29.03.2017, 22:09 | czytano: 5567

Posłanka Anna Paluch odpowiada NAS: "Ten list budzi spore rozczarowanie"

NOWY TARG. Anna Paluch odniosła się dziś do listu otwartego, jaki wystosował do niej Nowotarski Alarm Smogowy. Parlamentarzystka proponuje członkom NAS, by zaniechali "krzyków, które szkodzą uzdrowisku". Poseł apelowała, by nie epatować opinii publicznej informacjami, które krzywdzą ludzi.
W ubiegłym tygodniu Nowotarski Alarm Smogowy napisał do posłanki PiS list otwarty, w którym zarzucono jej m. in., iż "zaniedbując temat powietrza - wyrządza krzywdę mieszkańcom i ich dzieciom", że jeśli ona sama nie na odpowiednich kompetencji "powinna zaprosić do współpracy fachowców z doświadczeniem w dziedzinie ochrony powietrza". NAS ostro zareagował na słowa posłanki o tym, że przekroczenia norm zanieczyszczenia w naszym regionie nie są tak duże, jak w aglomeracjach miejskich. W liście napisano, iż oczekuje się on posłanki "odważnych decyzji i przedstawienia sensownych rozwiązań".
- Ten list budzi spore rozczarowanie - mówiła dziś poseł Paluch. Odniosła się do kilku fragmentów pisma.

Przypomniała, że dwa tygodnie temu odbyło się w Rabce-Zdroju posiedzenie wyjazdowe sejmowej komisji ochrony środowiska, a w ubiegłym tygodniu w zakopiańskiej "Księżówce" zorganizowana została konferencja NFOŚ. - Była to jedna z szesnastu tego rodzaju konferencji zorganizowanych we wszystkich województwach. Na Podhalu przedstawiciele NFOŚ byli po raz pierwszy od niepamiętnych czasów. Była to okazja, żeby przedstawić programy przygotowane przez fundusz, pokazać, że NFOŚ jest otwarty na beneficjentów i szeroko informuje o środkach, jakie są do dyspozycji - mówiła. Jak dodała, na zadania z zakresu ochrony powietrza, wody, wsparcia programowego ekologicznych, odnawialnych źródeł energii oraz na działania innowacyjne - jest ponad 5 miliardów złotych.

Komentując zarzut o braku fachowców, zaznaczyła, że w obu konferencjach uczestniczyli sami fachowcy.

Nie wycofała się ze swoich słów. Powtórzyła, że przekroczenia zanieczyszczeń na naszym terenie jest mniejsze, niż w aglomeracjach miejskich. - Stężenie pyłów zawieszonych z roku na rok maleje. Utrzymuje się pozytywny, spadkowy trend. Ilość stref, w których były od lat notowane przekroczenia zanieczyszczeń, zmniejszyła się w przypadku PM10 z 8 tys. 600 km kwadratowych do tysiąca 118 km kwadratowych. Każdy oczekuje, że w uzdrowiskach te wskaźniki będę inne, jeszcze mniejsze, ale ten krzyk podnoszony przez takie organizacje jak NAS - ma działanie antyreklamowe. Powoduje, że mniej osób tu przyjedzie. I to jest oczywista oczywistość, że jeśli dana miejscowość utrzymuje się z gości, a oni przestaną przyjeżdżać, to ludzie zostaną pozbawieni dochodów i nie będzie ich stać na zainwestowanie w rozwiązanie problemu. Taka zła opinia jest od jakiegoś czasu "wyrabiana" Rabce. Powinniśmy się uczyć od naszych sąsiadów rozsądku. Niemcy są na 6. miejscu jeśli chodzi o emisję dwutlenku węgla, ale oni o tym nie krzyczą. Polska jest drugiej "dziesiątce" krajów, ale my krzyczymy i sami sobie robimy krzywdę - mówiła Anna Paluch. Poseł apelowała, by nie epatować opinii publicznej informacjami, które szkodzą ludziom.

- Dlaczego NAS nie bił na alarm gdy poprzedni rząd dotował elektrownie wiatrowe, które wytwarzają energię niestabilną? Przecież to może doprowadzić do awarii całego systemu grzewczego w kraju. Dlaczego nie było protestów, gdy dawniej NFOŚ dotował kwotą 200 mln zł EDF (chodzi o Électricité de France – francuskie przedsiębiorstwo zajmujące się dostarczaniem energii elektrycznej - przyp. red.). Czemu wtedy nie krzyczano? Im dawano dotację. Nie pożyczki, ale dotacje, a nie starczało pieniędzy dla gmin - argumentowała i dodała, że przed samorządami stoją konkretne zadania, a jednym z nich są gminne monitoringi.
Zapytana o wystosowany dwa dni temu przez nowotarskich radnych apel do rządu o obniżenie podatku akcyzowego na nośniki energii, odparła, że tekstu apelu nie zna, ale "na pewno posłowie pochylą się nad problemem". - Do samorządów należy przede wszystkim egzekwowanie od mieszkańców, by nie palili śmieci - odparła.

Delikatnie skrytykowała decyzję nowotarskich władz o likwidacji Straży Miejskiej. - Takie decyzje nastawione na przypodobanie się grupie wyborców nie zawsze skutkują dobrze dla całej społeczności. Czasem trzeba podjąć niepopularne decyzje i być gotowym na poświęcenia - dodała. Jak wyjaśniła owym poświęceniem jest groźba, iż autorzy koniecznej, ale niepopularnej decyzji nie dostaną po raz drugi poparcia i nie będą wybrani do samorządu.

Na pytanie, czy odpowie Nowotarskiemu Alarmowi Smogowemu na ich list w innej formie, niż konferencja prasowa z dziennikarzami - odparła, że nie ma takiego zamiaru. Także dlatego, że nie wie kim są członkowie tej organizacji. - Znam tylko jedno nazwisko. Aneta Seidler to jedyna osoba, która przedstawia się jako NAS - podsumowała poseł Anna Paluch.

Sabina Palka
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
jedrych31.03.2017, 22:32
bełkot pisowski,teraz jeżdżą z marszałkiem po podhalu i zachwalają jaki ten pis cudowny,ile ten pis rozda ludziom tylko nikt z nich nie powie że pieniądze biorą z deficytu i zadłużają Polskę jeszcze szybciej niż poprzedni złodzieje!!
Pani poseł już niedługo może zmieni lokum na nowsze bo marszałek namawiał wójta by oddać działkę gminną na mieszkanie plus coby pewnie potem pani poseł sie mogła uwłaszczyć na nowym mieszkaniu komunalnym:-).obłudnicy.
m31.03.2017, 09:59
pani posel my pani juz dziekujemy
sokrateles30.03.2017, 21:23
Jeszcze raz czytam nagłówek. Ależ oczywiście! Ten list budzi spore rozczarowanie, ale ze względu na reakcję na niego ze strony sejmowej służącej społeczeństwa Podhala, bo pani Paluch dopóki jest posłem RP jest naszą służącą w Sejmie. To my, społeczeństwo, daliśmy jej mandat do reprezentowania nas w Sejmie (posłaliśmy ją tam głosując na nią w wyborach) i teraz gorzko tego żałujemy. Szkoda że pani Paluch nie ma zielonego pojęcia o tym co to jest demokracja (skądinąd wiem że na kierowane pod jej sejmową skrzynkę mailową petycje od przedstawiających się jej z imienia i nazwiska wyborców również nie odpowiada).
jasiek30.03.2017, 17:10
Ja nie wiem czego pani Paluch nie rozumie. Postulaty są jasne. CHCEMY DOPŁAT do gospodarstw ogrzewanych GAZEM. Której części zdania pani nie jest w stanie pojąć? I szukanie tematów zastępczych nic tu nie da. To nie ten etap pani Poseł.
besala30.03.2017, 15:23
Pani poseł Paluch nie zrobi i nie powie nic, co jest niezgodne z linią partii rządzącej i na co pozwoli jej uzurpator JK. Należąc do nomenklatury rządzącej partii nie może mówic o smogu, o zdrowiu obywateli jeżeli to godzi w elektorat PiSu. A górnicy są dość znaczącą częścią tego specyficznego elektoratu. Polska jest więc skazana na wegiel, na smog, na zakłamywanie danych dotyczących stanu powietrza. Dlatego, mimo obietnic, rząd nie podejmie skutecznych kroków w celu ograniczenia handlu węglem niskiej jakości, nie wprowadzi dopłat do ekologicznych źródeł ciepła i energii. Jeżeli jeszcze, tak jak w Nowym Targu, lokalne władze nie sa zainteresowane rzeczywistą walka ze smogiem, to cały wysiłek w tym kierunku spoczywa wyłacznie na społecznikach!
ek30.03.2017, 15:22
ciekawe czy ta pani zapoznala sie z wynikami badan wykonanymi przy uzyciu drona. Wyniki sa jeszcze lepsze
gue30.03.2017, 15:21
najwyrazniej poselskie papiery upowazniaja ja do gadania bzdur. Wspomina o tym ze Niemcy sa bodaj na 6tym miejscu w ilosci emitowanego dwutlenku wegla a Polska na dwudziestym ktoryms. Tylko ze u nas chodzi o ilosc pylu zawieszonego a nie dwutlenku wegla. Radzi zeby sie powstrzymac od siania "wrogich" informac
ji. Jej pomysly i poglady sa rewelacyjne. Zwlaszcza jej pomysl usuniecia pomnika Hasiora ze Snoski jako pozostalosc i relikt PRLu. A moze by tak wyburzyc wszystkie bloki , bo one tez byly w tym okresie budowane
nowotarżanka30.03.2017, 14:12
Brawo p.Paluch Nowotarżanie nie wiedzą co to jest Smog-W Polsce nie ma smogu od kiedy pozamykali wszystkie największe zakłady pracy -huty kopalnie itp..Jest to niska emisja pyłów.Palą w piecach byle jakim węglem ,którego nikt nie kontroluje skąd jest .Straży miejskiej nie ma i nikt nie kontroluje tego co się wydobywa z kominów nikt tym się nie interesuje.
Chcą nas zmusić do kupna drogich pieców ,ale nikt nie zastanawia się nad tym skąd wziąc pieniądze ,bo dotacja dopiero za ok pół roku .
Wielu nie dość że nie ma gotówki to też nie ma zdolności kredytowej .Ciekawe jak nas zmuszą do zakupu drogich pieców na które większośc nie stać??????
Maryś30.03.2017, 14:00
To że gwizdanie i buczenie na prezydenta Polski wywodzącego się z PO za to, że podpisał ustawę o podniesieniu wieku emerytalnego jest dla posłanki PiS-u powodem do dumy i chwały, to jest dla mnie zrozumiałe. Ale skoro Pani poseł wytyka władzom nowotarskim, że podjęli podjęli decyzję o likwidacji Straży Miejskiej dla przypodobania się grupie wyborców,że nie byli gotowi na poświęcenie się dla podjęcia niepopularnej decyzji, to ja się pytam jak ocenić postawę Pani poseł, która nie była w stanie przeciwstawić się o niebo gorszej, bardziej szkodliwej dla gospodarki jak i samych emerytów (zwłaszcza kobiet) ustawie swojej partii o obniżeniu wieku emerytalnego ? No cóż - przyganiał kocioł garnkowi.
Zbyszko30.03.2017, 13:35
Do wszystkich fachowców od smogu i czystego powietrza.
Smog w nowym Targu i okolicach istnieje od dawna a w Wy wielcy obrońcy mieszkańców i czystego powietrza zamiast krytykować i obrażać brać się do roboty i czekamy wkrótce na efekty Waszej pracy.
Lauren30.03.2017, 11:54
Ludzie przestali w piecach palić to i smog zanika, a posłanka dalej gwizda na górali.
ingo30.03.2017, 11:45
Aż dziw że nie zwaliła winy na poprzednie rządy PO z rudym Donkiem na czele. Propaganda jak za Gierka. Choć z dwójki złego wolałem gierkowską. Stabilne życie, praca pewna,żywność zdrowa . A wypowiedzi Morawieckiego typu będziemy rządzić najmniej trzy kadencje,przypominają mi wiecznie żywą ideologie Lenina. Tyle buty,samouwielbienia i zakłamania to tylko w PIS-e. Przodownicy samochwalstwa. A pani Paluch od reszty nie odstaje no to czego możemy się spodziewać?
paluch30.03.2017, 11:27
Jest mi wstyd że ta pani ma takie samo nazwisko jak ja
Bronek30.03.2017, 10:53
odczepcie się POwcy od Naszej pani Poseł . Jakby nie fale magnetyczne to lepiej by czaiła temat
baciok@30.03.2017, 10:23
Do nick staś. A tak se pisze w wolnym czasie. Nic mnie nie goni, robota leci, pieniądze na konto spływaja, kawe wypiję, do zony się pouśmiecham, z wnukami na fejsie porozmawiam. I tak sobie filozofuję. Polecam Ci to samo. Pozdrawiam.
kolo30.03.2017, 10:11
No, nie!!!
Wypowiedź w stylu: "ten list budzi spore rozczarowanie" przypomina mi retorykę iście gomułkowską. Poziom zarówno merytoryczny jak i intelektualny pani Paluch to jest katastrofa. Ta pani jest oderwana od rzeczywistości dokładnie tak jak minister zdrowia, minister środowiska oraz minister energii. Jest to zgrana ekipa która ma takie organizacje jak NAS głęboko w d... a problem smogu jest dla nich tylko problemem teoretycznym.
Najlepszym rozwiązaniem sprawy smogu jest się przyzwyczaić i dać władzy spokojnie rządzić a nie błaznować
Jak mogła gwizdać?30.03.2017, 10:09
Taki ruski król Niby polski król a z ruskiej budy.
BZ30.03.2017, 09:43
Panna Paluch jak zwykle niekompetentna i rozdęte ego uniemożliwia jej logiczną ocenę problemu. Pani Poseł my tu nie oceniamy ludzi. Kto jest czyją córka i z kim sympatyzuje politycznie. Bo z pani wypowiedzi można wnioskować że mamy kolejny spisek tym razem smogowy. W PIS-e wszelkie wątki spiskowe mają się jak najlepiej więc najlepiej tupać nóżką i wymachiwać gwizdkiem i smuć kolejne teorie kopania dołków ,zdrad, zdrajców,spisków i zaniedbań. A prawda jest przyziemna . Robicie więcej złego jak dobrego. A jak was ktoś wywoła do raportu/tak jak tutaj/to strzelacie focha. No bo jak to ? Ano tak Pani Poseł że ciemny lud na oczy przejrzał i chciałby żeby się Pani do roboty zabrała. Poseł ma służyć społeczeństwu i tego się od pani wymagamy. Nie bezproduktywnego ganiania po sejmie w góralskim stroju i przypinania orderów po wsiach.
Z Lepszej Przyszłości30.03.2017, 09:33
Pani Poseł na rynku nowotarskim gwizdała na Prezydenta RP . Dziecko czteroletnie będąc ze mną na rynku pyta się mnie, kto to jest prezydent - to tak jakby Król Polski wytłumaczyłem dziecku najprościej jak mogłem, a to dlaczego ta pani na niego gwizda? - Co miałem dziecku powiedzieć, zaskoczony ?
I ta sama Pani przychodzi później na spotkania z dziećmi i młodzieżą, jako kto się pytam - autorytet? Czy jak kiedyś mój syn, gdy trochę dorośnie będzie gwizdał na takim spotkaniu na Posła RP, czy nauczyciela, to mam za to ukarać dziecko? A czy wolno palić kukłę żyda, czy deptać nasze godło?

Pewne rzeczy pewnym osobom nie przystoi robić ! A Poseł jak chce pomóc regionowi, bo takie jest jego zadanie, to się nie mówi na czarne, że jest białe, tylko się działa zwalczając problem, a nie ludzi, którzy dbają o swoją i pokoleń przyszłość! Pewna grupa osób pragnie żyć w lepszej Polsce - o czystej wodzie, czystym powietrzu, otoczony zielenią a nie smrodem plastików z kominów.
Czy to takie trudne pomóc samemu sobie ? Potrzebujemy skutecznych rozwiązań, a nie bzdur o niszczeniu medialnym Rabki, Nowego Targu, czy też Zakopanego i innych miejscowości, gdzie świadomość ludzi o ochronie naszego zielonego kraju jest większa niż niejednego Posła.
Edmund8730.03.2017, 09:01
Pani Poseł pokazała niestety co ta ekipa sądzi o zwykłych obywatelach... ma ich mówiąc wprost w d... e. Jako zwykły mieszkaniec tego miast muszę niestety stwierdzić, że poziom smogu w NT jest czasem taki, że jadąc dwupasmówką na wysokości DEKADY ciężko jest oddychać bo jest taki smród, nie da się też spacerować i normalnie wychodzić na zewnątrz. Nie rozumiem, jak można nad tym przechodzić do porządku dziennego... jakby problemu w ogóle nie było. Przecież tutaj nie trzeba być ani żadnym specjalistą ani fachowcem, ten smog jest czasem taki gęsty, że niedługo będzie można go łyżką spożywać, nie mówiąc już o ubraniach przesiąkniętych ogromnym smrodem... przy każdym wyjściu na zewnątrz. Ze swojej strony dziękuję NAS oraz urzędowi miasta, że jednak oni podejmują jakieś działania... Posłance w przyszłej kadencji trzeba będzie podziękować.
Władek30.03.2017, 08:39
Gwiazda Pienin _ całkowicie pomyliła informację ( celowo ) dla spowodowania braku pytań .
1. GDF działa w Polsce nie tylko w wytwarzaniu energii elektrycznej ale też wytwarzaniu ciepła ( w Krakowie EC Łęg oraz w innych miastach)
2. Co mają elektrownie wiatrowe ( wiatraki ) do pyłu zawieszonego i smogu w tym na Podhalu . ??????

Posłanka już od wielu lat sama nie wie co mówi i komu mówi (/.../)
zwykły szary człek30.03.2017, 08:28
Problem dotyczy tego czym pali w piecu przeciętny pan Staszek, a posłanka przywołuje poprzedni rząd, elektrownie wiatrowe, i finansowanie EDF. W Rabce ludzie oddychają syfem, ale nie. Ciii.. bo nie przyjadą turysty!
"Ucho Prezesa" w pełnej krasie, a ja myślałem że to satyra.
zaczadzony30.03.2017, 08:18
No ale jeśli była konieczna to konieczna. Decyzja wręcz gwarantująca poparcie osób karanych za spalanie odpadów.
podhalanin30.03.2017, 08:18
Wszystko pieknie ladnie jestem za tylko dlaczego alarm smogowy nie odzywal sie jak rzadzilo PO. Problem jest i to wielki ale ciekawe czy jak przyjdzie PO/Nowoczesna do wladzy to czy alarm bedzie taki aktywny? hmmm
gwizdek30.03.2017, 08:08
Najwyraźniej bez wiatru, lub z wiatrem najbardziej niestabilną osobą na Podhalu jest nie kto inny tylko sama posłanka Paluch. Jakie to żenujące, że takie tępe i zaślepione partyjniactwo nas reprezentuje w parlamencie.
Staś30.03.2017, 07:44
@ baciok@
A ile dostajesz za pisanie tych komentarzy ? Idzie na tym wyżyć ?
siaraa30.03.2017, 07:37
Pani Anno pani budzi jeszcze większe rozczarowanie. Oby to była ostatnia Pani kadencja. Ludzie już nie są tacy głupi na Podhalu.
ciekawy30.03.2017, 07:13
pani P. a gdzie flaga unijna jednak będą wyprowadzać Polskę z unii prosił bym o wytłumaczenie dlaczego niema flagi unijnej przecież pani jest reprezentantką narodu chyba żę już nie jesteśmy w unii i nie musi pani zamieszczać flagi unijnej obok polskiej
MF30.03.2017, 06:59
Dlaczego PanniPosel nizalmie sie konkretnymi sprawami inie wystapi o obnizeni cen naolej opalowy i gazudo ogrzewania ??????
kitty30.03.2017, 06:01
Za propagandę smogową,podziękujcie byłemu prezesowi PPU...notabene POpaprańcówi.
terenia30.03.2017, 00:27
Popieram zdecydowanie pana lub pani Sokrates!Problem smogu jest i nie nalezy zamiatac sprawy po dywan tylko cos z tym robic!A pani Paluch ma sluzy ludziom,bo przez nich zostala wybrana.Na jej miejsce czekaja inni.
BK29.03.2017, 23:55
do Ja
mylisz się,
dług jest dużo mniejszy
Alehandro29.03.2017, 23:53
Pani Seidler Aneta to córka pana Bukańskiego związanego z Panią Bakalarz który startował na radnego
i wszystko jasne
baciok@29.03.2017, 23:03
Winni wszyscy PO, Tusk, Kod, Nowoczesna, Putin, Rosja, USA, komuna, cykliści, motocykliści(kazdy dopisuje kogo chce).
Na Podhalu jest super krystaliczne powietrzen lepsze niż w Alpach szwajcarskich, a w NT to nawet mierniki pomiarowe wychylaja sie w drugą stronę. Matrix i Paragraf 22 w jednym.
wyborca29.03.2017, 22:55
Za tą hucpą smogową stoi pewna kandydatka na burmistrza. Dziękuję, pozdrawiam
wzorowy anon29.03.2017, 22:50
Przecież Alarm Smogowy to wielka szopka polityczna, która chce się wybić przed wyborami. Zajmują się tylko pisaniem pism gdzie się da byle zaistnieć. A jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę i tyle w temacie. A producenci kotłów się cieszą...

Kiedyś była Fala teraz Alarm Smogowy, wybory tuż tuż i będą liczyć na stołki
nie ufam anonimom29.03.2017, 22:45
@sokrateles nie szukaj teorii spiskowych. Jakie zastraszenie? Mnie też ciekawi kto stoi za NAS.
Stworzyć fikcyjną organizację nie jest wcale trudno. Wystarczy podpiąć się pod nośny problem, napisać kilka pism do redakcji, założyć profil na FB i udawać że się jest rzecznikiem mas. Nawet ten list publikowany na podhale24 nie jest podpisany przez nikogo konkretnego. a przywołana tu pani Aneta to może być osoba powiązana z kandydatem/kandydatką na burmistrza w przyszłorocznych wyborach samorządowych.

Dlaczego publiczna osoba jaką jest poseł ma traktować poważnie anonimy? Ja bym w ogóle zlekceważyła ten cały NAS. Czemu ma mnie reprezentować ktoś, kto wstydzi się pokazać, przedstawić?
derr29.03.2017, 22:45
Dobra robota pani poseł. Dokładnie myślę to samo.

ps. I co tam oskarżyciele portalu o lewactwo? Już nie krzyczycie? A może teraz zacznie się klangor, że podhale24 to ostoja PiS? :)))))) Jesteście nienormalni skoro działacie wedle zasady "kto nie z nami ten przeciw nam".
baciok@29.03.2017, 22:45
Logiki wypowiedzi Pani Poseł Paluch nie mogę zrozumieć. Chyba jestem za głupi na dobrą zmianę.
Goral29.03.2017, 22:45
Typowa propaganda PiSowska, chociażby wyniki pomiarów stężenia pyłów mówiły co innego to trzeba mówić ze problem jest marginalny. Najlepiej nie informować kuracjuszy ze przyjeżdzają do Uzdrowiska i oddychają syfem, albo wmawiać im ze ten syf to czyste górskie powietrze. "Dobra zmiana"nie widzi pewnych niewygodnych spraw które są problemem bo po co!!! Jacy wyborcy PiS takie rządy! Pozdrawaiam normalnych....
sokrateles29.03.2017, 22:37
Pamiętam że w styczniu gdy panowały mrozy, zanieczyszczenie powietrza to był właściwie pierwszy i najważniejszy temat większości rozmów ludzi na Podhalu. A teraz pani poseł chce żebyśmy udali, dla jej swoiście pojętej poprawności politycznej, że nie było żadnego problemu. Dzieci całymi tygodniami nie wychodziły popołudniami z domu bo taki był dym wszędzie, media przestrzegały aby osoby starsze siedziały w domach, ale trzeba podrasować wyniki i wmówić ludziom że nie było źle, żeby dobrze działała propaganda sukcesu.
Zresztą w ogóle staje się to już u PiS coraz bardziej niebezpieczne gdy liderzy tej partii z góry narzucają wszystkim ludziom jak mają myśleć i co mówić, a jeżeli ktoś kto od poglądów przewodniej linii partii PiS odejdzie, to jest zdrajcą ojczyzny, wrogiem, i elementem podejrzanym; proszę zwrócić uwagę że pani poseł również zastrasza. Ona mówi że nie wie kim są członkowie tej organizacji - czy to nie jest zastraszanie ludzi? Co ma piernik do wiatraka? Nieważne kto należy do tej organizacji, liczy się sprawa a nie ludzie, których najchętniej pani Paluch by zastraszyła. Pani poseł ma odpowiedzieć na ten list otwarty, bez żądania podania kto ten list napisał. Jako obywatel i wyborca żądam tego od pani Paluch, która jako osoba publiczna na publiczny list publicznie odpowiedzieć musi. Polscy politycy muszą zrozumieć że są naszymi sługami, służącymi w Sejmie, mają nam służyć a nie dąsać się na wolne media (zresztą taka postawa pani Paluch jest sprzeczna z poglądami Jarosława Kaczyńskiego na wolność mediów w Polsce, które wyraził np. 2 maja 2016 roku w przemówieniu z okazji dnia flagi). Jeśli rola służącej obywatelom RP tej pani Poseł nie odpowiada, to niech złoży mandat posłanki; na jej miejsce przyjdzie do Sejmu ktoś lepszy, kto lepiej będzie i rozumiał i walczył o interes obywateli Podhala.
Ja29.03.2017, 22:29
A moze burmistrz i radni zajęli by sie długiem nowego targu ktory wynosi o ile sie nie mylę ok 45 milionów
AntyPiS29.03.2017, 22:24
Gwiazda Pienińska przemówiła. Największe rozczarowanie PiS w regionie. Zaraz za Liszką. Zero konkretów tylko frazesy oraz ucieczka przed debatą. W sumie nic dziwnego - jak się ma tak niewiele do powiedzenia...
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl