15.04.2017, 14:35 | czytano: 43490

Śmiertelny wypadek motocyklowy. Zginął 24-latek z Czarnego Dunajca (zdjęcia)

Fot. Michał Adamowski
W Rogoźniku, na prostym odcinku drogi, samochód osobowy potrącił motocyklistę.
Z ustaleń policji wynika, że kierowca audi, mieszkaniec Zubrzycy Górnej, rozpoczął manewr wyprzedzania nie upewniwszy się, że lewy pas jest wolny. Na nieszczęście w tym samym kierunku jechał nim 24-letni kierowca motocykla suzuki, mieszkaniec Czarnego Dunajca, który wyprzedzał kolumnę samochodów, wśród nich audi. Samochód uderzył bokiem w motocykl, który wypadł z drogi i rozbił się na przepuście. 24-latek zginął na miejscu.
r/ zdjęcia: Michał Adamowski
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
jaś18.04.2017, 11:47
a woda w rowie to jeszcze w niedziele była czerwona....
Spokojny kierowca18.04.2017, 11:29
Jeżeli tak wam bardzo zależy na ściganiu to zbierzcie sobie 10 chłopa ustalcie odcinek i ich porozstawiajcie każdego z krótkofalówką żeby patrzył czy ktoś nie idzie albo nie jedzie bo wy*** się na kogoś wy zginiecie ale potem ten ktoś ma wyrzuty do końca życia i problemy .
turystka17.04.2017, 22:07
Don Pedro ma całkowitą rację a ten motocyklista z Olkusza to zapewne rowerem jeździ bo wiedziałby że motocykle rozwijają taką prędkość że nawet patrząc w lusterko widzisz czarny punkcik który nagle jest na twoim zderzaku...mnie na kursie uczyli że na drodze liczy się rozsądek bo może być tak że wszystko zawiedzie ...jesteś strasznie pewny siebie a pewność też jest pojęciem względnym
Colombo17.04.2017, 14:07
Don Pedro dobrze gada a ten z Olkusza to widać że jakiś ***.
Tomek17.04.2017, 10:15
Pewnie złamało go na tej kładce? Kurcze pecha miał, ładny rów, przy odrobinie szczęścia przeleciałby nad kładka i tyle.. motorowi nie wiele się stało.. Szkoda chłopaka
Don Pedro17.04.2017, 08:40
Do Yamaha:
W testach na prawko jest takie pytanie: "Czy wolno ci przekroczyć dozwoloną prędkość, jeżeli chcesz wyprzedzić inny pojazd?" Zgadnij jaka jest odpowiedź... Podpowiem: NIE...
Don Pedro17.04.2017, 08:35
Jak ktoś zaiwania motocyklem drogą jak szalony, to nawet patrzenie w lusterka i przez lewe ramię nie pomaga. Sam tego doświadczyłem, patrzysz, wszystko jest O.K., chcesz zmienić pas, albo wyprzedzić, a na twoim tylnym zderzaku już jest motocykl. Nie twierdzę, że wszyscy motocykliści to bezmózgie istoty, bo sam mam motocykl, ale niektórzy nie wykazują się zbyt dużą inteligencją i stwarzają zagrożenie dla siebie i innych. Szkoda chłopaka, bo całe życie przed nim było, a i rodzina w przyszłości będzie miała złe skojarzenia ze świętami...
motocyklista olkusz17.04.2017, 04:54
Do pani turystka niech Bog zawsze pani oswieca przy wyprzedzaniu .Szkoda ze nie oswicil kogos u ktorego zdawalas na prawo jazdy.Nie powiedzial poco sa lusterka
motocyklista olkusz17.04.2017, 04:21
Do .ww.wedlug przepisow co to jest kolumna pojazdow
motocyklista Olkusz17.04.2017, 04:06
Kierowca auta klamie napewno popatczyl w lusterko i widzial motocyklista wyprzedzal prawidlowo i nikomu niezajechal. Chlopaka zabila chora ambicia audi niedal sie wyprzedzic
Berti16.04.2017, 23:54
Niestety tani kask firmy L52jak na zdjęciu popękany i rozerwany od uderzenia nie zapewnił motocykliście przeżycia. Tak to jest jak się oszczędza na kasku. Chytry dwa razy traci.
Szmata z Waksmundzkiej16.04.2017, 22:00
turystka ma racje !!!
Ja codziennie doświadczam takich dreszczy a policja nic z tym nie robi
powinni zastawiać sieci na tych debili i zamykać di wiezienia a motory Palić na stosie !
turystka16.04.2017, 21:23
Miałam kiedyś identyczną sytuację na drodze jak kierowca tego audi współczuję mu ...jadąc prostą drogą dałam kierunkowskaz i Bóg świecił że popatrzyłam do lusterka bo nagłe jak spod ziemi z wielkim hukiem z ogromną wręcz straszną prędkością przejechał motocykl ...a było to na prostej drodze przed Witowem w czasie weekendu majowego czyli przy dużym natężeniu ruchu ...i też pisali by o mnie na pewno jechała krowa i nie popatrzyła w lusterko a nikt nie pisałby że szaleniec jechał motocyklem z prędkością śmierciomierza ...straszne i nie piszcie mi mądrości bo jeszcze dziś pisząc o tym mam dreszcze...
Nieznajoma16.04.2017, 18:41
Ja jestem ciekawa czy wy jeździcie przepisowo? To nie była wina chłopaka,tylko kierowcy który nie potrafi spojrzeć w lusterko.Ludzie ogarnijcie się i przestańcie wypisywać bzdury! Może też nie jechał powoli ale kierowca Audi ma obowiązek przy wyprzedzaniu spojrzeć w lusterko.Szkoda młodego chłopaka bo było cale życie przed nim...Wyrazy współczucia dla rodziny [*]
Nauczyciel16.04.2017, 17:50
Strasznie smutny Koniec życiowej drogi cały umarasony w błocie . Nie życzę nikomu takiego zakończenia
Wieczny odpoczynek .
Dziubej16.04.2017, 17:43
Gdzie wy tu widzicie betonowy przepust ??? ja widzę drewnianą kładke umiesczona w rowie przeznaczoną prawdopodobnie dla żab bo innego zastosowania nie widzę
ABC16.04.2017, 17:05
Jeżdżą po Dunajcu ile Bozia dała i tego nikt nie widzi i nie słyszy to jest rozsądnie ? Żal tylko rodziny ,niech odpoczywa w spokoju.
Rzeznik16.04.2017, 14:49
jeździ tam też taka ciemna panamera na KR widać że kierowcy już dawno szare komórki trawa wypaliła bo jeździ jak opętany , nie wiem kiedy się policja nim zajmie , pewnie wtedy jak skosi kilka drzew czy aut :( i ucierpią niewinni przez tego imbecyla !
Mała co sie Motora bała16.04.2017, 14:18
U/Ó
Specjalnie tak napisałam bo gardzę takimi Krulami szos !!!
dobrze wiem że Król jest tylko jeden ! a Motocykliści to Impotenci którzy chcą się popisać szybką jazdą bo w łóżku Lipa :( wiem co gadam sama miałam takiego G z Nowego Targu .
Pozdrawiam Policję i "Radnych "16.04.2017, 14:14
@NT- Racja 100 % wczoraj na długiej polanie koleś na scigaczu jechał ok 200 km/h. Ledwo się złożył na zakręcie przy parkingu. Co do wariatów to sporo sobie pozwala kierowca ciemno szarego golfa 5 (rudy mały gość) kowancem dobrze sypie ponad 150. Jakiś fotoradar albo więcej progów zwalniających!!
ela16.04.2017, 14:05
Do kkk jak ktoś lubi zaszaleć na motorze,który nie nadaje się na dwupasmowe drogi to czyja wina ?taki motorek to może sobie jechać ale na przyczepie samochodowej taką wąską drogą -wiesz co sama jestem za tym ,żeby ludzie mieli hobby czy pasję .Tylko że pojazd którym lubię jeździć najbardziej nie ma szans na drodze przeznaczonej dla aut -rozumiesz .Trzeba zawsze myśleć o innych ludziach i ich bezpieczeństwie ,nieważne gdzie jesteśmy i co robimy -bo życie jest bezcenne i tyle .
Wioch menn16.04.2017, 13:01
W Starem Bystrem kościół jest , wbrew temu co tu niektóre osiołki twierdzą.
Motorcyklista16.04.2017, 12:23
Rozsądny ?Ludzie Wielki Piątek Sobota Niedziela i jazda na motocyklu, no prosze Was.
NT16.04.2017, 11:33
do dużo zdrowia
To prawda. Ulica Kowaniec przez niektórych kierowców motocykli i samochodów od dawna traktowana jest jak tor wyścigowy, i to zarówno w nocy i jak i w dzień. Szczególnie uciążliwe są "ryczące" silniki nocą.
Ó/U16.04.2017, 10:06
@Mała co się motoru bała. Myślę że Ty się szkoły bała: ) Krule raczej się pisze Króle przez Ó. Tępiro!
Mała co sie Motora bała16.04.2017, 09:05
Sprawiedliwy rozsądnie Gada !!!
mnie tez irytuje stwierdzenie że wina osobówki bo nie patrzyła w lusterka ,bo się nie upewniła że może MASAKRA jak ktoś jedzie 250-300 km/h na ścigaczu to nie ma mowy o czymś takim
Ewidentnie winę powinien ponosić Kierowca motocykla i nie mam na myśli Łukasza bo nie wiem jak on jechal ale są Krule polskich szos którzy zagrażają życiu innym kierującym jak ten DEBIL bez tłumika na choperze o którym pisze Radek
Wieczny Odpoczynek {*} i dużo siły dla rodziny bo ich Święta Wielkanocne już nigdy nie będą takie jak do tej pory !
duzo zdrowia16.04.2017, 06:36
Sezon na motocykle już w pełni co słychać nocą w Nowym Targu jak urządzają sobie wyścigi na ulicach, a dlaczego nocą? bo policja śpi i ma to w ...
Tylkabart16.04.2017, 05:32
SLOVA, Stare Bystre to dziura....nawet kosciola dzidy ni majom...wstyd pisac bo i tak by nikt nie wiedziol ka to.
Wiecny lodpocynek rac mu dac panie....
Prawda16.04.2017, 00:46
Do "antyniemozg" masz całkowitą rację! Głupcy teraz piszą że kierowca samochodu nie patrzył w lusterko to ja wam tak powiem taki motor przyspiesza w 3 sekundy do setki (650km) to kierowca musiałby ciągle patrzyć w lusterko żeby go dostrzec. Wina jest tylko kierowcy motocykla i nie piszcie że był rozważny bo jak by był to by sobie kupił skuter. Ścigacze zabijają tych "rozważnych" statystyki nie kłamią.
p.16.04.2017, 00:08
To była tylko kwestia czasu kiedy się ktoś tam zabije, nie pierwszy i nie ostatni. Z pięciu kilometrów słychać jak wykręcają ile fabryka dała na tej drodze, i nie ważne czy to ścig czy kierowca wyścigowy w swoim wozie!
A prawda jest taka, że z 10% kierowców czy to jednośladów czy samochodów jedzie tam w miarę normalnie jak znaki nakazują.
kkk15.04.2017, 23:54
Widzę,że jest coraz więcej ludzi którzy by tylko zakazywali...
Za niedługo to będzie trzeba siedzieć w domu żeby nic nikomu się nie stało.
Jeden kocha jazdę na motocyklu inny wspinaczkę ,ktoś tam jeszcze co innego. Takie "patelnie" ,jeżdżą sobie i praktycznie zrobić krzywdę mogą tylko sobie, i co komu do tego...
szkoda15.04.2017, 23:28
Środowisko motocyklistów cierpi przez ćwierćinteligentów bo półgłówki chcą szpanować i musi ich być słychać. Jak ktoś ma coś oleju w głowie to się wstydzi takiego zachowania....
aaaa15.04.2017, 23:24
Wezcie lepiej rozaniec do reki I pomodlijcie sie za nim a nie bawcie sie prokuratora i nie osadzajcie juz martwego czlowieka
Motorynka15.04.2017, 23:19
@Yamaha. Od motorynki zaczynałem 25 lat temu a motorami sam się fascynuje i używam z rozwagą i na mocniejszy niż 250 nie wsiadam. Wczesniejsze info było podane inne i nie było nic o aucie. Wychodzi na to że to był nieszczęśliwy wypadek. Co do scigaczy to powinni zrobić tor i tam śmigać. Winne śmierci wielu ludzi jest prawo które pozwala na jazdę po ulicach na takich demonach. Gdyby mieli tor to by mogli tam testować swoje motory. Na przepustach w rowach nie jeden kierowca auta czy motoru się zabił i drzewa przy drodze też swoje robią. Gdyby nie było ich to była by szansa na ucieczkę- obdarl by się ale by żył i przemyślał jak jeździć ma kierowca auta czy motoru. Jakieś dwa lata temu straciłem kolegę, zabił się bo nie miał gdzie testować nowego motoru i skończył na słupie na alejach. Kondolencje dla rodziny zmarłego dzisiaj:(
Motocyklista15.04.2017, 23:11
To jak to wyprzedzał na skrzyżowaniu ?tak eliminują sie ci co łamią prawo, smutne ale prawdziwe
MOTOCYKLISTA OD PONAD 20-STU LAT15.04.2017, 21:48
ŁUKASZU [*]
ww15.04.2017, 21:34
Nie wiem czy jest taki przepis ale wyprzedzanie kolumny pojazdów powinno być zabronione.
yamaha15.04.2017, 21:22
Motorynce życze syna który sie zafascynuje scigaczami czy nawet motorynką i idioty który wykonuje manewr wyprzedzania nie obserwując lusterka aco do prędkosci to jeżeli jadą auta z 60 km na godz to ten chłopak musiał jechac setke bo inaczej można wyprzedzac ale fure z końiem MOTORYNKO NIEWYPISUJ GŁUPOT PROSZE !!!! A dwudziestocztero latkowi spoczywaj w pokoju i wybacz idiotom co wożom lusterka odparady!!!
antyniemozg15.04.2017, 21:18
Do MOTOCYKLISTA - Mam prawie 40 lat i czytam gazety i internet, bo lubię, ale nie słyszałem i nie czytałem o tym , że sie zabił harleyowiec , czy ktos na chopperze , a o ofiarach ścigaczy czytam w sezonie prawie codziennie.
Colombo - wykładowca15.04.2017, 21:14
krzysiek13-05
z całym szacunkiem do zmarłego musze stwierdzić że nikt rozsądny nie kupuje motocykla ŚCIGA a tym samym nie widzaiłem żeby ktoś na Scigu JECHAL przepisowo i w tym przypadku też tak musiało być !
NieZapomnij15.04.2017, 21:14
Czytając wypociny niektórych "wszechwiedzących" załamuję ręce, co do wypowiedzi ~Motorynka, niestety są osoby które rzeczywiście motocyklem jeździć nie powinny ale WIEM że Łukasz nie należał do takich. To był rozsądny chłopak, jechał a więc był uczestnikiem ruchu i wykonywał manewr wyprzedzania, zginął bo kierowca nie patrzył w lusterko..
chmura15.04.2017, 21:11
Podobno pojechal po Chrzan do sklepu (*)
Radek15.04.2017, 21:09
Motorynka ma Racje !!! mnie tez ostatnio wyprzedzil jakiś dziwny motocykl bez tłumika w Baligówce włanczal się do koło Gminy w Czarnym Dunajcu potem gnal jak szalony na Jablonke jeszcze raz go zobaczę na drodze bez tłumika to bez wachania zepchne go do rowu nie będzie mnie idiota skończony straszył ciągle !!!
Zubrzycanin15.04.2017, 21:03
Tym Audi A 4 jechal Mateusz ? bo on se niedawno kupił a 4 i swiruje jak popier..... wcześniej jeździł srebrnym Exeo ale to ponoć nie było jego on się ino chwalil że to on kupuje ale jeździ jak Świr .
znahor15.04.2017, 20:49
czarne audi a4 B7 sedan ? 2.0 tdi 170 ps ? ktoś wie ?
bubi15.04.2017, 20:43
Łukasz był rozsadny chłopak .. przykro mi czytac te komentarze..
edziu15.04.2017, 20:13
ula ula ullaalaa
bolek115.04.2017, 19:59
czy nie zdarzyło się wam, że spoglądacie w lusterko i stwierdzacie, że możecie wyprzedzać bo nikomu nie zagrażacie, a w momencie wykonywania manewru pojawia się jakiś idiota na szybkim motocyklu?...z drugiej strony ile razy zdarza nam się nie spojrzeć w lusterko?...nie wszyscy jesteśmy idealni, więc nie oceniajmy innych...szkoda młodego życia...
dziadek15.04.2017, 19:55
Szkoda ale głupota zbiera żniwa ale taka jest młodość. Też chciałem mieć motor tylko w moich czasach ścigaczy nie było a i tak moja mama wybiła mi ten pomysł z głowy i dzięki jej za to więc i ja wybiłem to z głowy moim dzieciom. Masz dziecko to się nim zainteresuj bo jak jest płacz to jest za późno.
Sprawiedliwy15.04.2017, 19:19
MOTORYNKA dobrze gada !
Sam mam motor i nie raz zdarza mi się przektoczyć prędkość i jestem tego swiadomy i wiem ze jeśli dojdzie do wypadku to z mojej winy bo znacznie tą prędkośc przekroczyłem. Lecz staram się uważać na siebie i innych mimo wszystko.
A ci MOTOCYKLISCI którży myślą że im wszytko wolno ( nie koniecznie mam na myśli tego 24 latka) to niech się pukna w głowę. Sam ewidentnie lamiesz przepisy i znacznie przekraczasz prędkość, ale jak jest wypadek to ty oczywiście jechałeś przepisowo, to kierowca nie patrzył w lusterka....
Gdybyś nie jechał jak szalony to ten kierowca by cię może zauważył.
P.S. jeszcze raz powtarzam nie mam na myśli tego 24 latka.
kumpel1315.04.2017, 19:17
krzysiek13-05 Zgadzam się z tobą.To był rozsądny chłopak. [*]
Miastowa15.04.2017, 19:00
Ludzie! Czytajcie ze zrozumieniem!
" Z ustaleń policji wynika, że kierowca audi, mieszkaniec Zubrzycy Górnej, rozpoczął manewr wyprzedzania nie upewniwszy się, że lewy pas jest wolny."
Przestańcie więc obwiniać chłopaka i motocyklistów , tylko pomódlcie się za Jego duszę!!!
fan politycznej propagandy15.04.2017, 18:35
Motorynka, z przykrości muszę stwierdzić, że masz dużo racji w tym co piszesz...

Szkoda chłopaka, bo załe życie przed nim, rodzina też musi przeżywać teraz swój koszmar...

MOTOCYKLIŚCI, dbajcie o siebie, uważajcie na tych drogach na siebie i na innych!
Natalia15.04.2017, 18:03
Na zawsze pozostaniesz w naszej pamięci. Spoczywaj w pokoju.
Motor15.04.2017, 18:01
MOTORYNKA
Jak najbardziej popieram tw?j opis tu niema co sie użalać ,co kto szuka to i znajdzie,zapewne gdyby w poblizu samochod byl wowczas wszyscy by wypisywali bzdury typu ...znow nie patrzyl w lusterka...
Za niewiedze sie płaci ..czasem stawka jest wlasne życie.
krzysiek13-0515.04.2017, 17:36
Lukasz to kolega i na pewno miał rozsadek na pewno nie jechal jak szalony to chłopak rozsądny .Niech spoczywa w spokoju
PPPP15.04.2017, 17:33
Jak nie znacie przyczyny to nie piszcie bzdur!
24-latek kierujący sportowym motocyklem wyprzedzał kolumnę samochodów, gdy uderzył w niego z boku samochód audi. Kierowca osobówki, mieszkaniec Zubrzycy Górnej jechał w tym samym kierunku.

Rozpoczynając wyprzedzanie najprawdopodobniej nie zauważył motocyklisty który ten sam manewr wykonał wcześniej. Motocykl zjechał do rowu i z dużą prędkością uderzył w betonowy przepust. 24-latek zginął na miejscu.
Ja15.04.2017, 17:25
Gdyby jechał przepisowe 50Km/h to na pewno by się nic nie stało. Niestety na głupotę nie ma lekarstwa.
motocyklistka ...15.04.2017, 16:46
Zal mi cie ... Motorynka..
znawca15.04.2017, 16:07
Scigacz? Przecież to SV650
Błyskawiczny Motorcycles15.04.2017, 16:04
Powinny być ograniczniki szybkości w tych motocyklach do 70 km na godz. chociaż to też jest dużo , wtedy było by więcej żywych motocyklistów na drogach .
Motocyklista15.04.2017, 15:40
~do Motorynka
Nie generalizuj. To, że ktoś jeździ na ścigaczu nie oznacza, że "cwaniakuje" czy łamie prędkość. Wszystko zależy od kierowcy. Tak samo są wariaci na chopperach, streetach, harleyach czy turystykach, którzy niszczą dobre imię motocyklistów. A skoro nie wiesz co oznacza "LWG" to proszę cię, nie używaj tego skrótu.
Tłucek15.04.2017, 15:37
Mi to wygląda na Stare Bystre co i tak nie jest istotne przy takiej tragedii.
leon15.04.2017, 15:33
To nie prędkość go zabiła, tylko nagła jej utrata.
współczuję15.04.2017, 15:32
Sprawił rodzinie bardzo ciekawe Święta Wielkanocne. Współczuję najbliższym . Tragedia
Bandi15.04.2017, 15:22
na takie samobójcze maszyny nie ma mocnych , szok
Wielka Sobota i taka tragedia :(
Spisok15.04.2017, 15:20
Umarasil go caly we blocie

Wieczny odpoczynek !
Motorynka15.04.2017, 15:04
Z nie wyjasnionych przyczyn? Już wyjaśniam. Kierowcy scigaczy myślą że są panami na drodze i nie jeden przez cwaniakowanie i łamanie prędkości już się zabił. Na własne życzenie się zabił. Żal tylko rodziny. Zastanówcie się troszkę zanim kupicie motor bo tyle po Was zostanie co durny komentarz typu LWG albo [*] no i ze "śmiga po niebieskich autostradach "-bez sensu!
slova15.04.2017, 14:59
piszcie same bzdury. Stare Bystre nie Rogoźnik. Poza tyt zderzył sie z samochodem.
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl