16.12.2021, 09:09 | czytano: 5166

Na Podhalu ruszają szczepienia dzieci na COVID-19. "Jeżeli rodzic wykaże taką wolę"

Arch. Podhale24.pl
Od 14 grudnia system generuje skierowanie na na szczepienia na COVID-19 dla wszystkich dzieci z danego terenu w wieku wieku 5-11 lat. Decyzja o przyjęciu szczepionki należy do rodziców lub opiekunów prawnych.
- W systemie będziemy mieć wszystkie skierowania, zatem jeżeli rodzic wykaże taką wolę, zgłasza się do nas, a my po prostu wykonujemy swoją pracę i szczepimy takie dziecko. Można się umówić na konkretną datę telefonicznie; można przyjść osobiście - wyjaśnia dr Jerzy Toczek, koordynator ds. szczepień w powiecie tatrzańskim.
- Przez cały czas w naszych poradniach dyżurują lekarze, z którymi możemy przedyskutować temat. Na ten moment wiemy na pewno, że dzieciom dedykowane będą tylko dwie dawki. Trzecia dawka przypominająca dotyczyć będzie tych najmłodszych, którzy mają choroby związane z obniżeniem odporności. Nadmienię tylko, że system szczepień dzieci wyglądać będzie tak samo jak u dorosłych czyli pierwsza dawka, za trzy tygodnie druga, a trzecia dawka po 28 dniach - dodaje.

Szczepienia dzieci w Punkcie Szczepień Powszechnych przy szpitalu w Nowym Targu ruszą 3 stycznia. Dzieci będą szczepione preparatem COMIRANTY firmy Pfizer. Szczepionki dla dzieci są odpowiednio mniejsze - dostosowane do wieku. Mają 0,2 ml objętości w strzykawce. Dodatkowe informacje można uzyskać również pod numerem: 797 488 273.

Dziś natomiast szczepienia dla dzieci ruszają w placówkach Allmedica w Nowym Targu i w Zakopanem. Otrzymają one preparat Pfizer Junior. Szczegóły po telefonem: +48 18 265 74 88.

oprac. r/
Może Cię zainteresować
komentarze
Wyrocznia18.12.2021, 23:40
Do GOO - Obserwuję takie strony i najczęściej ich argumentacja polega na "nie bo nie".
antycovidian18.12.2021, 09:26
@GOO
Jestem antyszczepionkowcem - sam i wiele osób z mojego otoczenia tego preparatu nie przyjęło a jestem anty dlatego, że nie godzę się na udział w eksperymencie medycznym, że nie godzę się na to, by mi wstrzyknięto preparat genetyczny o którym nikt nic nie wie. Fajzer (celowa pisownia) utajnił jego skład na ponad 50 lat - czy to Ci coś mówi ?, ba producenci tych preparatów jak i rząd nie ponoszą za NOP-y żadnej odpowiedzialności. Odpowiedzialność tą bierze na siebie osoba, która "dobrowolnie" co nie znaczy, że świadomie wypełniła ankietę - deklarację przed przystąpieniem do szczepienia. Jak powiedział Jego Ekscelencja Poseł JK Mikke - WHO jest organizacją zbrodniczą, która celowo przed "wybuchem" covidowej PLANdemii zmieniła definicję pandemii, bo można było poprzez manipulację medialnego przekazu straszyć ludzi. Preparaty, które podaje się ludziom nie przeszły badań klinicznych. O ich działaniu w perspektywie czasu nie wiedzą najwięksi eksperci z dziedzin epidemiologii, wirusologii i innych jak i my. Preparat ten przyjmujesz na własne ryzyko. Nigdy nie kwestionowałem istnienia covida natomiast twierdziłem i twierdzę, że p(l)andemii nie było i nie ma. Życzę Ci dużo zdrowia i wytrwałości w przyjmowaniu 3 - 4 i kolejnych dawek nie wiadomo czego - ale to Ty o tym decydujesz.
GOO17.12.2021, 23:26
Fakehunter to strona która w rzeczowy sposób obala te antyszczepionkowe bzdury min. o wynikach konferencji w Roitlingen, ilości zgonów zaszczepionych w GB, stanie wyjątkowym w Portugali i wiele wiele innych Wpiszcie w google fakehunter i rozpowszechniajcie tą stronę bo inaczej te kłamstwa, niedopowiedzenia i teorie spiskowe tych wariatów antyszczepionkowych nas zaleją. Nie wiem czy zauważyliście że antyszczepionkowcy to wcześniejsi antycoidowcy. Rok temu jeszcze negowali covida że to kłamstwo, że grypa, że ludzie nie umierają itd. Teraz kiedy okazało się że nie obronią swoich bzdur to przeżucili się na szczepionki. Oni ciągle muszą wietrzyć jakiś spisek i mieć poczucie że są tymi nielicznymi którzy znają prawdę i dzięki temu przetrwają
antycovidian17.12.2021, 17:04
@Ja tylko przejazdem
" "Setki naukowców pracowało nad szczepionkami mRNA przez dekady, zanim pandemia koronawirusa przyniosła przełom "

Tak intensywnie nad mRNA pracowali, testowali na zwierzętach (małpach, gryzoniach) że w wyniku tych testów wszystkie zwierzątka pozdychały. Teraz testy przeniesiono na ludzi jako kolejny eksperyment medyczny.
antycovidian17.12.2021, 16:55
@Ja tylko przejazdem
" "Setki naukowców pracowało nad szczepionkami mRNA przez dekady, zanim pandemia koronawirusa przyniosła przełom "

Tak intensywnie nad mRNA pracowali, testowali na zwierzętach (małpach, gryzoniach) że w wyniku tych testów wszystkie zwierzątka pozdychały. Teraz testy przeniesiono na ludzi jako kolejny eksperyment medyczny.
otwórz oczy17.12.2021, 15:36
Widzę że jednak nikt nie był wstanie wyjaśnić mi logiki szczepienia dzieci ,skoro przechodzą łagodnie a zaszczepione mogą dalej zarażać Dziadków .

Ja tu na chwilę obecną nie widzę pożytku przyjmowania szczepionki wśród dzieci skoro nie chroni przed chorobą !
Dużo się mówi też o zapaleniach mięśnia sercowego
w grupie 5-30 lat,fajnie że piszą o łagodnym przebiegu co nie zmienia faktu że takie zapalenie może skutkować na przyszłość

Także życzę wszystkim uczonym co tu komentują żeby mieli rację i okazało się że po 10 latach nie będzie efektu tego cudownego leku za których inny daliby się pochlastać

Patrząc na to z boku po raz kolejny podzielili świat na dwie części i napuścili Nas na siebie .
Problem jest taki że zawsze w obu stronach znajdą się tacy co nie rozumieją argumentów drugiej strony.
JA osobiście mam dużo obaw co do tych szczepionek bo nie zostały przebadane w okresie kilku lat.To że od 30 lat prowadzą badania na mRNA nie znaczy że dana szczepionka ma być bezpieczna!!!
Jedna strona kieruje się obawami druga zaufaniu koncernom farmakologicznym które już niejednokrotnie wypłacały milionowe
odszkodowania.

Pozostaje życzyć wszystkim zdrowia i dodam że wyzywanie się nie zmieni niczego
nie ślepy17.12.2021, 15:24
@ sąsiad i ja...mylisz się, że nikt nie czyta długich merytorycznych wypowiedzi! Ty nie czytasz, bo masz problem z czytaniem ze zrozumieniem! Gdyby było inaczej, to byś wiedział, że ktoś się poświęcił, żeby odpowiedzieć logicznie na wypociny ludzi twojego pokroju! Sam jesteś w stanie sklecić jedno zdanie z trzech słów i takie samo "rozbudowane" zdanie ewentualni zrozumieć, wiec nie mierz innych swoją miarą!

@ Kasia...kobieto oszczędź nam swoich idiotyzmów!
nie ślepy17.12.2021, 13:41
@ Ja tylko przejazdem...to że twoje komentarze to zwykłe śmieci wywalane przejazdem przez prymitywa w Nowym Targu, to się już przyzwyczaiłem, ale zastanawiam się, jakim trzeba być *** żeby komuś życzyć udławienia się przy wigilii?!
PS Już mi nawet was nie jest szkoda, dyskusja z wami, to stracony czas,szczepcie się na śniadanie, obiad i kolacje! Bez takich typów jak ty ziemia będzie lepsza!!!
ciekawski17.12.2021, 11:34
Do @Ewa i innych.

@Kasia
@matka
@Partyzant
@Ja tylko przejazdem
Rewelacyjna odpowiedź - może w/w odniosą się do tej wypowiedzi. Ciekawe byłoby poznać Wasz punkt widzenia.
Kasia17.12.2021, 09:39
Uff przeszła przez cały Twój wpis - i standard bzdury wyciągnięte z Internetu. Nie mam zamiaru z Tobą polemizować. Idź na uniwersytet, poczytaj książki, a nie bzdury w Internecie podpisane jako wiedza specjalistyczna.
Górale najmądrzejsi, tak samo byli mądrzy jak głosowali na PIS. BRAWO. Po raz kolejny błyszczycie. Po raz kolejny skończy się to tak samo rewelacyjnie.
Pójdziecie i się zaszczepicie. Bo będą Wam Niemcy, Austriacy i Szwedzi kazać - bo tam pracujecie i skończy się brawura. A w PL zamkną te Wasze budy na krupówkach, hotele i też przestaniecie udawać "wolnych". Skoro wielcy świata chcą ludobójstwa to go zrobią ...tak czy inaczej.
Gość17.12.2021, 09:37
Do rozsądek :
Poniżej kilka słów o tym "wspaniałym, renomowanym lekarzy brytyjski m Vernonie Colemannie:
Cytuję:
" Coleman uzyskał kwalifikacje lekarza w 1970 roku i pracował jako lekarz pierwszego kontaktu. W 1981 roku Departament Zdrowia i Ubezpieczeń Społecznych (DHSS) ukarał go grzywną za odmowę zapisania diagnoz na kartach chorobowych , co uznał za naruszenie poufności pacjenta . Nie jest już zarejestrowany ani upoważniony do wykonywania zawodu lekarza pierwszego kontaktu, ponieważ zrzekł się licencji medycznej w marcu 2016 r.."
Dalej:
"Vernon Coleman jest angielskim teoretykiem spiskowym, działaczem antyszczepionkowym , negującym AIDS , blogerem i powieściopisarzem, który pisze na tematy związanych ze zdrowiem ludzkim, polityką i problematyką zwierząt."
"Pisząc dla gazety The Sun w latach 80., Coleman zaprzeczał, jakoby AIDS stanowiło poważne zagrożenie dla społeczności heteroseksualnej. Później twierdził, że AIDS jest mistyfikacją , pisząc: ?teraz uważam, że choroba, którą znamy jako AIDS, prawdopodobnie nie istnieje i nigdy nie istniała?. Takie twierdzenia zostały odrzucone przez środowisko medyczne.
17 listopada 1989 r. The Sun opublikowało artykuł pod tytułem ?Prosty seks nie może wywołać AIDS ? oficjalny?, twierdząc, że ?zabójczą chorobę AIDS mogą zarazić tylko homoseksualiści, biseksualiści, narkomani lub każdy, kto otrzymał skażoną transfuzję krwi?. . Następnego dnia Coleman wsparł The Suntwierdził w artykule pod tytułem ?AIDS ? oszustwo stulecia?, podobnie twierdząc, że AIDS nie stanowi znaczącego zagrożenia dla heteroseksualistów, że firmy medyczne, lekarze i producenci prezerwatyw spiskowali, by przestraszyć opinię publiczną i mieli żywotne interesy w spekulacji z ogłoszeń służby publicznej i że działacze moralni próbują zastraszyć młodych ludzi do celibatu, aby ustanowić tradycyjne wartości rodzinne. Coleman twierdził również, że gejowskie aktywiści ?martwili się, że kiedy będzie powszechnie wiadomo, że AIDS nie stanowi poważnego zagrożenia dla heteroseksualistów, wtedy fundusze na badania nad AIDS spadną?. [
Dziennikarz David Randall argumentował w The Universal Journalist, że historia ta była jednym z najgorszych przypadków nadużyć dziennikarskich w najnowszej historii.

I to ma być AUTORYTET??? Śmiechu warte.
Radzę żeby czasem zasięgnąć też innej lektury niż portale antyszczepionkowe i "mądre" filmiki na YT.
sąsiad i ja16.12.2021, 21:21
Antyszczepionkowcy - tych waszych długich tekstów wklejanych nikt nie czyta. Zleceniodawca nie poinstruował, co najbardziej trafia do czytelnika. Krótko i na temat.
Osiol16.12.2021, 20:35
Do ja tylko przejazdem
Czekam na komentarz najnowszych wpisów no pokaż geniusz mowę ci odebrało argumentów cyt ciebie,, cieniasie''he he he

Bulka
Bogaci się nie...... I oni przeżyją
Ci co mają kredyt pobiegli pierwsi bo praca to wszystko...... bez pracy lądują na ulicy niestety kredyt to takie nowoczesne niewolnictwo....
fake newsy codzień z tuby lecą :D16.12.2021, 20:27
@Bulka: "Najbardziej zatwardziali antyszczepionkowcy mają właśnie rodziny na oddziale covidowym w szpitalu" - A skąd to ostatnio wszyscy zatwardziali szczepionkowcy tak dobrze wiedzą co się dzieje na covidowym i kto tam kogo ma? Podobno was covid już nie tyka. To skąd was tyle po covidowych oddziałach siedzi, że w kółko piszecie te swoje bzdury, niby-relacje z covidowego? :) A, zpomniałem, to tuba medialna tak podawała... No to przepraszam, skoro tuba podała, to na pewno tak jest :D
Do @Ewa i innych.16.12.2021, 20:14
"A jak jest taki mądry to niech sam wynajdzie inne lepsze rozwiązanie tego kryzysu, a nie krytykuje to, które istnieje"
Lepsze rozwiązanie to leczenie lekami. A nie bezpodstawne zabranianie tego.
Pani Ewo, krytyczne podejście do otaczającej rzeczywistości, które pani się tak nie podoba, to właśnie ta cecha, która charakteryzuje człowieka myślącego. Bezmyślni natomiast łykają bezkrytycznie wszystko, co tylko ich autorytet im powie. Proszę sobie jednak wyobrazić, że wbrew temu, co się pani wydaje, nie tylko ludzie z tytułami w danej dziedzinie potrafią logicznie myśleć. W dobie internetu wiedza różnych specjalistów również jest do sprawdzenia. To nie średniowiecze, że "wiedza cechowa" jest tajna i co autorytet powie, to nie ma możliwości tego zweryfikować... Ale sprawa rozchodzi się własnie o to, że wielu lekarzy i naukowców podnosi temat szkodliwości tych eksperymentalnych preparatów. To, że ich nie puszczają w TVP i TVNie, to nie znaczy, że oni nie istnieją.
Chociaż dla wielu baranków pewnie to jest równoważne :)
Co do zanieczyszczania wody, to brak logiki w pani wywodzie. Jak pani sobie wyobraża, że np. ludzie Billa Gatesa czy innego "możnego tego świata", któremu przeszkadzałby problem przeludnienia planety, jeździliby i w każdym jednym miasteczku na świecie, w każdej wiosce, których są miliony na świecie, zatruwaliby ujęcia wody? Nawet w jednym mieście jest czesto kilka różnych ujęć. Ileż to osób musiano by przekupić? Przecież zaraz by się ktoś zainteresował, co się nagle jacyś obcy ludzie koło ujęć wody kręcą. Do tego, każdy w mieście/wsi używa tą samą wodę z wodociągu, więc wątpię, że nawet każdego dałoby się przekupić, aby udostępnił ujęcie wody, z którego i jego rodzina korzysta. No i jeszcze, wodę każdy może nałapać i przebadać, w przeciwieństwie do szczepionki, do której się dostęp ściśle reglamentuje i monitoruje. Byłoby więc to cholernie trudne, a nie jak pani przedstawia bułka z masłem. Ja nie wiem tego, czy depopulacja jest rzeczywiście dobrą teorią na wyjaśnienie tej niesamowicie nachalnej nagonki medialnej na wciskanie każdemu "szczypawki". Ale nie odrzucam na wstępie tej teorii. Pożyjemy (oby), zobaczymy. Natomiast myślę, ze gdyby ta teoria była prawdą, to ukrycie np. nano ostrzy w "szczypawkach" to byłoby genialne posunięcie. Proszę zauważyć, że ktoś centralnie prowadzi całą tą akcję ze szczepieniami i robi to w zasięgu globalnym! A rządy krajowe akurat są bardzo łatwe do skorumpowania i/lub oszukania... Przecież tam większość oszołomów siedzi, nie oszukujmy się :) "Wybrańcom narodu" nie ufam za grosz. Teraz rzekomo martwią się o nasze zdrowie... Tak się strasznie martwią, że rozwalili system opieki zdrowotnej i 150 tys. ludzi nie żyje przez ich martwienie się o nasze zdrowie. To cali "wybrańcy narodu" właśnie :) Myśle, że gdyby była możliwość, to oni za garść srebrników by nas sprzedali i nawet większości powieka by nie drgnęła przy tym. "Szczypawka" dla mnie jest podejrzana, a choć nie jestem przekonany czy chodzi o ludobójstwo, czy o coś całkiem innego, to skąd można wiedzieć, że nie... Żaden inny sposób dostania się do wnętrza miliardów organizmów ludzkich nie byłby tak szybko i łatwo dostępny, bez dużego ryzyka dla ukrytych za tym person, bez brudzenia sobie rączek... Byłoby to genialne posunięcie, gdyby rzeczywiście o to im chodziło. Więc ta hipoteza ma ręce i nogi.
A tak już całkiem popuszczając wodze fantazji... to co by było, gdyby np. za rok, czy dwa, kiedy już nawet dzieci będą zaszczepione, ktoś nagle ogłosił by komunikat: w szczepionkach były nano ostrza, chipy, nano tubule, albo jeszcze coś tam innego... Teraz, jak nie zapłacisz 100 tys. dolarów od łebka, to włączymy nasze satelity (czy tam jakieś inne urządzenia... osławione 5G na przykład?) na częstotliwość, gdzie spolaryzowane cząstki metaliczne zaczną na żywca rżnąć ciebie i twoje dziecko od środka. I co, nie zapłaciłbyś? :) W dodatku, nie mogąc tego już nigdy z siebie wyciągnąć, płaciłbyś ile tylko razy by ten ktoś sobie zażyczył. Albo robiłbyś to, co ten ktoś ci każe. Niewolnik na całe życie, pod groźbą wewnetrznych ostrzy aktywowanych falami elektromagnetycznymi... Na dodatek nikt z niedobitków nie zaszczepionych by im nie podskoczył, bo wojsko i policja też przecież zaszczypani, to musieliby się słuchać tak samo. Więc mieliby całą armię na swoje uslugi. Zarówno armię wojskową, policyjną, jak armię cywili- posłusznych zombie pod groźbą śmiertelnego szantażu. Można by mieć władzę absolutną nad całym globem... Toż to mokry sen każdego dyktatora ;) Cóż, można sobie dla rozrywki wiele różnych ciekawych teorii snuć z domysłami, mniej czy bardziej wydającymi się prawdopodobnymi. Można zastanawiać się na różne strony, po co tak nachalnie pchają nam te "szczypawki". Ja tam jednak wolę sobie snuć przypuszczenia na spokojnie, jak wiem, że nie mam w sobie tego guana. Ale co kto lubi. Niektórzy lubią w życiu poczuć jakiś "dreszczyk emocji" :) Podobno za 2 lata ma być ogłoszone jakieś podsumowanie tego eksperymentu. Może coś wtedy się okaże? Przynajmniej coś o skutkach dwuletnich będzie już wtedy wiadomo... Jeśli chcecie żyć w tej jakże przyjemnej niepewności, to aplikujcie sobie kolejne dawki, mi tam nic do tego, ja sobie "dreszczyk emocji" w inny sposób umiem zapewnić :) Szkoda mi jest tylko dzieci w tym całym cyrku. Bo co one winne, że rodzic chce "dreszczykiem emocji" sobie żyć i czekać co się okaże, po co wpychali te eksperymentalne preparaty ludziom... Czy tylko dla zwykłej kasy, czy coś się za tym więcej kryje... A może coś niefajnego...? Może nawet bardzo niefajnego... Ja tego nie wiem i ty tego nie wiesz. Ale ty masz to coś już w sobie...
Do @Kasia16.12.2021, 19:00
"rodzice czy tylko przekazywacze genów - taki jesteś mądry "widziałeś szczepionkę pod mikroskopem" i co jeszcze? Rozumiem, że jesteś specjalistą, bioinżynierem, lekarzem, że umiesz właściwie to odczytać. Skóra ludzka pod mikroskopem też wygląda różnie."
- A to rozumiem, że Ty "jesteś specjalistą, bioinżynierem, lekarzem", że twierdzisz, że lekarze z Reutlingen z wieloletnim doświadczeniem się mylą? I pewnie nie potrafią właściwie odczytać co widać pod mikroskopem? Taka mądralińska, że od konsylium lekarskiego mądrzejsza? Nie rozśmieszaj mnie kobieto :) Musiałaś dużo tej "skóry pod mikroskopem" widzieć, że już się masz za najmądrzejszą na swiecie :) Napisz do konsylium z Reutlingen, że Ty, doktor inżynier profesor "Kasia" wydałaś jedyną wiążącą opinię, że oni się mylą i nie potrafią "właściwie odczytać" obrazu spod mikroskopu. I to wiesz nawet bez zobaczenia nagrania z konferencji, pokazanych tam zdjęć i filmów, gdzie lekarze pokazują i omawiają wyniki swojej pracy... Nie dość, że wybitna specjalistka, to jasnowidząca jakaś :D
"A dlaczego ludzie zaszczepieni się boją? Bo nie zaszczepieni im zagrażają, bo niezaszczepieni przyczyniają się do ciągłych mutacji wirusa" - Proszę podać dowody za tym, co pani twierdzi. I nie, słowa jakiegoś ministra to nie dowody. Czekam na dowody. "bo niezaszczepieni - nie ryzykując nic..." - No rzeczywiście nic nie ryzykują, żadnych NOP, włącznie ze śmiercią... Bo pewnie doktor inżynier profesor "Kasia" zabroniła NOPom się pojawiać :D "przyczyniają się do ciągłych lockdownów," - Za lockdowny to akurat są odpowiedzialni doktor "Kasi" idole, miłościwie nam panujący politycy. Chociaż miło, że pani ma tak wysokie pojęcie o naszych możliwościach, ale nie, niezaszczepieni nie mają takiej mocy, by wprowadzić w żadnym kraju lockdown :) "blokują miejsca w szpitalach przez co nie można leczyć na inne choroby zaszczepionych." - To raczej wyznawcy nowej religii - covidianizmu blokują służbę zdrowia i cały kraj, przez swoje bezkrytyczne łykanie psychozy medialnej, ślepe posłuszeństwo władzom, popieranie i utrzymywanie wprowadzonego odgórnie zamordystycznego i chorego psychicznie systemu, gdzie zabrania się lekarzom leczenia dobrze znanymi od dziesiątków lat lekami, którymi można z powodzeniem leczyć chorobę covid, jak to kilku niepokornych lekarzy udowodniło. Gdyby nie zabraniano leczenia lekami we wstępnej fazie choroby, już dawno było by po calej "pandemii". "To jest błędne koło i nie chodzi w nim tylko o was i wasz strach, bo się boicie szczepionki ..." - Tu masz rację. Bo chodzi raczej o was i wasz strach, sztucznie napędzoną medialnie panikę bez żadnych podstaw w faktach. Wirus jest może trochę groźniejszą odmianą grypy, ale jest statystycznie groźniejszy od grypy wyłącznie dla ludzi starszych. Starczy przeanalizować statystyki zachorowań i zgonów, żeby wiedzieć, że zdrowy i nie bardzo stary człowiek nie ma się czego bać. Przecież ze strachu przed grypą lockdownów jakoś nie robiliście? "ale gdy lekarz daje Wam znieczulenie lub szczepi Wasze dziecko na żółtaczkę to już nie sprawdzacie pod mikroskopem co tam w tej szczepiące jest." - Tu widać kompletny brak wiedzy pani profesor "Kasi". Kompletny... Nawet się nie chce mi już rozpisywać, proszę sobie poszukać informacji w internecie czym rożni się eksperymentalny preparat inżynierii genetycznej od szczepionek starego typu. Taka ponoć wykształcona, że nawet od konsylium patologów niemieckich z Reutlingen mądrzejsza.... a na koniec pokazuje całą prawdę o sobie, jak ogromy jest ogrom niewiedzy w tej głowie... Co mogę powiedzieć... Bardzo mi przykro w pani imieniu. Zdawałoby się, że internet każdy ma, a tu widac lenistwo umysłowe, że nie chce się podstawowych informacji nawet wyszukać? Porażka.
Do Kasia16.12.2021, 18:09
Brawo jesteś wzorową obywatelka. To właśnie media ukształtowały twoje poglądy przez ciągłe nadawanie informacji związanych z cowidem.
A tak na serio Pani wylaczy odbiornik na kilka tygodni :) Tak dla zdrowia.
MIKI16.12.2021, 18:06
DO KASIA:
"A dlaczego ludzie zaszczepieni się boją? Bo nie zaszczepieni im zagrażają, bo niezaszczepieni przyczyniają się do ciągłych mutacji wirusa,..."
1) NIE ZASZCZEPIENI nie zagrażają, tak jak zaszczepiony co może latać po mieście i roznosić wirusa, leząc w jednym łożu z małżonkiem chorym na wirusa
2) Mutację tworzą osoby ZASZCZEPIONE, bo tylko one mogą podróżować po świecie ;)) Nie zaszczepiony siedzi w domu, ewentualnie w lesie
Bulka16.12.2021, 17:58
Do osiola.
Jeśli szczepionką ma wszystkich zabić to w takim razie zabije wszystkich lekarzy, policjantów i nauczycieli w pierwszej kolejności i zostana same mądre osły.
Bulka16.12.2021, 17:35
Do Ewa. Super jesteś, nie poddawaj się. Niektórym brak rozumu. Najbardziej zatwardziali antyszczepionkowcy mają właśnie rodziny na oddziale covidowym w szpitalu i pomimo że były już 3 fale to czwarta dopiero otwiera im oczy. I proszą, ratujcie!
ciekawski16.12.2021, 17:27
@@ciekawski,
Receptura coca-coli od dawna jest znana. Przy dzisiejszej technice recepturę można rozebrać na atomy. Warunkiem wejścia coca-coli, pepsi-coli na rynek hinduski (Indie, i ościenne państwa - grubo ponad miliard ludzi) było przekazanie rządom tych państw pełnej receptury produktów. Nie zapominaj o tym, że produkty te chroni PATENT MIĘDZYNARODOWY, (prawa autorskie) podobnie jak wiele, wiele współczesnych lekarstw, z tą różnicą, że lekarstwa są chronione przez ok 50 lat a cola i pepsi bez limitu czasu.
Wolna Polska, Wolna Palestyna!16.12.2021, 17:27
"są leki, które pozwalają normalnie żyć", hahahhahahahahha!

/.../ to tak działa właśnie: diagnozujemy schorzenie i zamiast wyleczyć to leczymy, leczymy całe życie a hajs się zgadza i lekarzowi wakacje też.
Ręce precz od naszych dzieci !!16.12.2021, 16:21
Niestety, wydaje się, że fala ?nagłych zgonów? zgłaszanych na co dzień zaczęła się u dzieci w wieku poniżej 12 lat, ponieważ kampania szczepień Covid szczepionką Pfizer właśnie rozpoczęła się dla dzieci w wieku od 5 do 11 lat.

O ile pogrążony w żałobie rodzic nie jest na tyle odważny, by przyznać, że prawdopodobnie popełnił błąd, pozwalając dziecku otrzymać eksperymentalną szczepionkę i jest gotów stawić czoła reakcjom, które z pewnością wywołają zwolennicy szczepień ?za wszelką cenę?, nie oczekuj, że media wspominały nawet o ?statusie szczepień? tych małych aniołów, którzy nagle zmarli na COVID-19.

Dwie tragiczne, nieoczekiwane zgony tych małych dziewczynek, o których dziś opowiadamy, miały miejsce w zeszłym tygodniu w Święto Dziękczynienia.
1-letnia Juliana Rechten z Matawan w stanie New Jersey zmarła nagle w Święto Dziękczynienia, 25 listopada 2021 r., według jej nekrologu.

Podobnie jak wiele innych nagłych zgonów zgłoszonych w tym czasie, Juliana była najwyraźniej wysportowana i zdrowa.

11-letnia Juliana Rechten z Matawan w stanie New Jersey zmarła nagle 25 listopada 2021 r. Urodziła się 11 stycznia 2010 r. w Long Branch w stanie New Jersey, a dzieciństwo spędziła dorastając w Hazlet i Matawan. Juliana była uczennicą szóstej klasy w gimnazjum Matawan Aberdeen. Juliana była piękną i energiczną dziewczyną. Kochała husky, a szczególnie uwielbiała swoje ukochane psy, Stasię i Blu.Julianka też lubiła grać w koszykówkę i planowała w przyszłym roku ćwiczyć do szkolnej drużyny koszykówki. ( Źródło
Podobno zmarła we śnie, a przyczyna jej śmierci ?nie została ujawniona opinii publicznej?.

Juliana Rechten Śmierć, przyczyna śmierci ? 11-letnia Juliana Rechten zmarła spokojnie w Święto Dziękczynienia w czwartek 25 listopada 2021 r. Justine Marie ? Shuey ogłosiła zniknięcie Juliany Rechten na swojej stronie na Facebooku. Przyczyna śmierci Juliany nie została ujawniona opinii publicznej.

?Juliana Rechton, bystra, piękna i zdrowa 11-latka, nie obudziła się w poranek w Święto Dziękczynienia. Wygląda na to, że umarła spokojnie we śnie. Znam jego ojca od młodości i nawet nie wyobrażam sobie, przez co przechodzi jego rodzina. Uruchomiono GoFundMe, aby zebrać pieniądze na wydatki pogrzebowe. Proszę, przekaż darowiznę, jeśli możesz, udostępnij, jeśli nie możesz ?. Justine Marie Shuey opublikowała na swojej stronie na Facebooku.

Destiny Gibson, 9-letnia dziewczynka z Rhode Island, zmarła ?niespodziewanie? w Święto Dziękczynienia na ciężki atak astmy.
Społeczność opłakuje nagłą śmierć ucznia ? autor: Audrey Cooney, The Herald News

Miejscowa rodzina i jej społeczność pogrążają się w żałobie po niespodziewanej śmierci ukochanej dziewczyny w zeszłym tygodniu.

?Nie ma teraz słów, aby opisać ból w naszej rodzinie?, powiedziała Erica Gibson o swojej wnuczce, Destiny Gibson. ?Destiny było otwartym dzieckiem pełnym miłości i światła, którym dzieliła się ze wszystkimi, z którymi miała kontakt?.

Destiny, 9-letnia uczennica trzeciej klasy w John J. Doran Community School, doznała poważnego ataku astmy i zmarła w rodzinnym domu Fall River w Święto Dziękczynienia.

Eric Bradley, dyrektor Dorana, zapewnił doradców z całego okręgu szkolnego Fall River, aby wspierać uczniów potrzebujących wsparcia.

Poinformowała, że ??zwłaszcza gdy uczniowie uczęszczają do Dorana od przedszkola do ósmej klasy, szkoła czuje się jak prawdziwa rodzina i została mocno dotknięta nagłą utratą ucznia.

?Zdecydowanie zdajemy sobie sprawę, że nie ma właściwego sposobu radzenia sobie z bólem. Staraliśmy się, aby dzieci czuły się wysłuchane i bezpieczne oraz przypominały im, że nic im nie będzie? ? powiedziała.

Nie ma wzmianki o żadnych wcześniejszych problemach z astmą, a ponadto wydawała się być wysportowana, na podstawie tego, co napisała jej rodzina na stronie GoFundMe .

Cześć, nazywam się Erica Gibson (ciocia Erica). Zbieram pieniądze dla rodziny mojej 9-letniej siostrzenicy Destiny Gibson.

W poranek w Święto Dziękczynienia, kiedy przygotowywała się i była podekscytowana spędzaniem czasu z rodziną, Destiny zaczęła krzyczeć w panice, dzwoniąc do swojej matki Tiffany.

Narastał niszczycielski atak astmy i natychmiast krzyknęła do matki, aby zadzwoniła pod numer 911. Podczas gdy jej matka desperacko wykonywała masaż serca, czekając na karetkę, Destiny doznała spadku ciśnienia krwi i tlenu, co spowodowało utratę przytomności.

Bez tętna, po przybyciu do szpitala stwierdzono jej śmierć mózgu. Została zaintubowana i przewieziona do miejscowego izby przyjęć, a następnie do Szpitala Dziecięcego Hasbro w Providence, RI.

Lekarze desperacko poszukiwali jakiejkolwiek aktywności mózgu, niestety bez powodzenia. Przeznaczenie dołączyło do naszych zmarłych bliskich w niebie.

Destiny była wychodzącym dzieckiem pełnym miłości i światła, którym dzieliła się ze wszystkimi, z którymi miała kontakt. Kochał piłkę nożną i karate, grał z przyjaciółmi i kuzynami i kochał życie pełnią życia. Nie ma słów, aby opisać ból dotykający teraz naszą rodzinę.

Ta rodzina kocha Boga i staramy się zrozumieć, dlaczego ten drogocenny anioł został przyjęty w jego ramiona tak wcześnie i tak młodo.

Bez potwierdzenia rodziny, że te dwie młode dziewczyny otrzymały dawkę Pfizera, nie mamy możliwości dowiedzenia się, czy szczepionka spowodowała ich śmierć.

Jednak nagłe, niewyjaśnione zgony w tej grupie wiekowej są niezwykle rzadkie i obserwujemy dziwne zjawisko u młodych ludzi, zwłaszcza uprawiających lekkoatletykę, polegające na ich przedwczesnym znikaniu, zwykle z powodu problemów z sercem, ponieważ znane jest zapalenie mięśnia sercowego i zapalenie osierdzia skutki szczepionek COVID-19.

Rodzicu czy jesteś przygotowany na śmierć swojego dziecka, podając mu preparat w fazie badań klinicznych, którego skutki przyjęcia nie są nikomu do tej pory znane? Pamiętaj o tym, że to ty odpowiadasz prawnie za swoje dziecko. Nie zabijaj go w imię ściemy covidowej, jaką kreują globaliści.

Inni, którzy uwierzyli, już pochowali swoje dzieci i kierują apel do ciebie. Włącz myślenie i zastanów się, czy właśnie tego chcesz dla swojego dziecka. Czy masz odwagę stać nad trumną swojego dziecka?
Ja tylko przejazdem16.12.2021, 16:18
@rozsądek
to właśnie wasze antyszczepionkowe brednie - chwytacie się jednego streszczenia i twierdzicie, ze macie dowód

Już żaden z was nie napisze, że w stosunku do tego streszczenia wysunięto poważne zastrzeżenia - Wkrótce po opublikowaniu powyższego streszczenia w Circulation, w tym samym CIRCULATION OPUBLIKOWANO ZASTRZEŻENIA INNYCH BADACZY:
Komisji Programu Sesji Naukowych Amerykańskiego Towarzystwa Kardiologicznego zwróciła uwagę, że w abstrakcie mogą występować poważne błędy
-nie ma danych w streszczeniu dotyczących nacieku limfocytów T mięśnia sercowego
-nie ma analiz statystycznych dotyczących istotności!!!!

Natomiast liczba powikłań serocow-naczyniowych po infekcji coivid 19 jest bardzo dobrze udokumentowana - od zaburzeń rytmu serca, przez zawały do niewydolności serca, udary, zatorowość etc...

Ograniczyłeś się do do skopiowania jakiś baśni, które inny anstyszczepionkowec ci podesłał i zupełnie nie rozumiesz tego, o czym piszesz.
Rozsądek, to z całą pewnością nie jest twoja domena.
gorol16.12.2021, 16:12
Zgony i ciężkie przypadki u dzieci po szczepieniu przeciw krowim zgłoszono w USA, ale uciszono we Włoszech. Aktualizacja danych VAERS na dzień 3 grudnia 2021 r. dla osób poniżej 18 roku życia: 30 550 działań niepożądanych, 234 trwałe kalectwo i 54 zgony.

Amerykański system nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii VAERS ostrzega nieletnich o poważnym ryzyku związanym ze szczepionką przeciw krowim.

Na dzień 3 grudnia w USA zarejestrowano 30 550 działań niepożądanych u osób poniżej 18 roku życia.
234 przypadki trwałej niepełnosprawności osób poniżej 18 roku życia w USA po szczepieniu przeciw krowim

54 zgony poniżej 18. roku życia w USA po szczepieniu przeciw krowim
Nawet w zakresie 5-12 lat, zgłoszono już poważne działania niepożądane.

Z numerem identyfikacyjnym 1890705 , śmierć 5-letniej dziewczynki w stanie Iowa została odnotowana trzy dni po podaniu szczepionki Pfizer covid w czwartek, 18 listopada. W poniedziałek rano ojciec znalazł córkę martwą w łóżku.

Numer identyfikacyjny 1696757 informuje o śmierci 11-letniej dziewczynki zamieszkałej w stanie Georgia, w tym samym dniu co szczepienie Pfizera, 14 września ubiegłego roku. Notatki brzmiały ?szczepionka nieodpowiednia dla jego wieku?, ponieważ we wrześniu szczepionka Pfizera nie została jeszcze zatwierdzona w USA dla osób poniżej 12 roku życia.

Pod numerem identyfikacyjnym 1901192 zarejestrowano przypadek 8-letniego dziecka mieszkającego w Wyoming, opisany w adnotacji ?całkowicie zdrowy i aktywny? przed szczepieniem. Zaszczepiony firmą Pfizer w listopadzie, po niespełna dwóch dniach trafił na oddział intensywnej terapii z powodu zapalenia mięśnia sercowego.

Poważna reakcja niepożądana, która dotknęła 10-letnią dziewczynkę z Oregonu, która otrzymała szczepionkę Pfizera i podczas tej samej sesji czterowalentną szczepionkę przeciw grypie Fluzone firmy Sanofi Pasteur, została zarejestrowana pod numerem identyfikacyjnym 1894881 . Po czterech dniach dziewczynka trafiła do szpitala z powodu silnego bólu w klatce piersiowej i trudności w oddychaniu z rozpoznaniem zapalenia mięśnia sercowego.

Sprawa czternastolatka z Karoliny Północnej została zarejestrowana pod numerem identyfikacyjnym 1719060 . Zaszczepiony Pfizerem 20 września, następnego dnia został znaleziony w szkole ?w stanie upośledzenia? i ?śliniący się? . Został przewieziony do szpitala, gdzie zdiagnozowano udar mózgu i przeszedł operację usunięcia skrzepu z mózgu.

Numerem identyfikacyjnym 1815096 zarejestrowano śmierć 13-latka z Maryland, który był zdrowy przed szczepieniem. Po otrzymaniu szczepionki Pfizera 11 lipca jego stan zdrowia pogorszył się 26 lipca z powodu wymiotów i trudności z oddychaniem. Następnej nocy mdleje w łazience, a jego rodzina wzywa karetkę. Lekarze stwierdzają zawał serca i 13-latek umiera wkrótce po hospitalizacji.

Zgon 16-letniego chorego na raka z Wisconsin, który 7 września otrzymał szczepionkę Pfizer, został zarejestrowany pod numerem identyfikacyjnym 1854668 . 9 września, bardzo zmęczona i obolała, wcześnie kładzie się spać. Została znaleziona bez życia o 5:25 rano 10 września ?z dużą ilością krwi i skrzepów?.

O numerze identyfikacyjnym 1843996 zarejestrowano poważną reakcję niepożądaną, która wystąpiła u 11-letniej dziewczynki, która otrzymała szczepionkę Pfizer 20 sierpnia, a drugą dawkę 11 września, podczas badań poprzedzających wydanie pozwolenia. Po kilku dniach pojawiły się u niej parestezje w kończynach, ból od bioder do kostek i nie jest już w stanie zgiąć grzbietowo prawej stopy ani poruszać palcami u nóg. Zdiagnozowano formę trwałego paraliżu kończyn i z naukowego punktu widzenia napisano w przypisach ?nie można wykluczyć związku ze szczepionką Pfizera?.

Z numerem identyfikacyjnym 1868828 , ciężką reakcję, która dotknęła 9-letniego chłopca z Florydy, została odnotowana 12 listopada. Po podaniu szczepionki Pfizera 8 listopada doznał poważnego paraliżu twarzy, jak opisano w notatkach: ?usta schodzą na prawą stronę, oko łza, może zamknąć tylko jedno oko, pulsuje w prawym oku?.

Poważna reakcja niepożądana, która dotknęła 6-letniego chłopca z Kalifornii zaszczepionego 20 listopada Pfizerem, została odnotowana pod numerem identyfikacyjnym 1888293 . Natychmiast po szczepieniu rozwinęła się ciężka reakcja anafilaktyczna opisana w notatkach: niewyraźne widzenie, zawroty głowy, bladość, ból głowy, ?Czułem się, jakbym został uderzony paralizatorem? (jak porażenie prądem). Niedociśnienie, które ustępowało po około 30 minutach. Rozpoznano trwałą neuropatię ze złośliwym zespołem neuroleptycznym i zespołem Guillain-Barr?.

Przypadek 11-latka ze stanu Nowy Jork, który 27 listopada otrzymał szczepionkę Pfizer, został zarejestrowany pod numerem identyfikacyjnym 1903736 . Trwała niepełnosprawność została zgłoszona w ciągu kilku dni po szczepieniu, a badania są w toku.

Poważna reakcja niepożądana, która dotknęła 9-letnią dziewczynkę ze stanu Georgia, zaszczepioną 9 listopada firmą Pfizer, została zarejestrowana pod numerem identyfikacyjnym 1909192 . Późniejsze ciężkie uszkodzenie nerek wykryto z rozpoznaniem zespołu nerczycowego, którego objawy pojawiły się 2-3 dni po szczepieniu.

Pod numerem identyfikacyjnym 1913137 poważną reakcję niepożądaną zarejestrowano u sześcioletniego chłopca z Missouri, zaszczepionego 29 listopada firmą Pfizer. Po szczepieniu pojawiły się poważne problemy neurologiczne z rozpoznaniem zespołu Guillain Barr?. W notatkach czytamy: ?dziecko nie może chodzić. Zabrany do szpitala z silnym bólem nóg ?.

Przypadek 11-letniego chłopca z Gruzji, który otrzymał szczepionkę Pfizer 19 listopada 2021 r., został zarejestrowany pod numerem identyfikacyjnym 1914557. W kolejnych dniach wystąpił u niego utrata smaku, stan znany jako ageusia. W notatkach czytamy: ?stracił zmysł smaku i narzeka, że ??jego ulubione potrawy mają zły smak. To są zniekształcenia smaku znalezione po szczepionce przeciw krowim?.

Badania potwierdzają, że białko kolca niszczy układ odpornościowy i DNA

Wspomóż naszą walkę o wolność poprzez wpłatę dowolnej kwoty na nasz rachunek bankowy: /.../

Proszę nie robić tego rodzaju wrzutek. Dziękuję. Moderator.
Do Ewa16.12.2021, 16:07
@Ewa - rozbawił mnie Twój tekst ;)

Musiałaś zapewne długo myśleć nad tymi wypocinami :)
Większych bzdur chyba nikt nie czytał :)

Przeczytaj raz jeszcze swój tekst powoli, i zastanów się nad tym co napisałaś. Od razu widać, że nie nie masz bladego pojęcia o życiu :)
Osiol16.12.2021, 15:54
Do partyzant
Twoje lęki są dziwne zaszczepiles żonę dzieci hura jesteś całą rodziną w,,, zwycieskiej''' drużynie spokojnie możesz oczekiwac ostatniej wieczerzy znaczy wigili nic ci nie grozi bezpieczny jesteś ale jakiś niespokojny rzucasz się każdemu do,, łydek '' kto myśli inaczej nie wszyscy podzielają twoje poglądy na Podhalu jesteś 25proc mniejszością ledwie tęczowych przebijasz a 75proc to idioci plaskoziemcy i się mylą ty głośno krzyczysz jakbyś się bał.....
Spokojnie jesteś z rodziną w zwycieskiej drużynie czekaj cierpliwie......
Ty i spod respiratora będziesz pisał jak ci dobrze he he he he he
@Smok16.12.2021, 15:42
szczepionki na HIV jeszcze nie ma, ale za to sa leki, ktore pozwalaja ludziom normalnie zyc, zakladac rodziny, rodzic dzieci, wiesz? bo medycyna idzie do przodu, i tam ludzie nie szczekaja pusto jak ty, tylko siedza i pracuja nad jak najlepszymi rozwiazaniami na te straszne choroby jakie sa.. wierze im, nie tobie..
Kasia16.12.2021, 15:41
rodzice czy tylko przekazywacze genów - taki jesteś mądry "widziałeś szczepionkę pod mikroskopem" i co jeszcze? Rozumiem, że jesteś specjalistą, bioinżynierem, lekarzem, że umiesz właściwie to odczytać. Skóra ludzka pod mikroskopem też wygląda różnie.
A dlaczego ludzie zaszczepieni się boją? Bo nie zaszczepieni im zagrażają, bo niezaszczepieni przyczyniają się do ciągłych mutacji wirusa, bo niezaszczepieni - nie ryzykując nic...przyczyniają się do ciągłych lockdownów, blokują miejsca w szpitalach przez co nie można leczyć na inne choroby zaszczepionych. To jest błędne koło i nie chodzi w nim tylko o was i wasz strach, bo się boicie szczepionki ...ale gdy lekarz daje Wam znieczulenie lub szczepi Wasze dziecko na żółtaczkę to już nie sprawdzacie pod mikroskopem co tam w tej szczepiące jest.
@ciekawski16.12.2021, 15:40
a dlaczego receptura coca-coli np jest utajniona do dzis?? hm? a pija ja wszyscy i smakuje nie? i sie od niej nie umiera, a jak juz to tak samo jak od innych swinstw.. ciekawi mnie czy jakbys opracowywal recepture i wlozyl w badania kupe kasy to bys sie pozniej chetnie dzieliil za darmo przepisem hm?
Ewa16.12.2021, 15:28
Smok - jakie brednie? Nie mamy postępu w medycynie? To dlaczego ludzie nie umierają na ospę czy przeżywają dłużej HIV niż jeszcze kilka lat temu? Dlaczego średni wiek życia człowieka się zwiększył? Dlaczego nie wynaleźli szczepionki na HIV? Nie wiem? Może to jest trudniejsze - w końcu to całkiem innego rodzaju choroba. W przeciwieństwie do Ciebie nie jestem specjalista medycyny by to wiedzieć.
W każdym bądź razie jak dolega Ci jakaś choroba lub Twojemu dziecku to idziesz do lekarza ....a w przypadku COVIDa wierzysz specjalistą z Internetu lub informacją powtarzanym przez osoby, które się po prostu nie znają na tym. Bo co człowiek po zawodówce lub po studiach z polonistyki może wiedzieć na temat farmakologii, medycyny czy wirusologii? NIC! Taka prawda! A jak jest taki mądry to niech sam wynajdzie inne lepsze rozwiązanie tego kryzysu, a nie krytykuje to, które istnieje.
zdrowia życzę16.12.2021, 15:20
do mjz

Zostań w domu nie wychodź
Idą po drodze do sklepu może potencjalnie przejechać cię jakiś pijany kierowca czego oczywiście Ci nie życzę.

Naszym pociechą może więcej szkody wyrządzić siedzenie przed telefonem z głową w internecie jak Covid

Głównym zaleceniem było szczepienie osób starszych, w grupie ryzyka

Teraz już chcą szczepić dzieci o których nie dawno mówiono że chorują "bezobjawowo"
Przeprali Nam mózgi już tak że nie wiemy co jest prawdą a co nie,sam się w tym gubię ale na odpowiedzi potrzeba lat i wyjdzie w praniu kto miał rację
Katastrofa16.12.2021, 15:18
Ojcze, przebacz im, bo nie wiedzą, co czynią. Szczepionka czyni wolnym.
otwórz oczy16.12.2021, 15:11
do EWA
Nie wiem może masz problemy z pamięcią co mówili na początku "pandemii" Wszyscy wirusolodzy mówili zgodnie że na szczepionkę będziemy czekać od 2 do 5 lat żeby była bezpieczna więc nie pisz jakby to było 10 lat temu cyt."wynalezione w 3 miesiące ...ale zauważ, że teraz mamy o wiele bardziej rozwiniętą medycynę, technologię i farmakologię w porównaniu do czasów gdy wynajdowali szczepionki w 10 lat"

Mam taką nadzieję że w żaden sposób szczepionki nie wpłyną na zdrowie dzieci za 10 lat.
Mam też mieć prawo obawy przy takiej ilosci sprzecznych informacji ,gdzie jednego dnia szczepionka mówią że zatrzyma "pandemię" następnego że ma już tylko chronić przed ostrym przebiegiem

Zaszczepienie mają przywileje gdzie sami mogą być nosicielami-czy jest tu logika!!??

Argumentem ma być to że wnuczek uchroni Dziadka czy Babcię przed chorobą ?? W jaki sposób jak sam może chorować będąc zaszczepionym !!!No wyjaśnijcie mi te absurdy które wprowadził rząd -słucham!
Dlaczego mam ufać firmą które co kilka miesięcy mówią co innego .
Robią tak bo nie mieli badań wieloletnich tylko na bieżąca obserwują i
reagują na to jak szczepionka sobie radzi. Niestety tak to wygląda

Jak ktoś chce i wyraża zgodę na szczepienie własnego dziecka to proszę bardzo droga wolna,ja nigdzie nie napisałem że na pewno ludzie będą umierać itp tylko wątpliwości jest wiele poprzez dezinformację .
Smok16.12.2021, 15:01
Ewa, jak ci tak łatwo przychodzi wypisywać takie brednie o tej niby rozwiniętej medycynie no to cyk hop soiup prosze mi wynaleźć na HIV szczepionkę. No? Co języka w gębie zabrakło? Idź zaszczep swoje dziecko tylko potem pamiętaj na jego pogrzebie czyja to wina.
ciekawski16.12.2021, 14:56
@Partyzant
"Polecam szczepienie dzieci, bezpolesne, bez ryzyka i bezpieczne."

Żebym został dobrze zrozumiany, nikogo nie namawiam do szczepienia ani nikomu go nie odradzam. Każdy dorosły - opiekun, rodzic podejmuje decyzję, czy samemu przyjąć ten preparat i czy zaaplikować go swojemu/im dzieciom. Skoro twierdzisz, że "szczepienie" jest BEZ RYZYKA i BEZPIECZNE, to podziel się z nami swoją wiedzą, na JAKIEJ PODSTAWIE TAK TWIERDZISZ. Proszę o źródło tych "rewelacji" Pamiętaj, że "zaszczepić" zawsze się możesz, ale "odszczepić" się już nie da. Musisz wiedzieć (jak i Tobie podobni pro-szczepionkowcy) że firma fajzer (celowa pisownia) na ponad 50 lat utajniła skład swojego produktu, przez Ciebie zwanego szczepionką. Jak myślisz - dlaczego to zrobili, jaki w tym mają cel ? Naiwnych nie sieją, naiwni się rodzą, nie mając żadnej wiedzy o tym preparacie, aplikują go sobie i swoim dzieciom. Jak myślisz, dlaczego jest taki pęd, nie licząc się z kosztami, by w jak najkrótszym czasie "zaszczepić" jak najwięcej ludzi. Myślę, że "efekty działania" tego preparatu poznamy w najbliższych latach i oby w przyszłości się nie okazało, że Twoje własne dzieci będą Cię przeklinać, że je "zaszczepiłeś" preparatem o którym nic nie wiedziałeś. Jeszcze Ci się nie zapaliła lampka - czy dalej klapki na oczach. Tobie i Twojej rodzinie życzę dużo, dużo zdrowia.
mjz16.12.2021, 14:47
Szczepienia na różne choroby zakaźne uratowały miliony istnień. Siane dezinformacji na temat szkodliwości szczepień powinno być karalne.
Nie słuchajcie "ekspertów" leczących się majerankiem, oregano i innymi zajzajerami, szczepcie swoje dzieci aby chronić je przed potencjalnie zabójczą chorobą.
Ja tylko przejazdem16.12.2021, 14:27
@jajakobyły

a ja tu widzę głównie wycie antyszczepionkowców:)

na 11 wpisów 8 bełkotów antyszczepionkowów, a 3 rozsądne wypowiedzi ludzi rozumiejących, że należy kierować się wiedzą naukową nie zabobonami.

A już najlepszy jest ten wyjec od teorii dorabiania choroby do szczepionki. To gość, który sadzi, że ości w karpiu są wynikiem spisku, u, żeby on się zakrztusił przy wigilii...
Ewa16.12.2021, 14:20
Janosik - skoro na celu jest uczynieni ludzi bezpłodnymi to w takim razie jaki w tym wszystkim cel??? Ludzkość za klika lat wyginie - bo szczepią cały świat. Równie dobrze i szybciej mogli by zanieczyścić wodę i od razu pozbyć się ogromnej liczby ludności. Bez cyrku ze szczepieniami i namawianiem "mądrali".
otwórz oczy - wynalezione w 3 miesiące ...ale zauważ, że teraz mamy o wiele bardziej rozwiniętą medycynę, technologię i farmakologię w porównaniu do czasów gdy wynajdowali szczepionki w 10 lat! Więc nie powinno Cię to dziwić. Dawniej podróż do USA trwała kilka miesięcy i wielu jej nie przeżywało...teraz trwa ok 20 godzin, czy to oznacza, że jest gorsza? To samo z listami - teraz mamy messanger, maile, które są o wiele lepsze. Dlaczego w medycynie nie zaufać temu postępowi? Tej wiedzy naukowców i lekarzy zdobywanej przez lata. Przecież tych szczepionek nie tworzył człowiek po szkole średniej tylko międzynarodowej sławy naukowcy.
Ja tylko przejazdem16.12.2021, 14:17
@otworz oczy

Wiesz ile szpinaku trzeba zjeść, żeby ci zaszkodził? Tak z tonę miesięcznie
Jakbyś szczepił się codziennie, to pewnie mogłoby to ci zaszkodzić:)

Polecam przeczytanie artykułu z Nature: "The tangled history of mRNA vaccines"
który zaczyna się słowami: "Setki naukowców pracowało nad szczepionkami mRNA przez dekady, zanim pandemia koronawirusa przyniosła przełom "

Historia terapii mRNA datuje się od roku 1987, zatem lekko licząc, 30 lat przed wdrożeniem szczepionki.

Przypomnę, że 30 lat temu w Polsce pojawił się Internet. 30 lat temu nie było laptopów ani nie było telefonów komórkowych.
30 lat to w nauce i technologi bardzo jednak dużo
Warto posłuchać!!!!!!16.12.2021, 13:37
Czy to nie dziwne, że w gminie Nowy Targ, zdrowi dyrektorzy szkół umierają nagle ???
Ostrowsko
Krauszów
rozsądek....16.12.2021, 13:12
Renomowany lekarz brytyjski dr Vernon Coleman w krótkim wystąpieniu wideo dotyczącym dowodów medycznych na programową zbrodnię szczepień covid-19
Jest 22 listopada 2021 roku i to jest ten moment, w którym szczepienia covid-19 muszą się skończyć.
Kilka godzin temu Darren Smith, redaktor znakomitego The Light Paper, przysłał mi artykuł z czasopisma medycznego Circulation, który dowodzi, że eksperyment szczepienia covid-19 musi się dzisiaj skończyć. Uważam, że każdy lekarz lub pielęgniarka, którzy po dzisiejszym dniu podadzą jeden z zastrzyków mRNA, zostaną w odpowiednim czasie wykreśleni z odpowiedniego rejestru i aresztowani.
Czasopismo Circulation jest szanowaną publikacją. Ma 71 lat, jego artykuły są recenzowane, a w jednym z przeglądów zostało uznane za czasopismo nr 1 na świecie w kategorii układu sercowo-naczyniowego.
Zacytuję ostatnie zdanie streszczenia, które pojawia się na początku artykułu. To wszystko, co ja, ty ? lub ktokolwiek inny ? potrzebujemy wiedzieć.
?Konkludujemy, że szczepienia mRNA radykalnie zwiększają stan zapalny śródbłonka oraz infiltrację komórek T do mięśnia sercowego i mogą odpowiadać za obserwowane zwiększenie zakrzepicy, kardiomiopatii oraz innych zdarzeń naczyniowych będących skutkiem szczepienia?.
Otóż to. To jest alarm śmierci dla szczepień mRNA covid-19.
Śródbłonek to warstwa komórek wyściełająca naczynia krwionośne i naczynia limfatyczne. Limfocyty T są rodzajem białych krwinek. Zawsze wiedzieliśmy, że te szczepienia są eksperymentalne. Mój film z grudnia 2020 r., niecały rok temu, ostrzegał przed tymi konkretnymi zagrożeniami. Przeczytałem wówczas listę możliwych zdarzeń niepożądanych opublikowaną oficjalnie przez rząd amerykański.
Ale teraz mamy dowód na powiązanie szczepień (z ich tragicznymi skutkami).
Pamiętajmy o tym, że szczepienie mRNA nie zapobiega zarażeni się covidem. I wiadomo, że nie zapobiega również rozprzestrzenianiu wirusa. Nie sądzę, by ktokolwiek kwestionował te fakty.
Ponadto, pośród osób, które zostały zaszczepione doszło do ogromnej liczby zgonów i poważnych powikłań. Spójrz na pozycję zatytułowaną ?Aktualizacja: ile osób zabijają szczepionki?? na moich stronach internetowych.
Teraz mamy dowód na to, aby powstrzymać program szczepienia.
W badaniu cytowanym w Circulation przebadano łącznie 566 pacjentów w wieku od 28 do 97 lat. Zostali równo podzieleni na mężczyzn i kobiety.
?W momencie powstawania tego raportu? ? mówi autor ? ?zmiany te utrzymują się przez co najmniej 2,5 miesiąca po podaniu drugiej dawki szczepionki?.
Najwyższy czas zaprzestać tych szczepień. Natychmiast, aż do wykonania dalszych testów długoterminowych.
Gdyby w mediach głównego nurtu pozostali jeszcze jacyś dziennikarze, ta wiadomość byłaby głównym tematem wszystkich programów telewizyjnych i radiowych i znalazłaby się na pierwszych stronach wszystkich gazet.
Dzięki niebiosom za platformy wolności słowa, takie jak BNT, dzięki którym mogę przekazać wam tę wiadomość.
Od roku mówię, że te szczepienia są eksperymentem ? na pewno będą zabijały i okaleczały.
Od zawsze wiedzieliśmy, że eksperymentowanie na ludziach bez ich pełnej zgody i zrozumienia ? po ujawnieniu wszystkich zagrożeń i potencjalnych skutków ubocznych ? jest przestępstwem.
Teraz istnieją dowody, które muszą przerwać ten eksperyment.
Jeśli eksperyment szczepienia covid będzie kontynuowany po dniu dzisiejszym dniu, wtedy możemy powiedzieć z całą pewnością, że to nie jest leczenie medyczne, lecz (rytualna) rzeź.
Proszę, udostępnijcie ten film niezwłocznie wszystkim, których znacie.
rodzice czy tylko przekazywacze genów16.12.2021, 13:11
Niektórzy to tak namiętnie i nachalnie agitują za przyjmowaniem tych eksperymentalnych preparatów inżynierii genetycznej, że aż rodzą się we mnie podejrzenia, czy aby jakichś wymiernych korzyści z tego nie czerpią... Bo niby zaszczepieni, to się nie powinni niczego bać, szczepionka ich chroni, czyli powodowani strachem chyba nie są. Jaki można mieć więc cel we wciskaniu ludziom tego czegoś? Czego nawet szczepionką nie można nazwać...
A widział już każdy konferencję prasową w Reutlingen? Co tam niemieccy lekarze pokazywali? Jak wyglądają tkanki z autopsji ludzi po preparatach? A jak wygląda sama szczepionka pod silnym powiększeniem w mikroskopie? Widzieliście ile tam "różności" sobie radośnie pływa? No to jak tak, to rozumiem, że chętnie to teraz wstrzykniecie swoim dzieciom. W końcu nie jest powiedziane, że każdy rodzic musi kochać swoje dziecko...
do otworz oczy16.12.2021, 13:01
W samo sedno sprawy!I tak jest ze wszystkim z weglem wymiana piecow itp.Wiedza to jedyny orez do walki z nimi.Swiadomy czlowiek zawsze podstep zweszy a reszta no coz...
Partyzant16.12.2021, 12:47
Do osioł
Tak, potraktowali mnie poważnie i dali kopię (kopie dowodu tego, że ktoś taki jak Ty, wypowiada się na tematy, które przekraczają twoje wyobrażenie i zdolności poznawcze). Tak mam możliwość w ciągu 14 dni "się wycofać się". I niech ten cytat pozostanie smutną płętą pokazującą, jak taki człowiek bierze się za opiniowanie spraw, które go ewidentnie przerastają intelektualnie.
ANTY_LEWAK16.12.2021, 12:47
Wolny wybór. Rodzic decyduje, byle tak zostało.
Najśmieszniejsze natomiast jest to że zaszczepieni boją sie niezaszczepionych, gdzie tu logika? Jeśli szczepionki działają tak jak 'piszą w książkach' powinny zapewnić pełną ochronę i to przed zakażeniem i przed chorowaniem - w innym przypadku to szajs a nie szczepionka.

Zaraz będą robili w gacie przed Omikronem, jak sie skapną że szczepionka gó..o daje. I będą skamleć by dzieci zamykać w domach i robic lockdown.

A świadomi niezaszczepieni będą zdrowsi bo leją na temat i stresu nie mają.
EK12716.12.2021, 12:39
Szkoda mi tych ludzi ktorzy nie wiedza nic oprocz tego co powie telewizornia
otwórz oczy16.12.2021, 12:37
Kiedyś mówili że szpinak jest dobry i zdrowy bo ma dużo żelaza. Po latach badań okazuje się że często spożywany może mieć fatalne skutki bo zawiera duże ilości metali ciężkich .Kiedyś mówili że Diesel jest EKO hmm teraz twierdzą że nie do końca. Oby ze szczepionkami nie było tak samo ,miały powstawać kilka lat a zrobili w 3 miesiące . Dziś mówią nam to co chcemy słyszeć i sprzedają to na co jest popyt .TO czy jest ktoś za szczepieniem czy przeciw nie ma znaczenia,za dużo jest niejasności w tym wszystkim .Ważna jest suplementacja i zdrowy tryb życia ale o tym nie warto mówić bo to rada darmowa...
Osiol16.12.2021, 12:37
Do partyzant
Wzoles na swe barki duża odpowiedzialność i to Ty swoim podpisem zwolniłeś z odpowiedzialności wszystkich ty podpisałeś.... A potraktowali cie chociaż poważnie i dali kopie..... zebys mógł się w ciągu 14 dni się wycofać buhahahaha
jajakobyły16.12.2021, 12:10
och jakie cudowne wycie pro epidemików , wspaniały odgłos
Partyzant16.12.2021, 11:40
Ja swoje dziecko również zaszczepiłem i teraz już cała rodzinka może w spokoju i bezpieczeństwie przygotowywać się do świąt Bożych bez strachu i obawy o życie. Pan Osioł to powinien jeszcze "poczekać" z kapaniem się i myciem zębów, czy aby napewo nie szkodzi zdrowiu. Warto poczekać jeszcze kilka dekat na definitywne potwierdzenie przydatności niektórych czynności i zażywania środków farmakologicznych, bo "coś" może się wydarzyć.
Polecam szczepienie dzieci, bezpolesne, bez ryzyka i bezpieczne.
ero16.12.2021, 10:54
Jesli ktos jeszcze nie widzi ze szczepionka nie powstala na covid lecz covid powstal by byly szczepienia to gratuluje
ppnt16.12.2021, 10:39
Problem jest taki że badania były przeprowadzane tu i teraz .Nie wiemy czy nie będzie skutków za np 10 lat .Jeżeli lekarz twierdzi że nie bo wierzą w ślepo co im koncern powie to niech da na piśmie że w razie powikłań będę mógł odje ...ć mu nogę !!!Jak można twierdzić że coś jest bezpieczne w tak krótkim okresie .Dlaczego rodzić bierze odpowiedzialność za "bezpieczny" preparat??? Przestańcie kłamać skoro nie macie dowodów,ja nie twierdzę że szczepionka jest zła bo tego nie wiem,ale takie rzeczy można stwierdzić na przestrzeni kilku lat !
Osiol16.12.2021, 10:38
Logika mówi ze powinno się pozostawić w każdej rodzinie kilku nieszprycowanych bo jak za kilka lat,, cos''będzie nie tak to dorobek pokoleń pójdzie na skarb panstwa
mieszkaniec16.12.2021, 10:33
Dziwnym trafem zbiega się to z serią informacji o ciężkich przebiegach covida wśród dzieci ich śmiercią. Trudne to czasy i trudne wybory ale jedno się nigdy nie zmieni. Reklama dźwignią handlu.
matka16.12.2021, 10:24
i dobrze, ja juz dzisiaj swoje dziecko zaszczepilam, mam nadzieje, ze w koncu uda sie opanowac ta epidemie i zaczniemy normalnie i swiadomie zyc, wszystkim antyszczepom z gory dziekuje za komentarze ;)
Zdrowy16.12.2021, 10:11
Jeżeli stary się decyduje na eksperyment to jego sprawa, ale dzieci nie są niczemu winne.
mjz16.12.2021, 10:03
I bardzo dobrze, coraz więcej dzieciaków umiera na Covid-19 a szczepienie może je ocalić.
Janosik16.12.2021, 09:32
Szczepionki dla dzieci są odpowiednio mniejsze - dostosowane do wieku.
No ale są dzieci co ważą tyle co dorośli i to w dzisiejszych czasach jest prawie normą. I co?
To wszystko ściema. Mają być bezpłodne. Przyszłość ludzkości, to redukcja ludzkości.
Turek16.12.2021, 09:19
Biedne dzieci
zapytanie16.12.2021, 09:14
czy preparat został przebadany na dzieciach? gdzie można odnależźć wnioski z badania klinicznego? Jakie są dalekosiężne skutki przyjęcia preparatu?
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl