24.02.2023, 17:23 | czytano: 7123

Wiec poparcia dla Ukrainy na nowotarskim Rynku (zdjęcia)

zdj. Maciej Gębacz
NOWY TARG. Po godzinie 17-tej na płycie Rynku zgromadziło się kilkadziesiąt osób pod hasłem "Solidarni z Ukrainą".
Spotkanie z udziałem Ukraińców, którzy tu znaleźli nowy dom zorganizowały lokalne struktury Platformy Obywatelskiej w Nowym Targu.
s/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
:)26.02.2023, 12:40
@ :(
A ty co taki zdziwiony? To "coś" jeszcze nam wyjdzie bokiem.

Nic nie trzeba robić a jak już, to to co przyjemne. Pełny brzuszek, można sobie naprawić ząbki za darmo itd.

Przede wszystkim zaś była okazja wyrwać się ze skorumpowanego grajdołka bez wiz i zyskać czas (jak wyżej) do namysłu co czynić dalej.
Osiol26.02.2023, 12:01
Do mądry i skromny
A może doprecyzuj flaga ,, żydowski obwód autonomiczny''(wpisz) to na terenie Rosji i kto im te flagę zarąbał he he a.. fresz i nie tylko to ich flaga mieli ja pierwsi
Nadto zauważ co robi suwerenny kraj Węgry(1obw) broni na zagarniętym przez U obwodzie przed służba wijskowa swoją mniejszość ministrowie Węgier działają w sprawie plus pomoc prawna. Kraje niesuwerenne(okupowane) polska(5obw) i rumunia(2obw) odwracają głowy od swoich mniejszości na U i nic nie widzą i nie robią ale to i tak wyplynie
:(26.02.2023, 11:03
To "coś" wygląda jak festyn, radość że wybuchła wojna!
Czy Polacy, tak obchodzą rocznicę wybuchu II wojny światowej ? - NIE !

Jest pamięć, modlitwa, zaduma, a nie radość że wybuchła wojna
mądry i skromny26.02.2023, 04:42
Widzisz- Ośle- my Polacy mamy dziś przed sobą dwie drogi, obie złe- jedna to udawać że to nie nasza wojna i nie pomagać Ukrainie, a drugą to pomagać na miarę możliwości a nieraz nawet ponad te możliwości z pełną świadomością że za każdy dobry uczynek spotka nas surowa i zasłużona kara. I pójdziemy tą drugą drogą czego ty biedny komentatorze na usługach państwa o fladze w kolorach aquafreszu nigdy nie zrozumiesz.
WOT25.02.2023, 23:07
Ilu z was komentujących ma rodzinie bohaterów,ktorzy unikali ZSW odrabiajac ja na szmacie w placówce służby zdrowia lub palowali rodaków też odrabiajac służbę w jednostkach ZOMO.Nie wspominając o bohaterach którzy uciekli jak na zachód.Teraz się okazuje że mamy armię zelowych gogusiow,placzkow i maminsynkow obrońców RP...????????????
xyz25.02.2023, 20:25
Czy pani Mikołajska wie ilu górali zginęło jak zginęli i gdzie zginęli którzy walczyli z goralenwolkiem ? A goralenwolk z nie załoźył Krzeptowski .A co to był ceperenwolk .A kto zniszczył katownię Palace pytań by było bardzo duźo .Dobrze źe pomaga pani ale jak daje prawa ręka to lewa ma o tym nic nie wiedzieć .a nie trąbić o tym kąźdy w swoim sumieniu wie co robi
Kto tu się powinien wstydzić?25.02.2023, 20:19
"Kiedy cała Polska walczyła, ludzie ginęli w obozach koncentracyjnych, paleni byli w krematoriach "... /Wtedy bardzo duży procent Ukraińców w tym ci z policji ukraińskiej na usługach Niemców łapała Polaków i Żydów by "paliwa" w tych krematoriach nie zabrakło. Trzeba pamiętać że tzw. Kresy pomimo wojny stanowiły terytorium państwa polskiego.

"Czyż Polaków nie goszczono w swoich krajach w czasie II wojny światowej"... /No na pewno nie tak jak w Polsce Ukraińców. Przede wszystkim na Polakach i polskich dzieciach widać było stan który zagrażał ich życiu. Poza tym zdolni do służby wojskowej Polacy bezpośrednio walczyli za te kraje, bądź kraje macierzyste tych co im pomocy udzielali/.

"Gęby macie wypchane pobożnością i paradujecie w góralskich strojach przed ołtarzami"... /Pobożność nie znaczy pozwolić się wykorzystać ludziom którzy udają tych, którymi nie są. Właśnie rok trwania wojny zresetował emocjonalne na nią spojrzenie Polaków z chwili jej wybuchu.

"Minęły lata, całe pokolenia a wy dalej zioniecie nienawiścią." Do kogo?

"Czy wasi przodkowie przeprosili innych górali, innych Polaków za Goralenvolk?".../Jest ogólnie wiadomo jak sami górale rozprawili się z jego zdradzieckimi przywódcami ta organizacja nie miała w przeciwieństwie do UPA żadnych struktur, więc przepraszać nie miał kto.

"Tak, wiele złego wydarzyło się w historii wielu narodów, ale czas wyciągnąć lekcje z historii i budować pokój, przyjaźnie, a nie szerzyć nienawiść."/No właśnie, do jednych mamy to stosować do innych nie. Rosja nie wyrządziła nam jeszcze żadnej szkody (nawet rakieta która zabiła dwóch rodaków nie przyleciała stamtąd) a jest traktowana jakby to na nas dokonała agresji. Pora się opamiętać. To właśnie w nowych ludziach w polskiej polityce jest nadzieja na nasze istnienie.
Kto tu się powinien wstydzić?25.02.2023, 20:18
"Kiedy cała Polska walczyła, ludzie ginęli w obozach koncentracyjnych, paleni byli w krematoriach "... /Wtedy bardzo duży procent Ukraińców w tym ci z policji ukraińskiej na usługach Niemców łapała Polaków i Żydów by "paliwa" w tych krematoriach nie zabrakło. Trzeba pamiętać że tzw. Kresy pomimo wojny stanowiły terytorium państwa polskiego.

"Czyż Polaków nie goszczono w swoich krajach w czasie II wojny światowej"... /No na pewno nie tak jak w Polsce Ukraińców. Przede wszystkim na Polakach i polskich dzieciach widać było stan który zagrażał ich życiu. Poza tym zdolni do służby wojskowej Polacy bezpośrednio walczyli za te kraje, bądź kraje macierzyste tych co im pomocy udzielali/.

"Gęby macie wypchane pobożnością i paradujecie w góralskich strojach przed ołtarzami"... /Pobożność nie znaczy pozwolić się wykorzystać ludziom którzy udają tych, którymi nie są. Właśnie rok trwania wojny zresetował emocjonalne na nią spojrzenie Polaków z chwili jej wybuchu.

"Minęły lata, całe pokolenia a wy dalej zioniecie nienawiścią." Do kogo?

"Czy wasi przodkowie przeprosili innych górali, innych Polaków za Goralenvolk?".../Jest ogólnie wiadomo jak sami górale rozprawili się z jego zdradzieckimi przywódcami ta organizacja nie miała w przeciwieństwie do UPA żadnych struktur, więc przepraszać nie miał kto.

"Tak, wiele złego wydarzyło się w historii wielu narodów, ale czas wyciągnąć lekcje z historii i budować pokój, przyjaźnie, a nie szerzyć nienawiść."/No właśnie, do jednych mamy to stosować do innych nie. Rosja nie wyrządziła nam jeszcze żadnej szkody (nawet rakieta która zabiła dwóch rodaków nie przyleciała stamtąd) a jest traktowana jakby to na nas dokonała agresji. Pora się opamiętać. To właśnie w nowych ludziach w polskiej polityce jest nadzieja na nasze istnienie.
Biobonk25.02.2023, 20:15
Ja popieram Ukraińców i chce żebyśmy wszyscy ich zapooierali za granice tam do siebie .Dobranoc
Biobonk25.02.2023, 20:15
Ja popieram Ukraińców i chce żebyśmy wszyscy ich zapooierali za granice tam do siebie .Dobranoc
Osiol25.02.2023, 16:21
Alez @madry i skromny masz rację atak na Czechosłowację w 1938 jest rozmywany, Katyń, wszystkie przesiedlenia, Bereza Kartuska,wywłaszczenia chłopów nacjonalizacja kopalń bez odszkodowan,Wołyn, i setki innych rzeczy jak 100tys Ślązaków w wermachcie(do wiadomości pani Grażyny) pogromy zydow więc już sobie stepana odpuszczę przejdę na szuchowicza i 4 jednostki ukraińskie likwidujące getto warszawskie razem z niemcami gdzie niemcy(dowódcy) odwracali głowy....z obrzydzenia Dzięki że grzecznie zwróciłeś mi uwagę, tematem interesującym jest też SBU i jej obecne czystki na,, kolaborantach''ale to dopiero się wylewa i niedługo doplynie ale obiecuje ze tego typa stepana pomniki place rocznice we Lwowie sobie będę odpuszczał
Mówię jak jest25.02.2023, 16:21
do Grażyny Mikołajskiej
W zasadzie szkoda pisać ad vocem do Pani bzdur, bo tak Pani bredzi że aż to jest śmieszne. Jednakże piszę odpowiedź ze względu na czytelników. Otóż droga Pani twórcy gorallenvolku odpowiedzieli za swoje czyny. Wacek Krzeptowski został powieszony przez oddział AK, zaś po wojnie odbyły się procesy zarządu tej zdradzieckiej organizacji zakończone wyrokami więzienia i przepadku mienia ( np. Cukier) inni uciekali za granicę i los ich jest nieznany ( np.Szatkowski). Proszę też nie pomijać roli Konfederacji Tatrzańskiej z Suskim na czele, która nie tylko zastopowała rozrost gorallenvolku, ale i ośmieszyła go zamazując odium zdrady z polskich górali. Problem w tym, że Ukraina zamiast osądzić morderców stawia im pomniki i przyznaje świadczenia kombatanckie. Pewnie Pani nie zrozumie perfidii Ukraińców, ale czytelnicy zapewne już tak.
Obserwator25.02.2023, 14:41
Osobiście uważam ( chwała Redakcji),iż dobrze się stało,że wokół wojny na Ukrainie toczy się dyskusja, gdzie prezentowane są różne stanowiska, w tym odnoszące się do historii. Tutaj różnica z Niemcami jest taka, że zbrodnie hitlerowskie zostały potępione i nikt nie stawia pomników dygnitarzom faszystowskim. Natomiast na Ukrainie mamy gloryfikację czynów Bandery, Szuchewycza i stawiane są tam pomniki na ich cześć, a za zbrodnie na Wołyniu władze ukraińskie nie przeprosiły i im zaprzeczają (patrz słynny wywiad b. ambasadora A. Mielnika w Niemczech, który jest teraz wiceministrem spraw zagranicznych). Niezależnie od spojrzenia, mamy do czynienia z ogromną tragedią ludzi, którym trzeba pomagać i wielkie dochody koncernów zbrojeniowych. Niestety, jak zwykle obok tragedii jest wielka polityką i ścieranie się globalnych interesów. Widać to także na przykładzie trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii. Pomoc rządowa, w tym ratownicy kierowana była wyłącznie do Turcji, gdyż w Syrii "są gorsi ludzie"? Jedynie Archidiecezja Łódzka zorganizowała zbiórkę na pomoc mieszkańcom Aleppo. Ponadto znalazłem konto Caritas, gdzie można wpłacić pieniądze na pomoc poszkodowanym w Syrii.
Jak to wszystko wytłumaczyć? Gdzie Ci "wrażliwi"politycy, którzy angażują się w udzielanie pomocy Ukrainie, a "odpychają" uchodźców z Bliskiego Wschodu, Afryki z powrotem na Białoruś? Nie słyszałem protestów,współczucia kiedy z Ukrainy uciekali studenci pochodzący z Indii i Straż Graniczna nie wpuściła ich do Polski ( musieli udać się do przejścia granicznego ze Słowacją).
droga pani25.02.2023, 14:15
Takie wiersze w ramach "pomocy" rozdawać Ukraińcom.
mądry i skromny25.02.2023, 13:41
Osioł-zrozum wreszcie że Stefan Bandera jest tak znany w naszym regionie że gdyby zrobić ankietę kim był np. a. Studentem leśnictwa ze Lwowa czy b. Znanym koniokradem z okolic Buska- Zdroju to obie odpowiedzi miały by porównywalne wyniki- więc przestań nas nudzić opowieściami ze swojej wioski.
Grazyna Mikołajska25.02.2023, 13:32
Kiedy cała Polska walczyła, ludzie ginęli w w obozach koncentracyjnych, paleni byli w krematoriach, duży procent górali podhalańskich poszło na układ z okupantem niemieckim za przysłowiową słonię i litr spirytusu. Poczytaj o Goralenvolk, o góralskich zdrajcach narodu,co ze złotą ciupagą jeździli na Wawel do gubernatora Franka i lizali mu d... , gdy inni umierali pod gruzami zawalonych od bombardowań domów. Gdzie jest ten góralski honor, że nie potrafią się do tego przyznać i przeprosić naród polski?? Poczytaj o Wacku Krzeptowskim i reszcie zdrajców . Tu moja odpowiedź do wielu górali co tu ubliżają wszystkim co solidaryzują się z narodem ukraińskim , jak i samym Ukraińcom. Czy wspieranie kogoś w obliczu wojny jest czymś złym? Nagannym? Czyż Polaków nie goszczono w swoich krajach w czasie II wojny światowej. Czyż nie udzielano im schronienia? Czyż nie tworzono sierocińców dla polskich dzieci w odległych krajach,nawet muzułmańskich, czy w Indiach lub dalekiej Nowej Zelandii ? Wstydźcie się , przynosicie wstyd wielu porządnym góralom. Gęby macie wypchane pobożnością i paradujecie w góralskich strojach przed ołtarzami, męskie różańce na ulicach Zakopanego i pokazówki na klęczkach, a w sercach nienawaiść do drugiego człowieka. Nie ma narodu bez skazy. Każdy miał swoich bohaterów i czarne parszywe owce, ale świat idzie do przodu. Minęły lata, całe pokolenia ,a wy dalej zioniecie nienawiścią . Na niej chcecie budować przyszłość
swoich dzieci, wnuków? Czy wasi przodkowie przeprosili innych Polaków, innych górali za Goralenvolk? Unikają tego tematu jak ognia.Tak, wiele złego wydarzyło się w historii wielu narodów, ale czas wyciągnąć lekcje z historii i budować pokój, przyjaźnie, a nie szerzyć nienawiść.O wy patrioci od siedmiu boleści, zwolennicy Konfederacji, Brauna, Mikkego, zawzięci, niedobrzy nacjonaliści, a pewnie niejeden z was , gdyby zaszła potrzeba bronic ojczyzny , uciekałby gdzie pieprz rośnie,bo nie macie nawet odwagi podpisać się pod tymi wypocinami nazwiskiem i plujecie z ukrycia jadem.
Slava Ukraini, gierojom slava25.02.2023, 13:12
To słowa, które polskie dzieci mordowane przez banderowców słyszały często jako ostatnie w życiu. Powiewały nad nimi złowrogie czerwono czarne flagi UPA. Dziś takie szmaty wieszają na czołgach dostarczanych z Polski i malują białe krzyże na pancerzach podobne do niemieckich z czasów okupacji ... Ofiary rzezi wołyńskiej w grobach się przewracają.
Grazyna Mikołajska25.02.2023, 12:22
W wojnie rosyjsko - ukraińskiej Azow broni swojej ojczyzny. Każdy żołnierz, który broni swojej ojczyzny zasługuje na szacunek. To ich wojna , ich prawo do obrony i chwała im za odwagę i bohaterstwo. Grażynka to ja jestem dla swojego męża i przyjaciół, więc zachowaj sobie pajacu ten kpiarski ton dla swojej kobiety
Osiol25.02.2023, 12:18
Ech Grażyna a wpisz sobie jak taki ciąg na,, nich'' masz nazwisko Igor Berkut
Osiol25.02.2023, 12:10
Do Polka z krwi i kosci

A gdyby tak jeden kraj w Europie lub wyspa dla eksperymentu zatwierdził te,, wynalazki''robaki, jednopłciowe małżeństwa elektryczne samochody miasta 15min..... to ci postępowi mieli by gdzie się przenieść a nie wszystkim narzucać i wmawiac
Eksperyment powinno sie przeprowadzać na części populacji to nie powinno obejmować całej europy i do eksperymentu idzie się dobrowolnie(konstytucja & szpryce) podpisując świadomie zgodę.
Wyrocznia25.02.2023, 11:25
Grażynka już nie stoi z transparentem wychwalającym pułk Azov? Doinformowała się, że większość z nich to faszyści? Przecież jest taką antyfaszystką, a tak dumnie trzymała w ręku napis "chwała wojownikom pułku Azov". Pewnie z głównego ścieku medialnego o tym się nie dowie, ale może kiedyś...
To obowiązek nas wszystkich25.02.2023, 08:26
@ moje 3 grosze
Rozwijając Twoją inicjatywę upamiętnienia rocznicy "Krwawej Niedzieli" 11 lipca 1943 roku.
podaję poniżej namiary na komitet starający się upamiętnić tą tragedię.
Mam nadzieję, że Moderator zezwoli na ich umieszczenie.

Pomnik ma stanąć w gminie Jarocin w woj. podkarpackim. Inicjatorzy jednak borykają się z problemami finansowymi. Niestety, pomocy naszego "bogatego" państwa w tej sprawie nie widać.
Numer do Urzędu gminy Jarocin dla sprawdzenia danych: 15 871 31 41

Konto Społecznego Komitetu Budowy Pomnika ?Rzeź Wołyńska? w Domostawie:
BNP Paribas Bank Polska S.A.
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa
Numer Rachunku Bankowego:
95 1600 1462 1894 9205 2000 0001
Dla wpłacających zagranicą:
PL 95 1600 1462 1894 9205 2000 0001
Kod SWIFT: PPABPLPK
wpłaty prosimy dokonywać z dopiskiem
?darowizna na cele statutowe?

Można też pośrednio wesprzeć tą inicjatywę przekazują 1,5 % w rozliczeniu podatkowym na Fundację Brata Alberta księdza Tadeusza Isakowicza Zalewskiego
Wystarczy wpisać w rozliczeniu nr - KRS 0000028246
Grażyna Mikołajska25.02.2023, 07:38
Tylko nie pisz mi o wojnie ...
?Tylko nie pisz mi o wojnie
Napisz, czy tam, gdzie przebywasz, jest w pobliżu ogród
Czy słyszysz koniki polne i cykady"
Czy ślimaki pełzną po trawie
Napisz mi, jak w tych odległych krajach ludzie nazywają swoje koty
Nie chcę w twoim liście smutku
Napisz, czy tam, gdzie jesteś, kwitną wiśnie i morele
Jeśli ktoś ci wręczy bukiet kwiatów, nie mów, jak uciekałaś przed rakietami
Powiedz im jak dobrze się nam tu mieszkało
Zaproś do naszego Domu wszystkich których tam spotkasz..."
Napisał Pawło Wyszebaba - żołnierz w Donbasie. List ojca z frontu do córki, która przebywa za granicą.
Anna25.02.2023, 07:30
Mam nadzieję że w lipcu też będzie wiec pamięci pomordowanych Polaków na Wołyniu przez Ukraińców... historia niczego nas nie nauczyła
Grażyna Mikołajska25.02.2023, 07:13
@ Zygfryd. Byłam jedną z organizatorek tego wydarzenia.Nie należę do PO, do KODu ale całym sercem i uczynkami wspieram ich.Nie wstydzę się tego.To nie od organizatorów zależy frekwencja. Było nagłośnione w internecie, były plakaty- to zależy od społeczności. Jakoś działaczy PiSu z wszędobylską panią Paluch, która uwielbia się prężyć w światłach fleszy nie widziałam, nie zorganizowali niczego. N
ie pomyśleli o tym.Ma tu swoje biuro i fanów PiSu w nadmiarze.Gdzie byli? Wspólnie z kilkoma osobami zrobiliśmy , co mogliśmy,żeby w tym szczególnym dniu być razem z ukraińskimi matkami ,dziećmi.Wspieramy naród ukraiński nie tylko wiecami.Zbieramy dary,pieniądze, angażujemy się w konkretną pomoc,którą tam wysyłamy.
zygfryd25.02.2023, 01:44
byłem i z daleka patrzyłem. Popieram całym sercem Ukraińców w wojnie z Rosją. Jak spotkanie było pod berłem PO to szału nie widać (na szczęście). Fajnie puszczono hymn Polski, dziewczynka zaśpiewał hymn Ukrainy - spoko. Ukraińcy jednak chyba pamiętają słowa wielkiego polityka Radosława z PO, który to w roku 2014 zdecydowanie mówił im, że poddanie się Rosji to najlepsza rzecz. Jeżeli chodzi o frekwencję to działacze PO nie są zbyt prężni.
Sceptyk24.02.2023, 23:12
Dobrze że prawdziwy Polacy bo paru oszołomów było nie dali się wciągnąć w manipulacje i te poparcia dla faszystów i banderowców i w końcu zaczęli myśleć że najwyższy czas pokazać urkom gdzie ich miejsce jest w szeregu
ibis24.02.2023, 22:44
Sami Ukraińcy. Podejrzewam, że gdyby zorganizowało PiS, to byłoby tyle samo poparciuchów. W Krakowie adekwatnie do ilości uciekinierów, czyli też mało. Po kiego grzyba, przecież to nie nasza wojna.
ot tak24.02.2023, 22:39
PiS zawsze popiera Ukrainę
bo to ta sama nacja co PiS
Osiol24.02.2023, 22:39
Do Julian
Złe porównanie Ukraińcy używali cywili jako tarczy, tu tak użyto dzieci
Polka z krwi i kości24.02.2023, 22:38
Masakra. Ludzie weźcie sie opamiętajcie. Rozumiem, że część ludności Ukraińskiej została - wygoniona? - z Ukrainy i tez uważam, że trzeba pomagać. Ale nie wolno zapominać i trzeba mieć oczy otwarte na to co sie dzieje. Tylko ślepy nie widzi, że manipulacja idzie pełną parą. Jak chcecie Ameryki to tam jedździe. PO z liderami na czele Trzask... , który był na spotkaniu grupy tajnej Bildenberga...czemu nie powie o czym tam gadali. a teraz opowiada sie za ograniczeniami . najlepiej 0 mięsa i robaczki. miasta 15 min...czyli obozy ... powodzenia. Czy też juz jesteście sprzedani za srebrniki. Polska ma być wolnym krajem , gdzie najważniejszy jest Bóg, Rodzina i Ojczyzna. Polskę należy zawierzyć Bogu , a nie masonom. Polska Jest Jedna.
moje 3 grosze24.02.2023, 22:30
Proponuję zrobić wiec w lipcu dla upamiętnienia ofiar Wołynia, nie żebym miała uprzedzenia i nie pomagała dzisiaj Ukraińcom, ale dla pamięci pomordowanych i dla szerzenia wiedzy wśród młodych osób. Kto nie zna historii to jakby nie znał ojca ani matki. Ukraińcom też ta wiedza może się przydać, myślę że nic o tym nie wiedzą lub bardzo mało.
Smok24.02.2023, 21:39
No to pakować mandziur i wio na ukraine bronić swoich przyjaciół.
karaluch24.02.2023, 21:08
Ukraińcy balują w Polsce w najlepsze za nasze pieniądze. Czemu dorosłe chłopy nie jadą na front tylko jak tchórze kryją się w śród Polaków
zed24.02.2023, 19:59
Górale, morda w kubeł nie macie prawa się wypowiadać o UPA czy historii Polaków na kresach! Lepiej sami się rozliczcie!
julian24.02.2023, 19:38
Piekny oddzial z uczestnikow wiecu mozna by bylo zorganizowac i wysłac zeby bronili swej ojczyzny
abc24.02.2023, 19:27
Solidarność TAK! Ale szkoda, że zapomniano już o ofiarach UPA i gloryfikacji przywódcy Bandery. Postępowano kiedyś jak dziś, a może gorzej. Do czerwca 1945 roku nie miał ICH kto bronić.
komuno wróć24.02.2023, 19:12
Oj oj dajce im jeszcze własne portki i wnet się otworzą rozpórki !
Przedstawiciel Okupanta24.02.2023, 19:05
Czy wytłumaczono Ukraińcom, dlaczego było tak mało Polaków?
ciekawy24.02.2023, 19:05
W jakim państwie my żyjemy ... ? Tylko proszę mi nie wmawiać, że Ukraińcy walczą również za Polskę. Dosyć tej manipulacji medialnej.
Stasek ze Stasikówki24.02.2023, 18:55
Z tego co pamiętam jak platforma była u władzy to była solidarna z ruskimi.ztesztą Sikorski po dziś dzień jest solidarny z ruskimi
heniek24.02.2023, 18:48
Ojj jak ten naród polski został zmanipulowany Bandera22, ale nic dziwnego jeśli tyle ludzi uwierzyło w Dawida19..... Przesiedleńcy bawią się w najlepsze i są coraz bardziej roszczeniowi.
kuba rozkminiacz24.02.2023, 18:38
no to teraz jedźcie na front fanatycy!
wypowiadam służbę24.02.2023, 18:34
Widać wyraźnie, że naród polski mądrzeje. Oby zmądrzeli też Ukraińcy.
Andrusas24.02.2023, 18:16
A gdzie jest Burmistrz ze go nie ma na wiecu poparcia kończy kadencje
Osiol24.02.2023, 18:07
P a t r i o c i ? ? ?
kulawy koń24.02.2023, 17:54
Parunastu dorosłych,reszta to dzieci i baloniki.Czy te biedne dzieciaki uczestniczyły świadomie w tym spędzie?
gugus24.02.2023, 17:37
aile jest kodowcow ailu spadkobiercow bandery to jest smieszne ze zapomnieli jak mordowali polakow podpalali domy pelne ludzi tragedia
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl