15.07.2020, 11:45 | czytano: 4449

Zakopane ma aplikację do parkowania

arch. Podhale24
Firma mPay i Urząd Miasta Zakopane nawiązały współpracę w zakresie regulowania należności za postój w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego poprzez aplikację mobilną.
Od stycznia 2018 roku mieszkańcy Zakopanego korzystają z mobilnej opcji regulacji należności za transport komunikacją miejską. Dotychczas w ten sposób zostało sprzedanych blisko 19,8 tys. biletów. W aplikacji mPay dostępne są wszystkie bilety z lokalnej oferty komunikacji miejskiej. mPay podsumował pierwszy miesiąc obecności z ofertą regulowania należności za płatne parkowanie w Zakopanem. W czerwcu, za pośrednictwem aplikacji mPay, w Zakopanem zrealizowano ponad 400 transakcji, przy czym blisko 66 proc. to opłaty zrealizowane mobilnie.
- Cieszymy się, że mPay przyjął się w Zakopanem. Aplikacja stanowi duże ułatwienie dla mieszkańców i turystów odwiedzających nasze miasto i sprawia, że w czasach pandemii mogą czuć się bezpieczniej - komentuje Tomasz Filar, wiceburmistrz Miasta Zakopane.

W przypadku parkowania z mPay użytkownicy doceniają intuicyjną obsługę, wygodę oraz możliwość kontroli kosztów z poziomu telefonu, dzięki opcji start-stop. W ten sposób płacą za faktyczny czas parkowania, a nie za każdą rozpoczętą godzinę.

Dzięki aplikacji można też kupić bilet wstępu np. do Tatrzańskiego Parku Narodowego, czy bilet komunikacji miejskiej, opłacić usługę VOD, czy nadać paczkę i przekazywać środki finansowe pomiędzy użytkownikami lub na cele charytatywne. Spółka mPay wdrożyła też multiwyszukiwarkę połączeń kolejowo-autokarowych. Dzięki niej w jednym miejscu uzyskamy informację o najtańszej i najwygodniejszej formie transportu, a także sfinalizujemy transakcję zakupu, w tym nawet kilku biletów, z różnymi ulgami, ale w ramach jednej płatności.

mat. prasowy, opr. s/
Może Cię zainteresować
zobacz także
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl