10.05.2019, 15:19 | czytano: 4138

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nowym Targu: "Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna"

W poniedziałek w województwie małopolskim i całej Polsce rozpoczęły się badania ankietowe na temat świadczonych usług na salach obsługi. Badanie potrwa do 28 czerwca br., a informacje z ankiet posłużą do doskonalenia pracy administracji skarbowej, a tym samym lepszej obsługi podatników.
Ministerstwo Finansów uruchomiło IV edycję badania jakości obsługi. Losowo wybrani klienci będą proszeni o wypełnienie anonimowej ankiety na temat zadowolenia z wizyty w urzędzie skarbowym. W ankiecie będzie można ocenić sposób załatwienia sprawy, m.in.: fachowość i kulturę pracowników, dostępność formularzy oraz organizację pracy urzędu. - Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Wypełnienie ankiety zajmie tylko kilka chwil, a zebrane informacje pozwolą na zidentyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnienia - mówi Krystyna Warmuz -Chrobak, naczelnik Urzędu Skarbowego w Nowym Targu.
Ankiety będą otrzymywać niektórzy klienci, którzy przyszli do urzędu załatwić konkretną sprawę, jak: uzyskanie zaświadczania, informacja o podatku VAT, PIT, CIT, rejestracja. Wypełnienie formularza jest nieobowiązkowe i anonimowe. Badanie trwa od 6 maja do 28 czerwca 2019 r.

Źródło: US Nowy Targ, oprac. r/
Może Cię zainteresować
komentarze
Przemko13.05.2019, 15:28
Kiedy zaczynałem biznes i byłem na skraju bankructwa z powodu kryzysu w 2009r to dostałem mandat 1000zł za uporczywe niepłacenie podatków. Problem polegał na tym, że nie miałem z czego zapłacić bo mi kontrahenci nie zapłacili. Naczelnik nie chciał mnie przyjąć, nikt nie chciał ze mną rozmawiać. Zapłaciem. I to było w czasach gdy śmietanka towarzyska biznesmenów nowotarskich dostawała ulgi podatkowe na kwoty pięcio i sześciocyfrowe. 10 lat później prowadzę firmę dalej, płacę 10 tys zł podatku dochodowego co miesiąc ale niestety nie w tym mieście, nie w tym kraju.
klient12.05.2019, 12:21
zburzyc i zaorac ---------------
podatnik11.05.2019, 18:26
Ja z kolei uważam, iż sala obsługi w nowotarskim US działa bez zarzutu. Wszelkie zaświadczenia o które do tej pory starałem się jako przedsiębiorca wydawane były szybko i sprawnie. Obsługa zawsze pomocna i miła, w przeciwieństwie do niektórych petentów. Niejednokrotnie byłem świadkiem sytuacji gdy interesanci potrafili się wykłócać lub nawet zwyzywać pracownicę. Niektórzy chyba nie rozumieją, że to nie urzędnicy ustalają prawo w tym kraju.
taka prawda11.05.2019, 15:09
O stosunku Fiskusa nowotarskiego do podatnika świadczy napis
na elewacji :
WEŹ PARAGON
NIE BĄDŹ ...
i tu kim
a) głupcem
b) złodziejem
c) oszustem
d) jeleniem
e) zerem
f) .......
g) ......
h) ..jem ?
AnalFabeta11.05.2019, 11:49
Jak się wejdzie do tej sali to po prawej stronie, pewnie trzecie stanowisko, chciałem zmienić dane adresowe.Wstyd za taką obsługę, powinny być wszędzie kamery i mikrofony do nagrywania. Mam nadzieję, że jak wygra Kukiz15 to nastąpią konkretne zmiany w biurokracji.
Zły10.05.2019, 23:34
Do zmiany kobieta obsługująca proces nadawania numeru NIP. Opryskliwa i gburowata.
mozes10.05.2019, 22:04
proponuję wyprowadzić na czterdzieści lat na pustynię wtedy jest może szansa na....
lady10.05.2019, 18:29
Do propaganda sukcesu -ankiety będą rozdawane tylko dla lizusów i donosicieli !!!
dana10.05.2019, 18:25
Ja napisze tu krótko , pracownicy Urzedu Skarbowego a dokładnie kontrolerzy są ludzmi od nękania i wykanczania psychicznie podatników , praca ich polega na wmawianiu i wciskaniu na siłe tylko tego co oni maja do powiedzenia i sami zadają pytania na które sami sobie odpowiadają i nie interesuje ich opinia podatnika . Na ile skroją podatnika to od rej kwoty mają prowizje !Im wieksza kwota tym prowizja !!!
propaganda sukcesu10.05.2019, 17:21
Słusznie ankietę do wypełnienia powinni dostawać niektórzy klienci tzn tylko ci zadowoleni .Proponuję ankiety wstępne i z nich wyłaniać lizusów . :)
PS
Jeszcze dużo wody upłynie zanim się zmieni nawyki .
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl