Były rodzinne pikniki i spotkania z mieszkańcami. Nie zabrakło także dużego ruchu w internecie, a przede wszystkim w mediach społecznościowych. Przed Agnieszką Nowak-Gąsienicą i Łukaszem Filipowiczem została jeszcze debata wyborcza. Pojawił się także czarny PR.
Niecałe dwa tygodnie mieli kandydaci na burmistrza Zakopanego, aby przekonać mieszkańców do oddania na nich głosu w drugiej turze wyborów. Jednym z głównych punktów obojga kandydatów na burmistrza były spotkania z mieszkańcami i przedsiębiorcami. W mediach społecznościowych pojawiło się wiele filmików jak Agnieszka Nowak-Gąsienica oraz Łukasz Filipowicz spacerują po mieście, ściskają dłonie mieszkańców i wręczają ulotki. Łukasz Filipowicz wręczał także kluczyk w formie breloczka mówiąc, że teraz mieszkańcy będą gospodarzami miasta.W niedzielę 14 kwietnia zorganizowane zostały dwa pikniki rodzinne. Jako pierwszy zaproszenie na rodzinny piknik dla mieszkańców Zakopanego wystosował Łukasz Filipowicz. Zabawa została urządzona w ogrodzie hotelu Helios przy dolnej Równi Krupowej. W tym samym czasie w Villi Toscana pomiędzy ul. Sienkiewicza, a górną Równią Krupową piknik zorganizowała Agnieszka Nowak-Gąsienica. Na obu wydarzeniach nie zabrakło muzyki, jedzenia i atrakcji dla dzieci.W trakcie kampanii pojawił się także czarny PR. Plotki, które krążyły po mieście dotyczyły obojga kandydatów. Była mowa o zwolnieniach, a także o nadużywaniu władzy. Zarówno Łukasz Filipowicz, jak i Agnieszka Nowak-Gąsienica odnieśli się w mediach społecznościowych do krążących po mieście plotek.
Nowością były filmy Agnieszki Nowak-Gąsienicy publikowane w mediach społecznościowych, w których pokazała swoje domowe życie. Było przedstawienie rodziny i gra w zgadywanie odpowiedzi z małżonkiem.
Przed kandydatami na burmistrza Zakopanego jedno z ostatnich, najważniejszych wydarzeń kampanii - debata wyborcza, która odbędzie się dzisiaj (18 kwietnia) o godz. 18 w kinie Giewont. Będzie można nie tylko posłuchać kandydatów, ale także zadać im pytania z widowni.
e/