Zakopane zamierza jeszcze bardziej promować się na zewnątrz. Dlatego właśnie władze miasta wspólnie z nowym szefem Biura Promocji Zakopanego - Robertem Puchem - zdecydowały się na kampanię w jednej z ogólnopolskich stacji telewizyjnych.
- Na razie rozeznajemy oferty poszczególnych stacji telewizyjnych - mówi burmistrz Leszczek Dorula. - Głównym wyznacznikiem przy wyborze stacji telewizyjnej będzie cena, za jaką takie spoty będziemy mogli wyemitować.Do tej pory Biuro Promocji Zakopanego płaci za emisje, co tydzień w Telewizji Kraków programu „Pod Tatrami”. Koszt 8-minutowego materiału, który emitowany jest również w TV Polonia, to blisko 200 tys. rocznie. Burmistrz Leszek Dorula chce jednak zmienić formułę nagrania. - Powinno znaleźć się tam więcej zapowiedzi, czyli tego co będzie działo się w Zakopanem, a nie relacji z tego co miało już miejsce - przekonuje Leszek Dorula.
Już niedługo program „Pod Tatrami” ma być też emitowany w Internecie.
js/