12.01.2016, 18:51 | czytano: 2244

Zakopane stawia na reklamę w telewizji

Zakopane zamierza jeszcze bardziej promować się na zewnątrz. Dlatego właśnie władze miasta wspólnie z nowym szefem Biura Promocji Zakopanego - Robertem Puchem - zdecydowały się na kampanię w jednej z ogólnopolskich stacji telewizyjnych.
- Na razie rozeznajemy oferty poszczególnych stacji telewizyjnych - mówi burmistrz Leszczek Dorula. - Głównym wyznacznikiem przy wyborze stacji telewizyjnej będzie cena, za jaką takie spoty będziemy mogli wyemitować.
Do tej pory Biuro Promocji Zakopanego płaci za emisje, co tydzień w Telewizji Kraków programu „Pod Tatrami”. Koszt 8-minutowego materiału, który emitowany jest również w TV Polonia, to blisko 200 tys. rocznie. Burmistrz Leszek Dorula chce jednak zmienić formułę nagrania.

- Powinno znaleźć się tam więcej zapowiedzi, czyli tego co będzie działo się w Zakopanem, a nie relacji z tego co miało już miejsce - przekonuje Leszek Dorula.

Już niedługo program „Pod Tatrami” ma być też emitowany w Internecie.

js/
Może Cię zainteresować
komentarze
Rak12.01.2016, 22:47
W NT jest taki sam smog!
Partyzant12.01.2016, 22:40
10 minut dla Zakopanego juz minęło,tu juz nie ma nic.Sam osobiście juz jeżdżę w zimie i lecie do Krynicy czy Muszyny.Zakopane przejmie Tesco i zasypie śmieciami.....
fgjtru12.01.2016, 21:46
Promować lepszy smog od krakowskiego.
natkaszczerbatka12.01.2016, 21:10
haha dobry tekst z tym smogiem ;] ale to prawda
marcin12.01.2016, 20:52
a kto dziś ogląda TV? Powinni raczej zainwestować w jakąś społecznościową kampanię na Snapchat, który będzie liczył się w 2016
xxx12.01.2016, 19:12
przepraszam - a co wy chcecie więcej pokazać?
Krupówki się już "zmęczyły", zostaje smog ?
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl