16.10.2014, 17:22 | czytano: 3663

W piątek prezentacja trzeciego kandydata na burmistrza

Fot. Michał Adamowski
NOWY TARG. Komitet Wyborczy Wyborców Podhalańska Wspólnota Samorządowa w Nowym Targu poinformował, że w piątek 17 października zaprezentuje swojego kandydata na burmistrza miasta - obecnego włodarza Marka Fryźlewicza.
Prezentacja kandydata odbędzie się w siedzibie Euroregionu "Tatry" o godz. 12.00.
Dotychczas swój start w wyborach na burmistrza Nowego Targu oficjalnie ogłosili Paweł Liszka z Prawa i Sprawiedliwości i Grzegorz Watycha z KWW Nasze Miasto.

r/
Może Cię zainteresować
komentarze
28 latka26.10.2014, 02:26
powielam czyjś komentarz napisany poniżej:
""Panie Marku, życzę powodzenia.Niech
Pan walczy zaciekle, żeby nie oddać miasta w nieodpowiednie
ręce, bo przetrwonią wszystko, co Pan zbudował""
i dodam:
nie chcę nowych do żłoba, Marek F. już się ustawił to dba od dłuższego czasu o Nowy Targ i niech tak zostanie !!!!!!!!!!!!!
Panie Marku F. - trzymam kciuki, to nie prawda, że młodzi zadbają o interesy miasta, na tym trzeba się znać a nie paplać gębami na polityków i udawać przemądrzałych gówniarzy.
dominik17.10.2014, 16:45
A kto poprowadzi tą prezentację? Bo jak "odchudzona" zajadła baba ,to ja dziękuję.
do: VFF17.10.2014, 12:24
Burmistrz powinien łączyć a nie dzielić!
Idąc Twoim rozumowaniem w UM jest wszystko dobrze i nienagannie działa. Czy wiesz ilu emerytów jest zatrudnionych w urzędzie ? Dlaczego? Czy wiesz jakie cyrki wyprawiają w meldunkowym przy wymeldowaniu kogoś?
Bazyl17.10.2014, 12:06
Tylko Norbert Rapacki na burmistrza.
Miescon17.10.2014, 11:34
Wyborca po 70-tce! Marek daj sobie spokoj , już dość twojego rządzenia ! Zadluzyles miasto na ciężkie milony. Za Twoje rządzenie przez 18 lat zrobiles ludziom wiele krzywdy. Nie myśl ze ujdzie Ci na sucho zasypanie przeszlo milion złotych - miejskich klozetow które tak sławnie wychwalales - ze to na styl " Europejski". To Twoja wina i Twoja decyzja.I to trzeba rozliczyć - to Twoje marnotrawstwo. Dosc Twoich rzadow ustap innemu.Nowotarzanie nie głosujcie na Marka Fryzlewicza!!!
fff17.10.2014, 11:25
Zamiast pisać płomienne deklaracje - idźcie w końcu na wybory. Bo frekwencja zawsze niska a głosują ci co chcą żeby zostało po staremu bo im zależy na stołkach i profitach.
Widzę, że za nauczycieli się też wziął nasz włodarz. Takie premie dostali, że na Majorkę mogą lecieć. hłe hłe. Tak się zdobywa elektorat moi drodzy - kasiorką ze wspólnej kabzy.
VFF17.10.2014, 11:03
@hej
Zrobił. Bo żeby takie inwestycje powstały to trzeba jednak działać a nie siedzieć na tyłku jak Watycha czy Tarnowski. Uzyskał środki z UE i Ministerstwa a to dużo. Zobacz rankingi jak miasto dobrze stoi.
Macie pretensje ze ludzie wyjeżdżają a to nie wina Fryźlewicza tylko polityki Tuska, czyli też jego kolegów Jachymiaka i Watychy.
Burmistrz nie odpowiada przecież za wysoki CIT czy VAT.
W Nowym Targu i tak mamy niskie podatki.

@Wybraniec
Idąc Twoja droga rozumowania to skoro już ustawił to teraz będzie działać tylko na rzecz miasta, bo Watycha, Liszka czy Samolej będą musieli najpierw ustawić swoich.
xyz17.10.2014, 11:01
Jest dobrze, dobrze jest. Wygląda na to, że walka rozegra sie pomiędzy panem Watychą a maziorzem......reszta to zające. Jest dobrze, dobrze jest.

Grzegorz Watycha burmistrzem w I turze
wazelina=lubrykant17.10.2014, 10:35
Mareczku, walcz wszelkimi sposobami, bo co ma taki Tarnowski z Watychą w naszych szafach, szufladach i papierach szukać? To sa nasze dokumenty a nie ich. Broń jak Kiemlicz Częstochowy
Wybraniec17.10.2014, 10:21
"Do VFF"
Masz rację Fryżlewicz nie musi nikogo ustawiać ani siebie ani rodziny. On po prostu ich już u s t a w i ł. Nie mówiąc o innych którym dał stanowiska i tym samym kupił sobie ich dozgonną wdzięczność i głosy na wybory.
halny17.10.2014, 09:37
Panie Marku, życzę powodzenia.Niech Pan walczy zaciekle, żeby nie oddać miasta w nieodpowiednie ręce, bo przetrwonią wszystko, co Pan zbudował
hej17.10.2014, 09:29
@wszelka wazelino mf /KMS i inni/ - błagam, nie piszcie, ze "zrobił", bo g...o zrobił. Miał pieniadze, zlecił projekt za miliony, ogłosił przetarg hle hehe. Bogatym, prawnikom lekarzom zależy na tym by został, bo fajnie się z nim współpracuje i wszystko idzie z nim załatwić /boisko dla Wojasa/, ale my, normalni ludzie mamy go powyrzej dziurek w nosie. Nasze dzieci musiały wyjechać za robotą, a ten ... fontanny buduje, parki . w p.... z takim bacom
Borek17.10.2014, 09:28
Watycha to niestety polityczny aparatczyk Jachymiaka, którego wspiera szara eminecja Tarnowski.
Zasadniczo oni wszyscy są szarzy, bo żaden z nich nie ma konkretnych propozycji, tylko sieje propagandę.
Wybór Watychy to zmiana na Jachymiaka i Tarnowskiego a to już gorsze niż PiS.
hej17.10.2014, 09:25
@wszelka wazelino mf /KMS i inni/ - błagam, nie piszcie, ze "zrobił", bo g...o zrobił. Miał pieniadze, zlecił projekt za miliony, ogłosił przetarg hle hehe. Bogatym, prawnikom lekarzom zależy na tym by został, bo fajnie się z nim współpracuje i wszystko idzie z nim załatwić /boisko dla Wojasa/, ale my, normalni ludzie mamy go powyrzej dziurek w nosie. Nasze dzieci musiały wyjechać za robotą, a ten ... fontanny buduje, parki . w p.... z takim bacom
góralka-halka17.10.2014, 09:23
Nie ma Fryźlewicz godnego przeciwnika. Wygra w cuglach. Jestem na tak. Stawiam na doświadczenie,
myślący17.10.2014, 09:05
@KMS, upiększanie miasta na kredyt to rzadna sztuka. Sztuką jest zrobić to bez afer i pogłębiania dziury budżetowej. Z resztą każda inwestycja jest zdrowo przepłacona i robiona bez namysłu. 70 mln długu z nikąd się nie wzięło przy jednoczesnym wymieraniu przedsiębiorczości i masowej emigracji młodych. Kto ten dług spłaci? Garstka emerytów która tu zostanie z podnoszonych podatków i opłat które w NT są jedymi z najwyższych w kraju
Adam17.10.2014, 08:23
Nic dodać, nic ująć. Jak się patrzy na kontrkandydatów, jest to jedyny (z pewnością nie najlepszy), który jest stały, jeżeli chodzi o poglądy i pozycję. W sumie przeciwnika nie ma żadnego wśród innych kandydatów, pomimo tego, że potrafił w minionej kadencji obrócić przeciwko sobie - wielu wiernych wyborców (pozwalając na niszczenie zdrowych drzew w parku, na wycinanie drzew w "miasteczku komunikacyjnym", pozwalając budować place zabaw z tworzywa i umieszczając je na słońcu, gdzie wcześniej wycięto drzewa, nie słuchając mieszkańców na temat parkingów, opłat parkingowych, czy też forsując budowę nikomu nie potrzebnego pomnika "nowotarskiego olimpijczyka"). Myśląc o Fryźlewiczu,należy pamiętać, że psioczą na niego wszyscy a on i tak od 18 lat jest burmistrzem - o czymś to świadczy...
Chociaż i tak nie będę na niego głosował - zresztą na innych kandydatów również - nie
VFF17.10.2014, 08:01
Fryźlewicz nie musi nikogo ustawiać. Ani siebie ani rodziny, jak Watycha czyl Liszka. Jest jaki jest i nikogo nie udaje. Można go atakować, ale kto nie korzysta z tego co on zrobił w mieście?
Przy remoncie rynku czy budowie basenu to radni kladli mu kłody pod nogi. Ale dał radę. Jestem ciekaw co teraz zrobi w kolejnej kadencji.
farsa17.10.2014, 07:10
Za te parki, ścieżki, to się wam czkawka podbije, podatki w górę,a myślicie, dlaczego mamy najdroższa wodę w polsce? Powodzenia urzędasy, dalej na forach się bijcie POwskie klakiery lemingowate,
do KMS17.10.2014, 00:56
Weź się nie ośmieszaj gościu.
Tak - Marek Fryźlewicz sam osobiście z łopatą w ręku budował i modernizował. Ha ha hahahaha
Misiu - nie siej propagandy bo na debili nie trafiłeś.
KMS17.10.2014, 00:52
Obecny Burmistrz ma charakter i jako jedyny nie boi sie konfrontacji. Nie ucieka jak Tarnowski przed wyborcami. Nie siedzi na cieplej posadzie w Starostwie jak Watycha. Jest tez rodowtym Nowotarzaninem i widac ze zalezy mu na naszym Miescie.
Fryzlewicz? Jestem na tak!
KMS17.10.2014, 00:33
tyle lat rewelacyjny Burmistrz i tu nagle ktoś o komunie wyjeżdża? Koledzy Watychy i Tarnowskiego, byście już sobie dali spokój z tymi komentarzami.
Fryźlewicz dużo zrobił, chociażby:
- Park
- Rynek
- kładkę do rezerwatu
- most na "Bałęzowym"
- miasteczko komunikacyjne
- remont biblioteki
- darmowe wifi w Rynku i Parku
i wiele innych.
Wytłumaczył się też z tego co robił przez 4 lata.
A Watycha? Co on takiego zrobił dla Miasta?
Burmistrz non stop jest pod ostrzałem a Watycha? Watycha ma wygodną posadkę w Starostwie i PPK.
Tylko Fryźlewicz! To co zapowiedział to zrobił!
BKL17.10.2014, 00:11
Do Sandra.

Lubi to co robi, jest z tego powodu szczęsliwy i szacun za to...osobiscie Pana Marka nie trawię ale nie mieszaj tu jego rodziny w ta paranoje wyborcza...ja nie mam nic do jego dzieci...a Ty masz dzieci Sandro??? każdy ma prawo robić to co chce...
lol17.10.2014, 00:08
16 listopada wszystkim hejterom Burmistrz Marek Fryźlewicz powinien pokazać Kozakiewicza gest.
tak16.10.2014, 23:58
Marek Fryżlewicz to takie "perpetuum mobile". Mam nadzieje ze skonczy się jego monopol na Miasto Nowy Targ.
dziwne16.10.2014, 22:58
@lalala
... ale nowotarski "bangladesz" ma się dobrze... czy nikt tego nie widzi?
dziwne16.10.2014, 22:52
@czas na zmiany
... i przepuszcza unijne pieniądze...
dziwne16.10.2014, 22:50
@wyborca
i puścili ci to?
nadzieja na lepsze czasy16.10.2014, 22:29
Mam nadzieję, że Miasto się obudzi!!!
Jak można tolerować tą zgraję Fryźlewicza, która nie ma pojęcia o zarządzaniu czymkolwiek!!!! Startowanie w kolejnych wyborach pokazuje jasno jak pewnie czuje się nasz burmistrz-krętacz i ileż to osób już od siebie uzależnił finansowo. Prawda jest taka, że Nowy Targ z Markiem Fryźlewiczem jest miastem bez przyszłości !!!
Wybierzmy nowego człowieka i powiedzmy dość niekompetencji!!!
kumaty16.10.2014, 22:28
Burmistrz św marek rura to jak kim irsen. Wiecznie zywy. No jak go znów wybiorą to chyba postawi sobie pomnik w Rynku za swoje "wielkie zasługi" że był burmistrzem. Hłe hłe... nowotarżanie maja go już dość....Już 4 lata temu ledwo wygrał 300 głosami. Ale to będzie świeto w mieście jak przegra.....
daj se spokój16.10.2014, 22:06
NIeeeeeeee. Już wystarczy. To stało się zbyt NUDNE.......... Ten Pan już się wypalił ...jest przemęczony..... jak widać po nim..
hej16.10.2014, 21:49
Alem się zbrechtał. Przeciez św. Marek stanisław Rura Fryxlewicz nic innego nie robi w naszym mieście od 20 lat tylko się prezentuje . Wszędzie, a teraz to się stało nie do zniesienia. Co jutro będzie otwierał? Najlepsze, że zgasił światło dla NT już dawno temu.... jako ten ostatni.

Watycha na burmistrza. W I turze
zenek16.10.2014, 21:41
Maziorz i Liszka totalna klęska.panowie dobrze to rozgrywają jak któryś nie wejdzie do II rundy przekaże głosy wyborców wzamian za posadkę,tym panom już dziekujemy.tylko przecinają wstęgi ojcowie sukcesu;(((
zxc16.10.2014, 21:31
wyborca masz calkowita racje a punkt 8 to patologia i zenada ze strony wymienionego radnego
Oszczędny wyborca Watychy16.10.2014, 20:48
Jako gospodarz mający określone wydatki na dom myślisz jak tu najpierw zarobić, czy też jak się zadłużyć by wydać na różne cuda dziwy? Tak się dzieje w naszym domu Nowym Targu.
Sandra16.10.2014, 20:46
Burmistrzowy syn wypasa owce i chodzi z nimi nawet po tej ładnej w końcu, a nawet potrzebnej kładce na Dunajcu. Widziałem zanieczyszczenia.
Bobo16.10.2014, 20:44
Nie zapominajcie,że wszystkie inwestycje jakie zostały wykonane tj rewitalizacja parku, Rynku, stadionów, miasteczka kosztowały niemało. Miasto zostało beztrosko zadłużone, a teraz jeszcze trzeba to wszystko utrzymać, a ile to będzie kosztowało i kto zarobi, a kto straci? kogo zatrudnią do pielęgnacji krzewów, do sadzenia kwiatów, które dziwnie więdną ?
kasienka16.10.2014, 20:34
polecam reportaż do obejrzenia tym ktorzy wciaż wierza w to ze Pan MF rozwija nasze miasto.
Pan Prezydent nawet FB ma i wiele fanow lubi jego strone, widac ze ma ogromne poparcie wsrod mieszkanców, bo faktycznie zalezy mu na tym mieście. Wrzucam linka do 10 min reportażu... do przemyslenia.
http:/...
Elka16.10.2014, 20:30
Mamy naprawdę dobrze m.in. dzięki aktualnemu burmistrzowi. Szkoda, że tak wiele ludzi tego nie dostrzega. Moim zdaniem w tych wyborach tylko Pan Marek jest godnym kandydatem.
\/16.10.2014, 20:29
Dobrze że piszesz te hasełka w cudzysłowie, bo już bym się nabrał :))))
lalala16.10.2014, 20:26
"Tylko Fryźlewicz! Jako jedyny spełnił wszystko co obiecał! Jest nowy
Rynek, Park, Ścieżki, Basen! Każdy porządny Nowotarżanin to wie!"
świerk16.10.2014, 20:22
"Po takim czasie, tylko on ma takie wejścia wszędzie! Niech zostanie i wykorzysta to dla dobra Miasta!"
Mistyczny mistyk16.10.2014, 20:14
taki on komunista jak z @xyz porzadny obywatel.
Widać, po raz kolejny, jak sypią się komentarze na zamówienie. Ujawnijcie chociaż, który radny za Wami stoi, bo to nie wypada tak spamować w komentarzach.
nostradamus16.10.2014, 19:49
SzanownyPWS ten kandydat jest ogólnie znany jego prezentacja jest nie potrzebna nie ma szans w 1 turze wygra pan G. WATYCHA 51.75% a panJagla na liście podchalanie klęska
adek16.10.2014, 19:05
Wiecie co jest najgorsze ? Zę Fryzio nie ma konkurencji!.... Monopol kwitnie i kwitnie....
obiektywny16.10.2014, 19:04
Tylko nie ON, szkoda że w Nowym Targu starzy ludzie tylko zostali, przecież on znowu to wygra.
Wszędzie się pcha gdzie jakie sukcesy gdzie jakie otwarcia a jest przeciwnikiem wielu rzeczy.... w których z reszta potem pokazuje się jako ojciec sukcesów. Wie gdzie włożyć kij i w jakie środowiska uderzyć.
NOWY TARG NOWY TARG OBUDZ SIĘ!!!!
xyz16.10.2014, 18:57
Precz z komuną
ileż można?!16.10.2014, 18:52
już dość!
Uwaga, może wyjść z tapczanu!16.10.2014, 18:39
U mnie już się zaprezentował, o dziwo w lodówce i "otworzył" duże piwo!
czas na zmiany16.10.2014, 18:24
Precz z komuną i staniem w miejscu! MF wykończył wszystko to z czego NT słynął.
A Liszka tak się od Marka odcina, ciekawy zbieg okolicznoęci że głoszenie kiełbasy przedwyborczej urządzają w tym samym miejscu. W instytucji która nie robi żadnych twardych projektów a tylko głupoty w stylu rauty, spotkania, ulotki, albumy itp.
wyborca16.10.2014, 18:21
PS. Przecz z komuną!
wyborca16.10.2014, 18:21
Program wyborczy MF:
- budowa kolejnego stadionu piłkarskiego
- budowa jeszcze jednego kościoła
- zburzenie hali lodowej
- trzymanie jak najdłużej status quo na jarmarku wszak parking musi Markowi działać
- a jak przenieść jarmark to jak najbliżej jego parkingu
- wspieranie owczarstwa by owce pasły się nawet na miejskich trawnikach i parkach
- zatrudnienie kolejnej armii urzędników
- przyspawanie kolejnych kolegów do stołka (np. Kubowicz)
- tępienie przedsiębiorczości
- tępienie inicjatyw obywatelskich niezgodnych z myślą władzy
- dalsze utrzymywanie nierentownego i nieefektywnego MZK

O czymś zapomniałem?
uderz w stół16.10.2014, 18:10
Precz z komuna!
a nożyce się odezwą16.10.2014, 17:54
Precz z komuną!
uderz w stół16.10.2014, 17:28
Precz z komuną!
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl