25.01.2022, 19:29 | czytano: 7878

Polska Akcja Banerowa kontynuuje swoją działalność. Tym razem chodzi o szczepienie dzieci

zdj. nadesłane
W rejonie Nowego Targu pojawił się baner z napisem: "Rodzicu, to nie są tradycyjne szczepionki. To eksperymentalne preparaty inżynierii genetycznej".
To kolejna inicjatywa Polskiej Akcji Banerowej oraz Polskiego Stowarzyszenia Niezależnych Lekarzy i Naukowców. - To pierwszy baner PAB i PSNLiN w Polsce, który dotyka tak ważnego zagadnienia jakim jest szczepienie dzieci przeciw COVID-19. Przypominamy, że na dzień 24 grudnia 2021 roku w USA i UE odnotowano już 4 mln powikłań i 55 tys. zgonów - wyjaśniają przedstawiciele PAB i dołączają apel dr Roberta Malone twórcy technologii mRNA do wszystkich rodziców na całym świecie: "Zanim podejmiecie nieodwracalną w skutkach decyzję o podaniu zastrzyku swojemu dziecku, chciałem przedstawić naukowe fakty dotyczące tej szczególnej szczepionki genetycznej, która jest oparta na stworzonej przeze mnie technologii mRNA. Istnieją trzy kwestie, które rodzice muszą zrozumieć, zanim podejmą tę nieodwołalną decyzję. Po pierwsze, genom wirusa zostaje wstrzyknięty do komórek waszych dzieci. Zmusza on organizm do wytwarzania toksycznych białek kolczastych. Białka te często powodują trwałe uszkodzenia newralgicznych narządów dziecka, w tym: ich mózgu i układu nerwowego; ich serca i naczyń krwionośnych, z wywoływaniem skrzepów włącznie; ich układu rozrodczego.
A co najważniejsze, ta szczepionka może wywołać fundamentalne zmiany w ich układzie odpornościowym. Najbardziej niepokoi, że gdy te szkody już wystąpią, nie da się odwrócić ich skutków. Nie możecie naprawić uszkodzeń powstałych w ich mózgach. Nie możecie wymazać blizn powstałych w tkance serca. Nie można naprawić genetycznie zresetowanego układu odpornościowego, a ta szczepionka może spowodować uszkodzenia układu rozrodczego, które mogą mieć wpływ na przyszłe pokolenia waszej rodziny.

Drugą rzeczą, o której musicie wiedzieć, jest fakt, że ta nowatorska technologia nie została odpowiednio przetestowana. Potrzebujemy co najmniej 5 lat testów/badań, zanim naprawdę zrozumiemy zagrożenia związane z tą nową technologią. Szkody i zagrożenia związane z nowymi lekami często ujawniają się wiele lat później.

Proszę, abyście zadali sobie pytanie, czy jako rodzice chcecie, aby wasze własne dziecko było częścią najbardziej radykalnego eksperymentu medycznego w historii ludzkości.

Ostatnia uwaga: powód, dla którego zalecają szczepienie dziecka, jest kłamstwem. Wasze dzieci nie stanowią zagrożenia dla rodziców ani dziadków. W rzeczywistości jest wręcz odwrotnie. Ich odporność wytworzona po przechorowaniu COVID ma kluczowe znaczenie dla uratowania waszej rodziny, jeśli nie świata, przed tą chorobą.

Podsumowując: uwzględniając ryzyko problemów, z którymi zarówno wy, jak i wasze dziecko możecie zmagać się do końca życia, szczepienie przeciwko stanowiącemu dla nich niewielkie zagrożenie wirusowi nie przyniesie zasadniczych korzyści. Ani dzieciom, ani waszej rodzinie. Dysproporcja ryzyka i korzyści w przypadku podania tej szczepionki dzieciom jest zdecydowanie zbyt wielka. Dlatego jako rodzic i dziadek gorąco wzywam do oporu i walki o ochronę dzieci.”
Dr Robert Malone twórca technologii mRNA".

Organizatorzy akcji dodają: "Wychodząc naprzeciw rządowej i medialnej propagandzie w trosce o zdrowie i życie Polaków, naszych dzieci, postanowiliśmy wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Niezależnych Lekarzy i Naukowców wypracować rozwiązania, które dotrą do szerszego grona odbiorców. Chcemy przestrzec państwa przed potencjalnymi niebezpieczeństwami eksperymentu medycznego, który obecnie przeprowadza się w Polsce i na świecie. Polska Akcja Banerowa sprzeciwia się lockdownom, przymusowi szczepień i segregacji sanitarnej. Zachęcamy Państwa do włączenia się wraz z nami w kampanię informacyjną, która jest przeprowadzana na terenie kraju. Całkowita kwota ze zrzutki (prowadzona jest tutaj) zostanie przeznaczona na ten cel. Przyszłość zależy od Nas!"

opr. s/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Guacamayo28.01.2022, 12:34
@antycovidian

Za dużo sprzeczności jest w Twoich wypowiedziach. Teraz już nie wiem, czy więcej osób nie podpisuje się tym nickiem. Raz uważasz, że zrobią więcej testów, to będzie proporcjonalne więcej zakażeń, a tu nagle podpisujesz się pod zdaniem temu zaprzeczającym.

Nie rozumiem, po co przytaczasz mi wypowiedź Ambrożego. Na jakiej podstawie miałbym jej zaprzeczyć? Na podstawie jeog wniosków można wysnuć tezę, że mamy mniej zakażonych - i możliwe, że jest ona prawdziwa. Margines błędu uwzględnia pewne prawdopodobieństwo prawidłowości tej tezy i nie ma w tym niczego nadzwyczajnego. W końcu nie testujemy wszystkich Polaków, tylko ich ułamek.
Guacamayo27.01.2022, 23:47
@antycovidian

Weryfikować, czy też interpretować dane udostępniane przez Ministerstwo może KAŻDY.

W obu poniższych postach piszę o "komentarzach" dotyczących weryfikacji, a nie o danych.

Jeszcze raz: ministerstwo udostępnia dane, człowiek może wyciągnąć różne wnioski, zweryfikować je na swój sposób, który nie zawsze jest właściwy.

Proszę się doszkolić w obszarze analizy danych (statystycznych i nie tylko). Z tego, co pamiętam, to w szkole średniej były elementy analizy statystycznej.
antycovidian27.01.2022, 21:54
@Guacamayo

"Raczej komentarze popierające niepoprawne weryfikowanie tychże danych."

Czyli Ministerstwo Zdrowia na swojej stronie podało - zastosowało "niepoprawnie zweryfikowane dane" , które zostały dosłownie zacytowane ?
Widzę, że masz rozdwojenie jaźni, w końcu na którąś wersję, na coś się zdecyduj.
Guacamayo27.01.2022, 19:28
@antycovidian

"Mam rozumieć, że kwestionujesz poprawność - wiarygodność danych, które na swojej stronie publikuje Ministerstwo Zdrowia ?"

Raczej komentarze popierające niepoprawne weryfikowanie tychże danych.
Don Pedro27.01.2022, 19:13
Do antycovidianin:
Nie liczę, coś do ciebie dotrze z tego co napisałem. Twoja postawa aż nadto świadczy, że ciężki z ciebie przypadek. Co do użycia sformułowania "wierzyć w medycynę" widać, jak ograniczony jesteś i nie rozumiesz przenośnego znaczenia słów. Co nie dziwi po analizie twoich postów. Skoro wspomniałeś o grach i pierdołach w necie - widocznie sam się na nich wychowałeś, ponieważ od razu przyszły ci na myśl. Dla mnie ratownicy i personel szpitalny, są autorytetami i wiarygodnym źródłem, gdyż stykają się z chorymi codziennie. Więc przestrzeliłeś z sarkazmem... Jesteś typowym wiejskim mędrkiem, któremu wydaje się, że wszystko wie najlepiej. Tyle w tym temacie z mojej strony. PS Jak chcesz zobaczyć dzieciaka, to popatrz w lustro...
antycovidian27.01.2022, 17:23
@Guacamayo
"Dla tych, którzy nie chcą dać się zmanipulować poniższymi komentarzami zarzucającymi niepoprawną weryfikację informacji, ... "
Mam rozumieć, że kwestionujesz poprawność - wiarygodność danych, które na swojej stronie publikuje Ministerstwo Zdrowia ?
Guacamayo27.01.2022, 15:11
"Po raz kolejny powtarzam - naucz się czytać ze zrozumieniem i niech wreszcie do Ciebie dotrze, że publikuję oficjalne publiczne dane, które znajdziesz na stronie Ministerstwa Zdrowia. Widzę, że to jest dla Ciebie zbyt skomplikowane, skoro nie potrafisz tych danych zweryfikować."

Dla tych, którzy nie chcą dać się zmanipulować poniższymi komentarzami zarzucającymi niepoprawną weryfikację informacji, porównanie interpretacji oficjalnych danych dotyczących grypy i covid znajdują się w komentarzach pod artykułem z dnia 19 stycznia 2022.
antycovidian27.01.2022, 14:10
@Don Pedro
"Dane biorę od gościa, który na nacodzień wozi gości karetką do szpitala jako ratownik."
hahaha - ale sobie znalazłeś autorytet hahaha
"...a ty swoje rewelacje czerpiesz z netu i nic poza tym."
Bo z netu dzieciaku trzeba umieć korzystać a nie tylko gry i pierdoły.
Po raz kolejny powtarzam - naucz się czytać ze zrozumieniem i niech wreszcie do Ciebie dotrze, że publikuję oficjalne publiczne dane, które znajdziesz na stronie Ministerstwa Zdrowia. Widzę, że to jest dla Ciebie zbyt skomplikowane, skoro nie potrafisz tych danych zweryfikować.
" Pozwolisz, że będę wierzył we współczesną medycynę ..." Medycynę należy pojmować jako naukę, a nie wiarę. Wierzyć można w religię a nie w medycynę.
" Nie słyszałem, aby z powodu grypy trzeba było tak dużo osób podłączać do respiratorów."
To Ty jeszcze wielu rzeczy nie słyszałeś i niewiele czytałeś.
Don Pedro27.01.2022, 10:15
Do antycovidianin:
Dane biorę od gościa, który na nacodzień wozi gości karetką do szpitala jako ratownik. Ponadto mam wielu znajomych w szpitalach, wiec stykają się z tym w pracy, a ty swoje rewelacje czerpiesz z netu i nic poza tym. Dla mnie fb, google i inne wpisy pseudo znawców nic nie znaczą. Pozwolisz, że będę wierzył we współczesną medycynę mającą oparcie w nauce, a nie w teorie spiskowe. Powiedz, że nie ma COVID tym, którzy zmarli. Nie słyszałem, aby z powodu grypy trzeba było tak dużo osób podłączać do respiratorów.
antycovidian27.01.2022, 08:46
@Don Pedro
"... bredzisz coś o statystykach, a swoją wiedzę pewnie czerpiesz ze "specjalistycznych" stron w internecie."
Odsyłam do moich wcześniejszych wypowiedzi.
Naucz się czytać ze zrozumieniem, bo masz z tym problem. Ja powołuję się na oficjalne dane PUBLIKOWANE przez MINISTERSTWO ZDROWIA. Ponadto odsyłam do wypowiedzi prezydenta Siemianowic Śląskich Pana Rafał Piech na temat chorych na c-19 w podległym mu szpitalu. Jestem przekonany, że podobnie jest w każdym szpitalu w Polsce.
"90 procent hospitalizowanych to osoby, które się nie zaszczepiły i to są fakty" - skąd Ty czerpiesz takie brednie. Przestań powtarzać to co leci na pasku w tv, bo poza propagandą nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością. Polecam, byś od czasu do czasu potrafił skorzystać z oficjalnych danych Ministerstwa Zdrowia, publikowane na ich stronach. Tobie szczególnie polecam profile na fb, twitter Grzegorz Płaczek - Kobiór lub tosiesamokomentuje.
Don Pedro27.01.2022, 07:30
Do ciekawski: bredzisz coś o statystykach, a swoją wiedzę pewnie czerpiesz ze "specjalistycznych" stron w internecie. 90 procent hospitalizowanych to osoby, które się nie zaszczepiły i to są fakty. Właśnie przez taki ciemnogród jaki reprezentujesz, jest jak jest.
Dr Robert Malone twórca technologii mRNA26.01.2022, 23:28
"Zanim podejmiecie nieodwracalną w skutkach decyzję o podaniu zastrzyku swojemu dziecku, chciałem przedstawić naukowe fakty dotyczące tej szczególnej szczepionki genetycznej, która jest oparta na stworzonej przeze mnie technologii mRNA. Istnieją trzy kwestie, które rodzice muszą zrozumieć, zanim podejmą tę nieodwołalną decyzję. Po pierwsze, genom wirusa zostaje wstrzyknięty do komórek waszych dzieci. Zmusza on organizm do wytwarzania toksycznych białek kolczastych. Białka te często powodują trwałe uszkodzenia newralgicznych narządów dziecka, w tym: ich mózgu i układu nerwowego; ich serca i naczyń krwionośnych, z wywoływaniem skrzepów włącznie; ich układu rozrodczego.

A co najważniejsze, ta szczepionka może wywołać fundamentalne zmiany w ich układzie odpornościowym. Najbardziej niepokoi, że gdy te szkody już wystąpią, nie da się odwrócić ich skutków. Nie możecie naprawić uszkodzeń powstałych w ich mózgach. Nie możecie wymazać blizn powstałych w tkance serca. Nie można naprawić genetycznie zresetowanego układu odpornościowego, a ta szczepionka może spowodować uszkodzenia układu rozrodczego, które mogą mieć wpływ na przyszłe pokolenia waszej rodziny.

Drugą rzeczą, o której musicie wiedzieć, jest fakt, że ta nowatorska technologia nie została odpowiednio przetestowana. Potrzebujemy co najmniej 5 lat testów/badań, zanim naprawdę zrozumiemy zagrożenia związane z tą nową technologią. Szkody i zagrożenia związane z nowymi lekami często ujawniają się wiele lat później.

Proszę, abyście zadali sobie pytanie, czy jako rodzice chcecie, aby wasze własne dziecko było częścią najbardziej radykalnego eksperymentu medycznego w historii ludzkości.

Ostatnia uwaga: powód, dla którego zalecają szczepienie dziecka, jest kłamstwem. Wasze dzieci nie stanowią zagrożenia dla rodziców ani dziadków. W rzeczywistości jest wręcz odwrotnie. Ich odporność wytworzona po przechorowaniu COVID ma kluczowe znaczenie dla uratowania waszej rodziny, jeśli nie świata, przed tą chorobą.

Podsumowując: uwzględniając ryzyko problemów, z którymi zarówno wy, jak i wasze dziecko możecie zmagać się do końca życia, szczepienie przeciwko stanowiącemu dla nich niewielkie zagrożenie wirusowi nie przyniesie zasadniczych korzyści. Ani dzieciom, ani waszej rodzinie. Dysproporcja ryzyka i korzyści w przypadku podania tej szczepionki dzieciom jest zdecydowanie zbyt wielka. Dlatego jako rodzic i dziadek gorąco wzywam do oporu i walki o ochronę dzieci.?

Dr Robert Malone twórca technologii mRNA".
ciekawski26.01.2022, 22:32
@Don Pedro
/.../ ile razy mam pisać i powtarzać, że osoby, które przyjęły 2 dawki tego cudownego "preparatu" a zrezygnowały z przyjęcia "dawki przypominającej" są kwalifikowane do grupy osób niezaszczepionych, by zafałszować statystyki - a takie naiwniaki jak Ty, te brednie łykają.
Don Pedro26.01.2022, 22:03
Niestety ciemnota jest w natarciu i nawet wynajmuje banery reklamowe... Wszyscy antyszczepionkowcy w przypadku zakażenia powinni zostać w domu i tam dogorywać, a nie zajmować łóżek innym pacjentom cierpiącym na inne choroby. Wasza nonszalancja to nie tylko wasz wybór. Inni też ponoszą przez to konsekwencje. Tworzy się oddziały antycovidowe, aby leczyć tę ciemnotę, która mogła zapobiec zakażeniu, ale się nie zaszczepiła. Tak szczepionki powstały w krótkim czasie, ale technologia ich produkcji zmieniła się na przestrzeni 100 lat, czy tak trudno to zrozumieć?
Smok26.01.2022, 20:44
Nie wiem jak bardzo odmóżdżony trzeba być, żeby domagać się cenzury.

(pozdro s, dobra robota ;-))
antycovidian26.01.2022, 19:04
@Astrid Migren
Przeczytaj ze zrozumieniem wypowiedź
@jak dobrze że są madrzy jeszcze prof
którą ja popieram. Ona jest odpowiedzią na Twoje pytanie, wątpliwości.
Astrid Migren26.01.2022, 18:13
antycovidian:
dalej powtarzasz ze PCR sa nieskuteczne i wiele panstw z nich zrezygnowalo. Zrezygnowaly z pewnego typu testow PCR, bo byly mniej skuteczne z nowymi wariantami.
jak dobrze że są madrzy jeszcze prof26.01.2022, 17:00
Prof. Sucharit Bhakdi uczył lekarzy i umie wytłumaczyć na czym to polega polecam lekturę
"Problem jest taki, że ten test nie jest wysoce swoisty. tzn. wykrywa nie tylko koronawirusa wywołującego COVID-19, czyli wirusa SARS-CoV-2, test zadziała nawet w przypadku obecności wirusa grypy czy innego koronawirusa. To tak, jakby test na obecność alkoholu nie byłby testem swoistym na alkohol, gdyby wykrywał także np. ocet, rozumiesz, ale nie byłby tym samym aż tak czuły. Załóżmy, że spożyłeś dużą ilość octu, test by wykazał, jeśli przyjmiemy, że spożyłeś 0,1 litra octu, test na alkohol wykazałby powiedzmy 0,01 promila.

Tyle, masz COVID-19. Błędna diagnoza. Większość tych diagnoz jest albo błędna, albo są fałszywe dlatego, że wartość cyklu granicznego nie została jako problem poprawnie zaadresowana. Nie mogła zostać poprawnie zaadresowana, ponieważ tak zdecydował pan Drosten, nasz niemiecki ekspert, który jest odpowiedzialny za ten program testów. Jeśli mamy test na obecność alkoholu i chcemy skalibrować taki test, do kalibracji wymagany jest alkohol, prawda? Konkretna dawka alkoholu musi zostać poprawie wykazania przez test. Tymczasem ludzie nie zdają sobie sprawy, że to wyśmienite laboratorium, które stworzyło ten wspaniały test, nigdy nie miało dostępu do wirusa, by na jego podstawie skalibrować test. Nie posiadali wirusa. Zatem nie mieli pojęcia, ile cykli amplifikacji potrzeba, by móc pozytywnie stwierdzić obecność wirusa w organizmie."
osa26.01.2022, 16:54
@KAROLINA a ty życzysz sobie cenzury ?? A tak niedawno ludzie krzyczeli o wolności mediów. Chociaż wolność mediów to podobno najpopularniejszy oksymoron roku 2021
antycovidian26.01.2022, 16:28
@Ja tylko przejazdem
"Średnia dobowa liczba zgonów z powodu covid 19 z ostaniach 7 dni - 187 osób STO OSIEMDZISIĄT SIEDEM" dobrze, że napisałeś ŚREDNIA, a jak to się ma do ok 2000 DWÓCH TYSIĘCY zgonów dziennie. Po raz kolejny wklejam wypowiedź Grzegorza Płaczka - Kobiór z profilu na fb lub twitter lub z tosiesamokomentuje :
""Minister Zdrowia ogłasza PIĄTĄ FALĘ (liczba ludności Polski: ok. 38 mln). Tymczasem wczoraj:
- na C-19 zmarła: 1 osoba
w ciągu ostatnich 40 dni:
- Liczba zajętych łóżek covidowych spadła o 45%
- Liczba zajętych respiratorów spadła o 40%
Źródło danych: Ministerstwo Zdrowia"
z naciskiem na źródło danych MINISTERSTWO ZDROWIA
Mam świadomość, że to info burzy Twoją fałszywą narrację na temat c-19, ale faktów nie zakrzyczysz.
"Wszędzie na świecie testem rtPCR dokonuje się weryfikacji pod kątem zakażenia Sars Cov2." Czy do Ciebie nie dociera, że wiele państw ze względu na błędny wynik ok 97 % - wyników pozytywnych z tych testów zrezygnowało. Masz miszczu świadomość, że wynik testu jest uzależniony od ilości cykli denaturacyjnych i praktycznie u każdego można "wymazać" wynik pozytywny ?
"A podsumowanie obecnych faktów wygląda tak: ..."
nawet się nie wgłębiam tą propagandę rządową, bo ona ma się tak do rzeczywistości, jak zapewnienie P. Horbana, że " Zaszczepieni na Covid-19 nie będą zarażali, bo nie będą zakażeni" Wypowiedzi dot. c-19 wszelkiego rodzaju "ekspertów" są uzależniona od sytuacji w danej chwili. Prawda jest taka, że min zdr. premier, "eksperci" z rady medycznej, GIS, jedno mówią w poniedziałek, drugie mówią we wtorek, a co innego mówią w piątek.
Ja tylko przejazdem26.01.2022, 14:59
@ Antycovidian
nie zaszczepiłeś się a genom ci się jakiś w mózgu przestawił - może bierzesz jakieś inne eksperymentalne preparaty?

Średnia dobowa liczba zgonów z powodu covid 19 z ostaniach 7 dni - 187 osób STO OSIEMDZISIĄT SIEDEM. To oczywiście mniej niż przy wariancie delta, ale w krajach, gdzie większość ludzi jest zaszczepiona zgonów z powodu tego wariantu praktycznie nie ma.

Wszędzie na świecie testem rtPCR dokonuje się weryfikacji pod kątem zakażenia Sars Cov2.
Ogranicza się jego stosowanie, ponieważ w większości przypadków test antygenowy, który jest znaczeni szybszy i tańszy wystarcza do potwierdzenia diagnozy.

Powielasz te brednie, bo sądzisz, że od powielania staną się prawdą, ale one są jedynie powielanymi bredniami.

A podsumowanie obecnych faktów wygląda tak:

Wariant Omikron SARS-CoV-2 charakteryzuje się większą zakaźnością niż inne warianty, ale ta infekcja wiąże się z mniejszym ryzykiem hospitalizacji. Wyniki niedawno opublikowanych badań wskazują, że skuteczność szczepionek w zapobieganiu objawowej COVID-19 wywołanej wariantem Omikron jest mniejsza niż w przypadku innych wariantów i może zmniejszać się wraz z upływem czasu. Z tego powodu osoby zaszczepione obciążone są większym ryzykiem zakażenia przełamującego (tj. pomimo szczepienia) wariantem Omikron niż innymi wariantami.

Natomiast szczepionki nadal zapewniają dużą ochronę przed zachorowaniem na COVID-19 o ciężkim przebiegu wywołaną wariantem Omikron oraz hospitalizacją z jej powodu. Najnowsze dane sugerują również, że dawka przypominająca zapewnia większą ochronę niż szczepienie tylko w schemacie podstawowym. Wyniki badania przeprowadzonego w RPA wskazują, że szczepienie w schemacie podstawowym (2 dawki) zmniejsza ryzyko hospitalizacji z powodu COVID-19 wywołanej wariantem Omikron nawet o 70%. Podobnie dane z Wielkiej Brytanii sugerują, że choć odporność zmniejsza się po upływie kilku miesięcy od szczepienia, to podanie dawki przypominającej ponownie zwiększa jego skuteczność w zapobieganiu hospitalizacji z powodu COVID-19 wywołanej wariantem Omikron do 90%.
karolina26.01.2022, 14:41
Zgadzam się, za takie treści odpowiedzialność portal powinien ponieść, za brak moderacji przez panią S.
sąsiad i ja26.01.2022, 14:12
"rząd kłamie..." tak napisali na banerze. Którą opcję polityczną popierają "banerowcy". Gdyby rządziła dzisiejsza opozycja, to szczepienia były by obowiązkowe, a za dezinformację i działanie na szkodę ludzi antyszczepionkowcy mieliby już sprawy karne, i słusznie. No i ta "zrzutka" - jak ktoś nie widzi o co tu chodzi, to niech jeszcze raz przemyśli. Chorych, umierających na na covida pewnie już każdy miał wśród bliskich czy znajomych, ale z powodu szczepionki raczej wcale...
Iza26.01.2022, 13:40
Wszyscy dziabnięci w ramię, kwestionujący treści zawarte w artykule:pożyjecie??, zobaczycie??. Nie bójcie się przeciwnych waszemu myśleniu tekstów i artykułów w mediach, na bilboardach itp. Od tego się nie zarazicie. Ponadto przecież jesteście bezpieczni. Szczepionka o ile mnie pamięć nie myli, miała zapewnić wam całkowite bezpieczeństwo, ba rzekłabym wprost nieśmiertelność. O co więc ten krzyk?
Zaszczepiona pierwszą dawką Pfizera26.01.2022, 13:24
Następnych już nie przyjmę. Z mojego punktu widzenia szczepienie okazało się błędem. Przez 1,5 roku pandemii byłam zdrowa jako nieszczepiona. 22.12.2021 r. tuż po zaszczepieniu (otrzymałam COMIRNATY, szczepionkę mRNA przeciw COVID-19 ze zmodyfikowanymi nukleozydami, nr serii: FL4574) drętwiała mi lewa część ust i lewy policzek. Przez 2-3 dni miałam nabrzmiałą lewą rękę od łokcia do dłoni. Potem przez kilkanaście dni utrzymywało się nabrzmienie obu nóg od kolan do stóp. Przez 3 tygodnie puchła mi noga w stawie skokowym i stopy - pierwszy raz w życiu doznawałam takich objawów. Do tej pory- a upłynęło już 5 tygodni- mam dyskomfort w nogach od kolan do stóp. Dwa dni po szczepieniu, w nocy, bolało mnie serce tak, że chciałam już prosić, aby zawieziono mnie do szpitala, bo mogło stać się coś niedobrego. To ewidentne powikłania w układzie krążenia.
Uważam, że wszyscy, którzy mają objawy niepożądane, powinni je zgłaszać i nie bać się ich nagłaśniać.
wojtek wprowadza w błąd26.01.2022, 12:10
Wojtek - porodówkę zamknęli, bo personel się pochorował. Zgodnie z zaleceniami wszyscy zaszczepieni i patrz: zarazili się.
baca26.01.2022, 11:20
do ACC:

Takie banery są potrzebne, ponieważ wielu ludzi nieświadomie ryzykuje życiem i zdrowiem swoich dzieci. Przez 1.5 roku pandemii zmarło w Polsce na COVID19 dokładnie 13 dzieci w wieku 0-18 lat. Samych ciężkich NOP-ów z szczepionki jest kilka razy więcej (a trudno je zgłosić). Jaki jest sens szczepienia 12 czy 5 latków, jeżeli nie chorują na COVID?
Pisząc, że " Obecnie na COVID choruje codziennie kilkadziesiąt tysięcy osób" kopiujesz propagandę mediów głównego ścieku, w PL jest dziś 50 000 pozytywnych wyników testu, a to nie oznacza 50 000 zachorowań, bo większość dopiero z testu dowiaduje się, że coś ma i przechodzi bezobjawowo. A testujemy testami PCR, które są zakazane w USA od 1.01.2022, ponieważ dają dużo fałszywych pozytywnych wyników.
I na koniec - na P24 jest ten artykuł oraz też art. zachęcający do szczepień. Dobry dziennikarz i serwis powinien przedstawiać dwie strony spojrzenia na tą kwestię i prowadzić do debaty (której u nas w ogóle nie ma). Pozytywne zaskoczenie P24 :)
Pati26.01.2022, 10:01
Wiecie co jest najgorsze ? To że szczepany już wiedzą ze ta szczypanka nie pomaga ,a może zaszkodzić i wściekłość ich bieże że są inni którzy nie dali się zmanipulować.
Grypulec26.01.2022, 08:27
do @Maciuś covid jest niebezpieczny tylko dla ludzi w wieku podeszłym i z chorobami współistniejącymi. Śmiertelność jest nawet na mniejszym poziomie niż w przypadku grypy. Szczepionka jest niebezpieczna dla wszystkich jak widzimy, bo NOP`y i śmierć występuje u młodych oraz starszych + te zawały wśród młodych ludzi (dziwnym trafem, akurat teraz w czasach szczepień na covida)
cov 66626.01.2022, 07:18
tylko glupki sie szczepia
Zula26.01.2022, 06:37
Powiem tak. Zadbajcie o ludzi, o dzieci i o Polskę. Antyszczepionkowcy pożałują.
wojtek26.01.2022, 06:35
Szpital w Zakopanem zamknął porodówkę bo trzeba leczyć niezaszczepionych.
Zawiedziona26.01.2022, 06:04
Taki artykuł na tym portalu, to nie właściwe miejsce.
wojtek26.01.2022, 05:59
Ta sama organizacja jeszcze niedawno twierdziła, że COVID to tylko wymysł i spisek. Teraz już jest. Łatwo wyciągnąć z tego wnioski.
jaga226.01.2022, 05:53
A co sobie wstrzyknęli autorzy tego artykułu bo odlot całkowity plus dwie flachy johny walkera blue na jednego dostali objawienia i jeszcza pieniądze za to chcą
wojtek26.01.2022, 05:47
Uszkodzenia mózgu występują u osób które się nie zaszczepiły, a uległy zakażeniu. Najlepszym na to dowodem jest fakt, że po szczepieniu nikt nie stracił węchu ani smaku, a po zakażeniu te zmysły szwankują prawie u wszystkich.
wojtek26.01.2022, 05:43
Za takie artykuły powinno się wsadzać do więzienia.
W Izraelu prawie wszyscy zaszczepieni i zgonów praktycznie nie ma.
antycovidian26.01.2022, 03:45
@Acc
Większych bzdur dawno nie czytałem.

"Obecnie na COVID choruje codziennie kilkadziesiąt tysięcy osób. Mamy więcej zgonów na konkretnie tę chorobę niż urodzeń."

To, że g...o wartym testem RT-PCR wymazano komuś wynik pozytywny, nie oznacza, że ta osoba jest zakażona, czy chora. Przy zwiększonej liczbie cykli, testy te w ponad 97 % (u zdrowych ludzi) dają wynik pozytywny, dlatego wiele państw zrezygnowało z ich stosowania - używania. Co do zgonów - odsyłam na tosiesamokomentuje - Grzegorz Płaczek - Kobiór "Minister Zdrowia ogłasza PIĄTĄ FALĘ (liczba ludności Polski: ok. 38 mln). Tymczasem wczoraj:
- na C-19 zmarła: 1 osoba
w ciągu ostatnich 40 dni:
- Liczba zajętych łóżek covidowych spadła o 45%
- Liczba zajętych respiratorów spadła o 40%
Źródło danych: Ministerstwo Zdrowia

Następnym razem, nim zaczniesz pisać pierdoły, sprawdź u źródła
Maciuś26.01.2022, 00:16
Niebezpieczne są zarówno covid jak i szczepionki. Niepotrzebnie dzielimy się na dwa obozy.
Acc25.01.2022, 22:20
Za takie artykuły to powinno się autorom i właścicielom serwisu wlepiać ogromne kary. Obecnie na COVID choruje codziennie kilkadziesiąt tysięcy osób. Mamy więcej zgonów na konkretnie tę chorobę niż urodzeń. Służba zdrowia ledwo wyrabia. Ludzie są zmęczeni i mało odporni na tego rodzaju paszkwile. /.../

Na dole strony, w regulaminie prosimy, by listy i uwagi do redakcji - kierować bezpośrednio do redakcji. Moderator.
Rodzice proszę przeczytajciem25.01.2022, 22:09
@kto ma oczy .. w punkt często powtarzają, ja wierzę w naukę. Wierzyć to można w Boga , medycyna jest nauka oparta na dowodach, a tu ich brak zatem no cóż pozostaje wiara. Polecam oprócz strony psnlin, posłuchać dr Piotra Witczaka
Rozsądek25.01.2022, 21:57
Tymczasem "Szpital w Nowym Targu wstrzymuje przyjęcia na oddział pediatryczny. Personel chory na COVID-19"
kto ma oczy niechaj patrzy25.01.2022, 21:37
W dzisiejszych czasach mówić publicznie prawdę, to trzeba naprawdę mieć jaja. Zaraz się zbiegnie zmanipulowana tłuszcza ogłupiona propagandą i rozpocznie swój hejt. A żeby mogli, to najchętniej by wrzucili do ciupy każdego, kto zaprzeczy ich religii (tak, bo to trzeba nazwać religią, a właściwie sektą, bo jest to cały system wierzeń, oparty na kłamstwach i manipulacjach tak zwanych "autorytetów").
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl