25.06.2020, 19:33 | czytano: 9908

Otwarto przejazd przez tory na ul. Ludźmierskiej

zdj. Szymon Pyzowski
NOWY TARG. W czwartek po południu zakończył się remont przejazdu kolejowego na ul. Ludźmierskiej, w związku z czym zlikwidowany został tymczasowy przejazd przez torowisko.
Zgodnie z zapowiedziami od piątku 26 czerwca pociągi wracają na tory.
Uruchomienie przejazdu samochodom po drodze łączyło się dziś z większymi, niż zwykle utrudnieniami, bowiem pracownicy kolei testowali rogatki. Przejazdy drezyny miały pomóc w dokładnym ustawieniu czasu reakcji sygnalizatorów na nadjeżdżający skład.

s/ zdj. Szymon Pyzowski
zobacz także
komentarze
wera26.06.2020, 11:46
Teraz zróbmy coś z korkami na Ludźmierskiej i Alejach. Droga przez Bereki i planowana zachodnia obwodnica Nowego Targu odciążają ruch północ-południe. A problemem jest ruch wschód-zachód. Nie da się przebić ulicy Parkowej lub Kolejowej pod Zakopianką i puścić dalej koło Dunajca? Niech się łączy z Ludźmierską przed Ludźmierzem. Jak jest za wąsko, bo tam jest ścieżka rowerowa, to może chociaż niech będzie jednokierunkowa.
wg26.06.2020, 11:30
Jak podawały media, z Krakowa do Poronina mają być dwa tory. Podobno w niedługim czasie. I co? Znowu będą kopać i zamykać przejazd?
JA26.06.2020, 09:03
Kolylorz... nie ma żadnej pandemii....pobudka
tvp info pinokio26.06.2020, 06:32
Co za lament nascie lat temu wstecz szlaban byl zamykany tak okolo 5-7 minut wczesniej.Jeszcze pociag byl w Lasku...
turysta26.06.2020, 05:15
Jak zawsze, po pozytywnej informacji, odzywają się "nowotarskie prawdziwki", robaczywe od tych narzekań. Wstyd
Kolylorz25.06.2020, 22:26
No to zaczną się korki na ulicy Ludźmierskiej w Nowym Targu oraz w Szaflarach na ulicy Władysława Orkana. Przecież ta cała modernizacja linii kolejowej z Krakowa do Zakopanego to ogromne pieniądze, które przyniosą nieznaczne skrócenie czasu przejazdu. Długość torów łączących Kraków z Zakopanem to około 150km. Ta linia kolejowa została wybudowana w czasach Cesarstwa Austro-Węgierskiego.Linia została wówczas wybudowana bardzo niskim kosztem. Brak tuneli i estakad. Dużo łuków(zakrętów) i stromych podjazdów. Wobec tego prędkość poruszania się pociągów jest niewielka. I przez to czas przejazdu pociągiem nadal nie stanowi konkurencji dla czasu przejazdu autem. Tak, że na razie zapłaciliśmy jako podatnicy, mnóstwo pieniędzy, a zyskamy niewiele. Nasuwa się też dodatkowe pytanie : czy teraz, w obliczu panującej pandemii koronawirusa ludzie będą jeździć pociągami ?
Mecenas25.06.2020, 22:25
Tylko nie zamykajcie za wcześnie tych rogatek.Przed remontem często pociąg był jeszcze bardzo daleko a już zamykali.I teraz trzeba poprzestawiać sygnalizację na Al Tysiąclecia bo źle działa i są korki
przejlud25.06.2020, 22:08
Taką sztukę można wykonać za parę tysiąc złotych a nie za miliony, trochę żwiru, opon i gumy spalonej ,dobry mixer (betoniarka) i gotowe....grabki i wałek i mieszanka gotowa,o jej .....juz firma wykonwcza działa gdzie wydać kaskę...może Emiraty A. mały koronawirus......?.tyle
Zobacz pełną wersję podhale24.pl