17.06.2021, 11:42 | czytano: 9050

Ilu jest zaszczepionych na Podhalu? Mieszkańcy Zakopanego i Nowego Targu chętni, we wsiach zainteresowanie małe

Akcja szczepień na zakopiańskich Krupówkach. Fot. Piotr Korczak
Rząd udostępnił statystki liczby szczepień na COVID-19 w gminach. Jak wypada nasz region? Najchętniej szczepią się mieszkańcy miast. W Zakopanem, Nowym Targu, Szczawnicy i Rabce-Zdroju pełną dawkę przyjęło ponad 20% mieszkańców Na drugim końcu są gminy Czarny Dunajec i Lipnica Wielka - tam szczepienia idą najgorzej.
Poniżej dane na temat wykonanych szczepienia w miastach i gminach naszego regionu.
Powiat nowotarski:

Nowy Targ: 33257 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 7669 (23,1%)
Rabka-Zdrój: 16987 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 3794 mieszkańców (22,3%)
Szczawnica: 7145 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1689 (23,6%)
Krościenko: 6749 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1424 (21,1%)
Czorsztyn: 7664 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1393 (18,2%)
Łapsze Niżne: 9355 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1446 (15,5%)
Ochotnica Dolna: 8503 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1294 (15,2%)
gm. Nowy Targ: 24131 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 3654 (15,1%)
Spytkowice: 4626 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 663 (14,3%)
Raba Wyżna: 14789 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 2044 (13,8%)
Jabłonka: 18721 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1950 (10,4%)
Szaflary: 11115 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1034 (9,3%)
Czarny Dunajec: 22592 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1798 (8%)
Lipnica Wielka: 6012 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 374 (6,2%)

Powiat tatrzański:

Zakopane: 26846 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 6380 (23,8%)
Kościelisko: 8867 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1185 (13,4%)
Bukowina Tatrzańska: mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1604 (11,9%)
Poronin: 11715 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 1365 (11,7%)
Biały Dunajec: 7166 mieszkańców, w pełni zaszczepionych 603 (8,4%)

r/
Może Cię zainteresować
komentarze
chichotek22.06.2021, 11:54
dedykuję szczepionkowcom

@dedykuję antyszczepionkowcom
"Jeśli ktoś twierdzi że są krasnoludki to sam musi to udowodnić a nie wrze szczeć na tych co nie wierzą w krasnoludki żeby udowodnili że ich nie ma!"
dedykuję antyszczepionkowcom20.06.2021, 17:22
Jeśli ktoś twierdzi że są krasnoludki to sam musi to udowodnić a nie wrze szczeć na tych co nie wierzą w krasnoludki żeby udowodnili że ich nie ma!
Do nowotarżanki19.06.2021, 15:56
1/ czy ludzie, którzy idą się szczepić są informowani, że ta szczepionka nie gwarantuje im tego, że się nie zarażą na tego wirusa?!
2/ czy ludzie są informowani, że ta szczepionka jest dopuszczona warunkowo, tzn. że każdy kto ją przyjmuje, bierze dobrowolnie udział w eksperymencie medycznym?!?!
3/ czy ci, którzy się decydują na zaszczepienie, wiedzą, że firmy ubezpieczeniowe NIE UBEZPIECZAJĄ OD POWIKŁAŃ POSZCZEPIENNYCH?!?!
4/ czy ci, którzy się szczepią, wiedzą, że przez miesiąc mają unikać kontaktu ze słońcem ?!?!
5/ czy ci, którzy się szczepią, wiedzą, że nie przeprowadzono badań na osobach po 55 roku życia?!?
6/ czy ci, którzy się szczepią, wiedzą, że w kwietniu minister powiedział, że kobiety w ciąży nie powinny się szczepić, a te, które planują zajść w ciążę, to mogą co najmniej 2 miesiące po zaszczepieniu ?!?!?!
7/ czy ci, którzy chcą się szczepić wiedzą, że prezydent Duda powiedział, że nie widzi potrzeby, aby się szczepić i nie zamierza tego zrobić ?!?!!?
8/ czy ci, którzy chcą się szczepić, wiedzą, że osoby, które biorą lekarstwa, nie mają gwarancji, czy to nie będzie kolidowało ze szczepionką ?!?!?!
9/ czy ......
10/ ....

LUDZIE, CZY WIECIE, ŻE TE SZCZEPIONKI SĄ W 3 FAZIE TESTÓW ?!?!?
ZAKOŃCZENIE TESTÓW PRZYPADA NAJWCZEŚNIEJ NA MARZEC 2022 ROK, A WY ŚWIADOMIE BIERZECIE UDZIAŁ W TYM EKSPERYMENCIE ?!?!
Nikt nie ma prawa zmuszać WAS do szczepień! Powstaje na świecie bardzo dużo organizacji pozarządowych, które kierują sprawy do sądu.
W Polsce również powstały np. Stowarzyszenie Niezależnych Lekarzy i Naukowców, którzy za łamanie prawa kierują pozwy do sądów. Te organizacje zrzeszają tysiące prawników i lekarzy na całym świecie

Kochani Polacy - ŁĄCZMY SIĘ, TO W NAS JEST SIŁA !!!
Nie pozwólmy, aby rządziła nami garstka nieudaczników i szaleńców, którzy dla pieniędzy, dla kariery, zdolni są zrobić największe świństwa

Nie pozwólmy aby powtórzył się DRUGI OŚWIĘCIM

Wtedy hasłem było; "PRACA CZYNI WOLNYM"
Teraz hasłem jest "SZCZEPIONKA CZYNI WOLNYM"

Na jedno już znacie odpowiedź (o ile znacie historię II WŚ), na drugie odpowiedzcie sobie sami.
Nie hejtujcie jedni drugich zadajcie merytoryczne pytania!!!
Po prostu PYTAJCIE !
Obudź się nowotarżanko - NIE ŚPIJ19.06.2021, 15:24
@nowotarżanka
Co Ty bredzisz?!!?
Czy Ty w ogóle kumasz o co chodzi, czy jesteś PIS-owskim naganiaczem?!
Jak można takie głupoty wypisywać !!

Kobieto wyłącz telewizor !!!! Włącz myślenie, to naprawdę nie boli
panika19.06.2021, 15:23
@nowotarżanka.Pewnie będziesz żyła wiecznie bo se jakieś toksyny nie testowane wszczepiłaś,działo ci się coś pewnie bezobjawowo(tylko na świrusa się umiera na raka,zawał nie)? Normalnych,myślących normalnie nie zmanipulowanych traktuje się teraz jak trędowatych.Może tylko ci czipa wstrzyknęli żeby wiedzieć ile razy idziesz do kibla?Ile papieru toaletowego zużywasz?. Ile razy się bzy**asz bo trza podnieść podatki żeby byłona500+,14,15,16 emeryture?Oby Cię auto nie potrąciło,w drewnianym kościele na ciebie cegła nie spadła, bo ta szczepionka na razie przed tym nie chroni.
mądry i skromny19.06.2021, 13:57
Przyjechany- rozczarowujesz mnie- ja chcę się bać- a Ty nie masz mi nic do zaoferowania. Przez jakiś czas byłeś śmieszny, a teraz jesteś tylko żałosny.
nowotarżanka19.06.2021, 10:00
Ja się zaszczepiłam , mam już dwie dawki, a Wy ludzie narzekacie, że nie można iść do restauracji, do kina itp że prowadzący jakiś biznez tracą przez zamykanie a nie szczepicie się, jest okazja w niedzielę na rynku szczepcie się żeby można było zyć normalnie, żeby nie powtóżył się marzec 2020
Ludzie jednoczmy się nie dzielmy!!!!!18.06.2021, 15:35
Nie obchodzi mnie kto się szczepi, kto nie!!!
Ci którzy się szczepią, rozumiem, że wierzą w skuteczność tego specyfiku, a skoro wierzą w skuteczność, to czego się tak obawiają ludzi niezaszczepionych??? A jeśli się boją ludzi niezaszczepionych, to po co się szczepili ?!?! Mam wrażenie, że Oni sami się nie słyszą, jakie głupoty padają z ich ust?!
Uważam, że każdy człowiek powinien sam podejmować decyzję, a nie być zmuszanym do brania udziału w eksperymencie. Ci, którzy przymuszają do eksperymentu, zostaną z tego rozliczeni przed Bogiem, a wcześniej tu na ziemi.
rekin18.06.2021, 12:06
Che - jak mniemam, zaszczepiłeś się. Brawo! A czy powiedzieli ci że miesiąc po szczepieniu trzeba bezwzględnie unikać słońca? Jeśli tak, czy zapytałeś - dlaczego? I czy powiedzieli ci żebyś paradował w maseczce? Jeśli tak, czy zapytałeś - dlaczego? I czy przedstawili ci certyfikat bezpieczeństwa tego specyfiku, który dałeś sobie wstrzyknąć. Nie? Dlaczego?! Nie nauczyli cię w szkole zadawać pytań? A może jesteś znawcą medycyny i bierzesz udział w produkcji szczepionek i wiesz o nich wszystko? Jeśli tak - to sorry...
nie ślepy18.06.2021, 11:56
@com: pisząc:"I tak, jestem w puli zaszczepionych podobnie jak cała moja rodzina. Czujemy się bardzo dobrze i tak samo pozostanie :D"...mówisz, że tak pozostanie?! A skąd masz tą gwarancję? Szkoda gadać z takimi "pewniakami"...!
robertpk18.06.2021, 10:38
dzięki Bogu dawno wyjechałem z Podhala - czytając komentarze utwierdzam się w słuszności tej decyzji, ...miłego dnia
Ek12718.06.2021, 10:37
A Ja wrocilem z rodzina z Grecji bez testu bez szprycy.Covidianie stali jak barany ze swoimi zaswiadczeniami a nam zyczyli milego dnia...
Ziomek18.06.2021, 09:41
Spokojnie wczoraj wziąłem drugą dawkę pierwszą 01 04 2021 prawie trzy miesiące czekałem ale spotkałem się z Wójtem w kolejce do szczepienia było dość dużo ludzi patrzę a tu Proboszcz stoi w kolejce może przypadek ale fajna sytuacja -Demokracja nie ma przymusu
pamiętający18.06.2021, 09:20
@Ja tylko przejazdem
Nie strasz, nie strasz, bo się ze...sz. Twoich wypowiedzi nikt już nie bierze poważnie.
"Przypominam, że zmarło znacznie ponad 70 000 Polaków i codziennie umiera kilkunastu z powodu Covida."
Skąd wiadomo, że to "ofiary" dodatnie wymazane lipnymi testami rt-pcr, a nie zgon z powodu zawału, udaru, choroby nowotworowej, grypy
itd. itp. skoro jest ZAKAZ przeprowadzania sekcji zwłok ??? a z początku medialnej plandemii "wszystkie ofiary covida" były kremowane. Szpitalom zależało na wykazywaniu przyczyny zgonu - "zmarł z powodu covid" , bo za taki wpis otrzymywały ekstra dodatkową kasę, a czego się nie robi dla pieniędzy.
Przypominam, że w wyniku błędnych decyzji rządu PiS, zmarło ponadplanowo ponad 120 000 Polaków i codziennie umiera ok 1400 osób.
mądry i skromny18.06.2021, 09:13
Co się dziwisz- Przyjechany- jak przeżyli chorobę to szczepionka nie mogła im zaszkodzić. Brednie o szkodliwości szczepień wypisują tacy jak Ty, żeby zaraz potem udowadniać że są bezpieczne. Większość już dawno przechorowała i szczepionka ani im nie pomoże ani nie zaszkodzi.
Seb18.06.2021, 08:54
@Że tak zapytam

Odpowiadam - tak, to kwetia braku zainteresoania :)

Z dumą dodam, że Gmina Kościelisko jako jedyna nie ma ani jednego punktu szczepień. Tak trzymać :)
ela18.06.2021, 08:37
Na wsi sielanka, nie muszą nigdzie wyjeżdżać na wczasy bo mają fajnie koło domu. 99% ludzi którzy się zaszczepili to są ci, którzy chcą mieć tylko tzw. paszport szczepionkowy bo nigdzie nie wyjadą.
i tylko po to się zaszczepiłam
Optymista17.06.2021, 22:33
@Ja tylko przejazdem
Ja też osobiście znam bardzo wielu normalnych ludzi , którzy się nie zaszczepili i również mają się świetnie i ja też. Znam i takich, którzy się zaszczepili i teraz chorują. I wcale mi tych ludzi nie jest żal pomimo tego że są w gronie znajomych i bliskich. Co chcieli to mają. Dla mnie to jest typowa pazerność. 30 srebrników Judaszowych.
Maciej17.06.2021, 21:26
Ja tylko przejazdem@ mój znajomy się zaszczepił i po drugiej dawcę rzeczywiście ma się świetnie,na onkologii w Krakowie czeka na chemię dodam że przed szczepieniem nie miał żadnych problemów zdrowotnych
antycovidian17.06.2021, 20:45
@Ja tylko przejazdem
"Wszyscy zaszczepieni, których znam pewnie parę setek, mająsię świetnie, ja również.
Dane z Polski i ze świata również nie potwierdxają tych kłamst i bredni o szkodliwości szczepień."

Kłamstwa i brednie to Ty rozpowiadasz. Powoli upadają wszystkie Twoje pseudo argumenty, którymi raczyłeś nas przez prawie rok. Twoja propaganda aż bije po oczach. Wszystko wiedzący miszczu wie lepiej od producentów tych produktów modyfikacji genetycznej organizmu człowieka, którzy w ulotkach dołączonych do tych preparatów ostrzegają o niepożądanych skutkach mogących wystąpić u osób, które te preparaty przyjmą. Po raz kolejny okazuje się, że @Ja tylko przejazdem "wie" lepiej o działaniu tych preparatów od ich producentów, którzy zostali zwolnieni z odpowiedzialności cywilno karnej za zgony i skutki uboczne po tych preparatach.

"Przypominam, że zmarło znacznie ponad 70 000 Polaków i codziennie umiera kilkunastu z powodu Covida."

Kolejne fałszywe info, ma się nijak do śmierci ponad 120 tysięcy osób, które, zmarły ponadplanowo z powodu idiotycznych obostrzeń wprowadzonych "przez bandycki rząd", który, jak powiedział red Rola "dopuścił się mordu na Polakach w białych rękawiczkach"
Prawdą poliszynela jest śmierć niektórych nowotarżan po przyjęciu jednego z tych preparatów, nie mówiąc o VIP-ach, o których zgonach było bardzo głośno w Polsce, pomimo próby wyciszenia w środkach masowego przekazu, tych smutnych, tragicznych zdarzeń.

