05.03.2024, 08:00 | czytano: 6462

Peron na stacji w Zakopanem ma dopiero 2,5 miesiąca i już nadaje się do remontu (zdjęcia)

Fot. Marcin Szkodziński
Ruszające się i opadające płytki na niedawno oddanym do użytku peronie w Zakopanem. Część uszkodzeń jest tak duża, że trzeba było ogrodzić je taśmą.
Dworzec w Zakopanem został częściowo otwarty po przebudowie przed świętami Bożego Narodzenia w 2023 roku. Podróżującym koleją udostępniono jeden peron. Inwestycja miała być dumą dla turystycznego miasta, a zaledwie po 2,5 miesiąca od oddania zaczynają wychodzić fatalne błędy.
Wszystkie kostki, którymi wyłożone są perony ruszają się. Część z nich zapadła się na głębokość nawet kilkunastu centymetrów. Inne wybrzuszyło do góry. To najprawdopodobniej efekt odwilży i osiadającej ziemi. Prace budowlane prowadzone były przy dużych mrozach, przez co odpowiednie ubicie podłoża mogło okazać się niemożliwe.

e/r
Może Cię zainteresować
komentarze
Mieszkaniec06.03.2024, 22:02
Kto robił nadzór i odbiór?
Wykonawca i nadzórpowinni pokryć wszystkie koszty z własnych pieniędzy!!!!
jam to06.03.2024, 21:11
Ja się boję o te słupy widoczne kilka metrów dalej, podtrzymują trakcję elektryczną o napięciu 3000 Voltów. Wolę nawet nie myśleć do czego może doprowadzić ich zawalenie się.
be lajzy06.03.2024, 15:24
w Baranowie tak ma być ... taki Standard jak w Pacanowie ...
i jak widać na dworcu w Zakopanem po roztopach
Rubik06.03.2024, 09:05
Czepiacie sie,
cienki bolek05.03.2024, 22:47
Chwała ludziom dobrej roboty
Deptok05.03.2024, 17:27
Cosi? słabo udeptali
Optymista05.03.2024, 15:12
W jednej miejscowości zapadł się cmentarz, to w Zakopanem nie może się zapadnąć dworzec. A co to, Zakopane ma być gorsze od innych.
strach na kolei -bo sie zpadne pod ziemie05.03.2024, 12:07
co za firma robiła taką fuszerę? strach się jej bać z KRK?
górol05.03.2024, 11:24
Czyżby to byli budowlańcy co fachu uczyli się na zdalnym nauczaniu....?
Poszukiwacz okazji05.03.2024, 11:21
Ciekawe dlaczego szyny się tak nie pozapadały?:) To wygląda na celowe działanie, zresztą jak każdy remont komunikacyjny w mieście, ale to już wyjątkowo rażące.
Ceper z Cyrhli05.03.2024, 11:20
To jest typowe wykonanie dla wszystkich inwestycji zakopiańskich. Partaninka, brak umiejętności, fuszerka i finalnie bardzo wysokie koszty pseudo-jakości realizacji. Ogólnie - jak zawsze: LIPA i to nie kwitnąca, tylko uschła, do wycięcia.
Osiol05.03.2024, 11:17
Stan dworca identyczny z stanem kraju więc nie powinien oburzac
PP05.03.2024, 11:04
ale w papierach wszystko gra....
Góralka05.03.2024, 10:59
to wygląda jak mini katastrofa budowlana ,na całej długości tak się będzie robiło?
Patriota05.03.2024, 10:14
Jak to w PL, mialo byc tanio i szybko.. Jest Tanio i szybko.
XYZ05.03.2024, 09:50
W lecie, kiedy była piękna pogoda, zamiast pracować to się opalali. Potem, jak ich termin oddania dworca zaczął doganiać, zabrali się za robotę. A że było to w okresie jesienno-zimowym, to mamy, co mamy... I tyle w temacie. Niech żyje nasza POLSKA robota!
piotrek05.03.2024, 09:26
kierownik robót i inspektor nadzoru od razu do ciupy i kara finansowa ...
Broda05.03.2024, 09:24
Świetne odzwierciedlenie stanu całego Zakopanego. Wszystko kiedyś się kończy.
pomyśl zanim coś chlapniesz05.03.2024, 08:45
To są efekty wykonywania prac w okresie zimy. Lepiej odpuścić niektóre roboty w okresie zimowym , by potem nie naprawiać tego co się spaprało zimą . Taki mamy klimat , to nie Włochy , Chorwacja , czy Egipt?
mieszkaniec05.03.2024, 08:29
widać ze to robili fachowcy z łapanki
Jasiek05.03.2024, 08:07
Co w tym dziwnego? Peron budowano w grudniu na śniegu. Nadeszło ocieplenie i śnieg stopniał, to peron się rozpada. Mrozy nas uratują, tylko wcześniej trzeba polać wodą.
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl