21.05.2021, 12:34 | czytano: 5781

Nowe nowotarskie gadżety

zdj. Arkadiusz Szymczyk
NOWY TARG. - Postawiliśmy na turystykę, bezpieczeństwo i promocję - mówi Katarzyna Put. Naczelnik Wydziału Kultury Sportu i Promocji zaprezentowała radnym materiały promocyjne Miasta.
Radnym z Komisji Sportu, Turystyki i Promocji pokazano nowe pomysły wydziału. Oferta dla rowerzystów to: worki odblaskowe, saszetki, holdery, opaski i breloczki. - Stowarzyszenia zwracają się do nas o przekazanie im np. 200 sztuk gadżetów, zaopatrujemy Punkt Informacji Turystycznej. Takich materiałów mamy kilkanaście tysięcy sztuk. Sa poduszki "Stolica Podhala", smycze, przypinki, długopisy, ołówki. Mamy zamówione mapy rowerowe, pracujemy nad ulotką, która gotowa będzie pod koniec czerwca. Będzie to "Nowy Targ na weekend". Pracujemy też nad folderem, który przekazany zostanie do PIT. Drukuje się książka dla dzieci "Nowotarskie przygody", a w sierpniu planowana jest promocja książki o obrzędach mieszkańców pogranicza polsko-słowackiego. To poważna pozycja z ponad dwoma tysiącami fotografii - wymienia naczelnik Put.

- Te materiały można podzielić na dwa typy odbiorców. Jako promocję na zewnątrz - czyli dla turystów, organizacji, które się zgłaszają do nas i zasięg ich wydarzenia jest większy i przyjeżdżają do nas z daleka, to mamy dla nich takie rzeczy, żeby dobrze wspominali to miasto i wiedzieli, że Nowy Targi odpowiednio się pokazał. Z drugiej strony są lokalne, wewnętrzne wydarzenia. To najczęściej są dzieci, biorące udziała w różnych konkursach. Mamy całe pakiety i dla zwycięzców i dla pozostałych uczestników. Mamy też gadżety "tematyczne". Na przykład związane stricte z rowerami, bransoletki "Miasta sów", "Stolica Podhala", "Startuj tu". Staramy się poruszać obszary, z których Nowy Targ słynie - dodaje Arkadiusz Szymczyk z Referatu ds. Sportu i Turystyki.

Jak dodaje - "rozważany jest zakup dwóch banerów pneumatycznych, by Nowy Targ był widoczny w trakcie różnych imprez". - Mapy trafiły do hoteli, do stacji w Podczerwonem, gdzie powstał punkt na popularnej trasie rowerowej, staramy się jak najefektywniej te materiały rozprowadzać. Na trasach rowerowych pojawiły się tablice informacyjne, będą postawione reklamy innych tras w Nowym Targu i oznakowania na całym Szlaku wokół Tatr - zapowiada Szymczyk.


Radni pytali o możliwość sprzedawania chętnym tego rodzaju gadżetów. - Nie możemy. Nie mamy kasy fiskalnej, ale może Punkt Informacji Turystycznej MOK mógłby to sprzedawać - odparła Katarzyna Put.

- Gadżety zawsze były rozdawane, nigdy nie prowadziliśmy sprzedaży, ale jesteśmy gotowi i od jutro możemy to robić. Dysponujemy kasa fiskalna i nie ma żadnego problemu - zadeklarował dyr. MOK Bolesław Bara.
- Co się tyczy sprzedaży, to Punkt Informacji Turystycznej wcześniej nie mógł niczego sprzedawać, ale staram się, by była u nas kasa fiskalna o będziemy mogli sprzedawać kubki, czy magnesy - dodała Natalia Tomasz, pracownica MOK oddelegowana do Ratusza.

s/
Może Cię zainteresować
komentarze
mieszkaniec31.05.2021, 11:36
A jeszcze mapa, która zawiera błędy. Czy ktoś to sprawdził?
mieszkaniec31.05.2021, 11:33
Przykre. Jeden wielki bigos, wymieszanie z poplątaniem. Nic nie jest spójne. Nowy Targ: owca w mieście, rowerowy Nowy Targ. Czy nie można zrobić to raz a dobrze? Przecież tutaj gołym okiem widać radosną twórczość i brak kompetencji pani vice i naczelnika promocji.
cyngiel23.05.2021, 18:49
Pani Katarzyna Wójcik też chyba nie jest niezależna. Ja śmiała pytać o promocję miasta? O foldery? A co to jest? Kompromitacja radej. Po co kou foldery i promocja?
Michał23.05.2021, 13:27
Gadżety spoko, chociaż wydaje mi się że prawdziwy turysta nie tego potrzebuje. Dostęp do rzetelnej informacji to podstawa. Sam w zeszłym roku będąc na urlopie w Polsce chciałem skorzystać z informacji w ratuszu.
Podchodziłem trzy razy, za każdym razem w inny dzień i jedyne co się dowiedziałem od pani sprzątaczki to że osoby odpowiedzialnej za TI nie ma i nie wie kiedy będzie. Nie pamiętam z reszta czy punkt IT czynny jest w niedzielę.
wstążki & kolesiostwo22.05.2021, 22:27
Powiem szczerze jak na firmę która ma budżet 200 mln to te ołówki i breloczki n a promocję to tak jaka promocja .
Lilka22.05.2021, 12:25
Jaka szefowa taka promocja. Chaotyczna bez ładu i składu. Zespół mocno poza współczesnymi realiami.
Adam21.05.2021, 22:21
Muszą troszkę więcej kupić tych Pamiątek jeżeli chcą sprzedawać...mogę podpowiedzieć miastu na ulicy Ceramicznej jest bardzo duża hurtowniA z pamiątkami wszystkie stoiska z pamiątkami się tam zaopatrują
Emigrant21.05.2021, 21:42
Pracuję w 10-cioosobowej firmie.Mamy tyle samo gadżetów i je co roku wyrzucamy bo jest nadwyżka...Mamy też auta firmowe z napisami...I karty na paliwo z logo firmy...Może idźcie tą drogą???
gadżet21.05.2021, 19:33
Kilo wędzonej baraniny ,kożuch i kilo sera od ,,barana,, a nie długopis.
Mieszkanka21.05.2021, 18:15
To jakiś żart. Na stoisku pamiątek regionalnych na trzech metrach mieści się 100Xwięcej rzeczy. Breloczkami promują miasto? To jakiś żart. Folder planują? Pierwszy od siedmiu albo więcej lat? A co oni robią w pracy? Tak na co dzień? I ich szefowa od promocji Joanna Iskrzyńska Steg? Gdzie my żyjemy. Jedyne co się udało bez breloczków to wypromowanie miasta na Smogową Stolicę Polski. Toż więcej dl promocji miasta zrobił pan który się załatwiał na rynku niż ten cały wydział/
Absurdalny21.05.2021, 16:26
Nie na te gadżety postawili, na które powinni. Mieli by czym się bawić czekając na turystów, pędzących nową obwodnicą Nowego Targu na terenach wykupionych po 100PLN z m2
Besala21.05.2021, 14:23
Super! Gadżety rozwiną turystykę. Nie trzeba żadnej infrastruktury, nie trzeba żadnych pomysłów, które przyciągną i zatrzymają turystę w mieście. Wystarczy rozdawać lub sprzedawać kiczowate gadżety, po które już jadą tłumy chętnych z całej Europy.
Bbb21.05.2021, 13:09
Jazda wokół Tatr napewno przyciągnie turystę do NT. raczej turysta odbije się jak piłeczka
kumpel21.05.2021, 13:04
Edo współczuję, że taka tam amatorka.
Turysta21.05.2021, 13:02
Z czego to ten Nowy Targ słynie?
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl