18.01.2013, 12:19 | czytano: 6030

Powstaje drugie koło Platformy Obywatelskiej w Nowym Targu. Tworzy je środowisko związane z burmistrzem

NOWY TARG. Tuż przed świętami Bożego Narodzenia do Zarządu Regionu Małopolskiej Platformy Obywatelskiej wpłynął wniosek o powołanie drugiego koła PO w Nowym Targu. Jak się dowiedzieliśmy, zarząd nie podjął jeszcze decyzji o powołaniu koła lub o odrzuceniu wniosku.
Jak ustaliliśmy, drugie koło PO w Nowym Targu tworzy środowisko związane z burmistrzem Markiem Fryźlewiczem, choć on sam nie jest wymieniony wśród członków założycieli. Tymczasowym przewodniczącym powstającego koła jest jego zastępca, wiceburmistrz Eugeniusz Zajączkowski, zastępcą przewodniczącego Barbara Kostela-Zamorska, która bez powodzenia startowała w ostatnich wyborach samorządowych do Rady Miasta z komitetu "Związek Nowotarżan", skarbnikiem jest wiceprzewodniczący Rady Miasta Lesław Mikołajski, a sekretarzem Barbara Zbińska, wieloletnia dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowym Targu. To tymczasowy zarząd - nowy zostanie wybrany, jeśli koło otrzyma zgodę na powstanie.
W Biurze Regionu Małopolskiej PO w Krakowie dowiedzieliśmy się, że wniosek, rzeczywiście, wpłynął, ale od tego czasu nie zebrał się jeszcze Zarząd Regionu i decyzji w tej sprawie nie ma. - Zostanie podjęta na najbliższym posiedzeniu, ale jego termin nie został jeszcze ustalony - usłyszeliśmy.

O informacje dotyczące inicjatywy powstania drugiego koła zwróciliśmy się do tymczasowego przewodniczącego powstającego koła Eugeniusza Zajączkowskiego. Odpowiedział nam jednak, że do czasu oficjalnej decyzji o powstaniu koła, nie chce zabierać w tej sprawie głosu.

W podobnym tonie wypowiada się Jan Smarduch, przewodniczący Platformy Obywatelskiej w powiecie nowotarskim, który również nie chce komentować sprawy do czasu decyzji Zarządu Regionu. Informuje tylko, że zarząd powiatowy zajął już stanowisko w tej sprawie. Nie zdradza jednak, jakie ono jest. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że było ono negatywne. Obecne władze PO w powiecie nowotarskim i środowisko, które tworzy nowe koło PO w Nowym Targu, są ze sobą skonfliktowane.

r/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Frances07.09.2023, 07:23
Kiedy sąd odmówi ogłoszenia upadłości?

Do you have a spam issue on this blog; I also am a blogger,
and I was wanting to know your situation; we have created
some nice procedures and we are looking to swap strategies with others, why not shoot me an e-mail if interested.
Jak sprawdzic postepowanie Upadlosciowe?
wszycho21.01.2013, 23:17
Dziękuję za owocną wymianę poglądów i serdecznie pozdrawiam:)
politolog21.01.2013, 20:40
Do wszycho,
Oj wszycho ale z Ciebie Kubuś fatalista.

Po pierwsze na tej scenie, którą staramy się nazwać nie ma Fryźlewicza. Fryźlewicz jest stworzonym zagrożeniem politycznym tych, którzy od lat nie mogą pogodzić się z faktem, że to On jest włodarzem Miasta. Wszystkie próby wciągnięcia go w nurt tych gierek jest tylko sposobem do osiągnięcia celów politycznych. Styl jednak w jakim oponenci próbują coś udowodnić już wystarczająco podzieliły mieszkańców. Najlepiej obrazuje ten stan rzeczy koalicja oparta tylko na zasadzie, w której cel uświęca środki a wróg mojego wroga jest moim przyjacielem. Jakoś ten politycznym rodowód od sasa do lasa Cię nie niepokoi. A powinien bo to Ci ludzie decydują w dużej mierze o jakości Twojego życia. Idąc dalej Twoim tokiem myślenia w kontekście programów antywirusowych musielibyśmy przyjąć założenie, że po wyborach przegrani muszą wyprowadzić się z Miasta bo nigdy nie dojdzie do kompromisu. Sam zapomniałeś lub nie chcesz zauważyć, iż to Fryźlewicz miał być zakładnikiem politycznym Jachymiaka ale nie to jest przedmiotem naszej uwagi. To tak na marginesie by świat nie był szary i płaski a my moglibyśmy oceniać pewne zjawiska w miarę obiektywnie. Nazywa się to pozycjonowaniem przyczyn i skutków. Wszystko pośrodku jest wynikiem logicznym.

Po drugie, wracając do obrazowego przykładu kto jest według Ciebie tym wirusem, który należy zwalczać bo przecież po to używamy programy antywirusowe? Syndrom ustawicznego wroga czy rewolucja dla rewolucji? Pogrążasz się (Microsoft zaleca! w ochronie wv, w7 i w8 instalowanie drugiego, profesjonalnego programu obok defendera, którego silnik zbudowany jest zupełnie podobnie do wymienionych przez Ciebie aplikacji świadczy dobitnie o uwzględnieniu ewentualnych luk w celu wzmocnienia a nie zniszczenia systemu. Znów coś opacznie nadinterpretujesz ale jak widzę takie rozwiązanie uzupełniające czy wzbogacające jest po za Twoją zdolnością percepcyjną i co gorsza mentalną. Współpraca. O! to jest alternatywa.

I po trzecie. Założenie o porażce świadczy o braku wiary we własne siły i możliwości określeniu innych celów niż katastrofa. Wolałbym sukces. Wspólny. Zresztą wyborcy sami ocenią jaka propozycja jest bardziej realna. O to się nie martw. Myśl pozytywnie bo ciągle mam wrażenie, że coś Cię gnębi i wolisz relatywizować rzeczywistość.
praktyk analityk21.01.2013, 18:57
Podsumowując wszystkie głosy, które tu padły należy wysnuć wniosek, że w Nowym Targu jest miejsce dla funkcjonowania dwóch kół PO, które będą się wzajemnie uzupełniać. Roztaczanie czarnych wizji o wewnętrznej walce jest charakterystyczne dla środowiska PiSowskiego. W PO nie ma miejsca na wewnętrzne spory, a nawet jeśli są to się ich nie uzewnętrznia. Wyrażam przekonanie graniczące z pewnością, że koło nr 2 powstanie w najbliższym czasie, a jego działalność wpłynie motywująco na nieco rozleniwionego doktora (nawet zniknął z mediów) i jego przyjaciół z wąskiej kanapy. Zatem do dzieła!
wszycho21.01.2013, 13:23
Do politologa:

Zakładać drugie koło PO w nowym Targu to tak jakby z premedytacją instalować sobie Kasperskiego jak już mamy zainstalowanego Nortona na komputerze: jeden i drugi system działają w dokładnie ten sam sposób, czyli wysyłają programy które zachowują się niczym wirusy i jako takie są postrzegane przez konkurencyjny system ochrony komputera. Norton postrzega Kasperskiego jako wirusa i vice versa, będą się wsadzać wzajemnie do kwarantanny, wysyłać alerty, blokować dostęp do monitorowanych już przez konkurenta stron internetowych na danym komputerze, jednym słowem świetna zabawa, tylko że nasz komputer ulegnie praktycznie całkowotemu paraliżowi i nic na nim nie będzie się dało zrobić. Dokładnie taki sam cyrk na kółkach proponują obecnie orędownicy założenia drugiego koła PO w Nowym Targu (osłabi to tylko PO na naszym terenie, co będzie do okazania, ale Polak jest mądry po szkodzie, więc patologiczne widowisko o nazwie "koło Jachymiaka vs koło Fryźlewicza" raczej nie będzie nam oszczędzone). Jeśli jedno koło zaprosi jakiegoś Europosła w środę na godz. 15.oo to drugie koło zaprosi kogoś innego na czwartek na godz. 16.oo. Będzie możliwość uzyskania kasy na lodowisko to konkurencyjne koło PO zacznie lobbować za środkami na oczyszczalnię ścieków, jedno koło będzie zabiegać o poszerzenie oferty edukacjnej przez utworzenie kolejnego kierunku studiów licencjackich to znowu drugie koło będzie tę inicjatywę torpedować postulatem np. budowy (potrzebnego skądinąd) parkingu piętrowego w okolicach centrum miasta - tak będzie wyglądała współpraca tych dwóch kół PO, żeby nikt przypadkiem nie miał co do tego złudzeń.
politolog21.01.2013, 08:44
do nędznego ''politologa''

Ależ to wszystko opisałem, a że czytać ze zrozumieniem nie uczono to już inna bajka. /.../ I prawdą jest, iż się nie zajmują bo wolą lans i szum medialny. Jak już ochłoniesz to możesz chwilę poświęcić myśleniu i zadać sobie pytanie, dlaczego dałem się wykiwać i dlaczego nie chodzę do wyborów. Sądząc po Twojej wypowiedzi wpisujesz się w ten nurt bezradności wszystkich, którzy wolą stać z boku. Demokracja niestety to nie oczekiwanie na cud a wolny rynek to nie socjalizm, w którym Ci się coś należało.

do wszycho

Przykro mi ale intrygujesz i bredzisz. Rozumiem, że chciałbyś konfrontować Fryźlewicza z Jachymiakiem bo to najlepszy przyczynek ku temu by tę inicjatywę powołania drugiego koła uwalić. Nic z tego. Chyba delikatnie mówiąc jesteś za cienki w uszach a na stole nie ma już znakowanych kart.
do nędznego ''politologa''20.01.2013, 21:49
kochanieńki - my -mieszkańcy NT mamy gdzieś wasze kretyńskie i debilne wojenki podjazdowe. Mamy to głęboko w d...ie. Dla nas ważne jest to ,że podatki od nieruchomości rosną, że zdzierają za parking niczym we Warszawie, że nie ma czym w zimie oddychać, że jest smród w mieście z oczyszczalni., że komunikacja i wywóz śmieci drożeją, że NIE MA PRACY i młodzież z miasta wyjeżdża w świat. Czym wy miernoty jedne [ przepraszam ] żyjecie? Kto kogo?Jachymiak Fryźlewicza czy Fryźlewicz Jachymiaka? To was podnieca? Nas niestety nie. Zyjecie ..... w innym, wirtualnym świecie. Mamy was wszystkich do kupy dość. Pojdziecie się wszyscy paść. Szukajcie se roboty, bo żaden nie przejdzie
?20.01.2013, 20:45
HA, HA, HA - jeszcze niedawno docierało do nas ich stanowisko w sprawie Smoleńska, że to był zamach, a teraz szanowne towarzystwo zmieniło zdanie? Jak to tak? Chcą do peło? Po co? Kto odpowie?
kk20.01.2013, 20:07
@politolog (od siedmiu boleści ) - dej se na wstrzymanie i przestań produkować te swoje analizy. Kogo to obchodzi? Lubisz pisać to może napisz powieść - pt (np) " Raz do roku w Nowym Targu''. Zarobiłbyś trochę grosza
wszycho20.01.2013, 20:00
"To wyborcy doceniają w nim niezależność i bezpartyjność. I tak ma pozostać."
A zatem środowisko burmistrza Fryźlewicza bez osoby burmistrza Fryźlewicza. W takim razie wybacz, ale to jest kombinowanie, lawirowanie i intrygantctwo nowotarskiego magistratu, nic więcej. To jest gra obliczona na globalne osłabienie Platformy w powiecie, bo doraźnie zachęca wszystkich do pustej rywalizacji i bezproduktywnej walki niby to we wnętrzu Platformy, ale na koniec tego całego procesu, czyli w przededniu wyborów burmistrz i tak się od jakichkolwiek związków z Platformą odżegna i pierwszy rzuci w nią kamieniem, a jego sztab będzie tylko popierał swojego kandydata na burmistrza w nowej kadencji który robi co? - ano atakuje Platformę Obywatelską żeby zyskać głosy otumanionych propagandą PiS górali. I tylko pierwotnemu kołu PO pozostanie pić to nawarzone przez kogo innego piwo (ja już oczyma wyobraźni widzę jak pięknie i zgodnie te dwa koła PO ze sobą współpracują w Nowym Targu).
320.01.2013, 17:47
Trzy opinie, trzy stanowiska.

Szef małopolskiej PO Ireneusz Raś powiedział:
- Tak, toczą się rozmowy z dużym i ważnym środowiskiem w Nowym Targu.
- W Nowym Targu nie będzie sporu, a większa moc Platformy.

Szef powiatowej PO Jan Smarduch powiedział:
- Wiem o takich zamiarach, ale formalnie nie wpłynął na zarząd powiatowy PO żaden wniosek do zaopiniowania w tej sprawie. Dlatego też nie chciałbym tego komentować. Mogę tylko powiedzieć, że ja się
cieszę, że rośnie zainteresowanie Platformą Obywatelską w naszym regionie.

Nawiasem mówiąc ten sam szef opiniuje podobno negatywnie powstanie
drugiego koła. ? . Cóż tak to bywa z politykami. Co innego słowa dla mediów a co innego kolesiostwo. Tym bardziej Hodorowicz nie mając zaufania do zwalczającej go grupy PO musiał podjąć decyzję o wyczyszczeniu zatęchłych kanapowiczów.

Szef miejskiej PO Maciej Jachymiak powiedział:
- Mam do tego sceptyczny stosunek. Nie wierzę w grupowy przypływ uczuć do PO. Jest to kolejna intryga burmistrza, żeby rozbić PO w mieście. Od lat próbuje, kiedyś może mu się uda. Najbliższe miesiące w nowotarskiej polityce zapowiadają się ciekawie.

No i wszystko jasne kto tutaj jest problemem.
Wypowiedzi zaczerpnięte zostały z portalu podhale24.pl.
politolog20.01.2013, 17:07
@wszycho,

niestety nie mogę się z Tobą zgodzić ponieważ forsowanie tezy o Fryźlewiczu, który ma być szczególnym spirytus movens zaplecza politycznego jest z gruntu rzeczy fałszywy i wyprodukowany przez bezradnych polityków koła pierwszego PO, ze szczególną atencją samego Jachymiaka. To jest raczej brak pomysłu na silniejszego rywala przy klasycznym przeniesienie własnych niespełnionych ambicji oraz porażek na wytworzonego w tym celu wroga publicznego, którego właśnie ta część społeczeństwa ma spalić na stosie. No i klapa. Nie wyszło. Zauważ, że od kilku lat nikt nie prowadzi debaty politycznej w Nowym Targu na ważne dla nas wszystkich problemy. Ten mętny sos im wystarcza a Panowie uważają, że skoro oni preparują jakieś wojenki personalne to wszyscy mamy to obserwować z wypiekami na policzkach. Hahha. I tu docieramy do odpowiedzi po co? Ano po to, że proponowane standardy, które raczej nazwałbym stosowaniem prymitywnej gry na emocjach zawiodły na całej linii. Ludzie myślący niezależnie kończą z ciągłym oczekiwaniem. Bełkot wyborczy i papka programowa bardzo szybko zostaje zweryfikowana i każdy widzi jaki koń jest. Większość już to zauważyła i odczuła publiczne wykluczenie. Teraz mówi stanowcze nie powołując drugie koło, które będzie się musiało wykazać wszystkim tym czego zabrakło poprzednikom uzurpujących sobie miano elyty - sorry ale muszę się zaśmiać raz jeszcze hahhahahahah.

Co do rzekomego opowiedzenia się burmistrza (nie mylić z osobą Fryźlewicza, który ma prawo jak każdy z nas decydować jaka partia i jaka polityka mu odpowiada i nie ma to nic wspólnego z Jego urzędowaniem) za jakąkolwiek partią - jest absurdem. Funkcja burmistrza to realizacja określonych zadań samorządowych. Koniec. Kropka. To wszystko widać pomimo wzmożonego programu obrzydzania, czarnowidztwa i fatalizmu. Gdyby tenże burmistrz był z polecenia a nie ze społecznego wyboru to nie dane mu by było przeżyć stojąc bezpiecznie obok tylu zawirowań, zmian, politycznych rewolt i fikołków na tym samym stanowisku. To wyborcy doceniają w nim niezależność i bezpartyjność. I tak ma pozostać. Tym bardziej, że następne wybory samorządowe mamy już jednomandatowe i te koterie partyjniaków nie będą miały jakiegokolwiek znaczenia. Partia nie jak obecnie będzie zajmowała się zwalczaniem i niszczeniem ludzi w imię własnych racji a budowaniem zespołu, który chce z ludźmi współpracować dla ich dobra.

Ręczę Ci, że Twoje obawy są zbyteczne. Dzieje się i tych procesów już nie da się zatrzymać. Szybkość wskazana jest tylko przy łapaniu pcheł. Z pewnością nie w polityce.
Jaro20.01.2013, 14:25
Prawda jest taka według mnie i wielu innych ludzi,że problemem w Po i w ogóle w Mieście jest Pan Jachymiak, który wciąż myśli,że rozdaje karty. To nieprawda, szkodzi partii zamkniętej dla ewentualnych członków, szkodzi politykom tym niezależnym jak np Tarnowskiemu, ogólnie przynosi same szkody. Powinien dociągnąć do końca kadencji ale juz w nic się nie wtrącać, nikim nie rządzić, dac sobie spokój, wypełniać obowiązki wice i tyle na ten temat.
Brutus20.01.2013, 12:28
do konio
faktycznie
już niedłgo wyciagniesz wnioski
posprzątasz biurko
już czas
okso20.01.2013, 12:01
Bardzo uważnie czytam Wasze wpisy i wiem jedno. Nigdy nie zagłosuję na żadną partię, jeśli pojawią się tam nazwiska skompromitowanych polityków i rządzących. Tak więc "szanowni" panowie, zapomnijcie o moim głosie.
Uorcyk20.01.2013, 11:27
I bardzo dobrze, że powstanie struktura PO w Nowym Targu.
Ciasna kanapa pana Maćka złożona z kilku lekarzy, pielęgniarek i sprzedawcy używanych nart już dawno przestała działać, a ogranicza się do śmiesznych oświadczeń przeważnie działających na niekorzyść PO.
Napiszcie tylko od kiedy i gdzie można się zapisywać ;-)
wszycho20.01.2013, 11:23
Środowisko burmistrza Fryźlewicza wyznaje te same wartości co Platforma Obywatelska, czyli wolny rynek, otwartość światopoglądową opartą na tradycji chrześcijańskiej, rozwój, itd. W sumie to jest jakiś błąd tutaj i jakieś nieporozumienie że to środowisko pozostaje poza PO. Ci ludzie chyba nie rozumieją tej prostej zależności że jeżeli oni wstąpią do PO to ta partia wygrywa w cuglach wszelkie wybory na Podhalu właśnie dlatego że oni wstąpili do tej partii, pan Fryźlewicz tak samo przejdzie na kolejną kadencję jako burmistrz nie gdy się będzie wahał i zastanawiał, robił uniki, itd. tylko gdy jawnie i otwarcie opowie się za PO. Na razie, niestety, całe to środowisko zachowuje się trochę jak małe dziecko które nie chce wejść do samochodu bo się boi że tenże samochód go przejedzie.
now20.01.2013, 08:50
Drugie kolo PO ma rodowod jak sędzia Turley
zwolennik20.01.2013, 08:47
A specem od wizerunku koła nr 2 zostanie wybitny specjalista od promocji miasta - Marcin Jagła. Szkoda, bo klapa w takim razie murowana!
wszycho20.01.2013, 00:39
@ politolog: Powstanie drugiego koła PO (rozumianego jako znalezienie i zagospodarowanie nowych zwoelnników tej partii w mieście) jest ze wszech miar pożądaną rzeczą i należałoby się z tego tylko i wyłącznie cieszyć. Trudno jednak o szczerą radość z tego faktu jeśli jest to już niepierwszy raz kiedy powstanie drugiego koła jest oznajmiane, przy czym osoba wokół której to koło miałoby się ewentualnie zawiązać rękami i nogami boi się wejść do partii PO (ptaszki po całym powiecie ćwierkały że pan Marek Fryźlewicz ma alergię na nektar Platformy Obywatelskiej i awersję do soczystych promieni słonecznych partii prof. Hodorowicza, a to właśnie pan burmistrz miałby być liderem tej grupy chcącej założyć koło PO; przykład idzie z góry - już widzę jak pociągnie on do PO za sobą swym przykładem braku zdecydowania Nowotarżan). Czy "realny wpływ na kształtowanie wizerunku danej partii" to dla Ciebie jest lawirowanie i uniki jakie właśnie teraz pokazuje pan burmistrz wobec potrzeby jednoznacznego opowiedzenia się za partią której koło chce on utworzyć? Niestety, pobożne plany poszerzenia Platformy o nowe koło kolejny raz nie dają się wyprowadzić poza mury gabinetu burmistrza w magistracie, w którym trzech panów co jakiś czas zasiada w wygodnych fotelach i radzi o polityce zapominając niechcący jak daleko odkleili się od rzeczywistości i jak głęboko w nich tkwi homo sovieticus. A rzeczywistość jest taka że PO, jak każda inna partia, zawsze potrzebuje świeżej krwi i spory zastrzyk takowej z pewnością wniósłby do PO pan Marek Fryźlewicz ze swoim środowiskiem, tylko aby to zrobić trzeba wyjść do ludzi na ulicę i z otwartą przyłbicą zaproponować nowotarskim kupcom i rzemieślnikom coś konstruktywnego na przyszłość.
do praktyk analityk19.01.2013, 23:28
i ty piszesz o kręgosłupie moralnym? przecież wszyscy poznaja Twój styl sprzedawczyku. żal mi Twojej Żony bo to jest Ktoś - w przeciwieństwie do Ciebie
konio19.01.2013, 23:21
Karol masz albo słabą pamięć, albo wybiórczą. Albo nie wiesz wszystkiego, albo umyślnie pomijasz pewne fakty.
Piszesz: "Mieszanie MF do tego projektu jest nieporozumieniem"...

Czyżbyś zapomniał o akcji "MSF popiera T. Patalite"? To też było nieporozumienie?
Ech wy obrońcy MSF.... Czy wy nas macie za kretynów? Niespodzianka: pamiętamy, kojarzymy fakty i wyciągamy wnioski.
Karol19.01.2013, 22:47
Co do kręgosłupa moralnego lub jego braku to warto wspomnieć ostatnie wybory na burmistrza i kilku dziwnych kandydatów. Szczególnie Tarnowskiego popieranego przez PO (posła Guta Mostowego) i PiS (posła Janczyka). Koalicja PO PiS była bardzo czytelna. No i nadszedł czas porządków. Mieszanie MF do tego projektu jest nieporozumieniem. Mnie to wygląda na partyjne czystki i odsuwanie nieudaczników na tor boczny. Nawet ci co mają milionowy przyrost na koncie co roku raczej nie moga spać spokojnie. Donald wzoruje się na Putinie a wiadomo co car Rosji zrobił z Chodorkowskim i merem Moskwy itp.
c19.01.2013, 22:40
Dosyć starych pazernych pseudo polityków po50 tce będziemy głosować tylko na młodych !!!11111
praktyk analityk19.01.2013, 22:18
do Jaro
Coś mi się zdaje, ze doktor dosypuje Wam do kawy psychotropów albo używa czarnej magii.
Toż nikt inny tylko ten brzydzący się Brudzińskim, Kaczyńskim, Błaszczykiem i Macierewiczem trwał przez pięć,powtarzam pięć lat w koalicji z PiS czyli ich namiestnikami w terenie (obecnie jest w koalicji z uwielbianym przez PO Ziobrą) - sic - hipokryzja i brak kręgosłupa moralnego. Skoro PO napawa ogólnopolskim obrzydzeniem do PiSu to Jachymiak powinien być w opozycji do PiS, a nie w koalicji z PiS.
Dlaczego był w koalicji? Otóż odpowiedź jest prosta z powodu zbliżenia do koryta, do którego nie mógł się dopchać a wreszcie pojawiła się taka możliwość. Przypomnijmy gość przegrywał trzy razy w wyborach na radnego miejskiego (dopiero PO go uzdrowiła), dwa razy w wyborach na burmistrza miasta i cztery razy na posła RP. I to jest lider PO? Ktoś kto tyle razy przegrał i kocha się z PiSem jest liderem PO? No nie dziwi, ze w wyniku nieudolności opisanej przez politologa komuś na górze nerwy puściły!
do politologa19.01.2013, 22:11
człowieku - w mieście ludzie żyją, którzy w 4 literach mają waszą politykę. szukają pracy i muszą za nią wyjeżdżać z kraju zostawiając żony i dzieci . co ty tu pier......sz, co nas to wasze gie obchodzi? strać sie
hej19.01.2013, 22:07
ej @ politologu od siedmiu boleści, znawco tematu, jasnowidzu i analityku... MY WAS MAMY DOŚĆ - i burmistrza, i starosty i wice i cichego Zajączkowskiego i Mikołajskiego i Swałtka i Trutego i innych. Możecie robić szpagaty, stepować, wyciągać królika z kapelusza zakładać PO, PZPR, PSL, PIS czy inne świństwo. Co byście nie zrobili i tak wszyscy jesteście w mieście spaleni. Żłób się dla was za dwa lata skończy, więc się spieszcie... jeszcze tylko 2 lata przy korycie. Cały rynek ma was dość,i nie tylko rynek - ale całe miasto - rzecz jasna poza urzędnikami
I to by było na tyle19.01.2013, 21:46
Tak sobie myślę, WIELKI SZU - I TO BY BYŁO NA TYLE TWOJEGO, CO ZEPSUŁEŚ,CZEGO NIE ZROBIŁEŚ, Drugie koło nie może być kołem ratunkowym, zatonie razem z Wielkim Szu. Żaden Politolog nie pomoże, ani Bagno, ani żaden inny komentator, dobry czy zły. Samo utonie, jest oficjalnie "bez sternika";
wszycho19.01.2013, 21:45
A tak całkiem na marginesie to ileż to już razy zapowiadano powstanie drugiego koła PO w Nowym Targu? Ze cztery razy co najmniej, średnio co pół roku słyszymy o tej nowej (nowej?) inicjatywie środowiska skupionego wokół burmistrza Fryźlewicza (ale bez burmistrza Fryźlewicza -sic!), żeby utworzyć drugie koło PO i nic z tego jakoś ciągle nie wychodzi. Teraz zapewne sprawa na kolejne pół roku ucichnie i za pół roku znowu będą ogłaszać sensację że ho, ho, powstaje nowe koło PO w Nowym Targu (i tak co pół roku, albo i częściej).
politolog19.01.2013, 21:20
Osobiście nie jestem szczególnym sympatykiem ani Fryźlewicz ani Jachymiaka ale wiem jedno, że to o tego pierwszego, którego tutaj tak obśmiewacie będą zabiegały wszystkie partie włącznie z PO. Będzie tak dlatego, iż nikogo z perspektywy politycznej nie interesuje nowotarska kanapa i siedzący nań luminarze cynizmu. Interesuje natomiast pozycja oraz przełożenie i realny wpływ na kształtowanie wizerunku danej partii. Ta zaś stanowi niezbędny element w możliwości realizacji jej programu. Szczególnie w aspekcie społecznym. Cała reszta jest beczką śmiechu a zachowanie niektórych Panów w obronie takiego patologicznego układu żenadą. O co idzie ta wrzawa? Jeżeli ludzie mają ochotę wspierać i tworzyć trzy koła lub sześć kół to niech to czynią bo to podstawa demokracji. Jeżeli Ci sami politycy wmawiają wszystkim, że to szkodliwe działanie to tylko potwierdzają jak daleko odkleili się od rzeczywistości i jak głęboko w nich tkwi homo sovieticus. To przecież klucz do wszystkiego. Pamiętam zresztą jak niedawno kilka znakomitych osób na scenie nowotarskiej nie mogąc porozumieć się z innymi członkami ówczesnej Unii Wolności założyli na terenie Miasta drugą organizację pod tym samym szyldem. Jakoś wtedy nikt z nich nie rwał włosów z głowy i nie zarzucał innym rozbijania istniejącej sceny politycznej. Nawet jeden z liderów biegunowo odległej partii UPR przystąpił do koalicji bo poczuł koniunkturalną miłość do siebie samego. Ale pal sześć jak było tak było. Nic to nie dało a podłe ludziska go do parlamentu nie wybrały. Zresztą nie ostatni raz posłem z miasta nie został. Możemy także przyglądnąć się ostatnim wyborom ponieważ to może zilustrować całe silne nowotarskie zaplecze tej partii. Kandydat z nowotarskiej listy PO, lider Jachymiak przegrywa na terenie miasta z Gutem-Mostowym (1680:2243). To czego to dowodzi? Mocne uderzenie wykazał również w ostatnich dwóch latach ratując swoją reputację ale na scenie nowotarskiej Rady. Osiągnięta przewaga okazała się jednak klęską urodzaju. I nic z tego nie wyszło. Gdzie zatem te sukcesy polityczne? Jaki jest powód by tego kawałka sceny politycznej nie reanimować?
bagno19.01.2013, 20:24
obecna PO w Nowym Targu jest dziwna, zupełnie nie przypomina tej którą widzimy w sejmie i nie tylko
Smarduch, Jachymiak, Waksmundzki i inni, nie walczą z PiSem czy Sol.Polską, ale się z nimi dogadują, robią swoje, i mają sukcesy, co najbardziej chyba przeraża Fryźlewicza
Jak wygląda powiat współrządzony przez PO? Ile zrobili dróg, mostów, wszyscy ich za to podziwiają, ile sal gimnastycznych, popatrzmy, jak wyglądają szkoły powiatowe, nie mówię już o szpitalu, który wreszcie skończyli budować, wyposażyli i jeszcze spłacili część długów, które przejęli po poprzedniej ekipie.
Inna sprawa to postawa np w sprawach np ZEW, gdzie najpierw nowotarska PO krytykowała przejęcie spółki przez kolesi z partii, a teraz doprowadziła (razem z SP) do odstąpienia od prywatyzacji. Partia takich rzeczy chłopakom z Nowego Targu nigdy nie zapomni.
Fryźlewicz, któremu coraz trudniej wygrywać kolejne wybory, zdaje sobie sprawę, że teraz jest najlepszy czas żeby pozbyć się konkurencji i robi co może, wykorzystując Hodorowicza i swoją znajomość z Rasiem.
Polityka to bagno opisywane pięknymi słowami. Przykład tego mamy teraz.
Smarduchowi, Jachymiakowi i innym radzę, żeby sobie w końcu dali spokój z tą PO. Ludzie was docenią nie za partię ale za to co robicie. Do sejmu i tak się nigdy nie dostaniecie, więc po co się szarpać. Kąpiel w bagnie zostawcie innym
Jaro19.01.2013, 20:20
Pomyślcie sobie tak- jak MF nie wygra kolejnych wyborów to straci lub sczczęśliwie zmieni pracę: kilku czołowych urzedników- naczelników wydziałów i ich zastępców, Pan Antos z MZK,Pani mykietyn z ZGM, Pan Kniotek z KOmunalki, Dyrektor MPC, Dyrektorzy szkół podstawowych, uwłaszczeni na naszym wspólnym dobrze dyrektorzy przedszkoli itp, a teraz sprawdzie na stronach UM ile oni rocznie zarabiają, a ile wy?
Nie trzęślibyście portkami? nie zapisalibyście się nawet do diabelskiej orbanizacji? Nie? nie wierzę. Tak więc na stojąco biją brawo Macierowiczowi, potem zapisują się do PO, a niektórzy pocichu chodzą do starostwa. Kto tu myśli o mieście i jego mieszkańcach. Na pewno Pan Kawka.I to on wygra wybory. Zakład?
J.B.19.01.2013, 20:11
Czy nie jest to już walka wyborcza do list wyborczych...?
Ignor19.01.2013, 19:53
Z tym kołem to zwykła ściema i kaczka dziennikarska. Równie dobrze można napisać tak. Wiadomo, że ma dojść do przetasowania na scenie politycznej. Jachymiak pójdzie do Palikota, Smarduch do PiS, Siarka do PO, Paluchowa do PSL. Starostą będzie Lasyk, wójtem Hamerski, posłem Fryźlewicz, burmistrzem Ujwary, senatorem Barnaś, proboszczem u św. Katarzyny??? Jakieś typy?
wszycho19.01.2013, 16:43
Wczujmy się w sytuację władz regionu PO w Krakowie: z jednej strony powstaje nowe, konkurencyjne koło, a więc nowi ludzie i nowe idee, konkurencji gdzie jak gdzie, ale w PO z pewnością nikt się nie boi, a wręcz przeciwnie. Z drugiej strony zachodzi obawa że to nowe koło PO będzie zwalczało (i vice versa) koło dotychczasowe i tu rodzi się problem. Zachodzi poważna obawa że oba koła będą działać tak jak dwa programy antywirusowe w jednym komputerze: zainstalujcie jednocześnie np. Kasperskiego i Nortona to zobaczycie że jeden program postrzega drugi jak by ten drugi był wirusem i leczy go, wsadza do kwarantanny, wysyła alerty o zagrożeniu, itd. To kiedyś wręcz polecano instalować większą liczbę programów antywirusowych, dzisiaj informatycy rekomendują swoim klientom aby postawili na jeden tylko program, nie inaczej ma się rzecz z kołem PO w Nowym Targu.
do więcej luzu bo....19.01.2013, 16:39
a wyście są inni, szlachetni i wcale się nie ślinicie na samą myśl o korycie

to Zajączkowski zamiast copki nosi namiot na głowie? do czego to doszło
cdn19.01.2013, 16:22
Wiecie co w tym wszystkim jest najbardziej obrzydliwe? Że to niby dla nas robią a to cwaniaki rozpychają się łokciami żeby być bliżej koryta. Nic się nie zmieniło przez te dwadzieścia parę lat. Komuch pozostanie komuchem - w każdym ustroju - i z tym właśnie mamy do czynienia. Nachapać się i nie dać się wypchać od tego koryta. Wszystkie sztuczki dozwolone. Uśmiać się można z tych 'szanowanych obywateli'. Ze wszystkich razem i z każdego z osobna
więcej luzu bo zwieracze puszczą19.01.2013, 16:05
Januszu Bryło nie idź(cie) tą drogą!
Skoro Twoje sugestie byłyby prawdziwe to zbędne są obawy świty kanapowej w kole numer jeden. Przecież te miernoty zakładające drugie koło nie mogą nikomu zagrozić. Ale ... tutaj mamy poważny problem, ponieważ w porównaniu z tym betonowym towarzystwem wzajemnej adoracji skupionych wokół własnych interesów na linii Jachymiak-Smarduch, cała reszta to Himalaje. Stąd zapewne ta nerwowość i opór bo sam Zajączkowski przykrywa tych dwojga swoją czapeczką bejsbolową. To proste. Jak jestem mocny to nie obawiam się słabeusza a cała papka demagogiczna o pracy na rzecz innych to farsa. Głodne polityczne kawałki dla czekających w kolejce po lepszą posadkę, jakiś przetarg, jakiś interesik - proszę podać jeden przykład, że nie mam racji i proszę spojrzeć na tych wybrańców, którzy przez ostatnie lata zrobili coś pozytywnego dla ludzi w naszym mieście lub powiecie. Czysty układ gwarantujący status quo dla nich samych.
xyz19.01.2013, 15:15
Ciekawe, kiedy i gdzie wpadli na ten genialny pomysł te ''szanowane'' osobistości. Przecież gdzieś musieli się w tajemnicy namawiać. Żenada - chłopcy w krótkich majtkach myslą, że Tusk da się wpuścić w maliny, że oni tacy sprytni. Raczej żałośni cwaniacy. O tak, na pewno ludzie będą na nich głosować. Kościół może ich sobie popierać, tylko, że jest malutki problem. Coraz mniej ludzi popiera taki kościół
0719.01.2013, 15:10
Mareczek chce zostać posłem!!!!!!!!!!!!!!!! Jezusicku. Toż to jasne jak słońce! I gorsze od zarazy. A FUJ ! NA samą myśl robi mi się niedobrze.
Halina19.01.2013, 15:10
Jako petencjalna kandydatka kliknęłam w google "Platforma Obywatelska Nowy Targ biuro". Wynik był zdumiewający bo nie ma ani jednego rekordu i wskzówki gdzie się owo biuro mieści. Nic dodać, nic ująć. Od 10 lat ta ciasna kanapa działa albo w towarzystwie wzajemnej adoracji albo w podziemiu.
wszycho19.01.2013, 15:03
W artykule jest: "związane z burmistrzem Markiem Fryźlewiczem, choć on sam nie jest wymieniony". Bardzo wątpię aby jakakolwiek partia polityczna poważnie traktowała taką inicjatywę środowiska Marka Fryźlewicza, ale bez Marka Fryźlewicza. Druga osoba to pan Zajączkowski, a więc osoba mocno związana ze środowiskiem Związku Podhalan, które jest Platformie Obywatelskiej nieprzychylne (szeregowi działacze ZP raczej popierają PiS); jak pamiętamy z trylogii, żołnierzom można było powiedzieć żeby spali bo to tylko bębny Chmielnickiego, ale koniom tego przekazać się nie dało i na każde uderzenie bębna reagowały podenerwowaniem zamiast odpoczywać przed bitwą, tak więc, analogicznie, bardzo wątpię czy obywatele Podhala, którzy głosowali dotychczas na ZP będą teraz chętnie głosować na nową, wskazaną przez pana Zajączkowskiego, partię o nazwie PO. A profesor Hodorowicz zawsze był, zawsze jest i zawsze będzie w PO - to przecież dzięki niemu słoneczko Platformy na Podhalu nieprzerwanie świeci pełnym, żywym, żółtym kolorem od wielu, wielu lat, a nie bladym światłem neonowym, jakby życzyło sobie tego wielu.
Marek Koń Nowotarski19.01.2013, 14:41
Jak to się ma do idei jaką publicznie lansuje burmistrz i jego zakłamana ekipa, do wizeruku jaki ma PO? To drugie koło PO , nazwijmy świadomie Marka Świętego Stanisława , to będzie widocznie inne koło , czyli nie będzie to koło PO , a koń Trojański MF. Na miejscu partii bałbym się wprowadzać takiego konia trojańskiego do swojego stada.To koń ***. Każdy kwiatuszek dla niego dobry. Tacy są nowotarżanie ,których Marek Święty ma koło siebie. U innych widzą drzazgę , a u Marka wszystko jest cacy.Każde jego świństwo jest dobre , bo jest dobre dla ekypy.Bo jakże nazwać sprawy związane z kupowaniem radnych opozycji przez dwie kadencje.Nie można tego nazwać inacze jak świństwem .Inna sprawa to także zachowanie tych zainteresowanych radnych, bez nich nie byłoby tego świństwa.Taki ten lud zaślepiony.To pod rozwagę Jachymiaka.
Janusz Bryła19.01.2013, 13:41
drugie koło czyli panowie Mikołajski, Antos, syn Fryźlewicza, Ozorowski plus inni to gwarancja tego, że Fryźlewicz będzie sterował tym kołem jak sie da. Plus oczywiście osoba "niezależnego: od Fryźlewicza tak samo jak wymienieni panowie burmistrza Zajączkowskiego...To oznacza oczywiście, że Fryźlewicz nie ma nic do tego koła...Wiekszej ściemy jaką serwują nam tu komentujący ludzie burmistrza nie słyszałem
w19.01.2013, 13:08
Nie można tego inaczej nazwać jak walka o stołki i szerzenie się Tuskowej zarazy, traktują Nas jak stragan z jarzynami i stado baranów , wszystko drożeje brak perspektyw a zwłaszcza dla młodzieży , bezrobocie , POzbywają Nas Majątku Narodowego w obce łapy teraz nawet w podstępny sposób POzbawia się Polaków ziemi
Czeka nas niewolnicza praca , a opornych - szykany i wyzywanie od faszystów .
Polska ma być podzielona między sąsiadów i przestać istnieć....
A my siedzimy cichutko.... jakby nas to nie dotyczyło...

Gdzie jest nasz Bóg , Honor i Ojczyzna !??? Obudź się Polsko !!!
719.01.2013, 13:06
To Maruś wymarzył sobie posłowanie? I teraz czała jego wazelina na to pracuje z nadzieją, że jak go wybiorą [ pomarzyć sobe można ] to ich pociągnie ? Czego to ludzie dla koryta nie zrobą ........ a fuj
Wicher od Turbacza19.01.2013, 12:51
Dla tych wszystkich karierowiczów z PO nie jest celem dobro Ojczyzny !
Wszyscy Ci kombinatorzy niech się oszukują i ze sobą walczą. Posadki w zagrożeniu. Poczekajmy a wykończa się sami w imię miłości. Zło nie może panoszyć się wszędzie bez konsekwencji.

Podhale Wolne od POpaprańców !!!!
pijak19.01.2013, 12:48
No to burmistrz Marek Fryżlewicz szykuje sobie nie stołek a tron Starosty bo rządzenie tylko miastem za mało ma kasy na rauty kilka razy w roku kończy mu się kadencja za 2 LATA jako burmistrz to będzie startował na Starostę powiatu Nowotarskiego tam dopiero jest kasa darmowa na rauty i bale co tydzień aż wątroba z przepicia zgnije a więc wiwat nowy Starosto Marku Fryżlewiczu za dwa lata
zdziwony19.01.2013, 12:33
Ha ha ha ha , burmistrz z tym nie nic wspólnego, ale ściema. To przecież jego pomysł. Przez takie działania PO w N.Targu straci całkiem poparcie, sympatycy PO nie głosowali na MF w ostatnich wyborach samorządowych.Głosowali sympatycy PISu a ci jak zobaczą że Mareczek to PO to na niego nie zagłosują.Zostaną mu tylko wierni protorianie i pociotki.Może być mało żeby zostać posłem.
Jan Kowalski19.01.2013, 12:26
"Drugie koło PO z senatorem Hodorowiczem na czele sprzyja tworzeniu wizerunku partii ludzi poważnych i szlachetnych". Idę o zakład, że w najbliższym czasie po oficjalnym zatwierdzeniu drugiego koła dowiemy się jacy "poważni i szlachetni" ludzie w kole owym działają.
tak było19.01.2013, 12:22
Ludzie burmistrza od dawna zazdroszczą Jachimiakowi,że przewodzi
w Nowym Targu,wpływową ekonomicznie partią.Ponieważ w istniejący
konflikcie"przewodzenia",nie mieli szans by zostali przyjęci do istjejącego
koła, postanowili założyć własne.
??19.01.2013, 12:04
to od takich myków jest naczelny strateg miasta w postaci MO?
Adam Nowak19.01.2013, 11:39
Drugie koło PO z senatorem Hodorowiczem na czele sprzyja tworzeniu wizerunku partii ludzi poważnych i szlachetnych. Najwyższy czas żeby Platforma przestała się kojarzyć z heppenerem Jachymiakiem, że przypomnę słynny klip wyborczy z panem Maćkiem co porządku pilnuje. Ta nieustanna błazenada nie przyciąga a wręcz odpycha rozsądnych nowotarżan od wstąpienia w szeregi partyjne. Pomijam kwestię ścisłej hermetyczności ciasnej kanapki pana Maćka. Po utworzeniu koła nr 2 sytuacja diametralnie się zmieni a PO stanie się realną siłą adresowaną do ludzi o otwartych umysłach.
zakonnica19.01.2013, 11:07
czy burmistrz się wyrzekł syna skoro nie ma nic wspólnego z PO ? Czyżby to syn marnotrawny?
ciekawski19.01.2013, 10:54
do : analityk praktyk - a po co ponad 70 letniemu senatorowi zaplecze polityczne????? to jest Jego jedyna i ostatnia kadencja w senacie. Nie jestem sympatykiem PO i na pewno nie oddam głosu na kandydata z PO, czy PSL - po tym jak rząd PO-PSL zrewaloryzował emerytury i renty kwotowo a nie procentowo,
MF Maziorz znalazł manekina .. a manekin głupi19.01.2013, 10:32
poinformowany to ty jesteś SB pierwszej wody ???
Hodorowicz to manekin w rękach MF Maziorza to widać i czuć !!!

Konfrontacja będzie wielka - Hodorowicz już ją przegrał na wstępie
Raś skończy jak wielu ... w rynsztoku historii partii w ciągu minionych 20 lat
To nie on będzie decydował wraz z najsłabszym rektorem Hodorowiczem co się będzie działo na Podhalu
aleściema19.01.2013, 10:10
Ludzie, to że pomysłodawcą tego pmysłu jest sam burmistrz o tym od dawna w mieście wszyscy wiedzą. MF chciałby zostać posłem ale nie ma zaplecza politycznego. Wymyślili że kumpel Mikołajski założy drugie niby miejskie koło PO ( bo Jachymiak byłby przewodniczącym koła powiatowego PO), a kumpel Raś ten pomysł też poprze. I w ten sposób Mareczek niby nie mający z tym nic wspólnego wystartuje z list PO w najbliższych wyborach do sejmu. Urzędnicy zawsze umieją dbać o siebie bo zawsze posada jest najważniejsza, a obywatele ...... to tak przy okazji.... a tylko liczą się w okresie przed wyborami.
jan19.01.2013, 10:07
Przecież od razu wiadomo o co chodzi. PIS idzie na dno [ szczerym wyznawcą Kaczyńskich był i jest burmistrz i jego otoczenie ] więc trza się gdzieś podpiąć - przecież nie pod SLD. PJN czy inne partyjki za słabe a PO jakąć gwarancję na przeżycie i stanowiska daje. Co za hipokryci! MYslą, że z durniami mają do czynienia? A burmistrz myśli, że poprzez koneksje kościelne /.../ uda się to załatwić, ale dla PO byłaby to ostatnia deska do trumny. Choć wicka nie lubię to mam nadzieję, że zastopuje ten ''projekt''pasożytów i dwulicowców
do analityka praktyka19.01.2013, 09:43
rozśmieszył mnie Twój nick - i to bardzo. Piszesz, że Senator RP nie może liczyć na obecne struktury PO. A co takiego pan senator robi, że potrzebuje jakiejś nadzwyczajnej pomocy? O ile mnie pamięć nie myli, to od kilkunastu lat mówi się o likwidacji całkowicie zbędnego senatu jak i powiatów. Utrzymujemy niewyobrażalną liczbę pasożytów w postaci senatorów. Chyba zdajesz sobie sprawę z tego, że senator to nie jest jednostka , która dostaje ok. dychy ale mnówswo okalających go pijawek plus jakieś kretyńskie biura. To wszystko jest chore..... a my mamy w d.....e te wasze polityki.

Pozorujcie sobie robotę i noście garnitury, urządzajcie spotkania i narady, które niczego ni-cze-go nowego nie wnoszą ale uzasadniają wasze żerowanie na zapracowanym społeczeństwie. Bawcie się chłopcy dobrze powodzenia - powodzenia bardziej teoretyku od siedmiu boleści niż praktyku
pis nie sp19.01.2013, 08:15
no i tak to panie Siarka - było popierać Fryźlewicza na burmistrza (Kaczyński na spotkaniu w szkole muzycznej mówił, że trzeba w NT wymienić burmistrza - facet na nos do polityki).
analityk praktyk18.01.2013, 23:35
do lokalny znawca:
nie znam osobiście Mikołajskiego, Zajączkowskiego ani Antosa. Znam Jachymiaka, na którym wielu się już poznało. Prawda jest taka, że senator RP nie może liczyć na nowotarskie struktury PO i jako jedyny w Polsce ma olbrzymi dyskomfort powodowany nierealnymi ambicjami lokalnego POwskiego watażki, z którym nikt POważny się nie liczy. Nie bój się, konkurencja przeważnie podnosi jakość więc jak jesteś gotów na zmianę będzie lepiej. Pewne jest, że czas na POważne zmiany. Już czas!
Jadwig18.01.2013, 23:28
ludzie burmistrza nie ośmieszajcie się pisząc, że to drugie koło nie powstaje pod egidą Marka Fryźlewicza. Wystarczy popatrzeć na skład koła i widać kto tam jest i że są to ludzie bezpośrednio związani z burmistrzem. To że Fryźlewicz a Hodorowicz to jest to samo środowisko PWS i innych klonów to wiadomo.
znajomy królika18.01.2013, 23:25
jaki ma stosunek władza krakowska i poselsko-senatorska do ludzi z PO, którzy zakładali w powiecie partię od samego początku i są jej wierni od ponad 10 lat- widać było dziś....
Do "wiernych wyznawców PO z 2 koła" to "elita PO" z Krakowa i okolic ostatnio chętnie przyjeżdza...
diegos18.01.2013, 23:18
frog a co w nowym kole robi kilku urzedników wysoko postawionych ...i rodzina burmistrza???no tak nie mają nic wspólnego z burmistrzem..jasne, ale kręcicie ludzie z drugiego koła, ludzie burmistrza Fryźlewicza....
lokalny znawca18.01.2013, 23:16
praktyk analityk. Nie wiesz co mówisz. Tworzy je środowisko Fryźlewicza- Mikołajski, Antos, Zajączkowski, syn Fryźlewicza Marka- to jest środowisko Hodorowicza???czy bardziej Fryźlewicza burmistrza, który popierał PIS ???
do frog18.01.2013, 22:55
będzie skupiać mądrych ludzi - tzn. Kawka, Kubowicz, Swałtek, Fryźlewicz, Truty, Trziński - a więc ludzi którzy w następnej kadencji też pragną też tak ''bardzo ciężko pracować'' dla społeczeństwa. Szykują się do wyborów chłopcy - dostaną błogosławieństwo z Frańciszkańskiej więc wygraną mają w kieszeni.
kasia18.01.2013, 22:19
Popaprańcy powinni biura z Warszawy poprzenosić do N.Targu.Tutaj mają ''wzięcie''.Teraz już widzicie dlaczego tak żle jest w mieście. Jeżeli Platformersów jest taka tłuszcza pchająca się do koryta,to jak może być dobrze ,wciąż obiecują,nic nie robią,coś tam załatają a obwieszczą sukces.W dzisiejszych czasach to wstyd się przyznać ,że się popiera przekrętów z PO,to tak jak nikt się nie przyznaje,że w komunie był komuchem.Warto zapamiętać,kto tak ciągnie do Platformy,zwłaszcza przy wyborach.
bezrobotny18.01.2013, 21:56
Ja chcę do PO ,może wtedy znalazła by się dla mnie jakaś robota?
zielony pomidor18.01.2013, 21:30
demokracja ma to do siebie, że każdy może wyrażać swoje zdanie, i nawet w PO mogą się znaleźć ludzie mający różne spojrzenie na te same sprawy, jeśli ktoś się tego boi to chyba nie rozumie demokracji, PO w Nowym Targu jak na razie jest od robienia zadymy więc nie ma się co obruszać, czasami demokracja to totalna zadyma, niech się zadymia :-)
I to by było na tyle18.01.2013, 21:28
Drugie koło PO to "piąta kolumna" w PO. Taka taktyka rozwalania PO ma miejsce w całej Małopolsce, z przewodniczącym na czele, co ma zawsze RAŚJĘ.
?18.01.2013, 20:59
@poinformowany
a do czego Hodiaorowiczowi ta partia?
góral z PiSu18.01.2013, 20:54
do PiS nowotarski:
o Kawkę się nie martw. Gorzej z Morawą i Samolejem, którzy - jeden od dwóch lat, drugi od czterech - są w koalicji z PO i Jachymiakiem. Chodzą na kluby, którym przewodzi Jachymiak z Glonkiem. Niby tacy prawicowi a tak po prowdzie (tej trzeciej wg Tischnera)
yunek18.01.2013, 20:38
Kpina i tyle co robi Raś z PO.....do dymisji!!!!!!!!!!!!!!
praktyk analityk18.01.2013, 20:33
Tytuł zastanawiający? Szczególnie słowa "tworzy je środowisko związane z burmistrzem"?. Wyraźna sugestia i do tego bardzo nieprawdziwa, bo tak naprawdę tworzy je środowisko związane z senatorem RP. Niestety senator nie mógł w kampanii wyborczej ani po wyborach liczyć na PO koło nr 1, które forowało innego kandydata.
Vide słynne oświadczenie Zarządu POwiatu czy artykuły na jednym z portali zależnych od koła nr 1 PO szkalujące kandydata a potem senatora. Nie dziwi mnie, że senator chce mieć zaplecze polityczne zamiast "judaszków", a partia solidne struktury, które nie będą dążyć do konfliktu z wszystkimi (vide symptomatyczny casus doktora Jachymiaka).
frog18.01.2013, 20:29
Burmistrz Marek Fryźlewicz nie ma nic wspólnego z powstającym kołem PO, tak jak z żadną partią. Burmistrz Zajączkowski owszem. Dopiero teraz PO w mieście ruszy z kopyta. Nowe koło skupiać będzie wiele mądrych,energicznych i kompetentnych osób.
Rom18.01.2013, 20:04
Nie wiecie co to PO to zapytajcie cygana roma to wam powie.
*18.01.2013, 19:53
No i wszystko jasne.Mareczek zabezpiecza tyły. A reszta ciekawe co jeszcze zrobi żeby zachować mięciuchne kanapki. Niezły teatr będzie.Tylko gdzie tu dobro społeczne?
poinformowany18.01.2013, 19:45
@ocena,
oj malutki, malutki, tyci, tyci, tyciutenki wręcz ptasi móżdżek.
A niby Hodorowicz startował do Senatu z jakiego okręgu? A Powiat Nowotarski jak od lat sugeruje Twój szef Jachymiak to nie Nowy Targ?
Czas by w końcu towarzystwo wzajemnej adoracji, które walczy tylko o swoje pasady zaczęło myśleć pozytywnie i przestało szczuć, knuć i niszczyć wszystko w imię swoich urażonych ambicji. Partia według Ciebie to ma być kult jednostki czy może maoistowskiej bandy trojga? To się zapisz do PiSu i idź na Warszawę. A teraz boisz się konfrontacji? Nie bój się bo nie po to Hodorowicz patronuje założeniu drugiego koła by kopać się z oszołomami, którym wydaje się, że prowadzą wielka politykę w dziesięć osób. Nie ta liga i nie ten poziom.
Liberał18.01.2013, 18:37
Mikołajski najpierw sympatyzował z Unią Wolności, potem z PO. Zawsze miał poglądy liberalne. Kto go zna, to wie. Kojarzenia go z PiS-em to paranoja
scyzoryk18.01.2013, 17:43
PO w Nowym Targu jest jak Yeti. Wszyscy wiedzą że istnieje ale nikt jej nie widział.
Na marginesie wreszcie coś się zacznie dziać.
A burmistrza bym do tego projektu nie mieszał.
do @ygrek18.01.2013, 17:26
Napisałeś Pan: ""Władze partii wreszcie poszły po rozum do głowy"...
Mylisz się. Władze partii jeszcze nie podjęły decyzji o tym czy będzie drugie koło czy nie.
Loco18.01.2013, 17:05
Pomysł głupi w zamyśle. Toż nawet należąc do odrębnego koła wciąż będą musieli jakoś się komunikować. Jeśli mają działać dla dobra wspólnego to może należałoby wznieść się ponad poziom większości wypowiadających się tutaj...
ocena18.01.2013, 17:00
poinformowany
niech Hodorowicz zakłada koło w Sieprawiu lub w Bukowinie
w Nowym Targu NIE MIESZKA a zakłada koło

puknij się w czółko
Kandydat z 2118.01.2013, 16:54
Św.Mareczek pasuje do PO jak wół do karety.to tzw..kret.
Ciekawy18.01.2013, 16:50
Srodowisko bliskie burmistrzowi to przecież typowo bliskie Pisowi. I takie osoby wybrały na burmistrza MF. A tu naraz burmistrz skłania się w kierunku PO. Chyba panu burmistrzowi zależy żeby był kandydatem na posła w najbliższych wyborach do sejmu z ramienia PO. Ciekawe ilu wtedy wyborców zdecyduje się go poprzeć ? ... ????
POlka18.01.2013, 16:19
To prawda! facetom z PO nie zależało na zwiększaniu liczby członków. Mówili o tym nawet w wywiadach dla prasy. Mam nadzieję, że "PO BURMISTRZA" ich zmobilizuje. Do dzieła Panowie!
ceperka18.01.2013, 16:18
hehehe!!!!... Jak PO wpuści w szeregi ich to tak jakby sie już zlikwidowała...Mikołajski PIS-owski *** Zbińska ; prawa reka pis, ...hahahha a Zajączkowski, jak mu SLD zrobiło w tył to teraz szuka poparcia w PO ... święci pańscy tupecik niektórym se przekręca

Jeśli Pani wie o czyjejś o przestępczej działalności to proszę to zgłosić organom ścigania. Moderator.
aaa18.01.2013, 16:11
J. Kawka w PO transfer tysiąclecia ,ale jaja
portier18.01.2013, 15:47
i oczywiście radni, sprzedawczyki Kubowicz , Batkiewicz na pierwszych miejscach list.Kto nie do końca wie o co chodzi zagłosuje na charakternych Panów.
autor18.01.2013, 15:19
no to brat ksiądz będzie poruszony bo to zwolennik Jarka
PIS nowotarski18.01.2013, 15:09
No to w Radzie bedzie cyrk Janusz Kawka w PO.
KTT18.01.2013, 15:05
Platforma skończy swój żywot i padnie tak jak padł AWS. Za dużo tam nieudolnych i pozbawionych uczciwości karierowiczów! Niech no tylko PO nie wygra wyborów , to pękną jak bańka mydlana.Jaką obietnice wyborczą spełnili ? Jaką reformę to PO przeprowadziło? Po dwóch kadencjach nieudolnego rządzenia - już wyborów nie wygrają! Aż strach , by Palikot nie objął władzy! Może te PIS-iory są ratunkiem? Ten zamęt w nowotarskiej PO coś mówi!
ONR pamietamy18.01.2013, 15:05
W tych czasach zakladanie PO to strach.niedlugo nastąpi rozliczenie tych zlodziejskich rzadow
FR18.01.2013, 14:50
A co na to Jachimiak? A raczej Jachimiakowie,porażki PO w miescie to głównie ich zasługa.
kk18.01.2013, 14:42
Nic nie pomoże ani Fryźlewiczowi ani Hodorowiczowi. Obaj są spaleni. A tak w sumie to ci goście + dwie pani są śmieszni. Pewnie wszyscy z PWS u przejdą do peło a siedziba nowej partii [hahahahaha] będzie na Ogrodowej w piwnicy.Oni wszyscy to jakies niezrównoważone towarzystwo i mnie się wydaje, że chcą rozsadzić po od środka. Dwa zatagonizane ze sobą koła w jednym mieście - toć to by była straszna głupota.
Oj ten Maruś - on by się i do PZPR zapisał gdyby poczuł, że to coś da.
zwolenniczka Platformy18.01.2013, 14:41
@ Do członka koła obecnego i prawdziwego PO. Widzę, że kolega wzorem PiS próbuje zawłaszczać to i owo. Co to znaczy członek koła prawdziwego? To tak jak dobry i zły Polak? Gorszy i lepszy patriota? Zobaczysz dopiero koło PO.Będzie to wielkie koło skupiające wiele znany osobistości. Ludzi którzy nie szukają taniej popularności,poklasku ale tych co chcą coś zrobić dla miasta i regionu całego Podhala. A ilu to członków skupia to prawdziwe koło? 9 , 10 osób? Tak udzielaliście się w ostatnich wyborach parlamentarnych, że nie miał kto powiesić plakatów prof. Hodorowiczowi. Ludzie chodzili do waszej siedziby i prosili o plakaty Hodorowicza ( żeby je porozwieszać), które walały się u was po podłodze. Podobnie było z wyborami prezydenckimi. Osobiście byłam po n ie u Jachymiaka. leżały na podłodze, a na mieście nie było ich prawie widać.
bezpartyjny18.01.2013, 14:41
członek koła obecnego i prawdziwego PO=Glonek
Hahahaha uderz w stół a nożyce się odezwą. Jakie to miernoty z jednej kanapy.
Jaro18.01.2013, 14:35
do hokeista ale były
Jak ty chłopie lub kobito nic nie rozumiesz, to nie wysadzi MF ale go wzmocni i pozwoli mu wygrać ewentualne wybory, bo przeciez w tym drugim kole to są wszyscy poplecznicy Burmistrza. Antos, Jagła ? toz przeciez na stojąco klaskali A. Policmajstrowi na ostatnim spotkaniu. Tak się nie da - ludzie! nawet w polityce, która z natury jest brudna.Mikołajski, Zajączkowski do PO, ale jaja. Niewierzę.
Sebastian18.01.2013, 14:25
Tak, nowe zarządy "polskości"...
Ludzie kiedy Wy się opamiętacie kogo My Polacy sponsorujemy!!!
Co Oni dla Nas zrobili? Nic!
Likwidować i sprzedawać to i ja zwykły szary człowiek bym umiał...
Taką Polskę mamy, bo taką wybraliśmy...
Nawet wraku z Rosji nie potrafią przywieść do Polski tak jak i czarnych skrzynek! Pierwsza na świecie taka tragedia i nic się nie robi z tego!
Patrioci od siedmiu boleści!
Nie zajęli się tym to Nami tym bardziej nikt z tego rządu się nie zajmie!
Pomiata się Nami...za co? Za wolność słowa?
Pozdrawiam
ygrek18.01.2013, 14:16
Problemem nie jest 2 koło, problem jest w 1 kole. Jachymiak otoczył się szczelną grupą klakierów i nie chce zapisywać ludzi do PO. Nie ma ani biura ani strony netowej. W NT jest mnóstwo osób i sympatyków PO chętnych do wpisania się ale wicestarosta nie chce ich przyjąć. Boi się o swoją ciasną kanapkę. Władze partii wreszcie poszły po rozum do głowy i dzięki powstaniu nowego koła wartość i siła PO w mieście i powiecie wzrośnie. Ludzie ci zajmą się działaniem a nie wiecznymi intrygami i niuchaniem domniemanych spisków.
Jankiel018.01.2013, 13:53
A co na to Jan Smarduch I i jego Wicek Kolasa Marcin ?
orkan18.01.2013, 13:51
A mawiali, że pies psu ogona nie ugryzie... Buldogi padającej partii oszustów walczą nie tylko w Warszawce, na Podhalu też. Podaż wszelkich posad i profitów wybitnie się kurczy. Niebawem nie będzie co sprzedać i co ukraść!
hokeista , ale były18.01.2013, 13:38
Wiadomo ,że gdzie się dwóchżre , to wygra ten trzeci- nieudacznik Marek Stanisław.Dobrze niech się chwycą za łby , to będzie dobre dla miasta i Podhala.Byle tylko wyeliminowali nieudacznika , bo już pora na telesfora. Zadłużył miasto do granicy możliwości, budując bzdurne inwestycje , które bynajmniej nie były najważniejsze w tym momencie. Tylko kto będzie spłacał te kredyty nieudacznika ? My , my , my .
członek koła obecnego i prawdziwego PO18.01.2013, 13:26
ooo środowisko burmistrza zmienia teraz front z Pisowskiego na PO...pięknie. Niech tam pan Raś i reszta ekipy z Krakowa wie, że jak pozwola na utworzenie koła pod egidą Marka Fryźlewicza Platforma przegra wszystkie wybory w mieście. Dla przypomnienia Pana Rasia i reszty - PO włącznie z wyborami ostatnimi samorządowymi wygrywało wybory paralamentarne i prezydenckie w mieście od czasu powstania PO. Platforma w mieście to my ludzie koła obecnego a nie pan Mikołajski, Antos, syb burmistzra Fryźlewicza plus reszta!!!
swój chłop18.01.2013, 13:18
Do lekos, chłopie co to za spisek knujesz? A Logo platfusów na jego stronie ma świadczyć o jego niezależności politycznej??? GŁUPIŚ jak BARON, pewnie kredyciarz :))))))
juhas18.01.2013, 13:18
no i tak to panie wójcie - zamiast dbać o dobro partii, dba pan o dobro swoje i kolesiów. Większa liczba członków poszerzyłaby bowiem popularność PO na Podhalu, ale Smard. na tym nie zależy, bo boi sie o swoją d. Decyzja jego jest negatywna, ale zarząd wojewódzki zaopiniuje pozytywnie, gdyż nikt poważny nie pozbawiłby się tylu znanych członków i autorytetów, którzy pociągną za sobą wyborców.
poinformowany18.01.2013, 13:14
Czuję strach Jachymiaków a straszenie i demonizowanie Fryźlewiczem nic tutaj nie pomoże. Blady strach i bezradność. Same porażki polityczne i utrata większości w Radzie Miasta. To największa zasługa. Nosił wilk razy kilka ... Koło nr 2 zakłada nie Zajączkowski i nie Mikołajski tylko Senator Hodorowicz. Wszystko w tym temacie. Przerażeni utratą swojej pozycji mogą słać protesty do samego Tuska ale wpierw niech dobrze poczytają Statut PO RP.
fortuna18.01.2013, 12:41
Jachymiak nie chciał przyjmować ludzi do PO,to założyli drugie koło. Problemem jest tu Jachymiak
góral18.01.2013, 12:34
Twórzcie nowe koła i inne pierdołki będzie więcej drani do rozliczenia jak to całe bagno sie skończy .Bo mam nadzieję że PO odpowie za wyprzedaż ziemi majątku narodowego i rozwalenia wszystkiego co tylko się dalo .Ciepłe posadki nie pomogą ..Draństwo
Wicher od Turbacza18.01.2013, 12:31
Zaraza sie szerzy !!!
lekos18.01.2013, 12:31
Poseł Raś i senator Hodorowicz rozwalają Platformę w regionie. Potwierdzeniem jest to, ze obaj zakładają koło ze środowisk, które od dawna są przeciwne PO w mieście. Mam nadzieję, że władze krajowe zrobią porządek z oboma panami...
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl