25.09.2018, 18:05 | czytano: 10797

Smarduch ma konkurenta

Fot. Archiwum prywatne Łukasza Gromady
Łukasz Gromada - radny, regionalista, poeta i muzykant z Ostrowska - będzie rywalem Jana Smarducha w nadchodzących wyborach na wójta gminy Nowy Targ.
Kandydat KWW Podhalanie (na zdjęciu) ma 37 lat i startuje z poparciem Prawa i Sprawiedliwości. Z wykształcenia ekonomista i glottodydaktyk. W wyborach zmierzy się z doświadczonym wójtem Janem Smarduchem z Łopusznej, kiedyś związanym z Platformą Obywatelską, najdłużej rządzącym obecnie samorządowcem na Podhalu.
Wszystko wskazuje na to, że będą to jedyni kandydaci na wójta. Termin ich zgłaszania mija w środę.

r/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
nie wyborca30.09.2018, 15:25
Zaczyna się co zrobił a co nie zrobił kontrkandydat obecnego wójta i tak w każdej z gmin niestety panujący wójtowie zawsze mają z górki przy wyborach kampanie już przez cały rok przy róznego rodzaju festynach czy imprezach, przekupywanie ludzi mydleniem oczu, a ty co zrobiłeś drogi mieszkańcu dla sojej społeczności, a czy ci wójtowie robią coś bezinteresownnie społecznie tak sie składa że w większości niestety nie. Może dajmy szansę młodym maja inne spojżenie na świat może świeższe i bez układów, kto działa blisko przy gminach to wie jakie sa to siatki kolesiostwa. Gratuluję Łukasz odwagi przede wszystkim odwagi, życzę wytrwałości, przy wyborach najlepiej widać jak "pięknie" katolicy pojmuja przykazanie miłości.
równowaga28.09.2018, 15:48
A gdzie program Smarucha ?
Może jest tak doświadczony nie musi?
Może staż długi to też nie musi?
Może on w ogóle nic nie musi?
To po co nam taki wójt?
do KWW Podhalanie28.09.2018, 15:12
Dodaj jeszcze: Wy ludzie nie wiecie, wy nie zrozumiecie, wy nie myślicie, nie analizujecie, nie obserwujecie, ale JA Wam powiem: jak macie myśleć, co możecie wiedzieć, co musicie widzieć i co musicie zrobić... Ja wykreuję Wasz świat.
Wy zwykli ludzie, nie marzcie sobie nawet, że możecie coś zmienić. Jedyna słuszna opcja jest tylko jedna...
Obserwator28.09.2018, 14:58
Do przypominającego komentarze
Skąd tyle paniki..? Przecież skoro jest tak cudownie i jedynie słusznie z wizją to wybory wygracie w cuglach. Niechże ludzie mają szansę wybrać.
Ps.Na Kubie też tak wmawiano wyborcom...
KWW Podhalanie28.09.2018, 14:13
Komentarz z 21 września ale warto przypomnieć :)
Nowoczesna zmiana wg. KWW Podhalanie
Zmienimy gminę nie wiemy jak ale zmienimy!
Zmienimy Wójta miesiąc przed wyborami jeszcze nie wiemy na kogo ale zmienimy!
Zmienimy urzędników, nauczycieli itd i innych związanych z Gminą nie wiadomo skąd weźmiemy nowych ale zmienimy!
Zmienimy wszystko tylko na nas zagłosujcie nie ważne że jeszcze nie wiemy co? damy radę bo wszystko co do tej pory zostało zrobione jest złe szkoły są złe kanalizacja jest zła drogi i chodniki są złe boiska sportowe są złe remizy osp są złe samochody strażackie są złe gops jest zły gok jest zły generalnie wszystko czego dotknął Smarduch jest złe!
Tak w sumie to nawet do końca nie znamy kompetencji Wójta ani kompetencji Rady Gminy nie wiemy co nam będzie wolno a czego nie. Nie mamy też pojęcia ile kontroli zewnętrznych sprawdza działania gminy ale my wszystko zmienimy bo tam pracują sami oszuści i robią same przekręty.
Ludzie kto mądry da się na to
nabrać?
Do rodzic z Ostrowska i ludzmierzanin28.09.2018, 07:51
Obidowa to jedna z najmniejszych szkół więc liczba dzieci też mniejsza ale dzieci zawsze chętne do pracy-a dzieci mają mieć frajdę ze sportu żeby go pokochać i w późniejszym czasie chcieć pracować jako zawodnik. To Obidowa ma Olimpijczyków, to w Obidowej całe rodziny są na trasach,to w Obidowej przez całe wakacje na boisku są zajęcia sportowe, to praca wieloletnia wielu osób i współpraca z rozsądnym samorządem, który widzi zaangażowanie lokalne i bardzo pomaga.Wiec zamiast krytyki może trzeba było by wziąć się za pożyteczne rzeczy .
Ooo28.09.2018, 07:24
Czarodziej a to miałeś trudne dziecinstwo czy z księżyca spadłes? On połowę życia pracy społecznej poświęcił i jeszcze chcesz czegoś więcej? Ty zrobiłeś coś kiedykolwiek za darmo? Napisz co Smarduch zrobił dla Ostrowska i to za taką wyplate jaką miał i wielomilionowy budżet. Co zrobił? Ale to tak jak zabierają głos ludzie zupełnie niezorientowani w temacie
Rodzic z Ostrowska27.09.2018, 22:32
Komentujacy wydarzenia niech sprawdzą a pozniej piszą i nie wprowadzają ludzi w bład. Do tych co piszą ze Łukasz bierze kase za lekcje, do narciarz , chyba nie jesteś na bierząco, sprawdz wyniki na stonie Gminy z zawodów szkolnych w biegach narciarskich Jakie są osiagniecia poszczegolnych szkoł.
JESTEM ZA27.09.2018, 21:10
Otwarty młody chętny do działania. Nie ma nic do stracenia. Czują oddech na plecach ci którzy robią lewe interesy w gminie i piastujący dochodowe posadki. Uff jak gorąco!!!
Pracujący27.09.2018, 21:00
Jak Gromada wygra to przynajmniej synowie radnych nie będą zajmować wysokich stołków w instytucjach publicznych
Nastąpi sprawiedliwy nabór a nie wszystko cichaczem tak jak do tej pory
Dalej27.09.2018, 20:59
Łukasz trzymam za Cienie kciuki ale w sumie to nie potrzebne
Bo i tak wygrasz!!!!
Tic tac27.09.2018, 20:58
A co Smarduch zrobil przez 28lat
Jedno wielkie G
Jasnowidz27.09.2018, 20:43
W ostatnich wyborach parlamentarnych PO tez było pewne zwycięstwa wszystkie sadarze przemawiały na ich korzyść. Nie prorokuj! Mentalność obywateli bardzo się zmieniła ostatnimi czasy! Zobaczycie że ze Smarduchem będzie tak samo przegra z kretesem! Bo jeśli taki pewny zkąd tyle pierdol o doświadczeniu, układach inwestycjach i ze inny sobie nie poradzi? Na PIS tez hejtuja a nikt do tej pory nie zrobił więcej dla zwykłego zjadacza chleba! Większe wynagrodzenia brak bezrobocia to przecierz pokłosie 500+ matka wychowująca kilkoro dzieci nie musi już tyrać za 1200 jak kiedyś! Ja nie znam przyszłości! Uważam ze karzdy zasługuje na szanse! Jeśli się nie sprawdzi Gromada to w następnych wyborach dostanie czerwona kartkę. Ja nie mam nic do obecnego wójta! Zwyczajnie chce zmiany! A o tym czy dobrze postawiłem i kto był lepszym wójtem możemy podyskutować za piec lat! Może wtedy i ja wystartuje! Mój głos oddam na Gromadę!
Realnie27.09.2018, 19:19
Tak czytam te wszystkie komentarze i widzę że jedni jadą na drugiego i oceniają działania nie przez realna ocenę kandydatów tylko zwykłą ludzką zawiść. Ten jest za długo, ten za młody, ten buduje, ten nie ma doświadczenia, tam układy, ten rozbije wszystko. Ludzie nie tędy droga. Polityka to trudna i nie do końca czysta gra. Układy są i będą. Przyjdzie nowy, weźmie swoich i będzie to samo, nie widziałem jeszcze grabi które by nie grabiły do siebie. Trzeba realnie na to spojrzeć, rozwój Gminy w dużej mierze zależy od inwestycji, więc żeby inwestować trzeba czasem zaciągać zobowiązania, które przyniosą korzyści w przyszłości. Gmina Nowy Targ postawiła w dużej mierze na turystykę i widać że idzie to w fajnym kierunku. Miasto Nowy Targ w tym zakresie leży. Wójt ma szacunek u innych samorządowców, ma olbrzymie doświadczenie, nie mówię że Pan Gromada takowego nie ma ale trzeba patrzeć realnie, na pewno nie będzie się cieszył takim autorytetem i trzeba będzie go sobie wyrobić swoją wiedzą, umiejętnością zarządzania i negocjacji a to wymaga czasu i olbrzymiej pracy. Taka jest polityka jedni będą za starym i sprawdzonym, inni będą za nowym, natomiast wybór trzeba solidnie przemyśleć bo często działając impulsywnie, bez przemyślenia żałujemy swoich decyzji.
czarodziej27.09.2018, 17:52
Łukasz przez osiem lat nie zrobiłeś nic dla ostrowska na zebraniu wiejskim pierwsze co to powinieneś ludzi przeprosić za to że ich okłamałeś
Narciarz27.09.2018, 17:24
Do wszystkich: w Obidowej z tego co widzę zima na trasie Obidowa Turbacz i na zawodach organizowanych w powiecie i województwie Obidowa ma jedną z najmocniejszych I najliczniejszych zawodników biegania narciarskiego. Komentarze typu "w Obidowej ponoć narciarzy brak" przez ludzmierzanina są nie na miejscu. Kolejna rzecz, to że ludzmierza nie ma zawodników to nie wina wójta tylko działaczy wsi, trenerów rodziców którzy nie potrafią wyciągać naszej młodzieży z domów. Problem z piłką w naszym regionie ma ten sam problem czyli brak pracy z młodzieżą. Przykład że tak powiem głupiego pucharu wójta gminy gdzie "zbieranina" z obidowej nie posiadając własnego klubu piłkarskiego potrafi równać się z waksmundem czy ludzmierzem. Duża zasługa tutaj Pani Zosi którą ciągnie i motywuje młodzież do ciężkiej pracy na treningach. Duża tutaj też zasługa aktualnej władzy w gminie ktora dzięki wójtowi Smarduchowi I Kolasie bardzo wspiera rozwój mlodych we wsi. Prosiłbym czytających komentarze i dodajacych je o przemyślenie czasami tego co się pisze. Szczególnie jak się kogos tutaj chce skrytykować, samemu nic nie dając tak naprawdę społeczeństwu w naszym regionie.
Do rozpacz jak rządzi Smarduch27.09.2018, 17:21
Święta prawda niedlugo u nas ani hektara pięknej zielonej ziemi nie będzie jak ten *** dalej będzie wójtem
paprok27.09.2018, 16:52
Przy każdych wyborach jest taka burza, a na końcu i tak wygrywa Smarduch! :)
Tak będzie i tym razem.
Rozpacz jak rządzi Smarduch27.09.2018, 15:56
A co ze Smarduchową rozgrzebaną droga obwodnicą "Oczkiem w Głowie Smarducha o czym tak się chlubi!?" o która tyle się starał dla swojego interesu!? Ludzie za działki bez grosza zostali.
Smarduchowi kopią drogę. Przez łąki zielone! - zapaprze całe podhale drogami ołowiem i smrodem - bo się Smarduchowi biznesy zamarzyły na prywatnych działkach ludzi.
Tylko ciekawe gdzie będzie mieszkał i ludzie jak mu Ci inwestorzy z wielkiego świata przyjadą.
Obwodnica Waksmund-Ostrowsko żenada! Zniszczył tylko tereny zielone, jedyne jakie ludzie mieli
Ludzmierzanin27.09.2018, 15:32
Panowie Wojtowie w Ludzmierzu postawili dwie szkoly z dwoma salkami. Teraz problem, ktorą wybrac.! Walka narazie trwa.
Unihokej sekcje zlikwidowano , w Obidowej ponoć narciarzy brak, Łopuszna jak patrze na tabele przegrywa 7:0 , ostatnie miejsce w tabeli ,a trzecie boisko się buduje , czyli i czas panowie i te sekcje rozwiązać . Glosujemy na p. Łukasza
trzezwomyslacy27.09.2018, 14:38
Smarduch jak wam zrobi podwyzki od przyszlego roku to bedziecie piszczec. Chwala go tylko ci ktorym robil dobrze. Bez przetargow daje sie zlecenia firma budowlanym, oddaje gminne dzialki w prywatne rece, brz konkursow wlazi sie na stanowiska gminne. Mozna tak wiele wymieniac. I to swiadczy tylko o tym ze ludzie ktorzy sa za smarduchem sa umyslowo ograniczeni. Albo mieli z niego jakis zysk. Dlatego jesli macie chociaz odrobine oleju w glowach to dajcie szanse Panu Łukaszowi!
insynuacje27.09.2018, 14:11
Gościu od zadawania pytań,
znajdź osobę od której Gromada wziął chociaż jeden grosz za lekcje,
i później się możesz odezwać
Zofia27.09.2018, 13:24
Ja jestem za Panem Łukaszem Gromadą zawsze słuzyl pomocą
Uważam że lepszego wójta jak on nie będzie
Trzymam za Pana kciuki i życzę samych sukcesów
VG27.09.2018, 13:22
Kuzynce Gromady to powinniscie zlozyc podziękowania ze otwiera prywatne przedszkola i dofinansowania tak czy siak do takich są onaczej gmina musialaby budować publiczne myślę że przy cudownym dzialaniu Smarducha przedszkola by nie powstały ani za 30 lat
Mam kilka pytań cz. 227.09.2018, 12:31
1. Czy Pan Gromada udziela prywatnych lekcji gry na skrzypcach w ramach umowy z gminą czy pobiera/pobierał Pan dodatkowe wynagrodzenie od rodziców tych dzieci?
2. Czy jeżeli Pan pobierał/pobiera dodatkowo wynagrodzenie od rodziców to czy zgłosił Pan tą działalność gospodarczą i odprowadza Pan należne Państwu podatki?

Wyjaśnienie dla wszystkich którzy będą te pytania uważać za kolejny atak na kandydata Ł. G jeżeli kandydat nie pobiera/pobierał dodatkowych środków od rodziców to pytanie nr. 2 jest oczywiście nie aktualne.

Tak mnie naszło jak przeczytałem o wypożyczalni rowerów (sprawdziłem zarejestrowanej zgodnie z obowiązującym prawem jako spółka ) żony Pana obecnego wice Wójta.
Baca27.09.2018, 12:27
Dopóki jednym z celów współpracy Wójta i jego ludzi ze struktur władzy samorządowej z inwestorami prywatnymi, czy publicznymi będzie wykolegowanie mieszkańców gminy z prywatnych gruntów, dopóty dobrze w tej gminie nie będzie. Dość tego, obecni samorządowcy, dość.
Ostrowsko27.09.2018, 12:17
Do Pana o pseldominie HEJ zgadza się Łukasz przyczynił się do wytyczenia szlaku z Ostrowska na turbacz ale ja pisałem o ścieżkach rowerowych a nie o szlaku na turbacz .ponadto Łukasz nie sam się starał i bez poparcia dwóch innych osób sam by tego nie zrobił a jeszcze jedno jest radnym 8 lat i tylko tymi może się pochwalić
Do zdumiony27.09.2018, 12:07
Przetarg został ogłoszony ustnie i wiedzialy o nim tylko te osoby co mialy wiedzieć.
Chciałbym tak tanio kupować gminne działki jak radny z Łopusznej
Wizjoner27.09.2018, 12:03
Ludzie chcą zmiany i to od dawna, ale........... przyszedł na to odpowiedni czas i pora , niech tak się stanie. Zasiedzenie ... niektórych czas przesadzić na ........... Trzeba zmian i to w wielu działaniach. Jaśnie Wielmożne towarzystwo nie widzi potrzeby, bo rozdają karty według swojego "klucza" ..? Przyjdzie nowa władza to wymiecie............???
Wdzięczni rodacy27.09.2018, 10:53
Ostatnio zafundowano nam pobliską lokalizację kolejnego, śmierdzącego po oczyszczalni ścieków, spalarni, sortowni śmieci biznesu związanego z odpadami. Dziękujemy II-mu vice, za tryumfalne ogłoszenie o uprawomocnieniu się decyzji o pozwoleniu na budowę.
Do będę głosować na Smarducha!27.09.2018, 10:38
To jak to jest w końcu z całą masą inwestycji Wójta za wielkie pieniądze?
Milionowe inwestycje to najczęściej inwestycje Wojewódzkiego Zarządu Dróg w Krakowie lub innych, a nie Wójta Gminy Nowy Targ. To wystarczy zrobić sobie zdjęcie podczas rozmów gospodarza z inwestorem, żeby przypisać sobie inwestycje. Przecież głównym źródłem finansowania tych inwestycji nie jest budżet gminy. Gdy mieszkańcy mają problemy przy realizacji inwestycji, to Wójt podnosi ręce ze stołu i mówi, przecież to nie MY, nie jesteśmy inwestorem. Sukces ma wielu ojców, a porażka jest sierotą.
Obserwator27.09.2018, 09:44
Ależ ten KWW Samorządność Wiejska (PO) nie może znieść, że się ktoś odważył konkurować z obecnym wójtem... :) Nie zostawią na kontrkandydacie i jego rodzinie suchej nitki. A i wszystkie komentarze niepochlebne Wójtowi oraz jego świcie są w ich domniemaniu napisane przez KWW Podhalanie. To o jest dopiero mega uproszczenie. Próbują sugerować, że KWW Podhalanie = PIS. Jak zwykle to oni wszystko najlepiej wiedzą, nawet to, że polityka to sztuka manipulacji.
Ostatatnie pożegnanie.27.09.2018, 09:38
Szanowny pan Jan S. już się wypalił jako wójt, czas go zmienić a przede wszystkim całą tą jego świtę z wielmożną panią Beatą S. na czele.
Co miał zrobić to zrobił!!!!!!!!!
Został wójtem doświadczenia nie miał, a jak się teraz patrzy na to co robi, to spokojnie można powiedzieć, że nadal go nie nabył mimo wieloletniej pracy na tym stanowisku. Niestety gdzieś po drodze się zagubił.
Łopuszna27.09.2018, 09:29
Syn radnego został zatrudniony bez konkursu. Taka różnica. Szanowny obrońco Smarducha
Ciekawy27.09.2018, 09:26
A gdzie pracował zawodowo p. Jan Smarduch zanim został zawodowym Wójtem?
Mam kilka pytań27.09.2018, 08:44
1.Dlaczego tak wykształcony 37 letni specjalista jak Pan Gromada nigdzie nie pracuje zawodowo? no nie podobno ma jakąś umowę na prowadzenie zespołu góralskiego w instytucji którą nadzoruje wójt Smarduch pomimo że jest radnym on może... ale syn innego radnego już nie- ciekawa interpretacja zasad ?
2.Czy siostra Pana Gromady która jest dyrektorem w szkole podstawowej u Pana Smarducha oraz kuzynka która prowadzi na terenie gminy 90% prywatnych przedszkoli oraz pobiera z gminy na nie wszystkie dotacje są wg KWW Podhalanie w tym "układzie" czy one już nie są?
3. Czy nie jest tak, że Pan Gromada też korzysta i jest w domniemanym układzie tylko ma wg niego za mało pytanie czego pieniędzy, wpływów ?
4. A może to co powyżej napisałem jest poprostu zwykłą współpracą ludzi z odpowiednim wykształceniem i predyspozycjami do prowadzenia gminy, szkoły, sieci przedszkoli i w końcu zespołu regionalnego a hasło "układ" powstał na potrzeby wyborów w głowach KWW Podhalanie żeby zdyskredytować osobę Wójta Smarducha w oczach mieszkańców gminy?
będę głosować na Smarducha!27.09.2018, 08:33
no i zaczyna się.szkieło szaleje wypuszcza swore plujących jadem ......
przyglądam się i licze na rozsądek naszego społeczeństwa że nie da sie ponieść wyssanym z palca sensacjom ,,panów od dobrej zmiany"
gmina ma masę inwestycji na spore pieniądze i tylko doświadczony wójt i mający poparcie w urzędach wyżej może to realnie zrealizować-inaczej jakiś karierowicz wszystko to zaprzepaści i fundusze odjada w siną dal a gmina zacznie się cofać-pomimo ze wójt Smarduch jest juz sporo lat to jemu dam poparcie bo realnie patrzy na przyszłość naszego regionu
Hej27.09.2018, 07:47
Rowerzysto turysto niby z Ostrowska okropnie boisz się że Łukasz nie zadba o ścieżki. A dzięki komu powstał pierwszy szlak z Ostrowska na Turbacz?? Masz bardzo słabą pamięć albo jestes zawodowym hejterem
do gorcowy27.09.2018, 06:49
Jaki hejt?
Jedni za Smarduchem drudzy przeciw!
Ludziska dobrze piszą!
Ludzie widzą i krzyczą!
Prawda w oczy kole?
Kiedy ludzie właśnie myślą?
Co nie kupują już ściemy?
Pomyślcie ??.
Jasiek Skoczylas27.09.2018, 00:28
"Glottodydaktyk na wójta " Glottodydaktyka to metoda przygotowująca już bardzo małe dzieci do nauki czytania i pisania, dająca niespotykane efekty w stosunku do tradycyjnych metod, którymi dotychczas pracowano w przedszkolach i klasach początkowych. Myślę, że taki wójt jest nam b. potrzebny, bo w gminie mamy za dużo analfabetów przedszkolaków i dzieci w klasach początkowych. Jako ekonomista na pewno wprowadzi jeszcze matematykę do przeszkoli i zlikwiduje 1-3 klasy. Popieram.
Pięknie po prostu pięknie26.09.2018, 23:59
Prace koło głównej drogi do Nowy Targ w Łopusznej to właśnie to słynne czwarte boisko! Może tamte mało rzucały się w oczy? Kto to wie ale to będzie super i na pewno będzie nosiło imię twórcy nie tego ludowego tylko wójta z Łopusznej.
Ostrowsko26.09.2018, 21:53
Wszyscy piszą układy iTP ale kto zauważył ile ludzi z rodzinami ,sami jeżdżą ścieżkami rowerowymi liczył kto ją jeżdżę długi czas i mogę stwierdzić że od kiedy powstały ścieżki wzrosła liczba osób poruszająca się rowerami po ścieżkach. Sport rowerowy stał się popularny od małego dziecka po starsze osoby .krytykować każdy może ale co zrobił Łukasz jak był radnym starał się zabiegał o co nie przypominam sobie żeby co kolwiek zrobił. Lata lecą oby to co udało się stworzyć obecnej wladzy nie zaprzepascic wybierając Łukasza bo znając Jego nic nie zrobi
gorcowy26.09.2018, 21:45
Wolność słowa wymaga zdolności myślenia. Samodzielnego myślenia. Tzw. hejt bardzo upraszcza, wręcz zwalnia z potrzeby myślenia. Przemyślcie to ...
Janina26.09.2018, 21:35
Patrzcie tak jadą na Smarducha że ja na jego miejscu wolała bym nie startować ale on jak PO wstydu nie ma.
Zdumiony26.09.2018, 21:31
do Michael
Kochany z Ciebie chłopok... ale co poradze, ze opozniony... info o przetargu i o sprzedazy dzialki byla na stronie gminy, w BIPie i do tego na tablicy ogloszen we wsi
Gosia26.09.2018, 21:23
Po wygranej Gromady przyszłość będzie nie do przewidzenia ale na pewno będzie lepsza jak za Smarducha
haha26.09.2018, 21:19
Program Wyborczy Smarducha: Jak wybuduje czwarte boisko sportowe w Łopusznej to zacznie piąte!
Prawda boli26.09.2018, 20:57
Jak możecie porównywać ekonomiste i glottodydaktyka z wykształceniem zawodowym Jana Smarducha. Druga sprawa że nie ma doświadczenia A pan Smarduch 28 lat miał i jeszcze z tym wykształceniem? Po prostu podpisał i został wójtem i tyle w temacie.
Do "kolegi z klasy26.09.2018, 20:46
"Kolego" z klasy.To co piszę, nie jest co prawda bezpośrednio związane z wyborami, ale skoro wymieniasz niektóre osoby po imieniu, to chcę pewne sprawy uzupełnić:
1. Pierwszym pomysłodawcą budowy szkoły na placu plebańskim był ówczesny ksiądz proboszcz - dawno, jeszcze przed działalnością wymienionych panów.
2. Osobą, która na Zebraniu Wiejskim w obecności p.Wójta J. Smarducha przedstawiła w imieniu społeczności pomysł i potrzebę budowy nowej szkoły, była radna ś.p. już p. Krystyna Szenderewicz, która do końca swojej kadencji, na każdym zebraniu informowała o postępach prac.
Układ zamknięty26.09.2018, 20:33
Szambelan gminy Nowy Targ rządzi już 28 lat i jakoś cudów nie widać Każdy widzi że są układy i nawet to potwierdzą sołtysi czy radni. Pan z Rogoźnika będzie zaprzeczał ale jakby nie miał poparcia właśnie układu to by nic nie miał a tak wychodzi na super gospodarza. Przez te 28 lat to każda wieś powinna mieć kanalizacje dobre drogi chodniki oświetlenie sale gimnastyczną boiska itd. A w tym momencie są wsie w gminie w których wszystko jest nawet po dwakroć i nie potrzebnie a są takie co chciałyby mieć no ale nie będą miały no chyba że się wójt zmieni.
Do Wujek samo zło (:26.09.2018, 19:11
Wolisz Smarducha, bo jesteś na liście płac UG.
Wyborca z Waksmunda26.09.2018, 19:01
Ja też dorzucę kamyczek do ogródka!
Jakiś czas temu Gmina Nowy Targ złożyła projekt na budowę drogi z Kowańca do polany położonej w lesie w Waksmundzie.
Po terenach prywatnych o odszkodowaniach nie było mowy.
Po protestach właścicieli działek, po tym jak społeczeństwo zaczęło mocno komentować że droga jest robiona pod interesy prywatnej spółki(z Waksmunda) gmina wniosek wycofała. To ja się pytam czy to jest to wieloletnie doświadczenie? Ile zostało zmarnowanych pieniędzy na projekt, podkłady, opinie itp.? czy to tez dla wszystkich? A Pan Smarduch to gdzie ma program wyborczy?

Czemu jeszcze nie przedstawił?
Jakoś szukam i cicho i głucho wszędzie.
Oj! co to będzie? co to będzie?
POPIERAM WÓJTA SMARDUCHA !26.09.2018, 17:44
do; zastępcy gromady

hej hej wara od Witka -TO ŻE NIC NIE ROBI W SWOJEJ WSI /.../

Proszę unikać pisania wielkimi literami. Moderator.
Do wypożyczalnia rowerów elektrycznych26.09.2018, 17:12
Żona wicewójta pana Kolasy???

I jak u nas w gminie ma byc dobrze?
Wujek samo zło (:26.09.2018, 17:05
No tak Kolasa z Glonkiem samo zło. Czas ich zmienić a wtedy w i w gminie i w mieście będzie lepiej. Od razu przybędzie inwestycji każdy dostanie po 1000 plus i wszyscy będą szczęśliwi. I oczywiscie nie wolno im nic robić. Bo przecież ścieżki to dla siebie budują. I nikt inny po nich nie jeździ. Trasy biegowe i Centrum Narciarstwa Biegowego i Park Archeologiczny Oblazowa tez dla siebie no może jeszcze dla Szeliga i Faron. Bo jak ich nie ma to puste są te ścieżki i trasy. No i obwodnicę dla siebie i strefę aktywnego wypoczynku w Kruszowie i ścieżki edukacyjne w Ludzmierzu też.
Może i racja(:. DLATEGO czekam na propozycje programowe Gromady i jego pomysły na rozwój gminy. Bo na razie nic konkretnego nie przedstawił. A może ma fajne pomysły i wtedy się do niego przekonam. Ale na razie wolę Smarducha
Rezultat26.09.2018, 16:43
Mam krótką ściągę dla Pana Smarducha i jego l*** jak juz przegracie wybory i upadną układy to zeby bylo wiadomo jak zyc szybki niezbędnik przedstawiam ponizej:
1. Kup walizkę
2. Otwórz ją
3.spakuj do niej ciuchy i rzeczy niezbędne do codziennej higieny
4. Pożegnaj się z rodziną , ucałuj bliskich
5. /.../
6. Baw się dobrze ;)

A Pan Łukasz Gromada na spokojnie przywróci ład i porządek w tej gminie !
wypożyczalnia rowerów elektrycznych26.09.2018, 16:29
Czy Wiecie kto jest właścicielem wypożyczalni rowerów elektrycznych w okolicach Nowego targu?
Czy Wiecie kto tak prze z tymi ścieżkami rowerowymi?
Ja Wam napiszę tylko za jakiś czas.
A do tej pory sami poszperajcie. Temat dość ciekawy.
Podpowiem że trzeba szukać w okolicach urzędu i gminy i miasta.
I to mi się nie podoba!
I to trzeba zmienić!
Zagłosuję z Tym Nowym!
W końcu zycie nabralo sensu26.09.2018, 16:29
Nowy włodarzu trzymam za Ciebie kciuki!
Do piszącego Do Maxi26.09.2018, 16:18
Praca społeczna, tak to się teraz nazywa. Jak pomyślę o tych radnych gminnych społecznie pracujących w mojej wsi to ... się zastanawiam ile jeszcze wytrzymam tej ich pracy. I marzę, że doczekam, że ktoś nazwie tą ich "społeczną działalność" po imieniu.
Maxi Maxi26.09.2018, 16:16
Skoro nie działał spolecznie to w jaki sposób dwa razy zostal radnym? Znasz w ogóle chłopie tego goscia że piszesz takie glupoty?
Michael26.09.2018, 14:53
Smarduchy skoro tutaj hejtujecie cały czas GROMADĘ to proszę mi odpowiedzieć dlaczego jeden z radnych z Łopusznej zakupił działkę przy dworku i nigdzie to nie było ogloszone ani na stronie internetowej ani nawet na ogłoszeniach w gminie
JEDNA WIELKA BANDA TAM JEST W TEJ GMINIE
Czas na wykształconego, młodego, inteligentnego więc popieram ŁUKASZA GROMADĘ żeby sie w koncu skonczyły układy w tej gminie!!
Do Picus26.09.2018, 14:48
Szanse ma duże Myślę że wygra
leśne autostrad26.09.2018, 14:44
A ja bym chciał wójta co szanuje cudza własność, obecny tego nie robi.
idzie zmiana26.09.2018, 14:26
Szanse ma bardzo duże. Wystarczy że normalni ludzie nie związani z układem obecnym pójdą i zagłosują. Smarduch ostatnio wygrywał ponieważ na wybory chodzą tylko osoby mające korzyści z obecnego układu.
Nauczyciele, sołtysi, radni, firmy powiązane wykonywaniem usług dla UG i ich rodziny!

Ludzie już od dawna oczekiwali zmiany na stanowisku wójta!
Tylko z chodzeniem na wybory było gorzej i temu rządzi tyle lat.

Ne z powodów które podają jego zwolennicy, nie jest taki świetny!
Wyborcy już to zrozumieli i pokażą Wam obecni włodarze w końcu gest Kozakiewicza!
do Maxi26.09.2018, 13:52
Maxi wykształcenie wykształceniem, ja tam nie patrzę nikomu w papiery. Najważniejsze kto co robi, jak działa, jak spełnia obietnice, jak pracuje i jaki jest elokwentny. Z całym szacunkiem ale czy Pan Gromada udziela się społecznie, wspiera działalności różnych środowisk, pracuje społecznie? Nie można wyskoczyć jak Filip z konopi i chcieć być wójtem, znaczy się można ale żeby nie było później zdziwienia ?dlaczego mnie nie wybrali, co zrobiłem źle?.
Najpierw trzeba działać, działać, działać, a później startować w wyborach chociaż z drugiej strony nie trzeba być wójtem żeby działać i wspierać działalności społeczne. Znam kilku takich działaczy, robią swoje a od polityki się trzymają z dala.
pisuar26.09.2018, 13:43
A już miałem na niego głosować, ale jak idzie pod rękę z pisem to mu dziękuję za współpracę... ;/
Pan Tadeusz26.09.2018, 13:42
Faktycznie udzielał się mało zarówno w Ostrowsku jak i gminie, na sesje nie przychodził, działalności gminy nie wspierał, zawsze kontrował. Zobaczymy co wymyśli aby się nam żyło lepiej.
sąsiad26.09.2018, 13:40
Na Smarducha już najwyższy czas . Za dużo już tego człowieka. Czas na dobrą zmianę
Picuś26.09.2018, 13:39
Szanse raczej ma marne, ale niech próbuje
Marcin K26.09.2018, 12:59
Ci ktorzy tak kochają Smarducha proszę mi powiedzieć jaki macie stosunek do tego że syn jednego z radnych z Łopusznej pracuje w instytucji publicznej i nie było na to stanowisko ogłoszenego konkursu???
Dlaczego nie ma sprawiedliwego naboru ???
Jedna wielka klika i tyle w temacie
Ja I cala moja rodzina glosujemy na GROMADĘ
Zbyszek26.09.2018, 12:55
Stawiam na Łukasza Gromadę !!! POWODZENIA
Pa.Pa układziki26.09.2018, 12:32
Oj.. oj...oj... Wydaje mi się ze komentarze negujące Gromadę piszą poplecznicy (zastępcy?)Wielce Nam Panującego Jana (pewno zamiast pracować piszą te brednie)

A to że Gromada sobie nie poradzi.

A to że jego wykształcenie to pikuś w porównaniu do Smarducha.

A to ze programu nie ma.

A to że tak późno ogłosił kandydaturę

A to że stoją za Nim jakieś dziwne typy.

A to że nic nie robił przez dwie kadencje.

A to że ???? itp.

Myślę że to krzyk rozpaczy /.../

Myślę że przeczuwają iż kres nadchodzi.

Myślę że maja sporo za uszami.
Myślę i mam taką nadzieję że przyszły nowy wójt rozliczy poprzedników!!!!
Panie Gromada pójdę i zagłosuję. Jestem z Panem!
Trzyma kciuki!!!!

Naruszenie regulaminu. Moderator.
zmiana26.09.2018, 12:27
O co chodzi z tym Pisem? Przecież chyba jasno widać, że to nie kandydat popiera partię, tylko partia popiera jego
Hej wyborca26.09.2018, 12:07
To że Gromada ma swoje poglady to jeszcze nic nie znaczy. Jak widac utworzył własny bezpartyjny komitet. A to że go poparli to przecież nie jego wina. Partia uznala widocznie że mimo różnic chce go poprzeć bo warto no i co w tym dziwnego. Jak chcą go promować żeby ludzie głosowali na niego to ma powiedziec co? Nie glosujcie na mnie?
Wacek26.09.2018, 11:41
Gromada ja Cię popieram!!
Tomi26.09.2018, 11:04
Może wreszcie nowa jakość działania władz samorządowych.
Mamy nadzieję w Gromadzie. Walcz i wygraj! Masz nasze poparcie.
Mixi26.09.2018, 10:41
Ależ ten Smarduch jest wykształcony, ten kto wie, to się teraz głośno śmieje...;)
wyborca26.09.2018, 10:38
Łukaszku masz poparcie PiSu, a nie pamiętasz już jak byłeś Nowoczesny. ? Jak dodałeś zdjęcie na FB z katalogiem kotów, aby wyśmiać prezesa K.?
Łukasz Chorągiewka Gromada ? pseudokandydat na wójta
Widzę że zgiąłeś kark, chet ku ziemi.
wicek26.09.2018, 10:36
Już pisałem kiedyś, że na jego kampanię jest ze 2 miesiące za późno. Skoro Gromada ma wspaniały plan rozwoju i modernizacji gminy to dlaczego czekał z ogłoszeniem swojej kandydatury na wójta.
Ale kandydata już mamy, teraz trzeba czekać aż wymyśli program.
juhas26.09.2018, 10:23
Czy ktokolwiek z Was zamienił z Łukaszkiem więcej niż dwa zdania? Gość nie konkretny, filozofowołby ino, radny z niego był średni, bardzo średni. Taki wójt nie wniesie nic dobrego do gminy?
pękam ze śmiechu26.09.2018, 10:20
hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahaha
ziorac26.09.2018, 10:19
Każdy tylko nie Gromada... katastrofa
zima26.09.2018, 09:06
Janosikowe 20 mln hihi - zas tak nisko to nawet Smarduch jeszcze nie upadł żeby tyle dostawać. Ciekawe kto to taki znawca?
cnc26.09.2018, 09:05
Panie Gromada proponuje żeby podzielił się Pan z czytelnikami portalu co Pan zrobił dla Gminy, jakie projekty zrealizował, bądź brał w nich udział, co Pan zrobił dla Ostrowska. Zastanawia mnie to jak można być radnym gminnym i pracować za granicą......a co do obwodnicy Ostrowska Waksmundu i Łopusznej to inwestorem jest Zarząd Wojewódzkich w Krakowie a nie GMINA
pozdrawiam
Do ważne jakim jest człowiekiem26.09.2018, 09:04
Piszesz, że Smarduch porzucił PO. Czy zrobił to zatrudniając II zastępcę Marcina Kolasę z politycznej nominacji? M. Kolasa były pracownik biura poselskiego Guta-Mostowego, partyjny PO kolega Michała Glonka działającego w Mieście Nowy Targ związanego z tym samym biurem poselskim, nauczyciel.
Widać romans z partią zapewnia najlepsze kwalifikacje, predyspozycje do zarządzania, najlepszą adaptację. Przecie każdy na wsi wie, że lepszych od specjalistów gminnych w urzędzie Nowy Targ, to nigdzie nie ma.
A odnosząc się do tego, jakim Smarduch jest człowiekiem to przemilczę... każdy kto miał osobiście styczność wie...lepiej nawet nie pisać. Maluczcy nie mają dla niego żadnego znaczenia.
Economy26.09.2018, 08:40
Zna się czy się nie zna? Skoro studiował ekonomię 3 lata na licencjackich, 2 lata na magisterskich, 4 lata na doktoranckich to chcąc nie chcąc chyba na czymś się zna
Głos rozsądku26.09.2018, 08:33
Jak Pan Gromada poprowadzi Gmine tak jak świetlice dla dzieci w Ostrowsku kilka lat temu to będzie tak jak wtedy. .. wszyscy z Gminy tak jak te dzieci ze świetlicy pouciekają tylko On zostanie. Wybór Wójta to jest bardzo ważna decyzja rzutuje na wiele spraw które każdego mieszkańca dotyczą bezpośrednio lub pośrednio - muzyk, poeta czy wyuczony a nie doświadczony ekonomista bez odpowiedniego szacunku i podejścia do ludzi i to uważam za najważniejszy punkt nie może być dobrym przywódcą.
Fadez26.09.2018, 08:15
Z tego co wiem to Pan Gromada skończył jedną z najlepszych uczelni ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim i Glottodydaktykę tez na jednej z najlepszych uczelni Uniwersytet Jagielloński w dodatku pisze pracę doktorancką !!!
Więc dlaczego niektórzy piszą że ma sobie nie poradzić? haha brednie!
Jako przygotowanie do pracy w gminie mial 2 kadencje sprawowania wladzy jako radny,/.../
Stawiam na LUKASZA GROMADĘ
PANIE ŁUKASZU TRZYMAM KCIUKI !!!!
kolega z klasy26.09.2018, 08:11
A cóż to takiego Pan Gromada zrobił w Ostrowsku? Szkoła z inicjatywy sołtysa i Gabrysia Szumala boisko inicjatywa Szumala remiza wniosek Szumala a realizacja tych wszystkich zadań i środki na ich finansowanie przez wójta Smarducha.
A i chodzę na wszystkie zebrania wiejskie a nie tylko na przedwyborcze w przeciwieństwie do Pana Gromady
Zastępcy Gromady26.09.2018, 08:05
Tak tak Gromada ma doświadczonych ludzi na zastępców. Jeśli ma to nie h ich pokaże. Pewnie Szkielka który stoi za tym wszystkim i Witka. A świstak siedzi i zawija sreberka.
Obłaz26.09.2018, 08:02
Czyżby tandem młodych wilków !?
Łukasz z Józkiem ?. Zmiana na mlodych i wyksztalconych.
do.ważne jakim jest człowiekiem26.09.2018, 07:40
Pokaż mi polityka czystego jak łza?
Każdy kto wejdzie w to szambo jakim jest polityka to albo jest albo był albo będzie wywodził się z partii.
Bo takie są realia sceny politycznej.
Pis przynajmniej nie myśli tylko o Sobie daje np. 500+ znacznie ułatwił wiele przepisów firmom np. amortyzacja jednorazowa, wyższy limit pełnej księgowości!!! i wiele innych ułatwień w codziennym życiu.
A kolejka to nie poszła czasem za rządów PO?
Byłem swego czasu w Gminie u Pana Wójta z pewnym wnioskiem do projektu ogólnopolskiego gdzie większość gmin w Polsce brała w nim udział nasza niestety nie!!! Następna sprawa przydzielanie dotacji na wymianę kotłów CO w ubiegłym roku, przydział dostali wszyscy kolesie dla mnie znowu zabrakło...??.
Każdy ma ciemną przeszłość...??..
Ty pewno też...???.
asdasd26.09.2018, 07:35
hahahahahah Gromada na Wójta hahaha
Wicher26.09.2018, 07:24
Głosując na Łukasza Gromadę rozbijasz układ stworzony przez 28 lat a do tego odsuniesz od koryta popleczników PO którzy pomagali okraść majątek Narodowy Tuskowi i jego bandzie, a jak rządzili Gminą ? wystarczy zapytać ile zadłużyli Gminę ! Jeszcze dla przypomnienia jak to Wójt Smaduch gościł Bronka Komorowskiego w Łopusznej !!! :)
Szanowni Państwo26.09.2018, 07:16
Zmiana układów jest potrzebna, bo to co się wyprawia przy zatrudnianiu i tworzeniu dodatkowych etatów by wkręcić w układ "Zaufane -swoje osoby"to aż razi ,ale .............wszystko niby według prawa "Janosikowego"
Dać szansę młodyn, wykształconym !!!!
Olo26.09.2018, 06:37
Oj to butowa stacji narciarskiej Łopuszna mocno zagrożona. Pewnie nie śpia po nocach ci co kase wtopili, bo już nie będzie tak łatwo.
Pytanie26.09.2018, 05:28
To kto w koncu buduje wojt radny czy soltys? Bo smarduchowcy twierdza ze jak cos jest to zasluga wojta a jak czegos nie ma to wina radnego. W Polsce to nie bylo caly czas ale radnego z Rogoznika bo wyjechal, to skad soltys ma te inwestycje ktorymi sie chwali? Jak widac Smarduch lubi lizusow, niewazne czy ktos cos robi czy nie i w tym caly problem
sołtys Rogoźnika26.09.2018, 05:04
Do szanownego anonimowego " Jędrusia" i innych .
A w której to miejscowości tak nic się nie robi?
To że w Rogoźniku się coś dobrego robi to Pan nazywa układami ?
Proszę się wziążć do roboty to też będą układy !
Nie sztuka jest anonimowo krytykować , sztuką jest coś dobrego dla swojej miejscowości zrobić.!
Pozdrawiam serdecznie.
Bączek26.09.2018, 01:29
Popieram Pana Smarducha i na Niego będziemy z rodziną głosować jest kompetentny, wykształcony z ogromną praktyką , dużo robi dobrego dla gminy. Nie pchajmy się w niewiadome ceńmy to co mamy bo możemy dużo stracić.
Jędruś25.09.2018, 23:40
No proszę Rogoźnik 15 651 605 zł. Który jeszcze sołtys pochwali się układami ze Smarduchem? W gminie są wsie o których się w ogóle nie mówi. A jak jest jakaś potrzeba czegoś zbudowania to od razu jest "pieniędzy nie ma i nie będzie" i wniosek przepada bez wieści a tu chodniki drogi oświetlenia stadion sala gimnastyczna. Brawo panie Smarduch za 28 letnie gospodarowanie układami. To jest całokształt i podsumowanie pańskiej 28 letniej pracy.
ważne jakim jest człowiekiem25.09.2018, 23:19
dla tych z PiS co nic nie wiedzą albo nie chcą wiedzieć
PiS to na Podhalu ludzie z PZPR
sprzedali kolejkę w Zakopanem
Jan Smarduch był w PO, ale ją porzucił w 2013 roku, gdy PO została opanowana przez burmistrza Fryżlewicza i Eugeniusza Zajączkowskiego ( dzisiaj startuje z list PiS do powiatu) i za skręt w lewo PO
PiS nie ma poważania przez ludzi którzy firmują tą partię - Jan Hamerski, Anna Paluch, Julian Stopka (PZPR) , Jan Lasyk ...
Dowidzenia25.09.2018, 23:18
Do Kazimierz Zubek - sołtys Rogoźnika i właśnie o te układy nam chodzi jedni mają wszystko a drudzy nic. i będę za Gromadą!
Dddd25.09.2018, 23:17
Jakim on był radnym dla Ostrowska co zrobil nic na sesję nie chodził bo go w Polsce nie było na zebrania wiejskie nie chodził i on ma być wójtem śmiech na sali
Ja bym wystartował:..ale się wstydzę25.09.2018, 23:17
Tak czytam te komentarze i się zastanawiam..... Jeśli pan Gromada się nie nadaje to może któryś z zastępców obecnego wójta by wystartował w wyborach. Od tak wybitnego fachowca nie jednego się nauczyli....Wiedza jak zarządzać wielkim budżetem, urzędnikami, inwestycjami i tp. Marcin może Ty byś wystartował? Brawo ja.... Brawo Ty..!
doswiadczony25.09.2018, 23:11
A jakież to doświadczenie miał obecny wójt jak obejmował urząd? Ani doświadczenia, zawodówkę szkołę, zero funkcji publicznych. A może doświadczenie miał obecny vice z Waksmunda? A to przede wszystkim stanowisko wicewójta wymaga doświadczenia, bo to on ma być zawodowym urzędnikiem. Jeśli nowy wójt ma wsparcie doświadczonych osób, a chyba ma, to może być bardzo ciekawie. I wtedy w końcu ruszy gmina gospodarczo do przodu. Ja głosuję na nowego
Głosuję na Smarducha25.09.2018, 23:03
Słyszałem że ten Pan nie potrafi nawet we własnej wsi się dogadać w ważnych i mniej ważnych dla wsi sprawach a chce być Wójtem dla 21 sołectw... nie widzę tego. Świetny ekonomista bez żadnego doświadczenia to żaden ekonomista. Jeżeli muzyk faktycznie dobry to niech od dyrektora szkoły muzycznej zacznie bo żadnego konkretnego doświadczenia zawodowego nie przedstawia i tam nabiera doświadczenia a nie w Gminie gdzie tu i teraz trzeba ważne decyzje podejmować.
ho ho25.09.2018, 22:54
Sołtysie z Rogoźnika nie kompromitujcie swojej wsi tym podlizywaniem sie do Smarducha! Wydał pieniądze i tyle. Bo wójt za miesiąc może być inny. Chyba że wtedy honorowo zrezygnujecie, jesli macie jeszcze jaki taki honor
Do Kazimierza Zubek25.09.2018, 22:50
Szanowny Panie Sołtysie. Myśle ze to nie zasługa obecnego wójta a pańska, bo dlaczego w innych wsiach wójt nie poczynił takich inwestycji. Pomijam oczywiście Łopuszną. Może Pan zechciał by kandydować. Termin zgłaszania do jutra. Zachęcam szczerze mieszkaniec Rogoznika
aga225.09.2018, 22:49
Ha ha też znam takich co mówią - po co pracować skoro opieka społeczna da i czemu mam rezygnować z takiego darmowego dochodu - tak samo z tym całym janosikowym w gminie, lepiej nie robić nic w tym kierunku tak jak Smarduch i jeszcze go chwalić ze szkoły buduje czyli wydaje to co dostaje
aga25.09.2018, 22:32
Wszyscy piszą że jest ekonomistą, a ma ktoś jakiś dowód na to że kiedykolwiek pracował w tym zawodzie??? Bo opierać argumentację ekonomisty (Pana Gromady), że nasza gmina pobiera janosikowe (tak samo jak wszystkie gminy na Podhalu w tym miasto Nowy Targ) i nie napisać że to oznacza dodatkowy dochód gminy na poziomie 20 MLN zł rocznie to trochę śmieszne. I tak w ogóle czemu nie chce takich pieniędzy na dalszy rozwój naszej gminy???
Do zmienić na lepsze25.09.2018, 22:31
Ja myśle ze gdyby zamiast Smarducha na stanowisku wójta był jakiś ekonomista to by obwodnica Waksmund Ostrowsko Łopuszna była za 30mln a ośrodek narciarstwa biegowego w Klikuszowej za nie więcej niż 9 mln. A 6 mln zostało by na inne cele .Zastanówcie się ludzie czemu ci co popierają obecnego wójta tak się boja żeby czasem nie przegrał wyborów. Coś czuje ze jednak idzie zmiana!!!
Mixi25.09.2018, 21:59
Będę głosować na Łukasza Gromadę! Dobrze Mu z oczu patrzy.
Ekonomista to może wyprowadzi tą ubogą gminę na prostą.
Nie potrzeba w gminie POlityków. Stawiam na fachowców.
Zmieniać tylko na lepsze także głosuje za Smarduch25.09.2018, 21:49
Ludzie jak można wystawić kogoś nieznanego i bez jakichkolwiek kwalifikacji. Taka zmiana to tragedia. Wójt nie ma zapewniać edukacji muzycznej tylko prowadzić ogromne inwestycje takie jak obwodnica Waksmund Ostrowsko Łopuszna za 35 mln czy ośrodek narciarstwa biegowego w Klikuszowej za ponad 10 mln. Zastanówcie się trochę...
inny kolega25.09.2018, 21:47
kolego jakiś tam ze szkoły, chyba jestes nieszczęśliwy i masz oczy zamulone zazdrością, a w dodatku nie chodzisz na zebrania wiejskie, bo z tego co kojarze to co 4 lata radny ten jako jeden z nielicznych składa sprawozdania ze swej działalności. Tam byś się dowiedział co robił przez 8 lat. Tak ze postaraj się zrobić choć 2% tego co on, a potem pisz, chyba ze jesteś wynajętym klakierem Smarducha to juz nic nie pomoże
Tomek25.09.2018, 21:42
Dziękujemy Ci, Janie nasz
za to, żeś rządził nami 28 lat!
Żeś do nędzy gminę doprowadził
i hipoteki na szkoły sprowadził.
Dziurawe drogi we wsiach zostawiłeś
na kanalizacji się skupiłeś.
Dziękujemy Ci, Janie nasz,
pożegnać się już czas...
Na zmianę przyszła już pora-
Niech kontrkandydat wygra w wyborach!
Chłop25.09.2018, 21:41
Proszę również wytłumaczyć ludziom który z Pana znajomych kupił działkę przy stadninie koni w Łopusznej ?????
Chłop25.09.2018, 21:39
Koniec z układami Panie Smarduch
Jestem ciekawy w jaki sposób w instytucji publicznej został zatrudniony syn jednego z radnych z Łopusznej????
Dębina25.09.2018, 21:37
Niech obieca nam nowe boisko i modernizacje oczyszczalni i dołączeniu domków kempingowych zamiast innych wsi to ma poparcie Dębna.
Miriam25.09.2018, 21:33
Popieram Pana Gromadę. Wspaniały człowiek , odpowiednia osoba na wójta.
do wolę obecnego25.09.2018, 21:32
Coś jesteś niekonsekwentna skoro zauważyłaś że jest dydaktykiem (i nie przydadzą się jego umiejętności), a nie doczytałaś już że jest również ekonomistą - i to po najlepszej uczelni w Polsce - też się nie przydadzą umiejętności zarządzania i ekonomii?
Kazimierz Zubek - sołtys Rogoźnika25.09.2018, 21:31
Wybory samorządowe przed nami.
Wybierzmy mądrze, kogoś kto jest w stanie utrzymać a nawet zwiększyć tempo rozwoju naszej gminy.!
Ja popieram kandydaturę Pana JANA SMARDUCHA na wójta gminy Nowy Targ.
Proszę również wszystkich mieszkańców Rogoźnika , aby tą kandydaturę 21 października br. również poparli. !!!

W ostatnim okresie czasu nasza miejscowość tak pięknie się zmieniła i dalej się rozwija !.
To niewątpliwie zasługa m.in. Wójta Gminy Nowy Targ Pana JANA SMARDUCHA.!!! Bardzo mu za to publicznie chciałem podziękować.

Pragnę przypomnieć ważniejsze inwestycje które ostatnim okresie czasu zostały wykonane w naszej miejscowości:

2010 r.- Budowa chodnika długości 1350 m. przy drodze wojewódzkiej nr. 957 - 1 530 000 zł.
2013 r.- Budowa stadionu sportowego - 1 839 915,00 zł.
2013 r.- Wykonanie nawierzchni asfaltowej na części drogi gminnej " Na Sklepnikowym " w Rogoźniku - 102 220,64 zł.
2014 r. - Remont i odwodnienie 160 metrowego odcinka drogi gminnej tzw. ? Na Sklepnikowym?- 66 984,04 zł.
2014 r. ? Budowa ścieżki rowerowej ? 4 700 000 zł.
2014 r. - Wykonanie nawierzchni asfaltowej k/ stadionu sportowego - 41 316,89 zł.
2015 r. - Most na potoku Wielki Rogoźnik - 1 278 825, 22 zł.
2015 r. ? Wykonano oświetlenie uliczne / 9 lamp/ na odcinku drogi gminnej tzw. ? Pod Torami ? od Państwa Tylków ?Kuchałów ? do Państwa Kwaków ? Symcykow ? - 47.616 zł.
2016 r. - przebudowa drogi gminnej nr. K363521 tzw. ?Przez Wieś ? na długości 112 m.- 74 046 zł.
2017 r.- Remont i modernizacja drogi gminnej przebiegającej przez naszą miejscowość ? koszt 3 889 384,31 zł.
2017 r. - Budowa sali gimnastycznej - 2 028 225 zł.
2017 r. - Wyłożenie kostką terenu przed budynkiem remizy kosztowało sołectwo Rogoźnik - 13 407 zł.
2017 r. ? Budowa oświetlenia ulicznego / 8 lamp / na odcinku drogi gminnej od numeru Rogoźnik 1 do drogi wojewódzkiej 957 - 39 667,50 zł.

Razem koszt powyższych inwestycji to 15 651 605 zł.

Wszystkich serdecznie pozdrawiam.
Romek25.09.2018, 21:26
Wygra Gromada może się coś zmieni bo jest z PIS a jak wygra Smarduch to nic się nie zmieni bo to beton z PO
mieszkaniec Gminy25.09.2018, 21:18
jak czytam te komentarze to mnie słabi, a co Pan Gromada zmieni, nic nie zmieni, a jeszcze pogrąży gminę bo się na tym kompletnie nie zna. To tak jak przyjąć do swoje firmy na generalnego dyrektora kogoś z ulicy bez żadnego doświadczenia i przygotowania.
Czy tak zrobilibyście w swojej firmie? chyba nie.
Ja nie mam nic przeciwko temu Panu ale on po prostu musi jeszcze trochę popracować żeby aspirować na tak ważne stanowisko i nas reprezentować.
A na dziś po prostu się nie nadaje i co więcej stwarza ryzyko zastoju dla naszej dobrze rozwijającej się Gminy.
obserwator25.09.2018, 21:16
Gromada wójtem !!!
Waksmundzki "Szkiełko " jego zastępcą !!!
Pani poseł Paluch - sekretarzem !!!
Wtedy gmina Nowy Targ będzie mlekiem i miodem płynęła. !!!

Panie Gromada . co Pan jako radny zrobił pozytywnego przez te 4 lata swojej kadencji. Czym się Pan może pochwalić w Ostrowsku ? NICZYM PANIE ŁUKASZU - taka jest cała prawda.!!! Jeżeli się mylę to kawa na ławę , proszę się publicznie pochwalić.
poeta poetą polityk politykiem25.09.2018, 21:12
Pan Gromada poetą jest wybitnym i niech poetą zostanie bo przygotowania do pełnienia funkcji wójta nie ma żadnej. Nie czas na eksperymenty. Ja wolę Smarducha
Turop25.09.2018, 21:10
Mój głos oddaję Gromadzie! koniec z układami!
Do oscypka25.09.2018, 21:09
A co to ma do rzeczy że nie ma baby ani dzieci od kiedy to do pracy w urzędzie jest to wymagane
Weź ty sie oscypek walnij 5 razy w ten pusty łeb
Emerytka25.09.2018, 21:08
Utalentowany, zdolny i wykształcony człowiek na niego liczę!!
Reni25.09.2018, 21:07
Zagłosuję na Pana Gromadę ponoeważ jest wykształconym i obytym człowiekiem Smarduch przy nim może się co nakwyżej schować do mysiej dziury
Toniecnik25.09.2018, 21:06
Nie znam gościa za to znam Smarducha i mam go dość i będę głosował na Gromade
Robotnik25.09.2018, 21:05
W końcu ktoś rozbije te układy w gminie
dzim25.09.2018, 21:04
to nie jest dobry kandydat na Wójta raczej zostaję przy Smarduchu
Mieszkaniec gminy25.09.2018, 21:03
Smarduch zly bo dlugo rzadzi. Proponuję przejechać się po innych gminach i porownac sobie. Zamienil stryjek siekierke na kijek. Na tym poziomie z jakiej listy startuje nie odgrywa znaczenia.
Dudzik25.09.2018, 21:03
Gromada Ciebie potrzebujemy na wójta!!!
Wicher25.09.2018, 20:50
Apeluje do Tych wyborców którzy lekceważą wybory a później narzekają , idźcie na Wybory i zagłosujcie na Łukasza Gromadę jak chcecie lepszego zarządzania Gminą bo Ci zakorzenieni na stołkach i w tym układzie 28 letnim razem z rodzinami pójdą i będą bronić koryta choćby skały sra ...y ! Gmina Nowy Targ zasługuje na lepszego Wójta !!!
burnica25.09.2018, 20:43
A kto będzie nauczał nasze dzieci języków obcych jak zabraknie tak wybitnego glottodydaktyta??.PIS
wolę obecnego wójta25.09.2018, 20:35
do @Mieszkanka gminy, Zapewne Pan Łukasz jest dobrym nauczycielem gry na skrzypcach i pewnie też dobrym jest nauczycielem dla dzieci skoro jest glottodydaktykiem. Jednak niech Pan Łukasz pozostanie przy dotychczasowych zajęciach i dalej uczy gry na skrzypcach i przygotowuje dzieci do nauki czytania i pisania, bo te umiejętności na stanowisku wójta gminy raczej się nie przydadzą. Żadna z gmin na Podhalu nie jest tak dobrze zarządzana jak przez obecnego wójta. Tyle w temacie.
na Gromadę25.09.2018, 20:33
Najwyższy czas na zmiany, cała gmina, a także pewien urząd obstawione "smarduchowcami".
Wicher25.09.2018, 20:30
Super wiadomość ! Na pewno zagłosuje na Łukasza bo jest młody wykształcony sumienny i pochodzi z mądrej rodziny . A Pan Smarduch jak kameleon przebarwiał się kilka razy z różne dziwne partie, a należąc ostatnio do PO to wyborcy przy urnie powinni Go zdyskredytować raz na zawsze !!! Czas na zmiany !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PiterQ25.09.2018, 20:26
Panie Łukaszu, nie znam Pana, mieszkam w Nowym Targu więc nie Pana elektorat, ale bez sensu. Ma Pan dobre opinie jako artysta i niech Pan zostanie przy sztuce. Konkurowanie z zawodowym politykiem jakim jest Jan Smarduch jest trochę kopaniem sie z koniem. Chyba że to jakiś element gry politycznej żeby coś ugrać... ale to nigdy nie tak. Niech Pan sobie zada pytanie co może zyskać, a co stracić.
.,........25.09.2018, 20:04
Co ma nauka na skrzypcach z tygodnia na tydzień lepsza do pracy i funkcjonowania samorządu?? To jest straszne brak jakiego kolwiek zainteresowania ludzi co to jest samorząd a te wybory zresztą jak każde wyglądają jak konkurs popularności.... A potem jest jak jest :)
morcin25.09.2018, 19:59
Vice przestanie pomniki stawiać w gminie
Ja25.09.2018, 19:58
Takim będzie wujtem jak w ostrowsku radnym !!!!!
oscypek25.09.2018, 19:54
Ni mo baby, ni mo dzieci, chyba do roboty jeździ za granice bo go w gminie w tej kadencji słabo było widać. Duzo sesji opusconych. Jak mo rządzić jak sie gminom nie interesuje? Kolejny bon vivancik. Troche samokrytyki ... Ale tak to jest jak sie doł wypuścić partyjniokowi z sonsiedniej wsi ...
Łopuśnian25.09.2018, 19:54
A też zagłosuję za zmianą.
Wertera25.09.2018, 19:52
brawo. niech się coś zmieni. mój głos dla gromady
zarządzanie gminą to nie zabawa25.09.2018, 19:50
Pan Gromada nie ma kompletnie żadnego doświadczenia i to nie tylko na tym stanowisku ale w ogóle w zarządzaniu ludźmi, a to jak dla mnie
sprawa najważniejsza na tym stanowisku i dlatego nie zagłosuję na niego. Zarządzanie tak dużą gminą to ogromna odpowiedzialność.
I czego by nie mówić o Smarduchu bo przecież nie jest idealny to bardzo dużo dla tej gminy zrobił, ma doświadczenie, wykształcenie i rozległe kontakty. Liczą się z nim wszyscy decydenci w Małopolsce. Gromada będzie się dopiero uczył całą kadencję a na to teraz nie ma czasu
Wax25.09.2018, 19:48
powodzenia sąsiad!!! ;>
po25.09.2018, 19:44
Jasiu czasssss
kolega ze szkoły25.09.2018, 19:44
Łukasz trochę popracuj w końcu na rzecz wsi, bo przez 8 lat nic nie zrobiłeś dla Ostrowska jako radny a pchasz się na wójta?
Z motyką na słońce25.09.2018, 19:35
kto chociaż raz słyszał tego gościa na radzie gminy to wie że to kompletna porażka. Brak ładu składu i kultury osobistej. Skrzypce może tak ale nie rządzenie 24 tys. gminą.
Babinka25.09.2018, 19:28
Szkoda głosów,Ludzmierz ze Smarduchem.
Nie głosujcie na Gromadę25.09.2018, 19:26
Pan Gromada niech lepiej napisze ile sesji i zebrań wiejskich opuścił w tej kadencji i jakie były jego injatywy. Gość nie ma pojęcia o zarządzaniu gminą i nigdy na niego nie zagłosuję. Nie ma rodziny nie zarządzał zespołem ludzkim, nie na cech przywódczych.
Nowotarżanin25.09.2018, 19:19
Ekonomista, w końcu w tej gminie ktoś będzie umiał liczyć .
Może wyprowadzi tą gminę z ogromnego długu bo do tej pory Smarduch potrafi pobierać janosikowe zapomogi dla najbiedniejszych gmin, 28 lat nie zrobił z tym nic tylko pogłębił dług jeszcze bardziej
Po prostu dość mam juz tego partactwa
Czas na młodych, wykształconych !!!!
Gromada do boju
Gość25.09.2018, 19:17
A ja będę głosować na Pana Smarducha. Przynajmniej nie startuje z listy PIS-u. A na nich nigdy nie zagłosuję!!!!!!
Vyborca 1.25.09.2018, 19:16
Stary wójt Smarduch - dziekujemy jak M. Fryźlewiczowi. Smarduch z PO trzeba pójść na emeryturę, najwyższy czas... Już dość się gościu na rządziłeś. Przyszedł czas że trzeba popierać młodych. Panie Łukaszu masz pan nasze poparcie. Brawo, że znalazł się wreszcie kandydat.
Vyborca 1.
Obserwator25.09.2018, 19:13
Czas na zmianę, wójtowi Smarduchowi już dziękujemy. Za długo na tym stołku.
Jan S.25.09.2018, 19:05
Powodzenia Łukasz
podhalanka25.09.2018, 18:57
czas na zmiany..... jak wygra na pewno nie zrobią czwartego boiska piłkarskiego w łopusznej .... hihihihi, w gminie znormalnieje i skończą się układy
nowy wyborca25.09.2018, 18:57
Nie wiem jakim jest człowiekiem, nie znam tego Pana.
Ale jeśli jest faktycznie ekonomistą to myślę że czas na zmiany!
A jeśli jeszcze na dodatek ma poparcie PIS-U to ja deklaruję że jeszcze pomimo iż nigdy nie byłem na wyborach to tym razem się wybiorę!!

Jeszcze żonę i dzieci zagonie do urny!!!

Może coś się w końcu zmieni w Naszej Gminie Jeśli większość wyborców ruszy d...?! zamiast potem narzekać!!
alik25.09.2018, 18:47
Jak zostanie wójtem to nauka dzieci pójdzie w LAS.
do avivat25.09.2018, 18:44
widocznie sie nie znasz na muzyce
bystrzek25.09.2018, 18:44
Panie Gromada trzymam kciuki
Popularny25.09.2018, 18:39
Gromada nasza gmina w Twoich rękach , wygraj to!
Uczniowie25.09.2018, 18:32
Wspaniała wiadomość Panie Łukaszu życzymy powodzenia!
Dominika25.09.2018, 18:27
W końcu ktoś wysoko wykształcony i inteligentny a Smarduchowi tego brakuje
Również popieram Gromadę !
Exity25.09.2018, 18:24
W tegorocznych wyborach popieram Pana Gromadę !
Obywatel25.09.2018, 18:23
Już z wyglądu widać że facet jest konkretny! mam nadzieję że wygra Gromada
Mieszkanka gminy25.09.2018, 18:21
Swój głos oddaję na Pana Łukasza Gromadę , uważam że jest rzetelny w wykonywaniu swoich obowiązków, uczy moje dzieci gry na skrzypcach i efekty widać z tygodnia na tydzień więc myślę że o Gminę zadba równie dobrze
Zdecydowanie popieram
avivat25.09.2018, 18:15
Poeta i muzykant. I to dla mnie już brzmi źle.
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl