07.07.2015, 12:14 | czytano: 5989

Magistrat szuka naczelnika

Urząd Miasta w Nowym Targu ogłosił konkurs na stanowisko naczelnika Wydziału Kultury, Sportu i Promocji.
Obecnie pracę pięcioosobowego wydziału nadzoruje bezpośrednio wiceburmistrz Joanna Iskrzyńska-Steg. Wydział powstał na przełomie marca i kwietnia, jako wynik reorganizacji w Wydziałach Infrastruktury Społecznej i Promocji oraz Spraw Społecznych. Naczelnikiem tego drugiego został wówczas Marcin Jagła.
Od kandydata na naczelnika Wydziału Kultury, Sportu i Promocji magistrat oczekuje m.in. bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, programów graficznych, programów i funduszy unijnych, orientacji w szeroko pojętym życiu społecznym regionu oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu.

Na oferty od kandydatów magistrat czeka do 31 lipca.

r/
Może Cię zainteresować
komentarze
To nie figiel10.07.2015, 12:51
Ja się czuję OSZUKANY.
figiel wyborczy09.07.2015, 16:50
Nasze Miasto miała promować Pani Wiceburmistrz a szukają Naczelnika od promocji. Miasto spłatało wyborcom niezłego figla. ;)
Eszke08.07.2015, 15:32
Demokracja to z założenia rządy głupców. Nie wymagaj cudów.
wolwo08.07.2015, 12:59
Może już nadszedł czas na bezrobotnych małżonków ickow co dostali stołki? To jakiś żart? Czy ciemna strona podjętych przez nas decyzji w wyborach?
Igor08.07.2015, 12:30
a można zdalnie?
radykalny Benek08.07.2015, 11:21
Mysle, ze mimo wszystko, takie pytania najlepiej kierowac do urzedu, a nie na anonimowym forum.

No chyba, ze jestes jednym z 99% piszacych bez odwagi do zabrania glosu w przestrzeni publicznej.
rufinka08.07.2015, 10:40
Rufio ! ty się nadajesz
kolega08.07.2015, 10:37
Może Paweł Kos? Taki wyuczony
nocóż08.07.2015, 10:35
Pan Marcin Jagła już jest naczelnikiem i to dobrym naczelnikiem i o inną pracę bić się nie będzie..
?08.07.2015, 10:08
Dla kogo szykują ten stołek? Macie jakieś pomysły?
Spiewać każdy może08.07.2015, 09:18
Ja rozumiem że zna jomości programów unijnych ale znajomości programów graficznych wymaga się od naczelnika promocji? Po prostu podejrzewam że przyszły kandydat jest grafikiem,może jeszcze w Krk i dostosowano do jego umiejętności wymagania konkursowe.TAki kabaret to tylko w naszym mieście,Jeszcze nigdy tak śmiesznie nie było..
bocian08.07.2015, 09:16
mam nadzieję, że będzie to ktoś z zewnątrz,bo w urzędzie są tacy fachowcy, że szkoda gadać.
ciekawy07.07.2015, 23:30
Tylko pytam śmiało. ....to jaką funkcję spełnia p.Steg? Podobno miała być od promocji czy może zajmuje się oświatą? Boże broń. To w jakiej sprawie można się do Niej zwrócić? Jak nie promocji, nie oświaty to w jakiej? Inwestycji? Przepraszam że pytam ale jako płacący niemałe podatki mieszkaniec mam prawo widzieć.
ss07.07.2015, 22:32
Ej...no nie wierze, żeby juz kandydata nie było...
grafik07.07.2015, 22:11
naczelnik i znajomość programów graficznych - czyżby konkurs był ukierunkowany ? bawcie sie dobrze zostało 3 lata i pare miesięcy !
swojok07.07.2015, 21:44
A miały być redukcje etatów, zero kolesiostwa itd itp. No tak pomarzyć można.
mick07.07.2015, 19:29
Ciekawe czy Marcin Jagła wystartuje?
Psotka07.07.2015, 17:48
M agistrat szuka naczelnika? To chyba odwrotnie.
gron07.07.2015, 16:57
Będzie tak jak w kablówce? Ha ha ha ha....Czy tak jak z panią vice? Ale obciach....
jow07.07.2015, 15:51
Ta dorotka ta malutka, ta malutka tancowala do............
odemnie 907.07.2015, 15:44
Do wszystkich P.T. narzekających
Ten upał, już całkowicie odebrał Wam rozum.
Negatywne myślenie jest przyczyną impotencji wszelakiej, którą tu też prezentujecie.
zainteresowana07.07.2015, 14:44
ciekawe kogo sobie już upatrzyli na to stanowisko burmistrzowie?
Z pewnością musi mieć wiele papierków , że to ukończył to, to i to, potem musi olśnić komisję i nie zadawać za dużo pytań burmistrzom .....
i nie może być za dużo podań bo trzeba będzie unieważnić konkurs
Ha,ha07.07.2015, 14:42
Nawet wiemy kto to będzie,w koncu zasłużył się w kampanii.
Lingwista07.07.2015, 14:26
A znajomość angielskiego w mowie i piśmie będzie sprawdzał Pan Jagła czy Pani Steg :)
gue07.07.2015, 14:16
to wszystko w ramach redukcji etatow. Dlaczego nie zostana wylonione oddzielne wydzialy, sportu, kultury i promocji i do kazdego oddzielny naczelnik
radykalny Benek07.07.2015, 14:15
Sugerowanie, ze ktos z takim doswiadczeniem i z takimi wymaganiami pojdzie pracowac do urzedu. Obnizcie wymagania!
Czerwony kapturek07.07.2015, 14:09
W kolejce ustawili się Chuck Norris i MacGyver, goście rozwiążą każdy problem, a jaką mają orientację w szeroko pojętym życiu społecznym ha
basz07.07.2015, 14:04
Do promocji to przypadkiem Stegowej nie przyjoł na drugiego vicka??? A teraz ta pani to rozumiem że zbędna?
niecytaty07.07.2015, 14:04
bardziej interesujące od tego konkursiku jest mechanizm pozwalający bez trudu na mnożenie kierowników przez pączkowanie - w ramach reorganizacji z jednego kierownika zrobiło się dwóch...
Rufio07.07.2015, 14:01
ma być biegle władającym angielskim grafikiem komputerowym i w dodatku specjalistą od funduszy unijnych ? W całej Polsce na palcach jednej ręki takie talenty można by zliczyć. Problem w tym, że tak przygotowani specjaliści juz dawno pracują za granicą a stawki z polskich urzędów mogłyby ich najwyżej rozśmieszyć a nie zainteresować.
A najfajniejsze to ostatnie zdanie o "umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu. " czyli tłumacząc na polski - będziesz tyrał po nocach aby nadrobić to co inni zapomnieli na czas zrobić, albo w ostatniej chwili ratować komuś cztery litery i stołek bo coś w urzędniczym bajzlu się zapodziało. Przecież taki wymóg w normalnie funkcjonującej i dobrze zorganizowanej firmie nie ma prawa wystąpić. Jeżeli pojawia się w urzędzie, to tylko swiadczy o planowanej chaotycznej działalności.
baciok@07.07.2015, 12:38
Czyli człowieka od czarnej roboty.
1.Promowac nie ma co
2.Sport- każdy widzi idąc koło lodowiska
3.Kultura taka jak obecna władza
jolka07.07.2015, 12:38
"umiejętności radzenia sobie ze stresem i pracy pod presją czasu" - to mnie poprostu rozwaliło - gratulucie UM !
ohohoho07.07.2015, 12:38
A ten stres to kto bedzie produkowal ?
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl