23.03.2023, 08:41 | czytano: 9000

Marsz modlitewny w Nowym Targu przeciwko "szatańskim działaniom"

18 marca odbył się pierwszy marsz w obronie św. Jana Pawła II w Nowym Targu. Fot. Szymon Pyzowski
NOWY TARG. 25 marca (sobota) o godz. 14:00 proboszczowie wszystkich parafii nowotarskich zapraszają na marsz modlitewny w obronie Honorowego Obywatela Miasta, który wyruszy sprzed kościoła pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Nowym Targu na Rynek.
"W związku z pojawiającymi się w przestrzeni medialnej i dyskusji publicznej głosami ataku na świętość i osobę Świętego Jana Pawła II, jako ludzie wierzący i Polacy, nie możemy pozostać w postawie bierności i obojętności. Chcemy wyrazić sprzeciw wobec tych ataków, a nade wszystko solidarność i naszą wdzięczność wobec Osoby Jana Pawła II, Jego nauczania, posłannictwa i wartości, które głosił i którymi żył, czego wielu z nas było przecież świadkami" - informuje parafia Najświętszego Serca Pana Jezusa w Nowym Targu.
Marsz rozpocznie się modlitwą różańcową w kościele Najświętszego Serca Pana Jezusa o godz. 14.00, a zakończy apelem do władz zarówno świeckich jak i kościelnych oraz hymnem: „Boże coś Polskę” na nowotarskim Rynku.

"Sytuacja jest bardzo trudna tym bardziej, że mało wiemy o prawdziwych przyczynach tych szatańskich działań, które obecnie przeżywa cała Polska" - czytamy na stronie internetowej parafii św. Królowej Jadwigi w Nowym Targu.

r/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
muchomor19.04.2023, 15:24
@moje 3 grosze - ale się spaliłeś, dobre ziółka
Święty na połowę wygięty!16.04.2023, 12:14
A mnie nic nie rusza ani nie wzrusza poprostu jestem święty człowiek!!!
julian26.03.2023, 12:43
60+ kiedys witali towarzysz bieruta dzis bronia wojtyly
julian26.03.2023, 12:43
60+ kiedys witali towarzysz bieruta dzis bronia wojtyly
Radek25.03.2023, 23:20
Popieram Iże
xyz25.03.2023, 12:58
A ja mam 48 lat, dwoje dzieci, męża i nikt z nas na ten marsz nie idzie. Mimo, że jesteśmy katolikami. Do tej pory nikt z Kościoła katolickiego nie pochylił się nad ofiarami przenoszenia księży pedofilów z parafii do parafii. Taki proceder kwitnący w najlepsze jeszcze do niedawna był przyzwoleniem na dalsze krzywdzenie dzieci. Co to ma wspólnego z Ewangelią, z przykazaniami? Jak to możliwe, że godzono się na łamanie życia i krzywdę kolejnych osób? Dla mnie niewiele. Jednym z warunków dobrej spowiedzi jest ZADOŚĆUCZYNIENIE za krzywdę! Jak zadośćuczyniono? Ci przenoszący z parafii na parafię, przymykający oczy pewnie w tym czasie się spowiadali. To była uczciwa spowiedź? Bp Jędraszewski stawał w obronie bp Peatza, który molestowal kleryków w Poznaniu. Dla mnie uczestnictwo w tym marszu budzi niesmak. Najpierw niech uczestnicy nakłonią może biskupów, księży do tego aby stanęli w prawdzie.
Agent Bolek24.03.2023, 20:31
Mam 35 lat i trójkę dzieci. Idę jutro na marsz. Żaden proboszcz mnie nie zmusza. Jestem wierny swojej Bogu i tak realizuję wiarę. Nie wyobrażam sobie życia bez Boga, Kościoła, spowiedzi i Komunii św. Proszę o tolerancję i szacunek.
moje 3 grosze24.03.2023, 20:23
Agent Bolek chce nam otworzyć oczy kto stoi za atakiem na Największego po Chrobrym Polaku, komu zależy najbardziej na tym by skłócić Polaków, osłabić katolicyzm w Polsce. To Rosja. Jest to akcja dawno opracowana i skierowana w polski katolicyzm, który stoi na drodze do stworzenia przez Rosjan Eurazji. Aleksander Dugin za tym stoi, ma zakaz wjazdu do Polski ale ma uczniów w kraju. Mówi,że,, na Eurazjatyckim kontynencie nie ma miejsca dla Ukrainy i Polski'.Zamiast hejtować na księży wśród których jest najmniejszy odsetek molestowania, pokażmy że nie damy się sprowokować Rosjanom i nie będą nas pociągać za sznurki.Jutro dajmy wyraz że nie pozwolimy obrażać Największego z Polaków. Ksiądz jest z ludu i dla ludu wzięty. Wsród 12 apostołów 1 zdradził, drugi się wyparł, spojrzyjmy inaczej na naszych pasterzy i nie łączmy lokalnych bolączek z tym co ma miejsce w kraju, inni chcą upiec pieczeń na naszym ogniu. Jutro wierzący i niewierzący dajemy pokaz siły w narodzie, który ma otwarte oczy i nie da wywołać wojny wśród Polaków.
Grzech24.03.2023, 17:45
Szatańskie działanie to jest nq skarpie lotniska
Myślący24.03.2023, 14:38
Szatan nic nie musi robić,sami księża wykonują 110% jego "roboty"!!!
do: moim_zdaniem
zgadza się,że pedofilem może być każdy,tylko ksiądz pedofil jest przenoszony gdzie indziej,aby dalej czynił "swą powinność",a każdy inny jest aresztowany i osądzony.I pytam się - gdzie tu nagonka na KK???
taka prawda24.03.2023, 11:28
Może i bym uwierzył pisowi w ten katolicki program, ale jak co rusz wybuchają jakieś afery o ich przekrętach, posadach, stołkach, dotacjach z NCBiR itd. to uważam, że sojusz kościoła z tą partią tylko mu wyjdzie na złe.
moim_zdaniem24.03.2023, 11:08
Skłonności pedofilskie są faktycznie podłe i nikczemne (brak słów poprostu)

Po pierwsze, najwięcej gardłują ci co nie byli molestowani a na kościół ci, którzy tam nie chodzą. Ot zwykła nagonka na KK.

Po drugie pedofilem może być też nauczyciel, policjant, strażak, lekarz, mechanik, czy pan/pani ze sklepu.
Większośc złoszczących się tu na Kościół nawet nie pomyśli o tym.
To co? Zamknąc zlikwidować w/w instytucje, bo tam pedofila można spodkać?
Każdy lekarz to pedofil a zwłaszcza pediatra, gdyż każe się rozbierać dzieciom?!
A każdy policjant lubi bsdm bo ma kajdanki i pałkę?
No ludzie!

Btw.. pedofilem może być też (sic!) aktywista LGBT! związany z partią PO (Pomacam_Odrobinkę?) - patrz:skazany za pedofilię Krzysztof F.

Przecież to co robią lewackie media z KK to jest...nie wiem ale na prawdę trudno się oprzeć wrażeniu, że diabeł maszczał w tym swój brudny ogon.

Ps.
I ŁAPY PRECZ OD ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II
zoom24.03.2023, 10:55
Ks. Jozef Tischner nauczał: Jest taka polskość która mówi wiele i głośno. Ale im głośniej krzyczy, tym bardziej jawna staje się jej głupota
Szacunek dla JP II24.03.2023, 10:30
Szatańkich działań ???? Czyich ???
Ja mam wieli Szacunek dla JP II ale proszę spytać tych protestujących przeciwko "szatańskim działaniom" ile encyklik Papieża przeczytali ? Ile reazliują z tego co mówił Papież. Odpowiedź może zadziwić. Łatwiej iść na marsz przeciwko jakimś " szatańskim działoniom" niż realizować słowa JPII w swoim życiu
szuser24.03.2023, 09:55
"Sytuacja jest bardzo trudna tym bardziej, że mało wiemy o prawdziwych przyczynach tych szatańskich działań, które obecnie przeżywa cała Polska" pisze św.Jadwiga Królowa
Ależ proszę proboszcza, przyczyny są od dawna znane,to:
Pycha, Chciwość, Zazdrość, Nieczystość, Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu, Gniew, Lenistwo oraz Zakłamanie i Kłamstwo - wielu prezbiterów.
Młody24.03.2023, 08:22
A może marsz w obronie pokrzywdzonych, co było nie dawno w radio szczecin pamiętacie, mam nadzieję że ktoś opodatkowania tą instytucję po wyborach
ide24.03.2023, 08:21
Sztan to kościół, przyznajmy się do prawdy
Maryna24.03.2023, 07:54
Ten marsz to jest wyznanie naszej wiary w Pana Boga a Jan Paweł był za źycia Jego sługą.Nie idziemy dla księdza idziemy dla siebie bo to jest dla nas wyzwanie my mamy zaświadczyć o naszej wierze .Nie sądź a nie będziesz sąďzony a kto nest bez winy? A co to za ptak co własne gniazdo kala?A wy co robicie ?Ludzie zastanówcie się ale tak porządnie się zastanówcie.
Smok24.03.2023, 06:40
Festiwal debilizmu w komentarzach i na ulicach, co z tą Polską się dzieje???
Wątpiący23.03.2023, 23:43
Pójdą Baranki...pójdą. Księzulkom się grunt juz pali pod nogami!!!coś trzeba robić...cokolwiek!!!Barany(bez obrazy zwierząt)Nie ma gorszego zafajdanego Szatana , niż obłudny i zakłamany człowiek!!!Oj Polacy więcej czytać porządnych książek i podróżować!!!
Osiol23.03.2023, 22:52
Do Agent Bolek
U mnie w rodzinie chrześcijaństwo od trzech tysięcy lat ale mam wątpliwości.... A Ty żadnych nie masz???
Gwiazda23.03.2023, 22:39
Będzie patron pedofili?
Ochrzczony osesek23.03.2023, 22:29
Gdyby chrzciny odbywały się gdy człowiek jest pełnoletni to prawdopodobnie była by garstka chętnych fanatyków takich jak na tym marszu .
zoom23.03.2023, 22:00
Ks. Jozef Tischner: ?Jest taka polskość która mówi wiele i głośno. Ale im głośniej krzyczy, tym bardziej jawna staje się jej głupota?
normalna katoliczka23.03.2023, 21:55
Co za hipokryzja te marsze! Jak wam nie wstyd bronić tych co ukrywali zbrodnie wobec dzieci! A kiedy marsz i modlitwy za pokrzywdzone dzieci przez księży pedofilów??? No ale Nowy Targ to ciemnogród, wszędzie brud, smród, zanieczyszczone wody i środowisko, służby odpowiedzialne przymykają oko na ten bajzel!No ale ważniejsze są marsze broniące tych co ukrywali przestępstwa - bo z tego co mi wiadomo to pedofilia jest przestępstwem!
Anatema23.03.2023, 21:33
Czcigodny księże proboszczu z NT, właśnie dzięki tobie przestałem chodzić do kościoła. Pamiętaj o tym jak twój Pan będzie cię rozliczał z twojej posługi.
Wujek23.03.2023, 21:07
Kolejna sobota i kolejny marsz... A w Królewskim Wolnym Mieście brud jak w śmietniku. Nikt nie sprząta. Jeszcze czas - przecież Wielki Piątek za dwa tyźnie. Plac Evry wygląda od lat jak jeden wielki slums. Na Szaflarskiej dom się rozpada od lat i oburzenie idących w proteście w minioną sobotę. Na rogu Kopernika i Równi syf po spalonych rok temu domach - to chyba dom rodziny pewnego znakomitego działacza Związku Podhalan. Na wprost dworca autobusowego deptak ze stosem butelek po piwie i małpkach. Nikomu to nie przeszkadza i nikt tego nie sprząta. W pobliżu stoi samochód, z którym nie wiadomo co zrobić. Na tymże dworcu zamiast neonu DEKADA świeci tylko połowa - jest więc ADA. Przez lata ktoś zatruwa wodę w rejonie lotniska i dawnego kombinatu. To nowotarskim katolikom nie przeszkadza. Powietrze w mieście zatrute - i nikomu to nie przeszkadza i nikt nie protestuje. Takie to miescany.
A w załączonym zdjęciu w czapce widzę jednego Pana - odmienił się. Kiedyś nosił do pracy służbową milicyjną pałkę. To może z nią na tego Szatana?
Rafael23.03.2023, 20:23
To miasto juz upadło ...lata wstecz znane bylo z hokeja ,z kusnierstwa z goralskich jarmakow a teraz bedzie znane z marszy w obronie tych ktorzy sami krzywdzili lub ukrywali innych ....do tego burmistrz ktory tylko podnosi podatki oplaty i z vice urzadza bale ,rozwiesza wstazki.....to miasto to sredniowiecze i ciemnota ..dobrze ze juz tutaj nie mieszkam.
szuser23.03.2023, 20:17
Powtórzę za pewnym bardzo mądrym człowiekiem z Nowego Targu.
Polacy powinni zostać ponownie ochrzczeni.
Sceptyk23.03.2023, 19:56
Jak by głupota umiała latać to ci wszyscy katolicy by już dawno by odlecieli widać że kler ma dużo na sumieniu skoro wyrabiają takie coś tylko marsze i marsze a jest 21 wiek nie 12 i ważniejsze sprawy ale widać komuś w PiS zależy żeby ten ciemnogród trwał dalej
SAAA23.03.2023, 19:56
Bogu ciemnosci prosze zejdz na ziemie mohery atakuja.
PasterzPPP23.03.2023, 19:48
Dziwisz wiedział pierwszy, a Jan Paweł drugi.
bratezawa23.03.2023, 18:53
Agencie Bolku,
też się zgadzam że pomylenie biskupa z panem Bogiem to tragiczna pomyłka, ale czy tak się nie dzieje ? Czy nie jest tak, że głos biskupów i proboszczów bardziej się liczy niż głos Pana Boga w Ewangeliach ? No właśnie takie marsze tego dowodzą.
Ludzie idą na marsz bo proboszczowie zarządzili, że jest marsz. A czy ten sam proboszcz zareagował, gdy się okazało, że ma pedofila na parafii ? czy ludzie zareagowali ? Tak, bronili pedofila, bo to przecież ksiądz.
W ewangelii jest przecież napisane "Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili" no i co uczynili dla tych poszkodowanych ? było choć jakieś przepraszam ? był jakiś protest ?, była jakaś pomoc dla ofiar ? niestety nie.
I też się zgadzam,że Kościół będzie trwał bo nie jest dziełem ludzi. Tylko to nie będzie taki kościół instytucja jaki znamy, z urzędnikami w czarnych albo fioletowych mundurkach.
Może właśnie dlatego dzieje się to co się dzieje, bo Założyciel i Stwórca doszedł do wniosku że inaczej się nie da, tylko trzeba to zresetować. Do zera skasować. W takim wypadku nie ma się co burzyć.
Pamiętasz słowa Gamaliela ? w dziejach Apostolskich ? "Jeżeli bowiem od ludzi pochodzi ta myśl czy sprawa, rozpadnie się, a jeżeli rzeczywiście od Boga pochodzi, nie potraficie ich zniszczyć i może się czasem okazać, że walczycie z Bogiem"
Dla ciekawskich - bo są tacy co już widzą protestanta albo "kociorza"- ja tylko lubię czytać Biblię będąc katolikiem. I wyciągać wnioski z tego co tam pisze. Dlatego nie idę na taki marsz. I nie mam nic ani do protestantów, ani do tych których ktoś nazwał "kociorzami" Dlaczego ? Bo ten Jezus, którego pismo nazywa Chrystusem (a jest tam jeszcze kilku innych Jezusów), wszystkich każe nazywać braćmi. "Każdy, kto się gniewa na swego brata, podlega sądowi... A kto by mu rzekł: "Bezbożniku", podlega karze piekła ognistego." No ale skąd macie widzieć co tam pisze, jeżeli nie czytacie. A ksiądz nie ma czasu na tłumaczenie, bo zajmuje się marszami albo polityką.
Adwokat diabła23.03.2023, 18:26
Z tego co widać to plebania jest siedliskiem szatana
limba23.03.2023, 17:10
Iza dziękuję.Żyję na tym Bożym świecie kilkadziesiąt lat, ale takich działań i słów w przestrzeni publicznej nie kojarzę.Każdy z nas będzie osobiście odpowiadał przed Stwórcą za swoje myśli,słowa i uczynki.Zło się rozlewa i nie omija kapłanów, wszak to też ludzie.Czyny niegodne osądzić,ofiarom pomóc, ale taki hejt nie przystoi wierzącym w Boga. Rozumiem tych niewierzących, że mogą sobie ulżyć i wylać na papier co im w głowie siedzi.Lepszy pożytek byłby, gdyby każdy westchnął choć do Boga w intencji kapłanów.Zastanówcie się czy jesteście dobrymi ludźmi.Za wszystkich hejtujących Zdrowaś Maryjo.
Szatan23.03.2023, 17:08
Chciałem tylko dodać, że nic w Nowym Targu ostatnio nie działałem.
Poozdrawiam
Szatan
Zula23.03.2023, 17:06
Proboszczowie niech zadbają o bezpieczeństwo młodych parafian, a niech nie urządzają pielgrzymek. Jan Paweł II za swoje grzechy odpokutuje i sam się obroni. Weźcie się do roboty. To co robicie to bałwochwalstwo.
Pyza23.03.2023, 16:58
@Iza - 16:02, 23 marca 2023
"Będziecie tęsknić za normalnością i chrześcijańskimi wartościami."

Za wartościami już tęsknimy a za pudrującymi pedofilię nigdy tęsknić nie będziemy. Natomiast z normalnością jest tak że wyznacza ją "większość" społeczeństwa. Jeśli "większość" otrząśnie się z obłudy to będzie normalnie. Na razie "normalność" kreują obłudnicy.
Agent Bolek23.03.2023, 16:51
Zapraszam i zachęcam do marszu wszystkich wierzących. Niewierzących uprasza się o tolerancję i respektowanie wolności wyznania.

Do Fryc: A skąd ty wiesz jak i kiedy pracują wiejscy filozofowie? I do tego za czyje pieniądze?
yamakay23.03.2023, 16:49
Iza zachowujesz sie jak ksieza i reszta tej swity z wyznawcami pisu lacznie mowi sie do Ciebie o jednym a ty o drugim tak troche bez rozumu jestes podatna na manipulacje tvp w stopniu zaawansowanym wspolczuje ci
Fryc23.03.2023, 16:37
Może weźcie się za robotę zamiast pisać komentarze w czasie pracy za pieniądze podatnikow wiejskie filozofy.
Maria23.03.2023, 16:35
Wy zajmijcie się swoimi pedofilami bo w waszych strukturach partyjnych teź się trafiają i co sprawy pod dywanem a w sprawie obrony dzieci to chcecie wydawać wyroki śmierci na te co się jeszcze nienarodziły .Pisać źe Wam nie pasuje ten marsz i obrzydzać tych co w nim pójdą to jest obrzydliwe ale od dobrego i sprawiedliwego nigdy nie zginiesz .
Maria23.03.2023, 16:35
Wy zajmijcie się swoimi pedofilami bo w waszych strukturach partyjnych teź się trafiają i co sprawy pod dywanem a w sprawie obrony dzieci to chcecie wydawać wyroki śmierci na te co się jeszcze nienarodziły .Pisać źe Wam nie pasuje ten marsz i obrzydzać tych co w nim pójdą to jest obrzydliwe ale od dobrego i sprawiedliwego nigdy nie zginiesz .
Maria23.03.2023, 16:35
Wy zajmijcie się swoimi pedofilami bo w waszych strukturach partyjnych teź się trafiają i co sprawy pod dywanem a w sprawie obrony dzieci to chcecie wydawać wyroki śmierci na te co się jeszcze nienarodziły .Pisać źe Wam nie pasuje ten marsz i obrzydzać tych co w nim pójdą to jest obrzydliwe ale od dobrego i sprawiedliwego nigdy nie zginiesz .
Maria23.03.2023, 16:35
Wy zajmijcie się swoimi pedofilami bo w waszych strukturach partyjnych teź się trafiają i co sprawy pod dywanem a w sprawie obrony dzieci to chcecie wydawać wyroki śmierci na te co się jeszcze nienarodziły .Pisać źe Wam nie pasuje ten marsz i obrzydzać tych co w nim pójdą to jest obrzydliwe ale od dobrego i sprawiedliwego nigdy nie zginiesz .
Maria23.03.2023, 16:35
Wy zajmijcie się swoimi pedofilami bo w waszych strukturach partyjnych teź się trafiają i co sprawy pod dywanem a w sprawie obrony dzieci to chcecie wydawać wyroki śmierci na te co się jeszcze nienarodziły .Pisać źe Wam nie pasuje ten marsz i obrzydzać tych co w nim pójdą to jest obrzydliwe ale od dobrego i sprawiedliwego nigdy nie zginiesz .
yamakay23.03.2023, 16:23
ciemno gród kler rzadzi masakra nie wierze ze to na powaznie...... ale w sumie kiedys jak wspomnialem na religii o ksiedzu pedofilu to ksiadz prowadzacy lekcje zagotowal mowil mi wlasnie ze to sprawka szatana i wyrzucil mnie z religii na ktora wiecej juz nie poszedlem to ten sam ksiadz zadzwonil do mojej parafii z tekstem ze wyrzeklem sie wiary co za goscie mafia w sutannach
Iza23.03.2023, 16:02
Wszyscy hejtujący inicjatywę Marszu! To może dla was lepiej abyście mogli uczestniczyć w innych marszach i paradach,gdzie paradują z gołymi tyłkami wyuzdane monstra. Może w takim marszu chcielibyscie uczestniczyć? A może na naukę do dragqueen chcielibyście posłać swoje dzieci? To przecież tacy "mili,kolorowi, nie robiący krzywdy"ludzie. Poczekajcie jeszcze,a myślę, że dożyjecie. Będziecie tęsknić za normalnością i chrześcijańskimi wartościami.
Edek Ćwiesz23.03.2023, 15:59
@bratezeawa: Czy jesteś kociorzem?
Belfegor23.03.2023, 15:42
Szatana szukajcie w sobie samych i Waszych codziennych zachowaniach.
Agent Bolek23.03.2023, 15:38
Do bratezawa: bardzo niedobrze gdy komuś ksiądz lub biskup, lub w ogóle człowiek z Panem Bogiem się sklei. Efekt będzie zawsze taki sam - zawód i niewiara. Później już tylko kościół ma się prywatny, wybiórczy, bez sakramentów. Możesz wyciągać wszystkie katolickie brudy świata: o inkwizycji, o papieżach lubieżnikach itp, itd. A Pan Jezus i Jego Kościół mimo to trwa od ponad dwóch tysięcy lat i ?Bramy piekielne go nie przemogą?. Mam na myśli Kościół Katolicki, a nie protestancki. Ważne tu jest słowo: mimo. Życzę ateistom powodzenia w walce z wiatrakami. Ja się wybieram z rodzinką. Mam 35 lat. Pozdrawiam i zachęcam.
sprawiedliwy23.03.2023, 15:28
Ci których uchronił kosztem biednych dzieci Polskich molestowanych przez tych zwyrodnialców ,teraz podjudzją zmanipulowaną ciemnotę do marszów,tylko żaden,żadna nie pomyśli to że mogło to być ich dziecko,dzieci które wolają o sprawiedliwość i pomstę do nieba!
żenada23.03.2023, 15:27
Nic nowego,analfabetyzm wtórny na Podhalu ma się dobrze...
sprawiedliwy23.03.2023, 15:25
Ci których uchronił kosztem biednych dzieci Polskich molestowanych przez tych zwyrodnialców ,teraz podjudzją zmanipulowaną ciemnotę do marszów,tylko żaden,żadna nie pomyśli to że mogło to być ich dziecko,dzieci które wolają o sprawiedliwość i pomstę do nieba!
sprawiedliwy23.03.2023, 15:24
Ci których uchronił kosztem biednych dzieci Polskich molestowanych przez tych zwyrodnialców ,teraz podjudzją zmanipulowaną ciemnotę do marszów,tylko żaden,żadna nie pomyśli to że mogło to być ich dziecko,dzieci które wolają o sprawiedliwość i pomstę do nieba!
sprawiedliwy23.03.2023, 15:24
Ci których uchronił kosztem biednych dzieci Polskich molestowanych przez tych zwyrodnialców ,teraz podjudzją zmanipulowaną ciemnotę do marszów,tylko żaden,żadna nie pomyśli to że mogło to być ich dziecko,dzieci które wolają o sprawiedliwość i pomstę do nieba!
bratezawa23.03.2023, 14:52
Agencie Bolku, jeżeli masz rację z tymi wpływami Moskwy, to przyznaj że zrobili świetną robotę wtykając na biskupów tylu szemranych gości. Nie wiem jak im się to udało, bo nie wierzę w takie teorie, no ale efekt jest taki, że dzięki biskupom ludzie odchodzą z kościoła, dzięki biskupom mamy niedouczonych księży, którzy nawet ewangelii nie znają, dzieki biskupom księdz kojarzy się z pedofilem i pazernością na pieniądze.Dzięki eminencjom mamy taki efekt że po kilkunastu latach przymusowej nauki religii w szkołach młodzi żegnają się kościołem, jak tylko nie muszą chodzić na religię. Nie trzeba było wrogów szukać i podsyłać, wystarczyło promować odpowiednich biskupów.
Niektórzy z nich jawnie mówią, że im nie po drodze z papieżem i powinien jak najszybciej umrzeć.

PS. pewnie nie wiesz ale w początkach chrześcijaństwa ludzie mieli bardzo rozmaite poglądy na wiele spraw związanych z wiarą. I jakoś to im nie przeszkadzało aby nazywać się chrześcijanami. O katolikach nikt wtedy jeszcze nie słyszał. Na synodzie nicejskim (325 r) spisano i zatwierdzono pierwszy wspólny "symbol" czyli wyznanie wiary. Trzy wieki mogli się spierać, kłócić i dyskutować co właściwie znaczy wierzyć, czy Jezus był Bogiem czy człowiekiem, co znaczy współistotny, o co chodzi z trzema osobami itd. Ludi wtedy takie sprawy tak bardzo obchodziły, że dochodziło do bijatyk między biskupami i do rozruchów w miastach. W pismach św Grzegorza Z Nyssy można znaleźć taki fragment:
"Można zobaczyć, jak niewolnicy zdatni najwyżej do otrzymania batów lub zbiegowie spod władzy włodarzy dostojnie filozofują o niepojętych tajemnicach. Pełno ich w mieście ? na ulicach, na rynkach, na targu, na skrzyżowaniach. Wejdziesz do kramarza, do krawca, do lichwiarza, mówisz o cenach ? a oni ci wygarniają mowę o gennetos (zrodzony) i agennetos (niezrodzony). Pytasz o cenę chleba ? odpowiadają ci: ?Ojciec jest większy, a Syn jest sługą?. Mówisz: ?ta wanna mi się podoba?, a oni ci wyjaśniają, że Syn powstał z niebytu"
Dzisiaj by nie przeszło, zaraz by sie znalazł jakiś jedyny prawdziwy katolik, ten który wie kto jest a kto nie jest katolikiem/chrześcijaninem.
Osiol23.03.2023, 14:43
Do Agent Bolek
Ta ruskie winne one w seminariach rekrutuja one przenoszą na (nowe pastwiska,, parafie'') one są biskupami i one chowają prawdę to wszystko ruskie kolaboranty niszczące polską młodzież.
Nadto te ruskie w po 89 rozkradły ci całą gospodarkę banki, przemysł,ziemię a weź no pokaż ten kapitał rosyjski (śladowy)
A tak naprawdę nie powinno być marszu, bo to nigdy nie powinno się wydarzyć powinni to być to ludzie godni honorowi i szlachetni, przenoszenie pedofili w nowe miejsca i kolejne krzywdy dzieci nigdy nie powinny w wysokich standartach 10 przykazań zaistniec(ruska agentura niszczy kościół od srodka)
A tak mamy handel dziećmi, tysiące grobów, pedofilię..... wszystko co najgorsze może człowiek człowiekowi.... i po której stronie się opowiedziec(bronić tej ruskiej agentury używającej sobie na polskich dzieciach, kryjącej pedofili w nowej parafi?? )

Zaprawdę godne to sprawiedliwe i prowadzi do zbawienia duszy (taki udział w marszu i opowiadanie się po dobrej stronie)

Nadto na mszy powinna być,, taca'' na ofiary, pedofil się bawi parafianie za zabawę rachunek płacą he he he
Adwokat diabła23.03.2023, 14:40
Marsz diabelski w czarnych sutannach.
Dewiańci krzyczą i maszerują w obrone pedofili i osób ukrywających tych zwyrodleńców
Stan23.03.2023, 14:30
A może by tak ten marsz wystartował pod hasłem nigdy więcej pedofilii w kościele NSPJ i w Kluszkowcach. A swoją drogą czy ks. Karlak i Strojek zatroszczyli się o dzieci, które padły ofiarą wikarego w parafii NSPJ? Krótka ta pamięć przywódców duchowych i moralnych w naszym mieście!
@@@23.03.2023, 14:16
Do@Sdssss no lepiej nie mogłes tego napisac po prostu w punkt..BRAWO
Oi!23.03.2023, 14:13
Czyli na tum festynie beds same dziewice i obroncy pedofili mam rozumiec.
@@@23.03.2023, 14:13
Absurd goni absurd
Oi!23.03.2023, 14:13
Czyli na tum festynie beds same dziewice i obroncy pedofili mam rozumiec.
Beret z moheru23.03.2023, 14:12
Ja proponuje w ten sam dzien i godzine zrobic antykatolicki marsz!
Sołtys w sutanne23.03.2023, 14:11
Byli legioniści Jezusa teraz są legioniści Wojtyły.

Wyrażam wielkie współczucie ofiarom pedofili w sutannach i mam nadzieję że sekta (słudzy boga )kiedyś zniknie
xx12323.03.2023, 13:42
Poczekajmy jeszcze dekadę, dwie, na szczęście mamy starzejące się społeczeństwo, jedyny reprezentant marszów tego typu.
omniasol23.03.2023, 13:36
Wspaniała inicjatywa duchownych z naszego miasta. Oprócz walorów handlowych nareszcie doda mu walory turystyczne.
Oczyma wyobraźnie już wszędzie widzę te reklamy.
"Nowy Targ- wpadnij do średniowecza"
:-)
Juzek z łomu23.03.2023, 13:04
A palenie czarownic to kiedy?
pp23.03.2023, 13:02
Popieram calym sercem ten marsz ! Przerazaja mnie niektore wpisy ,ktore tu są i krzyczą jako wyrocznie wspolczesnego swiata.
Figa23.03.2023, 12:14
Kościół kompromituje się coraz bardziej ,straszy szatanem? A może tak powinien zrobić marsz za przebaczenie tego co zrobili dzieciom !!!!!
Agent Bolek23.03.2023, 12:09
Nie wierzycie - nie przychodzicie. W Polsce jest wolność wyznaniowa. Protestujcie w Berlinie przeciwko muzułmanom - ciekawe, jak się to skończy. Ruscy wrzucili temat, żeby miniwojnę w Polsce zrobić, bo JP II to był ich największy wróg. Aleksander Dugin jakieś 15 lat temu jako jeden z głównych celów Rosji określił zniszczenie Kościoła zależnego od papieża. Czyli świetna oferta dla ludzi typu: jestem katolikiem, ale nie uznaję tego, tamtego, tu nie chadzam, z tego się spowiadam. Ruscy robią to od lat wszystkimi dostępnym środkami. To się dzieje na naszych oczach.
Stachu23.03.2023, 11:58
Kiedy marsz modlitewny przeciwko szatańskim działaniom Zjednoczonej Bolszewii (zwanej dla żartu "Prawicą"), która od lat, uparcie i konsekwentnie wprowadza w życie wszystkie lewicowe, antykatolickie i antypolskie ustawy??
propaganda23.03.2023, 11:52
kto to sposnoruje?
Sdssss23.03.2023, 11:43
W Warszawie mieli miesięcznice smoleńskie, w NT będą tygodniówki szatańskie :-D
Driver23.03.2023, 11:15
Cyrk to mało powiedziane...
Wii23.03.2023, 11:03
Ja już mówiłem, że mnie krew zalewa jak widzę takie imprezy.. Piątek droga krzyżowa, sobota marsz w niedziele zróbcie procesje dookoła miasta najlepiej. Brakuje słów na ten ciemnogród już.
kapitan pucia23.03.2023, 11:01
szatańskie działania - to jest to co robią biskupi i księża. Łatwo im widzieć drzazgę w cudzym oku, ale belki w swoim nie widzą.
Kto pójdzie w takim marszu to znaczy, że ich wspiera w tej szatańskiej, zakłąmanej działalności.
agrestchoinkowy23.03.2023, 10:57
proste pytanie o to co zrobił kardynał w sprawie poszkodowanych jest atakiem na świętość papieża ??? ten kto to wymyślił ma coś głową. pewnie nawet nie przeczytał "Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, mnieście uczynili" to już nie wolno pytać co kardynał uczynił ?? trzeba go bronić przed takimi pytaniami ?? i to sami księża to robią ??
Zaczynać taki marsz w kościele gdzie działał pedofil a proboszcz nie zrobił nic ?
ten kościół nie powinien trwać ani dnia dłużej. No i jak tu iść w niedzielę do kościoła ? Jezus OK, ale ci sukienkowi...
No a co powiedzieć wnukowi który pyta po o czym ksiądz mówił ? JP...
rodzic23.03.2023, 10:56
@Janusz Widelec
Watycha dawał ks. Mariuszowi pieniądze na ferie w domu katechetycznym z noclegami w tymże domu katechetyczbym w NT. Niby nikt nic nie wiedział ale gdzie sens logika i pi3niądze podatnika?
Życie23.03.2023, 10:54
Módlcie się,módlcie bo szatan wdarł się do kościoła i koniecznie trzeba go oczyścić inaczej strach będzie tam dzieci same puścić.
słyszałem na własne uszy23.03.2023, 10:50
@Janusz Widelec, ten sam proboszcz kilka lat temu powiedział w ogłoszeniach (byłem i słyszałem), że ks. Józef U. idzie na roczny urlop na podratowanie zdrowia. Co się dzieje z tym ks. Józefem U., a może to już nie jest ksiądz tylko ojciec, ojciec taki z prawdziwego zdarzenia...?
WioKary23.03.2023, 10:49
Ciemnogród,zacofanie a mamy 21 wiek
Szatanów trzeba rozliczyć a ofiary przeprosić i ,modlić się za nich do końca życia zamiast robić marsze i blokować miasto.
Odtajnić archiwa kościelne i uderzyć się w piersi.
Ogłosić wiernym jak było a nie wykorzystywać ich do obludy
Armia23.03.2023, 10:28
Pedofile z kosciola tez beda na pochodzie?
Sanctus iuda23.03.2023, 10:22
Jezus kocha biednych wiec oddaj mi swoje pieniadze.
Kot z Żoliborza23.03.2023, 10:21
Kto ta zgraja dowodzi?
Blokers23.03.2023, 10:20
He he moze by tak stosy zapalic?Zbieranina wrozbitow i kosmitow...
Blokers23.03.2023, 10:19
He he moze by tak stosy zapalic?Zbieranina wrozbitow i kosmitow...
Slovak23.03.2023, 10:19
Największe szatany to te w czarnych togach
z pod dzwonnicy23.03.2023, 10:09
Chciałem tylko przypomnieć, że można być dobrym katolikiem i jednocześnie nie wierzyć w świętość osoby Jana Pawła II.
Jeszcze raz mhm23.03.2023, 10:05
"Szatańskie działania" to od dawna robi rząd PiSu. Zamiast gromadzić się na ulicach, Ci starsi ludzie przestali by na nich głosować.
To dużo bardziej szkodzi, niż rozgrywki polityczne z wykorzystaniem papieża.
mhm23.03.2023, 10:03
Mają rozrywkę starsze panie...
Diak23.03.2023, 10:01
W piątek droga krzyżowa,w sobotę szatański marsz. Ludzie opanujcie się.
Jan23.03.2023, 09:53
To jest sekta. Wiara nie jest na pokaz. Ludzie nie takiej wiary nas Bóg uczył. Pobudka
Oświecony23.03.2023, 09:52
Przeciwko " Szatańskim działaniom"? haha ej, co się tu odstawia? Gdzie i w jakich czasach my żyjemy? Poziom groteski w mieście watahy ostatnio przebija ponad przeciętny poziom. Wiedz, że coś się dzieje.
Janusz Widelec23.03.2023, 09:46
Cóż za ironia. Kilka lat temu ksiądz Mariusz W. wikariusz parafii NSPJ molestował dziewczynki (ma wyrok). Proboszcz milczał w tej sprawie. Ciekawe czy wiedział?
Czy te "działania szatana" to może działania samych księży?
Bo przecież papież Franciszek powiedział wprost że JP II wiedział i tuszował.
Emeritus II23.03.2023, 09:37
Rozumiem że symbolicznie przeniosą obraz jana pawła do innej parafii?
Burok23.03.2023, 09:28
Wygląda na to że bez Szatana Kościół stracił by rację bytu
Solidarny z ofiarami23.03.2023, 09:21
Chcecie być solidarni to weźcie na sztandary przyjaciela jp2 Jankowskiego wkoncu był kapelanem solidarności
radykalny Benek23.03.2023, 09:14
Temat dawno obumarł w mediach. Grzeje go tylko kościół. Pytanie retoryczne - dlaczego?
Opus Dei23.03.2023, 09:09
Ciekawe ilu z tego marszu zapoznało się z tematem... Może by było warto posłuchać głowy Kościoła, Ojca Świętego Franciszka, co ma do powiedzenia na ten temat... Ale przecież chyba powiedział... Jak to mówią, prawda w oczy kole... Najlepiej zamieść wszystko pod dywan, jak patron... Aha, jeszcze jedno, przecież prawdziwa cnota krytyk się nie boi, to po co ten cyrk?
Osiol23.03.2023, 09:03
To piękne,, mało wiedzieć w sprawie''ale popierać jedną strone
A naziemny personel nie otworzy archiwum bo nie.
To pięknie jak instytucja w ważnej sprawie nie udzieli info czyli góra robi jedno a parafie i proboszczowie drugie czy to nie blisko choroby zwanej,, dwubiegunowka''
A na czele idą,, sprawiedliwi''politycy Toż już lepszego poparcia(obrońcy) być nie mogło.
jajakobyły23.03.2023, 09:02
no cóż sredniowiecze
poruszona23.03.2023, 09:01
Prawda obroni się sama!!! a "szatańskie działania" to sami księża od wielu wieków stosują w kościele, gdyby nie dopuszczali sie przestępstw jaką jest pedofilia to by nie było teraz wątpliwości co kto wiedział...nie wiedział.. itd....
Zgred23.03.2023, 08:59
Przez tych idiotów, nasze miasto sławne w Polsce jako centrum obrony pedofili.
Głos z miasta23.03.2023, 08:56
I to są już jaja pańskie! Marzsz rozpocznie się w kościele, w którym całkiem niedawno mieli księdza pedofila. Będą się modlić o co? O nie demaskowanie przestępców? Będą dalej dawać przyzwolenie na takie zachowanie w kościele? No gratuluję wszystkim tym, którzy w tym procederze wezmą udział.
blokerss223.03.2023, 08:55
pisokatopatole
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl