09.01.2016, 16:52 | czytano: 4920

Protest w obronie mediów

Fot. Józef Słowik
Ponad 50 osób zebrało się na Placu Niepodległości w Zakopanem na pikiecie w obronie wolnych mediów. Koło godziny 14 pojawili się mieszkańcy z transparentami oraz znakami Komitetu Obrony Demokracji. W trakcie pikiety odśpiewano „Odę do Radości” – hymn Unii Europejskiej.
- Spotkaliśmy się, aby protestować w obronie wolnych mediów. Skrzyknęliśmy się wśród znajomych dzięki portalom społecznościowym. Ktoś do kogoś zadzwonił, ktoś komuś wysłał sms. Dla nas, to jest sprawa bardzo ważna, bo rząd przejmuje sobie kogo chce. Kogo chce wymienia. Nic nie mamy do gadania – mówi podhale24.pl Danuta Balcerzyk, jedna z protestujących.
Na proteście pojawił się były burmistrz Zakopanego Janusz Majcher.

js/ fot. Józef Słowik
Może Cię zainteresować
komentarze
Wicek11.01.2016, 17:34
Do @ Marty- dziewczyno Onet to niemieckie media tylko po polsku, po prostu prasa "gadzinowa". Nazwa wywodzi się od "Godziny" wydawanej przez Niemców dla (według nich) mniej rozgarniętych Polaków pod okupacją niemiecką w czasie I wojny światowej. Od kiedy to Niemcy piszą prawdę?
Lubię ośmiorniczki11.01.2016, 15:20
@ Marta
Proszę cie nie ośmieszaj sie bo to jest juz żałosne
marta11.01.2016, 11:39
Polacy chcą wcześniejszych wyborów: Za wcześniejszymi wyborami jest 44,3 Na nie35,4. Za odwołaniem Dudy 44,4.Na tak33,2. /onet wiadomości/ Protestują ludzie myślący i trudno nie przyznać im racji.
Piotrek i Maja11.01.2016, 10:17
Na kolejnym proteście dołączymy do WAS. Buziaki dla Pani Krysi za inicjatywę.
Rodzic10.01.2016, 22:45
Loco a co ma brak odpowiedzi Gowina do wyrzucenia dziennikarza z konferencji? Ty chyba dzieci nie masz jak porownujesz tamta ustawe z ta pisowska. Nie miałeś wyboru. Fozz? Balcerowicz bielecki . Niezla ferajna obecnego po isld. Masz cos jeszcze? Może afera Pc? Chcesz dyskutować? Powiadam ci Loco jakby mieli cos na kaczora to dawno by go wsadzili , pitera 7 lat szukala i co? Nawet ziobry nie potrafili przed trybunał postawić. Nie mają nic . kazdy kto cos przeskrobie wylatuje albo idzie siedzieć np lipiec. He he no powiedz tak jest czy nie ?
omg10.01.2016, 18:27
Loco...ty lekarza zmień...bo takich bredni dawno nie czytałem... No może poza praniem mózgów lemingom na TVNie..
Boy10.01.2016, 18:17
@mieszkaniec
Tak lubię pytać ! I zapytam jeszcze o to jak twoje pytanie ma sie do tego o co ja pytałem ?
W 81 niebylo mnie jeszcze na świecie a moj ukochany prezes :) haha rozśmieszyło mnie to strasznie po czym wnosisz ze jestem sympatykiem prawa i sprawiedliwości po tym ze wytykam błędy platformie mógł byc wtedy nawet na Karaibach niewiem ale za to zaobserwowałem ze na tych paradach Kodu sa starsi ludzie pewnie bez dostępu do internetu i czerpiący swoją wiedzę z tv latwo nimi manipulować bo nie potrafią szybko sprawdzic informacji ! Albo lubia byc ciemiężeni swoją droga moze byc to ciekawe zjawisko socjologiczne nie chce mi sie juz pisać bo Niektórzy komentujący tutaj sprawiają takie same wrażenie na koniec zadam jeszcze jedno pytanie !!!!

Orientuje sie ktoś czy córka pani premier Kopacz wyjechała juz do Kanady ?
:) pozdrowienia dla wszystkich :)
Smok10.01.2016, 17:52
Niezle spiety lemig ten, co wali takie sciany.
agent_xyz10.01.2016, 17:21
Loko: Politycy PiS przerażają swoją miernotą, to są bardzo słabi intelektualnie ludzie o naprawdę niezbyt lotnych umysłach, a do tego w większości skompromitowani za czasów poprzedniego rządzenia. Ten cały bultelier : co można powiedzieć o sile jego umysłu jeśli on liczył że ciemny lud wszystko kupi gdy wciskał Polakom że ojciec Tuska był w Wermachcie? Natomiast inne rządy dostawały od mediów sto dni, a ten rząd nie dostał nawet jednej godziny. I jeszcze jedno: mamy wpływ na media publiczne bo zagłosowaliśmy na PiS i PiS zrobił z nimi porządek, natomiast powiedz mi na kogo mam zagłosować i gdzie i kiedy będą wybory w których mógłbym wyrazić swoją dezaprobatę wobec np. Moniki Olejnik która jest w prywatnych mediach - na to co dzieje się w prywatnych mediach nie mam wpływu, a jeśli tak to cieszę się że coś jednak mam jako obywatel w tym państwie do powiedzenia przy mediach publicznych przynajmniej.
Loco10.01.2016, 17:14
@Rodzic
Przepraszam, ale przy korycie jest obecnie PiS, a ja z nimi nigdy w życiu. Dla ścisłości z PO też nie, ale ty pewnie wiesz lepiej. Ależ rozumiem bardzo wiele - "po 2 mcach będę decydował czy moje 6 letnie dziecko wyślę do szkoły" dowodzi, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Poprzedni rząd również dopuszczał możliwość pozostawienia rodzicom decyzji, czy 6-latek pójdzie do szkoły czy nie. Na marginesie dodam, że w krajach rozwiniętych już 4/5-latki idą do szkoły, bo to daje później większe możliwości dzieciom, mogą dłużej się uczyć, lub wcześniej zacząć pracę, mogą np. robić staże, nie martwiąc się że skończą je po trzydziestce. No i masz PiSowska "demokrację" i nikt ci nie zazdrości - przynajmniej jak ma odrobinę rozumu. Poczekamy zobaczymy co twoja "biało-czerwona drużyna" zdziała. "A dlaczego nie pokazywali rozprawy" FOZZ w mediach? "To jest demokracja ? Pytam sie." A dlaczego część ministrów nagminnie nie odpowiada na pytania dziennikarzy, np. Gowin? Dlaczego Kaczyński nie chce jasno powiedzieć po co niszczy Trybunał, zawłaszcza media publiczne, likwiduje niezależną prokuraturę, obsadza wszystkie posady w spółkach państwa byle kim, pod warunkiem że jest z PiSu? "Takich pytań jest wiele." To ma być ta zmiana na lepsze? Jakie jest porównanie zapowiedzi z przed wyborów, tych wyborczych obietnic, z dzisiejszymi realiami? Twoi idole to kolejni zwykli oszuści. Zapamiętaj, Kaczyński w swoim życiu politycznym jeszcze nigdy niczego nie zbudował, zawsze niszczył i zawsze dzielił. /.../

Proszę nie atakować innych komentatorów. Moderator.
Loco10.01.2016, 16:55
@agent_xyz
Rozumiem, że dajesz kredyt zaufania rządowi, ale muszę się nie zgodzić z twierdzeniem, że rząd jeszcze niczego nie zrobił. Mieliśmy już wiele wpadek (np. pismo skierowane przez sekretarkę rządową do prezesa Trybunału, w którym owa Kempa odgraża się, że nie opublikuje wyroku Trybunału, bo ma - ona sekretarka - wątpliwości, a wywiady Waszczykowskiego, a ustawa 500+ pokazywana przez Szydło wyborcom, nadal po ponad 2 miesiącach od przejęcia władzy nie gotowa, a likwidacja "koszyka leków bezpłatnych" przez nowego ministra zdrowia, a mianowanie przez Macierewicza syna Kurtyki, 25-latka na prezesa Agencji Mienia Wojskowego, a nominacja "bulteriera PiSu" na szefa TVP, ...- i wiele więcej o czym po prostu nie chce się już pisać). Co do mediów, to mieliśmy media publiczne, teraz już nie należy ich tak nazywać ponieważ są rządowe. Poprzednia ustawa gwarantowała niezależność prezesom TVP, ponieważ byli wybierani na kadencję z której rząd nie mógł ich odwołać. Obecnie rząd może robić co chce. Jestem przekonany, że jest to krok w złym kierunku. Na szczęści póki co mamy jeszcze media prywatne i nikt nikogo nie zmusza do korzystania z tych rządowych. Nie chodzi o przegraną, niechże PiS rządzi, skoro wygrał wybory. Ludzie wychodzą na ulicę, bo nie zgadzają się z zawłaszczaniem instytucji, które kiedyś były w całości, lub częściowo niezależne, a dziś są kontrolowane całkowicie przez tylko jedną partię PiS. To jest problem który wzbudzę takie emocje. Tym bardziej, że prokuratury nie będą już niezależne, TK praktycznie zlikwidowany, sądy podległe panu Zbyszkowi - kto zabroni PiSowi promować tylko swoją partię przed kolejnymi wyborami? To według ciebie będą media PUBLICZNE, czyli obiektywne?
Trzeźwo myślący10.01.2016, 16:50
Ja się wcale nie dziwię Pani Danucie Balcerzyk że protestuje przeciwko odzyskiwaniu mediów przez Polaków. Przecież Pani Danusia to germanistka władająca niemieckim lepiej jak polskim....Zapewne myśli nawet po niemiecku.
Loco10.01.2016, 16:37
@janicek
Odpowiem w twoim kulturalnym stylu: "daj se na wstrzymanie i przestań pi...lić" te teorie spiskowe zasłyszane w radyjku. Nie masz zielonego pojęcia o polityce światowej. Unia euro-amerykańska to konieczność w obliczu rodzących się potęg ekonomicznych w innych rejonach świata. Oczywiście że muzułmanie są zagrożeniem dla Europy, ale z ujemnym przyrostem naturalnym zachód musi importować pracowników, bo ktoś w tych fabrykach, sklepach, urzędach i szpitalach musi pracować. Niemcom na dzień dzisiejszy brakuje 600 tys. pracowników dlatego Merkel przyjmowała uchodźców, ale teraz mają z nimi problemy. Nam na szczęście to nie grozi póki co. A co do końca UE, to chyba żartujesz. Czas bardzo szybko zweryfikuje twoje błędne poglądy. Jesteśmy członkiem UE i módl się żeby tak zostało i żeby twoi idole, pieniacze z pisu nie zaprzepaścili szansy na wypłatę Polsce 20 MILIARDÓW euro z kasy UE w latach 2016-2020. Jak Niemcy stali się taką potęgą jaką są dziś? Ano dzięki wpompowanym przez amerykanów miliardom dolarów po II wojnie. Czy myślisz że Polska po 50 latach komuny podźwignie się bez pomocy? Jesteśmy jeszcze za słabi, żeby walczyć z UE, z Rosją, z wszystkimi dookoła i liczyć na USA, które ma nas gdzieś, co pięknie pokazują dalej obowiązujące wizy.
baciok@10.01.2016, 16:27
Panie i Panowie po co te napinki. Wygrał PiS, ma większość i robi co chce Takie ma prawo. Ja osobiście czekam na pińcet dla moich wnuków. Pare ładnych tysiaków rocznie wpłynie, pojadą se na Kanary całą rodziną.
Tak że uważam że Program PiSu programem narodu.
Osobiście jestem za a nawet przeciw (jak mawial pewien klasyk przemian).
Teraz ide na mecz Podhala, a potem sie wódki napić)
mieszkaniec10.01.2016, 16:25
@ Boy
Skoro tak lubisz pytać to ja spytam ciebie: a gdzie był twój ukochany prezes 13 grudnia 1981r i w latach następnych stanu wojennego, bo jakoś w internie go nie było. Taki z niego był wielki opozycjonista, że nawet go internować nie chcieli, teraz odreagowuje swoje frustracje.
Romek10.01.2016, 16:21
śmiać mi się chce z tego KOD - to się powinno nazywać Komitet Przeciwników Demokracji.

Czy chcecie czy nie, PIS wygrał DEMOKRATYCZNE wybory. To znaczy, że naród dał im mandat do rządzenia, i prezydentowi i w sejmie. A to również znaczy, że mogą robić (niestety) co chcą bo taka była wola wyborców.

Jakiekolwiek protesty to jest atak na demokrację w Polsce. Żałosne jest bronienie skompromitowanego Trybunału (pamiętacie OFE?) i bieganie na skargi do Niemiaszków.

Inna sprawa, że PIS-owski trybunał też będzie polityczny i nei lepszy od tego co jest. Niestety wygrał PIS - partia lewicowa (kto nie wierzy,niech przeczyta program polityczny) a żadna partia prawicowa nie weszła do Sejmu. Czyli mamy w perspektywie dalsze rozdawnictwo, pompowanie przywilejów socjalnych i podnoszenie podatków. Ale takie są uroki demokracji - Polakom tak pasuje i należy to uszanować.
pol10.01.2016, 16:21
Czy tym starym ludziom poprzewracało się w głowie? Słyszałam,że dali im dorobić do emerytury. Jeszcze nie wiedzą kto będzie zmieniony a już protestują.Przegnać takich i niech wynoszą się z Podhala.
Cichociemny10.01.2016, 15:52
To są wypierdki Polskiego społeczeństwa !
@ Benek10.01.2016, 15:51
W Nowym Targu wyjazdy do Krakowa i Warszawy organizuje szefowa TR. Takim granatowym busem . Pod Biedrą mają zbiórkę. Zakopane się odezwało super.
Benek10.01.2016, 14:35
Szkoda że za późno się dowiedziałem bo byłbym się zjawił z kilkoma co najmniej znajomymi z NT. Trzeba odwagi aby publicznie pokazać, że nie wszystkim PISowska propaganda wyprała mózgi. Sądząc po komentarzach na Podhalu większość kupiła ciemnotę wciskaną przez Kurskich, Błaszczaków, Brudzińskich, Kempę i resztę służących prezesa.
Ale dzięki Bogu nie wszyscy dali się ogłupić.
arnika10.01.2016, 14:30
Loco dostał SMSa, że Kaczyński to rusofil a do tej pory twierdził, że chce wywołać wojnę z Rosją. Czy lemingi to totalni paranoicy, czy liczą na na amnezję "ciemnoty"?
hk10.01.2016, 14:19
KODowska ciemnota z pod płota
Faraday10.01.2016, 14:17
NO,NO- CENTRUM CIEMNEGO LUDU SIE ODZywa-coż sie dzwic potomkom goralenvolku- kazdej władzy w tyłek włażą odHansa Franka po Bieruta - po co im wolne media ? faraday
Wstyd10.01.2016, 14:08
Wstyd dla calego podhala za takich obroncow demokracji! Zenada
Piotrek10.01.2016, 13:40
Popieram. Byłem już dwa razy w Krakowie z Aśką z TR z Nowego Targu, Łapy precz od mediów. To wam się nie uda. Brawo Zakopane.
Bond10.01.2016, 13:30
Czy w związku z tym kanały TV publicznej będą KODowane?
ppf10.01.2016, 12:55
Jakie wolne media ? byłego prezydenta nie wolno było spytać o związki WSI fundacje pro Civili ktoś oglądał jego zeznania przed sądem ?
Pamietacie jak dziennikarka póbowała zabrać ksiązke Sumlińskiego Niebezbieczne Związki Bronisław Komorowskiego ,kandytowi na prezydenta Grzegorzowi Braunowi
A wasz lider KOD-iarze zamiast obroną demokracji zajmie się dziećmi ,bezrobotny informatyk , czy leser ?
Boy10.01.2016, 12:41
Ciekawe czy Na tych protestach Kodu zbierane sa pieniądze dla pana kijowskiego bo podobno zalega z alimentami pewnie wszystkie pieniądze przekazuje na obronę demokracji
Anty Kod Nowy Targ10.01.2016, 12:18
Widze ze sama młodzież pikietuje ;) hehe
Brawo KOD10.01.2016, 12:17
Jak powiedział wieszcz: ciemny lud wszystko kupi (szczególnie ten z Podhala). I po to im te media!
bociek10.01.2016, 12:15
niemieckie media w polsce bronia sie przed urwaniem wplywow po prostu.
bociek10.01.2016, 12:14
dziadek w zomo, synek w kodzie .
Boy10.01.2016, 12:08
Afera hazardowa ! Według prokuratury sprawy nie było
Afera podsłuchowa ! Nikt nie poniósł konsekwencji
Afera colloseum ! Straty 430 mln zł
Afera paliwowa ! straty 2,5 mld zł
Afera fozz ! 354 mln zł strat
Afera amber gold ! 851 mln zł strat
Juz nie wspominam o stadionowej, stoczniowej, autostradowej, akta i wielu innych !
Gdzie był wtedy KOD ???????
Smok Patriota - kocham Polskę nie żydostwo10.01.2016, 11:57
Gnoje, szmaciarze i antypolacy mają to do siebie, że chętnie ciągną na spędy /.../

Przesadziłeś Smoku. :) Moderator.
polak10.01.2016, 11:50
Jedna banda zastąpiła drugą bandę i tylko naiwnaicy nic nie rozumiejący myślą żę oni walczą o lepszą Polskę tymczasem obie bandy walczą o stołki dla siebie a nade wszystko o kase dla siebie i znajomych.Nas czyli obywateli mają głeboko w d...ie.
KOD Nowy Targ10.01.2016, 11:31
Pojechaliśmy do Krakowa. Następnym razem jesteśmy z Wami.
vv10.01.2016, 10:45
"Obrońcy demokracji" czy chociaż potraficie wymienić kilka nazwisk założycieli KODu? Czy wiecie kim są? Jaka jest ich przeszłość co robią? kto za nimi stoi i popiera?
Proponuję się zapoznać, może wtedy otworzą się Wam oczy.
Pozdrawiam
Rasita, ksenofob itd....
elka10.01.2016, 10:42
musimy się bronić przed dziadkiem Kaczyńskim
stan10.01.2016, 10:36
Wiem, że mój komentarz się nie ukaże /.../ Znaleźli się obrońcy demokracji od siedmiu boleści. Raczej Ci co myśleć nie potrafią.

Przypominam o regulaminie. Moderator.
fan politycznej propagandy10.01.2016, 10:35
wyłączcie TV, bo sprali wam tak mózgi że aż mi jest was żal.

no i podstawowe pytania do was... gdzie byliście jak :
- PO zamykało i sprzedawało Polskie kopalnie?
- znikło 150 mld z OFE?
- była afera podsłuchowa?
i wiele wiele innych spraw szkodzących Polsce?
gdzie byliście wtedy?????????
agent_xyz10.01.2016, 10:23
A jak tam na stronie głównej Transparency International (TI)? Czy dalej każdy kraj świata ma na swoim terytorium siedzibę TI, a jedynie Polska nie? Czy to prawda że rolę komórki TI w Polsce pełni Fundacja Batorego (o zgrozo!)? Powierzenie zadania walki z korupcją w Polsce Fundacji Batorego to jest tak jakby ktoś powierzył lisowi zadanie pilnowania kur, dał mu klucze i postawił go przy klatce z kurami, ha, ha, ha. To rząd Platformy Obywatelskiej wyprosił w listopadzie 2011, tuż po wygranych wyborach TI z Polski! Natomiast jedynym, podkreślam: jedynym!, sposobem zmiany trendu w sondażach dla PiS jest nakrycie popełnianych przez tę partię afer gospodarczych, które niechybnie nastąpią. W kraju PiS ma niestety wszystkie instytucje antykorupcyjne w swoim ręku, czy uważacie że Fundacja Batorego cieszy się Polsce autorytetem by skutecznie walczyć z korupcją? Bo ja śmiem w to wątpić. Do zakopiańskich elit: dlaczego nie wychodziliście na ulice gdy rząd Tuska pozbawiał Polskę obecności Transparency International? Dlaczego TI działa bez problemu cały czas na Czechach, na Węgrzech, w Szwecji, a jedynie w Polsce jest reprezentowana przez Fundację Batorego? Tylko przez ujawnianie afer gospodarczych (które będą, sto na sto) można obniżyć notowania PiS w sondażach, a to ujawnianie jest wielce teraz utrudnione.
miotonik10.01.2016, 10:10
LOCO oświecona,myślisz,że jak zasłonisz to polskie g.flagą unijną,to wszystko ok.Polska dla wybranych a reszta harować za granicą,albo tu zasuwać na śmiesznych umowach,jak żeś się już sprzedała,to wyjazd do Warsiawy,do swoich,od.się od Górali
Janosik10.01.2016, 09:56
Do zwolenników KOD.
Przypomnijcie sobie jak wyglądał ostatni Sylwester w Polsce. W dużych miastach wielkie imprezy na powietrzu, gdzie tysiące ludzi bawiło się bezstresowo.
Później zapoznajcie się z tym, jak Niemcy obchodzili Sylwestra.
Wtedy może zrozumiecie do jakiej demokracji doprowadziłaby na PO jakby dalej rządziła. To, że PiS wygrało wybory to chyba spowodował sam Bóg. I powinniście za to dziękować a nie urządzać żałosne szopki w postaci Komitetu Obrony D.py!
Jak wygląda ta organizacja od środka można przeczytać w dramatycznym liście koordynatorki KOD na Warmię i Mazury.

W wyszukiwarce prosze zapodac
Dramatyczny list byłej koordynatorki KOD-u na Warmię i Mazury
Joaska10.01.2016, 09:42
Zakopane liczy ponad 27500 ludności - 50 osób manifestujących. O czym to świadczy? Ciekawe, czy będziecie mieli odwagę opublikować ten post.
janicek10.01.2016, 09:34
Loco daj se na wstrzymanie i przestań pi...lić niemiecką propagandą. USA przystępują do ręcznego rozwalenia UE i ukarania Niemców za ekonomiczne podskakiwanie. Waszyngton nie będzie tolerował żadnej konkurencji w Europie. Gwoździem do trumny UE są muzułmańscy imigranci napędzani do Europy przez Turcję starego sojusznika USA. Waszyngton chce zmusić Brukselę do zgody na przyjęcie Turcji do UE i wtedy dopiero zacznie się taniec u nas. 60 mln muzułmanów ma napłynąć do UE w ciągu najbliższej dekady. Mówi się o tym już otwarcie. I to będzie koniec UE. I bardzo mnie to cieszy. A Kaczyńskiemu i PiS to może skoczyć. Dopóki realizują interesy USA mogą robić co chcą i nikt im nie przeszkodzi. USA decyduje o przyszłości Europy a nie śmieszni demonstranci za niemieckie pieniądze.
agent_xyz10.01.2016, 09:09
Loco: OK, też zgodzę się co do niebezpieczeństwa związanego z PiS i od siebie dodam że największą piętą Achillesa tej partii są deficyty intelektualne u samych posłów i innych liderów PiS (oni w PiS są za słabi intelektualnie żeby temu wszystkiemu sprostać, sytuacja ich przerasta, i tak paradoksalnie to ja czekam tylko żeby jak najszybciej pojawiły się jakieś giga afery w rodzaju tej z Amber Gold dla Tuska i PO, to tak samo im prędzej nakryją giga aferę u Kaczyńskiego i PiS tym lepiej, a jestem pewien że tych skandali gospodarczych będzie bez liku). Natomiast niedopuszczalne jest atakowanie rządu zanim cokolwiek jeszcze uczynił. Media publiczne ma kontrolować rząd, a to że się przegrało wybory nie upoważnia do takich cyrków (czy PO zdaje sobie sprawę do czego wzywa np. p. Schetyna? Do wyprowadzenia ludzi na ulicę? Czy oni tam w PO rozum potracili? Toż to PiS ma u siebie te wszystkie związki, kartele, grupy szturmowe, nagłośnienie, transparenty, hasła, i co najważniejsze ludzi gotowych demonstrować - to co zrobił p. Janusz Majcher to jest skrajna nieodpowiedzialność gdy przyłączył się do tego niemądrego protestu).
oświeceni i ciemnota :)10.01.2016, 09:05
A któż to inny jest, jak nie Żydokomuna. Tak własnie w 1968 roku była rzekomo obrona spektaklu teatralnego, a naprawdę chodziło o władzę miedzy frakcjami w PZPR (puławianie-Żydzi mieszkający na ul.Puławskiej i natolińczycy-Polacy z Natolina, inaczej "Żydy i chamy).Żydzi stracili władzę bo w Moskwie popierano natolińczyków.jedni wyemigrowali, drudzy wtedy zaczęli zwalczać komunizm, wymyślać demokrację, zakładać KOR-y właśnie i przewodzić strajkom.Tak było do 1989 roku, do układów z Magdalenki.Od tamtego czasu znowu rządzili Polską opowiadali Polakom głupoty (że jesteśmy na dorobku i rozsprzedawali kraj).Masowo zaczęli wracać do Polski (Smolar-fundacja Batorego,Zandberg-partia Razem), Polacy zaś masowo emigrować.Kaczyński był przeklinany i wyszydzany od czasu kiedy odszedł od Wałęsy.Te zmagania trwały do czasu wygrania przez PiS wyborów.Dzisiejsza walka jest między opcjami:narodową Kaczyńskiego a opcją:rozmycia Polski w nowym Związku Sowieckim jakim jest UE, a tam poparcie mają puławianie.Widać wyraźnie kto przewodzi tym demonstracjom, co to są za twarze i nie sposób nie wyciągać takich jak napisałem wniosków.I proszę nie pisać o jadzie, ksenofobii, niechrześcijańskich postawach,rasizmie,etc.etc.Poseł Nowoczesnej, niejaki Mieszkowski (ten od porno w tetrze), gdy mu zwrócono uwagę na niestosowny stój w sejmie, wrzeszczał, że to" rasistowska ocena po wyglądzie".Wiem, że ci," co to ich nie ma" chętnie zaśpiewaliby Polakom tą zwrotkę z Wesela.

P.s.
Polecam książkę:Mariana Miszalskiego "Żydowskie lobby polityczne w Polsce"
Leszek10.01.2016, 08:53
John Swinton redaktor naczelny NY Timesa mówił "... Dziennikarski interes polega na niszczeniu prawdy, na świadomym okłamywaniu, znieważaniu, warowaniu u nóg bogactwa oraz na sprzedawaniu własnego kraju i swojej rasy za kawałek chleba powszedniego".
Jeden z niewielu który powiedział na czym polega wolność mediów.
Rodzic10.01.2016, 07:15
Loco - leming i wszystko jasne po twym wpisie. Nic nie rozumiesz albo jesteś przy korycie. Siejesz propagande a fakty sa takie ze np po 2 mcach będę decydował czy moje 6 letnie dziecko wyślę do szkoły. Itp , to gdzie była demokracja za PO . To ja już wolę dyktature za PIS niż ta demokrację za PO. A dlaczego nie pokazywali rozprawy Komorowskiego w mediach? Dlaczego Owsiak wyrzucił dziennikarza z konferencji za zadane pytanie? To jest demokracja ? Pytam sie. Takich pytań jest wiele. Dokładnie od 2006 roku sialiscie nienawiść do Pis teraz zbieracie to co zasialiscie , zdziwiony? No ale leming zawsze zdziwiony he he . Idz na narty , zadzial i dluga otwarte może cie popusci .
bless
Partyzant10.01.2016, 07:15
Niedobitki i dzieci komuny.....Na niebieskiej smyczy unii....Prawie wszystkie media,gazety TV są niemieckie i piszą to co chcą wam wpoić....Niezbyt skomplikowane podejście psychologiczne jak omamić głupiego polaka siedzącego przed TV.
Komitet Obrony D....y10.01.2016, 04:26
Żałosna pikieta,żałośni uczestnicy!!Ech!!Co się to porobiło niektórym ludzikom!!
hahaha10.01.2016, 01:55
hehehe więcej komentujących niż pikietujacych
Loco09.01.2016, 23:19
Ludzie wy macie jakieś poważne problemy pod sufitem. Co komentarz, to "żydo-komuna", to znowu komuniści, lemingi, to obelgi i bluzgi. To jest ta pisowska lepsza jakość pozbawiona jadu? Te brednie powtarzane przez was po mistrzach propagandy z PiS-u to ma być prawda? Czy nie macie krzty własnego rozumu? Czy znowu Podhale musi być ostoją ciemnoty? Przywołujecie czyny PO z przed lat. Ale naprawdę wierzycie że to co się dzieje dzisiaj to naprawa Polski i PiS postępuje lepiej niż PO? Że Kaczyński wygasza państwo demokratyczne i wypycha nas z Unii w objęcia Putina bo kocha Polskę? Nie pamiętacie już jak się żyło w komunie pod radzieckim butem? Za tym tęsknicie? Żebyście nie musieli za chwile powiedzieć sobie "miałeś chamie złoty róg, teraz ostał ci się jeno sznur"!
janosik09.01.2016, 23:12
Polacy wybrali PIS a wy jesteście tą RESZTĄ
hmm09.01.2016, 22:50
zośka...polska języka trudna języka? Popatrz *** na swoje błędy lepiej...
wtf09.01.2016, 22:48
MIescon idź kup sweterek..."obrońco" antypolskiej telewizji i koryta resortowych dzieci.
hmm09.01.2016, 22:45
jula ty coś z głową masz? Czy natury jesteś zdrajczynią Polski?
1968 rok się kłania09.01.2016, 22:32
Mają Izrael, niech zostawią Polskę !
zako09.01.2016, 22:30
Zbierzcie sie lepiej i postarajcie o lepsze powietrze. Bez TV można żyć bez powietrza niebardzo.
doMIescon09.01.2016, 22:21
przez ostatnie osiem lat nie słyszałem tyle o nowych ustawach (nie ważne czy dobrych, zależy od poglądów) co przez te 2 miesiące. Nie jestem zwolennikiem PiS i nie głosowałem na nich, ale jak większość Polaków którzy mają własny rozum (do których ty nie należysz) miałem dość ciągłych afer, spisków i układów. Wiesz kto najbardziej się buntuje i najgłośniej teraz protestuje, organizuje manifestacje itp?? Najchętniej angażują sie w to osoby mające wiele do stracenia (ludzie, firmy uchylające się od płacenia podatków), wiele instytucji które bez tamtych układów w końcu przestaną istnieć i skończy się ta propaganda. Gdzie są 2 mld zł które miały być wydane na gazociąg, a które się rozpłynęły?? Taki właśnie był tamten rząd, a ty gdzie masz rozum jeszcze ich broniąc! Mógłbym do rana pisać o aferach związanych z tamtym rządem, ale szkoda mi czasu na takich niedobitków, ważne że większość zrozumiała.
za miedzy09.01.2016, 21:48
Żenada! to jest wasz autorytet: elity zakopiańskiej. Przemyślcie co robicie dla swoich potomnych ze swoich rodzin-" nowoczesną"- targowicę? Na nowy rok zycym wom zdrowia na umyśle haj!
ABC09.01.2016, 21:43
Uważacie, że ludzie są tak głupi, że nie umieją policzyć ludzi na zdjęciu. Ale ludzie dobrze widzą, gdzie jest manipulacja. Dlatego koledzy manipulatorzy jesteście w demokracji potrzebni.
ABC09.01.2016, 21:37
Józef Słowik - dziennikarz onet. I wszystko jasne. Cudotwórca od rozmnażania manifestantów. Onet - wolne medium? Ha ha!
ABC09.01.2016, 21:33
Nauczcie się liczyć - było 38 osób.
agent_xyz09.01.2016, 21:31
A co jest złego w tym że rząd chce mieć jakąkolwiek w ogóle możliwość wpływania na opinię publiczną za pomocą mediów? Około 80% mediów znajduje się w prywatnych rękach i te prywatne media nie podarują rządowi żadnej wpadki, zaręczam. Natomiast żaden rząd nie może sobie pozwolić na to żeby pozbawiono go możliwości przekazania społeczeństwu swojej własnej wersji wydarzeń - bez przesady! Prędzej nazwałbym zamachem na wolność mediów to co te 50 osób robi, bo ich działania zmierzają do tego żeby rząd polski nie miał możliwości kontaktowania się z wyborcami.
...09.01.2016, 21:26
Jak chcą wolnych mediów to dlaczego burzą się, że ktoś zdjął ich ekipę? Media będą wolne gdy nie będą w części w rękach państwa i zniknie komunistyczny twór zwanym Krajową Radą Radiofonii i Telewizji.
niepetu- swetru09.01.2016, 21:19
Kto to podał że było ponad 50 osób ja doliczyłem się tylko 38 no to wiadomo jakim sposobem podaje się że w W-wie demonstrowało 20- 50 tyś
Góral z Dunajca09.01.2016, 21:09
Jakie wolne media??? to niemiecko-żydowskie pier....-e !!!Zakopiański kod to byli ub-ecy,ormowcy i komuchy z różnych czasów!!!!Przybłędy !!!!
zakopianin09.01.2016, 21:07
hehe same dziadki tylko przyszły hehe i po co się chyba ośmieszyc PeOwcy
I prosze niemówić że zakopane popiera tylko garstka ludzi z zakopanego co przyszła a reszta widać że mają inne poglądy pani Danuto..sam jestem zakopiańczyk i bym nieposzedł
macher09.01.2016, 20:27
Za komuny śpiewali międzynarodówkę ruską, teraz śpiewają międzynarodówkę brukselską.
Leszek09.01.2016, 20:22
Jestem za tym by media były polskie a nie polskojęzyczne. Dla mnie może WAS nie być, kłamiecie i szargacie dobre imię wielu ludzi. Potraficie zgnoić każdego. Media to takie jak mówił John Swinton "...Jesteśmy tylko wasalami bogaczy za kulisami, oni pociągają za sznurki, a my tańczymy. Nasze talenty, nasze możliwości i nasze losy są własnością innych. Jesteśmy intelektualnymi prostytutkami.?
anonim09.01.2016, 20:14
Żal patrzeć , ale to dobrze świadczy ,że tylko 50 osób a reszta trzeźwo myśli
Korwinedes z Mykken09.01.2016, 20:09
Przyszło przynajmniej 1000 osób
Przeciwniczka KODu09.01.2016, 20:08
Mam pytanie do Państwa, którzy wyszli na ulicę, gdzie wszyscy byliście przez ubiegłe 8 lat kiedy z tv sączył się jad i dalej to samo. Dlaczego nikt nie bronił trybunału gdy PO zrobiła zamach na trybunał w czerwcu wiedząc, że przegra wybory. Może byliście za granica, na wczasach czy na zmywaku? Wyjście na ulicę to poważna sprawa, kogo chcecie na własnych plecach wypromować. Rząd ma jaja i chce nam przywrócić godność, ślebode i nie przeszkadzajmy gdy chce nas podnieść z kolan w własnym kraju.
Władysław09.01.2016, 20:08
Nie pamięta Wół jak cielęciem był.Moglibyście nie kompromitować miasta Zakopane i porządnych obywateli , wstyd i hańba.
baciok@09.01.2016, 20:04
Niech sobie protestują. Kto rządzi tego telewizja.
Ja zaprotestuję jak PiS zechce wprowadzić opłatę audiowizualną za te badziewne media.
Bul po oderwaniu09.01.2016, 19:57
W Niemczech są najbardziej wolne media na świecie,szczególnie po tych ukrywanych gwałtach w Sylwestra,może tam jedzcie protestować.
hej!09.01.2016, 19:52
Żal.
Nowy Targ śmieje sie z Zakopca.
W NT przynajmniej protestują przeciw imigrantom... za kodem to sie nikt nie wychyli bo nie chce po łbie oberwać :)
sys09.01.2016, 19:46
szkoda ze jak po rzadzilo to zescie nie protestowali xd
z Podhala...09.01.2016, 19:24
Jestem ciekaw czy choć jedna osoba z protestujących ( nie tylko w Zakopanem) wie o co protestuje ?. T.Lis w Wa-wie mówił że to zamach na demokrację i wolne media a w rzeczywistości protestował nad czymś innym. Bo za każdy odcinek swojego programu w TVP dostawał 110 tyś zł a były ich 3-4 na miesiąc. . Ale o tym protestującym ludziom już nie powiedział. Wiecie kogo i czego bronicie? .
Podobnie jak z Trybunałem . Sędziowie TK spotykają się 3 razy w miesiącu i zarabiają 22 tys nikt nie może ich zwolnić przed upływem 9 lat. Jeśli wymiar sprawiedliwości i sędziowie mają znikomy procent poparcia w społeczeństwie to czemu grupa ludzi ich broni wychodząc na ulicę. Czy ktoś zna choć jednego sędziego z TK?.
Nie jestem za PiS'em bo oni też popełniają błędy ale mam dość afer poprzedniej koalicji . I mediów które afery zamiatarka pod dywan.
Ps. Dlaczego nic nie słychać w Mediach o Olechowskim i skażenia wody w Kościelisku ?. Wolne media...
zośka09.01.2016, 19:14
Panu Skała:) zamiast gwizdac na legalnie demonstrujacych obywateli miasta Zakopane tudziez Polski( czy sie to Panu podoba czy nie ), proponuje zakupic słownik ortograficzny, poniewaz PRAWDZIWEMU POLAKOWI nie godzi sie robic tak istotnych błedów ortograficznych....BRAWO DLA ODWAZNYCH !!!
Diana09.01.2016, 19:12
pani Danuto jakos za poprzedniej władzy pani nie protestowała,,,,
a teraz takie larum podnosicie,,czyz obecny rzad nie ma prawa wybrac sobie swoich ludzi a nie tych co dalej beda mówic na antenach to co im SWOI każą,
,??
moze troszeczke damy wolnosci mediom ,a nie robimy głupot
kandydat do szopki09.01.2016, 19:07
Naliczyłem tych klaunów i cudoków około 22 . Nie mają co robić w domu bo śniegu nie ma i nie trzeba kidać . Siedzą w blokach to z nudów trza coś robić , a jak jeszcze tym manifestantom płaca , za to krzyczenie i gębowanie , to ja sam bym się załapał , ale nikt nie puści pary , kto i gdzie werbuje do tych szopek.I tak to jest, ojca nie ma , a dziecko jest .A alimentów to nie ma kto zapłacić . To jest draństwo
Człowiek09.01.2016, 18:59
Niech żyją lemingi. Pytanie do nie wiem sadu prokuratury. Dlaczego prezes KOD nie siedzi w więzieniu za nieplacone alimenty? Znam takich co mieli parę stowek alimentów i siedzieli np 3 mce. O co te lemingi walcza ? O nie płacenie alimentów? Najlepiej narobić *** i nie płacić. Czyste złodziejstwo.
Ja09.01.2016, 18:19
To jest po prostu karygodne ,że tym wszystkim KOD- wcom trudno pogodzić się z utratą koryta pełnego dobrego i dostatniego życia będąc biernym i mizernym polakiem.Czekałem 58 lat by Polska była dla polaków Polska.Teraz się spełniają moje oczekiwania.
MIescon09.01.2016, 18:16
Żałuję, że nie wiedziałem i że mnie tam nie było.
@??
Nie znam p Danuty, ale śmieszny to ty jesteś człowieczku skoro nie widzisz co się dzieje. Czytałeś nową ustawę? Widzisz kto został prezesem TV? Co chcesz z poprzednią "ekipą" porównywać? Tak bardzo jeszcze nigdy w ciągu ostatnich 25 lat niezależność mediów nie była ograniczona. Od dzisiaj służą "biało-czerwonej drużynie", która buduje swoje pislamskie państwo, dla swojaków: członków PiS, pisaków i sukienkowych.
Co się stało ?09.01.2016, 18:14
Boicie się pokazać zdjęć ? Rodzinki komunistyczne , nie będą miały co jeść :)
mm09.01.2016, 18:00
lepsze media rządowe niż niemieckie:)
pyzdra09.01.2016, 17:43
Im więcej takich protestów, tym bardziej jestem przekonany, że sprawy w Polsce idą w dobrym kierunku.
elka09.01.2016, 17:42
o wlme media trzeba było walczyc juz dawno
obserwator09.01.2016, 17:41
Śmieszność tych ludzi nie zna granic... Ja pytam gdzie byli 8 lat temu gdy w ciągu jednej nocy PO zwolniło kilkudziesięciu niewygodnych dla nich pracowników radia i tv. Oszczedzili tylko pana Pospieszalskiego. Czy pan Majcher musi być ikoną osoby oderwanej od koryta??? Widocznie tak. Przecież to niepoważne spotkanie miłośników korytka dojnego. A cóz sie tym ludziom dzieje?? Czy niejakiej pani Danucie wyłonczono telewizor?? Czy coś sie zmieniło?? Niechże się stukna lewicowe oszołomy w czoło zanim się ośmieszą . 50 rozchisteryzowanych miłosników dojenia koryta sie spotkało i co??? Myśleli że Podhale zwojują?? A czyż wybory do parlamentu były nie demokratyczne?? o co im chodzi. Każda demokratycznie wybrana władza ma obowiązek wywiązać sie z obietnic. Jedną z takich obietnic był porządek w tv. Może pora następnym razem pogonić to zdradzieckie lewactwo. Niech jadą do Brukseli sie poskarżyć. Donosiciele. Na tyle ich stać. Siać zamęt protestować o byle co aby ino był zamęt i donosić szanownej Komisji Europejskiej jacy to oni biedni i pokrzywdzeni bo im ryjki od koryt oderwano. To sie nazywa zdrada stanu!!! Już raz w Polsce była Targowica wiec pora pogonić tą współczesną Targowice KODziarzy
amigo09.01.2016, 17:32
Mało tych zakopiańskich obrońców koryta nie mogę się doliczyć tych 50 osób.Należało zaprosić na ten spęd naczelnego alimenciarza ma tylko do spłaty ok. 100000zł może machero by mu w tym pomógł skoro ten z nowoczesnej petryniusz nie jest skory do tego
Wystarczą nam skutki KOR-u09.01.2016, 17:24
Niech lepiej zrobią kwestę na alimenty dla dzieci swojego idola. On tak pokochał wolność, że nawet porzucił dzieci (jak w radzieckiej demokracji, są niczyje).Jego idol, Karol Marks też nie interesował się swoimi dziećmi.
jula09.01.2016, 17:23
Szkoda że nie wiedziałam, bo dołączyłabym chętnie ze znajomymi z Nowego Targu.

Do Skały. Chucpę to ci PiS wkrótce urządzi chłopie, żę jeszcze zatęsknisz za starymi czasami
Skała09.01.2016, 17:11
Szkoda, że nie wiedzieliśmy wcześniej. Na pewno przyszlibyśmy POGWIZDAĆ ! Takie chucpy to się w Warszawce robi, a nie w Zakopanem. Kupa śmiechu.
??09.01.2016, 16:56
Pani Danuto, a czy poprzednia władza nie robiła dokładnie tego samego?? Jest Pani śmieszna.
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl