- To nie była wina motocyklistki - tak wynika ze wstępnych ustaleń policji w sprawie wypadku do którego doszło wczoraj pod wieczór w Rogoźniku.
Policja ustaliła, że to 49-letni kierowca Skody, mieszkaniec Słopnic, skręcając w lewo nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu motocyklowi Kawasaki i spowodował wypadek. Kierująca motocyklem 24-letnia mieszkanka Piekielnika została zabrana śmigłowcem do szpitala. - Motocyklistka doznała wielonarządowych obrażeń ciała i została przetransportowana do szpitala w Krakowie - informuje Jacek Bobak z Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu.r/ zdjęcia Michał Adamowski
04.04.2016, 11:39 | czytano: 12753
Szczegóły wypadku motocykla w Rogoźniku
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Alis05.04.2016, 15:26
JAK MOŻNA BYC TAK OKRUTNYM W SŁOWACH, ZERO WRAŻLIWOŚCI. JAKIEJKOLWIEK../.../
Proszę unikać pisania wielkimi literami. Moderator.
Proszę unikać pisania wielkimi literami. Moderator.
125ccm05.04.2016, 15:15
Ludzie, serce pęka jak się czyta rzeczy, które wypisujecie. Rafał z Białki... Przy 50km/h nic się nie powinno stac?? Przyjedz, zobacz jak wyglądam po prawie roku od wypadku. Jesteście wszyscy beznadziejni. Wina może byc nawet obydwu. Ważne, żeby dziewczyna wróciła do zdrowia. Nic nie jest ważniejsze. NIC.
btw... Zawodowy... rozbawiasz publicznośc. Znana z szybkiej jazdy? Pewnie na palcach swojej jednej ręki (o ile jej jeszcze nie straciłeś od pisania pierdół) policzysz ilu motocyklistów ze sportową maszyną jeździ rekreacyjnie nawet chocby 70 poza terenem. Boże, widzisz i nie grzmisz.
TAK. Jeżdżę na motocyklu i zawsze będę stac po stronie tych, którzy wiem, że swój rozsądek mają i za nic w świecie nie zasługują na takie cierpienia.
Standardowo-bez pozdrowień.
btw... Zawodowy... rozbawiasz publicznośc. Znana z szybkiej jazdy? Pewnie na palcach swojej jednej ręki (o ile jej jeszcze nie straciłeś od pisania pierdół) policzysz ilu motocyklistów ze sportową maszyną jeździ rekreacyjnie nawet chocby 70 poza terenem. Boże, widzisz i nie grzmisz.
TAK. Jeżdżę na motocyklu i zawsze będę stac po stronie tych, którzy wiem, że swój rozsądek mają i za nic w świecie nie zasługują na takie cierpienia.
Standardowo-bez pozdrowień.
Zdziwiony05.04.2016, 06:39
Bukiety wścipskie jak zwykle jakby mogli to by do auta z ciekawości Wysiedlic.
Słowa bolą bardziej... niż zlamane kości05.04.2016, 00:53
Do Rafal Z Bialki dam ci moto i nawet mi go nie bedzie szkoda rozpedzisz sie 50km/h i walnij w drzewo... potem pogadamy o ile bedziesz w stanie ,a i dodam jeszcze ,na tyle wyceniam zawartosc twojego mozgu ... a do calej reszty heiterów ktorzy siedza tylko przed tymi swoimi kalkulatorami zajmijcie sie swoim zyciem i swoimi problemami nikt z nas nie jest świety a uwaezacie sie za bogów widzac zdjecia i mogac je kometowac, naprawde zaden z was nie dostanie za to odznaki zasluzenia dla panstwa, wiec podsumoje zachowajcie wszelkie kometarze dla siebie . Na pocieszenie bedziecie wiedziec ze to wasza prawda jest naistotniejsza i łaczy sie z waszymi faktami zaoszczedzicie sobie zdrowia, a zaoszczedzony czas(geniusze co wszystkie rozumy wyzjadali) przeznaczcie na bardziej przydatne narzenia dla spoleczenstwa np:
- wyjdzcie do ludzi pochwalcie sie swoja beznadziejna mondroscia, zobaczycie jak was ocenia
A ja zrobie to pierwszy DNOOOO ludzie wielkie Dno.
- wyjdzcie do ludzi pochwalcie sie swoja beznadziejna mondroscia, zobaczycie jak was ocenia
A ja zrobie to pierwszy DNOOOO ludzie wielkie Dno.
kierowca04.04.2016, 23:57
Do: s1000rr
Zgodzę się z Tobą tylko w kwestii bezmyślnego hejtu jaki się pojawia ale to przy każdej okazji. Tragedia młodej dzieczyny i jej rodziny więc ludzie troszkę umiaru!!! Ale jeżeli chodzi o obronę motocyklistów to nie masz racji, wystarczy pojechać na patelnie do Chabówki i chwilę popatrzeć co te "bezmózgi" wyprawiają na DRODZE PUBLICZNEJ z której to zrobili sobie tor. Tylko gdzie w tym wszystkim jest policja!!! potrafią dziadką wlepiać mandaty za przejście przez drogę osiedlową nie po pasach, a tam ich jeszcze nigdy nie widziałem mimo iż jeżdże tą trasą dość często.
Dziewczynie rannej w tym wypadku życzę powrotu do zdrowia.
Zgodzę się z Tobą tylko w kwestii bezmyślnego hejtu jaki się pojawia ale to przy każdej okazji. Tragedia młodej dzieczyny i jej rodziny więc ludzie troszkę umiaru!!! Ale jeżeli chodzi o obronę motocyklistów to nie masz racji, wystarczy pojechać na patelnie do Chabówki i chwilę popatrzeć co te "bezmózgi" wyprawiają na DRODZE PUBLICZNEJ z której to zrobili sobie tor. Tylko gdzie w tym wszystkim jest policja!!! potrafią dziadką wlepiać mandaty za przejście przez drogę osiedlową nie po pasach, a tam ich jeszcze nigdy nie widziałem mimo iż jeżdże tą trasą dość często.
Dziewczynie rannej w tym wypadku życzę powrotu do zdrowia.
Rafał z Białki Tatrz.04.04.2016, 23:04
Heh.. ciekawa rzecz, gdyby chłopina, lub baba jechała na rowerze, zamiast na motocyklu, Hejterzy trolowali by kierowcę Skody. taka wasza Hejterska bezduszna natura.. Może rozpędzić się na motocyklu do 50km/h i walnąć na przykład w drzewo? nic się nie powinno stać, bo to normalna i bezpieczna prędkość !? Nic nie mam do motocyklistów mino że sam nie jeżdżę na nim.
Wracaj do zdrowia
Wracaj do zdrowia
s1000rr04.04.2016, 21:43
a moze to był on cytuje " Nietrzeźwy 21-latek wjechał autem w drzewo " jak tysiace kierowców ..się przyczepili to motocyklistów bo dwa wypadki i temat rzeka ...co jeden to madrzeszy a widział motor jak stoi na parkingu
Podhalanka04.04.2016, 21:24
Jedni latami walczą o zdrowie i życie, często na marne...
a drudzy je mają i bezmyślnie marnują - szarżując. Przecież jest tyle innych, wspaniałych motocykli dla wielbicieli tych pojazdów - a tak wiele osób wybiera właśnie te. Mówcie co chcecie, ale ci ludzie nie szanują życia... Chyba za mało cierpienia w życiu widzieli...
a drudzy je mają i bezmyślnie marnują - szarżując. Przecież jest tyle innych, wspaniałych motocykli dla wielbicieli tych pojazdów - a tak wiele osób wybiera właśnie te. Mówcie co chcecie, ale ci ludzie nie szanują życia... Chyba za mało cierpienia w życiu widzieli...
Adam04.04.2016, 19:33
'karawan'
Jeśli pani jechała nawet 150km/h to po pierwsze:
- jest tam ograniczenie do 60km/h a po drugie:
- przy takiej jej prędkości żaden kierowca nie byłby wstanie jej zauważyć bo jadąc w stronę Cz.D. jest lekki zakręt, który może utrudnić dostrzeżenie np. motocyklisty i to jeszcze w tak słoneczny dzień jak wczoraj.
W każdym razie wg. przepisów ruchu drogowego kierowca Octavii ponosi winę gdyż miał obowiązek upewnić się że droga jest w pełni przejezdna a po drugie przepuścić wszystkie nadjeżdżające z przeciwka pojazdy.
Motocykliści uważajcie na siebie i innych użytkowników dróg bo obowiązują was takie same ograniczenia prędkości i zasady ruchu drogowego jak każdego z nas.
Poszkodowanym życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
Jeśli pani jechała nawet 150km/h to po pierwsze:
- jest tam ograniczenie do 60km/h a po drugie:
- przy takiej jej prędkości żaden kierowca nie byłby wstanie jej zauważyć bo jadąc w stronę Cz.D. jest lekki zakręt, który może utrudnić dostrzeżenie np. motocyklisty i to jeszcze w tak słoneczny dzień jak wczoraj.
W każdym razie wg. przepisów ruchu drogowego kierowca Octavii ponosi winę gdyż miał obowiązek upewnić się że droga jest w pełni przejezdna a po drugie przepuścić wszystkie nadjeżdżające z przeciwka pojazdy.
Motocykliści uważajcie na siebie i innych użytkowników dróg bo obowiązują was takie same ograniczenia prędkości i zasady ruchu drogowego jak każdego z nas.
Poszkodowanym życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
zawodowy04.04.2016, 18:19
Ta Pani na motorze była znana z bardzo szybkiej jazdy (nie neguję winy kierowcy).
Dużo zdrowia i powrotu do pełni sił.
Dużo zdrowia i powrotu do pełni sił.
Ss04.04.2016, 16:55
"Kierowco" jeden H. ...na tym odcinku nie jeden samochód jedzie 2x więcej niż tam wolno wiec nie ma znaczenia czy to motor czy auto. Znasz prawo ograniczonego zaufania? Dlatego widząc auto czy motor powinieneś być 200% pewny ze zdążysz wykonać manewr, bo ktoś z naprzeciwka może właśnie nie zastosować się do znaków. I żeby nie było nie mam motora tylko myślę. A niektórzy komentujący powinni najpierw wypełniać test na inteligencję a później komentować bo masakra...
Wracaj do zdrowia!!!
Wracaj do zdrowia!!!
Byłem na miejscu -Tirowiec04.04.2016, 16:31
pieszy jeździec - masz racje w 100% !!!
jak jadą jak poye..y to tak sie to konczy
jakby jechała 50 na godzine to i skoda by przyjechała i motocykl,
ale jak ktoś ma siano w glowie to odkreca manetke i niszczy wszystko i wszystkich dokoła przy okazji Siebie .
już nie pierwszy raz to pisze NORMALNY NA UMYŚLE CZŁOWIEK NIE KUPUJE TAKIEGO MOTOCYKLA
jak jadą jak poye..y to tak sie to konczy
jakby jechała 50 na godzine to i skoda by przyjechała i motocykl,
ale jak ktoś ma siano w glowie to odkreca manetke i niszczy wszystko i wszystkich dokoła przy okazji Siebie .
już nie pierwszy raz to pisze NORMALNY NA UMYŚLE CZŁOWIEK NIE KUPUJE TAKIEGO MOTOCYKLA
fobia04.04.2016, 16:05
kurde, dziwnym trafem rzadko słyszy się o wypadku motocyklisty jadącym chopperem, crossem, turystycznym... albo leszcze na "pierdziawkach" zwanych skuterami, którzy jedyną szkołę jazdy odbyli na trzykołowym rowerku pod domem, albo niespełnieni ścigacze, na maszynach, które swymi osiągami po stokroć przewyższają ich umiejętności są sprawcami/ofiarami 90% wypadków. wg mnie to ludzie bez krzty wyobraźni. przepisy ruchu drogowego obowiązuję wszystkich - w szczególności te odnośnie dozwolonych prędkości.
pp04.04.2016, 14:21
Ładna pogoda i dawcy narządów wyleźli jak plaga. Rabaty Wyżna , Czarny Dunajec , Rogoźnik. Te wypadki pokazują dzicz na jednośladach.
Stop04.04.2016, 14:18
Juž nigdy żadnemu na motorze nie zjade na bok by mógł się wcisnąć do przodu.To bardzo niebezpieczny manewr a oni się utwierdzają w tym że im wszystko wolno.Czy policja robiła jakąś akcje by ich dyscyplinować?Słyszałem o zmasowanych akcjach na kierowców,rowerzystów,pieszych,busiarzy ,autokary a motocykle kiedy?
driv04.04.2016, 13:57
- na skrzyżowaniu równorzędnym stoją 2 auta osobowe, tramwaj i samochód ciężarowy, kto przejeżdża pierwszy?
- motocyklista
- a skąd się wziął motocyklista?
- a cholera wie skąd oni się biorą.
- motocyklista
- a skąd się wziął motocyklista?
- a cholera wie skąd oni się biorą.
piekielnik cbr f304.04.2016, 13:04
taka maszyna warzy grubo ponad 200 kg co ty piszesz zastanów sie sobotę bylem się przejechać to strach jechać jak samochody wymuszają motocyklista .Mało ważne czy kończył czy zaczynał wymuszenie i tyle.Do kierowców samochodów /patrz w lusterka twoje pierwsze wymuszenie moje może być ostatnie . do motocyklistów / motocyklisto daj sie zauważyć ..daj znak ze jedziesz
xxx04.04.2016, 12:57
Jak widzisz że coś nadjeżdza z naprzeciwka i masz mu ustapić pierwszeństwa to nie zastanawiaj się czy zdąrzysz tylko poczekaj aż będziesz miał pewność że wykonasz ten manewr bezpiecznie.
kierowca04.04.2016, 12:34
Zgadzam się z PIESZYM JEŹDŹCEM. Często jest tak, że nie jesteśmy w stanie określić odległości motocykla ponieważ oni nie jeżdżą tylko zapie.... Sam miałem kilka takich sytuacji w życiu. Chcę skręcić w lewo, jest doskonała widoczność, gdzieś daleko widać mały motocykl. Nagle on zbliża się tak szybko i przelatuje koło mnie i słychać tylko świst... Normalnie gdyby to był samochód jadący 90km/h ze trzy auta zdążyły by wykonać manewr skrętu ale przy "ścigaczach" nawet jeden nie ma szans co widać na załączonych zdjęciach... Szkoda mi tej Pani, oczywiście ale nie obarczał bym całą winą kierowcy Skody...
Ss04.04.2016, 12:29
Co do tego ma prędkość, ewidentnie widać ze kierowca skody zajechal drogę chcąc skręcić. Te barany cepry stoją i czekają a w ostatniej chwili stwierdza ze zdąży skręcić i wyjeżdżają.
karawan04.04.2016, 12:24
pieszy jeździec - piszesz głupoty. Kierowca samochodu w ogóle nie powinien skręcać w lewo widząc jadącego z przeciwka motocyklistę. Przypuszczam, że go nie widział, bo się nie należycie rozejrzał albo myślał, że zdąży. Tam jest droga prosta i nawet jakby motocyklista jechał ze 150 km/h to powinien go zobaczyć. Wgięte tylne drzwi świadczą o tym, że przed rozpoczęciem manewru lewoskrętu motocyklista nie był aż tak bardzo daleko, żeby kierowca samochodu nie mógł go zobaczyć. Szkoda jednego i drugiego. Wygląda na to - z tego co jest napisane - że kierowca samochodu dostanie działę za wypadek a kierowca motocykla o ile biegły wykaże, e jechał z nadmierną prędkością + mandat.
ja04.04.2016, 12:21
do "pieszego jeźdzca " pewnie skończyłeś wydział ruchu drogowego i jesteś biegłym sądowym w tym temacie ?
????????????04.04.2016, 12:10
Do pieszy jeździec
Kolego wymuszenie pierwszestwa przejazdu polega na tym ze zmusza się kierującego drugim pojazdem do hamowania , a wiec zastanów się co piszesz pierwsze kodeks do ręki a potem pisanie bzdur a wymuszenia powodują właśnie tacy jak ty juz prawie przejechał raz drugi co gdy do trzech razy sztuka bo ja szybszy bo nie będę stal i tak się to kończy
Kolego wymuszenie pierwszestwa przejazdu polega na tym ze zmusza się kierującego drugim pojazdem do hamowania , a wiec zastanów się co piszesz pierwsze kodeks do ręki a potem pisanie bzdur a wymuszenia powodują właśnie tacy jak ty juz prawie przejechał raz drugi co gdy do trzech razy sztuka bo ja szybszy bo nie będę stal i tak się to kończy
pieszy jeździec04.04.2016, 11:55
cytuję "To nie była wina motocyklistki"- czy aby na pewno?,ze zdjęć wynika że kierowca kończył manewr skrętu,był już przodem w bocznej drodze.Pasy w tamtym miejscu wskazują że należy tam zachować szczególną ostrożność , z ułożenia pojazdów wynika że motocykl miał bardzo dużą szybkość, skoro zmienił tor jazdy samochodu.
Może Cię zainteresować
Przypominam, że to działa w obie strony. I proszę portalu w to nie mieszać. Moderator.