Preparaty te są w kolejnej fazie badań klinicznych, które mają się zakończyć prawdopodobnie pod koniec 2022/2023 r. O skutkach ubocznych tych preparatów, "szkodliwości szczepień" nie wiedzą NIC najwięksi eksperci światowi, ale "wszechnica wiedzy" @Ja tylko przejazdem już wie wszystko - skończ Waść, wstydu oszczędź i przestań się kompromitować.
Osiol17.06.2021, 20:07
Do ja tylko przejazdem ależ masz rację alee udowodnij ze nie jesteśmy jednym z czterech krajów na świecie gdzie się to testuje to na dziecach u nas gdzieś koło Rzeszowa taka inf podaje polskie ministerstwo i,, pfajzer,, no sprawdź i powiedz ze kłamstwo a co do nicka jest genialny skromny jak ja i wpuszcza adwersarzy w utarty myślowo kanał a co do dziedziczenia dziwnym zbiegiem min Zbigniew zmienia właśnie prawo do dziedziczenia ponoć kuzynostwo już ma nie dziedziczyć ale skarb państwa booo sądy zawalone sprawami ale to jeszcze nie weszło a jak wejdzie to się zobaczy ale czemu zmiany w takim czasie czyżby jakiś pomor się zbliżał ale to już teoria spiskową a z dziećmi informacja
Do tego z przejazdu17.06.2021, 20:01
To Bogu dziekowac ze jeszcze nic im sie nie stalo Pogadamy za jakis czas.Jakbym zaczal wymieniac przypadki ofiar po tym wam zainplikowali to palcow u nog nawet by nie starczylo.Ma w rodzinie lekarzy.Biedni ci co sie dali namowic....
Stilo 1.217.06.2021, 19:40
Wszyscy pitolicie.Jedno jest pewne na wrzesień będzie jęk i stęk ,że wszystko zamknięte na nowo.Tyle z waszego mądrowania jak mateusz premier ewangelista bez wyjatku wszystkim dokręci śrube na nowo.O piwku w pubie będzie można zapomnieć...
Szczep się17.06.2021, 19:19
Mam nadzieję że jak przyjdzie jesień to ograniczenia które będą na 100% wprowadzone będą dotyczyć tylko niezaszczepionych , a my będziemy sobie żyć normalnie .
Ja tylko przejazdem17.06.2021, 18:53
Antyszczpionkowcy /.../
Wszyscy zaszczepieni, których znam pewnie parę setek, mająsię świetnie, ja również.
Dane z Polski i ze świata również nie potwierdxają tych kłamst i bredni o szkodliwości szczepień.
/.../
Przypominam, że zmarło znacznie ponad 70 000 Polaków i codziennie umiera kilkunastu z powodu Covida.

@osioł
Masz rację z tym nickiem.
Nikt nie podawał szczepionek sierotom. Nie pisz jeszcze większych bredni niż zwykle.

Naruszenie regulaminu. Moderator.
Szakal17.06.2021, 18:49
Foliarze atakują jak zwykle. Poluzujcie te czapki bo całkiem wam się mózgi ugotują na tym upale. O ile jest co.
fun17.06.2021, 17:41
Tak, według wszelkich statystyk ludzie na wsi są zdrowsi i lepiej wykształceni. No i dłużej żyją.
Że tak zapytam17.06.2021, 17:11
Czy to kwestia braku zainteresowania szczepieniem czy jednak chodzi o niewielką pule szczepionek dostępnych w punktach szczepień na wsi?

Pozdrawiam wszystkich ekspertów obrażających się nawzajem. Czytam was z wypiekami na twarzy.
Kos17.06.2021, 15:24
Na Wieś po rozum, do miasta ino po piniondze!!!
Osiol17.06.2021, 15:17
Ostatnio toczyliśmy dyskusje kto po kim będzie dziedziczył (zaszczepieni
nie zaszczepieni) kto będzie góra ale strategicznie osiągnęliśmy porozumienie ze musi być część niezaszczepiona czyt. porównawcza by dorobek pokoleń na skarb państwa nie poszedł tak więc przywiązanie do dorobku wzięło górę .... apropo wszystkim było żal polskich sierot na których się eksperymentuje z szczepionkami i niema nikogo kto stanol w ich obronie i chociaż dał im wybór czy chcą czy nie społeczeństwo o domach dziecka zapomniało a urzędnicy pozwalają na nich testować i nikt nawet kościół się nie odezwie bardzo przykre że odwracamy głowy w ten sposób tracimy człowieczeństwo
giepe17.06.2021, 15:11
20% - to rzeczywiście chętni jak nie wiem co ... Manipulacja w tytule. Brawo górale! Rozsądek górą.
@ Janek z Olczy17.06.2021, 15:03
wczoraj podano w TVN, że powiat nowotarski i tatrzański ma małą ilość osób zastrzepionych
panika17.06.2021, 14:55
@com.Jeszcze Ci się znudzi Tobie i zaszczepionym wieczne życie bo Was teraz nic nie ,,weżmie,,bo zaszczepieni(uwaga na drodze,auta bo na to chyba nie działa).
Czytac czytac i jeszcze raz czytac17.06.2021, 14:34
@ Partyzant wiesz czym jest czarny trójkąt na opakowaniu?? Ze preparaty te zostały przez EMA dopuszczone do obrotu na 24 miesiące w trybie warunkowym. Proszę poczytać czym jest warunkowe czyli awaryjne dopuszczenie. Nikt nie wie jakie są dlugotrawla skutki podania preparatów i o tym otwarcie mowia lekarze niezalezni stowarzyszenii jako niezalezni lekarze i naukowcy. SWIATOWEJ SŁAWY NAUKOWCY, w dziedzinie wirusologii jak laureat Nagrody Nobla Luc Montagnier czy specjaliści od szczepionek jak Geert Vanden Bossche głośno apelują o zaprzestanie globalnych szczepień . Prosze poczytać dlaczego!!!! Ponadto szczepieni nie są informowani o ryzyku wystąpienia innych ciężkich powikłań, które są wymienione w ulotce i ChPL. Myślę, że każdy powinien posluchac konferencji inauguracyjnej stowarzyszenia niezależnych lekarzy i naukowców dostępna na stronie Altershot.tv. Dziwne ze telewizja milczy jak zakleta ze taka inicjatywa jest .. a yt usuwa tą konferencje... smutne czasy .. Proszę was zanim postanowicie poddać się temu eksperymentowi (3 faza badań) przeczytajcie ulotkę. Zaszczepic się można zawsze odszczepic juz nigdy
che17.06.2021, 14:33
Widzę że w tym biednym Kraju wszyscy znają się na medycynie, a już najwięcej Ci co do szkoły mieli najbardziej pod górkę a z biologii to już sami eksperci na czele z tzw. "lekarzami niepokornymi, wyklętymi itp. i samorodnymi ekspertami z jutubów i innych tego typu uznanych serwisów popularyzujących wiedzę. Szanowni znawcy tematu, "antykowidianie" a dlaczego nikt nie publikuje statystyk ilu wydawałoby się zdrowych ludzi ogłupiało z nadużycia jutuda i prasy specjalistycznej w rodzaju "Radosna Pani Domu" gdzie nobliści w dziedzinie pucenia oscypków piszą o szkodliwości szczepionek? Gdyby głupota mogła latać to naród Polski mógłby z bocianami na jesieni odlatywać do Afryki. Życzę zdrowia i ciągle takiego samozadowolenia. A tak na marginesie Ziemia jest płaska, a wokół niej kręci się słońce na lnianym sznureczku, jednak sprzedajni naukowcy w celu ogłupienia zdrowej materii ludzkiej a już szczególnie góralskiej powymyślało fizykę, astronomię i inne nauki, nauczyli ludzi jeździć na rowerach i jeść szpinak. Każdy tradycyjny patriota który swojej patriotycznej główki nie pohańbił drukowanym powinien powiedzieć zdecydowane NIE.
Henio17.06.2021, 14:26
To że covid istnieje i jest groźny to fakt.Natomiast zaszczepieni i tak dalej się zarażają i przenoszą wirusa jedynie zmniejsza się ilośc przypadków szpitalnych ,dlatego po co namawiać ludzi do szczepień tym bardziej ,że dziś tak naprawdę nie wiadomo czy więcej ludzi umarło na covid ,czy na powikłania po szczepienu eksperymentami medycznymi.
Stanley Staywsiok17.06.2021, 14:23
I super, dzięki temu nie musiałem długo czekać na szczepienie :)
Janek z Olczy17.06.2021, 14:08
Kto pozwolił publikować takie artykuły? Po co o tym mówić? To niedobra jest!
myślący17.06.2021, 13:42
Tak Trzymać.... Nie dajcie sie ludzie ogłupiać co to za szczepionki ??? to preparaty doświadczalne!!! nikt a raczej prawie nikt nie mówi ile ludzi po tym świnstwie choruje a i sa przypadki śmiertelne .Opamiętacie sie ludzie nie dajcie się mordować.
pytanie17.06.2021, 13:42
Jednego tylko nie rozumiem - przecież rząd namawia do szczepień, a na Podhalu jest matecznik Pisu, to dlaczego go nie słuchają?
KKK17.06.2021, 13:32
Ciekawe czy napisali testamenty. Pewnie nie bo taki zwyczaj....., a później się biją o miedzę i nienawidzą..
Partyzant17.06.2021, 13:22
Brawo mieszkańcy Nowego Targu i Zakopanego. Trzeba dawać właśnie taki przykład i odgonić ta zaraze. Niestety, ale jest masa domoroslych medyków, znafców, foliarzy i denialistów, którzy chcą walczyć z wiatrakami. Będzie mi bardzo bardzo przykro, gdy na jesieni ja jako zaszczepiony będę sobie pił piwko w pubie i śmiał się z was, niezaszczepionych, jak walczycie o " wolność" z Gabrysiem ze Szczawnicy na kwarantannach i locdownach.
Ludzie, szczepcie się i nie słuchajcie tych wszystkich znawców, którzy skończyli ledwie co podstawówki, a kreują się na na jakieś autorytety medyczne i bohaterów pokroju Gabrysia
fan politycznej propagandy17.06.2021, 13:09
dlaczego nikt nie powie ile poszczepiennych powikłań CIĘŻKICH jest po szczepieniu?
dlaczego nikt nawet nie zapyta ile osób zmarło po szczepionce, które były zdrowe zanim przyjęły preparat i poddały się temu eksperymentowi medycznemu?
dlaczego lekarze nie biorą odpowiedzialności za powikłania?
dlaczego producenci szczepionek nie biorą odpowiedzialności za powikłania?
dlaczego koncerny farmaceutyczne nie biorą odpowiedzialności za powikłania poszczepienne?
dlaczego?
więcej pytań jak odpowiedzi...
dziś się zaszczepisz, jest fajnie, ale co będzie za rok, dwa...?
w Niemczech, markela, już wymyśliła dla starszych ludzi trzecią dawkę, przypominającą!
dlaczego blokuje się lekarzy z długoletnim doświadczeniem zawodowym za mówienie o szczepionkach że są niebezpieczne?
Myślący17.06.2021, 13:05
Lekarstwa na raka nie ma a szczepionke na covida wynaleźli w pare miesięcy gdzie w tym wszystkim sens i kto ma z tego korzyści?
com17.06.2021, 13:02
"niemapandemii": Polecam doczytać o tych bzdurach które piszesz. Ubezpieczenia na życie normalnie działa nawet po zaszczepieniu. A w TV nie muszą o niczym mówić - statystyki masz w Internecie (chyba, że masz problem z szukaniem.. ale to już tylko Twój problem).

I tak, jestem w puli zaszczepionych podobnie jak cała moja rodzina. Czujemy się bardzo dobrze i tak samo pozostanie :D
Kasia17.06.2021, 12:50
Podajcie dane ile się osób zaszczepiło pierwszą dawką, dużo ludzi jest zaszczepionych jedną i czekają na drugą która mają na lipiec.
do myślenia17.06.2021, 12:27
A nagonka na niezaszczepionych jest taka, jakby to oni stanowili 15-20% ogółu społeczeństwa...
Niemapandemii17.06.2021, 12:23
Czemu sie nie mowi w tv Ile osob np trafilo na wozek albo Ile umrze niebawem...Aha I powiedzcie tym co maja ubezpieczenie na zycie ktorzy przyjeli to cos ze po ptokach
antycovidian17.06.2021, 12:14
Bardzo się cieszę z małego zainteresowania, udziału mieszkańców w/w powiatów w eksperymencie medycznym. Myślę, że mam w tym maleńką cegiełkę - "Tak trzymać i nie popuszczać"
Optymista17.06.2021, 11:57
Grupa jeleni niezbyt liczna.
I tak niech pozostanie
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl