NOWY TARG. 7 października w Dekadzie odbędzie się otwarcie sklepu sieci dyskontowej Netto. Nowa marka zastąpi działające wcześniej w centrum handlowym Tesco.
Najemca odświeżył lokal, wprowadził nowe rozwiązania, przekształcając projekt wnętrza zgodnie z koncepcją 3.0., opartą na skandynawskim modelu projektowania, w której dominują minimalizm, funkcjonalność oraz charakterystyczne dla marki detale.– Nasze centrum handlowe jest bardzo dobrze przystosowane do potrzeb mieszkańców Nowego Targu i okolic, zarówno pod względem infrastruktury, jak i oferty. Przykładamy dużą wagę do jakości i różnorodności asortymentu. Obserwujemy, że wzrasta znaczenie czynnika ekonomicznego przy podejmowaniu decyzji o wyborze miejsca zakupów, klienci deklarują także potrzebę skracania czasu przeznaczanego na ten cel. Cieszę się, że m.in. dzięki wielobranżowym markom takim jak dyskont Netto, a także obecna już w Dekadzie sieć Pepco, spełniamy te oczekiwania. Różnorodna oferta naszego obiektu umożliwia komfortowe i szybkie zakupy, zarówno z kategorii artykułów spożywczych, odzieżowych, drogeryjnych, jak i wielu innych, co przekłada się na znaczną oszczędność czasu – mówi Bartosz Soból, dyrektor centrum handlowego Dekada Nowy Targ.Materiały prasowe, oprac. r/