18.08.2014, 07:40 | czytano: 8240

Trwa zbieranie podpisów w sprawie organizacji referendum dotyczącego likwidacji Straży Miejskiej w Nowym Targu

NOWY TARG. Inicjatorzy przeprowadzenia referendum gminnego to grupa mieszkańców, która zrzeszona jest w grupie "Wolnościowe Podhale". Do końca września muszą zebrać 2665 podpisów. To jedna dziesiąta mieszkańców uprawnionych do głosowania (dane na koniec ubiegłego kwartału). Zebrali już około tysiąca.
O inicjatywie "Wolnościowego Podhala" pisaliśmy w dniu złożenia przez nowotarżan wniosku.
Członkowie grupy tłumaczą, że "działalność Straży Miejskiej na terenie Miasta jest niesatysfakcjonująca, nie przynosi zamierzonych efektów, a jej działanie jest nieefektywne i kosztowne", dlatego uważają, że "o dalszej działalności Straży Miejskiej na terenie Naszego Miasta powinni wypowiedzieć się mieszkańcy".

W grupie inicjatorów są: Szymon Fatla, Gabriel Jędrol, Marek Jasiura, Mariusz Wcisło i Jakub Guzik, którzy zbierali podpisy w trakcie Nowotarskiego Pikniku Lotniczego. W większości przypadków zaczepione osoby listę podpisały.

- Jeśli ktoś się przy nas zatrzymuje i chce porozmawiać, to mamy 80 procent skuteczności - mówi pełnomocnik grupy Mariusz Wcisło. I dodaje: - Niestety trafiają się też ludzie mówiący: "nie mam zdania", "nie obchodzi mnie to".

Jak mówi - taka postawa, czyli brak zainteresowania wspólnym, nowotarskim tematem - jest szczególnie przykra.
Inicjatorzy przeprowadzenie referendum cały czas zbierają podpisy, zapowiadają swoją obecność na Rynku podczas Jarmarku Podhalańskiego. Proszą, by zainteresowane osoby miały przy sobie dowód osobisty lub pamiętały swój numer PESEL. To niezbędne by złożony podpis był ważny.

Zainteresowanych odsyłają na stronę internetową akcji. Zapowiadają też kolejną inicjatywę obywatelską. - Jesteśmy studentami, osobami apolitycznymi. Planujemy od września następne przedsięwzięcia. Jedno dotyczy ekonomii, inne samorządu lokalnego - wyjaśniają.

s/
Może Cię zainteresować
komentarze
pokrzywdzona26.09.2014, 13:28
chcialabym zlozyc taki podpis bo straz miejska naduzywa swojej wladzy i jest uciazliwa dla mieszkancow naruszaja prywatnosc niewinnych ludzi sama zebralabym ze 100 podpisow ...

Proszę sprawdzić pocztę. M.

***20.08.2014, 12:17
do wyzyllak i p90b. Właśnie , że na dzis Policji jest za mało. Przypomnijcie sobie zabójstwo pod ADHD, potrzebę monitoringów na osiedlach,bo nowotarżanie ciągle narzekają , że jest tam niebezpiecznie a patroli policyjnych za mało. Zapoznajcie się lepiej z zadaniami Straży Miejskiej są dostępne na stronach UM, podobnie jak sprawozdania z jej działalności w ostatnich latach, a przekonacie się, że policja nie podejmie się takich zadań., bo to należy do obowiązków miasta.
wyzyllak20.08.2014, 00:19
Do @ i daria:

Nie mieszkamy w Krakowie żeby było aż tak dużo ludzi i aż tak duże tereny do patrolowania! Na skalę naszego miasta w zupełności wystarczy policja.
p90b20.08.2014, 00:16
W takim mieście jak Nowy targ istnienie straży miejskiej jest jakimś nieporozumieniem! Nie widać ich w ogóle na ulicach, nie pracują przez całą dobę, mają tylko jeden radiowóz i mało ludzi. W takiej formie istnienie tej instytucji jest stratą pieniędzy. Poza tym Nowy Targ nie jest tak wielki jak np. Kraków i nie pojawiają się aż takie duże problemy w mieście, żeby potrzebna była jakaś dodatkowa instytucja do ich rozwiązywania. Moim zdaniem wystarczy sama policja, której działalność w mieście da się odczuć - czego niestety nie mnożna powiedzieć o strażnikach miejskich.
anty straży miejskiej precz z nimi19.08.2014, 10:14
PRAWIDLOWO!!!!!!!!!!!!!!
Te pieniądze co na tych *** idę powinni przekazac dla mmks podhale albo na szkoły a nie dla nich
chcą straż niech utrzymuja z własnych pieniedzy
********19.08.2014, 10:00
@ xyz. Ci co się podpisują pod tym apelem są tak świadomi jak ty ***
Straż miejska do reformy19.08.2014, 09:33
Do xyz
Wlasnie świadomy obywatel sie pod tym nie podpisze bo zdaje sobie sprawę z konsekwencji takiej decyzji a chłopcy maja oczywiście prawo do tego typu działań ale chcąc byc potraktowani poważnie powinni przedstawić jakaś alternatywę !!!! A ja nie jestem ani urzędnikiem ani sie nie boje tylko pomysł jest zupełnie nie trafiony i nigdy by mi nieprzyszlo do głowy aby tracić czas na coś takiego bo Akcje Społeczne sa jak najbardziej pożądane tylko musza coś wnosić nowego,twórczego ,pożytecznego a wyglada To tak jakby chłopcy siedzieli na ławeczce i któryś wpadł na pomysł zeby zlikwidować straż miejska a reszta mowi ok wsumie to nie ma co robić :) ale tak jak pisałem odzwierciedla to pewien poziom
KMS19.08.2014, 09:01
Do tych co krytykują i oskarżają: w Straży Miejskiej pracują mieszkańcy Nowego Targu, Wasi sąsiedzi i znajomi - czemu nie powiedziecie im tego prosto w oczy albo nie zapytacie o to czemu tak jest?
W internecie łatwo się schować i krytykować.
SM nie jest idealna. Ale to nie wina Burmistrza czy SM, ale przepisów. Oni robią co mogą w granicach prawa. To jest miejska służba porządkowa. Robią swoje i tyle. A Ci co atakują to pewnie dostali mandat za palenie śmieciami w kominku albo za źle zaparkowany samochód i teraz z zemsty oczerniają innych.
Piernik19.08.2014, 08:45
Do @xyz: wg Ciebie SM zbiera kasę dla konkretnych ludzi, którzy zostali zatrudnieni po znajomości. Czyli mówisz ze zabierają kasę miasta dla siebie. W takim razie zgłoś to do prokuratury ze przywlaszczaja pieniądze. Nie zrobisz tego a wiesz czemu? Bo to absurd! SM robi co ma robić. To że Ty u nie widzisz co oni robią to nie znaczy ze tego nie ma. W prawie każdym mieście w Polsce jest SM. Oni mają swoje zadania i są niezależni polityczne. Nieraz ich widzę jak np. zatrzymują pijących w rynku, tych co ludzie tak bardzo chcą się pozbyć. To są ludzie i zdażają się im błędy. Ale to co piszesz to nieprawda i bardzo krzywdzisz tych ludzi.
xyz19.08.2014, 07:58
@Straż miejska do reformy i kkkk - zgadzam się, że winę za to co robi i nie robi SM ponosi tylko i wyłącznie "góra'. Strażnicy zbierają kasę rypiąc mandaty - szczególnie na jarmarku, bo muszą w ten sposób łatać budżet. A dlaczego? Ano dlatego, że burtmistrz zatrudnił sobie swoich kolesi - prp i mo. Wyobrażcie sobie, że starżnicy prezez cały rok zbierają kasę dla tych dwóch darmoxjadów. Jedna rzecz. Druga - czy ktoś kiedyś słyszał, że starżnicy nałożyli karę za niesprzątanie psich odchodów czy palenie syfu w piecu co? Parę lat temu to chodzili po posesjach i sprawdzali porzadek. Teraz nawet tego nie robią. Już nawet nie wspomnę o tym, że ponoć nie mają kompetencji by kierować ruchem więc po cholerę nam oni.

Panie burmistrzu -łatwiej będzie i taniej, jak pan ustawi na rynku skarbonkę pod tytułem "Ściepa na dwóch darmozjadów - PRP & MP. Po co angażować w to tylu ludzi ze straży?

I nie próbujcie osmieszać tych chłopaków. Mają do tego prawo... prawo z którego wy nie korzystacie bo albo jestescie urzędnikami albo sie boicie. Świadomy obywatel podpisuje się pod tym apelem, bo wie, że utrzymywanie straży to pieniadze wyrzucone w błoto
Pytanko19.08.2014, 07:39
Czy zebrane podpisy adresy i dane osobowe zostana potem prekazane do straznkow? Co bedzie z bezpieczenstwem mojego nazwiska?
Lukasz19.08.2014, 07:27
Bez przesady w NT straz jest w miare znośna (nie to co w wiekszych miastach), razy mnie "dupl" z piwem i nic, jak jaram na przystanku czy cos to nawet nie stają, wiec jak dla mnie obojetne, ale z 2 strony jak nic nie robią to na co ich utrzymywac? Trzeba sprawe przemyslec.
miejscowy19.08.2014, 01:08
czyżby strażnicy miejscy sie wystraszyli?,bo dziwnym trafem jak nigdy widziałem aż trzech w ciągu 5minut ,jeden na rynku,drugi przy galerii chyba czatował na pieszych nie przechodzących przez zebrę,a trzeciego 300 metrów dalej,gdzieś między bloki sie zapuszczał
kkkk18.08.2014, 22:50
Śmieszna akcja. Dzieci uczą się demokracji. Śmiechu warte!
Rozumiem, że następne referendum będzie dotyczyło legalizacji marychy?
Czy ktoś myślący wpadłby na pomysł, że Panowie ze Straży to sami od siebie mają potrzebę wstawiania mandatów? Czy to może decyzja, która zapada nieco wyżej, celem załatania budżetu. No chłopaczki demokraczki, a za budżet kto odpowiada no? Wiadomości z WOS - nie wiem czy jeszcze tego uczą. Zawsze mamy do czynienia z ludźmi. Strażnik też człowiek.
Fantasta MOK18.08.2014, 22:44
Czy ta akcja to kolejna forma aktywności miłośników fantastyki?
SM18.08.2014, 22:34
Hohoho klakierzy zaczynają bronić SM jak niepodległości
Knt18.08.2014, 22:25
Uaktywniaja sie w sezonie grzewczym i jak jest tzw paraliz komunikacyjny w Nt.....
Pomyłka18.08.2014, 22:13
Sprawdziłam i rzeczywiście! Policja nie zajmuje się przepisami uchwalanymi przez rady miast więc każde miasto chce mieć straż aby je egzekwować. Ta akcja to jakaś pomyłka.
Prawnik domowy18.08.2014, 22:10
Sprawdziłam i rzeczywiście! Policja nie zajmuje się przepisami uchwalanymi przez rady miast więc każde miasto chce mieć straż aby je egzekwować. Ta akcja to jakaś pomyłka.
R2D218.08.2014, 22:01
Dziwię się tym panom że jeszcze pracują bo powinni już dawno brać emerytury i śmiać się z takiej syfnej roboty
Ekonom18.08.2014, 21:58
Milicja ma emerytury i siedzi w domu. Policjant w wieku 35 lat jest emerytem i berze kasę za siedzenie w domu. Im płacicie a strażnikom nie chcecie za robotę do 75lat bez niedziel i świąt? Kto wam wyprał mózgi?
Straż miejska do reformy18.08.2014, 21:53
Do xyz
Napisz mi proszę co wskazuje ze cześć społeczeństwa która chce likwidacji straży miejskiej jest myślącą bo czytając twoja wypowiedz wydaje mi sie z to nie jest do końca prawda
Policje tez zlikwidujmy bo z twojej wypowiedzi wynika ze tez nic nie robią
Zlikwidujmy szpitale bo lekarze nie potrafią wyleczyć wszystkich
Niestety patologii w żadnej z instytucji nie da sie wyeliminować ale zawsze starajmy sie problem który niewątpliwie jest starać sie rozwiązać w sposób inteligetny a nie kierować sie swoim rozgoryczeniem w stosunku do SM
KMS18.08.2014, 21:43
Straż jest potrzebna. Czy tego chcecie czy nie. Wyobraźcie sobie teraz jakaś imprezę na rynku itp gdzie nie ma SM tylko Policja. Która Komenda Policji wyśle swoich funkcjonariuszy do pilnowania imprezy? Który Komendant zgodzi się by Policjanci chodzili sprawdzać kto pali śmieci w piecach? Po to jest Straż Miejsca by miasto miało swoją służbę porządkową a nie było na łasce policji. Policja jest od łapania przestępców a nie od porządku w mieście.
A co do samej inicjatywy to ona wygląda jak nieudolna próba kopiowania pomysłów Palikota. Ot zwykły populizm.
poinformowany18.08.2014, 21:09
policja z psami , rzadziej widziania niż straż miejska a więcej ich niż pcheł
NT G18.08.2014, 20:57
Przyjdźcie zbierać podpisy na środowy sparing Podhala.
haaa18.08.2014, 20:37
straz byla jest i bedzie
....18.08.2014, 19:59
Do xyz Co do gnębienia kierowców to muszę dodać że gnębią tylko w kilku miejscach miasta. Większość ulic jest chyba uprzywilejowana bo choć ciężko tymi ulicami przejechać to Panowie ze SM tam nigdy nie interweniują.
Bratanek18.08.2014, 19:50
Ministranci , do domu !
xyz18.08.2014, 18:52
@ miejski - zgadzam się z Toba w 200%. Jeszcze nie widziałem ani nie słyszałem o jakiejś interwencji straży ale jak przesladują kierowców to co i rusz. To darmozjady - porzadek w mieście to oni maja tam gdzie słońce nie dochodzi. Policja nie robi nic, ale oni to jeszcze mniej robią.

Chłopcy odwalają kawał dobrej roboty .... myśląca część społeczeństwa jest z Wami - chłopaki. Zróbcie porządek w tym mieście, bo na wapniaków nie macie co liczyć.
Bolek18.08.2014, 18:38
ale heca, to Urząd Miasta patronował im Dni Fantastyki w Moku a teraz chłopaki kopią dołki pod Strażą Miejską
prawda18.08.2014, 18:29
Chłopaki, przeprowadźcie się do Krakowa, tam rozwińcie skrzydła. W NT mieszka beton, socjalistyczne społeczeństwo, tzw. homo stovietus, który żyje poprzednią epoką co widać przy zerowej aktywności społecznej. Narzeka każdy ale nikt nic nie chce zrobić by to zmienić. Więc status quo pozostaje cały czas. Urodziliście się w złym "mieście"
PasterzPPP18.08.2014, 18:12
Ci strażnicy miejscy, z ostatnich zdjęć, też się wpisali?
Wkręt18.08.2014, 18:01
Ta akcja to wielki przekręt.
Trzeba być ignorantem lub oszustem aby robić takie akcje.
- Policja odpowiada za bezpieczeństwo a straże za porządki,
- Straże wykonują polecenia burmistrzów i uchwały rad miast
- Nie mają emerytur policyjnych i pracują jak każdy z nas do śmierci
- Widzę ich w pracy w święta, niedziele i wtedy gdy nie widać policji
- Biorą na klatę krytykę adresowaną do urzędników i radnych bo oczywiście wszystko to ich wina.
Gdzie znajdziecie chętnych do tej roboty za kwoty niższe od policjanta rozpoczynającego pracę?
Kto wymyślił porównywanie straży do policji???
stary18.08.2014, 17:23
Dzieciarnia leżała w pieluchach kiedy oni już robili to czego nie chciała robić policja więc nie mają pojęcia dlaczego powstały straże.
miejski18.08.2014, 17:21
A co robi Straż? Widział kto by dała mandat za palenie syfem? Za sr**ie psów gdzie popadnie i o zgrozo OWIEC?! Straż nie robi nic więc mówienie o tym kto przejmie obowiązki jest śmieszne. SM dopiero teraz się nagle pokazała bo ludzie mają ich dość.

Tak samo trzeba zrobić z MZK bo to bastion leśnych dziadków nie mających pojęcia jak powinna działać komunikacja miehska. Przykład? Żadnego autobusu na Gazdy skąf ludzie chodzą w góry a pętla powinna być pod Długą Polaną. Do tego wiecznie skrócone kursy co jest ewenementem na skalę światową, odjeżdżanie z innych przystanków na różnych kursach,.mieszanie tras przejazdu linii np. 4. Bez sensu, lepsze busy
rezerwa18.08.2014, 17:21
Komendant straży wiele lat szefował nowotarskiej WKU więc już pewno załatwia wezwania na poligonowy front młodocianych zbieraczy podpisów. Przeczołgać, przemusztrować i do roboty w straży!
Klara18.08.2014, 17:14
Straż Miejska jest bardzo potrzebna. Policja nie wykona jej zadań, bo Policja ma ważniejsze sprawy na głowie. W przypadku likwidacji SM nie będzie już nikogo kto będzie wykonywać jej obowiązki, bo nie ma kto...
Czas Na Zmiany18.08.2014, 16:15
Ten kraj wymaga ogromnych zmian. Jestem za zwiększeniem uprawnień dla Straży Miejskiej, niech nie mają" związanych rąk", tak aby mogli karać osoby : palących śmieci w piecach, podrzucających śmieci, piesków srających gdzie popadnie, kierowców parkujących wszędzie, pijaczków oblegających rynek , niewychowanej młodzieży itd.
@18.08.2014, 15:37
Ale piszecie bzdury już widzę jak policja jedzie sprawdzać kominy i psie kupki.
Kow@L18.08.2014, 15:08
Nastała moda w naszym kraju na referenda w sprawie likwidacji Straż Miejskich - mam jedno zasadnicze pytanie: KTO PRZEJMIE OBOWIĄZKI, KTÓRE AKTUALNIE MAJĄ STRAŻNICY? Bo jakoś wątpię, że Policji będzie więcej, a już teraz można nie raz przeczytać, że jest ich za mało.
Obserwator18.08.2014, 14:47
ja uważam ze Straz Miejska powinna być, ponieważ wykonuja inne zadania niż policja, to co robi Straż nie wykona Policja i tyle w tym temacie, jeżeli chodzi o skuteczność wystarczy zdyscyplinować do większych efektów

chłopaki szkoda waszego czasu, zupełnie niepotrzebna wasza nagonka lepiej wykażcie się inna inicjatywą
Parkingowy18.08.2014, 14:21
Brawo młodzi każdy objaw aktywności jest nad wyraz pożądany.
Pretorianie są przyboczną gwardią na usługach burmistrza zamiast służyć radą i pomagać prześladują jak oprawcy obywateli i turystów .
Pysznią się i upajają swoją władzą bo musza wykonać polecenia szefa wykonać plan mandatów.
Proponuję zatrudnić ich jako parkingowych nie będzie potrzebna strefa miejsca pracy zostana zachowane nabędą ogłady i grzeczności.
Zapraszam
Władek18.08.2014, 14:21
W jakim miejscu można się dopisać w poparcia akcji
"likwidacji straży miejskiej Nowy Targ ".????
Jacek&Maciek18.08.2014, 14:03
My z Maćkiem już podpisaliśmy listę i do tego napisaliśmy kilka wierszy. Tabletki działają na głowę i kolano też. Maciek chyba robi kurs hydraulika bo stale pisze coś o rurze.
KaSiA18.08.2014, 13:59
A i bym zapomniała Co Do Straży miejskiej stojącej wczoraj na lotnisku to bardzo serdecznie Panom Dziękuję za stanie w godzinnym korku ! wypuszczało się ludzi z parkingu ale już jadących od "Ranczo Lot" mimo iż to właśnie jest główna droga już się nie raczyło ;) A w odpowiedzi dlaczego nie wypuszczają samochodów jadących z Rancza usłyszałam: "przecież to główna droga i jakim cudem stoimy 1 h w korku i ruszyliśmy sie tylko o dł. 2 samochodów , przecież to ludzie powinni wiedzieć że to jest główna droga i jechać pierwsi " Szkoda tylko kur*** że Parkingowy jak i miejscy uniemożliwili nam wyjazd wypuszczając ciągiem samochody jadące z parkingu tym samym nie dając możliwości przejazdu nawet 2 samochodom z drogi głównej Barawwwoooo Panowie !!!!!
KaSiA18.08.2014, 13:52
Ja Ostatnio Widziałam Kochaną Staż Miejską Która Na Swoich Rowerkach Jechała po Chodniku i nagle Bez Żadnego Sygnału Wjechała Przed Mój Samochód .Następnie przepychając się obok mojego samochodu gdy wyjeżdżałam z ul. Szaflarskiej , uniemożliwili mi wjazd do rynku Mimo iż to ja powinnam przejechać pierwsza, gdyż pierwsza dojechałam do końca drogi. Ale Panowie oczywiście tak się pchali na milimetry(Nie Chciało się stanąć za Mną) , że gdybym ruszyła dostali by w tyłek moim lusterkiem ;) Szkoda Że nie mam Kamerki w samochodzie bo bym z chęcią pokazała jak fajnie przestrzegają przepisów ;)
ona18.08.2014, 13:15
na pikniku lotniczym dobrze się spisali, pilnowali porządku jak należy
acha18.08.2014, 12:55
daria..śmieszna....a to Straż Miejska coś robi...????
Antypropagandowiec z NT18.08.2014, 12:43
@Za
Pewnie studenci mandacik dostali za palenie lub picie w miejscu publicznym i teraz wet za wet :D

Ej ludzie zaś etaty komuś chcecie zabierać, ja bym na miejscu każdego podpisującego wpierw sam w lustro spojrzał i z czystym sumieniem się przyznał czy zawsze taki prawy i porządny był jako pracownik i obywatel.
A tak na poważnie mnie też zaczepili i pytam poproszę mi retorycznie odpowiedzieć, dlaczego chcecie odwołać tą straż miejską. Żadnych konkretów, miałem wrażenie, że sami nie wiedzieli po co te podpisy zbierają-tekst bo nic nie robią, bo na radar tylko łapią, to nie jest dla mnie retoryczna odpowiedź tylko jakiś odwet. Niestety studenciki ośmieszacie się i tyle. Szumu na robicie i nic nie osiągniecie.
Staż miejska do reformy18.08.2014, 12:27
A ile kosztuje przeprowadzenie referendum?
A kto przejmie obowiązki straży miejskiej ?
Trzech chłopców wymyśliło bzdurę totalna a reszta w owczym pędzie podpisuje sie pod tymi głupotami niemyslac o konsekwencjach ani o żadnej alternatywie takiej decyzji . Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to ze ta sytuacja odzwierciedla poziom intelektualny społeczeństwa w Polsce który spada w zastraszającym tempie a chłopcy zostaną kiedyś politykami i bedą realizować swoje super pomysły na skale całego kraju :( żal i rospacz
Ryszard18.08.2014, 12:14
Do Wolnościowe Podhale. Proszę się najpierw zapoznać z zadaniami jakie wykonuje Straż Miejska. Ile jest interwencji i jaki przynoszą skutek. Są to różnorodne kontrole, którymi Policja na pewno nie będzie się zajmować. Wymienię tylko nielegalne spuszczanie ścieków czy kontrolowanie gospodarki śmieciowej czy pilnowanie porządku podczas miejskich imprez czy uroczystości. Może należy ich zmusić do bardziej efektywnej pracy, ale absolutnie nie likwidować, bo jest to komórka jak najbardziej nam potrzebna. Myślę, że większość nowotarżan jednak czuje się bezpieczniej gdy oprócz Policji jest Straż Miejska.
miki18.08.2014, 11:15
i bardzo dobrze,niech zlikwidują te stanowiska-bo jak się wzywa straż miejską ,że pies pogryzł dziecko to się głupkowato uśmiechają.W POLE Z NIMI.
e18.08.2014, 11:11
zna ktos ta piekna dame z zdjecia nr 4 z pierwszego planu?
kicia i renia18.08.2014, 10:54
Wy to się lepiej nie angażujcie. To akcja dla osób dorosłych, które mają prawa wyborcze a nie dla nastolatek. Czemu was tak nisko cenie?

Kicia - nie gadaj tylko zrób.
Renia - w artykule masz odnośnik "dla zainteresowanych". Ja nie umiesz czytać to i pewnie podpisać się nie umiesz a komentarz leci programikiem. Tu trzeba dorosłej i kumatej decyzji a nie gimbusowego kwilenia.
klara18.08.2014, 10:52
@andrusas no widzisz wypowiadasz się a już dobrych paru lat nie ma zarządu miasta. jeszcze wiele musisz się nauczyć. Niestety straż jest nam potrzebna, fakt może więcej dyscypliny trzeba im wprowadzić. Już widzę jak Policja się interesuje wywozami nieczystości itd
wkurzony18.08.2014, 10:47
Już widzę jak policja będzie się zajmowała sprawami porządkowymi w mieście, Popukajcie się po głowach chłoptasie i to porządnie najlepiej młotem. Do nauki, a potem się wymądrzać !
kicia18.08.2014, 10:43
Chcę sie podpisać
z Rabki18.08.2014, 10:42
daria i @. Przenieść częśc etatów do Policji i po sprawie. Kiedyś były patrole piesze Policji z psami. Gdzie są teraz?? Dziś tylko wożą tyłki i suszą łokcie na drzwiach... Byle odwalić 8 godzin i po "służbie".
GNT!!18.08.2014, 10:35
Jestem za! Mandaty to policja może wystawiać i wystarczy. Co innego prócz dwóch zabezpieczanych imprez masowych robi w NT Straż Miejska? Może jak nas Panowie Strażnicy poinformują o swojej pożytecznej działalności to zmienię zdanie i nie podpiszę tej listy. Czekam....
Podtruwany przez sąsiada parę lat18.08.2014, 10:31
Kilkakrotnie dzwoniłem do straży miejskiej w sprawie sąsiada, palącego w piecu plastiki. Bez jakichkolwiek rezultatów! Nie ma żadnych merytorycznych przesłanek dla funkcjonowania tych służb. Przyjechali po 40 minutach zdziwieni, że "przecież nic się nie dymi". Ta sama reakcja była wśród policjantów! Niestety takie mamy służby...Sąsiad dalej truje środowisko, nas, nasze rodziny,nasze dzieci...BRAWO dla tych młodych ludzi.
KKKT18.08.2014, 10:10
KĘDZIOR TAM JEST!!!!!!!
KĘDZI
00818.08.2014, 10:08
oj, czy aby ktoś zaparkował na zieleńcu?
xyz18.08.2014, 10:03
Wszyscy, oprócz rzecz jasna samych zainteresowanych są za likwidacją, ale się boja podpisać pod apelem. Dlaczego? Ano dlatego, że zostało im to z minionej epoki. Boją się, że I sekretarz ( w tym przypadku Marek Stanisław Rura Fryźleiwcz) się dowie i wysle do nich skarbówkę.... a wiecie, jak to ze skarbówką jest.... grzebie, grzebie az wygrzebie. Otóż kochani - ta epoka to już na prawdę miniona epoka. Nikt już was do "zeszytu" nie zapisze. Przestańcie się bać i zacznijcie być OBYWATELSKIM SPOŁECZEŃSTWEM. Od nas samych wszystko zależy. Chłopcy nareszcie wzięli sprawy w swoje ręce i się nie boja, bo czego? Fryźlewicza? może im skoczyć.... hahaha
górol18.08.2014, 09:41
szkoda ,że tak późno , natychmiast straż miejska zlikwidować, to stracone pieniądze
xxx18.08.2014, 09:31
Super chłopaki ,,,w końcu ktoś zaczął myślec w tym mieście i robic porządki . Trzymam kciuki !!!
wyborca18.08.2014, 09:22
I bardzo dobrze. Od ochrony uroczystości kościelnych są ministranci a nie Straż. A od wożenia radnych po raucie taxi.
jan18.08.2014, 09:19
W końcu młodzi przejęli inicjatywę, bo tym starszym na prawdę juz sie nic nie chce, a może nie wierzą w swoją skuteczność obserwując myki Fryźlewicza? Brawo chłopaki. Nie dajcie się! To my - obywatele, ale świadomi obywatele rządzimy w tym mieście i najwyższy czas, żeby przez nas wybrana władza zaczęła nas się bać, a nie boi się juz 18 ty rok i w związku z tym się zblatowała, scementowała i wynaturzyła. Najwyższy czas to zmienić!
daria18.08.2014, 08:57
śmieszni a kto przejmie zadania Straży miejskiej ???????
za18.08.2014, 08:46
oj strażnicy musieli chłopaków nie źle wkurzyć
@18.08.2014, 08:46
Proszę jeszcze podanie numerów telefonów telefonów do panów którzy zbierają te podpisy, bo jak będę w przyszłości potrzebowała jakiejś interwencji dotyczącej porządku, to zadzwonię do nich. To nie jest tak, że coś się zlikwiduje, trzeba coś dać w zamian.
renata18.08.2014, 08:42
gdzie można złożyć taki podpis? jesteśmy za!!!!!!!!!1
???18.08.2014, 08:31
zdjęcie nr 3 mówi samo za siebie - miasto wiecznie brudne...
czy Straż Miejska poinformowała - o przepełniających się koszach -odpowiednie służby?
baciok@18.08.2014, 08:17
Jestem jak najbardziej za. Lepiej sfinansować parę etatów w Policji.
andrusas18.08.2014, 07:43
Brawo panowie tak trzymać,jak zarząd miasta chce mieć swoją Policję to niech se ją utrzymuje z własnych pieniędzy nie publicznych.
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl