"Chciałbym odświeżyć temat codziennych i o zgrozo nocnych lotów różnego rodzaju samolotów nawet wojskowych - odrzutowych nad do niedawna spokojnym Nowym Targiem" - napisał w liście do redakcji czytelnik Janusz.
"Przecież to jest nie do pomyślenia, przecież to nie wojna, dlaczego władze miasta pozwalają na takie zakłócanie ciszy mieszkańców tego kiedyś bardzo spokojnego miasteczka. Nie mówiąc już o turystach, którzy kiedyś przyjeżdżali do Nowego Targu odpocząć a teraz omijają to miasto szerokim łukiem właśnie z uwagi na wszechobecny hałas. Chciałem jeszcze powiedzieć, że władze miasta chyba zapomniały kto ich wybiera i że każdy obywatel-mieszkaniec ma prawo do ciszy snu i odpoczynku" - dodaje.
22.06.2024, 13:22 | czytano: 7413
Nocne loty śmigłowców nad Nowym Targiem. Czytelnik: "Każdy obywatel-mieszkaniec ma prawo do ciszy, snu i odpoczynku"
Może Cię zainteresować
komentarze
Anetka25.06.2024, 18:24
Te nic nie warte nocne loty są do odwołania. Mieszkam całe życie na trasie ich lotów i z roku na rok coraz gorzej. Patrząc na swoją rodzinę i sąsiadów najgorzej w tym wypadku mają starsze osoby, wybudzone ciężko zasypiają oraz małe dzieci budzące się ze strachu. Totalny brak poszanowania ciszy nocnej i jakiegoś społecznego ładu
podatnik24.06.2024, 12:42
Nad lasami i łąkami nie wolno latać i ćwiczyć a nad osiedlami wolno ???
Ruska łonuca24.06.2024, 11:49
Smród z palenisk w tym mieście jest dłużej (670lat) niż lotnisko więc komu się nie podoba droga wolna.... Tak to ma dzialac?
marek24.06.2024, 10:15
na poligon wynocha
Niepokorny24.06.2024, 02:11
Świetny komentarz Nowotarżanki. Ponieważ samoloty i hałas nie przeszkadza jej i jej rodzinie, w powyższym to nie może przeszkadzać nikomu innemu.
To jest właśnie sposób rozumowania sympatyków lotniska.
Nic dodać nic ująć.
Przekaz jest jasny kto nie może ścierpieć hałasu musi się wynieść z Nowego Targu,
Reasumując wniosek jest oczywisty, miastem rządzi lotnisko i jego sympatycy.
Rewelacja !!!
To jest właśnie sposób rozumowania sympatyków lotniska.
Nic dodać nic ująć.
Przekaz jest jasny kto nie może ścierpieć hałasu musi się wynieść z Nowego Targu,
Reasumując wniosek jest oczywisty, miastem rządzi lotnisko i jego sympatycy.
Rewelacja !!!
Niepokorny24.06.2024, 00:01
Janusz nie przejmuj się opiniami próżnych ludzi, takim ludziom nic i nigdy nie przeszkadza, ale też nic i nigdy nie zrobili nic dobrego dla siebie i innych. Nie mają szacunku dla siebie więc trudno domagać się aby mieli szacunek dla innych osób. Nie mają współczucia dla osób które cierpią z powodu hałasu.
Takie zachowanie ma swoją nazwę jest EGOIZM
ale z pewnością przyjdzie taki czas że im również zacznie doskwierać hałas wówczas przyjdzie otrzeźwienie.
Brednie o tym że lotnisko jest od 1930 roku i że z tego powodu wszyscy muszą się dostosować do tych uciążliwości są zupełnie na mnie nie na miejscu miasto Nowy Targ ma ponad 670 lat i bezczelnością jest obrażanie rodowitych mieszkańców, ale również przyjezdnych twierdzeniem że jak komuś nie pasuje lotnisko to może się wyprowadzić, ponadto mieszkańców tego miasta jest ponad 30 000 a sympatyków i zwolenników lotniska może jakaś garstka, a tych którzy z tego tytułu czerpią korzyści jest jeszcze mniejsza garstka.
W powyższym terroryzowanie mieszkańców tego miasta przez garstkę sympatyków lotniska jest zupełnie nie na miejscu.
Myślę że z każdą chwilą z każdym dniem przeciwników lotniska będzie coraz więcej.
Póki co to z braku czasu taki krótki komentarz, następnym razem więcej info.
Gratuluję odwagi, życzę wytrwałości i jesteśmy z Tobą.
Takie zachowanie ma swoją nazwę jest EGOIZM
ale z pewnością przyjdzie taki czas że im również zacznie doskwierać hałas wówczas przyjdzie otrzeźwienie.
Brednie o tym że lotnisko jest od 1930 roku i że z tego powodu wszyscy muszą się dostosować do tych uciążliwości są zupełnie na mnie nie na miejscu miasto Nowy Targ ma ponad 670 lat i bezczelnością jest obrażanie rodowitych mieszkańców, ale również przyjezdnych twierdzeniem że jak komuś nie pasuje lotnisko to może się wyprowadzić, ponadto mieszkańców tego miasta jest ponad 30 000 a sympatyków i zwolenników lotniska może jakaś garstka, a tych którzy z tego tytułu czerpią korzyści jest jeszcze mniejsza garstka.
W powyższym terroryzowanie mieszkańców tego miasta przez garstkę sympatyków lotniska jest zupełnie nie na miejscu.
Myślę że z każdą chwilą z każdym dniem przeciwników lotniska będzie coraz więcej.
Póki co to z braku czasu taki krótki komentarz, następnym razem więcej info.
Gratuluję odwagi, życzę wytrwałości i jesteśmy z Tobą.
Zagadka23.06.2024, 17:26
Co wy macie z tym ćwiczeniem przecież niema tam szkoleniowych samolotów typu,,iskra''czy f16(odrzutowych) takie stosuje wojsko
Wejdźcie na stronę areoklubu tam pisze czym się zajmują, skoki, balony, samoloty turystyczne(licencje) , szybowce
Nie dajcie sobie macic w glowie
Wejdźcie na stronę areoklubu tam pisze czym się zajmują, skoki, balony, samoloty turystyczne(licencje) , szybowce
Nie dajcie sobie macic w glowie
Nowotarzanka23.06.2024, 15:55
Do Pana Janusz autora artykułu. Lotnisko istnieje od 1930 roku i będzie dalej istniało. Nikt Panu nie kazał kupować mieszkania w Nowym Targu. Najlepiej pan zrobi jak z tego miasta wyjedzie. Poza tym proszę nie pisać, że to przeszkadza mieszkańcom, bo mnie i mojej rodzinie to nie przeszkadza.
Hunter 723.06.2024, 15:35
Lepiej że to latają nasi a nie ruskie i tak trzymać ćwiczyć ćwiczyć raz jeszcze ćwiczyć jak przylecą ruskie to bloku pierwsze idą do wyburzenia wtedy na kogo będziecie narzekać wieczni ponuracy i emeryci mnie to nie wadzi tylko wiecznie wam malkontenci
Aska23.06.2024, 14:53
Pan Janusz chyba jest cały czas poirytowany, więc Go wszystko wyprowadza z równowagi. Mieszkam w Nowym Targu ponad 70 lat i nie przyszłoby mi do głowy żeby narzekać na lotnisko. Panu chyba wszystko przeszkadza. Tak już czasem ludzie mają.
Nowotarżanka23.06.2024, 13:25
Mnie nocne latanie kojarzy się z beztroskim dzieciństwem z latem i wakacjami
Lecą Żurawie23.06.2024, 11:34
Bardzo ciekawy temat , a przy tym : wszyscy mają rację. Dlaczego? Otóż , przy okazji takich lotów łamane jest prawo , bo latają np. nad terenami chronionymi - rezerwat , TPN , TANAP (loty wzdłuż granicy) , latają nad domami na zbyt niskim pułapie (przypomnę o jednym z wielu ostatnich tego typu wydarzeń - zerwanie dachów przez MIG-a). Z drugiej strony , muszą ćwiczyć w warunkach bojowych , gdzie nikt prawem i ludźmi się nie przejmuje. Pytanie brzmi: dlaczego tak się dzieje? Bo dla jednych to specjalna operacja wojskowa , a dla drugich : zmowa milczenia. Trwa w najlepsze - wojna hybrydowa (przerzut migrantów) , wojna cybernetyczna , propagandowa , wojna wywiadów itd. , przykłady można mnożyć. A lotnicy zapewne słuchają mamusi , która płacze i mówi: tylko synku pamiętaj - lataj nisko i powoli.hej
Ruska łonuca23.06.2024, 10:35
Są miasta w europie gdzie samoloty pasażerskie mogą ładować do 22:00 później są kierowane na inne lotnisko
Mieszkanka23.06.2024, 10:27
Nocne loty to jedno, a szusowanie nad blokami samolotu ze skoczkami to kolejna sprawa. Prywatny biznes polegający na wyczynianiu rajdów ludziom nad głową w każdy weekend. Samowola, brak poszanowania i praw mieszkańców panuje w tym mieście. Ludzie obudźcie się - naprawdę można żyć w godnych warunkach tylko trzeba przestać udawać że problemu nie ma i że tak miło jest słuchać warkotu samolotu od rana do nocy.
wilk23.06.2024, 09:35
Latać!Ciągle latać!!
swojak23.06.2024, 09:22
Do Pinki
Lotnisko daje pracę? Przyciąga ludzi? Od razu widać kto tu komentuje, wąska grupa ludzi która ma z lotniska korzyści. Większość mieszkańców ma z tego powodu same niedogodności. Trzeba w końcu zrobić z tym porządek. Najważniejsi są mieszkańcy, a lotnisko może być lub nie.
Lotnisko daje pracę? Przyciąga ludzi? Od razu widać kto tu komentuje, wąska grupa ludzi która ma z lotniska korzyści. Większość mieszkańców ma z tego powodu same niedogodności. Trzeba w końcu zrobić z tym porządek. Najważniejsi są mieszkańcy, a lotnisko może być lub nie.
baca23.06.2024, 09:09
1930 - bieda z nędzą. Zamknąć to lotnisko które nikomu nie jest potrzebne. Puścić tam obwodnicę i po problemie. Będzie mniejszy hałas i owce się ucieszą.
takitam.23.06.2024, 08:53
ja tam nic nie slysze, spie snem sprawiedliwego. moga se latac do woli. dla jasnosci, mieszkam na podtatrzanskiej w bloku.
Ktoś23.06.2024, 07:30
coś pięknego gdy przeleci taka maszyna .. ten dźwięk wirników wręcz usypia..
przy_jezdny:)23.06.2024, 07:25
Rodowici GÓRĄ!!! Lotnisko - nocne loty - OK, Cha cha cha.
Janusz masz 100% racji, ale "rodowici" wylali na ciebie wiadro pomyj.
Rodowici tu są od zawsze i dalej myślą że mają swój Nowy Targ - miasto wśród wsi z WIELKIM lotniskiem. Jakie to P_R_O_S_T_A_C_K_I_E.
PS.
Dajcie sobie jeszcze wybudować SPALARNIĘ ŚMIECI - Wiedeń ma, a NOWY TARG nie może być gorszy :)
Dzięki takim ludziom jak Janusz to miasto wraca do normalności.
Janusz masz 100% racji, ale "rodowici" wylali na ciebie wiadro pomyj.
Rodowici tu są od zawsze i dalej myślą że mają swój Nowy Targ - miasto wśród wsi z WIELKIM lotniskiem. Jakie to P_R_O_S_T_A_C_K_I_E.
PS.
Dajcie sobie jeszcze wybudować SPALARNIĘ ŚMIECI - Wiedeń ma, a NOWY TARG nie może być gorszy :)
Dzięki takim ludziom jak Janusz to miasto wraca do normalności.
POlak23.06.2024, 07:06
Mądrzy ludzie dbają o swoje wygody. Lotnisko w Nowym Targu nie przynosi prawie żadnych korzyści mieszkańcom, tylko same problemy. W którym normalnym mieście ludziom nie przeszkadzają nocne loty? W którym normalnym mieście obwodnicę planuje się w atrakcyjnych terenach?
Misiek23.06.2024, 05:24
Te Janusz ,puk puk.Obudź wojna trwa w najlepsze russkie dywersanty już dawno mieszają Polakom w głowach.Rakiety wlatują i wlatują nad terytorium rzeczypospolitej niektóre nawet wybuchają.A Ty co ?lotnisko ci przeszkadza za chwilę nie wyjdziesz na ulicę tak nas donio i hasło demokracji w referendum /.../ załatwił że nawet taryfy z napisami polzei porzucają niechcianych gości.
przemo23.06.2024, 00:42
Kto ciężko i uczciwie pracuje, ten mocno śpi.
Wyluzujcie majty.
Wyluzujcie majty.
Ewa22.06.2024, 23:55
Ale mi to problem. Mieszkałam w NT przez 30 lat i zawsze odkąd pamiętam latały samoloty, także w nocy, więc co w tym dziwnego. Jeszcze pamiętam jak mieliśmy stare okna i jak leciał samolot, to aż szybami trzęsło i dla każdego to było normalne, jest lotnisko, są samoloty i ćwiczenia itd.A tym co przeszkadza,to niech się wprowadzą,bo samoloty były od dawna. Niektórzy ludzie, to już całkiem zezgredzieli, wszystko im przeszkadza.
Ola22.06.2024, 23:06
SUPER , ŻE LATAJĄ - NIECH ĆWICZĄ mieszkam koło lotniska i tam gdzie śpię widzę z okna skarpę Helikoptera nie słyszałam głośniej mój stary chrapie
Skinheads 6922.06.2024, 22:34
Mars ja czytam Gazete Wyborcza i loty nocne mi nie przeszkadzaja a mieszkam niedaleko lotniska.W czym masz problem jesli chodzi o gazetę?Ty pewnie jestes namiętnym czytelnikiem goscia niedzielnego...
e22.06.2024, 22:27
Zapraszam na Szaflarską ( i myślę, że nie tylko ) i spróbować zasnąć przy otwartym oknie. Życzę dobrej nocy i kolorowych ( a może czarno - białych ) snów.
Burok22.06.2024, 22:05
Janusz i Grażynka
:-)22.06.2024, 21:58
Dla lepszego spania bardzo dobrze jest się na przykład wywiązywać sumiennie ze swoich obowiązków w pracy. Wtedy to 2 helikoptery mogą lecieć i co....
Śpimy....Januszu
Śpimy....Januszu
Mieszkaniec22.06.2024, 21:31
Mieszkam i jestem z okolic miasta, mam 50lat ale taki hałas helikopterów jak teraz jest nocą od paru lat pomimo iż lotnisko jest bardzo długo jest nie do zniesienia .Mają do ćwiczeń w trudnych warunkach inne wyznaczone miejsca i niech to tam latają jak po niedawne czasy a ludziom niech dadzą spać.Popieram artykuł.
Ewa22.06.2024, 20:40
Popieram autora. Cisza i spokój - jest bardzo ważna. I bez stoperow ....
Anna22.06.2024, 20:34
Czy to ten sam Janusz neurotyczny który latał w przebraniu i zaczepiał ludzi na temat kopciuchów??Pan Życzliwy?
denis retro22.06.2024, 20:13
następny płaczek się obudził latanie śmigłowców nad moim domem w nocy wcale mi nie przeszkadza poza tym co mają władze miasta do wojska jak ci się nie podoba to zgłoś sprawę wojskowy ale podejrzewam że cię oleją
@@@22.06.2024, 20:02
Kochany Januszku polski jak Putin przyjdzie to będziesz spał spokojnie ????
Pinki22.06.2024, 19:31
Już tutaj kiedyś to pisałem. Lotnisko w Nowym Targu powstało w roku 1930, chociaż nie jestem pewien czy nie później. W Nowym Targu było wówczas zarejestrowanych bodajże 8 (osiem) samochodów, a nasi przodkowie już pomyśleli o budowie lotniska (najwyżej położonego w Polsce). Miast się cieszyć, że lotnisko funkcjonuje, przyciąga ludzi, daje pracę, to pan Janusz narzeka.Pragnę uzmysłowić panu Januszowi, że to nie lotnisko przyszło do miasta, tylko miasto do lotniska, a razem z miastem pan Janusz. Mam dla pana propozycję. Niech pan się przejedzie do Chicago. Jest tam lotnisko po naszemu Midwej, otoczone z 4-ch stron domami mieszkalnymi. Z tego lotniska co kilka minut startują duże samoloty pasażerskie, a nie takie jak te pierdziawki które startują z naszego lotniska. I ludzie żyją i nie narzekają. Jeśli zaś ten argument pana Janusza nie przekonuje, to zawsze może postawić sobie dom przy ul. Kokoszków Boczna, na Szuflowie, albo opuścić, to "wstrętne" Miasto.
Pinki
Pinki
Ona22.06.2024, 19:02
Super że latają. Muszą się szkolić w różnych warunkach
Miejscowy22.06.2024, 18:39
Fakt. Większość rodowitych nowotarżan to ignoranci. Istnieją przepisy dotyczące dopuszczalnego hałasu, które ostatnio są zbyt często łamane. Loty nocne można wykonywać, ale w przypadku helikopterów nie muszą się one odbywać nad blokami. Janusz masz rację, większość tu piszących to chyba ludzie z tego pseudo lotniska.
MARS22.06.2024, 17:01
Ten czytelnik Janusz to chyba czytelnik Wyborczej
MARS22.06.2024, 16:58
Żołnierze nie mogą strzelać, piloci tatać. Państwo jest w rozkładzie. Wyjedźcie wszyscy niezadowoleni do Rosji albo do Niemiec i dajcie nam Polakom zadbać o swoje interesy.
autor22.06.2024, 16:54
O kurczę! Prawdziwy kij w mrowisko. Chyba nawet przegrana na euro nie wzbudziła tyle emocji i nie zjednoczyła komentujących w słusznej sprawie. No cóż, nie wypada nie dorzucić coś od siebie. Panie Januszu! Przyłączam się do większości komentujących i doradzam szybką ewakuację jak najdalej stąd. Natomiast w odróżnieniu do wszystkich swoją radę umotywuję troską o Pańskie zdrowie. Szczególnie w sezonie grzewczym przebywanie na zewnątrz i wdychanie spalanych śmieci i opon grozi znacznym uszczerbkiem na zdrowiu i wymiernym wzrostem markerów raka płuc i innych świństw. Skoro ceni Pan sobie ciszę nocną to domniemam że lubi Pan spać przy otwartym lub uchylonym oknie. Niestety zamiast się dotleniać naraża Pan organizm na zagazowanie. Stąd również może wynikać osłabienie funkcji poznawczych i logicznego myślenia.
Do góral22.06.2024, 16:45
Setki obiektów przelatuje i tu i tam i jeśli będą miały spaść akurat na Ciebie to zapewne to zrobią. I wiem samolot na 12000 m on tam nie może się zepsuć i spaść. Myślenie nie boli a pomaga.
Do Janusza22.06.2024, 16:26
Napiszę krótko, choć admin i tak tego nie puści.
Janusz! /.../
Janusz! /.../
Nauczyciel22.06.2024, 16:25
Zabawnie jest czytać masowe komentarze napisane przez jednego autora. Nawet składnia taka sama. Właściciel knajpki na lotnisku, czy firmy zarabiającej na lotnisku? Żenada.
Karola22.06.2024, 16:04
Człowiek ma rację ale że trafił na bagienne środowisko to go gnoją. Janusz, już Twain napisał: Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem... Trzydzieści tysięcy ludzi musi się bawić razem z garstką, tzw. lotniczych wybrańców. Wojsko ma poligony, warte mnóstwo pieniędzy, niech tam się szkoli. Trzymam Twoją stronę, jak z resztą wielu, którzy jednak posłuchali Twaina i siedzą cicho, ale cierpią.
Klich22.06.2024, 15:55
Turyści i Nowy Targ...Ej Jamusz Janusz. Bajki opowiadasz. A wojsko niech się szkoli. Bardzo dobrze
mm22.06.2024, 15:44
Do Pana Janusza.
Kiedyś tam był poligon artylerii, helikoptery to mały pikuś, A CHŁOPAKI niech sie szkolą...
Kiedyś tam był poligon artylerii, helikoptery to mały pikuś, A CHŁOPAKI niech sie szkolą...
Gulasz Juliusz Zeżarł22.06.2024, 15:36
Oj Janusz,Janusz...czy ty chłopie nie masz większych problemów? Chyba nie o to ci chodziło, żeby ci wszyscy wygarnęli?
@@@22.06.2024, 15:33
Za niedługo piknik lotniczy ale zaś będą narzekacze wylewać swoje żale że głośno, że hałas,że dzieci nie mogą spac ,że babki nie moga tv Republika oglądac .....ludziom to w niczym nie dogodzi wszystko źle to jest jeden wielki Muppet Show co to sie wyprawia
Grażyna Mikołajska22.06.2024, 15:28
Takie są uroki życia w miastach i miasteczkach, Drogi, autostrady,mnóstwo samochodów, ruch, korki, lotniska itd itp. Mieszkam blisko szpitala i często w nocy również nad moim domem nisko z głośnym warkotem przelatuje śmigłowiec ratowniczy, ląduje przy szpitalu,mogę to obserwować nawet, za chwilę odlatuje i jakoś mi to nie przeszkadza, o ciągłych dojazdach karetek pogotowia na sygnale do szpitala, bądź jadących na ratunek ze szpitala nawet nie wspomnę. Proszę sobie wyobrazić, że jeżdżą też w nocy, często. Samoloty tez latają. Mam napisać skargę na szpital,że zakłócają mi sen? Jak ktoś napisał, piloci muszą się szkolić również w warunkach nocnych,a lotnisko ma niemal 100 lat. Co mi przeszkadza, to bezmyślne puszczanie fajerwerków, które płoszą ptactwo, zwierzynę i to powinno być definitywnie zakazane,a nawet karane,
bo nie służy niczemu dobremu a wręcz szkodzi. Polecam zatyczki do uszu i po kłopocie. Pozdrawiam.
bo nie służy niczemu dobremu a wręcz szkodzi. Polecam zatyczki do uszu i po kłopocie. Pozdrawiam.
Osiol22.06.2024, 15:14
Janusz powinieneś zadac pytanie jak duża grupa bawi się lataniem na lotnisku myślę że każdy z tej grupy napisał komentarz(więc licz)
Nie daj sobie wmówić bredni o pilotach wojskowych do tego służą ośrodki i lotniska wojskowe
Tu się lata by mieć wylatane godziny i miec/utrzymać licencje
Nie daj sobie wmówić bredni o pilotach wojskowych do tego służą ośrodki i lotniska wojskowe
Tu się lata by mieć wylatane godziny i miec/utrzymać licencje
Anka22.06.2024, 15:06
Januszu, turyści w zasadzie nigdy do Nowego Targu nie przyjeżdżali, bo nigdy to miasto turystycznym nie było, nie jest i za pewne nie będzie. Za to lotnisko jest tu od dawna i nikomu ze "starych" nowotarżan nie przeszkadza. Recepta na Twój "problem" jest prosta: zmień miejsce zamieszkania na takie, gdzie nikt i nic nie będzie Ci przeszkadzał.
Obserwator22.06.2024, 14:58
Budują domy obok Lotnisk i narzekają
Tak samo ludzie urodzeni w blokach i wychowani do 40 lat nagle budują dom pod lasem gdzie każdy ma psa i wykorzystują Policję i Sąd do walki z psami w całej okolicy.
To bardzo częsty temat i tragiczny dla całej okolicy .
Tak samo ludzie urodzeni w blokach i wychowani do 40 lat nagle budują dom pod lasem gdzie każdy ma psa i wykorzystują Policję i Sąd do walki z psami w całej okolicy.
To bardzo częsty temat i tragiczny dla całej okolicy .
zkoscielisko22.06.2024, 14:39
Panie januszu proszę spakować plecak ewakuacyjny i się wyprowadzić do ministra obrony xD
Kj 198322.06.2024, 14:39
A piloci muszą się szkolić też w warunkach nocnych, mi to absolutnie nie przeszkadza. Odrzutowce latają? Przestań chłopie ćpać, odrzutowiec to usłyszysz na pikniku lotniczym. Zgadzam się z innymi komentującymi że autor tego listu napewno nie pochodzi z Nowego Targu
88822.06.2024, 14:38
Pan Janusz to nie wszyscy...Czemu się Pan nie przedstawi z imienia i nazwiska?
thomss22.06.2024, 14:36
taaa... tylko jak wojna przyjdzie to będą pytania dlaczego piloci nie wyszkoleni.. ruskim onucom każde działanie naszych żołnierzy czy pograniczników przeszkadza. A takie teksty obniżają morale służb.. panowie latajcie ile trzeba i kiedy trzeba! cymbałów nie brakuje i trzeba z nimi żyć bo za głupotę jak na razie nie da się karać..
Poskarż sie Grażynce22.06.2024, 14:36
Kolejny malkontent. Wracaj skąd przybyłeś jak ci "miasteczko" nie pasuje.
Szewczyk Dratewka22.06.2024, 14:36
Janusz!!!
Tylko spokój nas ocali!!!!
Chyba dopiero się tu zasiedliłes. Lotnisko kuknij w necie kiedy powstało. Loty nocne rodowitych nie dziwią
Tylko spokój nas ocali!!!!
Chyba dopiero się tu zasiedliłes. Lotnisko kuknij w necie kiedy powstało. Loty nocne rodowitych nie dziwią
Miotonik22.06.2024, 14:27
Trzeba by przenieść lotnisko dla Janusza albo przenieść Janusza
Mieszkanka22.06.2024, 14:20
Lotnisko jest już lata. Ćwiczenia tak samo. Polecam wyprowadzkę, albo stopery do uszu
Maciej22.06.2024, 14:18
Lotnisko w Nowym Targu jest od 1930 roku. Przypuszczam że było wcześniej niż ten Januszek co piszę te wypociny się wprowadził do Nowego Targu.
Przez takich jak on co nie wiedzieli że jest lotnisko i zaczęli kupować mieszkania w Nowym Targu w okazyjnych cenach to sprawiło, że ceny mieszkań poszły drastycznie w górę.
A teraz się oni dziwią że jest lotnisko.
Przez takich jak on co nie wiedzieli że jest lotnisko i zaczęli kupować mieszkania w Nowym Targu w okazyjnych cenach to sprawiło, że ceny mieszkań poszły drastycznie w górę.
A teraz się oni dziwią że jest lotnisko.
Karol22.06.2024, 14:12
Uważam że to kpina. Aeroklub to nie prywatny folwark. Jest zarządzany przez ogólnopolski. Ma być cisza nocna. Jak chcecie się bawić w samoloty to spsdac do buszu. Prawie wszyscy oblatywacze mieszkają z dala od lotniska! To jest miasto a nie wies. Ciekawe kiedy Wam zabiorą Nature2000
@@@22.06.2024, 14:12
Janosik zaraz napiszę że to i tak wina Tuska
Oficer22.06.2024, 14:11
Mają poligony to tam przepalać paliwo. A w razie- W- to i tak jesteśmy na przegranej pozycji.Widać to już dziś nie mamy nic do powiedzenia jesteśmy
kolonią .
kolonią .
Rotor22.06.2024, 14:07
Pseudo_januszu. Tak, władze miasta zapomniały, kto ich wybiera i opłaca. To szczera prawda. Niemniej jednak, gdy chodzi o twój pseudo-problem: "Nie widziały gały, gdzie mieszkanie kupowały?" Lotnisko w Nowym Targu jest od sierpnia 1930 roku. Nie jest to wiedza tajemna. Na wsi śmierdzi od obornika i koguty pieją, a przy lotnisku jest hałas, to też każdy wie. Więc proszę nie nadużywać argumentów, że miasto nic nie robi z lotniskiem, bo ono nie robi wiele więcej rzeczy, które do niego należą, a AKURAT LOTNISKO TO NIE SĄ JEGO KOMPETENCJE. Takie głupie ataki na Urząd Miasta i Burmistrza to tylko woda na ich młyn, by nie rozwiązywali prawdziwych problemów. Dobra radę już ci dali inni. Wracaj skądeś przyszedł!
Sham 6922.06.2024, 14:02
Kolego samoloty sa w Nowym Targu od jak sie nie myle od 1930 roku.To nasza wizytówka,jak masz problem ze snem to załóż stopery.A chlopaki niech sie szkolą...
orange22.06.2024, 14:02
Zakaz wykonywania startów i lądowań z Lotniska Chopina we wszystkich dniach tygodnia, między 23:30 a 5:30 !!! natomiast Balice cisza nocna od 1 do 5 !!! (nie dotyczy Wojska itd itp ale można przecież startować w stronę pól na wschód jak jest taka pilna potrzeba)
e222.06.2024, 13:54
Panie Januszu ma Pan rację! Dziwię się osobom atakującym Pana,a już stwierdzenie; aby najlepiej wprowadzić się z miasta - to już karygodne! Cisza wszystkich obowiązuje, do 10 i w dzień niech sobie latają ale bez przesady!
Viko22.06.2024, 13:52
Samoloty przeszkadzają tylko tym co przyjechali do Miasta. Janusz zapomnial że właśnie turyści cenią lotnisko i loty oraz Piknik. Jak nie pasuje może pora wrócić skąd się wprowadziło.
ekologica22.06.2024, 13:48
Latać nad "TYGRYsKIEM"
Rolo22.06.2024, 13:47
Panie Januszu do Krakowa tam ciszej. W nocy jeszcze tramwaje no i samoloty. Gdzie wojsko ma ćwiczyć nocne loty w dzień czy jak?
Olo22.06.2024, 13:46
To dlatego żeby przyrost naturalny się zwiększył
Ben22.06.2024, 13:45
Czytelniku Januszu , jesteś naprawdę intelektualną amebą. Gdzie i kiedy mają ćwiczyć nocne loty nad miastem, żeby na wypadek wojny nie rozwlić się o twój blok i przypadkiem cię nie obudzić.
góral22.06.2024, 13:44
Nie tylko nad Nowym Targiem. Latają w dodatku za nasze podatników pieniądze. Powodują hałas, zatruwają środowisko, nie mówiąc o kosztach. W dodatku taki samolot helikoptar przelatuje nad naszymi domami i może spaść, doprowadzić do tragedii.
blisko lotniska22.06.2024, 13:40
Mnie to nie przeszkadza. Jak śpię, to śpię.
Lumpex22.06.2024, 13:38
Janusz łilbi Janusz
Spostrzegawczy22.06.2024, 13:38
Po komentarzu widać że jest to osoba "napływowa". Proponuję zawinąć żagle i odpłynąć z Nowego Targu. Lotnisko i samoloty były tutaj zawsze, a są sytuacje kiedy loty muszą się odbywać. Proponuję przeprowadzić się na Balice. Tam będzie ciszej.
Maciej22.06.2024, 13:35
Panie Januszu jest jedno wyjście .Wyprowadzić się z Nowego Targu
Stanisław z Niwy22.06.2024, 13:31
Janusz, zmień Miasto, polecam Kraków, tam dzień i noc latają samoloty nad miastem, jakoś nikt nie wyje. Mieszkam praktycznie przy zakopiance w Nowym Targu, codzienne korki, brak paneli akustycznych, żeby dojechać do domu muszę odstać swoje... NIE NARZEKAM, jak Januszek któremu lata samolot... nocą.
Może Cię zainteresować