Tylko dzięki szybkiej interwencji syna oraz pomocy prawnika, 69-latka prawdopodobnie wyplącze się z niekorzystnej umowy. Nie wiedziała co ją czeka, gdy odpowiedziała na zaproszenie na badania i po odbiór bezpłatnego pulsometru w jednym z hoteli w Nowym Targu.
Jej syn opowiada, że otrzymała 2 lub 3 telefony z zaproszeniem na prezentację. Poszła niczego nieświadoma. Na miejscu handlowcy namówili ją na zakupy, ale gdy wróciła do domu zorientowała się, że coś jest nie tak. Wraz z synem przestudiowała umowę, którą podpisała - okazało się, że zrobiła zakupy na 9,9 tys. zł i nabyła m.in. ozonator, poduszkę i matę masującą, słuchawki, pulsometr, vouchery - rzeczy, które nie są jej do niczego potrzebne. Jak mówi, sprzedawcy omamili ją i tak wszystko przedstawili, że nie była świadoma tego, co i za ile kupuje. Okazało się, że zakup został rozłożony na 48 rat po 307 zł każda.Nowotarżanin poleca również kontakt z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta w Nowym Targu, gdzie również otrzymał pomoc w tej sprawie. Jego biuro mieści się w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Bolesława Wstydliwego 14, pokój: 3.20, II piętro. Numery telefonu: 18 26 61 314, kom. 600 838 631, e-mail: rzecznik@nowotarski.pl.
Na zdjęciu sprzęt zakupiony przez nowotarżankę podczas prezentacji.
r/