12.06.2020, 16:32 | czytano: 4879

Konfederacja niezadowolona z "Bonu turystycznego". Chce ulg dla przedsiębiorców, likwidacji podatków i handlowych niedziel

zdj. nadesłane
NOWY TARG. Przed biurem poselskim wiceministra Rozwoju d/s Turystyki, Andrzeja Guta Mostowego spotkanie zorganizował dziś lider Konfederacji na Podhalu i Nowosądecczyźnie Andrzej Skupień. Tematem konferencji był zapowiadany przez wiceministra - bon turystyczny.
- Działam na rzecz osób prowadzących działalność gospodarczą, właścicieli pensjonatów, agroturystyki oraz hoteli. Moi rodzice również należą do tej grupy. Mamy wiele pytań, a brak jest oficjalnych odpowiedzi, czy deklaracji ze strony partii rządzącej - mówił Andrzej Skupień.
Bon turystyczny to 500 PLN przysługujący na każde dziecko w rodzinie. 2 miliony 400 tysięcy rodzin wychowujących dzieci będą objęte bonem turystycznym w Polsce. Bon będzie miał formę elektroniczną. Świadczenie będzie można otrzymać po zarejestrowaniu w Platformie Usług Elektronicznych ZUS. To właśnie Zakład Ubezpieczeń Społecznych ma zajmować się przekazywaniem tych środków bezpośrednio do usługodawcy.

Rezerwując nocleg, wykupując imprezę turystyczną dla dzieci, obóz, kolonie, rezerwując wakacje w pensjonacie albo w gospodarstwie agroturystycznym, osoby objęte świadczeniem będą musiały zgłosić właścicielowi fakt, że będzie wykorzystywany bon turystyczny. Będzie należało to zrobić albo przy rezerwacji, albo przy zakwaterowaniu. Pieniądze te będzie można wykorzystać jedynie w polskich firmach turystycznych.

- Jaki będzie okres oczekiwania hotelarzy i osób prowadzących pensjonaty i agroturystykę na zwrot kosztów z ZUS? Czy będzie to automatyczny przelew na konto przedsiębiorcy, czy trzeba się będzie starać drogą formalną o zwrot tych kosztów? - pyta Skupień.

Firmy z branży turystycznej, które będą chciały wziąć udział w programie "Bon turystyczny", będą musiały zgłosić się odpowiednio wcześniej. Zostaną wówczas wpisane do Katalogu Bazy Turystycznej. - Po co komplikować, wprowadzając zbędną biurokrację dla przedsiębiorców? Czy będą jakieś wymagania dla osób chcących się zapisać do bazy? Jak długo będzie trwała droga proceduralna? Czy będzie można zrobić wszystko przez internet, nie wychodząc z domu? - zastanawia się młody polityk.

Termin realizacji bonu to koniec przyszłego roku, a rozpoczęcie funkcjonowania zostało zapowiedziane na lipiec br. - co także wzbudza jego wątpliwości. - Czy oznacza to, że do końca 2021 roku trzeba będzie zamówić nocleg lub wyżywienie czy całkowicie zrealizować bon? Zgodę na uruchomienie świadczenia będzie musiała jednak wyrazić Komisja Europejska.
Czy została już uruchomiona procedura? Jaki będzie czas oczekiwania na odpowiedź z UE? - pyta.
Jak dodał - "szacowana wartość bonów w formie zaprezentowanej przez prezydenta to około 3 miliardy złotych. Skąd rząd uzyska finansowanie na ten projekt jeśli UE nie wyrazi zgody? Czy będzie to wiązało się z ciągłym zadłużaniem Polski?"

- Będziemy pytać również pana wiceministra Guta-Mostowego o przedstawienie powodów zmiany decyzji. Dlaczego bon 1000+ dla każdego Polska na umowę o pracę zmienił się na 500+ na każde dziecko? Interpelacja poselska będzie złożona zaraz po naszej konferencji poprzez posła Konrada Berkowicza. My, jako Konfederacja proponujemy inne rozwiązanie: wstrzymanie poboru podatków i ZUSu od hotelarzy, właścicieli pensjonatów i agroturystyki, pilotów wycieczek, przewoźników, branży kongresowo-eventowej do końca 2020, otwarcie handlu w każdą niedzielę do końca 2020 roku, system ulg podatkowych w ramach rekompensaty wakacyjnej dla każdego zatrudnionego na umowę o pracę, zlecenie i o dzieło, a także samozatrudnionych, zamiast kiełbasy wyborczej, a także dodatkową zniżka dla osób posiadających dzieci - wymieniał.

Andrzej Skupień podkreślił, że zdobył w ostatnich wyborach bardzo mocny mandat społeczny do działań w regionie zdobywając więcej głosów niż 4 na 10 nowo wybranych posłów z okręgu 14. Zapowiedział liczne interwencje i działania na rzecz regionów na terenie powiatów tatrzańskiego, nowotarskiego, limanowskiego, nowosądeckiego i gorlickiego.

mat. prasowy, opr.s/
Może Cię zainteresować
komentarze
Smok14.06.2020, 22:12
Znaczy się tak, co do tego, że z Rosją było by nam po drodze to tylko i wyłącznie mój osobisty pogląd i we wschodzie zawsze widziałem bardziej ludzi niż na zachodzie, po prostu. To czy było by nam po drodze trzeba zweryfikować, na tym polega praca polityków, nie na obrażaniu się, bo tak.

Jak odpisuję to działam tak, że czytam wiadomość i odnoszę się po kolei do tego, co do mnie napisano i wybacz, ale roześmiałem się jak koń do monitora jak przeczytałem, że PiS gasi lewackie dyrdymały. Przecież oni sami rzeczy programowe z SLD proponują, vel pińcet+, ale to Ty i tak swoje ja i tak swoje.

No i PiS nie jest takim sojusznikiem z którym można wyjść na ulicę, bo cały PiS na mossadzie zbudowano. Poczytaj trochę o tym kto jarusiowi kupił siedzibę na Nowogrodzkiej i jak to wszystko wyglądało. Może Cię coś zastanowi.

Nie dogadamy się nigdy, bo będzie Pan twierdził, że PiS to prawica i partia proPolska, broniąca interesów Polaków, dodatkowo podkopując zaufanie do Konfederacji jako nie jedynej słusznej opcji na zasadzie, mam domysły i ruska agentura jest najlepsza na świecie. Ja zaś będę twierdził, że PiS to marionetka mossadu i służy tylko temu żeby realizować żydowskie plany. Proszę zauważyć, że kaczyński najpierw zbudował rząd na PiSowcach, na których głosowali ludzie, na teoretycznie Polakach, Szydło, Macierewicz, Waszczykowski, a później w środku kadencji podmienił ich na żydów typu Morawiecki czy Czaputowicz.

I w ogóle mam wrażenie, że nie czytał Pan dokładnie i ze zrozumieniem, co napisałem, albo nie chciał się po prostu odnieść do kwestii istotnych najbardziej, czyli współpracy z żydami.

I niestety choćbym chciał zbić piontkę to nie mogę się podpisać pod tym, że nie zwalczajmy się to nie ma sensu. Dla mnie każdy kto przykłada rękę do rządów PiSu, każdy wyborca tej partii to ktoś kto w jakiś sposób szkodzi Polsce, świadomie, czy nieświadomie, z wyrachowaniem, czy naiwnie wierząc w TVPropaganda. Po prostu głosując na PiS głosujesz na obcy wywiad i tego jestem pewien w przeciwieństwie do pomówień o rosyjskiej agenturze w Konfederacji.

No i nie ukrywam, że chciałbym poznać Pana opinię na temat głosowania 27 vs 1 na Komisji Obrony Narodowej oraz co do zakupów Pegazusa u żydów.

Cześć.
Wektor14.06.2020, 20:05
Lubie skrajną prawicę (na swój sposób), ale dzięki takim poglądom jak twoje, mnie tam nie ma.
Nie zgadzam się z tobą i tyle. Żeby te wszystkie półprawdy naprostować, musiałbym napisać
nowele, albo spotkać się z tobą bezpośrednio, aby pogadać na argumenty, argumenty (teorie),
które oczywiście można zweryfikować, bo niektóre trudno udowodnić, ponieważ ocierają się o
propagandę partyjną. Z pierwszą, z którą na pewno się nie zgodzę, to skąd ta pewność, że z
Rosją byłoby nam po drodze. Zauważ, że ta teoria (diagnoza) jest mocno naciągana i nie do
zweryfikowania.
Uważam radykalną prawicę za potrzebną na polskiej scenie politycznej, ponieważ oprócz
PIS-u ktoś musi gasić zapędy SLD i lewackiej antify, która jest największym zagrożeniem
dla Polski i Świata. Inaczej mówiąc, trzeba mieć takiego sojusznika, z którym razem można
wyjść na ulice. Kłótnie na prawicy (jak ona by nie była) nie wróży nic dobrego, dla
przyszłości państwa Polskiego. I to trzeba rozumieć, bo w przeciwnym wypadku będziemy
wszyscy siedzieć #. W najlepszym wypadku. Bo lewactwo (historycznie), z reakcją prawicową
rozprawia się radykalnie. Istnieje realne podejrzenie, że wewnątrz Konfederacji działają
struktury obcego wywiadu, czego nie można wykluczyć. Są takie sygnały i wypowiedzi
poszczególnych działaczy konfederacji, które skłaniają do takiego myślenia, ale to
oczywiście moje przemyślenia i obserwacje sceny politycznej. Obym się mylił. W Brukseli
również takie sytuacje mają miejsce, chociaż nikt głośno na razie o tym nie mówi. Myślę,
że niedługo wszystko wyjdzie na jaw. Agentura Rosyjska jest najlepsza na świecie,
uważałem tak od dawna i nadal tak uważam. Dlatego mamy kłopoty "wszędzie".

Nie zwalczajmy się, bo to nie ma sensu.
Logika mi mówi, że komuś wyżej na tym zależy.
I to wszystko, co mam do powiedzenia.
Pozdrawiam.
Bez przesady14.06.2020, 19:01
Drodzy Panowie, jeżeli któryś z Was zdobył w wyborach poparcie większe niż kandydat który został posłem, mimo niższego poparcia, to trzeba zacząć od zmiany Ordynacji Wyborczej. Dzięki takiemu sposobowi wybierania posłów mamy ich tych samych z kadencji na kadencję. polską zaś rządzi prezes, taki, czy inny. To jedna sprawa

Drugą sprawą jest: wasz pomysł na pracujące niedziele. Niech Was Bóg broni przed tym pomysłem. Wiem, że pracujecie w branży która jest czynna cały tydzień. To są Wasze zakłady pracy, pewnie też zatrudniacie ludzi "zmuszając' ich do pracy w te dni. I na tym dość. Ludzie mają określoną ilość pieniędzy i jeżeli zechcą to je wydadzą. Zawsze znajdą ku temu okazję. Jeżeli sześć dni w tygodniu jest mało na handel, to nawet 8 dzień tygodnia, gdyby był, też nie wystarczy. Nie tędy droga.

Na pewno Konfederacja nie podpisze się pod takim pomysłem. A jeżeli Wy chcecie przy nim trać, to zmieńcie partię.
Wszystko wtedy będzie jasne.
Smok14.06.2020, 14:41
No faktycznie, muszę przyznać, że poziom dyskusji zachęcił mnie do odpowiedzi.

Więc po kolei: największym błędem jaki Pan popełnia w wywodzie i swojej logice to właśnie to zrównywanie poglądów do POPiSu, dla mnie PO jak i PiS to jest jedno i to samo złodziejstwo do rozkradania kraju, tak dokładnie jak napisał 500plus, najwięcej straci państwo na tych poglądach, a więc największy złodziej, biurokracja, kolesiostwo. I proszę mi nie wmawiać, że PiS jest lepszy od PO, bo mniej kradnie, czy coś, PiS jest mocno prożydowski, co widać od samego początku jak dostali władzę, ale oo tym później. Dlaczego błędem jest to przyrównywanie, a no dlatego, że nikt nie ma prawa do danego poglądu, jakiejś wyłączności czy patentu na niego. A takie właśnie rozumowanie stwarza później atmosferę insynuacji, że ktoś się z kimś kuma. A przecież Bosak w kwestiach światopoglądowych jest najbardziej na prawo. PO zdecydowanie na lewo, a to po prostu jest tak, że i głupi czasem coś mądrego powie i tak się zdarzy POPiSowcom.

Jeżeli chodzi o politykę zagraniczną to zdecydowanie muszę się nie zgodzić, polityka którą prowadziło i PO i którą prowadzi PiS to jest żenada, błazenada, masa kompromitacji i właściwie zero jakiejkolwiek skuteczności. Próbuje Pan straszyć, że Bosak prorosyjski, nieprawda, Pan Krzysztof zawsze podkreślał, że polityka zagraniczna ma być nastawiona na interes nasz Polski przede wszystkim. W polityce zagranicznej nie ma kolegowania się i przyjaźni tylko są interesy. I już odbijając od straszenia Rosją to, co to w ogóle ma być? Co to tam gorsi ludzie jacyś żyją? Rynek jakiś gorszy jest? Ruble śmierdzą? Co do ameryki, na co nam ona? Zalać nam rynek g*** z petycydami, chorym swoim prawem, że kod genetyczny pszenicy jest własnością korporacji? Wojskiem, które rozpasane na naszym dobrze rozpoznanym terytorium będzie mogło w każdej chwili zrobić co zechce?

Nie powinno się myśleć, że trzeba wejść do du** temu kto jest silniejszy i wydaje się rozdawać karty, tylko samemu aspirować do ich rozdawania.

Na marginesie:
Jeśli mogę wtrącić osobisty mój pogląd, to jeszcze zanim powstała Konfederacja a było mówione o rozmieszczaniu w Polsce amerykańskich elementów tarczy antyrakietowej to już wtedy sygnalizowałem, że to błąd i reprezentowałem pogląd, że stokroć lepszym wyjściem dla Polski było by skumanie się z Rosją i ustawienie na naszej zachodniej flance Rosyjskich elementów obrony skierowanych na zachód. Serio.

No i wracając do meritum, takie przyrównywanie do konkretnych postaci jak Leszek Balcerowicz, czy Andrzej Duda jest po prostu nieładne. Bo Krzysztof Bosak mówi Krzysztofem Bosakiem a nie kimś tam, bo jak już pisałem liczą się konkretne poglądy. I Konfederacja nie kuma się z nikim, to wszyscy są pokumani przeciw Konfederacji. I jeśli mi Pan nie wierzy to wystarczy sobie zobaczyć na kilka komisji, jak choćby Obrony Narodowej, gdzie wszyscy jak jeden mąż głosują przeciwko poprawce Pana Brauna dotyczącej zaznaczenia, że koordynatorem polskich służb specjalnych może być tylko obywatel RP, zamieszkujący na terytorium RP. 27 przeciw, 1 za. Wszyscy, PO, PiS, SLD, PSL, wszyscy co do jednego skumani przeciw. I tak jest zawsze, wszyscy przeciw, bo prawica prawdziwa ma do władzy nigdy nie dojść. Taki był układ przy okrągłym stole i do dzisiaj się to jakoś trzyma, ale już niedługo, niedługo. Przy czym proszę uważnie zwrócić jeszcze raz, czego poprawka dotyczyła. To jest ultra ważne dla Państwa Polskiego.

Gdyby Pan trochę pooglądał, miał dostępu w TVP do wypowiedzi Konfederatów, do informacji dotyczących głosowań w sejmie, motywacji i wszystkiego, to może patrzyłby Pan trochę inaczej na Konfederację a i przy okazji te szarańcze, które od 30 już lat żerują na Polskim narodzie.

I długoterminowym celem owszem jest odsunięcie dojnej zmiany od władzy i powsadzanie kogo trzeba do więzień i nie tylko z dojnej zmiany bo PO ma tak samo na sumieniu i ten sam poziom złodziejstwa reprezentowało. W polskiej polityce brakuje jakości, i właśnie Konfederacja to jest nowa jakość, ludzie, którzy chcą Polskę oddać Polakom.

Co do wyborców, to przeglądałem słupki i w sumie takie najszybsze spektrum jakie się rysuje dla wyborców Pis to dziadki, młodzież niewykształcona, no i tam wiek średni za 500 wiadomo. Takie typowe: "daj"

Jeśli chodzi o Konfederację to większość wyborców młoda, wykształcona, przedsiębiorcza.

I w sumie jedyne co to mogę się pogniewać za to, że TVPropaganda tak robi jak robi, że ta niedouczona młodzież na hasło Duda ma mokro a jak zaczniesz dyskusję jakąkolwiek to się jąka. Przynajmniej ja mam takie doświadczenia. No i podkreślam jedyne co mogę to się smucić, że Adrian daje 2 miliardy na propagandę żeby utrzymać dojenie Polaków a Polacy się na to nabierają.

Odnośnie ostatniego akapitu to polecam pooglądać jakieś trudne wywiady z Konfederatami w nieprzychylnych mediach, można uzyskać rozsądną argumentację.

I o tych żydach na koniec jeszcze.

Kto jeździł się pytać żydów, czy my Polacy możemy w naszym polskim sejmie uchwalać ustawę o IPN?
Kto zaraz po dojściu do władzy ufundował Polakom nieprawdziwą wersję historii w formie serialu o królu, jakim to dobrym? Za kilkanaście lat nową historię napiszą, do tego to zmierza.
Kto od żydów kupił Pegasusa? I po co? I tutaj bardzo ważnym jest zaznaczyć: Polacy kupili od żydów najnowocześniejszy system do inwigilacji ludzi i jaką ten cebulowy rząd ma pewność, że nie kupił czegoś, co nie tylko szpieguje im, ale i żydom? Ba! Gorzej, jaką ten cebulowy rząd ma pewność, że ten system, co se sami kupili nie szpieguje ich samych? To jest dopiero kosmos.
A kto to się dogadywał z amerykanami na temat ustawy 447? Kto to na ten temat milczał cały czas i nie dopuszczał do opinii publicznej przez jak długi okres czasu? Musiało dojść do tego, że ludzie bilboardy musieli oklejać, żeby społeczeństwo uświadomić. A oni teraz co pisowcy? Będą se gębę wycierali, że ktoś tam z platformy był kuratorem 120 latka i jakąś tam kamienicę? A ile Polska straci na 447?
A kto to chciał lasy posprzedawać? Jedyne co zostało w sumie chyba po platfusach? I po co te lasy chcieli posprzedawać?
A kto dał 100mln złotych na żydoski cmentarz w Warszawie?
A te muzeum Polin to kto zbudował i za ile? I za czyje?

Ja widzę w jakim świecie żyjemy, nasze państwo służy innym do zaspokajania potrzeb, grabieży i rozkradania, obrażania i wmawiania, że to my jesteśmy źli. Ile to razy sami żydzi obrażali Polaków, za tą pomoc, co za wojny dostali... Ile ta *** nakłamała w tej książce o Jedwabnem...

No i do tego lewactwa, tam na koniec, pan dominik tarczyński się tam coś odgrażał na tweeterze, czy fejsbuku, że takich jak czarzasty to cośtam i mu jechał, choć kilka dni wcześniej głosował za jego kandydaturą na wicemarszałka :-)

No to hej!
Nie - Smok14.06.2020, 13:26
@ Wektor, wielo - Wektorowego.
Po pierwsze
Prawda nie może nikogo obrażać, jakkolwiek byłaby powiedziana.
Po drugie
K.Bosak nie wskazuje ani wrogów ani niepewnych przyjaciół.
Po trzecie
"Narodowego socjalizmu" komentować nie ma sensu.
Wektor14.06.2020, 11:38
Do Smok:

Po pierwsze.

500 plus wyjaśnia ci, co to jest POPYT i PODAŻ a ty dalej nic nie
rozumiesz i jeszcze obrażasz społeczność żydowską. Zresztą nie tylko.
W ten sposób jesteś na straconej pozycji i lepiej polityką się nie zajmuj.

Po drugie.

Gdyby na chwilę zapomnieć, że Krzysztof Bosak określa się jako narodowiec i działa w
partii, której radykalizmem straszą media, to jego poglądy w kluczowych dla Polski
sprawach są zdecydowanie bliższe PO niż PiS. W polityce zagranicznej bliżej mu do
Bronisława Komorowskiego niż Lecha Kaczyńskiego ? zarówno gdy chodzi o stosunek do
Putina, jak i Stanów Zjednoczonych. Gdy idzie o gospodarkę i wrażliwość społeczną,
raczej mówi Leszkiem Balcerowiczem niż prezydentem Andrzejem Dudą. W sprawie reformy
sądów Bosak nie popiera PiS, co w praktyce oznacza wsparcie dla status quo.
Czyli HOMO NIE WIADOMO. Powstaje pytanie, Z KIM KUMA SIĘ Konfederacja?

Sojusznik Bosaka, Janusz Korwin-Mikke, lubi nazywać PiS pobożnymi socjalistami,
w przeciwieństwie do socjalistów bezbożnych. Analogicznie można by więc nazwać Bosaka
?pobożnym platformersem?, bo to w sferze ideologicznej faktycznie różni się on od
działaczy obecnej PO. Ale na tym kończyłaby się lista fundamentalnych różnic.
?Proszę posłuchać K. Bosaka. Ostatnia rzecz, jaką można powiedzieć, to to, że jest
radykałem? ? powiedział Robert Winnicki prezes Ruchu Narodowego w Radiu Zet,
gdy Bosak został kandydatem na prezydenta. To prawda, Bosak posługuje się językiem
pozbawionym efekciarskich fajerwerków w stylu Korwina czy Grzegorza Brauna.
Natomiast na tle poglądów szeregowych członków, a tym bardziej zwolenników
Konfederacji, jest radykałem, a konkretnie radykalnym antypisowcem. Nie, gdy chodzi o
ostrość sformułowań, lecz o głoszone spokojnym językiem tezy będące przeciwieństwem
tego, z czym kojarzył się dotąd w Polsce OBÓZ PATRIOTYCZNY.

Po Trzecie:

Nie ma wątpliwości, że Konfederacja jest pełna sprzeczności, że długoterminowym celem
Konfederacji jest pokonanie Prawa i Sprawiedliwości oraz stworzenie na prawicy hegemonii
tzw. wolnościowców i narodowców. Na to właśnie liczyli sympatycy tego ugrupowania.
Krzysztof Bosak jednak usilnie podkreślał w kampanii wyborczej, że narodowcy nie
zabierają elektoratu PiS, lecz Pawła Kukiza. I miał rację.
Wyniki wyborów jasno pokazały, że Konfederacja nie przekonała wyborców Dobrej Zmiany,
natomiast start narodowców i korwinistów znacząco wpłynął na klęskę Kukiz?15. Liderzy
konfederatów byli pełni optymizmu, kiedy patrzyli na słupki sondażowe, które dawały im
nawet 8 proc. poparcia. Chwalili się również, że popiera ich duża część młodzieży.
Jednak ostatecznie okazało się, że najmłodsi wyborcy poparli PiS. Konfederacji nie udało
się osiągnąć sukcesu wyborczego, co jasno pokazuje, że samo straszenie nie wystarczy,
aby zyskać zaufanie Polaków, nawet tych najmłodszych.

?Naszą drogą nacjonalizm! Uderz, uderz w kapitalizm!? ? tak kilka lat temu krzyczeli
krakowscy działacze Młodzieży Wszechpolskiej, gdy spotkali na swojej drodze sympatyków
Janusza Korwin-Mikkego. Jeszcze niedawno Robert Winnicki, prezes Ruchu Narodowego,
partii, która wchodzi w skład Konfederacji, jednoznacznie podkreślał, że narodowcy nie
są liberałami, a sprawy społeczne stanowią jeden z fundamentów ich działalności.
Czy to nie jest czasami SOCJALIZM???:). Czy to jest zgodne z definicją prawicy?
Chyba że to ma być NARODOWY SOCJALIZM???

Pozdrawiam i dziękuję za możliwość wymiany zdań.
Smok13.06.2020, 20:46
500plus, no każdy dostanie więcej proporcjonalnie, a największy złodziej 55% mniej i co ci w tym nie pasuje? Że nie będzie za co bić limuzyn sopu, latać na urlopy i dla jaj po całej polsce samolotami? Że nie będzie na dotowanie żydoskich muzeów? Gdzie wy żyjecie? W Polsce, czy to już się Polin nazywa i wam tak pasuje?
Smok13.06.2020, 20:45
Beka Wektor, kto ci takich idiotyzmów nagadał, że te szarańcze pisowskie lewackie to prawica? Znasz definicję prawicy?

Apropo? To nie pisowcy dali na przewodniczącego komisji ds. rodziny lewaka z sld? To nie pisowcy przed platformą kumali się z komunistami w sejmie?

Chłopie czy ty w ogóle wiesz co ty bredzisz? Włącz najpierw jakieś media inne niż tvp, przeczytaj jakieś może książki, dowiedz się czegoś a później zabieraj głos.


@Rozczarowany, to fejk z tą drugą turą i poparciem Trzaskowskiego, ale widać zbyt lotnym umysłem nie jesteś skoro jest dla ciebie dopuszczalnym taki głupi tok myślenia, że przed pierwszą turą ludzie z parciem na prezydenturę i na wygraną będą komukolwiek deklarować poparcie. Przecież to jak nie startować w ogóle w wyborach, używajcie mózgu proszę.
500 plus13.06.2020, 11:54
Do biznesmen z przypadku
Ceny na rynku są regulowane przez popyt i podaz
Oraz wchodza w gre zasady konkurencji dlatego przedsiębiorcom nie będzie tak łatwo podnosić cen bo stworzą lukę dla konkurencji oraz popyt spadnie przez wyższe ceny :)
Taka sama zasada dotyczy 4000 brutto pensji minimalnej ....
Biznesmen z przypadku.13.06.2020, 11:03
Hm... wszystko pięknie. Tylko że to nie będzie oznaczało jakiejkolwiek korzyści dla klientów. Ceny podniosą jeszcze be przecież trzeba wykorzystać "górkę" jaką obecnie się tworzy. Biznes skonsumuje te wszystkie ulgi kupując kolejne leksusy by mieć czym dojechać na kolejny protest przedsiębiorców.
PAL13.06.2020, 09:31
Robert
Może zajmijcię sie swoimi szkodnkami z POrozumienia Tyle jojczy cię na lewaków i lgbt a smi i ich finansujęcie Gowin na uczelniach i Gliński na pseudokulture wydają miliony
K.13.06.2020, 08:35
Tylko Konfederacja!
Dosyć rozdawnictwa, gargantuicznych rozmiarów biurokracji i rozwiązań rodem z PRLu!
Dosyć POPiSu!
PK12.06.2020, 22:16
Dzielenie narodu.Gorszy sort nie dostał nic prócz propagandy,że mają suuuperr dobrobyt.....
Wektor12.06.2020, 21:30
Być partią prawicową i jechać po innej partii prawicowej, to trzeba być idiotą albo agentem SPUTNIKA.
Młodzi gniewni, ruszcie mózgami, bo wszyscy skończymy w łagrach Moskiewskich.
Róbcie swoje i nie przeszkadzacie, bo najważniejsze jest skończyć z NADZWYCZAJNĄ KASTĄ.
Później będzie czas na wytykanie sobie błędów, teraz trzeba pomyśleć, żeby nie wylać dziecka z kąpielą.
Chyba że jesteście spenetrowani przez agenturę, o której nic nie wiecie.
------------------------------------------------------------------------------
Do BOSAK - na prezydenta !!!!

A tobie kto albo co wlewa propagandę do mózgu???

Pozdrowienia dla wszystkich niewolników, własnej nienawiści.
500 plus12.06.2020, 21:08
Konfederacja to rząd bogatych z bonu 500 skorzystają rodziny ddzieci przedsiebiorcy a nawet do budzetu coś wroci... A oni tylko trąbią żeby tylko przedsiębiorcom odpuścić ZUS na czym korzystaja tylko bogaci przedsiebiorcy i traci skarb państwa ...
Ogólne konfederacja mowi w kółko o obniżaniu podatków np gdyby obniżyć podatek dochodowy z 19% do 9% to zwykły człowiek zarabiajacy 3000 zl dostanie ok 300 zl przedsiębiorca zarabiający 100000 dostanie 10 000 zl a skarb państwa traci 55% wpływu z podatku dochodowego .. biedni są dalej biedni bogaci jescze bogatsi a najwięcej traci skarb państwa...to już lepsze jest to 500 plus :)
avivat12.06.2020, 20:59
A może wspaniali "konfederaci" zakaszą rękawki i dla przykładu pójdą pracować przez wszystkie NIEDZIELE np. w Biedronce! A może któregoś z rewolucjonistów matka poszłaby na niedzielę do pracy, zamiast synusiowi gotować obiadek?
Smok12.06.2020, 20:57
Tu siedzi bez kitu jakiś psychofan pisu i se chyba sam odpisuje i sie popiera haha.
PL12.06.2020, 20:51
Ciężko pracujący i sumiennie płacący podatki ale nie spełniający kryteria mogą się czuć upokorzeni przez PiS pominięciem przy bonach.Osobiście od nich nic nie potrzebuje.Cała moja rodzina również pominie Dudę przy urnie wyborczej.
Rozczarowany12.06.2020, 20:50
Miałem głosować na kandydata Konfederacji, ale w tej sytuacji nie ma takiej możliwości.
Głosowanie na kandydata PO w 2 turze, o poglądach lewackich, jest chore.
Konfederacja jest partią, o ile mi wiadomo, o poglądach prawicowych i katolickich.
Przykro mi, bo bardzo się pomyliłem, co do Konfederacji.
BOSAK - na prezydenta !!!!12.06.2020, 20:05
@klio
@dobre
Cóż wy marne stworzenia wiecie o konfederacji :)
Wiecie tylko to, co wam ta propagandowa TV-PIS wleje do mózgu w głównym ścieku szambo-wiadomości :) :) :)

"Tęczowy" to już bardziej jest PIS niż Konfederacja ;)
do Robert12.06.2020, 19:52
Zgadzam się. Konfederacja to tylko przystawka PO
KONFEDERACJA12.06.2020, 19:24
OFICJALNE STANOWISKO PARTII KONFEDERACJA WOLNOŚĆ I NIEPODLEGŁOŚĆ

#Konfederacja zdecydowanie dementuje wszystkie wypowiedzi i sugestie o poparciu w wyborach prezydenckich jakiegokolwiek kandydata innych partii czy środowisk. Naszym celem jest wprowadzenie Krzysztofa Bosaka do drugiej tury i walka o zwycięstwo do ostatniego dnia kampanii wyborczej.

Próby manipulowania i rozgrywania naszego środowiska przez przedstawicieli skompromitowanych sił politycznych zakończą się niepowodzeniem.

Są one zarazem świadectwem rosnącej wśród Polaków popularności Konfederacji oraz Krzysztofa Bosaka - jedynego wartego poparcia kandydata na urząd Prezydenta RP!

Rada Liderów Konfederacji

#Bosak2020 #NaprzódPolsko????????
logic12.06.2020, 19:14
Jak nie pasuje to przelewy niech zwracają do nadawcy. Honorowe chłopaki. Im podobni też niech nie przyjmują.
Robert12.06.2020, 18:39
Po tym jak dziś ogłosili że w 2 turze poprą Trzaskowskiego są dla mnie skończeni.
Henry12.06.2020, 18:07
Ach uwielbiam takie komentarze ludzi co generalnie NIC nie wiedza o postulatach konfederacji. Byle tylko obrzydzic jedno i postawic w blasku swiatla PIS /.../
Michał12.06.2020, 17:44
Bardzo dobrze popieram !!!! Skończmy wreszcie z socjalpisem i rozdawaniem pieniędzy jak za Gierka
Smok12.06.2020, 17:42
oho pisowska szarańcza w natarciu, wiecie kto wam zagraża nieroby, wiecie...
klio12.06.2020, 16:43
Co Ty chłopce możesz wiedzieć o biznesie.Cała ta Wasza konfederacja stoi przy boku POKO i tak samo głosuje.Bliżej Wam do tych kolorowych i LGBT macie jeszcze czas się zastanowić,komu tak naprawdę służycie,bo samym tylko gadaniem nic nie zrobicie i ludzi nie oszukacie.
dobre12.06.2020, 16:41
Tęczowa konfederacja:-D:-D:-D:-D
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl