25.02.2024, 09:50 | czytano: 11467

Krzysztof Chmura - kandydatem na wójta Jabłonki

Krzysztof Chmura /FB
Sołtys Lipnicy Małej - Krzysztof Chmura potwierdził swój start w wyścigu o fotel wójta Jabłonki. Jego komitet wyborczy nosi nazwę Lepsza Orawa. Pierwsze spotkanie z wyborcami zaplanowano na niedzielne popołudnie.
"Jest to dla mnie ogromne wyzwanie. Zostałem wydelegowany przez "Komitet Wyborczy Wyborców Lepsza Orawa" do ubiegania się o urząd wójta. Naszym głównym celem jest stworzenie miejsca, z którego przyszłe pokolenia mieszkańców będą dumne, z tego, że ich rodzice wykorzystali w 100% szansę na zbudowanie miejsca dającego lepszy start w przyszłość. Miejsca, gdzie każdy kto tylko chce pracować i rozwijać się, może realizować swoje marzenia. A kto potrzebuje pomocy, otrzyma ją" - zapowiada Krzysztof Chmura.
Terminy spotkań połączone z prezentacją kandydatów na radnych:
Lipnica Mała: 25 lutego, godzina 15:00, Remiza OSP,
Orawka: 09.03, godzina 14:00, Remiza OSP
Chyżne: 09.03, godzina 17:00, Remiza OSP
Jabłonka-Bory: 10.03, godzina 11:00, Szkoła Podstawowa
Podwilk: 10.03, godzina 17:00, Remiza OSP
Zubrzyca Górna: 23.03, godzina 17:00, Remiza OSP
Jabłonka: Termin do ustalenia
Zubrzyca Dolna: Termin do ustalenia



s/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Ujo10.03.2024, 09:34
Konfederacja mówiła ze kobiety maja siedzieć cicho. Wiec jak można mieć zaufanie do kogoś takiego?
Poza tym, Sarniak na radnego? On całe życie nic nie zrobił pożytecznego, tylko kłody pod nogi rzucał.
Maryśka łod Ryśka07.03.2024, 23:15
Pozorant Restaurator z MINI , tak go zapamiętałam .
Monika , zadbana trzydziestka jedynka03.03.2024, 10:06
Łysi nie są źli powiem więcej , są bardzo dobrzy
Polonistka01.03.2024, 21:03
Stasia Ty mnie nie zrozumiałaś . Nie mam nic do łysych . Chodzi oto że Kandyduje trzech łysych Jan Glusiak , Krzysztof Chmura i Stanisław Karorzak i któryś z nich zostanie wójtem . Taka metafora .
Jo Anna01.03.2024, 20:58
Asia ....jak Krzysiek będzie lepszym sołtysem i zajmie się robota na wsi to może za 10 lat obejmie stanowisko wójta w mieście Jabłonka .
Asia01.03.2024, 18:45
Do @bączek
Nie chciałam napisać powodzenia panie Głusiak.
POWODZENIA PANIE KRZYSZTOFIE
OiO01.03.2024, 13:07
Monika ty inteligencja nie grzeszysz...
Bączek01.03.2024, 08:40
Chciałaś Asia napisać powodzenia Jaśku Glusiaku chyba .
Asia29.02.2024, 19:26
Powodzenia Panie Krzysztofie. trzymam kciuki. Ma Pan mój głos i mojej rodziny
Firefighter Himself29.02.2024, 18:58
Do zadbana trzydziestka Jedynka

Daj przykład co zrobił głusiak i nie pisz głupot.

Dużo dla orawki zrobił poprzedni radny Polaczek kwaśnica najwięcej z nich to zrobił Pieróg.

Podaj mi zasługi głusiaka on nawet Rowy które są przy drodze gminnej niedopilnuję tylko woda płynie drogą i ją niszczy.

Ja wcześniej głosowałem na PiS Ale jak teraz widzę jakich kandydatów oni wystawiają w wyborach to naprawdę głęboko się zastanawiam czy do tej pory robiłem dobrze.


Niech wygra najlepszy
zadbana trzydziestka jedynka29.02.2024, 16:48
Mylisz się zatroskany obywatelu .... Dużo ludzi ma taką pracę a co robili w Łodzi w 2000 roku ? Może nie pamiętasz może się wtedy urodziłeś i dlatego nic nie wiesz i życiu
Ala29.02.2024, 14:11
Do zadbanej
Z Orawki jestem jak cie to tak ciekawi.

Ratowanie życia to jedno. I nie zarzucam mu ze tego nie robił. Ani o tym nie napisałam.
Ale drugie to że jako radny co zrobił?
Ma zostać wójtem bo ?
Zatroskany obywatel29.02.2024, 12:39
Do Monika

Przestań pisać głupoty uratował życie bo ma taką robotę i nic więcej.

To tak jak by całować po rekach farmaceute że ci sprzeda lekarstwo.


Będąc wójtem trzeba mieć kompetencje i przygotowanie menadżerskie.

A u Jasia tego nie ma.

Ktoś mu zadał pytania co zrobił i nie widzę odpowiedzi.
zadbana trzydziestka jedynka29.02.2024, 12:38
F...H.........Nie mów za wszytkich bo dla Orawki dużo zrobił i ludzie tu go bardzo chwalą
zadbana trzydziestka jedynka29.02.2024, 08:28
Ala tys z Lipnicy ... Boś ty jakąś dziwną ... Uratował życie i to nie jedno i ty się pytasz co jescze ehhh.to jest mało
Firefighter Himself28.02.2024, 20:35
Do Monika zadbana trzydziestka Jedynka

masz rację jeżeli chodzi o głusiak Jan jako ratownik medyczny jest dobry w tym co robi i kapelusz z głowy, ale jako radny nie nadawał się do niczego.

Nic nie zrobił dla swojej wsi a w gminie był na każde zabłonie szanownie wielce panującego Antoniego a teraz udaje że go krytykuje, jest to człowiek który nie ma swojego zdania, jest sterowny i będzie wójtem sterowanym z tylnego siedzenia.

W Orawce przez ostatni rok nie zrobił nic wszystkim wszystko przy obieca i nic nie zrobi jak go to nazywają

"nic nie mogę Jan"

na ostatnią sesję rady gminy jak ważyły się losy budynku nowej komendy policji nie miał nawet cywilnej odwagi przyjść choć miesiąc wcześniej był entuzjastą przekazania budynku komendzie ale jak zobaczył że robi się koło tego ferment to się wycofał.

jest wiele takich sytuacji które można przytaczać przez ostatni rok.

nawet w swoim przysiółku zawodach nic nie zrobił przy drodze gminnej nie pobrane rowy i Woda wylewała się na drogę gdyby nie starania innych ludzi to do dzisiaj by ta sytuacja tak wyglądała

Nie dajcie nabierać się na piękne gesty słowo lecz Oceniajcie ludzi po tym co zrobili na rzecz swojej wioseki czy gminy

Pozdrawiam serdecznie Niech wygra najlepszy
Kurcze, szkoda że nie ma kandydata na wójta z Podw28.02.2024, 20:05
Wyborca
Ala28.02.2024, 20:02
Do @Monika
No wow. Szok normalnie. Chyba dobrze że uratował tyle osób a coś poza tym?
Mógł jak wszyscy startować bezpartyjnie- i za to dziękuję wszystkim kandydatom -a nie z PiSu, boi się porażki ze takiego wsparcia potrzebuje?

To kibicuj.
Radek Radecki28.02.2024, 19:11
Hyniek ..... Jola pierwsza dama ładna i mądra może siedzieć w gminie i doradzać mu , podpowiadać co to komu przeszkadza
. Dobrze się uzupełniają i to najważniejsza
. A Ty widzę im zazdrościsz .
Monika , zadbana trzydziestka jedynka28.02.2024, 19:06
Ala , poco mam pisać jaka Lipnica jak chyba każdy wie że w mąłe niema gminy . Ja kibicuje panu z Orawki bo uratował wiele ludzi i ma dobre serce . JG górą.
Lipniczanka28.02.2024, 18:59
P. Chmura wykazał się jako lipnicki sołtys kreatywnością, wdrożył kilka fajnych projektów, m. in. sprzątanie okolic rzeki, zaangażował Orawian w "Bezpieczne harce", rozpoczął starania o drogę -połączenie Lipnicy z Zubrzycą...i wiele innych...Życzę mu zwycięstwa!!!
Ala28.02.2024, 18:25
Do @Moniki
Ojoj ojoj co ja chrzanię.
To pisz że ci chodzi o Lipnice Wielką.
A ten pan mieszka w L. Małej a jest ze Zubrzycy.
Trochę logiki w pisaniu u ciebie też by się przydało .

Powodzenia wszystkim
Firefighter Himself28.02.2024, 17:31
Szanowny panie radny orawki Janie Głusiak

Proszę o odpowiedź

1 JG Co zrobiłeś jeżeli chodzi o remizę o rozbudowę o której mówisz od 8 lat?

2 Co zrobiłeś jeżeli chodzi o swój Przysiółek za wodę w ciągu ostatniego roku?

3 Co zrobiłeś jeżeli chodzi o dofinansowanie na sprzęt doposażający samochód bojowy nowy Man?

4 Co zrobiłeś jeżeli chodzi o samochód Man do straży konkret?

5 Co zrobiłeś jeżeli chodzi o plan zagospodarowania przestrzennego gminy Jabłonka konkretnie Jabłonka czy się temu sprzeciwiłeś żeby poblokować przedsiębiorców konkret?

6 Wymień swoje zasługi jeżeli chodzi o pracę na rzecz Orawka jako radny konkret co zrobiłeś i ile w tym twojej zasługi?

7 Do jakich organizacji należysz oprócz Strażacka Czy to prawda że należysz do zrzeszenia Związek Podhalan i Koliba i nawet z tego co się orientuję twoi bliscy w kole Gospodyń Wiejskich i nic w tym kierunku nie robisz żadnego zaangażowania oprócz wakacji z których chętnie korzystasz za darmo albo za symboliczną opłatę konkret?

8 czy nie jest tak że wszystko wszystkim przyobiecasz i nic nie zrobisz a wszystko co dzieje się we wsi to zasługa sołtysa i Rady Sołeckiej konkret?

9 Jakie są twoje zasługi że dostałeś złoty medal odznaczenie w straży co zrobiłeś dla straży konkret mogę tak wymieniać dalej Proszę o odpowiedź
Firefighter Himself28.02.2024, 17:22
Witam grupowiczów widzę że kampania rozkręca się na dobre.

Mam pytanie i prosiłbym o odpowiedź szanownego radnego z orawki Jana Głusiak.

Wymień powód aby oddać głos na ciebie w wyborach

Wymień swoje zasługi jako radny.

co zrobiłeś dla gminy I co zrobiłeś dla swojej wioski Orawka w w przeciągu 9 lat bycia radnym w w gminie Jabłonka

Ale odpowiedz konkretnie nie frazesy i bzdury bo ja cię bardzo dobrze znam i zaraz ci to wypunktuję
Monika , zadbana trzydziestka jedynka28.02.2024, 16:35
Ala.... co ty chrzanisz .....normalnie wybierają wójta w Lipnicy bo to osobna gmina z Kiczora mi . Tak blisko a Ty tego nie wiesz . Ehhh
Orawka28.02.2024, 15:38
Do @strażnik
A jaką resocjalizację ty masz na myśli.Po znajomości załatwiony psychiatryk na kilka miesięcy to nie resocjalizacja.
Na tak mało wyceniasz życie dwójki ludzi?
Ola28.02.2024, 13:48
Do @strażnik
No raczej na zastępcę nie bardzo ktoś taki, jako radny może się wykazać. Tego nie wiemy. Mniejsza o to.

Niech każdy zagłosuje tak jak mu serce podpowiada.
Można przecież zagłosować na wójta z jednego komitetu a na radnego z innego. Nie ma narzuconego że jak ktoś jest za którymś z panów nie może zagłosować na radnego z innego komitetu.
Kto w tym ma jakiś problem?

Powodzenia wszystkim komitetom
Maleńka28.02.2024, 13:42
Do @Mieszkanka masz rację
Wszystko tak naprawdę zależy też od tego czy radni będą umieli się dogadać a nie tylko kłócić. Tak naprawdę nie ma szans że jak któryś z tych panów wygra to że z nim przejdą wszyscy jego radni.
Także ?przyszli radni? prośba wielka- bądźcie mimo wszystko zgranym zespołem potem
Ala28.02.2024, 13:39
Do @Monika zadbana .
Lipnica Mała nie jest osobną gminą żeby tam ten pan mógł startować na wójta. Jabłonka jako wioska też sama w sobie nie tworzy gminy tylko z innymi wioskami jak już.
Jak już ktoś nie ma co napisać mądrego to pisze co popadnie
Konferencja28.02.2024, 12:17
Mogę tylko napisać, że przykro się czyta hejty, system który panuje od dawna już nie idze w parze z Polakami. Do wszystkich hejterow jesteście opłaconymi zdrajcami Polski,którzy pomagają utrzymać komunistyczny system antypolski, nie jesteście Polakami. Dawno temu również byli tacy ludzie którzy zdradzili swój naród i doprowadzili do upadku. Już dawno wiedziałem że polska nie jest Polaków i potwierdzają to wybory, jedni i ci sami. Stary system nie odejdzie aby postawić nowych ludzi, o wolność trzeba walczyć. Uważam że pan Krzysztof i jego zgrana ekipa są idealnymi kandydatami na te stanowiska ponieważ są niezależni,są Polakami i będą walczyć o lepsze jutro.
Monika , zadbana trzydziestka jedynka28.02.2024, 10:56
Lionicon Chmura powinien startować tam u siebie na wójta Lipnicy a nie mieszać się nam do Jabłonki
Jonderbrac28.02.2024, 10:27
Krystyna ty znasz napewno Krzysztofa C.
Strażnik28.02.2024, 10:17
Do Orawka ... Jak ten pan w więzieniu przeszedł głęboko resocjalizację to spokojnie może być zastępca wójta .
Ciorbodiabeł28.02.2024, 08:57
Jeżeli Pan Chmura będzie tak zarządzał gminą, jak niegdyś rejestrował pojazdy, to już zaczynam współczuć mieszkańcom
RestauracjaSrarosty28.02.2024, 08:32
Mieszkanka masz rację , Krzysztof C. Jest za młody i niezna się jesxze na niczym a z kolei Piot H. i Jan K. za starzy . Pozostaje tak naprawdę tylko Pan Jan Glusiak i Stanisław Kasprzak ale wydaje mi się że najbardziej niezależny będzie Jan Głusiak .
ONDREJ28.02.2024, 07:17
Orawka masz bardzo niski poziom inteligencji. Przyjdz na spotkanie i powiedz to jak jestes taki cwaniak tutaj. Masz terminy podane kiedy. Tylko daj znac to tez chcetnie przyjde zeby zobaczyc czy taki cwaniak jestes. Wszyscy krzyczycie o zmianach a jak bedzie kasprzak kuczkowicz czy hola to bedzie to samo
O nie28.02.2024, 06:13
Jasiu Głusiak czemu PiS?
Mój głos powędruje gdzie indziej niestety niż do Ciebie
Abc28.02.2024, 06:11
Masz mój głos. Powodzenia
Załamany28.02.2024, 06:08
Na wybory trzeba iść..
Tylko nie PiS
A może jeszcze jakiś kandydat na wójta?
krystyna27.02.2024, 23:24
Brawo, powodzenia Krzysztof
Lusia27.02.2024, 23:23
powodzenia
Józek27.02.2024, 22:00
Orawka masz rację ... Niestety to prawda, jedyny słuszny kandytat to Jan Głusiak
Mieszkanka27.02.2024, 21:57
Do wszystkich kandydatów na radnych, z wszystkich komitetów-ktokolwiek z was wygra róbcie wszystko żeby było tylko lepiej. Dogadujcie się, rozmawiajcie ze sobą bo to podstawa. Niezależnie który z panów wójtem będzie róbcie tak żeby cała gmina na tym skorzystała a nie tylko jedna miejscowość. Bo wszyscy chcą być równo traktowani
Pamietliwy27.02.2024, 21:41
Himalaje hipozji Kazik który zabił w stanie upojenia alkoholem dwoje niewinnych ludzi na siódemce w Podwilku chce być przedstawicielem Orawki w radzie gminy jabłonka kto by pomyślał
Polityk27.02.2024, 21:08
Tylko nie PiS
Też z orawki27.02.2024, 21:08
Do @Orawka
Jedna osoba w ekipie nie przekreśla przecież Krzyska. Jak ten radny nie przejdzie do dobrze ale może przecież Krzychu mieć głos od Ciebie jak go znasz
Kitek27.02.2024, 20:24
Oby wójtem był ktoś poza Jabłonki.
Orawka27.02.2024, 19:47
Tak jak byłam za Chmurą, tak po wyborze Pieronka na radnego z Orawki (po pijanemu zabił dwoje ludzi) już nie.
Przykro mi Krzysiek ale to nie był dobry wybór.
Kolezanka27.02.2024, 18:54
Do kolegi Jasiu Glusiak na Fb MA już relacje i stronę komitetu
Najlepiej pod Latarnią27.02.2024, 16:39
Lipnicanka ..... Myślę że latarnie w Lipnicy celowo nie świecą .
Babeczka27.02.2024, 14:52
Szkoda że nie ma wśród kandydatów na wójta jakiejś konkretnej kobiety.
oPP27.02.2024, 14:50
Do @op
Zostań Ty sołtysem w którejś wsi i się wykaż.
Nie ma co lamentować tylko iść na wybory i zagłoso27.02.2024, 14:49
Obserwator
Jurek27.02.2024, 14:32
Do @Lipnicanka
Pan Holla też lubi rozgłos
Pan Kuczkowicz też
I co w związku z tym?
Baśka27.02.2024, 14:28
Do @op
W całej gminie lampy w nocy wyłączają, część z nich nie świeci nie tylko w Lipnicy. Przejedź sobie po innych wioskach.

Niestety to wójt decyduje a nie sołtys.
Pisać pisma też można do gminy i nic. Zero reakcji i odzewu. Gmina na chwilę obecną jest nie dla ludzi. Żeby iść do gminy coś załatwić trzeba mieć złote nerwy bo albo nikt nic nie wie, albo odsyłają do kolejnej osoby.

Pora to zmienić. Żeby w końcu gmina była dla ludzi a nie ludzie dla gminy.

Niezależnie kto wygra czas na zmiany
Wtajemniczony Orawiok27.02.2024, 13:35
Do "Op" a co ma Sołtys do lamp, poza przekazaniem tej informacji, że nie świecą do Gminy. To od Wójta zależy czy świecą czy nie, bo to on jest zarządcą tej infrastruktury. Wyłączanie lamp to jeden ze sposobów oszczędzania gdy w budżecie gminy brakuje pieniędzy... :D

Powodzenia Krzysztof, współczuje, że wszyscy kandydaci muszą słuchać hejtu na siebie! :)
Op27.02.2024, 12:41
Do Lipnicanka:
Prawdę napisałaś Pan sołtys Chmura dla Lipnicy robi tyle że podatki wybiera. Lampy koło drogi dalej nie świecą.
Orawian27.02.2024, 10:43
Popieram w 100% powodzenia Krzysztof
Boczek27.02.2024, 10:27
Spyrka ma rację , zgadzam się
Kolega27.02.2024, 10:24
Czekamy z niecierpliwością na program ostatniego kandydata mianowicie Jana Głusiak . Ma duże szanse gdyż jest znanym i cenionym od lat Ratownikiem Medycznym i Strażakiem . Powodzenia Janku .
Lipnicanka27.02.2024, 09:34
Pan Chmura lubi rozgłos lubi się pokazać. Ale czy coś zrobił jako sołtys dla Lipnicy? Prócz stworzenia grupy na fb i na messenger? No..sory ale nic. On poprostu jest sołtysem i tyle.
Czekamy na Orawski kabaret...rozpoczęcie już 7.04.2024r. Kupcie popcorn
Patriota27.02.2024, 09:25
Ja Wam coś powiem , wójt powinien taki który usunie wszystkie sklepy z kapitałem zagranicznym z gminy Jabłonka . Taki wójt to hej .
Paweł26.02.2024, 21:19
Kłóci się tu ktoś?
Każdy wyraża swoje zdanie.

Powodzenia Krzysztof
Stasek26.02.2024, 21:18
Do @Radek
Wygra Pan Kasprzak?
Ktoś wygra napewno a czy on? Zobaczymy
Wyborca z orawy26.02.2024, 21:16
?Wiem, że jeszcze będzie pięknie
Przegonimy mrok
Przegonimy całe zło
Które w tym momencie
Chce nam zabrać szczęście
Uciszyć nam głos
My będziemy ponad to???
Ajć26.02.2024, 21:14
Co to będą za wybory. Już się doczekać nie mogę.
Rysiek26.02.2024, 21:13
Radek- niech wygra najlepszy i poczekajmy na wyniki. A może jakiś inny kandydat z nienacka wyskoczy
Radek26.02.2024, 20:22
Ludzie tu się klucą a i tak wygra Pan Stanisław .
Qqqqqqq26.02.2024, 20:18
Nie kloccie się tylko się wypoziomujcie
Brzyskowa Hanka26.02.2024, 20:13
Max ...ty chyba nie znasz holi
Feliks26.02.2024, 20:12
Jak to prawda co ludzie tu piszą że Pieronek ma być w rządzie Chmury to dla Krzyśka to strzał w kolano , z Orawki nikt na niego nie zagłosuje a i z innych wiosek też go znają to będzie bez poparcia
L26.02.2024, 19:36
Zobaczymy co radni i wójt zrobi w sprawie ośrodka zdrowia w L.M. bo jak narazie mamy fatalna opiekę zdrowotną.
Z podwilka26.02.2024, 19:34
Do knt
Naruszenie regulaminu. Nieźle.
Nic mądrego tam zapewne nie było.

Komitety wyborcze POWODZENIA dla wszystkich
Ktos26.02.2024, 19:31
Do obrońcy knt
Czy ty knt potrzebujesz obrońcy?
No dokładnie niech każdy patrzy na siebie.
To czemu ty patrzysz na innych?
Hans26.02.2024, 19:16
Koniec z wójtami z Jabłonki. Won
Hans26.02.2024, 19:06
Koniec z wójtami z Jabłonki. Won
knt26.02.2024, 18:36
W obronie knt ,każdy niech patrzy na siebie a nie na innych . Prawda jest taka że Chmura nic nie zrobił dla Lipnicy
/.../

Naruszenie regulaminu. Moderator.
Kloss26.02.2024, 18:32
Koniec z wójtami z Lipnic. Won.
wyborca26.02.2024, 18:18
Oj będzie sie działo 7 kwietnia.
heheszki26.02.2024, 18:17
Orawa, Orawa a na Orawie spory....
abcd26.02.2024, 18:16
Powodzenia
Pan zagadka26.02.2024, 18:09
Co pan Kuczkowicz zrobił jako radny powiatowy?
Co Pan Holla zrobił jako radny?
Co pan Chmura zrobił jako sołtys?
Co pan Kasprzak zrobił jak pracował w gminie?
Co pan Męderak zrobił jako dyrektor liceum?
Co pan Głusiak ma do zaoferowania?

Ktoś ma jeszcze jakieś pytania?
Zośka26.02.2024, 18:01
do Knt
możesz sam się wykazać i wystartować w wyborach jako wójt lub radny.
Chętnie sie dowiem co masz ciekawego do powiedzenia.
komornik26.02.2024, 17:59
Zapowiadają się ciekawe wybory..
Powodzenia dla wszystkich
knt knt26.02.2024, 17:58
A co zrobili inni dla gminy?
Jjjjjjjjjjkkkkkk26.02.2024, 17:49
Powodzenia
X26.02.2024, 17:44
O widzę że tylko niektóre komentarze są dodawane.

Regulamin - na dole strony. Moderator.
Knt26.02.2024, 17:24
Co takiego Pan Chmura zrobił dla Lipnicy jako sołtys? Ludzie obudźcie się !!
Jasiek26.02.2024, 17:04
Do @z Orawy
Nie bądź taki do przodu bo Cię z tyłu zabraknie.
Układy układziki?.
Powodzenia dla wszystkich
Z Orawy26.02.2024, 15:35
Kasprzak na wice wójta nie ma ani Grażyny ani Horniaka ani Chmury tylko osobę inteligentna czytać trzeba dobrze dlatego popieram pana Kasprzaka
Zubrzycanin26.02.2024, 15:14
Do @juz raz był
Jak już to artykuł pojawił się wczoraj o panu Chmurze. A komentować ludzie będą i nikt nie ma pewności kto od kogo pisze.
Więc nie wrzucajmy ludzi do jednego worka.
Ile ludzi tyle komentarzy.
Ja nie jestem narazie za nikim? czekam na rozwój sytuacji. Będzie się działo
Powodzenia dla nich wszystkich
Mała mi26.02.2024, 15:01
Brawo Krzysiek. Powodzenia życzę
Do zubrzycanin26.02.2024, 14:49
Ja jestem od pana Kuczkowicza, tylko jak dziś dodali post o lipnicanskim to pod każdym postem o innych kandydatach som nowe
Skądś26.02.2024, 14:13
Brawo Krzysiek, pozytywny człowiek. Trzymam kciuki
Wyborca26.02.2024, 14:12
Brawo dla wszystkich kandydatów za odwagę w wystartowaniu na w tych wyborach. Bedzie ciekawie
Aniołek26.02.2024, 14:10
Powodzenia ekipo Krzyśka
Kasia26.02.2024, 13:05
Po to jest możliwość dodawania komentarza żeby to robić pod każdym artykułem nie tylko wyborczym. Więc ludzie do głosowania niech wygra lepszy!
Śmieszek26.02.2024, 13:03
Do @juz róż był Lipnicanin a to ciekawe że widzisz że tu jego ludzie piszą. Pod innymi artykułami pozostałych panów też są komentarze i zapewne też ludzi tych panów. Więc nie wiem w czym problem
Wyborca26.02.2024, 13:01
Panowie kandydaci powodzenia dla wszystkich
Zubrzycanin26.02.2024, 13:00
Do @ już raz był? Gdzie ty widzisz ludzi od niego piszących pod każdym kandydatem?
Nie widzisz ze inni ludzie od innych kandydatów piszą negatywnie o pozostałych?
A ty od kogo jesteś?
do hynka26.02.2024, 12:55
Hyniek /.../ Przyjdz na spotkanie i to powiedz tylko daj znac wczesniej bo tez chce tam byc i posluchac jakie to masz madrosci do powiedzenia. chetnie sie posmieje z ciebie kozaczku..
Już roz byl lipnican na tym stanowisku26.02.2024, 12:06
Ludzie od chmury weszli pisać komentarze pod każdym kandydatem tym jak dali artykuł o tym lipnicanie, a tutaj piszą coś o Hejcie ? oby nad Orawę nie nadciągnęły chmury
Marika26.02.2024, 12:01
Do @ od tak sobie- skąd wiesz że Chmura jest nie wierzący? I po co w politykę mieszać kościół i to w co kto wierzy?
Ty już też pokazałeś jakim jesteś królikiem i super człowiekiem- hejtujac.
Dla wszystkich kandydatów-powodzenia
Jabłoncanin26.02.2024, 11:57
Do @obserwator123 masz rację. Ci dwaj Panowie razem zdziałali by dużo. Jeden z drugim wspierałby się swoim doświadczeniem i spojrzeniem na różne sprawy.
Powodzenia dla tych Panów
Też z orawy26.02.2024, 11:54
Do @ z Orawy
Skoro wiesz że pan Kasprzak ma juz wice wójta Panią Grażynę, to już wiadomo że będzie jak było. Mogła ona startować, czemu tego nie zrobiła?
ABC26.02.2024, 11:50
Do @Hyniek ale Ty mądry jesteś. Konfederacja to Ty jesteś. Pozatym zmiany są potrzebne a Ty wyskakujesz z zachłannością. Inni kandydaci na wójtów mają również w swojej ekipie młodych - to co oni nie chcą zmian? Czemu ich też nie wyśmiewasz,że są zachłanni itd. Jak oceniasz-oceniaj wszystkich a nie tylko z jednego komitetu.
Bożyna26.02.2024, 11:45
Ja bym na hole nie głosowała , bardzo klutliwy i drze się wszędzie . Nadawał by się po lasu pilnować . Takie jest moje zdanie Choć nie musicie go brać pod uwagę
Tyz młody26.02.2024, 09:41
Dziwi mnie ,że duża część pisze o młodych najlepszy kandydatach na wójta.Młody to nie zawsze znaczy rozumny czy inteligentny i dobry dla ludzi , a w wręcz przeciwnie. Najmądrzejszy to jest i tak mój tata hej.
Pozytywna26.02.2024, 08:35
Hejtowi mówimy STOP.

A hejterzy niech się zaangażują w bardziej pożyteczne sprawy i w bardziej pozytywny sposób niech się udzielają a nie pisaniem na każdego coś złego. Dość już z tym. Czas na zmiany.

Powodzenia kww Lepsza Orawa i pozostali
Obserwator12326.02.2024, 08:33
To teraz tak wszyscy Lipnicanie i pół Zubrzycy murem za Chmura? Wszystko tu anonimowo każdy pisze co chce. Więc moi drodzy. Po co te nerwy to wszystko to tylko gra! Krzysiek, trzeba było Jolkę wystawić miałbyś pewność że wygra pomiędzy nimi wszystkimi.
Wójt na pewno biedzie Łysy. Druga tura Chmura kontra Kasprzak. Chłopy dogadajcie się bo wy wspólnie faktycznie możecie coś zmienić. Krzysiek świeże spojrzenie Staszek doświadczenie, razem dalibyście zrobić to dobrze.
ot tak sobie26.02.2024, 08:27
Chmura nie nadaje się na wójta
może być sołtysem i to tak dużo
Wszyscy kandydaci to wierzący ludzie i katolicy
Więc wygra Kasprzak i Hola
Hyniek26.02.2024, 08:23
Konfederacja była w październiku? Młodość, zachłanność, chęć zrobienia rewolucji. Krzysiek nawet by się ostał ale ci jego ludzie? Gdzie Horniak? Gośka Omylak? Pieronek? Gośka ma wielki p...k i dużo do powiedzenia tam gdzie nie trzeba, o mądrych rzeczach ta kobieta nie ma pojęcia. A reszta robi zamieszanie. Panie Chmura a Pana żona to pójdzie z panem do Gminy pracować? ktoś musi przecież Panem ciągle kierować i podpowiadać. Piszecie że niezależni. Pff jak wszyscy teraz. Przypominam Konfederacja!
Jasio26.02.2024, 07:53
W koncu jest ktos kogo warto posluchac. Panie Chmura bardzo ciekawie pan mowil wczoraj. Oby tak dalej i powodzenia zycze
Z Orawy26.02.2024, 07:41
Z z tego co wiesz Kasprzak już ma wice wójta nie Grażynę nie Horniaka i nie Chmurę ale osobę z kompetencjami o ścisłym umyśle technicznym i matematycznym to najlepszy kandydat na wójta panie Kasprzak powodzenia
Z orawy26.02.2024, 07:35
Z tego co wiem Kasprzak juz ma wice wójta nie Grażynę nie Horniaka i nie Chmurę ale osobę z kompetencjami o ścisłym umyśle technicznym i matematycznym i według mnie to najlepszy kandydat na Wójta Panie Kasprzak powodzenia
Postronny26.02.2024, 07:16
Nie rozumiem dlaczego ludzi boli fakt, że Krzysztof Chmura wystartował na wójta. Wolny kraj każdy może. Inni kandydaci to niby lepsi od niego?
Kto chciał to swoją kandydaturę zgłosił. A nie jest to taka fajna sprawa i lekka żeby zorganizować swoją ekipę, znaleźć czas żeby wszystko dograć.
Tym co krytykują Chmurę i innych- puknijcie się tam gdzie trzeba i sami zacznijcie działać, pokażcie na co was stać a nie krytykować. A jak nie to dajcie się wykazać innym.

Panie Krzyśku powodzenia. Czas na zmiany.
Dla pozostałych kandydatów również powodzenia.
Marian26.02.2024, 06:22
Napiszcie co ten Krzysiek zrobił to, dla nas ,po co jezdził do tej gminy
Myślacy26.02.2024, 05:14
Ja będę głosował na Piotra Holle. Tylko on stał po naszej, ludzkiej stronie, nie bał się pokazywać ludziom co robi stara świta. Gdzie byli wszyscy kandydaci 5 lat temu gdy trzeba było zawalczyć o lepszą Orawe z naczelnym wodzem? Bali się że stracą pracę albo inne intratne interesy? Tylko Holla zasługuje na szacunek, bo udowodnił że zależy mu na ludziach i stoi po dobrej stronie. Piotrze masz mój głos
Wladysław26.02.2024, 01:29
Tak patrząc na tych wszystkich kandydatów to chyba nojlepsy tyn Chmura, reszta to albo patrzom zeby sie najeść albo rządzic albo to i to. Chmura godo ze u niego radni bedom decydowac wspolnie z nim, a radni u niego som z kozdej grupy spolecnej. Som i wyksztalceni ludzie po studiach, przetsiebiorcy a i robotnicy. Dołbym mu szanse i tym młodym ludziom. Bedzie nojbardzi niezależny i wprowadzi duzo nowych dobrych zmian u nos na Orawie, starzy kandydaci patrzom ino /.../ albo ich popycho obecny wójt do kandydowanio, nima nikogo kto by kcioł dobrze dlo ludzi i gminy. Dejmy młodym sprubować wkóńcu oni bedom tu żyć dlużej niz my.
Andrzej26.02.2024, 01:19
Krzysztof osoba z wielkimi wartosciami, religijna, pełna szacunku do każdej spotkanej osoby, dbająca o tradycje a zarazzem bardzo innowacyjna młoda pełna zapału do pracy, no poprostu świetne połączenie tego czego nam potrzeba w gminie. Nie widze lepszego kandydata.
Mieszkanka Jabłonki26.02.2024, 00:20
Do @ budujcie na skale

Kto według Ciebie, który kandydat ma szacunek, wartość i pokorę? Ten jest gorszy od innych? Bo co? Bo ma pomysł na gminę, bo chce coś zmienić? Inni kandydaci to są dobrzy i uczciwi? Ciekawe?
Nie będę się zniżać do Twojego poziomu i nie będę jak Ty obrażać pozostałych
Wyborca z Orawy26.02.2024, 00:15
Do @budujcie na skale popatrz człowieku na innych kandydatów na wójta i ich kandytatów na radnych?. Pozostali mają wartości, szacunek i pokorę? No chyba raczej nie. Zapłacił ci ktoś żeby akurat Chmurę obrażać? Pomyśleć czasem trzeba zanim się coś napisze. W tym przypadku chyba ciężko. No ale cóż. Jak jest Ci żal, że ktoś chce karierę robić to sam startuj i pokaż swój szacunek, wartości i pokorę.

Wszystkim komitetom wyborczym powodzenia!
Aga z Jabłonki26.02.2024, 00:05
Do @ budujecie na skale - Mówisz, że brak szacunku, wartości, pokory? każdy z kandydatów na wójta chce się pokazać jak najlepiej, każdy ? Inni kandydaci mają szacunek i wartości? Czy szacunkiem jest rzucaniem błotem w drugiego kandydata? Chmura tego nie robi. Inni już kombinują, obgadują?
Sam nie masz szacunku do drugiej osoby wyrażając się tak o drugiej osobie. Nie mów że ktoś nie ma wartości i pokory bo sam swoją wypowiedzią pokazujesz brak szacunku i wartości.
Nie urodził się jeszcze człowiek, który każdemu by dogodził. Żaden kandydat na wójta wszystkim też nie dogodzi. A rzucanie świniami w czyjąś stronę to brak szacunku również.

Mogłeś wystartować Ty i ciekawe co byś Ty zrobił. Trzeba się udzielać a nie krytykować kogoś bo tak najłatwiej. I nie ocenia się książki po okładce.
Cieszmy się że są ludzie którzy chcą coś zmienić a nie tylko siedzieć w domu na tyłkach i wszystko krytykować.

Panie Krzyśku i pozostali kandydaci na wójta- grajcie uczciwie bez hejtowania się nawzajem i wszystkim powidzenia
Ocena subiektywna25.02.2024, 23:57
Do @budujcie na skale.
Kilka kwestii:
Po pierwsze jesli chodzi o szacunek w akurat w Pana poscie go brakuje.
Po drugie gdzie tu brak pokory. Akurat działania zespołu Pana Chmury wyróżniają się na tle innych pod względem gry fair i nie wchodzenia w spory. Po trzecie nowoczesne podejście w obecnych czasach jest tylko atutem. I nowoczesnego podejścia Gmina potrzebuje. I na koniec proponuje nie probowac wrzucac w kampanie spraw ideologicznych bo jak pokazuja politycy u góry nigdy nie działa to z korzyścią dla ludzi a kazda taka proba powinna byc gaszona w zarodku.
Życzę miłego wieczoru.
Szanujmy siebie nawzajem dla dobra Orawy.
Pozdrawiam
Student25.02.2024, 23:52
Ejj co tam robi stary poieronek ? Krzysku obudź się i odetnij od Hornika i Peronka ,, oni pociągom cię w dół .... Tam głęboko .
"Budujcie na skale..."25.02.2024, 23:07
Cóż... Nie jest to człowiek wart zaufania, program ludzi "nowoczesnych". Brakuje wartości, szacunku i nade wszystko pokory. Nie dajcie się zwieść tanim sztuczkom pijarowskim, bo to tylko gra i udawanie. Wszystko ma ładnie wyglądać. Na ciężkie czasy, które idą, potrzebujemy przede wszystkim dobrych i uczciwych ludzi, patrzących dalej i widzących więcej niż kariera i sława. Potrzebujemy słońca a nie Chmury!
Małolipnicanin25.02.2024, 22:45
Byłem na zebraniu dziś co organizowali. Zgrana ekipa widać to na pierwszy rzut oka . A najważniejsze że pozytywnie nastawieni, uśmiechnięci i konkretni. Brawa dla WAS. Pan Chmura ma w nich wsparcie. A poza tym grają fair play -nie krytykują i nie obrażają nikogo, nawet konkurencji. Wielki szacunek za to.
Z Jabłonki też25.02.2024, 22:39
Do @z Jabłonki to będą jasne chmury które w końcu przyniosą słońce w naszej gminie
Piotr25.02.2024, 22:26
Odpowiedz do "Z Jabłonki" Nazwisko jest nazwiskiem i trzeba patrzec na osobę, Krzysztof naprawde nadaje sie na Wojta. A co do wice wójta to racja że Horniak średnio sie nadaje mimo że jest świetnym sołtysem i byłby świetnym radnym, ale jest tam masa świetnych ludzi, Pani Omylak byłaby świeytnym wicewójtem, Pan Mateusz Cieluch prawnik świetnie by sie nadawał są tam ludzie przetsiębiorczy jak Adam Rokicki lub Pan Śmiech, z drugiej strony wicewójt nie musi być jakimś wielkim guru, przecież Pan Omylak to facet z jajem i nie przecietną inteligencją, Pani z Chyżnego bodajże Łaciak pracuje chyba w sekretariacie i zna sie napewno na różnych sprawach, Pan Tomasz Smreczak nastepny świetny przetsiębiorca, Pan Sarniak z ogromnym doświadczeniem i Pan Kazimierz Pieronek, Pan Mazanek swój człowiek, Kowalczyk młody inteligentny chłopak. Każdy z nich ma potencjał.
I są niezależni to jest ogromnym atutem.
Marek25.02.2024, 22:00
No nareszcie kandydat z głową na karku, i radni z różnych środowisk co gwarantuje niezależność radnych, nie tak jak do tej pory że wszystko przyklepywane. Podoba mi się to i zagłosujemy z rodziną na Krzysztofa.
Były obywatel jablonki25.02.2024, 21:57
Dałbym mu szanse. Korwinista, ale dałbym mu szanse się wykazać na szczeblu lokalnym
Mała25.02.2024, 21:48
Najlepszy kandydat na wójta Naszej gminy. Młody, ambitny i z pewnością dużo zdziała. Takiego wójta Nam potrzeba. Wybierzmy mądrze i zagłosujmy w końcu na młodsze pokolenie!!
Z Jabłonki25.02.2024, 21:48
do @Jaa

wolołbyk aby nad naso gmine zawitało śłońce i cyste nieba a nie jakieś chmury...
Z Jabłonki25.02.2024, 21:45
No piyknie, piyknie, jo to widzym tak:

- jak wygro Chmura to wice bedzie Horniak albo Holla.

- jak wygro Holla to wice bedzie Chmura.

- jak wygro Kasprzak to wice bedzie Grażyna.

A dalczego tak, bo Chmura nie mo nikogo konkretnego na wice i zostaje mu pytać tych dwóch, to samo z Hollą też nimo nikogo na to stanowisko. Kasprzak tys nimo i poratuje się Grażyną.

Co do reszty kandydatów czyli Kuczkowicza, Menderaka i Głusiaka to nie bierym ich po uwage, bo chyba śpio i zapomnieli, że to 21 wiek i kampanie się prowadzi w wiyksyj cyńsci w internecie a nie bilbordami.
Zadbana trzydziestka25.02.2024, 21:43
Filip masz rację
...Krzysiek też tak gadał a znają się dobrze
Filmowiec25.02.2024, 21:40
Patrząc na klip KWW Lepsza Orawa widać że kandydaci na radnych nie są z sobą w żaden sposób powiązani, ani nie są rodziną ani pracownikami Krzyśka . Brawo. Bez kumoterstwa .
Każda jednostka niezależna .
Brawo Panie Chmura za dobór osób do swojej ekipy. I najważniejsze że uśmiechnięci pozytywni ludzie
Niecierpliwa25.02.2024, 21:36
Widzę że Pan Krzysiek ma konkret skład. Myślę że razem mogą zdziałać dużo, aż czekam z niecierpliwością na wybory????????
Jaaa25.02.2024, 21:34
W końcu nadejdą piękne ?Chmury? nad naszą GMINĘ i nad nasze WIOSKI. Najlepsza decyzja Krzyśku!
Kaśka25.02.2024, 21:33
Ekipa Krzyśka widać że zgrana.
I DUŻY PLUS ze nie mają ze sobą żadnych powiązań-rodzinnych czy służbowych. BRAWO
Wiatr25.02.2024, 21:31
Chmura najlepszy kandydat na Wójta! Myślę że w końcu nasza gmina zacznie się rozwijać! Masz mój głos
Spryciula z Małe25.02.2024, 21:12
Jasiek ... Napisz O kogo Ci chodzi bo z Orawki kandyduje dwóch na wójta .
Radek25.02.2024, 21:10
Pan Chmura ma predyspozycje na wójta ale wydaje mi się że horniak ciągnie go w dół.
Tutejszy25.02.2024, 20:53
Krzysztof to człowiek z bardzo dobrym podejściem do ludzi. Można z nim porozmawiać o wszystkim i ma szacunek do wszystkich, nawet innych kontrkandydatów! Nareszcie ktoś kto chce poprowadzić gminę poprzez współpracę z innymi i nowatorskie podejście. To co wyróżnia go to współpraca z każdym bez wyjątku.
Filip25.02.2024, 20:42
Krzysztof jest z pewnoscią faworytem w tym wyścigu, młody, pomysłowy, innowacyjny. Jego radni to nie rodzina lub pracownicy jak u Kasprzaka wiec będą niezależni. Krzysiek to nie kombinator jak Kuczkowicz.Reszty nie znam. Myślę że to jest najrozsądniejszy kandydat i dlatego zagłouje na niego.
Orawianin25.02.2024, 20:33
Wreszcie młodzi ludzie ze świeżym podejściem do ważnych spraw!
Obserwator25.02.2024, 20:25
Konkurencja chyba się boi Krzyśka i stąd te negatywne komentarze.
Każdy ma Równe Szanse.
Brawo Krzychu że się zdecydowałeś.
Powodzenia
Panocek25.02.2024, 20:20
Dwie Panie w ekipie? super.Power girl !!
Dobrze że nie tylko sami faceci
Chmura górą!
Iwona25.02.2024, 20:18
Brawo!!!
Bardzo dobry mi kandydat!
Ancymon25.02.2024, 20:18
Zgrana ekipa to jest to!!
Super pomysł- młodzi i starsi. Da się?
Da! Trzeba tylko chcieć a pokolenia wspólnie się dogadają i utworzą wspólną wizję.. Lepszej Orawy. Zawsze może być lepiej.
Inni mogą to czemu Orawa nie może?
Do boju KWW Lepsza Orawa
Marzena25.02.2024, 20:12
Krytykować kogoś najlepiej a samemu nic nie robić. A krytykuje się dobrze jak się pisze anonimowo? niestety ?
Krzysiek znam Cię i dasz radę.
Nie przejmuj się krytyką i Twoja ekipa też nie. Super sprawa bo widać że jesteście zgraną ekipą.
Brawo ????
Obserwator25.02.2024, 20:09
Ekipa LEPSZEJ ORAWY zyskuje w moich oczach, bo z tego co widzę, to niezależni, młodzi, ale z doświadczeniem kandydaci. Życzę im powodzenia!
Lipniczanin25.02.2024, 20:03
Trzymam kciuki, dacie radę! Będzie Lepsza!
Janusz25.02.2024, 19:41
Łorawiok..... Poco komu i na co ta Grażynka ?
Krystian25.02.2024, 19:32
Właśnie potrzeba świeżych ludzi, widać że są zespołem i potrafią działać razem? Gminie potrzebni są ludzie którzy potrafią współpracować a nie tylko się kłócić
Ktoś25.02.2024, 19:32
Właściwy człowiek na właściwym miejscu
Andrzej25.02.2024, 19:26
Rozmawiałem z Krzysztofem. Zainspirował mnie swoją wizją. Gmina oparta o wielu specjalistów, korzystanie z jak największej ilości programów dla gmin, pozyskanie środków z wielu programów. Mam nadzieję, że ludzie zrozumieją, że gmina potrzebuje energicznego i kreatywnego menedżera. Krzysztof właśnie kimś takim jest. Jestem przekonany, że jak ludzie mu zaufają to zauważą ogromny postęp. Trzymam kciuki
Error25.02.2024, 19:19
Zeby kogos krytykowa. To trzeba munajpierw pozwolic sie wykazac.Pan Krzysztof jak podkresla rowniez na swojej stronie FB chce grac fair play czyli szacunek co sie ceni
Stasia25.02.2024, 19:19
Do -nicpoń- a co z tego że wójt będzie łysy? Najważniejsze żeby w końcu ktoś wtknął w naszą gminę dobra energię. I żeby w końcu coś się działo .
Brawo Krzysiek i Twoja ekipa
Olek25.02.2024, 19:17
Brawo Krzychu-odpowiedni człowiek . Powodzenia
Gosiak25.02.2024, 19:16
Super Krzysiek i KWW Lepsza Orawa
Max25.02.2024, 19:15
Chmura i Holla- jedyne normalne podejście i któryś z tych Panów niech wygra.
Ksiadz25.02.2024, 19:14
Karlak najbardziej msciwy wojt jaki byl na orawie zastraszal wszystkich
Krysia25.02.2024, 19:14
Do muł ?.. to nie komentuj

Krzysiek dajesz!
Natalia25.02.2024, 19:13
Ile osób tyle opinii , ale w wypowiedzi tego kandydata nie słychać żeby gardził kimkolwiek wręcz przeciwnie podkreśla że razem możemy więcej i że każdy może mieć swoje zdanie.
Asia25.02.2024, 19:12
Do tak to wynika- nikt nie jest najsłabszy. Wszyscy mają Równe Szanse.
Maciek25.02.2024, 19:10
Moim zdaniem ORAWA nie bedzie miec lepszego wojta jak K.Chmura
Jan25.02.2024, 19:08
W końcu ktoś stara się podkreślić, że wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za przyszłość naszej gminy i to jak będzie się nam w niej żyć zależy od tego jak będziemy współpracować
Piotrek25.02.2024, 19:05
Do Wiesław
Szacunek- no właśnie szacunek.
Z Twojej strony również się należy szacunek do Mateusza i Krzyśka. Tak samo szacunek do innych kandydatów.

Powodzenia!!
....25.02.2024, 19:04
Jestem jak najbardziej za K.Chmura świeży powiew nowe pomysły dajmy się wykazać młodym pokoleniom .
Kplo25.02.2024, 19:02
Takich ludzi nam potrzeba młodzi ambitni którzy chcą zmian dla dobra Orawy.
Popieram i trzymam kciuki.
Pani25.02.2024, 18:59
Do Wiesław- każdy się mądrzy a nie każdy ma odwagę kandytowac na wójta.
Do boju Krzysiek
Xxx25.02.2024, 18:57
Powodzenia!!
Lepsza Orawa -czemu nie. Czas na zmiany
Sprawiedliwy25.02.2024, 18:56
Wiesław - widzę że sporo kompleksów i braku kompetencji masz, że oczekujesz od kogoś szacunku. Szacunek sie zdobywa swoimi czynami.
Orawcok25.02.2024, 18:55
Krzysiek ma super pomysły, zawsze chętny do pomocy
Xxxx25.02.2024, 18:55
Moim zdaniem zmiana jest potrzebna
A Chmura ja nam zapewni!!!!????????
Wyborca25.02.2024, 18:52
Znam tych ludzi osobiście, nikt nie jest ze sobą powiązany. Każdy ma inne spojrzenie. Pozatym każdy komentuje negatywnie? A czemu wy kometujacy nie startujecie? Każdy na radnego również może iść. Do dzieła droga otwarta? ale nie -najlepiej wszystkich krytykować a samemu się nie udzielać
Obywatelka25.02.2024, 18:48
Wreszcie osoba która popatrzy na gminę inaczej niż jak na dojną krowę. Napewno zagłosuje na Chmurę
Palenik25.02.2024, 18:46
Człowiek z wizją na nową jakość w zarządzaniu. Brawo Panie Krzysztofie !!!
Jasiek25.02.2024, 18:33
Wasz kandydat z orawki zabił dwoje niewinnych ludzi na drodze
Radek25.02.2024, 17:46
Bardzo dobry kandydat , ma studia polityczne i zajmuje się dobrze finansami
muł25.02.2024, 16:31
To to nawet szkoda komentować .
Wiesław25.02.2024, 16:22
Do Pana Chmury , wracając do klipu Pan ma nakierowywać swoich radnych na nowe pomysły i pilnować czy to nadal przedszkole albo szkoła średnia P. Chmura i Horniak przestańcie robić z ludzi idiotów. Szanujmy się P.Horniak nie ma szacunku do nikogo zwracając się do osób starszych od siebie o 40 lat po imieniu . Ludzie nie dajcie się zwieść obłudzie ludzkiej . Najważniejszy jest szacunek a dopiero potem inwestycje
łorawiok25.02.2024, 14:45
Dlaczego nie startuje Pani Grażyna Karlak wykształcona, kompetentna i budząca zaufanie społeczne osoba?
Sympatyczny :)25.02.2024, 14:33
Do "to jo" powiedzenie "Lepsza Orawa", nie musi oznaczać, że była gorsza. Ale w każdym przypadku może być zawsze jeszcze lepsza. Logika się kłania... ;)

Poza tym Lepsza Orawa na czele z Krzysztofem Chmurą będzie na pewno LEPSZA!!! ??
Nicpoń25.02.2024, 14:28
Jedno jest pewne wójt będzie łysy!
Prawy25.02.2024, 14:01
Chmura,Holla gwarantują przywrócenie normalności w gminie
tojo225.02.2024, 13:38
jest dobrze, a może być lepiej ;-)
Do obywatel25.02.2024, 13:15
Rozumiem, że pod artykułem o Krzysztofie masz zarzyty pod adresem Pana Piotra. Nie wiem czy to dobre miejsce ale skoro Pan Piotr Cie nie przekonal to głosuj na Krzysztofa. To gwarantuje nową jakość w gminie.
Orawa25.02.2024, 12:48
Do obywatel. Jabłoncanie bezgranicznie /.../

Naruszenie regulaminu. Moderator.
obywatel25.02.2024, 12:40
Kolejny kandydat z Zubrzycy po Panu Holi który jak startował jeszcze na Soltysa obiecał ze stworzy orkiestre w Zubrzycy Dolnej na pierwszej stronie w gazecie był radnym powiatowym i gminnym i nawet nie zapytał ludzi o pomoc w stworzeniu orkiestry. Składając następne puste obietnice o parkingach na krowiarkach żeby drzewo wyciął i jeszcze będzie miał na opał. Zubrzycaną nie wolna wierzyć oszuści
Wyborca25.02.2024, 12:39
W końcu się pojawiłeś i na lepsze zmienić Orawę obiecujesz .... Dziękujemy
Lipnican25.02.2024, 12:37
Człowiek zagadka mial zamiar otwierac firmę budowlana wszędzie go pełno a Lipnicamom nic nie pomógł a postulaty programowe obietnice puste. Startując na sołtysa obiecywal że wstawi się za budowa chodników i oświetlenia w lipnicy a tylko chodzi i kabaret z siebie i nas robi . A Ci jego radni porażka beż doświadczenia grupa potrzebująca opiekuna i niańki a i przypuszczam że jak nie wygra to za 2 lata wybory prezydenckie Wiec Pan Chmura na Prezydenta długopisów nie zabraknie
Napasione borsuki dwa25.02.2024, 12:36
Nareszcie nowe twarze , będzie wybór pomiędzy Stanislawem Kasprzak a Krzysztofem Chmura a pozostałych dwóch nikt nie będzie brał pod uwagę .
XYZ25.02.2024, 11:35
Wszyscy są najlepsi jak kandydują a co będzie później to się okaże jak zwykle większość będzie narzekać niezależnie od tego którego wybierzecie bo taki jest człowiek ciągle źle
Obiektywnie spoglądający25.02.2024, 10:51
W końcu młodość i energia. Taki wójt to szansa na rzeczywisty rozwój a nie dalszy zastój gminy lub co gorsze zajęcie się tylko rozliczaniem poprzedników. Trzeba iść do przodu a Krzysztof to jedyna osoba, która może to zagwarantować.
Powodzenia
tak to wynika25.02.2024, 10:39
Najsłabszy kandydat na wójta po bardzo słabym wójcie Karlaku
tojo25.02.2024, 09:56
Lepsza Orawa, a co była gorsza. Nie dzielcie społeczeństwa.
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl