12.01.2017, 12:40 | czytano: 6044

ONR-owcy ukradli i spalili baner KOD Podhale

ZAKOPANE. Zakopiańska policja postawiła już zarzuty jednemu ze sprawców kradzieży i zniszczenia mienia w postaci baneru podhalańskiego oddziału Komitetu Obrony Demokracji. Zakopiańczyk przyznał się do winy.
Do zdarzenia doszło podczas zgromadzenia, które miało miejsce w środę po południu na zakopiańskich Krupówkach. Według członków KOD-u sprawców, którzy wyszarpali dwóm kobietom transparent z napisem „KOD Podhale”, było dwóch.
- Staliśmy przy oczku wodnym na Krupówkach rozdając kanapki w ramach, jak to nazwaliśmy „puczu kanapkowego” – relacjonuje całe zdarzenie Bogdan Palijczuk z zakopiańskiego KOD-u. - Nagle do dwóch pań, które stały z naszym banerem podbiegło dwóch osiłków, którzy wyszarpali im go. Mężczyźni zaczęli uciekać w stronę Równi Krupowej. Natychmiast zareagował obecny na miejscu patrol policji. Z takim zachowaniem się jeszcze nie spotkaliśmy, to było chuligańskie zachowanie, ale czego można się spodziewać po członkach takiej organizacji, jakim jest ONR. Pierwszy raz spotkaliśmy się z taka agresją.

Krzysztof Waksmundzki, rzecznik zakopiańskiej policji, potwierdza, że wczoraj ok. godz. godz. 14.15 policyjny patrol zatrzymał w bezpośrednim pościgu jednego ze sprawców kradzieży baneru.

- Zatrzymany mężczyzna, który jest mieszkańcem Zakopanego, będzie odpowiadał przed sądem grodzkim za zakłócenie legalnego zgromadzenia oraz kradzież transparentu wartego według organizatorów 300 zł – mówi Waksmundzki. – Mężczyzna podczas przesłuchania przyznał się do winy. Trwają ustalania personalia drugiego ze sprawców, który uciekł.

Na swojej stronie ONR – Podhale, jeden z członków potwierdza i opisuje całe zdarzenie, a zgromadzenie „Kodowców” określa „spędem komuchów”. Według działaczy Obozu Radykalno - Narodowego baner został spalony (na zdjęciu).

js/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
115KM14.01.2017, 21:46
Pisowcy - będziecie oknami uciekać.
Świstak sadełko14.01.2017, 10:24
Kleopatra: Pewnie o te zwoje chodzi . Ha ha ha. Do prowadzenia działalności niezbędne.
narodowiec13.01.2017, 19:12
Gonic tych pisobolszewików, a kibolstwo onerowskie do pierdla.
kleopatra13.01.2017, 19:04
Do Dorota ...a skąd to niby wiesz że nie prowadzę działalności ???A już na pewno nie mam czasu chodzić z banerami po mieście bo pilnuję swojego interesu...nie wchodzę do tyłka oszustowi KODziarzowi ...więc powiedziała co wiedziała ...
Migacz13.01.2017, 17:17
nowotarżaninie z wyboru, nie wiem kto ci podrzucił taka listę, ale jak ściągasz od kogoś to przeczytaj ze zrozumieniem zanim dalej podasz. Na razie to świadectwo głupoty.
1 członek PZPR do 1981 roku. Czyli jak się zaczął stan wojenny to rzucił legitymacją - a wtedy to wymagało sporo odwagi. Nia tak jak dzisiaj.
2. Sąd uznał że nie był agentem
3. sąd uznał że nie był agentem
4. sąd uznał że nie był agentem
5. szantażem zmuszony do podpisania współpracy (ciekawe jakbyś się zachował na jego miejscu)
7. nigdy nie ukrywał współpracy, każdy kto z nim pracował wiedział z kim ma do czynienia.
9. współpraca z SB zakończona bo służby nic z niego nie miały. A zarzut o nieodpowiednim adresie zamieszkania jest smieszny.
10 zarzuty oddalone przez sąd
11. oddała legitymację po wprowadzeniu stanu wojennego. Nie każdy to potrafił. Piotrowicze nie oddali.
12. Oczyszczony z zarzutów - i tu widać jak sobie bezmyślnie kopiujesz - ta piekna wstawka o Kukizie :)
13 -jedyny poseł z legitymacją PZPR który wygrał w swoim okręgu w wyborach kontraktowych w 89, miał poparcie Solidarności, jako jedyny z PZPRowskich posłów głosował przeciw Jaruzelskiemu. No i jak to swiadczy o człowieku ? Przyzwoity, nic mu zarzucić nie mozna, chociaż z nieodpowiednią legitymacja.
14. szeregowy członek, jak prawie 2 miliony polaków
15. wystąpił z PZPR po stanie wojennym
16 wystąpiła z PZPR w 1980 roku, należała przez 2 lata
17. Posiada zaświadczenie z IPN nadające mu status pokrzywdzonego- za co go SB namierzała ? za to że by komuchem?? co za bzdura
18. absolwent kursu wywiadu dla kadry kierowniczej NATO. Ciekawe, że NATO go dopuściło do swoich tajemnic, ze niał do niego zastrzeżeń Lech Kaczyński, dopiero macierewicz po dorwaniu się do stanowiska zaczął go zwalczać.
19.....
nie chce mi się dalej szukac, ale ta twoja lista to papier toaletowy najwyżej sie nadaje.
Same pomówienia, ćwierćprawdy. oszczerstwa. Jak się powtórzy 1000 razy to w końcu ktoś uwierzy że to prawda. Czyli szkoła Jarosława K.
Pelegrina13.01.2017, 16:32
nowotarżanin - różnica jest taka że PO nie wrzeszczy o walce z komuną i dekomunizacji, a PIS owszem. Z jednej strony dużo krzyku precz z komuną, a z drugiej biorą na działaczy byłych prominentów z UB i PZPR. Jeżeli ktoś jest dla nich użytecznym sługusem jak Piotrowicz, to zapominają skąd się wziął i co robił.
A poza tym takie listy nie maja wiekszego sensu. W PZPR było 2,5 miliona członków - sami dorośli ludzie. Jakby do tego dodać ich rodziny to byłoby pewnie drugie tyle. Nie licząc dzieci. A dorosłych było około 21 milionów - czyli co piąty Polak był komuchem ? i co - teraz te kilka milionów ludzi z PZPRowską przeszlością ma być wyklęte ? a niby dlaczego ? Żyją dalej, jedni należą tu drudzy tam i nic dziwnego. Kiedyś były takie czasy że jak ktoś chciał zrobić coś pozytecznego to nie miał wyjścia tylko musiał się zapisać do partii. Jedni zapisywali się zeby coś zrobić, inni żeby coś dla siebie załatwić, a jeszcze inni żeby kogoś załatwić. Dzisiaj wypominanie tego to jakaś aberracja umysłowa. Trzeba patrzeć jakim kto był i jest człowiekiem a nie gdzie należał.
Najwięcej krzyczą ci co kiedyś sami po cichu zbierali profity z przynależności do partii a dzisiaj obrzucają innych pomówieniami aby odsunąć uwagę od tego, co kiedyś robili. I znowu przykład piotrowicza się kłąnia- w czasie stanu wojennego nagradzany za zwalczanie przeciwników ustroju, a dzisiaj pierwszy krzyczy precz z komuną.
@ nowotarżanin z wyboru13.01.2017, 16:26
Ale nikt w PO ustaw pod nich nie tworzył. A co z Piotrowiczem w PIS-e?
dorota13.01.2017, 15:23
Kleopatra. Jak twój szef UB-ek i komuch opływał w luksusy ,to po cholerę u niego pracowałaś. trzeba było samej założyć działalność gospodarczą i pławić się w luksusie. Tak to kwiczy nieudacznik życiowy co nigdy na swoim nie popracował. I pewnie nie popracuje ,bo żeby się samemu utrzymać to trzeba mieś więcej niż dwa zwoje drożne . O co wam chodzi> Chcecie bezkarnie kraść i podpalać?
Do kleopatra13.01.2017, 15:03
Ty po rządach PIS-owskich dostaniesz 200 zł emerytury.. Ciekawe co wtedy powiesz.
kleopatra13.01.2017, 14:51
Ach mam nadzieję że na fikcyjne faktury KODu też jest PARAGRAF
Nowotarżanin z wyboru13.01.2017, 14:34
@Rufio - tu masz swoją PO:

1. Andrzej Rzepliński, wybrany na sędziego Trybunału Konstytucyjnego z poparcia PO, kandydat PO na stanowisko Rzecznika Praw Obywatelskich w 2005 r., do 1981 należał do PZPR. Pod koniec lat 70. II sekretarz POP PZPR w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW.

2. Tomasz Nowak, poseł PO był 1 marca 1989 r. zarejestrowany przez SB z Konina jako kontakt operacyjny, ps. ?Aktor?. Pozyskany do sprawy o krypt. ?Pegaz? (?zagadnienie? ? kultura i sztuka). Zdjęty z ewidencji 9 stycznia 1990 r. Materiały zniszczono. (W 2011 roku Sąd Okręgowy w Poznaniu uznał, że poseł złożył prawdziwe oświadczenie lustracyjne i choć zarejestrowany został przez SB jako kontakt operacyjny o pseudonimie "Aktor", to jednak odbyło się to bez jego wiedzy, a on sam w żaden sposób nie współpracował z SB red.).

3. Zbigniew Pawłowicz, senator PO był zarejestrowany w 1977 r. jako tajny współpracownik Wojskowej Służby Wewnętrznej, czyli kontrwywiadu wojska PRL, ps. ?Pawlik?. (W 2009 Sąd Okręgowy w Bydgoszczy orzekł, że jego oświadczenie lustracyjne, w którym zaprzeczył współpracy ze służbami specjalnymi PRL jest zgodne z prawdą, oddalając wniosek IPN - red.).

4. Marek Konopka, senator PO został w 1982 r. zarejestrowany jako tajny współpracownik kontrwywiadu wojska PRL ps. ?Marzena?. (Sąd Okręgowy w Olsztynie uznał w 2009 r., że Marek Konopka, senator Platformy Obywatelskiej z Białej Piskiej, złożył zgodne z prawdą oświadczenie lustracyjne. Nie był tajnym współpracownikiem peerelowskiej Służby Bezpieczeństwa - red.).

5. Michał Boni, doradca premiera Tuska w 1992 roku został wymieniony jako TW ?Znak? na tzw. liście Macierewicza. 31 października 2007 wydał publiczne oświadczenie, że w 1985 Służba Bezpieczeństwa za pomocą szantażu zmusiła go do podpisania deklaracji współpracy.

6. Stanisław Jałowiecki, eurodeputowany PO występuje w katalogu IPN jako konsultant? SB z 1973 r., w tym roku został ostatecznie uznany przez Sąd Najwyższy za ?kłamcę lustracyjnego?.

7. Andrzej Olechowski, współtwórca PO i do dziś jej członek znalazł się w 1992 r. na liście Macierewicza. Jako jeden z nielicznych polityków centroprawicowych złożył oświadczenie lustracyjne o przyznaniu się do współpracy ze służbami specjalnymi PRL ? w okresie pracy w instytucjach międzynarodowych współpracował z wywiadem (Departament I MSW). Był jego kontaktem operacyjnym o pseudonimie ?Must?. Członek PZPR.

8. Iwona Śledzińska-Katarasińska, posłanka PO w PRL związana z ?Głosem Robotniczym?, organem Komitetu Wojewódzkiego PZPR w Łodzi. W 1997 była kandydatem na stanowisko ministra kultury i sztuki w gabinecie Jerzego Buzka; wycofała się na skutek protestu AWS po oskarżeniu jej o udział w antysemickiej nagonce w 1968.

9. Kazimierz Kutz, poseł PO w 1971 r. został zarejestrowany przez SB jako kandydat na tajnego współpracownika. Po trzech latach zmieniono mu kategorię na ?zabezpieczenie?, a półtora roku później sprawę zakończono ?z powodu braku możliwości operacyjnych?. W latach 70. uczestniczył w naradach Komitetu Centralnego PZPR na temat kultury. Wygłosił przemówienie gdzie zaatakował Stanisława Bareję używając terminu ?bareizm? jako synonimu kiczu. Od tego czasu reżyser ?Misia? nie podał ręki Kutzowi. W stanie wojennym zwolniony z internowania po podpisaniu `deklaracji o lojalności?. Od 1983 mieszka w Warszawie w tzw. ?Zatoce czerwonych świń?. W 2005 członek Komitetu Honorowego Kandydata na Prezydenta RP Włodzimierza Cimoszewicza.

10. Zbigniew Ćwiąkalski, minister sprawiedliwości i prokurator generalny w rządzie Donalda Tuska w latach 1972-1981 członek PZPR, był szefem uczelnianej Podstawowej Organizacji Partyjnej. Według dokumentów IPN został zarejestrowany jako kandydat na tajnego współpracownika Służby Bezpieczeństwa w 1985 r. Zaprzeczył jakiejkolwiek propozycji współpracy, a sam fakt zarejestrowania wiąże z wyjazdem na półtoraroczne stypendium do RFN w 1986 r.

11. Barbara Kudrycka, minister nauki i szkolnictwa wyższego w rządzie Donalda Tuska karierę polityczną zaczynała w latach 70. w PZPR. Z partii wystąpiła po wprowadzeniu stanu wojennego.

Na miejscu 12. Paweł Kukiz umieścił Jana Kuriatę, jednak polityk ten po pięciu latach procesu lustracyjnego został oczyszczony z zarzutów współpracy z SB. Sąd orzekł prawomocnie, że złożył on prawdziwe oświadczenie lustracyjne.

13. Marian Czerwiński, poseł PO. W 1989 został posłem na Sejm X kadencji (tzw. Sejm kontraktowy) z okręgu Dębica z listy PZPR. Przewodniczący PO w powiecie dębickim.

14. Leszek Korzeniowski, poseł PO, przewodniczący PO w województwie opolskim, były członek PZPR.

15. Miron Sycz, poseł PO, b. członek PZPR. Należy do Stowarzyszenia Ordynacka.

16. Bożena Sławiak, posłanka PO, była członkiem PZPR.

17. Karol Węglarzy, radny sejmiku śląskiego z PO, w latach 1980-1985 pełnił funkcję posła na Sejm PRL VIII kadencji z listy PZPR. Od 2001 należy do Platformy Obywatelskiej.

18. Gen. Janusz Bojarski, dyr. Departamentu Kadr w Ministerstwie Obrony Narodowej, w przeszłości dwukrotnie pełniący funkcję szefa rozwiązanych Wojskowych Służb Informacyjnych. Absolwent m. in. Wojskowej Akademii Politycznej im. Feliksa Dzierżyńskiego, znany również jako wieloletni współpracownik gen. Dukaczewskiego.

19. Robert Kowalski, absolwent Moskiewskiego Państwowego Instytutu Stosunków Międzynarodowych (MGiMO) w czasach ZSRR. Zwolniony ponad rok temu ze stanowiska teraz został wiceszefem departamentu kadr i szkoleń w MSZ.

20. Marek Staszak, prokurator krajowy, ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W latach 1980-1984 pracował w Prokuraturze Rejonowej w Międzyrzeczu i Poznaniu. Był prokuratorem Prokuratury Rejonowej w Środzie Wielkopolskiej (1985-1989) i podsekretarzem stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości w czasach rządów SLD (2001-2003).

21. Zdzisław Skorża, wiceszef ABW, były funkcjonariusz SB.

22. Maria Wągrowska, wiceminister obrony narodowej w rządzie Donalda Tuska, podała się do dymisji 13 grudnia, wg `Trybuny? po tym, jak w IPN znaleziono materiały na jej temat. Oficjalny powód odejścia: `z powodów rodzinnych?.

23. Tadeusz Nalewajk, wiceminister spraw wewnętrznych i administracji z nominacji PSL, podał się do dymisji 7 stycznia 2008, `ze względów osobistych?. Wg `Trybuny? powodem jego dymisji były materiały znalezione w IPN.

Wymieniać dalej?
kleopatra13.01.2017, 14:26
Do Gonić zawczasu to draństwo...całkowicie zgadzam się z tobą kradli zadłużali Polskie Państwo na czele z Tuskiem i całe to towarzystwo powinno stanąć przed Trybunałem Stanu...i wcale nie jestem zwolennikiem PiS jestem sobą nie przeszłam prania mózgu po prostu..
kleopatra13.01.2017, 14:11
A ty daga czytaj ze zrozumieniem ...chodzi o to że moja babcia z taką emeryturą nie chodzi z banerem KODfili bo jest jej dobrze tak jak jest ...a KODory chodzą z banerami ...bo trudno się pogodzić ubekom że z dziewiętnastu tysięcy emerytury dostaną dwa tysiące ...osiem lat rządów POopaprańców pozwoliło na takie właśnie warunki pracy nie tylko w marketach powstała masa bezkarnych chlebodawców ...Misiek poradziłam sobie dobrze dzięki wyjazdom do Stanów ...to kraj dzięki któremu tu żyje mi się teraz świetnie i z politowaniem patrzę jak mieliście duże pranie mózgu a tak się zastanawiam czy dostaną wypłatę działacze żałosnej oPOzycj za miesięczne nic nie robienie w sejmie ...bo jak im zapłacą to będzie tak jak było za komuny ...czy się siedzi ,czy się leży ,czy się śpiewa...na mównicy to pensyjka się należy
kleopatra13.01.2017, 13:24
Do Zaniepokojony ...mówię na podstawie mojego byłego pracodawcy najpierw był komuchem a potem był w UW przejął zakład pracy w którym pracowałam i on zaczął opływać w luksusy a ja i nie tylko ja byłam młodą mężatką i ledwie wiązałam koniec z końcem ...a złodzieje w tym czasie razem z Bolkiem rozkradali majątek narodowy ...i niech się przewracają w grobie...szacunek należy się Olszewskiemu którego rządy obalono nocą ...baner ukradli i mówisz że ukradli ...a w latach 90 kradli na potęgę a mówi się że malwersowali a według mnie to też była kradzież tylko w świetle prawa ...
ocenka z Krakowa13.01.2017, 11:54
Brawo ktoś
reszta o ciemny lud PiS = PZPR zyjący w PRL bis
do kleopatra13.01.2017, 11:52
Ach te chłopaki. Chłopaki ,i chłopaki. Oby tak dalej a uroki świata w kratkę będziecie mieli okazję podziwiać dzień w dzień. Na wasze bohaterstwo jest PARAGRAF.
Rufio13.01.2017, 11:34
PISowska propaganda górą :) ależ wam wyprali mózgownice. Powtarzacie dokładnie to co zaplanowali na Nowogrodzkiej.
A to, że najwięcej komuchów przechowało się w PISie, tego nie widzicie. To że zaczynają rządzić metodami stosowanymi przez Lenina, tego nie wiecie boście za głupi.
Chcecie szukać komuchów to proszę :
Byli komunistyczni działacze to PIS:
Andrzej Kryże - Wiceminister Sprawiedliwości IV RP- członek PZPR do jej końca. Skazywał działaczy opozycji w stanie wojennym.
Wojciech Jasiński - Minister Skarbu IV RP, członek PZPR w latach 1976-1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB. Zasłynął umorzeniem milionowych długów PC, byłej partii Jarosława Kaczyńskiego.
Karol Karski (PiS) - działacz władz centralnych socjalistycznego ZSP na Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym) w wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad narodowych.
Andrzej Aumiller - Minister Budownictwa IV RP, zasłużony komunista, wieloletni członek PZPR.
Anna Kalata - Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD, a dalej w Samoobronie.
Zbigniew Graczyk - Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP - przez 20 lat należał do PZPR będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w Szczecinie. Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster, która była folwarkiem partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.
Marek Grabowski - Wiceminister Zdrowia IV RP (członek PZPR i SLD) dzięki rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach Leszka Millera i Marka Belki.
Ewa Sowińska - Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR.
Krzysztof Zaręba - Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, od 2005 roku w Samoobronie.
Bogdan Socha - Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP - był do samego końca członkiem PZPR.
Romuald Poliński - kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradca ministra Kołodki
Maciej Łopiński - Rzecznik Prezydenta IV RP; w okresie 1975 - grudzień 1981 należał do PZPR
Ryszard Siewierski - Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP - członek PZPR do końca (1990).
Stanisław Kostrzewski - od 25.02.2006 skarbnik i finansista PiS - był aktywnym członkiem PZPR do końca jej działalności. 15. Henryk Biegalski - nominowany na szefa Centralnego Zarządu Służby Więziennej IV RP, był członkiem PZPR od 1969 r. do końca lat 80.
Krzysztof Czabański - mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A. - były dziennikarz m.in. 'Sztandaru Młodych' i 'Zarzewia'. W latach 1967-1980 należał do PZPR.
Stanisław Podlewski - mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa - należał do PZPR do końca jej istnienia.
Marcin Wolski - 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR - od 1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.
Jan Sulmicki - kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego, zgłoszony 11.12.2006 przez Kaczyńskiego - były aktywista PZPR w SGPiS (obecnie SGH), także w stanie wojennym.
Janusz Kaczmarek - szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS - Członek PZPR od 1986 r.
Piotr Cybulski - poseł PiS. Były członek ZSMP i PZPR
Aleksander Chłopek - poseł z Gliwic. Członek PZPR od roku 1978. W latach 80. był członkiem egzekutywy Komitetu Miejskiego PZPR.
Halina Molka - posłanka na Sejm RP V kadencji. Były członek PZPR. Od 23 sierpnia 2007 posłanka PiS
Stanisław Piotrowicz - Wiadomo, zasłużony prokurator stanu wojennego, ten co teraz krzyczał w sejmie "precz z komuna"..
Katarzyna Łaniewska- W czasie studiów należała do socjalistycznej organizacji młodzieżowej ZMP, donosiła na kolegów. Następnie należała do PZPR.
Jan Pietrzak. Piosenkarz i kabareciarz, znany dziś z występów dla PiS, pewnie chętnie zapomniałby o swojej przeszłości w PZPR. Tak samo jak to, że był odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi PZPR. Studiował również na kursie wieczorowo-zaocznym na Wydziale Socjologii Wyższej Szkoły Nauk Społecznych przy KC PZPR, którą ukończył w roku 1968 r.
H. Cioch - senator PIS, w PZPR od 1972 do końca
Dalej wymieniać ?
a złodziejstwo w wykonaniu PISU ? kto by tam pamiętał takie afery wykionane do spółki z byłymi komuchami jak Telegraf, Fundacja prasowa Solidarność (Ekspress Wieczorny), Towarzystwo Cargo Modlin, Spółka Srebrna, Solidarna Wieś, Air Link , no a teraz SKOKI i różne Misiewicze.
No ale o tym cisza, bo w TVP wam nie powiedzieli
Stanisław13.01.2017, 11:32
ORN- bojówkarze PIS-u. Ci co ich popierają niech poczytają historię,co się działo w Niemczech w latach trzydziestych. Fanatyczny nacjonalizm, rasizm, fanatyczna wiara nie prowadzą do niczego dobrego, prowadzą do zagłady. Wstydzę się za tych wszystkich podrzegaczy,co wypisują tu takie hasła nienawisci. Uważajcie stoimy na zrębie, historia lubi się powtarzać.
daga13.01.2017, 10:41
Kleopatra twoja babcia poszła do pracy ,bo praca była. Rozumiesz to. Dziś pewnie by poszła do marketu na kasę i tej emerytury dostała by nie 900 zł. a 700. Pytasz dlaczego? A to bardzo proste. Nie dostała by całego etatu ,z urlopu tez musiała by zrezygnować ,w święta popracować za dni wolne jak ruchu nie będzie. A jak by skończyła 50 lat to by ją wywalili na zbity pysk bo na jej miejsce czeka młoda po szkole i bez problemów dla pracodawcy które się wiążą z wiekiem przedemerytalny. Czyli twoja babcia w dzisiejszych czasach mogła by nawet nie mieć tych 700 zł. Kumasz .
Przegonić dziadów13.01.2017, 10:22
Jak tamci podpalaja Polskę to walczą o demokrację a jak ONR podpala ich flagi to niby źle?
city zen13.01.2017, 09:51
brawo dla ONR
xyz13.01.2017, 09:48
Dobrze zrobili. Ktoś tu pisze, że niby od 89 roku mamy wolność i że Lewandowski, Tusk, Frasyniuk, Geremek, Wałęsa nam ją wywalczyli? To dlaczego nie przeprowadzili dekomunizacji tak jak gdzie indziej?Ja Wam powiem dlaczego- bo taka była umowa. Jakos nie mogli skazać ani Kiszczaka ani Jaruzelskiego, Wałęsa miałnajlepszego przyjaciela w postaci esbeka Wachowskiego a prosty robotnik Frasyniuk dorobił się flotylli tirów. Można mnożyć przykłady na poparcie nie tylko mojej tezy. Teraz Kaczyńsdki próbuje rozpieprzyć ten fajny układzik. Daj Boże, żeby mu sie udało.
@ Kleopatra13.01.2017, 09:42
A co powiesz o obecnych rządach? Cwaniaki z KRUS-u płacą ubezpieczenie 270 zł co 3-miesiace. Korzystają z takich samych szpitali dróg szkół jak ci co mają taka samą działalność ale ubezpieczoną w ZUS-e. Ale co drudzy płacą 3 700 zł za takie same trzy miesiące okresu składkowego!! To jest sprawiedliwe dla ciebie? To się tobie podoba? Dlaczego ta wasza dobra zmiana nic z tymi cwaniakami nie robi? A zapytaj babci jak jeździła na prawie darmowe wczasy,za friko dostawali mieszkanie,dzieci miały zakładowe kolonie,obozy i zimowiska za grosze. Obiady w stołówkach zakładowych też dotowane. A teraz wrzask bo ma 900 zł emerytury!!!! No ludzie! A inne granty to co? No chyba że z niczego nie korzystała . Ale takich to ja nie znam Kleopatro ! Fakt objawiło się kilku milionerów z pokomunistycznego szamba. Ale na Podhalu wszyscy ich znają ,nie są bezimienni. Ale ich jakoś omijacie w swoich uwagach . Ciekawe dlaczego???
Jasnowidz13.01.2017, 09:33
Kijek zrobi nowy baner i wystawi rachunek!
KOD-owiec13.01.2017, 09:21
Promowanie złodziejstwa i wandalizmu weszło w krew i zatacza szerokie łuki w tzw. środowiskach jedynie słusznych polaków. Czyli jak w tytule. Kradli i palili. A obrońcom złodziejów życzymy tego samego pod swoją strzechą na tym nowym roku.
Gonić zawczasu to draństwo13.01.2017, 07:31
Do: ktos . Jakiś ty "mądry", wiesz, że jest bilion złotych zadłużenia ale nie piszesz kto ma w jego powstaniu największy udział. To złodzieje z PO mordką Tuska wmawiali nam, że nie ma pieniędzy i że jesteśmy na ciągłym dorobku (dorabialiśmy się tylko długu).Mazowiecki w 1990 r.mówił podobnie:"trzy lata wyrzeczeń", a po dwudziestu mieliśmy dogonić Niemcy. KOD to jest towarzystwo pokolenia 1968, to są dzieci i wnuki tych co w Polsce wprowadzali komunę, później z nią walczyli bo moczarowcy odsunęli ich od władzy a następnie wleźli w Solidarność oszukali naród polski, dogadali się z Jaruzelskim, i zamiast komuny tworzyli w Polsce "Żydodemokrację",Nie bez powodu głównym guru tego ruchu jest Adam Michnik (Szechter). Trzeba im nie tylko tyko zabierać transparenty, ale właśnie ich lać dechą (cytuję klasyka, tego co kradł obrazy). To Żydokomuna mordowała działaczy ONR.
Misiek13.01.2017, 07:13
Kleopatra: jesteś klasycznym przykładem frustracji części społeczeństwa, które nie poradziło sobie po 1989 roku. W tej nowej kapitalistycznej rzeczywistości każdy sobie rzepkę skrobie, państwo nie rozdaje, żeby było po równo. Pretensje do Polski że babcia ma 800 zł, a wnuki wyjechały są nieuzasadnione. Polska od 1989 zmieniła się nie do poznania na lepsze, co nie zmienia faktu że wojna, 44 lata radzieckiej kontroli i socjalizm ten kraj i jego mieszkańców doprowadzily do skrajnego ubóstwa. Czy uważasz że to zadłużona na miliardy Polska miała dziesiątkom tysięcy emerytów dać wyższe emerytury zadłużając się jeszcze bardziej? Kraj w którym gospodarka centralna zniszczyła przedsiębiorczość obywateli, wspierała przemysł produkujący nikomu nie potrzebne towary nie mógł z łatwością być drugimi Niemcami, Francją czy Anglią. Rządy jakie były, zmieniały powoli szarą socjalistyczną rzeczywistość na lepsze. Dzisiaj niestety odwracamy się od zachodu, obrażamy na wschód, w państwie mamy dyktaturę jednego człowieka ubraną w pozory demokracji. Obyś jeszcze nie zatęskniła za Polską Unii Wolności, czy Platformy.
turysta13.01.2017, 04:41
No i tak kaczyzm podzielił Polaków jak widać w komentarzach.
Nikt z Was komentujących racji nie ma i mieć nie będzie, dopóki będziecie pluć jedni na drugich
ktos13.01.2017, 00:48
kleopatra: dlatego tak jest bo od 1989r. nie ma już komunizmu i socjalizmu. Chociaż PiS to próbuje niestety odtwarzać... Niektórzy wolność i demokrację rozumieją jako równość finansową wszystkich obywateli i tak jak przed 89r., że Państwo im wszystko zapewni. To już było i się nie sprawdziło, zapomnieliście??? Owszem socjalizm jest bardzo fajny, ale najpierw musimy spłacić bilion złotych długów i zredukować deficyt budżetowy do zera, a nawet wyprowadzić przychody Państwa na plus. Dopiero wtedy socjalizm ma sens tak jak w Norwegii, Kanadzie, Szwajcarii itd.
Zaniepokojony13.01.2017, 00:23
kleopatra: to ludzie którzy przyczynili się do upadku komunizmu w Polsce założyli Unię Wolności !!! Mazowiecki, Kuroń, Geremek w grobach się przewracają !!! Na razie to fakt, że złodziejem jest złodziej flagi. Ci co go bronią, jednocześnie piszą jakieś bajki o komuchach z UW, którzy wg. nich nich są złodziejami? Na jakiej podstawie???
ot to12.01.2017, 23:40
KOD =Nowoczesna = PO, ile Tusk ze spółką narobił bagna w naszym kraju? Co za to dostał? Posadę w ue, razem ze swoją bandą.
Co do KOD,u ci ludzie nawet nie wiedzą za co wychodzą na ulicę, Petru, Kijowski... oni nie mają za grosz godności i honoru, a prowadzą was na demonstracjach, ręce opadają.
A i dla jasności, nie jestem za PiS, dla mnie to to samo co PO. Ktoś kiedyś powiedział "nic nie zmienicie, widząc tylko dwie partie"
narodowiec12.01.2017, 23:26
Oczywiście że w pisie najwięcej komuchów.
syska12.01.2017, 23:09
dobrze zrobili z tymi szKODnikami
^^^^12.01.2017, 23:09
Prawidłowo!
kleopatra12.01.2017, 22:47
Zastanawiam się ...Zaniepokojony...jak u ciebie historia historią nie jest bo gdyby była to wiedziałbyś że komuchy nazwały siebie najpierw Unią Wolności i pod tą nazwą rozpoczęli rozkradanie majątku narodowego ...potem dla zmylenia przeciwnika nazwali siebie Platwormą Obywatelską i pod taką nazwą rozkradali majątek dalej ...a teraz trzepią portkami ...to jak tak dobrze było i sprawiedliwie to dlaczego jest tyle polskich oligarchów milionerów a po drugiej stronie ludzie którzy ledwie wiązali koniec z końcem? ...klasa średnia miała być a gdzie jest ? nawet jak jest to tylko dzięki pracy za granicą ...a czemu mamy być banitami ? musieliśmy szukać godziwej wypłaty za granicą bo w Polsce rządziły złodzieje ...
stary góral12.01.2017, 21:58
Gonic tych prostaków onerowców.
Zaniepokojony12.01.2017, 21:54
Jak się czyta większość komentarzy to wstyd być Polakiem. Wychodzi na to, że prawdziwi Polacy to szczycą się rasizmem i złodziejstwem popierając takie postawy ONRu...

I wynika z tego, że z wiedzą historyczną i społeczną większość jest na bakier. Komunistów to większość dawno odeszła z życia publicznego, w tym ostatni najbardziej znany Leszek Miller... Nazywanie wszystkich poza PIS i ONR komuchami to po prostu totalne nieporozumienie. Bo tych co walczyli z prawdziwą komuną to właśnie np. w PO mnogo, a w PIS to ich ze świecą szukać...

500+ chyba coraz bardziej przysłania niektórym rzeczywistość. Jest to po prostu przykre ale zatrważające...
kleopatra12.01.2017, 21:28
Do Mateusz... moja babcia z emeryturą dziewięćset złoty którą po czterdziestu latach pracy ufundowały jej rządy ubeków z jaśnie panem prezydentem który nie chciał ale musiał siedzi w domu robi na drutach rękawiczki i cieszy się z sukcesów wnuków którzy przez rządy drani i złodziei musieli wyjechać za chlebem ...bo tu dzieci ubeków przejmowały scheda po tej nie dobrej komunie za bezcen ...poniżanym pracownikom zatrudnionym na czarno płacili duże G...no ...teraz kiedy wreszcie szujom obcięli koryto wypełzają na ulice pod sztandarem oszusta który robi eskapady po Ameryce za pieniądze oszołomów którzy nie godzą się z demokratyczną wolą wyborców...
europejczyk12.01.2017, 21:05
Prymitywy z ONRu pokazuja jaka sa hołotą, bez wyksztalcenia , tylko mięśniaki.
XVZ66612.01.2017, 19:42
gdy KODowcy atakują dziennikarzy policja nie reaguje a cały KOD PO Nowoczesna uważa że wszystko jest w porządku, lecz w drugą stronę to chuligaństwo, łamanie demokracji a nawet zamach stanu...
Aktywiści ONR do działania12.01.2017, 19:05
Faktycznie, policjanci dziwnie rychliwi i ruchliwi. Tak się powinno traktować KOD w całej Polsce
hehe12.01.2017, 18:19
garuz a wg ciebie z tylu głowy nie ma mózgu? Wy KODofile macie nieźle zryte berety :D:D:D
Smok12.01.2017, 18:06
Bardzo dobrze! Polska się budzi.
maniowianin12.01.2017, 18:02
Brawo chłopaki z ONR-u, gnać tę pokomunistyczno-żydowską hołotę, następnym razem przynieście megafon.
prawda niestety12.01.2017, 17:43
policja przeciw narodowi polskiemu
kleopatra12.01.2017, 16:47
Mam nadzieję że nie wlepią wam dużo Chłopaki ...niech poproszą wodza naczelnego to kupi dziadom nowego banera ze składek sekciarskich ...KODorzy a o co wam właściwie chodzi ??? ubeckie emerytury ścieli i dobrze ...spróbujcie wyżyć za dwa tysiące bo większość żyła za 1300 ...POopaprańcy ciężko będzie co?
mateusz12.01.2017, 16:42
Szkoda że KOD-owcy nie złapali łysoli i im nie skopali d***. Co to kuna mać ma być. Jakby moją babcie napadli to bym ich na tej Równi Krupowej dogonił i z d*** by mieli lornetę .
Kkk12.01.2017, 16:32
300 zł za baner, powodzi się w tym KODzie
wicher12.01.2017, 16:13
To nie żaden protest KOD a rykowisko ! Ryczą bo przywileje i wysokie emerytury paszły w p.... :) , trzeba gnać tych towarzyszy jednych pod Syjon a drugich na Kamczatke ! Brawo ONR !!!
@ Bezpieczny12.01.2017, 16:07
Czegoś tu nie rozumiem. Złodziej to złodziej .Kradnie ucieka a jak go złapia to mu albo nakopią do du...y .I słusznie. Albo sądy się mim zajmują. Tobie chyba gucio z papu się pomyliło.
faz12.01.2017, 15:57
kodowcom nakopac w d,,e
Bruno Wątpliwy12.01.2017, 15:45
Panie Palijczuk (brzmi trochę jakby z rosyjska...),uśmiałem się jak diabli."Osiłki" w ONR Podhale...? Te wasze emerytki trzymające baner w bezpośredniej konfrontacji pewnie by ich sponiewierały bez problemu.Nie ma co płakać nad stratami poniesionymi przez podhalańskie kodziarstwo,bo z UB-eckich rent i emerytur kupią pewnie nowy,większy i tym razem ognioodporny baner.
garuz12.01.2017, 15:41
Patrioci,prawdziwi polacy, lepszy sort itd. Za.....ł baner starym babcia i kurcgalopem uciekł na Równie Krupową. Chwała bohaterom? A tu sa tacy co ich bronią i podziwiają. Gratuluję Mózgu z tyłu głowy. Ależ solarne blondynki z Yorkiem z kokardką musiały trzepotać doklejonymi rzęsami z zachwytu. No tacy bohaterowie tylko w ONR.
zuzia12.01.2017, 14:49
Perły ONR zabłysły intelektem. Teraz jeszcze dorobią ideologię obrońców polski i polaków a za kilka lat usypia kupę kamieni i zaczną odprawiać miesięcznicę w miejscu wyrwania kobietom tego baneru. Ha ha ha. ONR-owsy bohaterowie.
mik12.01.2017, 14:19
Super chłopaki! Tak trzymać!
wicher12.01.2017, 14:18
Nie wierze że komuniści złodzieje dali sobie ukraś !? :)
tojo12.01.2017, 14:10
Widać ,że policjanci zakopiańscy nie mają nic pożytecznego do roboty.
ONR12.01.2017, 14:02
Narodowo - Radykalnego jak już cos
polak12.01.2017, 14:01
I BARDZO DOBRZE, kodowycy zbierajcie dalej na tych ,co robia was w balona i sie smieją, sam osobiscie wręczył bym waszym mentorom oskra za to jak robia was w balona ,hahahha
tadekkk12.01.2017, 13:54
jełop
hej12.01.2017, 13:50
cóż no. przemocy nie wolno wspierać ale tym razem trzeba chłopakom pogratulować.
Tak trzymać!!
Bezpieczny12.01.2017, 13:24
Działa dla dobra państwa i jest niewinny!
12312.01.2017, 13:22
A czego ta kodowska hołota się spodziewa, że społeczeństwo nadal będzie tolerować zdrajców a prawdziwych patriotów nazywać faszystami?? Chcecie w Polsce europy zachodniej? Od 5 lat mieszkam 14km od Kolonii i prawie codziennie słyszę od rodowitych niemców, że chcieliby aby u nich było tak jak w Polsce. Oni nie mają już własnej kultury, obyczajów bo są im one systematycznie zakazywane na rzecz "integracji". Ojciec (niemiec) jest nauczycielem i potwierdza, że tamtejsza młodzież wychowywana od kilkudziesięciu lat wspólnie z "imigrantami" zatraciła zupełnie tożsamość narodową. Oni nie są już niemcami tylko tam mieszkają, mówi. Tego chce kod w Polsce? o to walczycie?
kaśka12.01.2017, 13:08
ONR jak zwykle z mentalnością Kalego. Jak ono rozrabiają ,wyzywają,obrażają i niszczą .To dobrze. Jak ich złapią .No to jest bardzo,bardzo źle. To niesprawiedliwość narodowa w formie prześladowania przez bliżej nie określony aparat ucisku. A jak trzeba im dorobić ryja to zawsze dyżurny komuch,jego wnuk,świnie przy państwowym korycie albo wrogowie dobrych zmian się znajdą. Żenada.
Mieszkaniec krainy smogu12.01.2017, 13:07
"Nie zgadzam się z twoimi poglądami, ale po kres moich dni będę bronił twego prawa do ich głoszenia." - Evelyn Beatrice Hall.
Zaczynamy powoli coraz bardziej przypominać Rosję, albo tych przybyszy z Afryki.
Rychu12.01.2017, 13:00
Sąd Grodzki? Nie wiedziałem, że coś takiego jeszcze istnieje...
Zbyszek12.01.2017, 12:54
Gnać komuchów.
kwk12.01.2017, 12:53
Coś gorszego niż organizacja KOD w Polsce nie istnieje
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl