Rewolucja jednoznacznie kojarzy się ze zmianą, czymś, co staje się lepsze i zupełnie inne, niż było. I tak też jest w przypadku projektu „Cyfrowe Rewolucje”. Jego celem jest wprowadzenie zmian w firmach w obszarze e-commerce. Dowiedz się więcej o projekcie i daj sobie szansę na sukces w e-biznesie.
Poradzić sobie w kryzysie
Czasy są trudne dla wszystkich biznesmenów. Świat po pandemii jeszcze bardziej się skomplikował, rosnąca inflacja każe podwyższać ceny, a klientów nie przybywa w takim tempie jak wcześniej. Ludzie mają mniej pieniędzy, więc mniej chętnie wydają je na zakupy. To trudny czas zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców.
W tym skomplikowanym czasie warto zrobić krok do przodu, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Takim krokiem może być poszerzenie działalności o Internet. W sieci dzisiaj kupuje ogromna większość internatów. Badania pokazują, że jest to nawet 77% z nich[1]. Zakupy przez Internet są wygodniejsze. Często są również tańsze, co pozwala na większe oszczędności. To stanowi duży atut w dobie kryzysu. Jak widać, pole do popisu jest ogromne. W sprawnym przejściu z biznesem do sieci pomóc mogą właśnie Cyfrowe Rewolucje.
Internetowa edukacja
Cyfrowe Rewolucje to projekt mBanku, dzięki któremu właściciele firm mogą dowiedzieć się więcej na temat poszerzenia swojej działalności o Internet. Na stronie internetowej funkcjonuje Baza Wiedzy, w której można znaleźć ciekawe artykuły na różne, związane z biznesem online, tematy. Są tutaj interesujące kategorie, m.in.:
- logistyka,
- marketing,
- obsługa klienta,
- prawo,
- dokumenty.
źródła:
[1] https://mobirank.pl/2021/09/28/e-commerce-w-polsce-2021-77-proc-internautow-kupuje-online/