17.07.2020, 13:22 | czytano: 3546

Klienci pozbawieni internetu. NTvK obiecuje szybkie usunięcie awarii

zdj. Szymon Pyzowski
NOWY TARG. "Bardzo proszę w imieniu użytkowników Internetu oraz telewizji z ulicy Podhalańskiej oraz Gen. Maczka o zainteresowanie się jak długo jeszcze będziemy pozbawieni usług z tej firmy! Tzw. awaria trwa już prawie tydzień i nikt nie jest w stanie dowiedzieć się, jak długo jeszcze? Informacje są lakoniczne i nie prawdziwe!" - napisał do nas zirytowany Czytelnik.
W Biurze Obsługi Klienta poinformowano nas, że usterka faktycznie usuwana jest od półtora tygodnia. - Części przyszły wczoraj i mamy nadzieję, że dzisiaj wszystko wróci do normy. Najdalej w poniedziałek - obiecuje pracownica "kablówki". Jak mówi - "pracujemy po godzinach, by awaria została jak najszybciej usunięta". - Zakłócenia dotyczą internetu, ale także sygnału telewizyjnego. To była bardzo duża awaria, ciężko było znaleźć jej źródło, a potem doszedł jeszcze czas oczekiwania na części zamienne. Spieszymy się i pracujemy po godzinach, by sygnał został przywrócony - zapewnia.
Jednocześnie NTvK informuje, że klienci mogą złożyć stosowne reklamacje, na podstawie których zmniejszona zostanie kwota ich abonamentu.

s/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Asesor21.07.2020, 12:22
Halo obrońcy nieudaczników z NTVK-awaria trawa dzisiaj tj,21 lioca to nawet tekewizji nie mamy od rana!!!!Brawo za skuteczne i szybkie usuwanie awarii!Żenada!!!
Stały Klient19.07.2020, 14:38
Zdarzył się problem, ale to nie powód by od razu skreślać ludzi, usterki się zdarzają. Świat nie kręci się tylko wokół telewizora i komputera, a tam tez tacy ludzie jak my pracują a teraz nawet więcej by usunąć tą awarię, więc zasługują na odrobinę szacunku. Łatwo jest krytykować jeśli nie wie się tak naprawdę, jak duża awaria nastąpiła, a musiało być źle skoro tyle czasu zajmuje naprawa.
Cumel19.07.2020, 14:04
Kablówka zawsze ma moje poparcie ... Ciekawe co to się stało pewno poważna awaria ... E ja tam jestem zadowolony ... Trochę w szoku , jestem że tak jest .... Ostatnio po 19 widziałem ekipę ,pewno to w tedy usterkę usuwali... Kablówka ma mój sentyment nawet do Rogoźnika ja wziąłem ????
Eryk19.07.2020, 13:53
Od wielu lat korzystam z NTvK, bardzo miła obsługa tam pracuje, nigdy wcześniej nie było takiej usterki, dają możliwość złożenia reklamacji by zmniejszyć abonament, więc trochę wyrozumiałości. Na pewno ekipa monterów robi co może, by wszystko wróciło do normy. Dziś piękny słoneczny dzień, wykorzystajmy to! :)
Jolka19.07.2020, 12:15
A dla czego burmistrz ma nie być za mediami Nowotarskimi bardzo dobrze że jest!!! To bardzo dobrze o nim świadczy! Więc jakieś negatywny pod jego imieniem to nie rozumiem.!!
Jolka19.07.2020, 12:02
Ja mówię że istniała!!! A nie że ja ktoś stworzył... Ty chyba dobrze wiesz kto, więc o czym rozmowa
zie19.07.2020, 11:45
Bredzisz Jolka. MSF nie miał nic wspólnego z utworzeniem kablówki. Telewizja miejska powstała za śp. Józefa Ramsa.
Jolka19.07.2020, 11:10
Hmm no nie wiem firma już dawno trwa od Pana Fryzlewicza Świętej Pamięci :) I nadal trwa to firma Nowotarska i kazdyn nowotarżanin powinien być za nią ! Po co wspierać inne ... oni mają nawet swój lokalny można pooglądać co sie dzieje w naszym mieście . Usterki się zdarzają norma dobrze że nie mówią że ich nie ma !
Tomek19.07.2020, 10:59
Czytam to wszystko i szczerze powiem inni biora za wszystko kasę a oni jeżdżą za Free ! Już lata temu przeszedłem do nich i za chiny bym na inną sieć nie zmienił!!! Bo po co żeby płacić za usterki!
Kimono19.07.2020, 09:55
Kiepska obsługa kiepski internet kiepska telewizja. Firma opanowana przez kolesiów Watychy z żoną szefa sztabu wyborczego w radzie nadzorczej. Kolejny przykład kolesiostwa.
j2318.07.2020, 23:01
A dla mnie to najlepszy operator telekomunikacyjny na Podhalu. Nigdy nie miałem problemu z netem ani z kontaktu z biurem obsługi klienta.
takitam.18.07.2020, 16:04
bylem szczesliwym klientem ntvk, kiedy to ich usluga kosztowala na wpisowe ktorys milion zl. starych, przed denomoinacja oczywiscie. pomijajac "kulture" pani przyjmujacej zaplate za w/w "usluge" od kilku lat jestem klientem innej nowotarskiej firmy dostarczajacej internet.
miasteczkowy18.07.2020, 10:49
O, pracownicy ntvk zasiedli do komentowania. BRAWO! A awarię usunie się później.
Do Wojtek: to że "po blokach" idą przewody światłowodowe nie swiadczy, że to "internet śwatłowodowy". Taki ma Orenge.
Widzący dalej18.07.2020, 10:05
Nie ma gorszej formy jak chodzi o dostawę internetu. Co do programu tygodniowego to propaganda sukcesu większa niż w TVPis
dg18.07.2020, 08:57
Awarie się zdarzają i ludzie mają prawo się denerwować. Dobrze, że podhale24 to wyjaśniło.

Największa żenua w tym że na stronie kablówki czy na urzędniczym portalu tym takim piknym, amerykanckim co to kocha NT - nie ma informacji z wyjaśnieniem sytuacji.
Zamiast tego jakieś ciele udające jana, wojtka i podhalańską pisze infantylne laurki. Zajmijcie się redachtory na pasku urzędu rzetelną robotą a nie pisaniem fałszywym komentarzy.
Jan18.07.2020, 08:25
Jako jedyni w rejonie maja własny kanał lokalny, dzięki któremu mogę obejrzeć co się dzieje w mieście i jego okolicach, obejrzeć ciekawe reportaże, czy programy edukacyjne. Ja z nimi zostaję mimo chwilowych kłopotów.
Wojtek17.07.2020, 22:36
Karaluch serio serio. Ntvk w zdecydowanej większości bloków ma nowoczesne i szybkie łącze światłowodowe. Ja jestem szczęśliwym klientem tego rozwiązania, a brak internetu miałem ostatnio chyba 2 lata temu przez 10 minut. nie rozumiem kompletnie skąd tyle jadu w ludziach !
Podhalańska 617.07.2020, 22:32
Byłam w tej sprawie w ntvk. Uprzejmie poinformowano mnie o problemie.
Ja mimo tej sytuacji, która się może zdarzyć każdej firmie jestem zadowolona z ich usług.
Lole17.07.2020, 21:28
Nic nowego tylko rozwiązać umowę z NTVK.
wu17.07.2020, 19:31
za Leszka to by było

NIE DO POMYŚLENIA
Szczęśliwy były abonent.17.07.2020, 19:00
Tam nigdy nic nie działało. Jakość dramatyczna a większość klientów myśli, że jak działa to wszystko ok. Nigdy nie mieli części zamiennych, przy każdej drobnej awarii przekładali części z jednego miejsca na drugie. Większa awaria zdemaskowała kondycję finansową firmy i kompetencje pracowników. Już dawno się stamtąd przeniosłem do innego operatora i nie wiem co to jest slaby transfer, czy brak internetu.
karaluch17.07.2020, 16:16
Serio jeszcze ktoś korzysta z netu z ntvk? Już po transmisji mszy św widać że tam pracują totalni amatorzy. A net miałem u nich 20 lat temu. Ale prędkość to była totalna porażka
rozczarowany17.07.2020, 14:39
"Szybkie usuniecie awarii" hahaha-mistrzowie usuwania!!czekaj tatka latka!!Dziadowanie straszne w Kablówce!!Idą na rekord z Trzaskowskim w usuwaniu awarii jak on w Czajce!!!
Dafi17.07.2020, 14:18
Taaa!Bardzo się śpieszą!!Już 10 dni bez internetu!!!Dziadowanie okropne!!!Pora zmieniac operatora bo NTVK-strasznie dziaduje!!
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl