03.06.2017, 20:25 | czytano: 12212

Stłuczka na światłach (zdjęcia)

Fot. Krzysztof Garbacz
NOWY TARG. Na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną Al. Tysiąclecia i ul. Szaflarskiej doszło do stłuczki. Samochody zderzyły się tam, gdzie zwykle i tak jak zwykle.
Tam, gdzie zwykle, to znaczy po południowej stronie skrzyżowania, a tak jak zwykle, czyli kierowca jadący od strony Waksmundu skręcał na Szaflarską od strony Zakopanego i wjechał pod auto, które nadjeżdżało alejami od strony dworca.
Ze wstępnych ustaleń wynika, że nikomu nic poważnego się nie stało.

Na miejscu usłyszeliśmy od okolicznych mieszkańców, że ze światłami, które były regulowane zimą, znowu jest coś nie tak. Ich zdaniem, to wskutek złej synchronizacji dochodzi tu ciągle do stłuczek.

r/ zdjęcia Krzysztof Garbacz
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
kkkk11.06.2017, 18:18
a czasem rano przed 7 jadąc od strony waksmunda światło zielone włącza sie na dosłownie 3 sekundy że dwa auta przejadą i już czerwone miał tak ktoś?czy to normalne?
swoj10.06.2017, 23:35
Jesli to stloczka to po jakiego czorta policja trzymala te pojazdy na skrzyzowaniu pezez ponad 2 godz , tym samym stwazajac zagrozenie.
M05.06.2017, 22:06
Do NT G taki jesteś mądry ale jeżeli np cały czas od dworca jadą samochody to jak długo można stać na kolizyjnym gdy się zmienią światła to jesteś w czarnej d... tylko łut szczęścia albo wymuszenie pierwszeństwa
mieszkaniec05.06.2017, 19:54
Wogule debilna była przeróbka tego skżyrzowania. Wyżucone pieniądze w błoto.
gilda05.06.2017, 19:00
"PANOWIE" Kierowcy! Gdzie wy robiliście prawko? Przy skręcie w lewo na zielonym ustępujemy pierwszeństwa jadącym z prawej strony! A jeżeli mamy zieloną strzałkę do skrętu w lewo to jadący z prawej strony mają światło czerwone i wtedy my jesteśmy z pierwszeństwem! I ot cała filozofia "PANOWIE" I "PANIE" Kierowcy.
Poldek05.06.2017, 16:54
W piątek 2.06.2017 wyjeżdżałam Z Na Równi na Kopernika i na Aleje. Cztery razy zmieniły si.e światła zanim wjechałam na Aleje!! Dużo szybciej piechotę / rowerem!
były kierowca05.06.2017, 13:01
Trzeba zawiadomić media ...typu Uwaga lub Sprawa dla Reportera ...bo widocznie ci co mogą coś z tym zrobić mają to głęboko w d...ie
duzo zdrowia05.06.2017, 06:46
Jeśli jadę alejami i mam skręcić w Szaflarską, skręcam wcześniej w Sikorskiego i po problemie, bo faktem jest, że zdążyć tam przy skręcie jest trudno
Ziomek04.06.2017, 23:04
Oczywiście, że ze światłami jest coś nie tak. Ostatnio zmieniły się na czerwone, więc zatrzymałem się, a 5 sekund później znowu zielone, auta od waksmunda do Szaflarskiej nawet nie zdążyły zjechać ze skrzyżowania.
Profesjonalny Fotorejestrator04.06.2017, 22:18
Skoro (tak na oko patrząc) jakieś 50% kierowców z Nowego Targu przy skręcie z jednokierunkowej Długiej w lewo w Kilińskiego robi to z prawego pasa, to trudno się dziwić, że nie są w stanie pojąć prostej sygnalizacji świetlnej. Do tego dochodzi notoryczne nie używanie kierunkowskazów, zajazd przy skręcie jakby prowadzili 40 tonową ciężarówkę, oraz jeżdżenie w kapeluszach (starsi) i kapturach i z słuchawkami w uszach (młodsi), znacznie ograniczających możliwość postrzegania tego, co się dzieje wokół oraz poczucia, że nie obowiązują ich jakieś głupkowate przepisy wymyślone przez ceprów i dla ceprów. Po prostu rozwój cywilizacji jest szybszy niż możliwości przystosowania do niej OPISANEJ CZĘŚCI okolicznej ludności, która przez długie wieki poruszała się pieszo lub w najlepszym (najszybszym) razie konnym zaprzęgiem i nie widziała powodów do zmiany przyzwyczajeń, przekonana o swoim niepodważalnym prawie do jeżdżenia tymże zaprzęgiem, tak jak się im podoba...
KG04.06.2017, 21:02
Swiatła ostatnio działają dziwnie... Pieszym nie włącza się zielone, kiedy powinno, mimo naciskania przycisku. Dziś jadąc od dworca, w lewo, w stronę rynku, miałem zieloną strzałkę, jadący szaflarską prosto od rynku, również miał zielone. Coś jest nie tak.
tak wychodzi04.06.2017, 19:37
Takie drobne spostrzeżenie....wszystkie "kwiatki" ze znakami, zmianą sygnalizacji itp .zawdzięczamy egzaminom na prawo jazdy w NT.... WSZYSTKIE te klucze idiotyczne pomysły weszły w życie po otwarciu MORDu w NT
on04.06.2017, 18:17
gilda ,jesteś autorem tej strony?
Gerwazy04.06.2017, 15:27
Nie skrzyżowanie jest winne (choć istotnie, ruch na nim powinien być lepiej zorganizowany) tylko cymbały za kierownicą, którzy nie wiadomo jakim cudem zdali na "prawko"...
gilda04.06.2017, 14:30
Do "ON" idż do szkoły i czytaj ze zrozumieniem
POLO04.06.2017, 12:53
Kiedy będzie trup to może się ktoś tym zajmie .
oskar5104.06.2017, 12:47
Ktoś pisze że swiatła działają prawidłowo - piątek godz 20 na zielone od dworca w kierunku rynku czekałem 7 minut ,wczoraj też tyle i w końcu przejechałem i jeszcze kilka samochodów na czerwonym !!!!
ja04.06.2017, 11:08
to skrzyzowanie działa prawidłowo tylko ludzie jeżdżą na pamięć .
Rondo04.06.2017, 10:48
Naszym władzą życzę powodzenia.Z tak prostą sprawą nie dają rady.To jest 18 ty wypadek na tym skrzyżowaniu od jesieni.Dlaczego nie analizują tego skrzyżowania za pomocą monitoringu który jest zamontowany nad światłami.Policja pyta się świadków jak do tego doszło mając monitoring.
gue04.06.2017, 10:40
ten kretyn ktory zadecydowal o przerobce i zmianie swiatel na tym skrzyzowaniu powinien pokryc wszystkie szkody wynikajace z tej zmiany. To juz dwucyfrowa liczba tych kolizji i wypadkow
PasterzPPP04.06.2017, 10:39
Tak tak, ważna sprawa ale teraz trzeba się zająć usunięciem Plamy, na to nie ma czasu.
Szmata z Waksmundzkiej04.06.2017, 10:34
Tam powinno stanąć rondo bo i do starostwa lepiej by się dojechalo a nie tak zawracać na wonskiej drodze jak do tej pory
on04.06.2017, 10:20
czyli kierowca jadący od strony Waksmundu skręcał na Szaflarską od strony Zakopanego i wjechał pod auto, które nadjeżdżało alejami od strony dworca.

nic dodać nic ująć ,jaki kierowca taki autor" stłuczki"od d......strony
też kierowca04.06.2017, 10:10
ja nie wiem po co ta głupia gadka < jeżdżę codziennie przez to skrzyżowanie i jak ktoś umie czytać znaki to nie widzę w tym żadnego problemu < jest za to o wiele dłuższy przejazd ulicą Szaflarską i przez to korki się zmniejszyły , a Ci co jeżdżą na pamieć niech włączą mózg przy myśleniu , a nie narzekają na tych którzy coś niestworzonego wymyślili > takich skrzyżowań w Polsce jest multum i czy na nich dochodzi też do wielu kolizji ? pozdrawiam wszystkich
lb04.06.2017, 09:59
dozywotnio odbierac prawo jazdy... ja nie wiem, moze jeszcze wydziedziczuc do 3 pokolen wstecz, wysterlizowac, wsadzic do pierdla na 50 lat... przeciez jak sie czyta te pierdoly to juz do konca mozna stracic wiare w ludzi...
Pier...stołek04.06.2017, 08:42
Przypomnijcie urzędnikom jak to działało przed tymi zmianami bo oni sobie tego nie zapisali na kartce i teraz nie potrafią odtworzyć.W komputerach jak zwykle tego co trzeba to też nie ma czyli trzeba markować , że coś się robi przy tych światłach.Najlepiej iść w niepotrzebne koszty i twierdzić, że tam musi być pas do lewoskrętu by było tak samo jak przed tymi ich zmianami.
prawy04.06.2017, 01:35
Tyle lat jeździliśmy tam bezkolizyjnie i nie było wypadków a jakiś nie kochany przez rodziców upośledzony umysłowo urzędas który dostał stanowisko bo miał znajomości zmienił wszystko aby chyba zwrócić na siebie uwagę. Do tych wszystkich poszkodowanych zbierzcie się i złóżcie pozew zbiorowy do dostaniecie kasę z powrotem ponieważ pas do lewo skrętu ma być a dalej go nie ma i skrzyżowanie zagraża bezpieczeństwu w ruchu lądowym czyli taka zmiana organizacji świetlnej nie powinna mieć miejsca.
Obserwator04.06.2017, 01:16
Zaskarżyć dziadów bo to ludzkie pojęcie przechodzi. Ludzie obudzcie sie w koncu. Wszyscy poszkodowani weźcie sprawy w swoje ręce i złóżcie pozew zbiorowy przeciwko tym pajacom!!!!!!!
mają mnie za wariata04.06.2017, 01:11
Bębnie o tym jakiegoś czasu, Te światła zmieniają się jak im się chce!!!
franek03.06.2017, 23:50
Coś okropnego jaki bubel w postaci tych świateł nam urzędasy zafundowali.
Z naszych podatków takie miernoty są utrzymywane w urzędach, które nawet świateł nie potrafią ustawić. Miał być ponoć pas do lewoskrętu i co ni ma? No ni ma. Było dobrze to jakiś mondraś spartolił. Oby nikt nie zginął, bo widać, że urzędnicy nie słuchają ludzi i nie zanosi się na zmianę. Policja mogła by spróbować coś z tym zrobić ale po co byle do emeryturki... Przyjadą popatrzą dadzą mandat, ale żeby zapobiec to już lipa.
BleBle03.06.2017, 23:35
Do NT G. Ale Ty głupi jesteś. Aż mi Cię żal.
Zastanów się trochę. Skoro przez wiele wiele lat światła od strony Waksmunda wskazywały na skrzyżowanie kolizyjne ale skrzyżowanie takim nie było to skąd niektórzy mają wiedzieć, że jakiś niedouczony urzędas nagle zrobi z tego skrzyżowania skrzyżowanie kolizyjne? Powinni dobrać się do *** temu, który przed laty źle oznakował skrzyżowanie. A z drugiej strony jest zasada, że nie rusza się czegoś co działa doskonale. Po jaką cholerę w ogóle wtykali tam swoje paluchy?!
..03.06.2017, 22:56
Dlaczego tam nie ma ronda?! Ono by załatwiło problem od razu!
maciek o.03.06.2017, 22:44
..do mojego " przedmówcy " skrytego pod pseudonimem denis...chłopie czytam twoją wypowiedź chyba już dziesiąty raz i oczom własnym nie wierzę....cytuję twoje słowa....i kiedy włanczasz ( już mniejsza o pisownię ) migacz w prawo bo jedziesz prosto .....ja nawet nie wiem jak to skomentować.... w tym miejscu po prostu nic dodać nic ująć ....chłopie wynika z tego że jadąc od Alei uważasz że skoro droga z pierwszeństwem " leci " w lewo to ty aby jechać prosto powinieneś włączyć prawy kierunek i tak właśnie robisz bo to wynika z twojej wypowiedzi... pozostaje tylko modlić się by nie spotkać cię na swojej drodze a instruktorowi który cię uczył jeździć gratuluję spier......j pracy.. człowieku zapamiętaj....jak skręcasz w lewo w Równię to dajesz lewy kierunek ....jak jedziesz prosto w Kopernika to nie dajesz żadnego kierunkowskazu a jak juz dajesz w prawo to skręć w Powstańców.........marny z ciebie kierowca
tiptop03.06.2017, 22:28
Jaśnie szanowni górale proponuję rondo wybudować opcja pierwsza.
Druga opcja to przesiądźcie się z powrotem do wozów najlepiej z drewnianymi kołami.
NT G popieram cię
TGA 18.48003.06.2017, 22:24
Jeśli pacjent jeden z drugim,nie umieją bezpiecznie przejechac przez skrzyzowanie z sygnalizacją świetlną,moze niech lepiej zaczną chodzić na nogach.Będzie zdrowiej i bezpieczniej.Jak czytam te utyskiwania na światła w tym miejscu,skretu kiszek dostaje.Prawo jazdy za masło się ma...?
red03.06.2017, 21:56
Szaflarska z Podtatrzańską aby przejść przez przejście to trzeba odczekać w kolejce jak za PRL-u. Większość ludzi przechodzi na czerwonym przez przejście. Zastanawiam się kto na taki genialny pomysł wpadł.
MotoFan03.06.2017, 21:29
Ale dlaczego nie przywrócą tego co było? Naprawdę było dobrze, jedne z lepszych ustawień jakie można w kraju zobaczyć. Przejazd asymetryczny, praktycznie nie było kolizji. Dlaczego zarządcy są tacy uparci i nie słuchają kierowców? Z naszych podatków robi się co chce..
krzysiek12.0703.06.2017, 21:27
Chyba w stronę zakopanego a nie od strony e bodej ta bodej
e203.06.2017, 21:20
Odpowiedzialni za głupią zmianę świateł dalej czekają na wypadek śmiertelny? Czy w końcu ktoś się tym zajmie zanim dojdzie do tragedi???
Smok03.06.2017, 21:20
Baca Luluś, rzadko się zdarza, choć i na KNT coraz więcej pipcików się trafia, dzisiaj np. taki leszcz ci stanie na środku drogi bo zmienia pas na lewo skrętu. No k***a.
NT G03.06.2017, 21:12
Odbierać dożywotnio prawa jazdy, bo jeśli ktoś nie potrafi prawidłowo przejechać taka banalnego skrzyżowania to jest potencjalnym drogowym mordercą. Jak ktoś mógł uzyskać uprawnienia do kierowania pojazdem skoro nie potrafi odróżnić skrzyżowania kolizyjnego od bezkolizyjnego...
Przechodzień03.06.2017, 21:06
Masakra z Tymi światłami. Dla b pieszych b tez rozregulowane, naprawi to ktoś, ? Było dobrze to jak zwykle zepsuli , ciekawe który urzedas się wzbogacił
obiektywny03.06.2017, 21:00
Czy ten baran co zmienił sygnalizację może beknąc i zmienić na powrót światła?
denis03.06.2017, 20:47
durnie sa przy wladzy to tak mamy ,to samo na rowni droga pierwszenstwem ,za trzy metry skret w prawo lub dalej prosto na kopernika ,i kiedy wlanczasz migacz w prawo bo jedziesz prosto to z prawej z powstanow ma pierwszenstwo i wypadek gotowy ,policjant tego nie rozstrzygnie tylko sad, a kiedys bylo normalnie prosto z pierwszenstwem.
Rowery na tory kolejowe03.06.2017, 20:47
Strach wyjeżdzać na drogi ,tak wielu kierowców jeździ według swoich zasad. Dzisiaj przy skręcie na ST.Bystre młody tatuś z dzieckiem na rowerze jedzie jak gdyby nigdy nic przez skrzyżowanie ścieżki z drogą.Na mój sygnał, że źle robi wyraźnie poirytowany stwierdził, iż " on nie ma znaku stop to nie musi się zatrzymywać'. Owszem z tej strony z której wymusiłeś na mnie pierwszeństwo jest znak "Ustąp pierwszeństwa przejazdu" i drugi znak "Koniec drogi dla rowerów" i dlatego przejechałeś po przed mnie jak jaśnie pan.Zauważam ,że rowerzyści to druga grupa po motocyklistach którym się wydaje, że oni przepisy mogą naginać tak jak im jest wygodnie.
Baca Luluś03.06.2017, 20:38
Tym razem KTT wygrało z KNT .
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl