08.05.2020, 18:44 | czytano: 1906

Po paszport - już osobiście

Od poniedziałku, jednostki administracji zajmujące się sprawami paszportowymi poszerzają bezpośrednią obsługę klientów.
Od 11 maja br. wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa klientów ubiegających się o wydanie paszportu m in. w Terenowym Punkcie Paszportowym zlokalizowanym w Nowym Targu, przy ul. Bolesława Wstydliwego 14. Punkt czynny będzie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.30
Złożenie wniosku paszportowego oraz odbiór paszportu możliwe będą wyłącznie po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji terminu wizyty, której można dokonać w poniedziałki od 9.00 do 17.00 oraz wtorek-piątek od 8.00 do 15.00, dzwoniąc pod numery telefonów:
- 12 39 21 829
- 12 39 21 810

Wprowadzone zostaną środki ostrożności, w tym ograniczenia dotyczące liczby klientów przebywających w siedzibach Wydziału Spraw Obywatelskich oraz Terenowych Punktach Paszportowych. Jednocześnie na salach obsługi będzie mogło przebywać tylu klientów, ile jest czynnych stanowisk obsługowych.

"Należy pamiętać o obowiązku zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk (przy wejściu na salę obsługi klientów) – w celu identyfikacji tożsamości wnioskodawcy konieczne będzie chwilowe odsłonięcie twarzy. Prosimy również o zabranie własnych przyborów do pisania" - czytamy w komunikacie.

Lista niezbędnych dokumentów znajduje się w opisach procedur na stronie internetowej Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.

s/
Może Cię zainteresować
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl