17.10.2019, 17:08 | czytano: 16500

Qczaj krytycznie o Podhalu i rodzinie u Kuby Wojewódzkiego. "Też byś miał depresję, próbę samobójczą"

Fot. print screen z www.player.pl
Pochodzący z Ludźmierza trener fitness dla kobiet i celebryta Daniel Kuczaj był gościem telewizyjnego talk-show "Kuba Wojewódzki" w telewizji TVN. Jednak jego wypowiedzi na temat regionu, z którego pochodzi i rodziny, mogą się nie spodobać mieszkańcom Podhala oraz krewnym.
Qczaj opowiadał dużo o sobie, o swojej rodzinie i karierze. Bliscy celebryty mogą jednak nie być do końca zadowoleni z tego co mówił, bo wspominał, że w domu mówiono mu "nic z ciebie nie będzie", albo opowiadał, jak bliscy ordynarnie się do siebie odnosili. - Jakbyś pochodził z takiej rodziny, jak ja pochodzę, to też byś miał depresję, próbę samobójczą - mówił Qczaj w jednym z najchętniej oglądanych talk-show w Polsce, przyznając, że połowa rodziny go nie akceptuje.
Mówił, że był bity w szkole, a gdy poskarżył się psycholog, to usłyszał "Przestań ich prowokować".

Pytany o to, czy wstydzi się swojego podhalańskiego pochodzenia, powiedział: - Dzisiaj jestem z tego dumny, ale uważam, że Podhale jest przereklamowane. Górale mają bardzo dobry PR. Natomiast pod spodem jest też mnóstwo zła, są ludzie, którzy biją swoje żony, którzy biją dzieci, i jest to dziedziczne, przechodzi z pokolenia na pokolenie. (...) Trzeba zdjąć te stroje góralskie i głośno o tym mówić.

Cały odcinek można obejrzeć na player.pl.

r/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
aga20.10.2019, 17:41
Akurat o góralach dobrze powiedział. Takich ZAWISTNYCH ZOPRELCÓW nie ma nigdzie indziej.
mario20.10.2019, 10:26
Krytykują gościa tylko ci co mają problem.czlowiek nic nowego nie powiedział.wszedzie się tak dzieje.ludzie schodzą na psy.
Aga19.10.2019, 22:57
Mały zakompleksiony chłopak,,,tylko czemu nie robi kariery w USA u mamusi...a pluje na tych którzy poświęcili swoje życie aby go wychować,a nie był łatwy w wychowaniu.....tam by był nikim jechał na łopacie,a tu chcę zwrobić karierę na litość!!!nie tylko on miał ciężko w dzieciństwie i wyszedł na ludzi,a on.......szkoda gadać....
byńś19.10.2019, 18:45
Dziecka nikt nie przytulał no i widać skutki.
Podhalanka19.10.2019, 15:44
Ludzie jestem z Podhala przyznaję jestem zawzięta tata mnie nie bił a mama jjak się należało to mi wje... ła i co żyje ale dzięki rodzicom i dziadkom wyrosłam na ludzi a dziś wychowanie bezstresowe geje lesbijki i dzieci mają dzieci a jak nie to ćpaja nie wiadomo co jeszcze wiadomo różnie jest są dobrzy i źli jak wszędzie ale mi wpoili mów prawdę niczyjego nie chciej swojego nie popuść
Marek19.10.2019, 11:53
Danielku. Wyroskes na Podhalu, dziadkowie opiekował się wami gdy rodzice wyjechali. Nikt nie wie co działo się w domu ale chyba nie było tak tragicznie skoro żyjesz. Wiesz, można budować karierę i życzę powodzenia tylko dlaczego takim kosztem?? Warto było wyrzec się podczas programu taniec z gwiazdami?? Zapamiętaj że jesteś grałem i tego nie zmienisz
nie ślepy19.10.2019, 10:43
Nie znam typa, ale widać to co o nim mówili w młodości, że nic z niego nie będzie, to się sprawdza....
Gość18.10.2019, 16:37
Biedna babcia Kuczajowa.... Tyle się poświęciła a mogła Was nie wychowywać i mieć spokój. Nie byliście łatwi w wychowaniu. A babcia i tak sobie super poradzila
Paprootka18.10.2019, 16:32
Robert Ty od Jandy to trzy kroki w bok bo takiej osoby jak ona to długo Polska nie będzie miała , tak między nami to tylkoo Pisowiec tak potraf napisać
ludxmierzanka18.10.2019, 14:10
uderz w stół a nożyce się odezwą..............mieszkam na Podhalu od urodzenia, przeszło 50 lat. Myślę, że górale niczym się nie wyróżniają; piją jak wszędzie, kombinują jak wszędzie, oszukują jak wszędzie ....... w niczym nie są nadzwyczajni, często żyją w myśl powiedzenia Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek, taka jest prawda, jeśli ktoś uważa że górale są nadzwyczajni......:)))))
z Piekielnik18.10.2019, 13:40
Co on oczekuje od rodziny jak pewnie nigdy nic w domu nie pomógł być może był typowym leserem nierobem darmo zjadem. Zarobił trochę pieniędzy ipokazuje rodzinie kim jest. I sra do gniazda swego, życzę mu scalego serca żeby nie musiał iść o pomoc do swej rodziny kiedy kolwiek.
Tubylec18.10.2019, 12:38
Niestety faktem jest że górale są przereklamowani, a faktycznie brak poszanowania dla przyrody, prawa, ludzi i zwierząt jest powszechny. Wszędzie można znaleźć ludzi nieuczciwych, czy niecywilizowanych ale z własnego doświadczenia u nas niestety ich odsetek jest wyższy niż gdzie indziej a kontrast między wyobrażeniem o góralach a rzeczywistością wzmacnia uczucie zawiedzionych oczekiwań. Moim zdaniem nie powiedział niczego o Podhalu co byłoby nieprawdą.
do: Robert18.10.2019, 12:17
Po co mieszasz do tego wyborców PO? Jesteś typowym wyborcą PIS-u, o waszym poziomie nie będę się wypowiadać, bo to nie jest okazja. Proponuję łyk zimnej wody i coś na ukojenie nerwów, najlepiej Persen Forte :), chociaż nie jestem pewna czy to pomoże, bo dla takim małym, żałosnym ludzikom nic nie pomoże.
Ps. Nie jestem wyborcą PO
LOOK18.10.2019, 12:14
Ale wstyd dla LUDZMIERZA. Taki typ jeszcze ma prawo tak oceniac górali.
jak sie niepodoba to spadaj-celebrzydki
Harnaś18.10.2019, 10:44
Jeżdżę po świecie iPodhala nie zamieniłbym na inne miejsce, piękne miejsce, wspaniali ludzie. Wiadomo, ze sa i tacy jak mówi, ale jak się człowiek duo każdego uśmiecha to każdy odwzajemni uśmiech. Kto jest Patologiem , złodziejem to we wszystkich widzi swoje odbicie.
Zza miedzy18.10.2019, 10:39
Po części sie z nim zgadzam. Górale sa bardzo zakłamani, fałszywi, zawistni, udają bogobojnych ale w łyżce wody utopia drugiego, a góralki to najwieksze plotkary i intrygantki, które sie dowartościowują w najobrzydliwszy sposób - obmawiających, knując, plując na lepsze od siebie. U górali 1/100 znajdzie sie szlachetna i wartościowa osoba, ktora ma baaaardzo ciężkie zycie ....
Agnes18.10.2019, 10:38
Milosc gorali do ziemi objawia sie tym ze zaa dzialki po milionie biorą
k18.10.2019, 10:29
Kuczaj to nie moja bajka. Ale chłop ma rację. Pod przykrywką pobożności górale ukrywają swoje prawdziwe oblicze. Przemoc w rodzinie ,alkoholizm ,zakłamanie plus pazerność podszyta zerkaniem na sąsiada. A bo jasiek mo to jo tys. doprowadziły do tego że stworzyli sobie swój świat. Nic innego nie pozostaje jak się z Kuczajem zgodzić.
Maria18.10.2019, 10:22
Do wszystkich piszących komentarze napiszcie w której części Polski i w jakiej miejscowości są sami dobrzy ludzie, chętnie bym takie miejsce odwiedziła.A jeszcze do przyjezdnych, znam Pana z Warszawy który dorobił się majątku na Podhalu, a na Podhale pluje,a nie wraca w swoje rodzinne strony, nie mówiąc jaki to charakter.
cichy18.10.2019, 09:32
całą prawdę powiedział !!!
klio18.10.2019, 09:30
On powinien się skumać z jachirą,podobne charaktery,nie ma o kim pisać,ani się dziadem zajmować.Pasuje do tej warszawki ,tylko tam jest nikim i próbuje się dowartościować plując na wszystkich.
oli18.10.2019, 09:25
Jak już poszedł do takiej telewizji i kuby,to wszystko mówi ,kim to chłopcze jest.
Prowda18.10.2019, 07:41
Sama prawda, a tyłem piecze wszystkich dwulicowych fanów typowej, fasadowej bogoojczyźnianej fasady góralszczyzny na pokaz.
mak18.10.2019, 07:14
Sorry, ale nie można pakować wszystkich do jednego worka. To, że on pochodzi z patologicznej rodziny nie oznacza, że wszyscy czy nawet większość taka jest.
Mietek18.10.2019, 06:57
Szczerze mówiąc nie jestem fanem Quczaja, ale jako jeden z nielicznych poruszył temat zakłamanej góralszczyzny. Mieszkam tutaj już ponad 30 lat i jest tak jak powiedział na antenie.
Justyna18.10.2019, 01:56
A kto to w ogóle jest?
Asia17.10.2019, 23:55
Powiedział prawdę! Rączki do Bozi niektorzy składają a sąsiada by żywcem rozjechali jeśli ma więcej. Przemocy dużo się dzieje , wiem bo u mnie w domu tez była a my z siostrami na to patrzyliśmy. Wstyd do chować pod dywan a tak się na Podhalu i w wielu domach Polsce robi. Dulszczyzna!
Qu..a ! ale gwiazda!17.10.2019, 23:43
Pewnie to prawda że ludzie to dewoty i na pokaz robią wszystko. Ludzmierz ziemia święta a jeden drugiego ... aby zarobić na kieliszek chleba. Kaczan quczaj czy jak mu tam prawdę mówi ale ludzie msciwi są jak się sra do swojego gniazda a jeszcze jak jedzie po swojej rodzinie to żeby czasem się nie okazało że /../. Górale msciwi są i nie zapominają jak się im pluje w gębę. Problemy w domu zalatwia się samemu a nie pod publikę, dodając jeszcze sporo wymyślonych historii.
mieszkaniec17.10.2019, 22:01
100% racji! Ludźmierz zatrzymał się na etapie rozwoju z 600lat temu.
...17.10.2019, 21:29
Nie przepadam za nim, ale tym razem się z nim zgadzam :)
Wyrocznia17.10.2019, 21:27
No cóż, życie na Podhalu miało go uczynić twardym, a chłop zmiękł i zaczął się żalić.
Anna17.10.2019, 21:04
Sodowa uderzyła mu do głowy. Taki panocek warszawiocek się znalazł a karierę gwara buduje iprzy okazji niszczy podhale. Rodzina się go wypala, owszem bo jak można gnoic swoje gniazdo. Wielki celebryta a z kulturą na bakier. Ej Daniel ty se lepiej siedź w tej Warszawie bo w ludzmierzu to cie juz nie chcą. Po trupach do celu. Chłop że wsi wyjedzie ale wieś z chłopa nie
niepojete17.10.2019, 20:26
przykre ! a wszystkim pochwalajacym tego celebryte z Bozej łaski zycze aby zycie nauczylo go pokory bo ktos go wychowal karmil a i otoczenie koledzy sasiedzi ktorym tez duzo zawdziecza!poprosta na to wszystko nas....l ! Czy syn milicjanta Kuby Wojewodzkiego albo Owsiak tez micjanta publicznie chwali sie co robil jego ojciel !ilu ludzi skrzywdzil Nie tylko slucha takich *** jak on !
janosik17.10.2019, 20:20
Sodówa do głowy walnęła i tyle!
Celebryta? Jaki celebryta. Toż to pożałowania godny "panocek".
Dużo gadać - mało robić. To jego motto.
strażak dyndu dyndu17.10.2019, 20:19
prawda w oczy kole
mieszkaniec prawdziwy17.10.2019, 20:12
popieram sam jestes zacofany znasz goscia?
bo ja akurat znam i jego rodzicow ! bo bredzic kazdy moze
a goralenvolk dzialal w zakopanym nie wszyscy gorale byli kolaborantami wiec wrzucanie wszystkich do jednego worka jest niesprawiedliwe!
i nie kazdy goral bije zone dzieci!
a co do pijanstwa w calej polsce pija czy to Slask czy srodkowa Polska czy Pomorze! polacy maja opinie pijakow na swiecie i to zmienic mozemy my sami!
Świr17.10.2019, 20:08
Na zdjęciu dokładnie widać kto to jest, nie trzeba go słyszeć.
zz17.10.2019, 19:58
Żałosny maluczki człowieczek pogubił się...
psc17.10.2019, 19:55
tak robotnych ludzi jak Polocy a szczególniy Górole to ciynzko znalyzć,nie obrażojciy nos, bo nie jedyn mioł pod górke i siy nie zoli po telewizjak a jak wom nie pasujy nas styl zycio, nasa wiara,nasa miłość do ziymi ojcystyj to wyjedzciy np.do Meksyku tam jest elegancko ,reśte stul kufe jedyn z drugim i chyćciy siy roboty!
Jestem z ludzmierza17.10.2019, 19:40
Znam Daniela bardzo dobrze i to co on opowiada to są jakieś niestworzone rzeczy... Sprzedał się jak nie powiem kto.... Jak można było się cieszyć że się chłopak wybił tak teraz wstyd że on od nas pochodzi. Zapomniał dodać że ojciec wyjechał jak cała trójka była malutka. Ojca też znam, i owszem nie jest to ideał człowieka. Ale wbijać się w świecie w taki sposób? Wstyd. Owszem trzeba rozmawiać i zglaszac pewne rzeczy które się źle Dzieja. Ale robić na tym karierę? Co do dewotyzmu to wszędzie niestety on jest. Nie tylko w ludzmierzu czy Podhalu. Daniela większość ludzi zawsze lubiła. Miał zawsze głowę genialnych pomysłów. My razem często spedzalismy czas. A teraz takie rzeczy opowiada? Do dnia dzisiejszego jest tak że nie każdy każdego może lubić. Szkoda że tego nie mówi publicznie, no ale cóż przecież na takim czymś by się nie wybił. I on opowiada o walce? Tym że się takie herezje głosi? Daj przykład skoro tak dobrze o tym mówisz.
DDD17.10.2019, 19:01
Wielkie mi rzeczy, chłop prawdę powiedział. Zresztą to samo można powiedziec o każdym innym miejscu na świecie. Że co któraś rodzina jest patologiczna. I też racja, że dziecku sie dorastanie w takiej odbija na psychice. Depresje i inne problemy. To się nie bierze znikąd.
Jontek17.10.2019, 18:21
Prowde godo!
ja17.10.2019, 18:18
no i dobrze powiedział , mógł jeszcze powiedzieć coś o katolikach , codziennie rączki do bozi i kościłoka a na sąsiada donosy i po sądach przez całe życie .
krk17.10.2019, 18:09
Zniewieściała *** Jak wie o takich przypadkach to zgłasza na Policję a nie lansuje się u drugiej ***.
prawda17.10.2019, 18:06
Myślałem, że to taki sobie chłopek-roztropek a tu proszę taki mądry Gość!. Brawo! zgadzam się w stu procentach
ŚLĄZAK17.10.2019, 18:00
Jestem napływowy. Przyjechałem tu mając dwadzieścia parę lat ze Śląska. Mam żonę stąd, przyszły na świat dzieciaki. Wychowałem się na serialu "Janosik", góry i przyroda itp..Ciągle obcy, w pracy non stop kopanie dołków, pobożność generalnie na pokaz, wszędzie pozory itp. Teraz dopiero naprawdę doceniam, że jestem ŚLĄZAKIEM (widać kolosalną różnicę). Na Śląsku oddycham swobodnie w każdym aspekcie, (co dziwota mniej tam smogu), jakoś normalniej tam jest.
Podhalanin17.10.2019, 18:00
Dlaczego ma się nie spodobać jego wypowiedź? Bo powiedział pradę?! Brawa dla niego, że powiedział jak jest! Nie ma nic gorszego niż góralska zawziętość, zawiść częto też obłuda!
Partyzant17.10.2019, 17:55
Ma rację! Oprócz pięknych krajobrazow i spokoju region ten ma też swoją ciemną i mroczną stronę. Chciwosc, zazdrość, dewotyzm o historii i goralenvolk nie wspominając....itd. Najbardziej rozmpdlony region Polski, ale do którego Boga tak naprawdę się modla? Do tego z rogami?
ania17.10.2019, 17:55
W końcu powiedział prawdę. I chwała mu za to.
Qwerty17.10.2019, 17:49
Nie przepadam za nim, na siłę gwiazdorzy, trochę pajacuje... Ale trzeba przyznać że powiedział rację. W tych czasach, kiedy ktoś był bity to tak to wyglądało. Było "normalne" znęcanie się i nikt z tym nic więcej poza rozmowa na godz wych. nie robił.
I też uważam że takie patole są dziedziczne. Synowie zachowują się jak ojcowie/dziadkowie, córki jak matki/babki bo nie było innych wzorców. Teraz sytuacja jest zgoła inna, jest internet, a pomoc społeczna wręcz można powiedzieć że czeka na takie zgłoszenia o znęcaniu się. Mamy halny który tutejszym świrom szczególnie daje się we znaki. Ktoś może być normalny na Pomorzu, w Warszawie, przyjedzie tutaj, skosztuje skoków ciśnienia, halnego i szajba gotowa :)
Także wg mnie nie powiedział nic czego sami byśmy nie wiedzieli.
tak jest17.10.2019, 17:37
Qcza całkiem Ci się w tej główce po***
Popieram17.10.2019, 17:34
Zgadzam się z jego słowami, sam pochodzę z Podhala i nie jest to powód do jakiejś wielkiej dumy, zakłamani katolicy, co niedziele w kościołach, cały tydzień z piwem pod sklepem, problemy z alkoholem, przemoc w domu na porządku dziennym. A tutaj jeszcze Ludźmierz, czyli obok Krauszowa czy Długopola, chyba najgorsza i najbardziej zacofana wies na Podhalu, bardzo smutne
Hhhhds17.10.2019, 17:32
Quczaj klamiesz w zywe oczy pokazales w tancu z gwiazdami babke z maruszyny a wychowala cie babka z ludzmierza tak sie jej odplaciles jeszce mówisz ze "chlopy bija baby" i robisz spotkania z kobietami i dziećmi hahah klamiesz w zywe oczy prawda jest zupelnie inna kazdy miejscowy wie jak jest ...
Saba17.10.2019, 17:31
Przecież on na tym zarabia że miał " tak trudno" Uczyć się nie musiał, studiów kończyć, rano wstawać do pracy itd. Najłatwiej jak on i jemu podobni którzy pojawiają się w szkołach, na spotkaniach opieki społecznej (gmina wiejska NT)opowiadać o tym że miałem trudne dzieciństwo, chlałem, jarałem i zobaczcie nawróciłem się i " trzepię" na tym kasę. Ile taki koncert profilaktyczny kosztuje 2 tyś? 5 tyś? A reszta "osłów" którzy jak głupki pracują nigdy nie chlali, pomagali rodzicom, dobrze się uczyli zasuwaj za 2 tyś cały miesiąc. A plucie na rodzinę na Podhale też jest cool.
Chudy17.10.2019, 17:30
Żadna niespodzianka. Mały zakompleksiony mieśniaczek. Wychodzi z założenia że ?nieważne jak mówią byle mówili?. Prostactwo i głupota. Trzeba było pajacować w warszawce i siedzieć cicho. Teraz tam nadal jest pajacem a tutaj raczej nie będą go lubili.
Robert17.10.2019, 17:30
Typowy wyborca PO. Poziom dna jak Janda. Nie ma co się przejmować.
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl