31.10.2014, 15:10 | czytano: 691

Kino Letnie na Krupówkach - wyróżnione

W Warszawie, podczas uroczystej gali z okazji 15. urodzin magazynu Brief, specjalne wyróżnienie w kategorii ”Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”, otrzymał festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane.
Kapituła konkursowa doceniła sposób, w jaki festiwal przyczynia się do pogłębiania więzi pomiędzy dwoma miastami partnerskimi Sopotem i Zakopanem oraz wysoki i nowatorski poziom komunikacji marketingowej projektu.
Nagrodę z rąk Grzegorza Kiszluka – redaktora naczelnego magazynu Brief, wspólnie odebrali Prezydent Sopotu - Jacek Karnowski, burmistrz miasta Zakopane - Janusz Majcher, Paweł Patkowski - Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange oraz Paweł Adamski prezes firmy Outdoor Cinema – pomysłodawca i organizator festiwalu.

Festiwal już od 7 lat łączy miasta partnerskie. Codziennie przez 62 dni wakacji, na olbrzymich, pneumatycznych ekranach, na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach wyświetlane są najlepsze produkcje z całego świata. Na widzów czekają letnie sale kinowe, w których można oglądać filmy, siedząc wygodnie na plażowych leżakach lub góralskich ławach. Wstęp na wszystkie projekcje jest bezpłatny. Przez 7 edycji festiwalu filmy w Sopocie, Zakopanem oraz Wagonie Filmowym obejrzało łącznie ponad 750 tysięcy widzów.

Źródło: materiały prasowe
Może Cię zainteresować
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl