16.08.2016, 13:56 | czytano: 14269

Wybuch gazu na osiedlu Topolowym

Fot. Michał Adamowski
NOWY TARG. W jednym z mieszkań rozszczelniła się instalacja gazowa. Doszło do wybuchu. Jedna osoba jest ranna.
Siła wybuchu nie była duża. Nie wyrządziła dużych strat w mieszkaniu. Wybuch wywołał pożar. Zapaliła się firanka. Został on ugaszony przed przybyciem strażaków. Nie zdążył się rozprzestrzenić. Z lekkimi poparzeniami twarzy i rąk została zabrana do szpitala lokatorka mieszkania, dorosła kobieta. Jej życiu nie zagraża niebezpieczeństwo.
r/
zobacz także
komentarze
Xy18.08.2016, 21:43
W wiekszosci komentarzy autorem jest jedna osoba.Po kropce zdanie zaczyna z małej litery:) Wstyd ze takie tumany są na tym swiecie.
buzka18.08.2016, 10:52
Rzeczywiscie kokosy z mopsu mozna dostac.biedny nic ale ten co ma to dostanie bo to po znajomosci albo dobrze kombinuje.biedny jakby mial to by biedny nie byl.
siema18.08.2016, 10:48
Do"Do pracy"Rodacy""-najwiekszy smrod lenistwa i zlodziejstwa bije od ciebie:)
do "do pracy rodacy"18.08.2016, 09:52
Jak ciebie dotknie jakas tragedia to miej honor i nie domagaj sie pomocy.zapewne pierwszy bys wyciagnal rece po kase bo przeciez ci sie nalezy co nie?narcyz i egoista ktory krytykuje innych a na siebie nie popatrzy.zal
koko18.08.2016, 09:27
Do wszystkich ktorzy maja cos do biednych:nie oceniaj bo nie wiesz dlaczego ktos jest ubogi i nie wiesz co moze ciebie spotkac.jesli masz pieniadze to sie ciesz.nie chcesz to nie pomagaj ale nie krytykuj bez powodu.predzej bogaty okradnie biednego niz biedny bogatego.sa ludzie i bestie.zastanowcie sie kim jestescie.a tak dla waszego info ta kobieta nie jest bezrobotna ciezko zawsze pracowala i stac ja na remont.ma wieksze serce niz nie jeden z was.
Czimu kłamasz?17.08.2016, 23:38
Petarda
Do pracy "Rodacy"!!!17.08.2016, 23:35
Do "do coo?" ?Więc praca powinna być przymusowa tak aby (bezrobotni) zapracowali na te wszystkie kokosy z socjalu.Lenistwo i zlodziejstwo jak na razie w porywach do zebrania!
do cooo?17.08.2016, 15:02
Nie martw sie.lokatorka tego mieszkania napewno nie dostanie pomocy finansowej z twoich pieniedzy.jesli placisz jakies sklatki to utrzymujesz rzad a nie wspomagasz osoby ktore naprawde tego potrzebuja.tacy jak ty tylko potrafia sie czepiac ludzi ktorych dotknela tragedia.jestes zwyklym centusiem ktory szuka winnych ktorzy go okradaja tam gdzie nie trzeba.
stan17.08.2016, 07:18
dla takich komentarzy warto oglądać PODHALE24
do Odzia madziare17.08.2016, 06:30
java sigede spadliśmy z rzeki na most i ledwo zyjemy ze az jesteśmy chorzy
Odzia madziare16.08.2016, 23:03
Czimu kłamacie?
Coooo?16.08.2016, 20:40
Mops i tak da na remont z naszej kasy.
eh16.08.2016, 20:27
Koza niech u ciebie sie cos takiego stanie i ktos ranny z rodziny bedzie i co wtedy pomyslisz? A i niech sie smieja z ciebie ze cie tragedia spotkala. Zal naprawde waszych komentarzy...znieczulica totalna a potem sie dziwic ze jak ktos ranny zostanie np w wypadku samochodowym to nie moze liczyc na pomoc bo najpierw fotki robia a potem jada dalej bo to nie ich sprawa
jagodzianka16.08.2016, 19:08
A slyszalam w busie inna wersje ze nie od wybuchu tylko ze od zostawionego czajnika na gazie .Woda wygotowala sie i potem chwycily sie firanki Ale co by nie bylo to dobrze ze bez ofiar.
świrek16.08.2016, 17:09
Zamach terrorystyczny na Topolce...?
koza16.08.2016, 16:56
Ooooo widzę ze szykuje się darmowy remont mieszkania. Czy tym razem kolor ścian się będzie podobał? Meble i kuchenka też pewnie do wymiany. A kto za to zapłaci? Już wiecie?
danka furmanka16.08.2016, 16:36
pastowani
ala16.08.2016, 16:33
czarna seria i jeszcze topolowe
$$16.08.2016, 15:56
Do Donek
:))
donek16.08.2016, 14:31
black czy white ?
Zobacz pełną wersję podhale24.pl