19.11.2017, 22:10 | czytano: 7263

Wiceburmistrz walczy o zadaszenie sezonowego lodowiska. "Znajdę sponsora na pokrycie połowy kosztów namiotu"

zdj. Michał Adamowski
NOWY TARG. - Spróbujmy. Jestem przekonana, że będzie super - apelowała do radnych z Komisji Sportu, Turystyki i Promocji Joanna Iskrzyńska-Steg. Gdy padły argumenty, że Miasta nie stać na wydanie z budżetu 100 tys. zł na namiot, wiceburmistrz zobowiązała się, że znajdzie sponsorów i koszty zredukuje o połowę. Radnych to nie przekonuje.
Posiedzenie Komisji Sportu, Turystyki i Promocji, podobnie jak wcześniejsze - Komisji Finansów, Gospodarki Komunalnej i Rozwoju poświęcone było m. in. zaopiniowaniu projektu uchwały o zmianie w Wieloletniej Prognozie Finansowej. Konkretnie chodzi o zapisanie w dokumencie kosztów uruchomienia sztucznego lodowiska na płycie Rynku wraz z zadaszeniem. I właśnie o owo zadaszenie jest spór.
Zabiega o nie wiceburmistrz Joanna Iskrzyńska-Steg. Z kolei radni chcą, by mobilne lodowisko było na Rynku, ale nie widzą powodów do wydania z budżetu 100 tys. zł na namiot.

- Porozmawiajmy na spokojnie. Gdy będzie pogoda taka jak dziś, że pada deszcz - to nikt nie będzie korzystał z otwartego lodowiska. Zadaszenie sprawi, że ludzie od rana do wieczora będą na lodzie. Poza tym prawdopodobnie często będzie smog w Rynku. Przez 3 miesiące będziemy borykać się z Nowotarskim Alarmem Smogowym, ale i z takim rozdwojeniem, że będziemy zapraszać ludzi na lodowisko, jednocześnie pokazując na stronie UM dane dotyczące zanieczyszczenia powietrza, że niebezpiecznie jest przebywać na zewnątrz - mówiła wiceburmistrz.

Na uwagę radnych, że można lodowisko zamontować w miejscu mniej zanieczyszczonym, odpowiedziała: - Możemy lodowisko uruchomić przed Szkołą Podstawową nr 11, ale koszty montażu wzrosną o 30-40 tysięcy. Poza tym chcemy promować Rynek. Będą Targi Bożonarodzeniowe z fajną, bogatą ofertą. Mamy ten Rynek, to walczmy o ten Rynek. A zadaszone lodowisko wcale nie wygląda źle. Przezroczyste ściany namiotu nie zasłaniają Rynku, ani osób jeżdżących na łyżwach. Ratusz faktycznie będzie z jednej strony trochę zasłonięty, ale to tylko na 3 miesiące, a lodowisko to atrakcja dla wszystkich. Można dać kolorowe światełka, estetyczne ozdoby. Z podobnego rozwiązania inne miasta już korzystają. Zapraszają nas 3 grudnia do Olkusza na otwarcie ich lodowiska. Pojedźmy i sami państwo zobaczycie - zaproponowała.

- Tych 100 tysięcy zł to jest jakieś 20-25 pieców gazowych. Stać nas na taki wydatek, jak namiot? - pytał radny Włodzimierz Zapiórkowski.

- Mam sponsora na 1/4 kosztów namiotu, czyli 25 tys zł. i sponsora na oświetlenie - odparła Joanna Iskrzyńska-Steg.

- Urok tego lodowiska polega na tym, że jest otwarte. Nie trafia do mnie argumentacja, że namiot chroni przed smogiem. Że będzie lepszy lód - to rozumiem - powiedział Marek Mozdyniewicz. - Druga sprawa to koszt. Za 100 tysięcy zł w kilkunastu domach byśmy zrobili instalację. I jeszcze jedno: zostawmy ludziom prawo do podejmowania decyzji, czy chcą jeździć na łyżwach w plenerze, czy nie - podsumował radny.

- Uda mi się zdobyć jeszcze 25 tysięcy. Daję słowo, że znajdziemy z Wydziałem Promocji sponsorów na połowę kosztów zakupu namiotu - zobowiązała się wiceburmistrz. - Spróbujmy. Jestem przekonana, że będzie super - apelowała.
- Od dawna prosimy burmistrza o obniżenie dla dzieci kosztów korzystania z sal gimnastycznych na treningi. Prosimy o 20 tysięcy i nie ma. A tu chcemy dać 100 tysięcy. Część młodzieży na pewno skorzysta z lodowiska, ale to będzie na 3 miesiące, a z sal korzystają cały rok. Nie stać Miasta na taki obiekt jak namiot za 100 tysięcy złotych - oświadczył radny Arkadiusz Pysz.

- Podsumowując, atrakcja tego lodowiska polega na tym, że jest na Rynku. Ja rozumiem, że są problemy z jakością powietrza i że zakup namiotu to duże pieniądze. Ale skłaniam się do tego, by lodowisko było w Rynku i nie było zadaszone - powiedział przewodniczący komisji Gabriel Samolej.

Komisja Sportu była jednomyślna: mobilne lodowisko będzie usytuowane w Rynku, a w budżecie zamiast 180 tys. zapisana ma zostać kwota 80 tysięcy zł (czyli bez kosztów namiotu).

Ostateczną decyzję podejmą radni w poniedziałek na sesji, ale już 16 z 21 radnych opowiedziało się przeciwko zadaszonemu lodowisku.

s/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
poszukiwacz zaginionej barki22.11.2017, 23:33
Taka kobieta to skarb potrafi znaleźć 200 000 zł.
Czy ja mógłbym się oświadczyć - pilnie potrzebuję nawet połowę tej kwoty.
@Beti21.11.2017, 13:15
Oj tak. Oj tak. Oby jak najdalej od naszego miasta.
Beti21.11.2017, 08:58
Ta Pani powinna być Burmistrzem!!!!
..21.11.2017, 04:02
dla przypomnienia miasto dla nas mieszkanców i "turystów "wydaje 3 mln na muzeum prasy drukarskiej które będzie stało puste przez następne xx lat ani pies z kulawą noga tam nie zaglądnie chyba ze wycieczki szkole obowiazkowo będą wysyłane dla picu.

wiec te marne 75tyś dla uciechy choćby i kilku set klientów jest świetnym i tanim pomysłem jak tylko będą korzystać niech maja niech się bawią co wam ludzie szkodzi nie chodzicie chyba ze tak jak tu inni pisza posstawienie tego lodowiska na cala zime to z 500 tyś wtedy to inna para kaloszy
bzdur(stek)20.11.2017, 22:31
Nie ma kasy na docieplenie budynku byłych kolejarzy na ul. kolejowej (ludzie żyją z grzybem i wilgocia a budynek jest miejski). Nie ma kasy na remont autobusów, które są jedynym nie raz sposobem komunikacji emerytów do szpitala czy rodziny. Zdażają się przypadki głodnych dzieci w szkołach (notabene ta cała Pani Steg jest za oświatę odpowiedzialna a ANI raz nie zabrała w tej sprawie głosu) - na te sprawy (chyba się zgodzicie, że bardzo istotne ) Pani Joanna nawet nie zapropnowała, że znajdzie sponsora! Ale żeby zaświecić lampki na lodowisku w rynku to ona znajdzie 50 tysiaków! Ludzie co to jest za osoba?! Nie jestem przeciwnikiem pomysłu z lodowiskiem ale cała ta sytuacja jest absurdalna! A argument, że całymi dniami ktoś będzie na tym lodowisku jeździł jest tak słaby jak ta Pani. (strzelam, że ludzie chodzą na takie lodowisko głownie w weekendy i zdarza, się że po pracy z dziećmi. A nagorsze jest to że Watycha wydaję się byc rozgarnietym chłopem i patrzy na to ona wyprawia.
piotr cudzich20.11.2017, 20:29
A czym sie rożni lodowisko w parku od lodowiska w rynku skoro am byc zadaszone ? Ciekaw jestem czy jakby to była ich własna kasa czy tez tak by myśleli i rządzili - ewidentnie walczycie o przetrwania podejmując kompletnie nie uzasadnione ekonomicznie decyzje.
NA TAK20.11.2017, 19:59
Świetna inicjatywa... ?
nowotarrzanka20.11.2017, 17:35
Czy nie lepiej walczyć z przyczyną smogu zamiast z jego objawami!?
Za takie pieniądze można by wymienić piece w kamienicach w samym centrum! - co zdecydowanie poprawiłoby jakość powietrza!
Bocion20.11.2017, 17:31
Pani Asia walczy jak lwica.
Do boju Pani Burmistrz.
Dach nad głową będzie dobry.
obserwator20.11.2017, 17:29
Do ; Modlitwa Mieszkanca; Masz słuszną uwage co do prosby by wytrzymać jeszcze rok z tymi OSZUSTAMI. Robia to co nie trzeba. Licze ze ludzie dojrzeja żeby ocenić działania radnych i rządcow miasta
tata20.11.2017, 16:29
widzę dużą niewiedzę tu piszących .To nie namiot cyrkowy tylko namiot z oknami pęknie oświetlony z wentylacją i filtrami.Ci co piszą ze bez zadaszenia to jakaś kpina.Dasz dziecko na takie lodowisko w trakcie złej prognozy czy zanieczyszczenia powietrza? To ma być urokliwe miejsce nie barak.Wpiszcie sobie w wyszukiwarkę lodowisko zadaszone z oknami...
Popieram pomysł lodowisko kryte na Rynku.
baciok@20.11.2017, 15:35
A ja proponuję zadaszyć całe miasto. Pomysl dobry. Damy radę??
@ zdenerwowana20.11.2017, 15:00
Luzuj majty. Argumentacja w temacie lodowiska to jego lokalizacja RYNEK. Jak będzie zadaszone namiotem to lokalizacja w rynku nikomu nie potrzebna.I tak z pod namiotu rynku nie widać. To wyp...........z tym lodowiskiem poza rynek i temat zamknięty. Tu się nie ma co denerwować tu trzeba włączyć myślenie . Dobrze że radni mają mózg większy od orzeszka pini i wykazali rozsądek. Może nam zadaszycie ulice? Albo cały rynek . Brawo Pan Zapiórkowski. Do walki ze smogiem najlepsze namioty. Bu ha ha ha. A na zwolnienia spadochron? HA ha ha
sasiad zza miedzy20.11.2017, 14:53
A mi się ta wasza Pani Burmistrz podoba: elegancka, zadbana, ma ten urok (bo ilu już nabrała) no i przede wszystkim chce prężnie działać dla miasta. Nie znajdziecie lepszej nigdzie ja wam to mówie.
Ale się porobiło: wszędzie gdzie nowa władza pojawiła się od wyborów 2014 to jeszcze gorzej w samorządach się porobiło. Przegnać to towarzystwo wzajemnej adoracji i to w kilku gminach
popieram20.11.2017, 14:34
Ze zdjęcia widać,że wiceburmistrz jest ładną kobietą.
bystry jan20.11.2017, 14:28
Jak zwykle nic się nie podoba nic i nikomu a czemu bo kampanie czas zacząć a jak ......................jak kampania to wszyscy rządzący i urzędnicy są be.............................................każdy pomysł jest bombardowany a radni zapomnieli dzięki komu są radnymi ale karma wraca pamiętajcie trzeba pamiętać o korzeniach tyle w temacie
wszystkie mamy20.11.2017, 13:52
Co z Wami nie ma lodowiska źle jest to też źle bo smog i nie puszcze dziecka!!!! Przecież był i dzieci nie szły na darmowy wuef na lodzie bo smog!!!
Teraz super pomysł to znowu ŹLE ???
Ruszcie głowami i otwórzcie się na NOWE I BEZPIECZNE.
Kryte lodowisko na Rynku chcemy!
mamunia20.11.2017, 13:40
Kryte Lodowisko na Rynku to świetny pomysł z przejrzystymi oknami do tego oświetlenia świąteczne. Ludzie straciliście resztki romantyczności.PISZECIE ZE JEST KRYTE LODOWISKO . TU CHODZI O DOSTĘPNOŚĆ CZY JA NA KRYTE MOGĘ JECHAĆ O KAŻDEJ PORZE ? NIE. A Rynek daje mi tą możliwość???
Zdenerwowana20.11.2017, 13:32
Każdy kto nie był z dzieckiem na lodowisku w Rynku nie wie co pisze.Lodowisko zadaszone jest konieczne! do czasu aż uporamy się ze smogiem . Radni nie powinni blokować tak super pomysłu.Ale Oni pewno juz dawno nie mają dzieci i siedzą w maskach w domu.
nowotarzanin20.11.2017, 13:22
Dajcie spokoj juz z tym smogiem.Dziesiec lat temu bylo tyle zakladow kusnierskich to byl dopiero smrod ,ludzie palili w piecach czym popadnie i nikomu nie przeszkadzal smog.
Ciekawska20.11.2017, 13:22
Ciekawe jaki Pani vice wymyśli ten namiot, pasujący do tych metalowych baraków? Czy znowu jakieś cuda? Wcześniej był ładny drewniany domek to postawili kontenery po prostu wyglądało to ?cudownie?
świadomi20.11.2017, 13:22
Namiot z filtrami i przejrzystymi oknami.Bajka ...takiego lodowiska trzeba mieszkańcom. Bez strachu aktywnie spędzony czas o każdej porze dnia i do późnego wieczoru .Jestem na duże Tak
Jan Tek20.11.2017, 12:41
Połowa od sponsorów a druga z kieszeni Wiceburmistrz i problem z głowy. Chcesz mieć Asia lodowisko to płać, nasze pieniądze zostaw w spokoju.
bajern0720.11.2017, 12:36
Lodowisko na rynku nie potrzebuje żadnego zadaszenia. Powinno być świątecznie przystrojone,otwarte i tu jest cały urok. A ze smogiem trzeba skutecznie walczyc a nie gdybać i dyskutować przez kolejne lata.Wiemy że ludzie tak szybko z pieców tradycyjnych nie zrezygnują. Chyba że gaz będzie za połowe ceny. I dotacje do pieców tu nie pomogą bo paliwo do nich jest drogie. Mowa była o filtrach na kominy w rozsądnych cenach. Zrobić akcje promocyjna i działać - Nie zamykać dzieci w domach na Zimę
szymon20.11.2017, 12:22
@lodowisko w Olkuszu
To zapewne *** : )
zyga20.11.2017, 11:18
Namiot na smog. A na głupot Pani Korwin.
nowotarżanka20.11.2017, 10:45
coraz więcej mieszkańców zmienia ogrzewanie, wymienia piece i SMOG jest coraz mniejszy, po co ten namiot?
th20.11.2017, 10:34
co za upor pani vice rozwój,promocja przez dach na ślizgawce i co jeszcze...
Mexyk20.11.2017, 10:19
A to nie lepiej od razu nad całym rynkiem płachtę rozciągnąć?
.,.,.,.,20.11.2017, 10:05
Kupowanie namiotu zeby zakryc lodowisko w sumie kilka metrów od lodowiska krytego jest totalną hipokryzją. Tłumaczenie, że jest problem ze smogiem i potrzeba zainwestować w zadaszone lodowisko to jest kuriozum.... Może Pani burmistrz jak tak dobrze szuka poszuka sponsorów na wymiane pieców skorzystają wszyscy mieszkańcy i namiotu nie bedzie trzeba....
lhotse20.11.2017, 09:46
"Przez 3 miesiące będziemy borykać się z Nowotarskim Alarmem Smogowym, ale i z takim rozdwojeniem, że będziemy zapraszać ludzi na lodowisko, jednocześnie pokazując na stronie UM dane dotyczące zanieczyszczenia powietrza, że niebezpiecznie jest przebywać na zewnątrz - mówiła wiceburmistrz." ... A mi się wydawało, że to Smog jest problemem a nie NAS, widocznie panią burmistrz boli, że społeczeństwo w końcu wyraża swoje niezadowolenie ! weźcie się do prawdziwej roboty a nie ciągle jakieś markowane ruchy !!! 200 zł to jest wymiana co najmniej 20 palenisk i realna poprawa powietrza. Lodowisko można zrobić poza ścisłym centrum miasta, np na lotnisku gdzie funkcjonuje wypożyczalnia sprzętu biegowego i zimą cały ten teren służy jako rekreacyjny.
sowa20.11.2017, 09:34
Joasia szuka i znajdzie. Czy ta kobieta się zajmuje
bundzior20.11.2017, 09:24
Ta kobieta mnie przeraża. Cały tan namiot to poroniony pomysł .Mamy lodowisko które jest nie remontowane bo nie ma środków. Mamy park. Co stoi na przeszkodzie zrobić lodowisko w parku. Całość atrakcyjności tego pomysłu polega na tym że jest na rynku?! Na rynku już są szpetne szałasy dzięki tej pani. Ruch w nich jest marny bo wejście do takiego obśluna nie jest przyjemne. No to trzeba wesprzeć przyjaciół w biedzie i upakować lodowisko na rynku bo wtedy jest szansa na to że oprucz psa z kulawą nogą ktoś się tam jeszcze zajrzy. I to cała tajemnica koziego uporu względem lodowiska w rynku. Szkoda że takich kryteriów nie było względem WC. Nic tak nie podnosiło atrakcyjności sracza jak lokalizacja w rynku. Czyżby stronniczość?
Nowotarżanka20.11.2017, 09:17
Cudowny pomysł.Kto nie był na lodzie na Rynku ten nie ma pojęcia o czym pisze.Ja korzystałam bardzo często z dziećmi wieczorami po pracy.Bywało że o 21 do zamknięcia. Było romantycznie i nic nie zastąpi wspólnie spędzonych chwil... Kiedy padło hasło że smog i nie będzie lodowiska na rynku - u mnie pojawił się smutek i żal.A teraz wspaniały pomysł ... zakryte z filtrami i przeźroczyste szyby ? W tych zabieganych czasach warto pomyśleć o ludziach i wartościach a nie tylko kasa kasa.A nasza świadomość na temat smogu na szczęście rośnie.Ludzie zakładają gaz ... mam nadzieję że zaobserwujemy zmiany.Bądźmy optymistami i dbajmy o Nas samych wspólnie. Czekam na lodowisko na rynku ?
pientaszek20.11.2017, 09:00
czyżby kampania ruszyła? /.../
hf20.11.2017, 08:52
142828 (słownie sto czterdzieści dwa tysiące złotych z groszem) - tyle zgodnie z oświadczeniem majątkowym Joanny Steg Miasto zapłaciło jej w 2016 roku. Gbyby zredukowac jej etat spokojnie starczyłoby kasy.
matka20.11.2017, 08:33
lodowisko fajna sprawa ale postawienie namiotu w Rynku tylko go oszpeci, samo lodowisko już oszpecało Rynek - jeśli ktoś bierze pod uwagę względy estetyczne to bardzo przepraszam ale to jest po prostu brzydkie. Barykady leżą na płycie, 3 zwiędłe choinki na krzyż nie zasłonią brudu i bałaganu wokół lodowiska.

Jeśli miasto ma takie dobre relacje ze sponsorem to niech za te 25 tyś. zakupi oczyszczacze powietrza na początek do żłobków i przedszkoli (15 każdy za 1600zł) - bo tam dzieci spędzają bardzo dużo czasu. A jak można jeszcze załatwić kolejne 25 tyś. to już mamy łącznie 30 porządnych oczyszczaczy powietrza.

To będą dobrze spożytkowane pieniądze.

Zadaszone lodowisko już jest - jeśli w namiocie na rynku nie będzie oczyszczaczy powierza - zapewne przy takiej powierzchni mówimy o zupełnie innym sprzęcie - to syf z powietrza i tak tam będzie bo niby jak wytworzy się w namiocie czyste powietrze, kiedy do namiotu trzeba jakoś wejść i go wietrzyć.

Postawcie lodowisko w parku - ładniej i fajniej dla dzieciaków i jak najtańszym kosztem, a resztę przeznaczcie na coś sensownego jak oczyszczacze dla najmłodszych.
jg20.11.2017, 08:33
Kogo myśmy sobie wybrali, tragedia i z burmistrzami i z radnymi.
Za co oni biorą diety? za p... o lodowisku na rynku, na nic nie ma pieniędzy , żadnej inwestycji, nic, gorzej jak źle.
.20.11.2017, 08:31
Za te pieniądze, które dostaje prywatna firma, zarabiająca na tym lodowisku, proszę zafundować nowotarżanom darmowe wstępy na kryte, pełnowymiarowe lodowisko, które i tak miasto utrzymuje.
Tadek20.11.2017, 08:06
Lodowisko na płycie Rynku ...... to tylko może wymyślić tylko Pani Steg.
Nie ma miejsca np. na boisku przy t.z. "SOKÓŁ" czy na "KOLE" ????
Kawę "tz. proszoną Pani STEG może wypić bez patrzenia na lodowisko z kawiarni na Rynku .!!!!!!
Antysmog20.11.2017, 07:51
Kolorowe światełka estetyczne ozdoby wstążki na drzewo,walące się choinki,syf od marca, cała wice.Dlaczego koło 11 koszty wzrosną?Sensowne miejsce dużo dzieci parking.Targi Bożonarodzeniowe? Nieporozumienie.Bardzo sensowna propozycja p.Pysza obniżyć cenę za wynajem sal gimnastycznych.80 tys zaakceptowane przez komisje?Znowu wyrzucone pieniądze i doplacanie komuś do biznesu, zima jest kapryśna,trzeba powalczyć o większy dostęp do lodowiska i udostępnić na ślizgawki
Maniek20.11.2017, 07:15
Niech dzieciom rozdają maski anty smogowe
myślę że widok na rynku dzieciaków jezdżących w maskach da trochę do myślenia i zachęci do wymiany pieców wszystkich trucicieli
Fakt20.11.2017, 06:50
Nie rozumiem. Od 30 lat w zimie jest smog. Skąd nagle zainteresowanie naszym zdrowiem./? Ktos ma jakieś stanowisko, pieniądze zarabia na tym , żeby było głośno o smogu i truciu i zanieczyszczeniach? Zawsze tak było i tak będzie , nauczcie się z tym żyć , Propaganda jak za Goebellsa. Ale wiadomo , urzedasy muszą cos sciemniac za naszą krwawizne, tfu,tfu tfu , po trzykroć tfu. Do roboty nieroby.
Oj tu ti20.11.2017, 06:43
Gdzie jest CBA? Sprawa wygląda na ustawkę. Nawet oferent wybrany. Tylko radni psują plan bo nie chcą wyrzucić pieniędzy w błoto. Niedobrzy radni
Andrzejx4820.11.2017, 06:27
Proponuje aby Pani wice burmistrz sama pokryła koszty tego nikomu nie potrzebnego lodowiska które tylko szpeci rynek a może by tak za te pieniądze rzeczywiście coś dla ludzi może skromny sylwester na rynku może a może przeznaczyć te pieniądze na poprawę powietrza no a może dotacje i zachęta dla tych co już opalają domy ekologicznie jest tyle ważniejszych inwestycji czy potrzeb jak to lodowisko bubel
duzo zdrowia20.11.2017, 06:05
do @ Alis Ty coś bierzesz? nie wysyłałem dzieci na takie lodowisko i nie wyślę. Takie lodowisko szpeciło i szpeci rynek i wstyd przed przyjezdnymi ze świata znajomymi ,ze taki szpetny ;budy, budy i jeszcze raz budy
Załamka20.11.2017, 03:09
Link do własnej poczty! To jest temat na pierwsze strony portali informacyjnych. Pewno jeszcze przepisany ręcznie i z hasłem do konta w nawiasie?
___19.11.2017, 23:52
CO to jakaś akcja charytatywna że takie wyczucie???
Michu19.11.2017, 23:51
W końcu jakaś inicjatywa ze strony burmistrzów - ta inwestycja faktycznie zmieni wszystko w Nowym Targu , przyciągnie turystów, ściągnie inwestorów warto na to właśnie poświęcać czas.i pieniądze...już dawno nie spotkałem się z takim ożywieniem ze strony władz....o co w tym chodzi??? Jest tysiąc ważniejszych rzeczy do zrobienia w Nowym Targu ,zadaszone lodowisko już mamy, zróbcie coś w końcu dla miasta pożytecznego !!! Mam nadzieje że to ostatnia kadencja.
@@@19.11.2017, 23:36
Też jestem za Sylwestrem na rynku nic normalnie nic nie ma na tym rynku w Sylwestra nudy i jeszcze raz nudy zrobic cos fajnego a nie zajmowac sie lodowiskiem ....
Maichał19.11.2017, 23:30
Bedzie pięknie Pani burmistrz, drewniana zagroda na środku rynku, tylko barany jeszcze se wexcie pod ratusz...
Nowoczesny.pl19.11.2017, 23:27
A ile kosztuje taki namiot??
Może tylko 25tys??
Po co wywalać pieniądze, maseczki zafundujcie, będzie edukacyjnie i w miarę zdrowo.
Poza tym zamontujcie miernik koło otwartego lodowiska
Alis19.11.2017, 23:21
Świetny pomysł z tym zadaszonym lodowiskiem, ludzie przestaną narzekać na smog. Zawsze to jakaś ochrona przed nim. Do tego można się bawić na rynku niezależnie od pogody.
Zawsze chodziliśmy z dziećmi do rynku na slizgawkę i dodatkowa ochrona przed zanieczyszczeniami byłaby na plus, tym bardziej jeśli są chętni sponsorzy na pokrycie czesci kosztów.
Pomieram panią Steg
Świadoma19.11.2017, 23:13
Co z Wami ludzie jest nie tak???
?Mamy fajny rynek, promujmy go? co to za argumenty?? Kosztem zdrowia dzieci?? Wydajcie te 200 tys sensownie. Skoro macie sponsorów kupcie porządne maski antysmogowe z dobrymi filtrami i rozdajcie je dzieciakom w szkołach. Będzie z tego większy pożytek niż zadaszone lodowisko na kilka miesiący!!! Zdajecie sobie sprawę jak zanieczyszczone powietrze wpływa na nasze zdrowie??? Najwidoczniej nie.
Peszel19.11.2017, 23:03
Axel. Wy zamiast Sylwestra macie Drogę Krzyżową.
kiwizuch19.11.2017, 22:54
to ja chce widzieć te wymienione piece jak to lodowisko nie powstanie!!!
modlitwa mieszkańca19.11.2017, 22:45
Panie Boże daj wytrzymać jeszcze rok z tą władzą...
Axel podwójny19.11.2017, 22:32
W Olkuszu za wynajem lodowiska płacą 300 tys. za cały sezon. Te 180 tys. starczy do końca grudnia. Kto i ile zapłaci w przyszłym roku? Nie lepiej zrobić Sylwestra na rynku?
baciok@19.11.2017, 22:21
Najbardziej podoba mi sie stwierdzenie cytat,,Poza tym prawdopodobnie często będzie smog w Rynku.
Jak mawiał dobry wojak Szwejk ,,Każdy omylić się może, a może się omylić tym bardziej, im bardziej o czymś rozmyśla"
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl