Jak informuje dyrektor "Żeromskiego" Robert Dębski, nauczyciele z liceum postanowili złagodzić formę strajku.
Z uwagi na nadchodzący termin klasyfikacji tegorocznych maturzystów, grono pedagogiczne postanowiło zmienić formę protestu na strajk rotacyjny. Zajęcia dla wszystkich klas będą się odbywać według zmienionego planu lekcji.jd/
11.04.2019, 16:14 | czytano: 6373
Liceum w Krościenku zmienia formę strajku
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Abc14.04.2019, 14:17
Przyjdzie czas, że rodzic będzie miał wpływ na wybór nauczyciela. Już niedługo. Strajkujący nauczyciele będzie wam podziękowane za olanie naszych dzieci..Co bardxiej rozgarnięci znajdą może pracę u prywatnego. I wtedy zapłaczecie I zatęsknicie.. A wasi koledzy beda mieć 22 godziny w tygodniu I 8100 podstawy.. Gratulujemy logicznego myślenia przed strajkiem..
Nie dla strajku Won14.04.2019, 11:49
Ludzie mają mniej a pracują dwa razy dłużej i jeszcze zadania domowe odrabiają za leni którym wiecznie mało.
Dociekliwy14.04.2019, 10:32
Rura zmiękła, fakt i to jest przykre.
Jak walczyć, to do końca, a Zalewska i tak wprowadzi zaraz zmiany wieczorową porą, dyrektor klepnie oceny i po krzyku.
Do normalnie pracujący
Powiedz, ile teraz zarabiasz, pochwal się!!
Jak walczyć, to do końca, a Zalewska i tak wprowadzi zaraz zmiany wieczorową porą, dyrektor klepnie oceny i po krzyku.
Do normalnie pracujący
Powiedz, ile teraz zarabiasz, pochwal się!!
Precz zBrodniarzom13.04.2019, 22:47
Do rodzic z kasty my się też przyłączymy! Nawet w telewizji mówią że rodzice będą pozywać nauczycieli za nie klasyfikowanie klas maturalnych.
Do rodzica z kasty13.04.2019, 14:23
Nauczyciele zapłacą ci ideą i powołaniem poco mają zaciągać kredyty :) hihi
Do rodzica z kasty13.04.2019, 09:43
Chyba z castoramy nie kasty.
Bardzo oburzona13.04.2019, 08:41
Każdy zasługuje na godne życie... Ale przy dzisiejszym systemie niestety się nie da. A nauczyciele naprawdę w porównaniu do reszty ludzi maja dobrze. Na te godziny pracy... Wasze podwyżki spowodują dalsze podwyżki jedzenia paliwa itp bo w tym momencie nie ma pieniędzy. Więc Wy znowu zaczniecie *** i skakać o podwyżki płac. A my niestety normalnie pracujący ludzie u przedsiębiorców nie mamy co liczyć na tak kolosalne podwyżki ani strajki. Najpierw mieliście problem ze rząd daje 500+ na dzieci to i dla Was muszą być pieniądze, nagle jak ruszyła ta chora machina i wszyscy was schejtowali że przecież też pibieracie i będziecie pobierać te 500+ to nagle o jakieś świnie i krowy zaczeliscie się czepiać sami nie wiecie do czego się doczepic. Najlepiej żeby każdy Polak wyjechał za granicę i żeby zostali sami nauczyciele... Mielibyście podwyżki i ciężka pracę... Ale niestety wy tego nie widzicie. Każdy widzi co się w kraju dzieje ale wy chcecie zwykłych ludzi upodlic i jak najniżej do parteru sprowadzić bo przecież to wy macie tytuły. I tylko wy najcięższa pracę wykonuje ie. Jesteście straceni u większości społeczeństwa. Zero szacunku dla was w tym momencie biedne dzieci niczemu winne cierpią dla waszego widzi mi się bo tylko kJ się należy i koniec!
do parkingowy13.04.2019, 08:39
Weź się chłopie nie ośmieszaj.To co niby pod urzędami czy zakładami gorsze samochody?Żenujący jesteś.
Rodzic z kasty13.04.2019, 02:10
PiotrK Masz prawo do większych pieniędzy ale nie kosztem mojego dziecka. Niech tylko moje dziecko przez was zapłacze to jeszcze będziecie zaciągać kredyty aby mu to wynagrodzić.
Taka prawda.13.04.2019, 00:33
Mogliście ugrać większe podwyżki przekładając protest dzień po dniu i walcząc bo teraz to już jest wielka przegrana i brnięcie w dalsze bagno. No ale strategiem jest Kaczyński a Broniarz myśli że nim jest.
PiotrK13.04.2019, 00:26
@Przykra Prawda nawijacie w koło to samo i to samo.Wymyśliliście że to polityka.Zazdrościcie że nauczyciele mają związki ,że są jednością .To nie nauczycieli wina że przy obecnie galopujących cenach wy siedzicie cichutko jak mysz pod miotłą i czekacie na ochłapy.Właśnie dlatego że nauczyciele są ludźmi inteligentnymi i widzą co się dzieje.Czy ty zauważyłeś że za te same zakupy teraz płacimy 50% więcej!.O chorej reformie mówili od same początku jej wprowadzenia,ale kto słucha nierobów nauczycieli?Akcja protestacyjna ogłoszona była 10 stycznia,od tego czasu nie mieli czasu rozmawiać,ale drwić żeby nauczyciele dorabiali sobie do wypłaty na 500+ to był czas.Piszesz że mają się wstydzić przed innymi, że się upominają,proszę sprawdź ile w ostatnich latach podrożał budowlaniec,okulista czy nawet wspomniany mechanik.Wszyscy powinni zarabiać w stosunku do wzrostu cen przynajmniej 50% więcej.Jednak podli nauczyciele mają się wszystkiego wstydzić,to jakiś obłęd!mają się wstydzić swojego zawodu? Najgorsze są jednak te kłamstwa że zarabiają 5-6 a nawet 7tyś i jeszcze im mało.Ciekawy jestem ile taki ktoś jak Ty dałby takiemu nauczycielowi matematyki na wypłatę? A zresztą szkoda na ciebie klawiatury....
parkingowy13.04.2019, 00:00
Patrząc na samochody nauczycieli zaparkowane pod szkołą to biedy tam nie uświadczysz. Jeszcze teraz im będzie Soros płacił przez fundusz Broniarza.
Przykra prawda12.04.2019, 20:18
Niby inteligentni ludzie, a w taki prosty sposób dali się wmanipulować przez Broniarza w rozgrywki polityczne. Dlaczego nie strajkowaliście przed wprowadzeniem tej beznadziejnej reformy. Wtedy mielibyście poparcie społeczeństwa, bo robilibyście to dla dobra uczniów. Obecny strajk kosztem uczniów jest prowadzony pod hasłem podwyżek. Czy nauczycielom w Krościenku wydaje się, że, aż tak mało zarabiają w stosunku do lokalnej społeczności. Zapytajcie panią w sklepie u której robicie zakupy, piekarza, który wypieka dla was chleb, mechanika u którego naprawiacie swój samochód, pielęgniarkę, lub urzędnika ile oni zarabiają i ile godzin muszą pracować za dużo niższe wynagrodzenie niż wasze. Ile mają dni wolnych i urlopu, itd. Czy ich praca jest może mniej odpowiedzialna, lub mniej ważna? Czy nie wstyd wam? Co zobaczycie spoglądając na swoje odbicie w lustrze, co pomyślą o was rodzice, którym spojrzycie w oczy. Zachowaliście się tak samo, jak b. premier Szydło "bo nam się należy" z jedną różnicą, bo ona nie robiła tego kosztem uczniów. Sami zdewaluowaliście autorytet swojego zawodu. Młodzież na to patrzy i szybko się uczy, jaki przykład dajecie - egoizm, ignorancja, materializm. Zastanówcie się co ludzie, wasi sąsiedzi o was teraz myślą. Każdy ma prawo do strajku, lecz nie kosztem naszych dzieci. Kiedyś byli nauczyciele z pasją i z powołania, których szanowali uczniowie i społeczeństwo. Dobrze, że są jeszcze porządni nauczyciele, którzy nie podjęli się strajku kosztem swoich uczniów (np. w gm. Łapsze). Takich Nauczycieli trzeba szanować, bo jak widać jest ich niewielu.
oli12.04.2019, 16:02
...do heavy...to ,że matury się nie odbędą ,to też dobra wiadomość dla tych ,co w latach ubiegłych nie dostali się na wymarzone kierunki.A więc ,wszyscy mają szansę dostania się na prawo i medycynę,bo nie będzie kandydatów na oblegane kierunki.A ci ,co nie będą mieć szans na egzamin maturalny ,stracą rok i podziękują Broniarzowi i swoim pedagogom.A więc nie straszcie i nie róbcie łaski.Możecie strajkować w wakacje!
Do Kpt.12.04.2019, 14:31
Co do pisowskiej telewizji oglądam również telewizję PO. Co telewizja to są inne zdania. To samo moge powiedzieć o tobie że jesteś tą powska telewizja zaslepiony i nic nie widzisz. Nie lubię ani jednej ani drugiej partii ale widzę co się dzieje i jaka krzywdę wyrzadzacie przede wszystkim dzieciom i ich rodzicom... Jesteście egoistami i wogole brak słów bo na takie dno jakim się okazali pseudo nauczyciele szkoda się denerwować.
Kpt.12.04.2019, 13:30
Strajkują bo nie wszystkie postulaty spełnili,ale ty jako zwykły nie myślący oglądacz tvpis nigdy w życiu tego nie zrozumiesz.
Do Kpt.12.04.2019, 11:48
To skoro dostaną to dlaczego dalej strajkuja? Bo nierobom zawsze jest mało... A to czy będzie postępowanie wobec nich to wszystko się może zdarzyć żeby się czasami nie zdziwili. ..
normalnie pracujący12.04.2019, 11:47
ja również nie popieram strajków nauczycieli (typowa burza przed wyborami), a propo wynagrodzenia ja również kończyłam 5-letnie studia (ciężki kierunek techniczny) po studiach staż z urzędu pracy za 900 zł brutto, później ciężko o pracę w zawodzie. W końcu udało się znaleść, ale praca w systemie 4 brygadowym (dla niewtajemniczonych praca 24h na dobę 7 dni w tygodniu nocki i święta). Ciekawa jestem czy taki nauczyciel chętnie by pracował w święta i na nockach i czy by nie płakał po otrzymaniu pensji.
Kpt.12.04.2019, 11:03
A ja jestem zawiedziony.Obiecywaliście protesty,pozwy do sądu na nauczycieli którzy strajkują.Tymczasem obyło się na paru wpisach smutnych ludzi.Nauczyciele zaś niby przegrani, a już dostaną od września 10 procent,300 za wychowawstwo its....
Ewelina12.04.2019, 10:20
Teraz się wstydzę, że jestem absolwentką tej o to szkoły
Zachowuję spokój.12.04.2019, 09:45
@kolejkowa - nie, nie zatrudnią, bo wszystko poobsadzane i nikt się specjalnie do odejścia nie kwapi. ;-)
Dan12.04.2019, 08:19
@POlak - miło że prosisz, ale dlaczego mają zmieniać pracę? Wykonują zawód do którego uczyli się latami, a strajkują, bo im wolno, zarabiają najmniej w Europie, więc mnie strajk nie dziwi. Raczej to że LO w Krościenku sklasyfikuje uczniów mnie dziwi. Rozumiem, że dla uczniów strajk to problem, ale co nauczyciel ma zrobić, jakie inne ma narzędzia wywierania presji na rząd? Co mają jak górnicy iść opony palić przed MENem i sztachetami po oknach walić?
Za poprzedniego rządu byliśmy zieloną wyspą, ale jednak w kryzysie, zamrożenie podwyżek płac przecierpieli, bo przynajmniej koszty życia nie były wysokie, dziś pietruszka 9 zł, masło 2 x droższe, a państwo w rozkwicie, nawet na świnie i na krowy jest kasa - no to strajkują, też chcą z tych miliardów coś dla siebie, bo się im należy!
Nigdy nie chciałbym pracować w szkole, ale jeśli dla ciebie to takie cudowne zajęcie, tak mało się pracuje, a takie kokosy zarabia, to zmień pracę, zostań nauczycielem. Po co tutaj plujesz jadem? Tylko co taki pisowski troll POlak miałby do zaoferowania moim dzieciom? Dlatego właśnie nauczyciel powinien godnie zarabiać, bo ma wiedzę, której tobie pisaku brak.
Za poprzedniego rządu byliśmy zieloną wyspą, ale jednak w kryzysie, zamrożenie podwyżek płac przecierpieli, bo przynajmniej koszty życia nie były wysokie, dziś pietruszka 9 zł, masło 2 x droższe, a państwo w rozkwicie, nawet na świnie i na krowy jest kasa - no to strajkują, też chcą z tych miliardów coś dla siebie, bo się im należy!
Nigdy nie chciałbym pracować w szkole, ale jeśli dla ciebie to takie cudowne zajęcie, tak mało się pracuje, a takie kokosy zarabia, to zmień pracę, zostań nauczycielem. Po co tutaj plujesz jadem? Tylko co taki pisowski troll POlak miałby do zaoferowania moim dzieciom? Dlatego właśnie nauczyciel powinien godnie zarabiać, bo ma wiedzę, której tobie pisaku brak.
Hurra12.04.2019, 07:38
Brawo Krościenko . Dziękuję w imieniu uczniów .
Bardzo oburzona12.04.2019, 05:29
Do kolejowa- nie poszłam do szkoły uczyć dzieci bo jie miałam do tego powolania, zresztą jak większość z Was a iść i brać duże pieniądze a później narzekać to można. Ja mam inne zainteresowania w życiu. Ale jedno wiem w żadna tak głupia i nie poważna grę polityczna bym się wciągnąć nie dała. Napewno nie kosztem dzieci i rodziców. Jesteście egoistami i tyle. Ani to uczyc dobrze nie umiecie a za takich władców się macie. Dla was dzieci nic nie znaczą polityczni imbecyle... Ale odbije się to wam i to porządnie kiedyś może i nawet z nawiazka
Rodzice12.04.2019, 00:32
Dziękujemy tym nauczycielom którzy nie dali się wciągnąć w grę polityczną i ich najwyższym celem jest dobro uczniów.
Wyszydzany prawy nauczyciel12.04.2019, 00:05
W końcu uczeń jest ważniejszy niż gra polityczna. Brawo dla nauczycieli. Uczniowie jeśli jednak będzie jakiś nauczyciel z obojętnie z jakiej szkoły który nie będzie chciał was klasyfikować możecie złożyć pozew zbiorowy wobec takiego delikwenta.
rodzic11.04.2019, 23:16
Jak ja bym chciał robić po 20 godzin w tygodniu to też bym płakał jakbym wypłatę dostał! A tu oni jeszcze w c*** wolnego płatnego,wycieczki trzynastki i Bóg wie co tam jeszcze ! Ja na działalności muszę nieźle naginać po 50 godzin na tydzień ,żeby zarobić na zusy złodziejskie o których wy nauczyciele nawet nie wiecie, że coś takiego istnieje ! Wam się święte krowy wszystko należy!Tylko nawalić rodzicom zadań i niech ślęczą z dziećmi do 11 w nocy jak się wróci z pracy kolo 18.
KP11.04.2019, 22:38
PK, jak na razie jedyne co pęka to co ci żyłka zawiści, bo misterny plan komucha z ZNP bierze w łeb, a przy okazji wyszło kto powinien z pracy wylecieć.
fakt11.04.2019, 22:34
strajkujący nauczyciel - ty siebie w cudzysłów wstaw, bo o byciu nauczycielem masz takie POjecie jak ten wasz POlityczny przywódca. Łykneliscie bajeczki jak pelikany i zostaniecie z ręką w nocniku. Chyba tylko idiota myśli że to nie jest strajk polityczny -jak dla mnie za taką formę protestu gdzie zakładnikami jest edukacja dzieci i ich nauczanie z automatu powinniście wylecieć /.../ z pracy bez możliwości powrotu.
iza11.04.2019, 22:26
racja Bardzo oburzona nauczyciel najlepiej zadac lekcje do domu bo nie ucza a wymagania maja szkoda ze kosztem uczniow
kolejkowa11.04.2019, 22:21
Bardzo oburzona, dlaczego nie pójdziesz do pracy do szkoły ? sama piszesz że za podobne pieniądze mogłabyś nic nie robić. A skoro to tak dużo wolnego czasu to jeszcze byś mogła nieźle dorobić. To takie trudne ? dziwie się, że ci wszyscy którzy twierdzą, że to mało pracy za duże pieniądze jeszcze nie zgłosili się do pracy w szkole. Mogłabyś sobie 18 godzin nic nie robić , za darmo na wycieczki szkolne pojeździć, kilka miesięcy płatnych wakacji byś miała, na wywiadówkach miłe pogawędki z rodzicami i to wszystko za ponoś dobre pieniądze. Nie oburzaj się przed klawiaturą tylko zasuwaj do szkoły, na pewno chętnie cię zatrudnią.
Tata11.04.2019, 22:19
Ty strajkujących nauczyciel.
Popierających to ty masz ale w PO.
I tylko tam.
Popierających to ty masz ale w PO.
I tylko tam.
Tata11.04.2019, 22:14
Do &.
Zmięknie rurka i tobie.
Postrajkujesz tydzień, dwa a kapuchy nie będzie. Ani podwyżek ani za czas strajku.
A wasza przerwa w strajku to jak przerwa na obiad i podwieczorek podczas strajku głodowego.
Śmieszni jesteście.
Ludzi nie zastąpiony są pełne cmentarze jak to powiedział mi kiedyś mój pracodawca.
Zmięknie rurka i tobie.
Postrajkujesz tydzień, dwa a kapuchy nie będzie. Ani podwyżek ani za czas strajku.
A wasza przerwa w strajku to jak przerwa na obiad i podwieczorek podczas strajku głodowego.
Śmieszni jesteście.
Ludzi nie zastąpiony są pełne cmentarze jak to powiedział mi kiedyś mój pracodawca.
maverick11.04.2019, 20:39
@ macron:
A jak miało to się inaczej zakończyć, jeśli w przededniu rozpoczęcia strajku nauczycielska Solidarność podpisała porozumienie z rządem i zaleciła swoim członkom nie strajkować?
A z Francją to jest jeszcze i ta różnica że Francuzi protestują za własne pieniądze i w swoim własnym czasie, oraz mają pełne poparcie zdecydowanej większości społeczeństwa francuskiego, dochodzi do wzruszających momentów kiedy do demonstrujących w żółtych kamizelkach podjeżdżają emeryci z kilkoma porcjami pizzy by udzielić strajkującym moralnego poparcia, gdyż sił ani zdrowia nie mają żeby razem z nimi demonstrować. Nie porównuj tego do polskich nauczycieli którzy strajkują w godzinach swojej pracy, wykorzystują szkolną infrastukturę (np. ogrzewanie i światło), zabiegają żeby im jeszcze zapłącono za ten strajk, a poparcie społeczne dla tego co robią to doskonale wiedzą jakie mają.
A jak miało to się inaczej zakończyć, jeśli w przededniu rozpoczęcia strajku nauczycielska Solidarność podpisała porozumienie z rządem i zaleciła swoim członkom nie strajkować?
A z Francją to jest jeszcze i ta różnica że Francuzi protestują za własne pieniądze i w swoim własnym czasie, oraz mają pełne poparcie zdecydowanej większości społeczeństwa francuskiego, dochodzi do wzruszających momentów kiedy do demonstrujących w żółtych kamizelkach podjeżdżają emeryci z kilkoma porcjami pizzy by udzielić strajkującym moralnego poparcia, gdyż sił ani zdrowia nie mają żeby razem z nimi demonstrować. Nie porównuj tego do polskich nauczycieli którzy strajkują w godzinach swojej pracy, wykorzystują szkolną infrastukturę (np. ogrzewanie i światło), zabiegają żeby im jeszcze zapłącono za ten strajk, a poparcie społeczne dla tego co robią to doskonale wiedzą jakie mają.
strajkujący nauczyciel11.04.2019, 20:37
Korzystając z okazji po raz kolejny bardzo dziękuję w imieniu strajkujących nauczycieli za wsparcie ze strony rodziców i uczniów. Bądźmy nadal razem, to naprawdę dla nas ważne . Dziękuję również wszystkim hejtującym, niektórym "nauczycielom" niestrajkującym i nielicznym dyrektorom, którzy starają się utrudnić strajk - to także dzięki Wam czujemy się silniejsi, coraz bardziej zgrani i przekonani o słuszności naszych działań.
Rodzic11.04.2019, 20:17
Bardzo oburzona
Nie jesteś odosobniona w myśleniu. Większość rodziców tak myśli.
Nie jesteś odosobniona w myśleniu. Większość rodziców tak myśli.
Bardzo oburzona11.04.2019, 19:26
Pk tak zaczęłam ich poniekąd nienawidzić bo nie mają naprawdę źle, inni ludzie mają naprawdę dużo gorzej. Ale oni niestety widzą tylko czubek własnego nosa! Nie interesują ich dzieci wcale. A z tymi promocjami to jakaś niepoważne nauczycielka oficjalnie powiedziała że przecież jeszcze zostaje nie klasyfikowanie i brak promocji do następnej klasy... I to ma byc nauczyciel? Który oficjalnie w mediach się tak wypowiada? Ja nie mam zle ale swoje w życiu przeszlam żeby dojść do tego co mam i nie pracowałam po kilkanaście godzin tygodniowo tylko więcej. Też. Mnie boli ze nieraz muszę długo pracować a zarabiam porównywalne do tych nierobow. Ale są to konkretne godziny pracy miesięcznie...
std11.04.2019, 19:06
I tak to jest jak kobiety biorą się do strajku...
Niestety jak zaczyna się strajkować to nie można go łagodzić, a raczej jeżeli nie przynosi oczekiwanego skutku musi przybrać na sile...
Długo nie wytrzymali, pomimo że dużo osób popiera strajk.
Niestety jak zaczyna się strajkować to nie można go łagodzić, a raczej jeżeli nie przynosi oczekiwanego skutku musi przybrać na sile...
Długo nie wytrzymali, pomimo że dużo osób popiera strajk.
PK11.04.2019, 19:00
Bardzo oburzona zaraz pękniesz z tej nienawiści.Niestety ale twoje słowo nic nie znaczy. :)
PK11.04.2019, 18:54
Upadł mit wspaniałego państwa z pękającym w szwach budżecie.Zostało kupowanie głosów za plusy.
macron11.04.2019, 18:30
Francja ponad 4 miesiące, Polska nawet 4 dni - żałosne.
była ucvzennica11.04.2019, 18:11
Nie wygłupiajcie się . Albo strajkujecie i popieracie ś*** Broniarza , albo skończcie i zachowujcie się jak prawdziwi Polacy i pokażcie mu środkowy palec , bo inaczej wstydzić się będę ,że chodziłam do tej szkoły .
POlak11.04.2019, 18:11
Brawo PIS. Nie możecie się ugiąć przed nauczycielami. Jak im nie pasują zarobki to proszę zmienić prace. I tak co roku jest coraz mniej uczniów. Wolny rynek, popracujcie u "Janusza biznesu" albo na swoim to docenicie swoje warunki pracy i zarobki.
Jaka praca - taka płaca.
Jaka praca - taka płaca.
do Heavy11.04.2019, 17:56
Czytaj antagonisto ze zrozumieniem,muszą sklasyfikować maturzystów,bo strażacy ani emeryci tego nie zrobią.Gdyby utrzymali dotychczasową formę protestu matury się nie odbędą,a tego nie chce żaden nauczyciel.Oczywiście wiem że taki dowartościowujący się w internecie krzykacz tego nie zrozumie.
&11.04.2019, 17:48
do Heavy- wiesz czasem lepiej coś przemyśleć, niż wypowiedzieć swoją postawę, inaczej można wyjawić, że myślenie nie jest najmocniejszą stroną ( tak jak to jest w Twoim przypadku)no, ... i wystawić się na pośmiewisko. Gorzej, bo tacy jak Ty tego nie widzą i to jest dopiero dramat!!!!!
Tłumaczenie dla takich jak Ty oraz najmłodszych dzieci( choć sądzę, że im nie trzeba). Nie poddali się o czym świadczy deklaracja kontynuacji strajku, a będzie on z uwzględnieniem możliwości przeprowadzenia matur, bo zależy im na dzieciach, aby w tym wszystkim nie ucierpiały.
Tłumaczenie dla takich jak Ty oraz najmłodszych dzieci( choć sądzę, że im nie trzeba). Nie poddali się o czym świadczy deklaracja kontynuacji strajku, a będzie on z uwzględnieniem możliwości przeprowadzenia matur, bo zależy im na dzieciach, aby w tym wszystkim nie ucierpiały.
RR11.04.2019, 17:30
Nie za darmo. Za pracę, jaką wykonują. POPIERAM STRAJKUJĄCYCH NAUCZYCIELI
Ha ha ha11.04.2019, 17:20
Dokładnie.
Rura zmiękła.
Nie będzie kasiory.
Nadstawiacie d...
A on was ma tam gdzie kura jajo nosi.
Koniec.
Brać się do roboty.
Rura zmiękła.
Nie będzie kasiory.
Nadstawiacie d...
A on was ma tam gdzie kura jajo nosi.
Koniec.
Brać się do roboty.
Bardzo oburzona11.04.2019, 17:13
Mam nadzieję że sprawiedliwość ich dopadnie za tą podlosc co zrobili. Pamiętajcie że wy też macie dzieci!!!!!! I też nie będą mieć promocji do następnych klas! Może wam za to kiedyś podziekuja... A zaczeliscie walkę nie z rządem ale z ludźmi, z rodzicami co na was płacą podatki! Wasz guru się z was teraz śmieje bo on kasę będzie miał a wy niestety nie!!!!!
Heavy11.04.2019, 16:54
Co towarzysze, mięknie rurka powoli? Nie będzie kaski za darmo?
Może Cię zainteresować