02.04.2021, 16:04 | czytano: 8760

Nowe przedsięwzięcie Polskiej Akcji Banerowej

zdj. nadesłane
Wcześniejsze akcje dotyczyły reklamy książki "Fałszywa Pandemia - Krytyka Naukowców i Lekarzy" oraz akcje szczepień pt. "Zawsze wybór - nigdy przymus!". Dziś na terenie Podhala pojawiły się nowe banery.
W przesłanej informacji czytamy:
"Polska Akcja Banerowa staje się po raz kolejny inicjatorem kampanii informacyjnej dotyczącej Narodowego Programu Szczepień. Pragniemy przedstawić Państwu opinie światowej sławy lekarzy i naukowców, których na co dzień nie zobaczymy w programach telewizyjnych. Za ich odmienne poglądy próbuje się ich uciszyć, naruszając jednocześnie podstawowe prawo człowieka jakim jest wolność słowa.

Lekarze i naukowcy zwracają uwagę na potencjalne niebezpieczeństwa, związane ze szczepieniami przeciw COVID-19. Apelują w tej sprawie do prezydenta i rządu o wolną debatę i obronę Polski przed interesami koncernów farmaceutycznych.

Polska Akcja Banerowa nie może i nie pozostanie obojętna na los milionów Polaków. Dziś pojawiają się pierwsze w Polsce billboardy z naszym projektem graficznym, informujące o zagrożeniach związanych ze szczepieniem przeciw COVID-19. Projekty graficzne zawierają wyłącznie cytaty naukowców i lekarzy, którzy przestrzegają przed tymi szczepieniami.

Polska Akcja Banerowa na swoim profilu facebookowym przedstawia wyłącznie opinie bądź badania niezależnych naukowców i lekarzy. Nie zgadzamy się na monopol medialny.

Dziś przyłączamy się do apelu niezależnych ekspertów. Zapewniamy, że będziemy ich wspierać w działaniach zmierzających do przeprowadzenia wolnej debaty, dotyczącej szczepień przeciw COVID-19 .

Chcemy zachęcić Państwa do włączenia się wraz z nami w kampanię informacyjną, która będzie przeprowadzana na terenie kraju. Jak można to zrobić? - zapraszamy na nasz profil facebookowy.

W tym miejscu pragniemy gorąco podziękować córce Żołnierza Wyklętego, która w całości pokryła koszty związane z pierwszą akcją banerową w Polsce z nowym projektem graficznym, która ma miejsce na Podhalu w Nowym Targu.

Sebastian Śmietana Polska Akcja Banerowa"


I kolejne wyjaśnienia:

7 marca Austria jako pierwszy kraj na świecie poinformowała o wstrzymaniu szczepień preparatem AstraZeneca. Decyzję podjęto po śmierci jednej z osób, która została zaszczepiona tym preparatem oraz wystąpieniu zatoru płuc u drugiej. 4 dni później także Dania zawiesiła szczepienia AstraZeneca na dwa tygodnie, po tym jak zmarła kobieta zaszczepiona preparatem z tej samej serii, co kobiety z Austrii. Bowiem jak napisał na Twitterze duński minister zdrowia Magnus Heunicke: „Możliwy jest poważny efekt uboczny w postaci śmiertelnych zakrzepów krwi”.

Po doniesieniach o kolejnych zgonach po podaniu preparatu, idąc za przykładem Austrii i Danii inne kraje również wstrzymały szczepienia preparatem koncernu AstraZeneca. Należą do nich: Francja (zapobiegawczo), Włochy (3 zgony po szczepieniu; wstrzymana tylko jedna partia), Niemcy (zapobiegawczo), Holandia (zapobiegawczo), Islandia (zapobiegawczo), Norwegia (zapobiegawczo), Estonia (zapobiegawczo), Litwa (zapobiegawczo; wstrzymana tylko jedna partii), Luksemburg (zapobiegawczo), Łotwa (zapobiegawczo; wstrzymana tylko jedna partia), Rumunia (zapobiegawczo), Bułgaria (zgon jednej osoby po szczepieniu), Hiszpania (Andaluzja, Katalonia, Kastylia i Leon, Asturia oraz Wyspy Kanaryjskie – zapobiegawczo), Tajlandia (zapobiegawczo), Irlandia (zapobiegawczo; 19.03 ogłoszono, że szczepienia zostają wznowione), Cypr (zapobiegawczo), Portugalia (dwa przypadki zakrzepicy po podaniu szczepionki), Słowenia (zapobiegawczo), Szwecja (zapobiegawczo).

Preparat AstraZeneca jest również stosowany w Polsce. Obecnie otrzymują go m.in. grupa 0, nauczyciele, w tym akademiccy oraz osoby w wieku 69 lat. Jest ona również dedykowana osobom w wieku 65-68 lat. W odróżnieniu do wyżej wymienionych krajów, gdzie podjęto zawieszenie szczepień tym preparatem z obawy, co do jego bezpieczeństwa, w Polsce nie planuje się takich działań. Jak poinformował minister Adam Niedzielski podczas konferencji, która odbyła się 15 marca: „W Polsce szczepionkę Astra Zeneca podano 583 tys. osobom. Oceniamy, razem z Europejską Agencją Leków (EMA), że korzyści wynikające ze szczepienia są o wiele większe niż ryzyko jej nieprzyjęcia”

18 marca dyrektor Europejskiej Agencji Leków (EMA), Emer Cooke oświadczyła: "Jest to bezpieczna i skuteczna szczepionka. Jej zalety związane z ochroną ludzi przed Covid-19 przeważają (...) nad ryzykiem. Szczepionka nie jest odpowiedzialna za ogólny wzrost przypadków zakrzepów krwi. Posługując się dostępnymi dowodami (...) ciągle nie możemy definitywnie wykluczyć związku między przypadkami, które wystąpiły, a zaszczepieniem".

16 marca publicysta tygodnika "Sieci" Maciej Pawlicki umieścił na swoim Twitterze wpis, w którym informuje, że konsultant krajowy ds. medycyny rodzinnej dr Agnieszka Mastelarz-Migas rekomenduje szczepionkę AstraZeneca i zapewnia, że jest bezpieczna jednocześnie będąc związana umową z tym koncernem od 29 maja 2020 roku. Pawlicki wskazuje na konflikt interesów i zapowiada złożenie zawiadomienie do prokuratury w tej sprawie.

W Polsce według oficjalnych danych opublikowanych na stronie gov.pl do dnia 23.03.2021 r. do Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgłoszonych zostało 5189 przypadków niepożądanych odczynów poszczepiennych, z czego 746 przypadków nie miało łagodnego charakteru przebiegu. Na liście znajduje się informacja o śmierci 41 osób. W opisach zgonów tych osób można znaleźć następujące informacje: „możliwą przyczyną zgonu był nagły incydent zatorowo-zakrzepowy”, „w gastroskopii skrzepy krwi”, „(…) zakrzepica zatok żylnych mózgowia z towarzyszącymi udarami żylnymi - niektóre udary wtórnie ukrwotoznione (...)” czy „nagłe zatrzymanie krążenia, migotanie i trzepotanie przedsionków (...)”. W kilku innych opisach, których nie ma informacji o zgonie, również są podobne niepożądane odczyny poszczepienne: „DIC z następowym krwawieniem do mózgu, krwawieniem do śledziony, zakrzepica żył głębokich kończyn dolnych, zakrzepica żyły wrotnej, zatorowość płucna (…)”, „ostra zatorowość płucna pośredniego-wysokiego ryzyka zgonu, zakrzepica żyły podkolanowej lewej (...)”, „(…) zakrzepica zatoki esowatej i poprzecznej mózgu, obrzęk mózgu, ukrwotoczniony udar niedokrwienny, zakrzepica rozległa żył głębokich kończyny dolnej lewej (...)”, „zakrzepica palca II ręki prawej, drętwienie pozostałych palców rąk i stóp (...)”, „Zakrzepica żylna prawego podudzia (...)”.


W naszym kraju do użytku dopuszczone są trzy preparaty: Pfizer, Moderna, AstraZeneca. Raport niepożądanych odczynów poszczepiennych dotyczy osób, które zaszczepiły się tymi trzema preparatami. Od drugiej połowy kwietnia w Polsce będzie używany czwarty już dopuszczony preparat, tym razem koncernu Johnson&Johnson.

Różnicą pomiędzy tymi szczepionkami jest następująca: zarówno preparat firmy Pfizer, jak i preparat koncernu Moderna oparty jest na technologii mRNA – ze zmodyfikowanymi nukleozydami, natomiast szczepionka AstraZeneca jest bardziej "klasyczna". Substancją czynną w dwóch pierwszych preparatach jest mRNA wirusa SARS-CoV-2, które pełni funkcję antygenu. Natomiast nie wiadomo zbyt wiele o właściwościach tej substancji, ponieważ po raz pierwszy w historii medycyny zostaje użyta na tak dużą skalę. Prócz substancji czynnej są także substancje pomocnicze, wśród których znajduje się glikol polietylenowy, PEG2000, który odpowiedzialny jest za poważne wstrząsy anafilaktyczne. Nigdy wcześniej nie był stosowany w szczepionkach. Wiadomo, że możemy go znaleźć w lekach, które powodują reakcje anafilaktyczne.
"(...) pamiętajmy, że 10 lat przeciętnie na szczepionkę jest przeznaczonych do zbadania czy jest ona skuteczna i bezpieczna, w tym przypadku zostało ono skrócone do pół roku. Te elementy dotyczące chorób autoimmunologicznych w żadnym przypadku nie mogły być wykazane. No mamy jeszcze te, które są gwałtowne, natychmiastowe objawy. Do nich należy przede wszystkim alergia na PEG (glikol polietylenowy). Mamy do czynienia z substancją, która jest na tyle rozpowszechniona w kosmetykach też w lekach, że jest 70% populacji amerykańskiej nadwrażliwej na tą substancję, a z 7% reaguje odczynem anafilaktoidalnym." - dr Zbigniew Hałat

Z kolei szczepionka koncernu AstraZeneca jak pisze sam producent: "Jedna dawka (0,5 ml) zawiera: Adenowirus szympansi z sekwencją kodującą glikoproteinę S wirusa SARS-CoV-2 (...) Wytwarzany w genetycznie zmodyfikowanych, ludzkich embrionalnych komórkach nerek (HEK) 293 oraz za pomocą technologii rekombinacji DNA." Każda dawka zawiera około 2 mg etanolu, a jedną z pozostałych substancji pomocniczych jest m.in. polisorbat 80 (formaldehyd), który może wpływać na płodność i mówi się, że jest kancerogenem (substancja wywołująca raka). Niestety nie ma badań wykazujących bezpieczeństwo obecności formaldehydu w składzie szczepionek.

"Wstrzykuje się im substancję chemiczną po to, żeby wywołać chorobę, a nie żeby wywołać odpowiedź odpornościową i nieprzenoszenie wirusa. Mówiąc inaczej, nic z tego nie powstrzyma rozprzestrzeniania się czegokolwiek. Tu chodzi o to, żebyś się pochorował i o to, żeby to Twoje komórki spowodowały chorobę." - dr David Martin

„Każdy produkt medyczny – podobnie jak w ogóle każda substancja którą w jakikolwiek sposób przyjmujemy do naszego organizmu – wchodzi w interakcje z innymi substancjami. A przynajmniej potencjalnie może wchodzić. Znane są w medycynie pary substancji, które wzajemnie znoszą swoje działania lub potęgują je. Tymczasem producenci, prawdopodobnie ze względu na brak czasu, nie przeprowadzili żadnych badań dotyczących interakcji ani z innymi produktami leczniczymi ani z innymi szczepionkami (także tymi przeciwko grypie!). Jeśli więc zażywasz jakiekolwiek leki, szczepisz się na własne ryzyko! Miejmy mimo wszystko na uwadze kilka faktów. Przede wszystkim w pierwszej – czy wręcz: zerowej! - grupie znaleźli się pracownicy sektora ochrony zdrowia, a więc ci, których rząd od miesięcy gorąco namawiał do szczepień przeciwko grypie. W drugiej kolejności decyzją rządu są szczepione osoby starsze. Chodzą legendy, że ktoś widział polskiego seniora, który nie bierze żadnych leków, ale z dużym prawdopodobieństwem to zwykła plotka. Producenci zbadają więc interakcje na żywym organizmie Polaków.” - fragment książki „COVID-1984 Największy polski nielegalny eksperyment medyczny” P. Skutecki, K. Kwiatkowski (s. 163)

Według aktualnych danych opublikowanych przez John Hopkin Univeristy's CSSE (Center for Systems Science and Engineering) od stycznia 2020 roku odnotowano 123 321 541 przypadków zakażeń na COVID-19, w tym 2 716 990 zgonów. To daje śmiertelność (stosunek liczby zgonów do ogólnej liczby zakażonych) na poziomie 2,2%.

Z kolei w Polsce, od 4 marca 2020 roku odnotowano 2 073 129 przypadków zakażeń, w tym 49 365 zgonów. To również daje śmiertelność na poziomie 2,38%.

W Szwecji na 744 272 przypadków zakażeń, przypada 13 262 zgonów. Śmiertelność w kraju, który nie wprowadził żadnego lockdownu (w momencie kiedy robiły to inne kraje) wynosi 1,78%, a więc jeszcze mniej niż w Polsce. (Dane na dzień 22.03.2021 r.)

Według danych podawanych na bieżąco przez Ministerstwo Zdrowia w okresie od 2 do 22 listopada 2020 roku (45-47. tydzień) z powodu koronawirusa bądź współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarło 7 837 osób. Z danych GUS wynika, że w tym okresie ogółem zmarło 46 702 osób. Zestawiając te dane z danymi za rok 2019, gdzie w listopadzie (45-47. tydzień) liczba zgonów wynosiła 22 680, to oznacza prawie dwukrotnie (171%) większą śmiertelność, nie wliczając przypadków związanych z COVID-19. Z kolei w 2018 roku w podobnym okresie (45-47. tydzień) ta liczba wynosiła 22 913 zgonów, a więc podobnie jak w 2019 roku. Jeżeli nadwyżka zgonów, która wynosi ok. 16 tys. przypadków w stosunku do lat poprzednich, nie została powiązana z wirusem COVID-19 to czym była spowodowana?

Zaznaczmy, że wśród 7 837 zgonów, które powiązane zostały z COVID-19 znajdują się zarówno te przypadki, które zostały sklasyfikowane jako zgony spowodowane właśnie COVID-19 (1 466) oraz te przypadki, których śmierć miała miejsce z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami, co nie oznacza, że bezpośrednią przyczyną śmierci był koronawirus (6 371).

„Wielomiesięczny brak dostępu do stałej opieki lekarskiej stał się głównym zabójcą w okresie tej pandemii.” - dr Zbigniew Martyka


„Ci sami ludzie, którzy odpowiadają za system, gdzie rodzice dzieci będących w efekcie szczepień kalekami do końca życia zostają bez pomocy państwa i muszą na internetowych zrzutkach żebrać o środki na rehabilitację, zbudowali Narodowy Program Szczepień przeciwko COVID-19. Mamy poważne powody, by im po prostu nie ufać.” - fragment książki „COVID-1984 Największy polski nielegalny eksperyment medyczny” P. Skutecki, K. Kwiatkowski (s. 191)

Podczas kiedy w Polsce wprowadzony zostaje "miękki" lockdown z jednoczesnym ostrzeżeniem o możliwości zaostrzenia restrykcji, za oceanem w amerykańskim stanie Texas oraz Missisipi zostają zniesione restrykcje. Nie ma nakazu noszenia maseczek, a przedsiębiorstwa mogą działać na pełnych obrotach. Wbrew krytycznych opinii, przyjęta taktyka przynosi nieoczekiwane rezultaty. 15 marca gubernator stanu Texas, Greg Abbott, napisał na Twitterze: "W ciągu ostatnich dwóch tygodni średnia liczba dziennych nowych przypadków koronawirusa w Teksasie spadła o 42,5%. (...) Wskaźnik pozytywnych testów na COVD nadal spada; teraz do 5,9%. To najniższy poziom od prawie 10 miesięcy. Liczba hospitalizacji z powodu Covid spadła poniżej 4000 po raz pierwszy od 5 miesięcy. Co najważniejsze, liczba ofiar śmiertelnych związanych z Covid jest obecnie najniższa w tym roku."

Według danych podanych przez CDC w stanie Texas zaszczepionych dwoma dawkami zostało 11% społeczeństwa, w stanie Missisipi - 12,4%. Gdy przyjrzymy się pozostałym stanom, gdzie ten procent społeczeństwa, które przyjęło już 2 dawki szczepionki jest wyższy: Waszyngton – 14,6%, Wisconsin – 15,6%, Północna Dakota – 17%, Alaska – 20,1%, Nowy Meksyk – 20,3% to widzimy, że zarówno stan Texas jak i Missisipi znajdują się na końcu rankingu "wyszczepialności". Zatem, czy to właśnie zniesienie obostrzeń miało wpływ na spadek zachorowań i zgonów spowodowanych COVID-19?

"Wirus nie ogranicza nas tak bardzo, jak powstrzymuje nas pajęczyna strachu. Ta pajęczyna jest wszędzie wokół nas i ogranicza nas, a także wysysa siłę życiową (...) społeczeństwa i gospodarki." - dr Simone Gold

Klaudia Gil Polska Akcja Banerowa

---
opr.s/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
mewa06.04.2021, 13:28
@kalkulator
proszę czytaj ze zrozumieniem. Zdanie tego Dr. Martina przywołano w tekście jako dowód. Mój wpis pokazuje, ile warte są te dowody. I tyle. Czy to tak trudno zrozumieć?
Jacek06.04.2021, 11:21
Wg mnie każdy ma prawo mieć swoja opinie na ten temat, ale nie każdy powinien się wypowiadać publicznie, Bo kim że jest Pani Gil i jakie ma kwalifikacje i kompetencje do wypowiedzi na tak trudny i skomplikowany temat. Immunologią zajmują się największe mózgi tego świata. A tu proszę szkółka z NT (rehabilitacja czy turystyka?) i można pisać artykuły do "Science " czy "Nature". Przy okazji może nobilituje kontrowersyjnych i niszowych "naukowców" ,których twierdzenia są oceniane jako fałszywe lub nieoparte na dowodach. Tak jak pisałem Pani autorka i jej podobni nie muszą się szczepić (przynajmniej na razie) ale po co im ta "misja " ? Dziwię się redakcji ,że puszcza takie cóś, to jest bardzo nieodpowiedzialne, przede wszystkim nikt nie uważa się za głupiego i nieinteligentnego , ale niestety większość z nas nie ogarnia tego więc takie spiskowe teorie łatwo do nas trafiają i mają zwolenników. W tych czasach raczej musimy robić wszystko, żeby to się jak najszybciej skończyło, a takie anty-szczepionkowe działania tylko i wyłącznie wydłużą ten cyrk i narażą kolejne osoby na chorobę lub śmierć
kalkulator06.04.2021, 06:38
@mewa
"Mając to na uwadze, proszę rodziców, aby od teraz nosili maskę FFP2 podczas święceń!
Dr. Martin David 23.01.2021""
Kim jest ten doktor i cóż to za "autorytet" o którym prawie nikt nie wie a na którego Ty się powołujesz ??? Na temat szkodliwości noszenia maseczek napisano już tomy - dziesiątki prac naukowych. Wiadomym jest, że "maseczki przed niczym nie chronią i w niczym nie pomagają, nie wiem po co ludzie je noszą" nawet WHO nie zaleca ich noszenia przez osoby ZDROWE. Powielasz bzdury, nie poparte żadnymi dowodami naukowymi. Jesteś siewcą propagandy NIErządu. Uciekasz od odpowiedzi na najprostsze pytania, oczekujesz informacji na temat naukowców - autorytetów a gdy je otrzymujesz, to się do nich nie odnosisz.
mewa05.04.2021, 15:48
No i pojawiła się piana na ustach zamiast argumentów
antycovidian05.04.2021, 15:14
@mewa
Oczekuję, że odniesiesz się do autorytetów, których przedstawił Sebastian Śmietana, jak i ja. Przecież Ty im nawet do pięt nie dorastasz - o publikacjach naukowych nie mówiąc.
mewa05.04.2021, 07:45
@Ja tylko przejazdem
jak masz chwilę to poszukaj informacji na temat autorów tego listu. Uśmiejesz się. Tam praktycznie brak jest ludzi o wykształceniu i praktyce związanej ze szczepionkami czy genetyce. Politolog, literaturoznawca, genetyk zajmujący się kosodrzewiną, instruujący jak ususzyć rośliny do zielnika, paru dentystów, ortopeda, osoba zajmująca się homeopatią, psycholog itp. Tylko kompetentnych brak.
Jakoś nikt nie ustosunkował się do i informacji o dr. Martinie, a także do faktu, że brak jest dowodów na związek wskazanych NOP ze szczepionką. Ale będą nas zasypywać jakimiś wpisami ludzi, których jak sprawdzisz to ich autorytet pada z trzaskiem. Oni tego nie weryfikują tylko jak pelikany łykają każdą informację jaka Im odpowiada. I bronią tego jak Somosierry. Tyle, że bezmyślnie.
antycovidian05.04.2021, 06:35
@Ja tylko przejazdem
Ty to jesteś, jak te "debile" z NIErządu, którzy w zależności od politycznego zapotrzebowania na plandemię, potrafią co kilka dni - tygodni zmieniać zdanie, sami sobie zaprzeczając, głosząc opinie -teorie, które wzajemnie się wykluczają. Twoje wyimaginowane wywody kupy się nie trzymają. Zarzucasz komentującym, że cytowane przez nich wypowiedzi nie mają umocowania naukowego a gdy przedstawiają z imienia i nazwiska naukowców, ekspertów wypowiadających swoje opinie w tematach o których Ty niewiele wiesz, ba przedstawiają swoje prace naukowe opublikowane w specjalistycznych wydawnictwach naukowych, to są one przez Ciebie ignorowane i tym sposobem wystawiasz sam sobie u komentujących opinie. Ty jesteś jak chorągiewka na wietrze, z której strony zawieje, z tej strony się wypowiadasz fałszując rzeczywistość, gdzie merytoryki - argumentów jest tyle co kot napłakał. Zapraszam na Bukowinkę Waksmundzką.
Ja tylko przejazdem04.04.2021, 22:58
Pomieszanie z poplątaniem. Kilkudziesięciu gostków z Polski, których "wielki autorytet" przejawia się w odezwach i facebookowo-youtubowej aktywności, bo znalezienie jakiejkolwiek ich pracy w recenzowanych czasopismach medycznych z ostatnich lat jest praktycznie niemożliwe. Do tego przeinaczanie wypowiedzi ludzi, który nie wiedzą nawet, że te wielkie autorytety "podpierają się" ich nazwiskami w liściku pisanym, na szczęście "na Berdyczow", bo jak widać, po ostatniej wpadce rządu, ludzie chcą się szczepić calkiem chętnie.
Ale może nie szukałem tak dobrze, jak pan Śmietana, któremu moderator.pozwala wpisywać komentarze na 3 strony, i pan Śmietana zechce podać jakieś tytuły z recenzowanej prasy medycznej, które te wielkie autorytety opublikowały w ostatnich latach, to może ludzie, którzy sadzą, że szczepienia są znacznie bezpieczniejsze od infekcji Covid 19, zmienią zdanie...

A szczytem braku logiki jest przypisywanie każdego zgonu, który wystąpił po dniu przyjęcia szczepionki szczepionce, ale wyrażaniu pewności, że zgony u pacjentów, którzy byli leczeniu z powodu Covid 19 i zmarli są spowodowane przez Covid 19.
Ale nawet jakby trzymać sie tej pokręconej logiki, to udało się antyszczepionkowcom przypisać szczepionnce 49 zgonów, czyli 10% liczby umierających codziennie z powodu infekcji.
Ta proporcja nie skłanianie, żeby zostać antyszczepionkowcem:)
Mokrego Dyngusa.
kalkulator04.04.2021, 21:58
@Sebastian Śmietana
Covidian, COVidioci - to grupa ludzi, którą "łatwiej jest oszukać, niż przekonać, że zostali oszukani". Oni mają przez propagandę NIErządu wyprane mózgi, do nich żadne argumenty nie docierają. Witaj w klubie.
mewa04.04.2021, 19:45
@Sebastian Śmietana
tak ale to znaczy jedynie, że w okresie 28 dni od iniekcji nastąpiło takie zdarzenie. Natomiast nie wynika z tego, że spowodowane ono było iniekcją.
Trochę logiki proszę.
Sebastian Śmietana04.04.2021, 18:58
Do mewa:

PS.

" trzeba być idiotą by sugerować jako przyczynę szczepienie "

W Polsce według oficjalnych danych opublikowanych na stronie gov.pl do dnia 23.03.2021 r. do Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgłoszonych zostało 5189 przypadków niepożądanych odczynów poszczepiennych, z czego 746 przypadków nie miało łagodnego charakteru przebiegu. Na liście znajduje się informacja o śmierci 41 osób. W opisach zgonów tych osób można znaleźć następujące informacje: ?możliwą przyczyną zgonu był nagły incydent zatorowo-zakrzepowy?, ?w gastroskopii skrzepy krwi?, ?(?) zakrzepica zatok żylnych mózgowia z towarzyszącymi udarami żylnymi - niektóre udary wtórnie ukrwotoznione (...)? czy ?nagłe zatrzymanie krążenia, migotanie i trzepotanie przedsionków (...)?. W kilku innych opisach, których nie ma informacji o zgonie, również są podobne niepożądane odczyny poszczepienne: ?DIC z następowym krwawieniem do mózgu, krwawieniem do śledziony, zakrzepica żył głębokich kończyn dolnych, zakrzepica żyły wrotnej, zatorowość płucna (?)?, ?ostra zatorowość płucna pośredniego-wysokiego ryzyka zgonu, zakrzepica żyły podkolanowej lewej (...)?, ?(?) zakrzepica zatoki esowatej i poprzecznej mózgu, obrzęk mózgu, ukrwotoczniony udar niedokrwienny, zakrzepica rozległa żył głębokich kończyny dolnej lewej (...)?, ?zakrzepica palca II ręki prawej, drętwienie pozostałych palców rąk i stóp (...)?, ?Zakrzepica żylna prawego podudzia (...)?.

Wesołych Świąt
mewa04.04.2021, 17:48
@Sebastian Śmietana masz ochotę zweryfikować Autorów tego wystąpienia? Obiecuję ciekawostki.
mewa04.04.2021, 16:31
w tekście:
?w gastroskopii skrzepy krwi?, w raporcie na stronie gov "fusowate wymiociny i smoliste stolce. Leczony lekami p/w krzepliwymi. W gastroskopii skrzepy krwi. otrzymał krew."
trzeba być idiotą by sugerować jako przyczynę szczepienie, nie mówiąc o fałszowaniu cytatu w celu sugerowania zakrzepicy.
Tyle te wypociny warte.
Sebastian Śmietana04.04.2021, 16:08
Do mewa:
Fragment listu otwartego naukowców i lekarzy skierowanego do Prezydenta i Rządu RP:

"Reasumując: wprowadzane obecnie pośpiesznie szczepionki mają charakter eksperymentu na wielką skalę. Ponieważ mogą obniżyć naszą odporność na inne choroby, na skutek masowych szczepień może więc umrzeć więcej ludzi niż obecnie na COVID-19. Ponadto zmiany genetyczne wywołane przez szczepionki mogą wpłynąć na przyszłe pokolenia. Długofalowych skutków szczepień nie jesteśmy dzisiaj w stanie przewidzieć. (?) obowiązkiem każdego naukowca jest zwrócenie uwagi, że w przypadku nowych szczepionek mamy do czynienia z eksperymentalnym produktem medycznym, który nie przeszedł wszystkich faz badań i nie powinien być rekomendowany."

Z wyrazami szacunku,

dr hab. W. Julian Korab-Karpowicz, prof. UO, Przewodniczący ?Wolne Wybory?
prof. dr hab. n. med. Ryszard Rutkowski, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
prof. dr hab. n. med. Stanisław Sulkowski, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
prof. dr hab. n. med. Maria Sobaniec-Łotowska, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
prof. dr hab. n. med. Irena Kasacka, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
prof. dr hab. n. med. Krystyna Lisiecka- Opalko, PUM w Szczecinie
prof. dr hab. Jacek Bartyzel, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Prof. dr hab. Jakub Z. Lichański, Uniwersytet Warszawski w Warszawie
prof. dr hab. dr h.c. Zbigniew Jacyna-Onyszkiewicz, Uniwersytet im Adama Mickiewicza
prof. dr hab. Roman Zieliński, Centre for Biomathematics, Genomics and Evolution
prof. dr Kornelia Polok, Centre for Biomathematics, Genomics and Evolution
dr hab. Ryszard Zajączkowski, prof. KUL
dr hab. n. med. Marek Baltaziak,
UMB dr hab. n. med. Joanna Łotowska,
UMB dr hab. n. med. Lidia Puchalska-Niedbał, PUM
dr hab. n. med. Danuta Lietz-Kijak, PUM
dr. hab. Wojciech Dobiński, UŚ
dr inż. Józef Okulewicz, Warszawa
dr n. med. Dorota Sienkiewicz, UMB
dr Marta Ułaszewska-Żuk, Baranowice
dr Mariusz Żuk, Baranowice
dr Mariusz Błochowiak, Poznań
dr n. med. Jerzy Lewko, Białystok
dr n. med. Marek Wojciechowski, Warszawa
dr n. med. Katarzyna Bross-Walderdorff, Kozy
dr n. med. Katarzyna Landa, Kraków
dr n. med. Krzysztof Rożnowski, Poznań
dr n. med. Przemysław Czyszkowski, Bydgoszcz
dr n. med. Katarzyna Jaruszewska-Orlicka, Bydgoszcz
lek. med. Jolanta Biel-Gruszczyńska, Częstochowa
lek. med. Iwona Jadwiga Chlebowska, Wałbrzych
lek. med. Magdalena Urban-Lechowicz, Warszawa
lek. med. Izabela Kaczmarek-Matyszczyk, Radomsko
lek. med. Paweł Basiukiewicz, Grodzisk Mazowiecki
lek. med. Krystyna Szymik-Taraszkiewicz, Gliwice
lek. med. Anna Muszynska-Kwiatkowska, Wrocław
lek. med. Anna Janaszek-Borek, Warszawa
lek. med. Elżbieta Sadowska, Białystok
lek. med. Małgorzata Gbiorczyk, Konin
lek. med. Grzegorz Pałka, Częstochowa
lek. dent. Joanna Kuczyńska, Lublin
lek. med. Wojciech Węglarz, Legnica
lek. med. Zbigniew Pawelec, Gdańsk
lek. med. Agata Osiniak, Kolbuszowa
lek med. Izabela Zaremba-Jankowska, Gdańsk
lek. dent. Ewa Jurecka, Jabłonowo Pomorskie
lek. med. Tomasz Dmochowski, Poznań
lek. med. Izabela Zaremba-Jankowska, Gdańsk
lek. med. Grzegorz Tuszyński, Katowice
lek. med. Beata Biesiadecka, Bolechowice
lek. med. Ewelina Gierszewska, Chojnice
lek. med. Sabina Urbaniak, Krotoszyn
lek. med. Jarosław Maciej Zioło, Sanok
lek. med. Zbigniew Markiewicz, Warszawa
lek. med. Joanna Bromirska, Wrocław
lek. med. Andrzej Banach, Wrocław
lek. med. Joanna Nehring, Kraków
lek. med. Piotr Iwulski, Olsztyn
lek. dent. Anna Walacik, Lublin
lek. med. Alicja Weleda, Leszno
lek. med. Grzegorz Klasa, Kraków
lek. dent. Dominika Car, Brzeg
lek. med. Alicja Kluz, Białystok
lek. med. Joanna Paśnicka, Sopot
lek. med. Agata Kot, Świdnik
antycovidian04.04.2021, 16:03
@el_majonezz
@mewa
@dramat wolności i Wam podobni
Ja nikogo nie namawiam do szczepień ani nie zabraniam, ale co wiemy o tych eksperymentalnych preparatach biologicznych i udziale nieświadomego społeczeństwa w eksperymencie medycznym ??? Odsyłam do wypowiedzi - można znaleźć na YouTube - dr dr Zbigniewa Hałat, Zbigniewa Martyka, Geert Vanden Bossche i wielu, wielu innych ekspertów prof renomowanych uczelni medycznych. Zadajcie sobie pytanie, dlaczego EMA WARUNKOWO dopuściła te preparaty na terenie UE i kolejne pytanie - dlaczego producenci tych preparatów dla zmyły nazywanych "szczepionkami" w przypadku wystąpienia niepożądanych odczynów poszczepiennych zostali zwolnieni z odpowiedzialności cywilno - prawnych - karnych. Do dnia 30.03.br z powodu NOP po "zaszczepieniu" zmarło w Polsce ok 40 osób - dane można znaleźć na stronie ministerstwa zdrowia. Zdrowia wszystkim życzę.
mewa04.04.2021, 16:00
dla uwiarygodnienia:
deinkinderdoc.at
tekst w orginale;
"Fake News ?
Liebe Eltern und Patienten!
Leider werden im Internet unter meinem Namen völlig abstruse Texte zur Coronaimpfung verbreitet, von welchen ich mich klar distanzieren möchte!
Die Corona-Pandemie ist eine ernstzunehmende Angelegenheit und alle damit verbundenen Hygienemaßnahmen und Empfehlungen sind sinvoll und zur Gänze zu beherzigen!
In diesem Sinne bitte ich die Eltern, ab sofort in der Ordination eine FFP2 Maske zu tragen!
Dr. Martin David 23.01.2021"
mewa04.04.2021, 14:02
zastanawiam się dlaczego propaguje się takie brednie. Pewnie w imię wolności. To jedyne wytłumaczenie bo przecież nie sens tego tekstu. Wystarczy zweryfikować przywołane "autorytety".
Paweł Juliusz Skutecki ? polski polityk i dziennikarz, p.o. redaktora naczelnego ?Nasza Polska?- wybitny autorytet szczególnie w zakresie epidemiologii i biologii
ze strony dr: Dr. Martin David
" Drodzy Rodzice i Pacjenci!
Niestety kompletnie absurdalne teksty o szczepieniach koronowych są rozprowadzane w internecie pod moim nazwiskiem, od którego chciałbym się wyraźnie zdystansować!
Pandemia koronowa to poważna sprawa, a wszystkie związane z nią środki higieny i zalecenia są rozsądne i należy je wziąć sobie do serca!
Mając to na uwadze, proszę rodziców, aby od teraz nosili maskę FFP2 podczas święceń!
Dr. Martin David 23.01.2021"
to tak na szybko.
el_majonezz04.04.2021, 13:52
Dramat, setki młodych ludzi codziennie umierają na Covid, a oni zniechęcają ludzi do szczepień. Mam że w końcu zainteresuje sie tym prokuratura. bo namawiają ludzi do ryzykowania życiem.
takitam.04.04.2021, 00:46
nas nie bylo - byly wirusy, bakterie i inne takie paskudztwa. nas nie bedzie, ale one dalej beda. starajmy sie dalej zyc w wysterylizowanym swiecie, dezynfekujmy wszystko, a nabedziemy wiekszej odpornosci...
dramat wolności03.04.2021, 22:53
To jest ten dramat wolności: wolność jest dla głoszenia prawdy jak i dla oszolomstwa. Oszołomstwo bardziej zaciekawia i przyciąga niż spokojna prawda. Oszołomstwo ANTYCOVIDOWE robi karierę u nas i na swiecie!
antycovidian03.04.2021, 17:35
@Ja tylko przejazdem
heh - i odezwał się miszczu największy autorytet formatu światowego, któremu do pięt nie dorastają dr Zbigniew Hałat - epidemiolog, dr Zb. Martyka, dr Wolfgang Wodarg, Geert Vanden Bossche i setki innych prof naukowców renomowanych uczelni - no Oni dla Niego, to mały pikuś - dla mniej kumatych ironia
normal03.04.2021, 16:24
por bańcy
plandemia03.04.2021, 16:00
Bardzo dobrze, w jakich czasach zyjemy ze we wszystkich mediach ogolnego scieku propaganda zaklamanie a zeby przebic sie z prawda to trzeba stawiac banery
Smok03.04.2021, 15:55
Haha, Modi :-)))
Ja tylko przejazdem03.04.2021, 13:21
Jedni zarabiają na maseczkach inni na bredniach na banerach.
Business as usual.

@moderator -zatem przyznał mi Moderator rację;)

Że nie rozumie Pan trzyzdaniowego regulaminu? Przyznaję. Moderator.
Ja tylko przejazdem03.04.2021, 12:06
Czy to cenzura czy nieuwaga moderatora, /.../
Nieuwaga autora wpisu. Na dole strony prosimy, by opinie do redakcji - przesyłać bezpośrednio do redakcji. Moderator.
antycovidian03.04.2021, 11:35
akcję z całego serca popieram i parę złotych im dorzucę, bo ludzi należy uświadamiać, uświadamiać i jeszcze raz uświadamiać
Flejtuch03.04.2021, 09:24
No,w sumie to w jednej i tej samej chodzę i zrobionej chałupniczo.W sumie to noszę by mandatu nie dostać.Przepiorę raz na dwa miesiące jak już śmierdzi i się nie wstydzę tego powiedzieć.Zakładam iż większość robi tak samo, maseczkę zakłada "na sztukę".Natomiast większość tu piszących,bojkotujących maseczki tak naprawdę używają ich lub karcą tych którzy w maseczkach nie chodzą.
Wirusek03.04.2021, 08:22
Ludzie nic wam nie pomoże ani szczepionka ani inne cudowne leki. Wirus jest był i bedzie i dodatkowo bedzie mutowal tak jak wirus grypy czy inne. Tak samo można zarazić sie w szpitalu leżąc na oddziale bakteria czy wirusem i dostac zapalenia płuc. Trzeba żyć dalej. Zapewne większość juz przechorowała i nabyła odporność cześć sie zaszczepi. Odporność sie pojawi z czasem. Warto sie tylko zastanowić dlaczego taka szopkę robią kraje na całym świecie i wywołują w nas strach i zamykają gospodarki
kalkulator03.04.2021, 05:47
@Flejtuch
Twój nick - pseudonim mówi sam za siebie. Nic dodać, nic ująć. Na maseczkach się nie znam, bo w nich nie chodzę ale Ty z oszczędności chodzisz pewnie w jednej kilka tygodni. Niezaprzeczalnym faktem jest że ten królik - firma Pana Kulczyka, produkuje ich miliony, nie po to by leżały w magazynie, (tylko by przy pomocy ministra zdrowia, który wydaje idiotyczne rozporządzenia odnośnie noszenia maseczek) tylko by je wypuścić na rynek i na nich zarobić. Proste i logiczne.
Flejtuch02.04.2021, 22:07
@kalkulator
Takie piszesz brednie jakby ten twój królik miał monopol na maseczki na całym świecie....Kto chce to szyje i zarabia a że ty mało rozgarnięty jesteś i pomysłu na interes w dzisiejszych czasach nie masz to opowiadasz głupoty z zazdrości jak inni tego pokroju.
Smok02.04.2021, 20:49
Bardzo dobry tekst Pani Klaudio. Dziękuję za dobrą robotę.
kalkulator02.04.2021, 20:36
@com
Uderz w stół, nożyce, @com się odezwie. Tak trudno Ci przełknąć odrobinę prawdy ??? Jaki masz cel w tym, by siać tak podłą dezinformację ??? - już zapomniałeś, jak znajomi królika na covidzie zarobili i dalej zarabiają sprzedając państwu maseczki (instruktor narciarski z Zakopanego) czy respiratory, które dotąd nie zostały dostarczone, czy kolejny geszeft z wycofaniem przyłbic, szalików, kominów, by firma pana Kulczyka mogła wprowadzić i sprzedać maseczki - i wiele, wiele innych "interesów" ze znajomymi królika, za które państwo - czyli MY zapłaciło setki milionów, jak nie miliardów złotych. Poraża mnie Twoja głupota.
com02.04.2021, 18:28
Przecież ta cała akcja banerowa jest zrobiona tylko i wyłącznie dla zysku drukarni/agencji reklamowej... a że ludzie są na tyle durni że dają się nabierać to się chłopaki cieszą z dodatkowych fuch i roboty :D
88802.04.2021, 16:19
Czemu to żadna ale to zadna stacja tv nie promuje tej akcji a wręcz przeciwnie????Od zawsze każda szczepionka była wcześniej czy później testowana na ludziach i nawet przy niektórych to trwało kilkadziesiąt lat,np.Ospa.Kto ma chęć i się boi to niech się szczepi.Wielkie mi halo....
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl