18.10.2023, 11:52 | czytano: 24586

Zmarł postrzelony przez policjanta 26-latek

Fot. Jakub Wojtyczek
Z nieoficjalnych informacji wynika, że 26-letni mieszkaniec Zubrzycy Dolnej, który zaatakował nożem policjanta podczas interwencji domowej, zmarł w wyniku postrzelenia.
Z informacji przekazanych przez uczestników akcji ratunkowej wynika, że postrzelony mężczyzna mógł dostać 6 kul m.in. w nogi, klatkę piersiową i głowę. Policjant został raniony nożem w bark. Policja nie potwierdziła dotychczas tych informacji.
Rankiem w Zubrzycy Dolnej doszło do dramatycznych wydarzeń, w wyniku których policjant został ugodzony nożem, a mężczyzna postrzelony. - Doszło do tego podczas interwencji domowej. Policjanci zostali wezwani do agresywnego mężczyzny - mówi podkom. Dorota Garbacz z Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu, ale nie podaje więcej szczegółów. - Na miejscu trwa dochodzenie. Ustalane są okoliczności zdarzenia - dodaje.

r/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Zadbana trzydziestka23.10.2023, 18:52
Hmm ktoś zablokował dodawanie kom. Nic nie wolno powiedzieć na policję
rocznik 7019.10.2023, 13:26
do OBSERWATOR
rocznik 70 to lat 50+
a facet 71-letni to rocznik 1952
Rewa19.10.2023, 11:13
Chyba "omino" naogladał się filmów. Znalazł się znawca od broni palnej i jej mocy obalającej... Nie wypowiadaj się człowieku i nie osądzaj jak się nie znasz.
xyz19.10.2023, 10:18
Nie byliście na miejscu nie oceniajcie !!!
Smutne19.10.2023, 09:12
maro masz rację stany to patologia produkują dużo broni i potem się nią popisują . Codziennie policja tam kogoś zabija
maro18.10.2023, 18:41
Gdyby to było w Stanach to by miał 60 a nie 6 kul ?
ol18.10.2023, 18:16
W Ameryce jak by się rzucił na policjanta,to od razu by go odstrzelili,bez ostrzeżenia.Przykre,bo młody ale gdzie miał rozum,niech go wezmą na sumienie ci co mu sprzedali narkotyki.
Zubrzycon18.10.2023, 17:41
Ale tu jest grono fachowców, czy ktokolwiek z komentujących był na miejscu? Czy miał ktokolwiek doczynienia z naćpany gościem tym bardziej trzymającym niebezpieczne narzędzie? Czy kto kolwiek z was strzelał z broni palnej? Nie mylić z tą na kulki plastikowe. Żal czytać te komentarze,
czegoś nie rozumiem18.10.2023, 17:09
zadaje sobie pytanie,aby uspokoić awanturującego się osobnika Policja ma dyspozycji tylko pistolety i cały magazynek naboi a czy posiada inne środki przymusy i dlaczego ich akurat w tym wypadku skutecznie nie zastosowano skoro w akcji brało 2 policjantów,spokojnie przy tak dynamicznej akcji mogło być więcej śmiertelnych ofiar to cud,że nie doszło do tego ? do podobnej tragedii doszło również w tej miejscowości kilkadziesiąt lat temu jak milicjant śmiertelnie postrzelił w brzuch jej mieszkańca
omino18.10.2023, 16:55
trudno wyrokować ale 6 kul to przesada ,bardziej pozwalajmy żeby Policja znów tak jak dawniej była władzą
Rych18.10.2023, 15:54
Ech zaczynają się komentarze. Ludzi którzy na miejscu nie byli ale popisać coś trzeba. Kiedy policjant może użyć broni ? W zasadzie wystarczy podać pierwszy przypadek i resztę odpuścić tj.
"Broni palnej można użyć, gdy zaistnieje co najmniej jeden z następujących przypadków:

1) konieczność odparcia bezpośredniego, bezprawnego zamachu na:
a) życie, zdrowie lub wolność uprawnionego lub innej osoby albo konieczność przeciwdziałania czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego zamachu..". Jak ktoś nie rozumie to czytać w kółko. Policjant dostał nożem ? Dostał. Zatem był zamach na jego życie ? Był. Ale, że znawców prawa mamy tyle ile pcheł na wiejskim Burku to jeszcze popiszcie parę dni co wam tam na wątrobie leży. Szkoda policjanta bo teraz przez wszystkie procedury będzie musiał przejść i się tłumaczyć. Szkoda też tego młodego człowieka. Ale to ten młody człowiek był zagrożeniem dla innych. Policja nie przyjechała sobie tam z własnej woli tylko na prośbę rodziny. Policjantowi nie bez powodu dano prawo do noszenia i używania broni. A kiedy niby ma jej używać jeżeli nie w sytuacji gdy ktoś dźga nożem innego policjanta?
Inga18.10.2023, 15:52
Popieram w pełni wypowiedź Partyzanta
,strach się bać. Szkoda policji, a będzie tego więcej.
Maximus18.10.2023, 15:21
Coś tu nie rozumiem w tych komentarzach. Czy policjant miał powiedzieć: chwileczkę zaczekaj agresorku tylko wyciągnę nuż że swojego barku żebym mógł spokojniej wycelować w twojej nogi? Komentujący chyba nigdy nie widzieliście agresywnego osiłka z nożem. W takiej sytuacji jest sukces że dodatkowo nie zginą ktoś niewinnie. A napastnik ma to co chciał zgotować innym
Józek18.10.2023, 15:13
Jeśli nie podano szczegółów, to nie macie prawa twierdzić że policjant jest poszkodowany, bo nie wiecie kto kogo tak naprawdę zaatakował. Wiedząc do czego zdolna jest policja, nie żal mi ich ani troszkę.
Było ich co najmniej dwóch, i musieli strzelić w głowę jednemu typkowi z nożem?? Chyba za dużo amerykańskich filmów się naoglądali.
Obserwator18.10.2023, 14:35
Do urodzony w latach 70

Nie tylko młodym odbija, jakoś ten co w Poznaniu zabił 5 LETNIE DZIECKO miał 71 lat więc starsi ludzie nie są tacy święci. Nieukrywam że ten z Zubrzycy musiał mieć mocno skrzywioną psychikę ale ten z Poznania to dopiero chory psychicznie człowiek.
Radek18.10.2023, 14:11
Teraz będzie musiał z tym żyć , niewiem czy była to dobra decyzja żeby używać broni palnej , wystarczyło pałka wytrącić mu nóz z ręki obezwładnić go kaftan i po sprawie .
Ddd18.10.2023, 13:44
Jak postrzelił go 6 kulami to już raczej nie jest obrona konieczna??? Nie znam się ale już to raczej podchodzi pod zabójstwo... 25lat dla policjanta???
Skinheads 6918.10.2023, 13:20
Kozaczyl to ma za swoje.
C18.10.2023, 13:07
Gdyby to uchodzca zaatakowała, szum na cały kraj. Na szczęście to biały Polak
tupac18.10.2023, 12:59
Pytanko, po co na policjanta z nożem wyskakiwać?
ten od granatnika18.10.2023, 12:53
6 kul? poważnie? to czym on do policjanta celował? granatnikiem z ukrainy ??????????? czyżby policjanta poniosły emocje? na nóż 6 kul?
Nt18.10.2023, 12:38
To chyba policjant odpowie za nadużycie. Kto normalny strzelać do głowy? Mógł wystarczy strzelić nogi i rzucić gazem lub paralizatorem... a on sobie strzelił aż 6 razy...
ZO Śka18.10.2023, 12:28
Ale ze 6 policjantów nie umiało obezwładnić jednego agresora ? Nie mogli rzucić na niego siatki szmacianej i potem kaftan kajdanki itp .ehhh
czegoś nie rozumiem18.10.2023, 12:28
tragedia do nieopisania,to aż trzeba było 6 kul po całym ciele w agresywnego awanturnika aby go uspokoić?
Ceper z Cyrhli18.10.2023, 12:26
Na interwencję przyjeżdża i wchodzi do domu min. 2 policjantów, chyba byli nie wyszkoleni, że musieli zabić człowieka.
No to na Podhalu Bonanza.
Urodziny w latach 70 tych18.10.2023, 12:13
Ciekawe , to się nazywa nowoczesna Europa . Strach wyjść na ulicę wszędzie pełno narkomanów agresywnych młodych ludzi po dopalaczach . Ja wolalbym ta stara bez internetu kiedy bawiliśmy się w remizach i fajnie było .
Partyzant18.10.2023, 12:11
W tym wszystkich szkoda tylko policjanta, który ryzykował własnym zdrowiem i życiem. Traumatyczne przeżycie. Właśnie takich zdecydowanych reakcji oczekuje całe społeczeństwo, aby panowało prawo i sprawiedliwość w polsce
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl