepek komórek to jeszcze długo nie człowiek, ale ta starożytna filozofia leży u podstaw woli kościoła aby chronić każde życie od poczęcia. Decyzja TK jest zaś skutkiem działań kościoła i jego aktywistów z ruchów pro-life w celu zalegalizowania tej ochrony właśnie. Stąd słuszny protest także przeciwko kościołowi. Wierni wyrażają swoje oburzenie poniżej ale czy to protestujący wkroczyli w sferę waszej wolności, czy to wy zasadami swojej religii wkroczyliście w sferę przepisów państwa świeckiego i w prawo do wolności protestujących? Prawda jest taka że to wy zaczęliście tę wojenkę, a teraz płaczecie że wy i wasz kościół jesteście obrażani i atakowani, wasze symbole poniżane. Zamiast wojować i zmuszać kobiety do rodzenia potworków, było się ustawiać w kolejki do adopcji takich dzieci. Ilu z was tak zrobiło? Hipokryci!!!
Krzysiek27.10.2020, 17:55
Okazuje się, że na wielu wiecach występuje, udrapowany na dandysa, Kamil Durczok, I zaczyna swoje wystąpienia od słów ? ?jak ja cię nienawidzę ??
Przypomnijmy Durczok został zatrzymany na autostradzie, kiedy to kierował samochodem będąc przy tym pijanym w trupa (ponad 2,5 promila). Cud sprawił, że nie pozabijał wielu niewinnych ludzi. Z zdajecie sobie sprawę co to znaczy nieprzytomny kierowca na autostradzie gdzie się jeździ 130 ? 160 km/h?.
Wcześniej zaś zajmował się, molestowaniem koleżanek z pracy, co zostało po wielokroć nagrane i wyemitowane w sieci. Fałszował weksle i podrabiał podpisy swojej byłej zony. Durczok założył jeszcze do tego portal informacyjny, który zrobił szybko klapę, albowiem znajdujące się tam informacje nikogo nie obchodziły. Były po prostu bardzo nędzną propagandą. Po tych wszystkich przestępstwach, wybrykach i poślizgach, Durczok powinien był odpłynąć do jakiejś zatoki, - np. zatoki świń (Sopot), a tu proszę ? staje się powoli męczennikiem i ofiarą. I ktoś mu daje pozwolenie na występowanie na tych szalonych wiecach. To bardzo dużo mówi o organizatorach tych ?protestów? i ludziach, którzy na nie chodzą i słuchają takich cymbałów jak Durczok. Oby kiedyś /.../
widz?27.10.2020, 17:51
Kto płaci za organizację tych zadym? Same się przecież nie organizują. Ktoś daje pieniądze na transparenty, ulotki itp.
Będzie chichot historii27.10.2020, 17:40
Robić zdęcia tym młodym "kotkom i kocurkom". Może się przydać.
Aborygen27.10.2020, 17:16
Te same dziewczyny, które tam protestują - bolcują się z przypadkowymi chłopami siadając na pisuarach w toaletach klubowych a później chcą dokonywać aborcji.
Przykre ale prawdziwe27.10.2020, 17:12
Jak młoda to chce aborcji. a jak już się wyszaleje i chce dziecko to okazuje się że przez aborcje nie zajdzie w ciążę.
Lukullus Warenus27.10.2020, 17:04
/.../ To jest disneyowski mit, że dziewczyny są współczującymi i empatycznymi istotkami - w rzeczywistości to egocentryczne i egoistyczne istoty gardzące słabościami innych ludzi. Tylko seksy bez zobowiązań i "Friends with Benefits" im w głowie a później płaczą biedne dziewczynki, że zaszły w nieplanowane ciąże i chcą aborcji.
oli27.10.2020, 16:50
Mamy jeszcze nadzieję w Narodowcach,że obronią nasze wartości chrześcijańskie.Rząd jest za miękki do tej dziczy albo boi się im narazić,wolą poprawność.Nie pozwólmy aby takie chamstwo szerzyło się w N.Targu ,gdzie honorowym obywatelem jest nasz św.Jan Paweł II ,Ta dzicz to tęczowi i lewacy z innych miast.Kto im zezwolił panoszyć się w naszym mieście?
położna27.10.2020, 16:13
Dla kobiety poronienie jest wielkim szokiem i uderzeniem w psychikę a tu dziewczyny niektóre nie mając jeszcze okresu chcą aborcji.
pp27.10.2020, 15:31
Zastanawiam sie czy czesc z tych barbarzyncow to nowotarzanie czy desant z wiekszych miast!Czy ktos z ogladajacych zna twarze tych Hunow?
Pamietajmy i miejmy swiadomosc czesc z tych kobiet mezczyzn to przyszli lekarze nauczyciele poslowie Jak myslicie bedac chorym na co moza liczyc od tych aniolow smierci! Pamietajmy lewica ma ciagoty to terroryzmu i zamordyzmu jak ktos zna historie Meksyku z poczatku wieku wie jak wygladala wolnosc pod okupacja tych mordercow! Nie przechodzcie obok tego obojetnie spojrzcie na te hasla ! Dzieci nastolatki ktore korzystaja z programow 500+ 300+ wyzszej pensji rodzicow i mozliwosc pracy na miejscu a nie zagranica tak dziekuja za szanse i pomoc jaka uruchomil ten rzad! Ukradli OFE podniesli wiek emerytalny i nikomu to nie przeszkadzalo !A bylo to 7 lat pracy dluzszej a nie ludzcie ze mialyby wieksza emeryture!
Barbarzyncy sa wsrod nas strzezmy sie ich i deprawacji naszych dzieci to wyslannicy cywilizacji smierci zabijania !

Spojrzmy na hasla wulgaryzmy zero szacunku do odmiennych pogladow
Tadeusz27.10.2020, 14:30
do Ula
WSTYDŹ SIĘ... a może już się wstydzisz?
EWA27.10.2020, 13:51
dziękuje w tym momencie mojej mamie ze umiała mnie wychować na normalną kobiete bo niektórym albo i wielu sie to niestety nie udało
aga27.10.2020, 13:50
nie widze tam normalnego nikogo hołocie wystawić mandaty i przeznaczyć na służbe zdrowia
lala27.10.2020, 13:49
przestańcie obrażac kościół
aga27.10.2020, 13:48
ej roboty na Was to sie Wam odechce wszystkiego ...imprezy odwołali to bezmózgi wyszły na ulice
EWA27.10.2020, 13:47
do była góralka ..podpisze sie pod tą petycja jak można tak obrażać symbole które np. dla mnie sa bardzo ważne
K27.10.2020, 13:35
Łooo matko i córko, teraz patrzę w te zdjęcia i poznaje jednego ptaszka z zaslonietą twarzą. Tomek Ty turoniu żałuję , że mnie tam wczoraj nie było bo bym Cie za uszy do domu zaprowadził.Ale to nic, wkrótce wpadnę do was i sobie porozmawiamy. I mamie nie omieszkam wspomnieć coś tam mądrego na kartce pobaźgral. Będzie dumna z syna.
Kuzyn K
kobieta27.10.2020, 13:25
Świetny protest. Brawo!!!! Słychać tylko jeb...ć PiS , przez g***niary, które nie wiedzą chyba po co ta cała demonstracja!!! Wsyd!!!! Prostactwem nikt sie nie zainteresuje, trzeba umieć kulturalnie i na temat demonstrowac
Pl27.10.2020, 13:07
W rozmowie z Polską Agencją Prasową Julia Przyłębska podkreśliła, że ustawa nadal dopuszcza możliwość przerywania ciąży, gdy stanowi ona zagrożenie dla życia i zdrowia kobiety, a także gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że ciąża jest skutkiem czynu zabronionego.
była góralka27.10.2020, 13:02
Zdjęcie nr 5 Czy ktoś zna tą dziewczynę? Czy to jest ta wku...na góralka? Nigdy na Podhalu nie obrażano Boga! Czy ta nawiedzona zdaje sobie sprawę z tego ,że miejsce ,w którym umieściła Matkę Najświętszą ,jest właśnie takie?Bronię Kościoła,nie księży czy biskupów,ani rządu.Pytam o to dziewczę,bo chcemy ją podać do sądu o obrazę symbolów religijnych.
I kto tu jest dyskryminowany27.10.2020, 12:57
Skomentowałem zachowanie tych "pań" językiem jakim one piszą swe hasła i nie przeszło.
Karakan27.10.2020, 12:38
Jestem po ich stronie. Ale te okrzyki jeb pis,bardzo dziwnie się tego słucha w wydaniu damskim. Wymyślił by im ktoś jakieś fajne hasła i to tak pod patole podchodzi
Trendowaty27.10.2020, 12:32
@obserwator

Od początku istnienia PO-Lewicy byłem wierny tym partiom, teraz zmieniam zdanie.
Ula27.10.2020, 12:28
brawo młodzi...cała nadzieja w Was.
Trendowaty27.10.2020, 12:21
@obserwator

Od początku istnienia PO-Lewicy byłem wierny tym partiom, teraz zmieniam zdanie.
do wierząca27.10.2020, 11:57
Wierząca, ale w co, bo z pewnością nie w Boga. Wierzący nie przeszedłby obojętnie obok transparentów znieważających to, co dla niego święte, a ty jakoś nie miałaś z tym problemu.
Valhalla27.10.2020, 11:52
@czytelnik

Takie wpisy mrzesz wypisywać na wschodzie.
-----------------------------------------
UWAGA na obcą agenturę.
m27.10.2020, 11:49
Brawo BG.
Ktoś wreszcie powiedział to głośno.
Wielki szacun dla ciebie,że umiesz uderzyć się w pierś i przyznać do pomyłki.
I choć daleko mi do moherków to jak trzeba będzie też stanę bronić tego co jest święte dla Każdego Polaka.
Nie każdemu jest po drodze z KK ale BOGA, którego nosi się w sercu, pozwolić obrażać ?
NIE MA NA TO MOJEJ ZGODY !!!

Pamiętajcie mordercze macice i wy kolorowe niewiadomoco (binarni)
TO WY STARACIE SIE WYWOŁAĆ WOJNĘ W NARODZIE I TO BĘDZIE

TYLKO WASZA WIELKA WINA

kto jeszcze ma możliwość rozmowy z Bogiem w swoim sercu niech się opamięta.
Niestety, ale to że nie wierzycie w diabła, w demony, nie chroni was przed nim.
OBUDŹCIE SIĘ NIM BĘDZIE ZA PÓŹNO.
realista27.10.2020, 11:42
Brawo młodzieży .... brawo kobiety ...tak trzymać nie przejmować się głosami stetryczałych , nawiedzonych , fanatyków im klapy na oczach niestety przyrosły .... jak nie teraz to ...kiedy wywalczycie sobie prawa... NIC o NAS BEZ NAS... Niezbywalne prawo człowieka o samostanowieniu i decydowaniu ... bowiem jest napisane ... że wszyscy obywatele Rzeczypospolitej,
zarówno wierzący w Boga
będącego źródłem prawdy, sprawiedliwości, dobra i piękna,
jak i nie podzielający tej wiary,
a te uniwersalne wartości wywodzący z innych źródeł,
równi w prawach i w powinnościach wobec dobra wspólnego - Polski,
a Każdemu zapewnia się nietykalność osobistą i wolność osobistą.
i Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych a czymże jest zmuszanie kobiet do rodzenia, jesli tego nie chcą
Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno zmuszać do czynienia tego, czego prawo mu nie nakazuje a prawo nie może nakazywać rodzenia wbrew sobie.
antycovidian27.10.2020, 11:38
Od czci i wiary osądzacie młodych ludzi, że wykrzyczeli "wypie***ć" ale nie przeszkadza Wam jak premier Morawiecki mówił "będą zapie***ać za miskę ryżu". Najgorsze jest to, że to w tym kierunku zmierza. Popieram tych, którzy twierdzą, że to temat zastępczy - też się pod tym podpisuję
moim_zdaniem27.10.2020, 11:38
do Turysta
Kto to są ci "aoni" ??
ty znowu wyskakujesz z tymi swoimi teoriami o płaskiej ziemi??
turystyczna wiza ci się nie skończyła czasem już?
nie ślepy27.10.2020, 11:26
Prawo w Polsce tak działa, prawo w Nowym Targu tak działa, że policja przyjedzie sprawdzić czy przypadkiem ludzie jarzyn przy straganie nie kupują bez maseczek ale nielegalne według przepisów duże wiece mogą się odbyć bez przeszkód!? A tą bandę młodych dzikusów to powinni po prostu wypałować zgodnie z prawem! Patrząc po zdjęciach to normalna masakra! Te młode dziewczyny to są dzisiaj tak w wielu wypadkach ohydne, jak człowiek mija na ulicy i słyszy ich język, to uszy więdną. Gdy sobie jeszcze uświadomimy, że ich czyny idą za ich słowami to normalna zgroza! Pocieszające jest to, że to tylko mała garstka wykolejeńców...
ST0P HIPOKRYZJI27.10.2020, 11:20
Ja nie rozumiem wielkie protesty ,młodzi ludzie którzy nawet nie wiedzą czy będa mogli mieć dziecko.Nikt tego nie wie dopóki nie zostanie rodzicem.Ile osób adoptuje dzieci nawet niepełnosprawne? Te same osoby chodzą z pieskami na spacer i jest okey,ale przyjąc i wychowac dziecko to duże obciążenie.
NT27.10.2020, 11:13
Jak byłem w wieku tej młodzieży to policja za taką akcję pałowała a potem pytali o nazwisko. Teraz stoją, patrzą, może też przechodzą na teleporadę.
Protestów nie popieram, bo w odróżnieniu od nich przeczytałem wyrok trybunału.
Katofundamentalista ze mnie żaden ale to co robicie pod kosciołami jest obrzydliwe.
Żebym was pod NSPJ nie widział!!! Jak ojciec z matką nie nauczyli to obcy ludzie nauczą rozumu.
Rychu27.10.2020, 10:46
Do Granicznej
O czym Ty piszesz? W tym konkretnym przypadku, powodem dla ktorego powstają jakieś ruchy katolicko-obronne jest wyłącznie to , że bandy rozwrzeszczanych dzieciaków dewastują i niszczą kościoły. Czemu mają coś niszczyć ? Oni to budowali? Gdyby mi przyszedł ktoś dom uszkodzić, to też bym go bronił. Bo w imię czego?? Chcą protestować? Proszę bardzo, niech protestują, krzyczą ( choć poziom treści które przekazują jest z poziomu rynsztoka, ale widać nic więcej nie stworzą) a nie niszczyć, nie rzucać kamieniami w policję jak to miało miejsce w innych rejonach Polski, nie wypisywać po murach wulgarnych haseł, nie wszczynac burd, nie atakować na miłość Boską kościołów - co budynek im zrobił? Bo budynek nie odda..??
P27.10.2020, 10:20
To jest nowe pojęcie wolności zabić najmniejszych potem chorych a w dalszej perspektywie tych najstarszych bo są już nie potrzebni tylko przeszkadzają. Ej nowoczesne europejskie kobiety ale dajecie się w ciągać w marsze śmierci, idziecie jak potulne nie myślące baranki nad przepaść a potem do otchłani piekła!!!Uznajcie swoje winy na spowiedzi i pokutujcie bo czasy są już ostateczne!!!Dla tych którzy będą pisać do mnie to uprzedzam że jestem grzesznikiem pierwszym i największym!!!
rozsądek....27.10.2020, 10:14
Czego można się było spodziewać po młodych zepsutych wrocławskich prowokatorkach, spędzonych autokarami do Nowego Targu.
Większość po polsku potrafi powiedzieć tylko to , co było słychać na rynku.

NIE POPIERAM RZĄDU PIS, ale to była perfidna prowokacja o dziwo zorganizowana w 2 dni !!!! Każdy kto wie coś o tego typu imprezach wie, że takie coś organizuje się dość długo !!!

Szkoda tylko, że na Podhalu jest tyle młodych bezmyślnych dziewczyn i kobiet.

POLECAM WSZYSTKIM zwłaszcza tym, którzy wczoraj dołączyli do tych wrocławskich prowokatorek DO OBEJRZENIA FILM!!!!
"Eugenika w Imię Postępu-film Grzegorza Brauna"
Mieszkaniec27.10.2020, 10:13
Popieram,popieram , popieram oby tak dalej ..... ...
tw galicja27.10.2020, 10:05
Do zwolenników tzw. straży narodowej. Bóg nie potrzebuje ochrony, kościół i wiara katolicka jak przez wiele wieków obroni się, ale tzw. kościoła polskiego nie brońcie. Ma niewiele wspólnego z chrześcijaństwem. Chcecie być skrajną bojówką tego kościoła? Zawalili ostatnie lata, niech teraz mają odwagę wyjść i przyznać się do błędów. Ale tego nie zrobią. W piersi biją się tylko prawdziwi księża katoliccy. Kościół polski zaprzepaścił cały dorobek JP II i nie wykorzystał odpowiednio pokolenia JP II. Przykre ale prawdziwe.
PS. nie jestem zwolennikiem tak wulgarnych i bezsensownych protestów. Jestem zwolennikiem dialogu.
Janosik27.10.2020, 10:01
Nie chodzi o przepisy antyaborcyjne, bo one praktycznie funkcjonowały. Cała ta sprawa dotyczy tak naprawdę kilka przypadków rocznie.
To pretekst do uderzenia w rząd i kościół wg scenariusza "ulica i zagranica".
Kardynał Wyszyński kiedyś mówił, jeżeli będą chcieli zaatakować Polskę, to najpierw zaatakują nasz kościół, wiarę, miejsca święte.
Nie wiem, czego teraz uczą w szkołach na lekcjach historii, bo dzisiejsza młodzież, gdyby znała historię rewolucji sowieckiej, i powstanie okresu bolszewizmu być może zrozumiałaby do jakiego błota wlazła.
Ta młodzież, która teraz protestuje, nie zdaje sobie sprawy, że pierwsi padną ofiarami tych wszystkich przemian.
Jurek27.10.2020, 09:58
Duma! Gratuluje odwagi wyrażenia swojego sprzeciwu! Brawo. A tych przewrażliwionych zachęcam to podnoszenia takiego samego larum jak będą słyszeć przekleństwa na meczach, bo zazwyczaj sami dołączają do gromkiego krzyku "Sędzia ch...". Ale to takie typowo polskie, typowo podhalańskie.
Biały27.10.2020, 09:58
Pewien człowiek niedużego wzrostu z Warszawy upiekł co najmniej 3 pieczenie na tym temacie:

- Skutecznie odwrócił uwagę od nieudolności rządu w walce z COVIDem oraz dziurawą ustawą przegłosowaną dziwnym trafem tego samego dnia, kiedy opublikowano wyrok TK.

- Wzmocnił podziały w społeczeństwie znacznie radykalizując kobiety, którym de facto się nie dziwię - był przez lata i różne rządy kompromis w/s aborcji i nie trzeba było tego ruszać.
Teraz kobiety się słusznie zdenerwowały ale niestety wykorzystuje to skrajna lewica dodając do tego swoje głupie hasła i zachęcając tłumy do dewastowania pomników oraz zakłócania mszy św.
Z kolei skrajna prawica już zaciera ręce do konfrontacji i nie zdziwię się jak to się w końcu na jakiś przepychankach zakończy.

- Ukrócił poparcie dla Konfederacji, która niestety ma w swoich szeregach narodowców, a ostatnimi czasy stała się zagrożeniem dla PiSu.
Teraz ludzie, którzy dali by się przekonać ze względu na bardzo sensowne postulaty gospodarcze odskoczą od tej formacji jak oparzeni, bo - ze względu na duży udział narodowców - konfederaci poparli ten wyrok.

Tak więc pan Jarosław zmanipulował was wszystkich i moim zdaniem takie zagrywki to nie koniec PiSu tylko jego dogłębne umocnienie.

Niestety czasami należy powściągnąć emocje i spojrzeć szerzej na wydarzenia ale to mało kto potrafi.

Tak więc w całym tym chaosie rak toczący Polskę, jakim są niewątpliwie rządy PiS zrobi jeszcze kilka przerzutów...
wierząca27.10.2020, 09:57
Jak protestują starsi pod sądami to źle, jak protestują młodzi to jeszcze gorzej. Organizatorzy zachowywali się na poziomie i w dosadny sposób wytłumaczyli jaki mają problem z wyrokiem TK i upolitycznionym kościołem. Nawet oklaskali księży, którzy potrafią dobrze służyć ludziom, szczególnie że to nie przez nich od kościoła odchodzą wierzący.

Oczywiście nikt z protestujących nie miał zamiaru wchodzić do kościołów.
A do tych co tak go bronili pragnę tylko podkreślić, że kościoły nie należą do Was czy do księży tylko do ludzi wierzących także nie zabronicie ludziom do nich wchodzić! Można być człowiekiem empatycznym i katolikiem jednocześnie, można być wierzącym i mieć dość politycznego kościoła i księży siejących nienawiść i broniących pedofilii! Jak chcecie bronić kościołów to może obrońcie jedną ofiarę pedofilii!!!! Zakłamanie konfederatów i pseudokatolików nie zna granic. Wara od naszych kościołów!
dumny27.10.2020, 09:54
Dziewczyny...brawo...to wasze życie...to wasza Polska...zróbcie co trzeba
obserwator27.10.2020, 09:49
od początki istnienia PiS-u byłem wierny tej partii teraz zmieniam zdanie
Dumna27.10.2020, 09:41
Młodzi źle, starzy źle, mało źle, dużo źle - a czego spodziewaliście się po starszej dacie elektoracie Pisu, który jest tutaj tak głęboko zakorzeniony i zakrapiany słowem jedynej słusznej telewizji? :)

Pięknie kobietki!
Nowotarżanin27.10.2020, 09:39
A gdzie pomoc Pana Burmistrza?
Józek z Waksu27.10.2020, 09:22
Przecież tym g***arom chodzi tylko o bezstresowe uprawianie seksu, który zawsze wiąże się z ryzykiem zajścia w ciążę, którą to chciałyby na legalu usunąć.
Dlatego aborcja powinna być dozwolona tylko w 2 przypadkach:
- jak kobieta zaszła w ciąże w wyniku gwałtu i ma to udowodnione;
- albo jeżeli płód jest chory lub ma wady genetyczne.
Inaczej trzeba brać odpowiedziałnośc za swoje czyny, za przydodny seks lub seks bez zabezpieczenia.
Taki zakaz aborcji to niech będzie jakichś tam bat na te dziewuchy i tych chłopców, może wtedy 2 razy się zastanowią zanim zaczną się bolcować np. w kiblu na dyskotece. A tak to "Ej chodźmy się ruchać. A jak wpadnę to se usunę, NO PROBLEM EASY! xD
Nowotarzanka27.10.2020, 08:53
Bylam i zaluje. Poszlam walczyc o wolnosc o mozliwosc wyboru a tu same wulgaryzmy. Czekalam na jakies konkrety, piekne przemowy, fajne hasla... A tu tylko je...PIs je... Kosciol. Wypier... Brak slow... Mlode dziewczyny, ktore nic nie wiedza o zyciu a wielce protestujace... Nawet pewnie konstytucji nie przeczytaly nigdy w zyciu...
mak27.10.2020, 08:43
BG - po prostu porządny z Ciebie człowiek.
xxx27.10.2020, 08:37
podnoszący na duchu komentarz BG "Szedłem w kierunku Dunajca i tu widok : kilkunastu młodych mężczyzn, w kapturach - kiedyś z pogardą byście byli przezemnie przyjęci. Ale tego dnia widząc Was pod kościołem i wiedząc czemu tam stoicie(by go bronić) jakoś tak w duszy mi się weselej zrobiło, że jednak ta Polska nie dokonać taka zepsuta. I to mimo całkiem odmiennych poglądów. Do czego to doszło... " proszę Was prawdziwych mężczyzn brońcie Boga, Honoru i Ojczyzny wstepujcie do straży narodowej
Turysta27.10.2020, 08:37
Ale was nabrali ale nie mnie
Wy sie denerwujecie aoni przepychaja w sejmie co im pasuje...
w liceum mawial moj wychowawca...to tak jest jak jest problem albo sie cos przykryc chce to sie wyciaga temat zastepczy typu aborcja...no i nie mial racji?
jestescie zalosni
obiektwyny27.10.2020, 08:16
Protest słyszny w ktekście rodziców którzy muszą sie borykać z takimi problemami izostają z tym wszystkim sami a rząd chce decydować za nich. Oni są pozostawieni sami sobie.
chore27.10.2020, 08:10
Drogie panie , panienki , dziewczynki . Jak Wam nie wstyd być tak wykorzystywanym , ośmieszanym przez prowokatorów . A jakby wasze mamusie Was usunęły ??? , TO BY WAS NIE BYŁO , NIE ROBIŁYBYŚCIE WSTYDU WASZYM - MAMUSIĄ . A MACIE WADĘ WRODZONĄ .
NIE DAJCIE SIĘ OŚMIESZAĆ NA TYCH WIECACH . BYĆ MOŻE ORGANIZATORZY MAJĄ ZA TO nie wyobrażalne wynagrodzenia , już chyba w milionach złotych . Mają na celu dokonać , być może obalenie rządu . Oni już byli - "pinindzy nie ma i nie było " Oni są już tak ustawieni na kontach ,że nie wiedzą czego chcą . A jak was _SAMI organizatorzy doprowadzą do ruiny
to kto tym bogaczom ,będzie usługiwał. Niech oni się zastanowią i potem rozrabiają . Niech się paniusia nie obawia , mówiąc tak chce na siebie zwrócić uwagę .
Dziewczynki - nie rozrabiajcie , to nie wasza wojenka , to wojenka PROWOKATORÓW . jAK BĘDZIECIE ZABIJAĆ SWOJE DZIECI - to kto będzie usługiwał bogaczom ????????????
ANNA27.10.2020, 07:54
Każdy człowiek powinien mieć prawo wyboru..Brawo kobiety !!! Nie pozwólcie na to aby ktoś za was wybierał!!!
Franciszek27.10.2020, 07:53
Wulgaryzmy mnie brzydzą, choć protest ma swoje prawa i to jestem w stanie zrozumieć tym bardziej że często do adresatów tych wulgaryzmów w duchu krzyczę to samo. PiS i kler chcą zawłaszczyć całą Polskę wyłącznie dla siebie, dla swoich wyznawców pierwszego sortu, a nie każdy jest tak ciemny żeby w jedno albo drugie wierzyć - ci na Rynku, ten drugi sort, już nie wierzy i za to ich szanuję. Ci co piszą o jakiejś tam straży obywatelskiej czy innej to dowód że fundamentalizm katolski rośnie w siłę, co jest niewiarygodne dla każdego kto zna historię, ale i teraźniejszość np. krajów arabskich rządzonych przez fundamentalistów religijnych. Religia do kościoła. Nie do polityki, nie do życia społecznego, nie do prywatnych decyzji o własnym życiu osób niewierzących. Ludzie słusznie utożsamiają kościół z PiSem a to dla kościoła będzie koniec.
Kk27.10.2020, 07:53
Wstyd, wstyd młode dziewczyny będziecie kiedyś matkami
mądry Polak po szkodzie..27.10.2020, 07:49
trzeba było jednak zakładać gumke 15-20 lat temu i tego ... by nie było...
minabobaska27.10.2020, 07:48
Brak słów pomijam temat protestu (Nie zgadzam się z nim mam prawo wolny kraj) same przekleństwa wulgaryzmy i ataki na kościół . Nie zabijaj to dogmat wiary katolickiej nie pasuje zmiecie wiarę teraz atakujące kościół A za kilka lat ślub przed ołtarzem komunia i ładnie przed rodziną
M-ka27.10.2020, 07:37
Niedługo Boże Narodzenie ,będą przeciwstawiać się zabijaniu karpiu będą ubierać choinki,łamać się opłatkiem..To nie demonstracja.To pustynia miłości
Do BG27.10.2020, 07:18
Trafne słowa. Mam to samo wrażenie, niestety!
...27.10.2020, 07:16
Szkoda słów. Jakiekolwiek logiczne argumenty i tak nie trafią do tych, którzy mylą demonstrację z kompletnym dnem, jakie zaprezentowali.
Anka27.10.2020, 07:11
Dzieci się nudzą w domu, bo szkoły nie ma, spotykać nie ma się za bardzo jak, knajpy pozamykane itd....Nadarzyła się okazja bezkarnie podymić, to dzieciaki podymiły, a prawda jest taka, że uwzględniając statystyki, to większość tych protestujących to jeszcze dziewice, które na dobrą sprawę nawet nie wiedzą, za czym protestują. Żenujące...
Makao27.10.2020, 07:04
Ale Pisiory rozpetaly burze, pod przykrywka aborcji, przepychaja ustawy ktore dotycza 100% spoleczenstawa, zniewolenie, obowiazek szczepien eksperymentalna szczepionka, za chwile bedzie bieda z nedza ale mlodzi tego nie widza. Zyja w swiecie wirtualnym, beztroskim i mysla ze zawsze tak bedzie.
Czy ktos wogole wytlumaczyl im co to jest aborcja?
Morderstwo jest morderstwem.
Grześ27.10.2020, 06:56
Jan Paweł II napewno by był z Was dumny. Z waszych przekleństw i wyzwisk. Bluzgających na kościół za, uśmierceniem życia poczętego o którym zawsze mówił. Zachowaliście się najgorzej z wszystkich protestujących, niektórzy nawet żałują że przyszli. Tacy dumni, sami brawa sobie biją i piszą jaką oni są przyszłością narodu. Kobiety zachowujące się jak demony z przeklenstwami. I jeszcze są z tego dumne, nic nie wiecie o życiu taka prawda i nie tędy droga!!!
;)27.10.2020, 06:37
większość z nich jeszcze nie wie jak powstają dzieci a już chcą je usuwać !!!
Maria27.10.2020, 06:21
Do Edyta

Jeśli ta młodzież, wulgarna i pobawiona merytorycznych argumentów, ma być przyszłością narodu, to ten naród nie ma przyszłości...

Jeśli nie przeszkadza Wam, popierającym protest, profanowanie symboli religijnych, wchodzenie do kościołów, stosowanie gróźb wobec ludzi o innym od Waszego światopoglądu, to Wasz protest nie jest wyrazem obrony prawa wyboru, ale obrazem barbarzyństwa, całkowitego zdziczenia obyczajów.

Co zrobicie jutro? Dla przykładu pobijecie jakiegoś Bogu ducha winnego księdza, dlatego tylko że jest księdzem? A może 60-letnią babcię za to, że chodzi do kościoła, bo wierzy w Boga?
jaga227.10.2020, 05:08
To Pis ukręciło na siebie bat , zamiast pieniądze zarabiać nauczyło tylko brać bo im się należy. Macie teraz taką kulturę jaką rządzący prezentują młodzież się uczy szybko negatywnych postaw .
Podatnik27.10.2020, 04:55
Do Brawo, właśnie Ci co protestowali to elektorat Pis u, chcą zakrzyczeć to, że korzystaja z 500+ i innych złodziejskich podatków, to są dzieci urzędasów,którym się nudzi, Ja nie mam czasu na takie pi...doły, bo zusu i podatków nikt mi nie zapłaci, a dzieci urzędasów tak się bawią za moje pieniądze.
Jojo27.10.2020, 02:51
BG dobrze napisane, tez sie ciesze ze mamy mlodych ktorzy bronia kosciola. A co do tych dzierlatek i chlopczykow to do szkoly matoly a nie przez internet sie uczyc bo skoro wyja na plycie czyli moga do szkoly *** isc.
nowotarżanin27.10.2020, 02:37
Panie Burmistrzu Watycha , oczekuję od Pana i myślę że jest to Pana obowiązkiem, złożenia do Prokuratury zawiadomienia o niedopełnieniu obowiązków przez stróżów prawa poprzez nie egzekwowanie przez nich obowiązujących przepisów o zgromadzeniach w czerwonej strefie ( maksymalnie 5 osób ). Taka postawa może sprawiać poczucie bezkarności wśród protestujących i wręcz zachęcać do dalszego , bardziej radykalnego łamania prawa co może prowadzić do zaostrzenia formy takich protestów
Brawo27.10.2020, 01:11
Brawo, brawo, brawo i jeszcze raz brawo! To wielka odwaga protestować na terytorium pisu i zwolenników socjalu! #piekłokobiet
Edyta27.10.2020, 01:03
możecie sypać nienawiścią do młodzieży, ale to oni wyszli na ulice, jezeli wam się to nie podobało, mogliście wyjść i wy, nie zrobiliście tego, komentarze w internecie każdy pisać może, ale wyjśc już strach, jak mają 70 letnie kobiety wyjść? one będą rodzić jeszcze? młodzież to przyszłość i oni będą fundamentem kraju i oni też mają to cholerne prawo do wyrażania opini. Brawa dla nich bo nie bali się wyjść! To do nich świat nalezy, nie do was umiejących tylko pisać w internecie, tak każdy może, sama byłam na proteście i jestem z tego całym serduchem dumna! Brawo kobiety mężczyźni i osoby niebinarne! Brawo za odwagę!
BG27.10.2020, 01:02
No więc teraz kilka słów odemnie na chłodno. PROSZĘ o spokojne ich przeczytanie. Proszę
Udałem się na powyższe wydarzenie z ciekawości, może troszkę z tego powodu, że nie lubię obecnej władzy,może troszkę przez te ograniczenia przez covid,które ledwo już zdzierżam, ale które jeszcze jakoś toleruje.
Po przybyciu na płytę Rynku, kilku znajomych, fajna podniosła atmosfera, wszyscy chcieliśmy coś zademonstrować... coś przekazać, pokazać, ale tak na poziomie - jak ludzie.I chyba na tym muszę zakończyć z pozytywnymi odczuciami tego wieczoru. Na miejscu coraz więcej ludzi- młodych - bardzo młodych. Zaczynają się hasła typu : "je..ć PiS", "wyp..ć", myślałem - przyszli wylądować emocje, przyszła młodzież pokrzyczeć. Ale z biegiem czasu co słyszę i widzę : ciągle okrzyki : Je..ć PIS, Wyp...ć. .. itp. i tu chwilowa refleksja - czy to tak ma wyglądać ? O co tu chodzi...?Urodziłem się w 1980r., komuny zbyt wiele nie doświadczyłem, ale coś więcej widziałem od większości tych "krzykaczy"- jedno z nielicznych wspomnień, kiedy z mamą odbieraliśmy tatę z komisariatu policji , tylko za to, że wyrabiał skóry -a mama musiała mu pomóc wyjściu z budynku policji...ale nie ważne.o czym ja piszę - o młodzieży utozsamiajacej się z lewicowym nurtem, o strasznie wulgarnej młodzieży , której jedyne dwa przesłanie na nowotarskim Rynku to: je..ć PIS i Wyp..ć. Tyle macie do powiedzenia?????? Rozczarowałem się cholernie i podle. Miałem nadzieję na jakąś przemowę, na wymieniane argumenty , a co spotkałem?Wulgarność i chamstwo. W trakcie wyszedłem, jak i część innych, inna część została. Szedłem w kierunku Dunajca i tu widok : kilkunastu młodych mężczyzn, w kapturach - kiedyś z pogardą byście byli przezemnie przyjęci. Ale tego dnia widząc Was pod kościołem i wiedząc czemu tam stoicie(by go bronić) jakoś tak w duszy mi się weselej zrobiło, że jednak ta Polska nie dokonać taka zepsuta. I to mimo całkiem odmiennych poglądów. Do czego to doszło... zacząłem większą sympatią darzyć narodowców niż wyzwoloną młodzież z nowotarskiego Rynku. Boże wybacz .
czytelnik27.10.2020, 00:41
Bardzo dobrze. Nareszcie przyszedł czas policzyć się z obywatelami obcego państwa. Oni myśleli, że wejdą ludziom na kark. W szpitalu brakuje, w domu pomocy społecznej brakuje, krwi brakuje tylko w kościele nie brakuje. Sprowadzili sobie przyjaciół zza wody i do wojny nas jeszcze wciągną.
martens27.10.2020, 00:25
Nie mam nic do protestu jako takiego, ale trochę razi mnie ten język pełen przekleństw. Czy na prawdę w dzisiejszych czasach nie można już wyrazić swojej opinii bez używania wulgaryzmów? Rozumiem, że takiego języka wiele osób używa na co dzień i rozumiem też silne emocje, wzburzenie, jednak w przestrzeni publicznej można by zadbać o jakąś kulturę wypowiedzi.
Darek27.10.2020, 00:13
Boże....jaki ten motłoch jest głupi...zaplanowana akcja i motłoch leci. Gdzie ... byliście jak protestowali przedsiębiorcy którzy dają wam chleb? Teraz będziecie mieć full lockdown,stan wojenny bez stanu wojennego , kredyciki do spłaty bez pracy. Brawo. A ci prowokatorzy zaraz przestaną protestować. Brawo de***e
Demonstrator26.10.2020, 23:59
Wy starsi tak płaczecie, ale kto będzie żył w tym kraju jak was zabraknie? Kto będzie musiał się użerać z tym wszystkim co nam zgotowaliście? Właśnie MY! MŁODZI! Mamy prawo wyrazić swoje zdanie. Mamy prawo WALCZYĆ O SWOJE! Mamy prawo to zademonstrować. Mamy dość tego jak kościół i dzisiejsza władza opowiada bzdury. I nie mamy najmniejszej ochoty cofnąć się do średniowiecza
Monika26.10.2020, 23:31
Ja to bym się tam ze wstydu spaliła. Zero konkretów i tylko przekleństwa. Przecież tak się zachowują tylko buraki.
katecheta Wiesław26.10.2020, 23:29
A gdzie są teraz ci wspaniali nauczyciele tejze młodiezy
Haha26.10.2020, 23:28
A jakby tych protestujących zapytać co to macica i do czego służy to ciekawe czego byśmy się dowiedzieli?
Wojciech26.10.2020, 23:21
R*** pozasłaniane maskami, to przyszły, bo wiedzą, że nikt ich nie rozpozna. Gdyby rodzice się dowiedzieli, to po powrocie do domu te nastolatki dostały by lanie i szlaban na komputer.
Andrzej26.10.2020, 23:18
Podziwiam miasto papieskie!!.
MO26.10.2020, 23:14
gdyby tak wszystkie mamy myślały w latach powiedzmy 80.90 to 2/3 na tym marszu by NIE BYŁO
Góroll26.10.2020, 22:57
A gdzie jest ONR ? Kiedy zaczniecie działać ? BUDZIMY SIĘ PRAWDZIWI POLACY !!!!!!
Pieter26.10.2020, 22:54
No niektóre jeszcze by się zmieściły w oknie życia.
Apokalipsa26.10.2020, 22:52
Walka o "wolność" w kagańcach... interesujące. Swoją drogą, ciekawe że tych krzykaczy z dzisiaj nie było na sobotnim marszu wolnościowym w Warszawie. Każą nam nosić maski, zamrażają gospodarkę,. zamykają szkoły, "odwołują" święta,. Nic tylko nakazy, zakazy, obostrzenia, strach, panika...i to wszystko w imię fałszywej pandemii. Ale to jakoś krzykaczom dzisiejszego przedstawienia na rynku nie przeszkadza. Apokalipsa...
Rodzic26.10.2020, 22:48
Teraz aborcja a później eutanazja bo stary będzie zawadzał w domu który sam wybudował.
opamiętajcie sie26.10.2020, 22:42
widzę że prawicowi 100% samce alfa robią wrr w komentarzach. Przypomnę wam przykazania miłości czy też KOCHAJ BLIŹNIEGO JAK SIEBIE SAMEGO I zajmijcie się ludźmi żywymi. A i ciekawe czy jak młodzi za czasów komuny wychodzili na ulice by strajkować to też było g***arzom zachciało się sprawiedliwości
Burok26.10.2020, 22:41
do mm . Tak , jest . D***k który zostawia kobietę z uszkodzonym dzieckiem i odchodzi do innej . Coś jeszcze ?
Ja tylko przejazdem26.10.2020, 22:38
@nemo
A ja mam wrażenie, że pis zaczyna dobierać się do opozycji zawsze, gdy okazuje się, że własna ich nieudolność i złodziejstwo za bardzo kłuje w oczy lud , nawet pisowski. Poza tym to nominaci pisu są w TK a nie opozycji.
Magda & Rafał26.10.2020, 22:35
Jestem z Was dumna Panie i Panowie. Brawa dla Was za ten marsz! "Prawdziwy mężczyzna jest femnistą" <3
Mi26.10.2020, 22:34
Do nowotarżanka:

Popieram i dziękuję za każde słowo.
mm26.10.2020, 22:31
morderczynie swoich dzieci , czy jest coć gorszego?
@kobieta26.10.2020, 22:26
Brawo, dobrze Pani pisze. Pisząc anonimowo może być to ta sama osoba Jestem za protestem.
rat26.10.2020, 22:12
Do wszystkich krytykujących
Chciałbym was zobaczyć jak bronicie waszych wartości na Rynku na manifestacji a nie jak się wam wydaje anonimowo w internecie przez komentarze pełne jadu. Brawo Młodzi
widzący26.10.2020, 22:12
szkoda że żaden z redaktorów nie zrobił zdjecia temu jednemu chłopakowi z prolife co tam stał...
nemo26.10.2020, 22:12
Jak bardzo politycy PO, KO i w ogóle całej Totalnej Opozycji (czyli postkomuna) muszą się bać PiS-u, skoro - wykorzystując niewiele rozumiejącą młodzież- gotowi są podpalić kraj, aby tylko ukryć swoje wieloletnie machlojki?

Przecież tego rodzaju marsze, czarne piątki, protesty, podniecanie ludzi mają zawsze miejsce po tym, jak PiS zaczyna się dobierać do ich przeszłości.
temida26.10.2020, 22:09
Nawet Isakowicz się obudził, ale juz za późno. Judzenie i robienie we własne gniazdo przyniosło skutek.
Maga26.10.2020, 22:07
Poszłam na protest bo chce mieć dzieci. I właśnie dlatego wspieram protest. Chce mieć dziecko a nie traumatyzowac się, że przez nowe bezprawie być może urodze umierające stworzonko bez czaszki lub z innymi letalnymi wadami. Mam dość strachu, że nawet nad tym pozbawi się mnie kontroli w imię cudzego pojmowania czystości sumienia. Bohaterką wolę być po odchowaniu dziecka, a nie na porodówce, kiedy pokażą mi wyrok. Bo takie nieszczęścia, jak wady letalne płodu zdarzają się częściej niż myślicie.
POLAK26.10.2020, 22:04
SAME MAŁOLATY MASAKRA.Prawdę mówiąć jeszcze dobrze nie wiedzą po co im *** MACICA POTRZEBNE a oblegają rynek same niewiedząć o co w tym wszystkim chodzi.PYTAM GDZIE RODZICE TYCH MAŁOLATÓW?
Popierająca26.10.2020, 22:03
Mam 40 lat i jestem kobietą, mężatką i katoliczką. Gdybym dzisiaj się dowiedziała, że jestem w ciąży a pod moim sercem rozwija się ciężko chore, dziecko, które będzie ode mnie wymagało pełnej opieki przez najbliższe kilkadziesiąt lat? - nie wiem co bym zrobiła, byłaby to na pewno ciężka, decyzja. Nawet nie próbuje sobie tego wyobrazić, wiem natomiast jedno - chciałabym mieć wybór!! Dlatego całym sercem popieram Protest. Każda z nas powinna podjąć tak trudną decyzję zgodnie z własnym sumieniem.
gorce moim domem26.10.2020, 22:02
chodzi o te błyskawice lun piorunki .. to nie przepadek . Nie moge podac stron lub adresów ale sami poszukajcie co oznacza jeden ! a co dwa !! szukajcie czytajcie ... to nie jest przypadek to się naprawde rozgrywa na naszych oczach ... czas zweryfikuje co dalej czy wasi strasi rodzice i dziadki mieli racje , albo czy wy już jesteście tak bardzo nowcześni .. ja żywcem się nie dam ... ostrzegam będzie BOLAŁO .......i to bardzo
nowotarżanin26.10.2020, 22:01
Prawdziwa Polka i Góralka nigdy nie była by za zabijaniem niewinnych dzieci - więc kim wy jesteście ???? chodzącymi macicami ???!!!!
anonim26.10.2020, 22:00
szkoda że żaden z redaktorów nie zrobił zdjecia temu jednemu chłopakowi z prolife co tam był...
kiler26.10.2020, 21:57
Dlatego właśnie nigdy nie zagłosuję na PO itp. bo nie zgadzam się na takie szaleństwa jak to na rynku - ale uważajcie Pan Bóg jest nie rychliwy ale sprawiedliwy.
normal26.10.2020, 21:50
Cieszcie się że wasze matki były mądrzejsze i was nie wyskrobały bo teraz na runku by was nie było.
A jako katolik pokornie proszę odczepcie się od kościoła bo mnie też mogą puścić nerwy /.../

Nie wiem czy to była groźba, czy figura retoryczna - ale proszę tego nie powtarzać. Dziękuję. Moderator.
@wektor26.10.2020, 21:46
A te seksi wdzianaka, z opaskami na ramionach, które noszą na manifestacjach, to dostaje się przy zapisie czy trzeba samemu sobie wyfasować? Bo jak dają, to może bym się zapisał na członka
Polka26.10.2020, 21:39
Ojej kogoś boli to że kobiety przeklinają? BO JESTEŚMY W*******E!
nowotarżanka26.10.2020, 21:38
Do zaniepokojona:

No właśnie, mam takie samo wrażenie jak czytam Pani komentarz. Wiedza potrzebna!!! Najpierw proszę zapoznać się z artykułem na stronie oko.press pt. "Bezocze, mózg poza czaszką. Dzieci z wadami" autorstwa pani doktor (wszak chce Pani posiąść wiedzę). I koniecznie proszę obejrzeć zdjęcia, choć nie ukrywam - to bardzo smutny widok.
Jak już Pani to zrobi to proszę się chwilę, na spokojnie zastanowić: czy dopuszcza Pani taką myśl do siebie, że może być ponad czyjeś siły czekać 6 miesięcy, dzień po dniu wyć z bólu, po to żeby urodzić dziecko bez czaszki (jest na jednym z ostatnich zdjęć w w/w artykule), które umrze zaraz po urodzeniu? A co w sytuacji, gdy jakiejś kobiecie taka tragedia (czyli wada letalna/śmiertelna) przytrafia się po raz kolejny? Może Pani miałaby siłę, ale jesteśmy różni, mamy różne swoje doświadczenia życiowe i dla kogoś będzie to nie do przejścia! Po raz kolejny to powtórzę: nie potrafiłabym żadnej kobiecie powiedzieć co ma w takiej sytuacji zrobić. Pani potrafi?
Ana26.10.2020, 21:32
Nie wiedziałam że aż tylu mam chorych znajomych.
I?26.10.2020, 21:32
Cytat matki wychowującej niepełnosprawne dziecko. "Żyjemy w nędzy, w biedzie, w wykluczeniu. Nie mam już siły! Mamy podemolowane domy, matki są bite, matki są często gwałcone przez swoich niepełnosprawnych, nieświadomych w ogóle synów. Mamy już dość po prostu. Zamknęliście nas jak szczury w klatkach. Zostawiliście nas bez jakiejkolwiek pomocy, bez jakiejkolwiek pomocy z zewnątrz. Ja nawet nie mam jak zakupów zrobić. Do ku**y nędzy, Wy gn**e! Macie zająć się tymi, którzy żyją! - krzyczała na strajku matka niepełnosprawnego dziecka."
gorce moim domem26.10.2020, 21:29
Do Wektor ... nasuwa się tylko jedno pytanie czy już czas żeby zrobić z tym porządek czy jeszce przeczekac i patrzeć ja Ci młodzi ludzie podejdą pod samą grań przepaści ? czy wolno nam do tego dopuścić i w imie czego ? kto tu bedzie winny ? i żeby nie było jestem rodzicem jednego z nich za co bardzo przepraszam , ale z domu tego nie wyniusł .. wina moja było za dobrze i w d*** sie poprzewracało .. pozdrawiam
nowotarżanka26.10.2020, 21:26
I jeszcze jedno:
strasznie kótkowzroccni jesteście Wy, którzy ubliżacie protestującym, plujecie po nich. Obecna władza doprowadzi do tego, że za jakiś czas - po zmianie władzy, a jak wiadomo wcześniej czy później to nastąpi - wahadło się odwróci (jak w ultrakatolickiej kiedyś Irlandii). Nie jest wykluczone, że kolejna władza dopuści do całkowitej liberalizacji aborcji do 3 miesiąca. I co wtedy? Wyjdziecie na nowotarski Rynek i będziecie w takiej samej sytuacji jak ci z których tak ochoczo dziś się napieprzacie i na któych szczujecie.
Kompromis z 1993 r. nie powinien być naruszany. Odsyłam do wypowiedzi śp. Lecha Kaczyńskiego, któy dokładnie tak powiedział.
...26.10.2020, 21:25
Do *** :)

A od kiedy ty masz prawo do drugiej osoby? Może do b.... .
Tez byłam26.10.2020, 21:22
? Same małolaty..."

A kogo się spodziewałeś? 60-łatki już dzieci rodzic nie będą. Bardzo dobrze, ze była młodzież. Może w końcu zaczynaja rozumieć jakie bagno zgotowali im dorośli. Dobrze ze walczą o swoje prawa!
Mieszkanka NT26.10.2020, 21:21
Podhale się budzi, BRAWO! Można pokojowo protestować w słusznej sprawie. Szkoda tylko, że naród taki podzielony.
Dan26.10.2020, 21:21
Do Miastowa.
Jestem dumna ze moja corka byla na protescie ...bo mlodzi maja prawo walczyc o swoje a jesli chodzi o twoja religijnosc kobieto to nie przeszkadza ci pedofilia w kosciele brak empatii u ksiezy brak rozliczania ich uczynkow ale przeszkadza Ci plakat...i to jest wlasnie ta hipokryzja "katoliko""
stary26.10.2020, 21:16
Dziwne że tyle osób wyszło bo jest granda ale żeby stworzyć jakąś organizacje wejść do sejmu wprowadzić swoje racje to nie ma komu. Tylko że wtedy trzeba by wziąć taż na siebie odpowiedzialność za swoje działania, lepiej protestować bo za to nie ma odpowiedzialności nie trzeba myśleć.
Jan Wieczorek26.10.2020, 21:14
jak mówił szwagier- GUMA I WĄSKIE DRZWI...
nowotarżanka26.10.2020, 21:14
Dzięki za protest i odwagę!

Do tych krytykujących protest: Wasze komentarze w większości świadczą o tym, że nie macie pojęcia o co chodzi w całej tej sprawie. Decydujcie o sobie, o od innych wara! Nikt Was do niczego nie zmusza, ani do aborcji ani do protestów.

Od 27 lat nikt nie ruszał tego tzw. kompromisu aborcyjnego. Nikt do końca nie był z niego zadowolony, ale było to respektowane. I nagle przyszedł: ON, Pan i władca ludzkich sumień i podpalił Polskę. W czasie epidemii!
Łukasz26.10.2020, 21:14
Widziałem może jedną osobę pełnoletnią. Gimbusy do szkoły!
Do wszystkich krytykujących26.10.2020, 21:10
O jakim WY do cholery KOŚCIELE , BOGU, mówicie !!!!
Księża gwałcą chłopców ..rzadziej dziewczyny, bo trzeba było by płacić za skrobanke!!! tak by było, bo takie przypadki znam , że dziewczyna zgwałcona przez Księdza chciała urodzić wbrew jego woli i to my płacimy alimenty jej dziecku ..z naszych podatków
Rydzyk żyje w luksusie, bo okrada ciemnogród
Kaczyńska 3 Ci mąż i nie wiedziaka czy jej dziecko jest jeszcze pierwszego męża czy kochanka
Kurski...unieważnienie ślubu po 20 lata
I STRON by brakło na te "prawe występki"
JA SIĘ PYTAM GDZIE TU BÓG, PRAWO, SPRAWIEDLIWOŚĆ
Wektor26.10.2020, 21:07
Nie sądziłem, że będę musiał to wkleić.
Właśnie o tym kiedyś pisałem, że trzeba będzie się przyłączyć, jak nadejdzie czas i
zweryfikować samego siebie i swoich kolegów.

Prezes Stowarzyszenia Marsz Niepodległości Robert Bąkiewicz zapowiedział w
poniedziałek powstanie Straży Narodowej, której celem będzie m.in. obrona kościołów.

? Jesteśmy w trakcie rewolucji lewackiej, rewolucji neobolszewickiej, którą znamy już
z krajów zachodnich, z Ameryki Południowej. Tam płoną dzisiaj kościoły, katolicy są bici,
jest stosowana wobec nich przemoc. Dzisiaj to samo zaczyna się w Polsce ? mówił Bąkiewicz
na konferencji prasowej, zorganizowanej przed Bazyliką Świętego Krzyża w Warszawie.

? Kiedyś myśleliśmy, że nas to ominie. Nie chcemy, żeby te środowiska, które są
środowiskami antycywilizacyjnymi, atakowały tutaj nas, Polaków i katolików. Dlatego
powołujemy pewien rodzaj samoobrony katolickiej, cywilizacyjnej. Ta organizacja będzie się
nazywała Straż Narodowa ? zapowiedział.

Organizacja ma być odpowiedzią na wtargnięcia demonstrantów do kościołów, co miało miejsce
w ostatnią niedzielę w związku z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji
eugenicznej.

"Wzywam wszystkich katolików"

? Będziemy bronili każdego kościoła, każdej dzielnicy, każdego miasta, każdej wioski.
Z tego miejsca wzywam wszystkich katolików, że dosyć tej pacyfistycznej postawy, że dzisiaj
bandy hołoty wchodzą do kościołów, profanują ołtarze, Najświętszy Sakrament, używają
wulgarnych, knajackich słów, takich, które w przestrzeni publicznej nie były stosowane
chyba nigdy od 1989 r., a nawet wcześniej. Ci ludzie są nastawieni konfrontacyjnie, chcą
nas zniszczyć i zgnieść. ? mówił Bąkiewicz.

Do Straży Narodowej można się zgłaszać na adres mailowy kontakt@...

Zainteresowani - znajdą. Proszę nie wklejać linków czy adresów. Dziękuję. Moderator.
jacuś26.10.2020, 21:03
tam połowa młodzieży najarana i te co siedzą na 500-plus do roboty ..
zaniepokojona26.10.2020, 21:03
Każda rewolucja tak się zaczyna. Jeśli chcemy zdobyć władzę trzeba wysłać ludzi na ulicę. Powód nie ma znaczenia byle zadziałało prawo tłumu. Jeszcze z zasłoniętą twarzą. Kto z tych młodych ludzi ma pojęcie o macierzyństwie, o miłości matki do dziecka. tę można poznać dopiero po urodzeniu dziecka, po spojrzeniu na niego i zobaczeniu siebie i ojca w rysach dziecka. To może wiedzieć tylko ktoś kto to przeżył. Czy ktoś z tych młodych ludzi ma pojęcie, czy się zastanawia kto stoi za ich protestami. Bynajmniej nie o aborcję tu chodzi. Jeśli jest taki zapis w konstytucji to TK miał przeczytać inaczej. Nie ma znaczenia który TK. Tak pisze czarne na białym. Mamy lekarzy, którzy się na tym znają, dajmy im czas. Jest parlament, senat , lekarze, prezydent. Co wiedzą te młode osoby na ulicy, kiedy przeczytały ostatnio jakąś książkę. To co się obecnie dzieje świadczy tylko o braku podstaw w wykształceniu, wiedzy wśród tych młodych ludzi, którzy nie mają pojęcia o co tu chodzi, ulegają,, lewicowaniu". Co innego można znaleść w sieci jak tylko nagonkę na kościół i PIS.
Wzajemne obrażania nic tu nie dadzą , tu potrzebna wiedza, nauka a nie spędzanie czasu na stronach i nakręcanie się. Fajnie jest nie chodzić do szkoły, brać 500+, przeklinać , prawie się nie uczyć bo dopuszczającą ocenę dostanę. Takie Rzeczpospolite będą jakie jej młodzieży chowanie.
sąsiad i ja26.10.2020, 21:02
Pisowcy wylewają tu utarte stereotypy, niektórzy wprost mówią o protestujących jako o mordercach, atak naprawdę sprawa się tu liczy. Bo nagle dzięki temu niefortunnemu wyrokowi atrapie Trybunału Konstytucyjnego okazało się, że dzban się przepełnił i protestuje cała Polska. Jeśli w naszym Mieście odważyło się przyjść kilkaset osób i to w czasie zakazów i nakazów, to rząd ma się czego obawiać. Będą się dołączać rolnicy, restauratorzy i inni, którym ta władza dopiekła przez lata rządów. Kiedyś musi nastąpić koniec władzy mściwego Kaczyńskiego. Upadnie też prestiż Kościoła w Polsce. Kaczyński tak naprawdę nigdy nie miał na celu dobra ogółu Polski. Wy zwolennicy PiS- byliście tylko narzędziem wąskiej grupy decydentów pisowskich. Zdrowia życzymy!
Testoviron - Klejnot Nilu26.10.2020, 20:59
To wszystko zmierza donikąd, upadek moralności sodoma i gomora jedyne co przychodzi na myśl widząc te obrazki i nagrania, dziewczynki życia nie znają, a najwięcej do powiedzenia mają, za robotę się zabrać to zaraz znikną pomysły na głupoty i durnoty, jakieś tzw."plodne julki" i alternatywki jedynie czego chca to bezkarnosci w swojej seksualnej rozwiazlosci i wygody, w pełni rozumiem wyrok trybunału. Pozdrawiam
Dedektyw o wysokim IQ26.10.2020, 20:50
Róbmy Straż Narodową lub Obywatelską bo nas gów..e zapędzą w kozi róg!!!!
Ja tylko przejazdem26.10.2020, 20:49
Polska to dziwny kraj.
Jak wytłumaczyć obcokrajowcowi, z którym właśnie pijemy sobie to i owo, że polscy zwolennicy aborcji są przeciwko karze śmierci, ale za to obrońcy życia od poczęcia do naturalnej śmierci, nie widzą nic gorszącego w karze śmierci. Zawłaszczenie wszystkich spółek skarbu państwa, rozpetanie wojny z sędziami, nauczycielami, lekarzami, rolnikami i kto tam pamieta z kim jeszcze, dziesiatki afer finansowych i obyczajowych nie spowodowało żadnych naprawdę gwaltownych reakcji społecznych, aIe z powodu wyroku TK sprowadzjącego się do wstrzymania 1100 legalnych aborcji z powodu nieodwracalnego uszkodzenia płodu rocznie kraj niemalże stanął.
Chyba, zanim mój gość to pojmie, musi "pęknać" jeszcze niejedna butelczyna...
S.G.26.10.2020, 20:47
Ale robicie jaja! Teraz będą strajkować same goździki i czerwone kapturki. Sery dziurawce wyszły na ulice by się zepsuć i zakisnąć w tłumie.
SUBZERO HC26.10.2020, 20:41
Mlodziez nie jest glupia i slepa ma dosc kosciola i ich bajek!!!!Brawo chlopcy i dziewczeta Polska to nie tylko chrzescijanski ciemnogrod!
miejscowy26.10.2020, 20:40
Same małolaty. Widać, że dla celów towarzyskich większość przyszła. Chyba im się za bardzo nudzi w dobie zdalnego nauczania. Gdzie są rodzice tych dzieci ? Żeby tak w szkole się angażowali i aktywnie uczestniczyli w pożytecznych dla społeczeństwa akcjach. Normalnie porażka. Na szczęście są jeszcze rozumni i porządni obywatele. Zło dobrem zwyciężaj.
Elka26.10.2020, 20:37
To teraz wołajmy wszyscy : Konstytucja, Konstytucja!!!! Nie wołacie????? Dziwne......
miastowa26.10.2020, 20:37
Jak się nie wstydzicie g***ary prezentować tak ordynarne hasła i obrażać nasze symbole religijne- ukazując Matkę Boską w waginie. Dziewczyna ,która trzyma ten plakat to chyba pęka z dumy. ciekawe czy wasze mamuśki też są z was dumne ?. Żenada. Co czeka naszą Ojczyznę skoro młodzi zeszli na psy.
Bardzo smutne26.10.2020, 20:36
Smutne że dzieci z katolickich rodzin góralskich chcą być mordercami dzieci, a może będzie tak że nie będziecie musieli wybierać bo nigdy nie będzie wam dane być rodzicem.
Normalny ludek26.10.2020, 20:33
WSTYD młodzież Polska co się z Janem Pawłem II utożsamia,,, chyba nie pamiętacie Ojca Świętego słów broń cie rodziny brońcie ludzkiego życia.... ŻEBY ŻADNA Z TYCH OSÓB CO PROTESTOWAŁA NIE POWOŁYWAŁA SIĘ NA OJCA ŚWIĘTEGO
Nie blokuj mamy demokrację26.10.2020, 20:32
Brawo PiS wygrał : Monitor polski poz 1003 z dnia 16.x.2020
O to właśnie im dziadom chodziło
natalia26.10.2020, 20:31
Ja się tylko zastanawiam, czy nie jest wam wstyd za te komentarze. Sama uczestniczyłam w proteście i wcale tego nie żałuję.
antyświatło26.10.2020, 20:30
Spróbujcie wejść do naszego kościoła. Przysięgam Bóg mi świadkiem nogi z tyłka powyrywam i tak się skończą wasze durne protesty.
jóźwa5326.10.2020, 20:29
prawda jest taka że ludzie wyszli na ulice . prawdziwi ludzie. komentarze pod postem to coś innego . protest był zapowiedziany , skoro mieliście coś przeciw protestujacym trzebabyło sie zjawić na rynku i dyskutować a nie teraz klepać w klawiature cykorki
Linda26.10.2020, 20:29
Opiekować się dzieckiem chorym przez 17 lat ..wiem, bo mam, to nie to samo co potem bez oka
Mama26.10.2020, 20:26
Szacunek...bo to Wy młodzi staniecie przed takim zadaniem..oby nie..oby dzieci Wam się rodziły zdrowe. Ja tylko urodziłam trójkę zdrowych...na te chore i tak działało i działa i będzie działało podziemie aborcyjne płatne..tylko po co płacić i robić coś na lewo..
Grzegorz26.10.2020, 20:26
Wstyd żeby z ust kobiety padały takie wulgarne słowa. Poprostu żenada!!! Pokazały już swoją wartość.!!!!!
AS26.10.2020, 20:25
Same g***iary ze śpikami pod nosem a nie kobiety ! Ciekawe gdzie matka z ojcem tych smarkatych ?? Pasowałaby przez kolano przełożyć , sprać d*** na kwaśne jabłko i zagonić do nauki i roboty , może by pomogło
Wii26.10.2020, 20:25
Za protest BRAWO!.
@rekrut @nowotarżanka @werty i wam podobnym proponuję najpierw zapoznać się tematem, a dopiero potem wylewać się na portalu.
Parolo26.10.2020, 20:24
Widze w mieście pod ratuszem krencom piątą część MISIA
v26.10.2020, 20:22
Seksmisia
Antek26.10.2020, 20:21
Jeden??? lub jedna??? trzyma karton z hasłem :mama powiedziała, że jest ze mnie dumna. Koń by się uśmiał. Chyba miało być : mama żałowała, że mnie nie wyskrobała. Bawcie się dobrze dalej kretyni. Ale prędzej czy później przyjdzie i na was pora.
Stach26.10.2020, 20:18
Odważne...!!!! Chylę czoła. Jestem ojciec niepełnosprawnego dziecka..A kto ma wyjść protestować.. babcie, które już nie będą zachodzić w ciążę!!!! To właśnie te g***iary walczą, bo przed nimi życie, nakazał, zakazy i ciąża. Brawo
Pacjentka26.10.2020, 20:17
Każdy ma prawo i wybór. Aborcja nigdy nie była sprawą prostą i nie będzie. Ale po co właśnie teraz to zmieniać? Ktoś napisał to nie jest wina PiS a ja pytam to czyja? Kto teraz rządzi? Zmiana praw w dzień po wprowadzeniu zakazu zgromadzeń? To właśnie metody obecnej partii rządzącej. Zamknąć nam buzie. A rezte kler niech decyduje jakie dzieci i ile mamy rodzić.
Zasmucona26.10.2020, 20:16
Bardzo to smutne i przerażające... Żal mi tych ludzi, zwiedzionych przez złego.
To nie są prawdziwe Półki i Góralki tylko wymóżdżone czytelniczki kolorowych pism....
Niestety!
mery_26.10.2020, 20:15
Co za wulgarne widowisko!!! Straszne!!! Garstka nastolatek !!! i perę dziwnych ludzi z NT Reszta przyjechała na wycieczkę klasowa! Co te dziewczynki chcą się puszczać na prawo i lewo i usuwać nie ponosić żadnych konsekwencji!!!Niech usuwają za swoje kieszonkowe!!!!
enti26.10.2020, 20:13
To jest elektorat na przyszłe wybory. Covid wykańcza obecnych zwolenników kawalera z kotem. Koniec pisu już bliski...
Maria26.10.2020, 20:12
Ej dzieci biedy na was bo was chlebuś bodzie
Krzysiek26.10.2020, 20:12
Przez przypadek byłem w pobliżu. Było czuć siarkę. Znany nam dobrze z historii towarzysz Behemot unosił się nad tym niezbyt licznym tłumkiem. Jest jak słynny flecista z Hameln, co prowadzi te dzieci no wiadomo gdzie ...
qwerty26.10.2020, 20:07
wstyd na cały kraj :/
Valhalla26.10.2020, 20:05
Straż Narodowa ? miejska organizacja strzegąca porządku.
Gdzie się można zgłaszać.
Opamiętajcie się.26.10.2020, 20:05
.

?Piekło wyje i bluzga. Szatan szczeka pyskami swoich sług. Normalni ludzie, nawet wściekli, nie posługują się takim językiem. To, co słyszę na tych nocnych manifestacjach brzmi jak wrzaski w trakcie egzorcyzmu. Pod koniec, gdy demon wie, że zaraz musi odejść?
StARY DZIAD26.10.2020, 20:04
A kto ma protestować jak nie młodzi. 70 letni kawaler układa im życie i wpiernicza się razem ze starymi biskupami w każdy aspekt ich życia nie pytajac ich o nic.Nikogo nie pytajac! Dziwicie się że się wkur...i!
Amen26.10.2020, 20:03
Brak słów!
Kto tych g***iarzy tak nakręcił....
Różaniec do ręki i prosić Boga o miłosierdzie póki nie jest za późno.
Bo to się źle skończy.
Bóg dłużej na to patrzył nie będzie.
aaa26.10.2020, 20:02
Pedofile pójdą teraz do fizycznej kastracji?
A. S.26.10.2020, 20:02
Powiem krótko. Wojna potrzebna. Żeby te głupie dzierlatki dostrzegły co jest ważne. I niestety będzie. Już niedługo. Wyjdzie od Białorusi, a potem ruszą się kalifaty we Francji i innych krajach bezmózgiej lewackiej UE. Polska niestety jest zagrożona i to bardziej niż się wydaje...
Otwórz oczy26.10.2020, 20:01
Tak sobie czytam i sie śmieje jak jeden z drugim przy klawiaturze lub ekranie jest mądrzejszy :-) jak dzieci w piaskownicy albo jeszcze gorzej . To co się tu wyprawia zostało przepowiedziane w znakomitym filmie pt " dzień świra " proszę wpiszcie sobie w popularnym serwisie z filmami hasło " modlitwa sąsiada lub modlitwa Polaka " to właśnie jest wiara większości - tak dokładnie wygląda wasze zachowanie Już co poniektórym Papież zaczyna przeszkadzać bo głosi słowo które nie jest wygodne .. ZOBACZCIE O CO CHODZI - TEN CAŁY BAJZEL MA USPRAWIEDLIWIĆ CALKOWITY LOCK DOWN LUB INNY STAN WYJĄTKOWY I GODZINĘ POLICYJNA - SPECJALNIE SPROWOKOWALI TEMAT BO WIEDZIELI JAK SIĘ TO SKOŃCZY ( wielkie litery zostały zastosowane specjalnie w celu zwrócenia uwagi ) przecież w tym kraju :
- służba zdrowia upadła
- przedsiębiorstwa upadną
- idzie zima co ze stacjami narciarskimi ? - też pewnie upadną bo gdzie dystans w kolejce na wyciąg lub w gondoli 5 osobowej ??
- targowiska w trakcie upadku - brak Słowaków
- zdalne nauczanie = 1 z rodziców idzie na zasiłek ( jak go pracodawca nie wywali z roboty ) brak środków
Można wymieniać w nieskończoność
Może się ogarnięcie w końcu zarówno ci z 1 jak i z 2 strony barykady i zobaczycie o co faktycznie chodzi puki nie jest za późno !!!!
Piotr26.10.2020, 19:57
G***iarstwo do domu nosek wysmarkać !!!
...26.10.2020, 19:57
Super!!!!
***26.10.2020, 19:56
Wyp***, nie macie żadnych praw
Wyrocznia26.10.2020, 19:56
"Eskimosi" zacierali ręce widząc jak łatwo opętać młodych ludzi.
BB26.10.2020, 19:55
Takim wulgarnym jeżykiem udowadniają co sobą reprezentują !!!
Margines
www26.10.2020, 19:49
Małolaty macie wyprne mózgi .LEWACTWO KTOS TO SPOSORUJE
G.G.26.10.2020, 19:49
Brawo za protest.
moim_zdaniem26.10.2020, 19:48
filmilk czas 3.31
Mega intonacja w zdaniu pytającym z partykułą wzmacniającą, jakiegoś kolesia
(głos w tle, gdzieś zza kamery)
W PUNKT - wystarczy za cały komentarz tego ''spaceru'' dziwnych ludzi
XD
w.s.26.10.2020, 19:46
Super dziewczyny. Pokazałyście czym powinnien zająć się Rząd w dobie pandemii.
nowotarżanka26.10.2020, 19:46
Zbieranina hołoty z wulgarnymi hasłami. Kto was wychował ,że aż tak chamskie słowa używacie? Chcę się odnieść do tych dwóch wy*** z hasłem #Jarosław ty martwy płodzie obyś umarł k...o w głodzie#. Można wypisywać różne hasła, ale żeby życzyć komuś śmierci to podchodzi pod prokuratora. Myślę że policja zajmie się tymi pseudo -kobietami.
JA26.10.2020, 19:46
ale jesteście ślepi, toż to odwracanie uwagi od tego co się naprawdę dzieje
Mi26.10.2020, 19:45
Dziękuję Wam katolicy za Wasze pełne "miłości" bliźniego komentarze.
Nowy targ staje sie dramatem26.10.2020, 19:44
Nie widze nikogo poważnego w tym tlumie, garstka oszołomów wielki mi protest...
Nic mnie nie zaskoczy26.10.2020, 19:43
Ciekawe kto i ile płaci za trolowanie opinii w mediach na temat protestów ?? ( Widać zorganizowana akcje wymierzona w protesty w Polsce . Ale że to aż do NT dotarło ?
Jo26.10.2020, 19:42
Wy sieroty LG betoskie módlcie się za siebie i proście Boga o przebaczenie bo to wy powinniście się nie narodzić i nie zabijać niewinne dzieci
Mm26.10.2020, 19:42
Brawo, brawo, brawo. Walczcie o swoje prawa! Jestem z Was dumny. Do piszących, że "małolaty, że grube, że spasione" mam jedną radę - popatrzcie na siebie w lustro podhalańskie kalafiory. ;-) Ci którzy czynią zarzut, że dziewczyny są młodu niech sobie w końcu uświadomią, że to właśnie one będą ponosić konsekewncjie marionetkowego TK, bo to one wchodzą, lub już weszły w wiek reprodukcyjny.

Najbardziej śmieszą Ci, oburzeni na język demonstracji, a sami klną podczas meczów czy na ulicy. Za swoją polszczyznę się weźcie pseudoyntelygenty, z których ust język polski brzmi jak "kali jeść kali pić".

Większość z was nigdy nie protestowała, a teraz najgłośniej drzecie te swoje zaplute mordy. Lata 80, 90, 00 podhale cisza. Tylko papajowi pokłony podczas pielgrzymek bić potrafiliście.

Na nasze szczęście są młodzi i starsi, z otwartymi umysłami i tylko w nich nadzieja, a nie w statryczałych pseudogóralch.
świrek26.10.2020, 19:41
Przedszkolaki i gimbaza się zbuntowały!W końcu można było głośno poprzeklinać na rynku w obecności policji.Obraz nędzy i rozpaczy.Za 2 lata będą się domagać eutanazji dla swoich matek,bo będzie taka moda.
K.26.10.2020, 19:41
Ależ to smutne widowisko... Tylko jedno pytanie: gdzie rodzice tych dzieci?
kobieta26.10.2020, 19:41
niski poziom negatywnych komentarzy wskazuje, że pisała je jedna i ta sama osoba
Poczekamy zobaczymy26.10.2020, 19:40
Czas PiSu się kończy na szczęście , jak się kościół nie ogarnie to też jego czasy sie skończą , pomocny jest przy tym covid . Już niedługo , a do wszystkich źle życzących we wszystkich komentarzach : spokojnie spokojnie bo jeszcze zawału dostaniesz a lekarz nie przyjedzie ]:->
Broda26.10.2020, 19:40
Co wybrali to mają. Nie ma co ich żałować. Wkońcu może przejżą na oczy.
swido26.10.2020, 19:37
Z tego co widze to sama patologia teraz wielkie damy wychodzą na ulice a do niedawna bez zabespieczenia skakały za impreze
Maria26.10.2020, 19:36
Do

tak patrząc

Nie obrażaj ludzi, którzy byli w "Solidarności" od początku i nigdy nie byli w PZPR.

Ludzi, którzy gdy byli wzburzeni, śpiewali pieśń " Boże coś Polskę...", a nie miotali przekleństwami na prawo i lewo...

A Kościół jest po właściwej stronie, bo, jak do tej pory, nikt nie zmienił Dekalogu.
Karać surowo26.10.2020, 19:32
Sami g***arze....
PEACE NOT pis26.10.2020, 19:28
Brawo tak 3 mac nie dac sie czerwonej zarazie....
WROCŁAWSCY PROWOKATORZY26.10.2020, 19:22
Ciekawe iloma autokarami przyjechali na Podhale ?! Pewnie zasponsorował im mason SOROS ?!
Wrocławscy PROWOKATORZY przyjechali na PODHALE !!!!
Niech sobie u siebie prowokują !!!
Grupa prowokacyjna Hołowni ?!?!
Swój chłop26.10.2020, 19:19
Zdalne nauczanie szybko zbiera żniwo. Pokolenie wiedzy z paska w telewizorze.
Myślą, że robią tym na rządzących wrażenie ? To Oni rzucili kartę z aborcją! Nie pierwszy raz podają rękę lewicy. Pomyślcie trochę dlaczego!
Były26.10.2020, 19:19
Najgłośniej krzyczą morsy,wieloryby z czerwonymi sznurówkami , których nikt nie tknie,
Gg26.10.2020, 19:19
Brawo, brawo, brawo, brawo, brawo x 10000000 !
A.M.26.10.2020, 19:18
Brawo dla wszystkich, którzy byli i uczestniczyli w proteście. Wspieram i popieram w 100 %.
Lasowy26.10.2020, 19:17
Protestujcie sobie..ale żeby niszczyć pomnik Jana Pawła II i koscioły po Polsce ..wstyd gorzej niż zwierzęta..podłe zachowanie..
Kaśka26.10.2020, 19:16
Średnia wieku - 16 lat! Dzieciaczki sobie wulgaryzmy pokrzyczały, bo w domu im tego nie wolno, ale jak którego osobiście zapytać o kwestię aborcji, to nie wie o co chodzi... Żenada!
tak patrząc26.10.2020, 19:15
Przypomina się czasy Solidarności
tylko kosciół był w innym miejscu
Rodzic26.10.2020, 19:15
Oooo rozpoznaję parę osób, najpierw niech zarobią na siebie, dziecinada. Wygrajcie se wybory, a teraz siusiu i do spania
Jan26.10.2020, 18:59
Prymitywne, wulgarne hasła. Tylko odstraszają większość ludzi.
Ewa26.10.2020, 18:58
Na tych zdjeciach to maks 200 osób widać
EXC26.10.2020, 18:57
Kara Boska już się zaczęła..covid pomału wykończy Was i nas..nie będziecie mieć problemu.. aborcja już nie będzie potrzebna
Rodan26.10.2020, 18:56
M łodzi i głupi /.../
Człowiek26.10.2020, 18:47
Widzę że wszyscy nadajecie na PiS. A czy to jest i o wina PISu? Już nie pamiętacie co było za PO. Ja widzę że tu główna *** to jesteście wy. Jak by PO teraz wygrało to nie protestowalibyscie bo po ulicy by chodziły same *** I by nie potrzebna była aborcja i wybór.
Polska się budzi26.10.2020, 18:47
Brawo Nowy Targ!
rekrut26.10.2020, 18:43
Tłumy? Nie dziwota skoro desant z Krakowa i okolic.
P24 /.../

Na Pańskie złorzeczenia pod adresem redakcji, odpowiem - niech panu Bóg błogosławi.
Moderator.
Covid26.10.2020, 18:42
Widzę, że niektóre są jak stado baranów, same nie wiedzą o co walczą. Napis, że nie będzie rodzić dziecka z gwałtu, a kto jej każe? Przecież w takiej sytuacji aborcja jest dopuszczalna. Radzę najpierw zapoznać się z wyrokiem TK, a potem wypisywać transparenty.
Część z tych macic o które tak zawzięcie walczycie nigdy nie zostanie zapłodniona.
nadzieja26.10.2020, 18:33
Protestują przeważnie te opasłe i brzydkie baby
Pp26.10.2020, 18:33
Pała i wąskie drzwi!! Upadek niektórych poraża! Widziałem na tym spedzie gimbaze matki z dziećmi i dużo samców które będą korzystać w wolności seksualnej Zrobi swoje a ona niech wyskrobie!! Droga doniksd i to się zemści okrutnie na kobietach !! Cóż pora zlikwidować 500 + podnieść wiek emerytalny aby ta młoda tłuszcza mogą śmiało emigrować do nowego wspaniałego świata zachodu!
klin26.10.2020, 18:26
No jestem pod wrażeniem.
Tak trzymać.
aleksandra26.10.2020, 18:26
Gdzie byliście Wy wszyscy smieszni demonstrujący, kiedy ten sławetny PiS sikał na Was cieplym moczem (afera goni aferę) każdego miesiąca? Tylko potraficie krzyczeć kiedy chodzi o aborcje??Wyglądacie jak błazny, z których wylewa się jedno, prymitywne j**** pis. Kogo wy sobą reprezentujecie? Stado baranów, ktore pozwala na wszystko inne ale glosno krzyczy kiedy mu zabrali mozliwosc zabijania. Co nie protestujecie w innych sprawach, kiedy wasze pieniadze roztrwania rzad na kazdym kroku, smieje sie w twarz przy roznych sytuacjach? Czemu z innych powodow nie okupujecie Jarka, nie skandujecie hasel zwiazanych z nasza godpodarka i tym podobnymi rzeczami? Ano nie krzyczycie bo sie g***** znacie. Ruszyliscie bo fajnie sobie na fejsie ustawic haselka o macicach itd. Naprawde jestescie zalosni a najbardziej te dzierlatki co to jeszcze maja mleko pod nosem i idzie taka jedna z druga i pokazuje jaka to jest zbuntowana przeciwko wladzy ???? Ża ło sne.
Młody Nowotarzanin26.10.2020, 18:25
Wstyd jak ch.... jakim trzeba być prymitywnym żeby iść na rynek i krzyczeć wulgaryzmy WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!! A najwięcej mnie śmiech bierze zebyly kobiety w ciąży co nie robią aborcji a idą w marszu który jest za aborcja ja pier,,,,,,, co za społeczeństwo
konstytucja26.10.2020, 18:23
wszystko wskazuje na to ,że ledwo opierzone małolaty działające na zlecenie wiadomych mocodawców nie znają Konstytucji, nie wiedza co to jest,wolność równość,wstyd, co to jest godność ludzka, chcą mordować jak to robiła komuna nie szanują swoich matek ,ojców ,niepełnosprawnych ,myślących inaczej itd. typowa neomarksistowka odrażająca dzicz?
Partyzant26.10.2020, 18:22
Brawo Dziewczyny! Pokazałyście, że jesteście prawdziwymi Goralkami i Polkami! Nie tak, jak Ci niekumaci, którzy tylko gadają o wierze i Bogu, a wzywają was w komentarzach jak faryzeusze Pana Jezusa. Napisane jest w piśmie, albowiem ladacznica będzie w niebie przed tymi gorliwymi, którzy siedzą w pierwszych rzędach w kościołach i w duchu udają wierzących.
piotrek26.10.2020, 18:16
pełen szacun ...
115KM26.10.2020, 18:14
Brawo. Początek końca PiS-u
prawozabijania26.10.2020, 18:06
Niech dziękują swoim matkom za mądrość odwagę i poświęcenie.
_cenna_opinia26.10.2020, 18:04
Ciekawe ilu by was było hołoto jakbyście mieli te *yje nie pozasłaniane.

Teraz każdy *yj zasłonięty a tak to chodzicie z maseczkami na brodach.

BANDYTERKA BEZ SUMIENIA
miłosz26.10.2020, 18:04
Morderczynie bez sumienia roznosiciele kowidu policja nielegalne protesty nie rozgania niekara ale zato ludz w sklepach przegania co za prawo.
obcy26.10.2020, 18:02
Macica twoja, ale dziecko, które (być może będziesz nosić) to nie Pinokio z kawałka drewna. To żywy Człowiek. Tylko bardzo mały i niestety nie ma szansy by powalczyć o siebie. Ale macica twoja.
Tolek z Gorców26.10.2020, 17:59
Żałosne lepiej by dla nich było żeby się nie urodzili. Mordercy nie narodzonych. Jak się nie podoba w Polsce to wynocha .
JFF26.10.2020, 17:56
90% prodestujących to małolaty modnie ubrane któe przyszły sie pokazać
pro_life26.10.2020, 17:56
Tęczowy szlam i wściekłe mordercze macice wypełzły na ulice...
To nie jest piekło kobiet !

To wy jesteście z kobietami piekła rodem.!!!!
Piotr26.10.2020, 17:52
Wreszcie! Jest duch oporu w Nowym Targu. A już myślałem, że to najbardziej posłuszny władzy powiat w Polsce. Brawo dla młodzieży!
Werty26.10.2020, 17:47
Słyszalem jak wyzywają wiernych w Nowym Targu... nie mam dla takich ludzi szacunku ani tolerancji...
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl