07.03.2024, 14:20 | czytano: 9006

"Drużyna Macieja Tokarza" - kandydaci z okręgu nr 2

zdj. KW Nowy Targ dla Mieszkańców
NOWY TARG. Na liście znalazły się dwie obecne radne Ewa Pawlikowska i Danuta Al-Ani. "Jedynką" jest Maciej Fryźlewicz.
Startujących w wyborach z okręgu 1 określono jako "kandydatów do Rady Miasta". Teraz pretendenci zostali przedstawieni jako "drużyna Macieja Tokarza", a i sam kandydat na burmistrza uwiarygadnia ich swoim wizerunkiem.
Wśród kandydatów z tego okręgu jest także Sylwia Jaskierska, Maciej Piekarczyk, Daniel Sikorski, Janina Konopka, Marcin Stawicki, Lucjan Żółtek i Mateusz Możdżeń.

Okręg numer 2 obejmuje:
al. Mikołaja Kopernika, al. Tysiąclecia, ul. Adama Mickiewicza, Augustyna Suskiego, Bolesława Wstydliwego, Brzozowa, Ceramiczna, Długa, Harcerska, Jana III Sobieskiego, Jana Kasprowicza, Jana Kazimierza, Jana Kilińskiego, Jana Pawła II, Stanisława Józefczaka, Kazimierza Wielkiego, Kolejowa, Kościelna, Królowej Jadwigi, Krótka, Krzywa, Legionów Józefa Piłsudskiego, Lotników, Ludźmierska, Marii Pajerskiej, Młynówka, Nad Czerwonką, Na Równi, Nadmłynówka, Nadwodnia, Ogrodowa, Parkowa, pl. Juliusza Słowackiego, pl. Zygmunta Krasińskiego, Pod Brzegiem, Polna, Po Wale, płk. Stanisława Krzystyniaka, Podtatrzańska od nr 1 do nr 13 oraz nr 15 i nr 17, Powstańców Śląskich, Przechodnia, Przemysłowa, Rynek, Sądowa, Składowa, Sokoła, Roberta Schumana, Stawiska, Studzienna, Sybiraków, Szaflarska od nr 1 do nr 42 i od nr 44 do nr 48 parzyste, Szewska, Szkolna, św. Doroty, św. Katarzyny, św. Kingi, Tadeusza Kościuszki, Targowa, Waksmundzka, Władysława Łokietka, Władysława Orkana, Wojska Polskiego od nr 1 do nr 14A, Zalewowa, Zygmunta Krasińskiego; Osiedla: Bereki, Bór, Konfederacji Tatrzańskiej, Na Skarpie, Tetmajera, Topolowe, Osiedle Bohaterów Tobruku, Osiedle Podmieścisko

s/
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Polak03.04.2024, 19:53
Jak lucjan Żółtek może być komuchem jeżli jego ojciec był przez SB szykanowany dowiec się o jego histori
Obserwator25.03.2024, 18:31
Panie Tokarz konkretny z pana kandydat ale czemu tymi pisowcami się obstawiałeś.
maniek11.03.2024, 10:55
@J.S.pisze Pan "@Julia: proszę nie pisać nieprawdy - wszyscy kandydaci na naszych listach są wpisani do Centralnego Rejestru Wyborców z miejscem zamieszkania/zameldowania w Nowy Targu." No i co z tego, ale mieszkają np. w Łapszach.
Mikołaj09.03.2024, 16:02
To drożyna PISu większość ludzi z poprzednich wyborach startowała z listy PiSu :)
julia09.03.2024, 15:58
@ Jan Siemka jeden kandydat z listy nr 2 mieszka poza nowym targiem, jak się nie myślę to Szaflary, trzeba to sprawdzać :)
bazyliszek09.03.2024, 12:26
Chyba jest przekłamanie w nazwie komitetu. Nie powinno być "Nowy Targ dla Mieszkańców" tylko "Nowy Targ dla Tokarza". Przynajmniej Mieszkańcy nie byliby wprowadzani w błąd. Mieszkańcy są potrzebni tylko do oddania głosu. Z resztą burmistrz już sobie poradzi i da radę zadłużyć miasto na kolejne pokolenia. Chyba nie macie złudzeń że po wyborach ktoś będzie się liczył ze zdaniem mieszkańców? Łykajcie dalej tą marketingową taniość.
Myślenie nie boli08.03.2024, 16:31
Ależ tu zazdrości i nienawiści- jakoby to te same osoby pisały/W kilku osobach/,jakoby się czegoś baly,czyżby z innego komitetu startowały? Mieszkańcy wybiorą jak będą uważać albo jak im się zdoła narzucić swoje zdanie. Miejmy jednak nadzieję że znaczna część potrafi samodzielnie myśleć. Wg mnie jest z kogo wybrać. Niektórzy radni się sprawdzili A niektórzy nie , są też nowe twarze nieznane.
Samo zło ale i dobro08.03.2024, 16:09
Do Besala - dobre wykształcenie, znajomość działania w samorządach z pozycji prawnika to mało. Wiesz, że trzeba być w radzie danego miasta, zobaczyć budżet, ograniczenia, zobowiązania itp. Nie wystarczy też przekazanie tej wiedzy nawet swojemu nastepcy choć o wiele mu łatwiej. Jeśli kandydaci komitetów nie widzą żadnych dotychczasowych dokonań gospodarczych to zle o nich świadczy i ty samorządowcu dobrze o tym wiesz.
KNT08.03.2024, 12:23
Myślę i myślę na kogo głosować,,, i jak juz jestem pewna wjeżdza lista kolejnych kandydatów i znowu nie wiem na kogo głosowac ! Masakra
znany08.03.2024, 10:42
Marny kandydat i marna drużyna
Mieszkaniec z Oleksówek08.03.2024, 09:33
Prawdziwa galeria sław u Tokarza- Jachymiak, Jagła, Jabcoń. Z tą ekipą pań kandydat się totalnie pogrążył. Miasto pamięta "osiągnięcia i zaslugi" każdego z wymienionych.
Cyklista z Kowańca08.03.2024, 09:07
Te rowerzysta... jeden taki rowerzysta był z Liszką ramię w ramię, a później jak stołeczek mu zaproponowali to od razu poleciał do Wataszii, a może już w trakcie kampanii układy prowadził.. i w twarz teraz ciężko spojrzeć... i ludzie na mieście Kowaniec obrażali przez takie zachowanie... ze honoru ni ma tam.
Ewa08.03.2024, 09:04
Mam nadzieję, że przepadną w otchłani historii... To stara ekipa Fryźlewicza plus zakopiany, którym skończyły się tereny na pensjonaty i hotele i szukają nowych obszarów do budowy. Już takie drewniane "coś" mamy przy Orkana. Pasuje to jak róża prosiakowi :)
do Jana Sięki08.03.2024, 09:02
Panie Janku. Naprawdę Pana szanuję. Z tych wszystkich Pana kandydatów i kandydata na burmistrza Pan naprawdę trzyma poziom. To, że odpowiada Pan swoim imieniem i nazwiskiem też o tym świadczy. Z całym szacunkiem proszę jednak nie straszyć komentujących. Wszyscy wiedzą, że internet nie jest anonimowy. Proszę to powiedzieć swoim kolegom z list i osobom, które stoją za najniższych lotów hejterskim profilem "Nowy Targ na odwrót". I proszę nie mówić, że to tylko plotki jak w przypadku Pana Jabconia, jego odejścia z Urzędu i odpowiedzialności, za to co dzieje się na Podhalańskiej - to nie jest sfera plotek, jak Pan ostatnio stwierdził, to są wyroki sądowe przegrane przez uczelnię prowadzoną przez BGD wraz z Jabconiem.
Nowotarżan08.03.2024, 08:30
@Besala. Ktoś kto bojkotuje obwodnicę w planowanym zarysie nie traktuje poważnie wyborców, bo zdecydowana większość nowotarżan chce jej przebiegu jak zaplanowano.
Łup08.03.2024, 08:21
@Ryp
Masz rację. Ale aż się boję pomyśleć kto stoi za Watychą. A już ze strachu umieram jak sobie pomyślę kto faktycznie stoi za tymi co za nim stoją. To jest małe miasto. Ludzie dużo wiedzą. Chcesz ciągnąć temat?
królowa kiczu08.03.2024, 08:04
Oj w końcu się zatrujesz własnym jadem, nowotarska hejterko
Mąż08.03.2024, 07:58
Sylwia masz mój głos!
Klepik08.03.2024, 07:13
U Tokarza program kopiuj wklej działania Watychy. Kandydaci Tokarza stara ekipa byłego Burmistrza. Szkoda czasu na nich.
Zadbana czterdziestka07.03.2024, 23:25
Bardzo wiekowa ta drużyna tokarza ciekawe czy będzie możliwość rozegrania chociaż jednego meczu
Ryp07.03.2024, 22:48
Czy ktoś w ogóle wie kim są kandydaci na stanowisko burmistrza z tzw opozycji ?. Niby osobno panowie Tokarz i Garbacz ale jednak razem. Poukładali sobie listy, znaczy ktoś im poukładał - bo w takie układy weszli. Trochę z lewa, trochę z prawa. Trochę Pisu trochę Platformy, trochę byłych urzędnikow i tych "zawiedzionych" bo już poza "starym" systemem. Taka mieszanina troszkę tu troszkę tam. Ale uwaga !. Walczący o stołki opowiadają, że idzie nowe. Nie dajcie się zwieść. To tak naprawdę układ i próba powrotu byłych rozgrywajacych. A panowie kontrkandydaci Watychy to pionki wystawione do bitwy o stołki dla kolesi, którzy wiedzą gdzie i po co się zakręcić. W rozgrywce szachowej pierwsze zbijane są pionki one walczą o życie króla. Król jest schowany za pionkami. Ale kto w tej grze jest królem prawdziwym ?. Na pewno nie kontrkandydaci Burmistrza Grzegorza Watychy. Zastanówcie się za kogo zginąć mają pionki.
Koza do woza.07.03.2024, 22:45
Do Koza.Dlugo nad tym myślałeś? Porażka co wypisujesz.
Kowańczański rowerzysta07.03.2024, 22:43
To nie jest druzyna Tokarza, tylko Panów Jagły, Jabconia oraz Liszki!
Koza07.03.2024, 21:07
Do oko masz rację pan Garbacz to przynajmniej zna nowotarskie biegi i w zasadzie nie jest niczyim zakładnikiem jest języczkiem u wagi. Albo pan Tokarz Albo Watycha albo koalicja albo opozycja - wszystko może i radnych ma do przyjęcia. U pana Tokarza to zbieranina przyjaciół, kolegów . Niektórzy nie liczą że zostaną radnymi nawet może nie chcą, muszą przynieść głosy swojemu kandydatowi by móc się udać na z góry ustalone pozycje.,muszą wrócić do UM, i tak nie mogli by być radnymi. Pozostali liczą na sojusz ze Spółdzielnią, bo to siła na całe Miasto, tylko dla kogo korzystne?? Dotychczas nie było przyjaźni, ale eksterytorialność lub nazwijmy to dystans dobrze robił obu organizmom. Zastanawia mnie tylko rola pana Jachymiaka nawet jeśli zbierze tylko 70 głosów, co może w tej układance. Pobawmy się w układanie puzli. Dodajcie klocki. Wierzcie mi że może jedna , dwie osoby myślą, że można coś więcej w Nowym Targu zdziałać bez większej kasy i przytomnego skarbnika.
.07.03.2024, 20:55
Łohohoho ale ekipa, ekipa Marka Stanisława Fryźlewicza 2.0. Widać, że Tokarz to miał najmniejszy wpływ na listy skoro takie tuzy lokalne. A może to Tokarza na burmistrza wybrali sobie ci, co startują? Na to wygląa
Karol07.03.2024, 20:44
Głosowałem na Watychę przyznam. Ale żałuję tego długie lata. Nadzieja w Was. Obietnice kolejne Pana Watychy można sobie wsadzić gdzieś. Całe miasto wyplakatowanejego jego osobą. Dramat. Gdzie nie popatrzysz w mieście widać jego nieudolne rządy. Chcę zmian ta stagnacja mnie dobija. Macieju jestem za.
rzęsa ze wstążeczką07.03.2024, 19:47
Oko zmień tabletki. Takiego marazmu i chaosu nie ma chyba nigdzie. Miasto jest brudne i zaniedbane. Jakie inwestycje? Parking z odpadającymi deskami?
Oko07.03.2024, 18:40
Syf to wy szykujecie mieszkańcom Nowego Targu. Blokada obwodnicy sprawi,że smog z ceperskich samochodów zatruje Grel, Św Anny, pół Kowańca, Szaflarską,Podtatrzańską, Rynek, Kościuszki i wiele innych ulic. Dziwne. Jeden z waszych uczył jak palić od góry aby mniej się kopciło a obwodnicy, która odblokuje miasto i zmniejszy ilość trującego smogu nie chce? Watycha podłącza MPC do coraz większej liczby domostw, dopłaca do wymiany pieców, dba o środowisko a wy zarzucacie mu że jest "syf". Czy wy wszyscy mieszkacie w Nowym Targu przez kilka godzin dziennie ?. Nie widzicie co i jak się tutaj zmienia, bo pojawiacie się w NT tylko wieczorami ?. Skąd jesteście ?. Dlaczego nie zauważacie zrealizowanych inwestycji ?. Otwórzcie oczy i spójrzcie rozumiejącym okiem na świat. Proponuję za dnia, kiedy jasno pojawić się w mieście. Lepiej widać. Choć wieczorem i w nocy NT też jest piękny. Trzeba umieć kochać to miasto.
Kaz07.03.2024, 18:12
Tylko dla pani Ewy jest to osoba pełna szacunku oczywiście p z ni e w a wiec pantokarz ma moje poparcie
Jacek07.03.2024, 18:11
Glosujemy na pana Tokarza. Jego kandydaci na radnych dają nadzieję na świeże podejście do spraw naszego miasta. Ja i moja rodzina, ale też znajomi trzymamy za Pana kciuki.
Gosia07.03.2024, 18:06
Tokarz zbudował bardzo mocną i różnorodną drużynę. Jest w czym wybierać. Głosowałam na Watychę ale po tym co pokazał nie powtórzę już tego błędu. Obietnic wyborczych należy dotrzymywać!!!
Osiol07.03.2024, 17:54
Proszę nie krytykować psychiatry jak wam,,dobrze''leki dobierze to każdy dzień będzie piękny, nawet w tym mieście.
Ala07.03.2024, 17:51
Watycha to już mroczna przeszłość. Czas na zmiany
Omujbosze07.03.2024, 17:50
Do Nasze Miasto; Tak, tak, to świetny pomysł. Dorzućmy im jeszcze kilka intrantnych posad. Bo chyba o to chodzi?
Robert07.03.2024, 17:05
Nie no dalej przyklaskuje Watysze. Skoro lubicie mieszkać w syfie. Niespełnione obietnice to jest jego punkt. Panie Macieju ma Pan mój głos i mojej rodziny.
Zagadka07.03.2024, 16:35
Ciekawe czy autobusy z zakonnicami już się szykują?? No na wybory do NT?
Anka07.03.2024, 16:22
Panie Janie, ja bym nie przestrzegała,komentujący są już z pewnością pełnoletni. Może trochę niedokształceni i niedouczeni ale to ich nie zwalnia od odpowiedzialności karnej.Może trzeba dać im się rozwinąć i wtedy podjąć właściwe kroki.Jak nie można walczyć intelektem i rozumem to próbują kopać i gryżć.Kto to jest- wiemy doskonale. Słychać wycie? Znakomicie.
Imadło07.03.2024, 16:22
Szału nie ma. Cała kampania tej grupy polega na udowadnianiu, że lider jest z Nowego Targu. Spokojnie jeżeli jest związany z Nowym Targiem to mieszkańcy powinni go znać. Jeżeli udzielał się na rzecz samorządu tym bardziej będą o tym ludzie wiedzieć. Nie widzę potrzeby uwiarygodniania na siłę lidera tej grupy. Wyborcy czyli nowotarżanie zadecydują.
NaszeMiasto!07.03.2024, 16:11
Ja i tak zagłosuję na drużynę Państwa Burdynów- z Grzegorzem na czele, bo to jest Nasze Miasto i tak ma zostać!
Mieszkaniec07.03.2024, 16:08
Sylwia JaskiersKa ma mój głos.
Jagusia07.03.2024, 16:02
Egzorcyzmy, nawiedzenie, G5 , i tworzące chmurę samoloty, donosy, układy z pracownikami spółdzielni - powiazanie konkurencyjnych interesów,?wyrzuceni z pracy tubo ówdzie, psychiatra gwarantujacy zdrowie i dobrą kondycję oraz brak rozumu, słuchu, wzroku, emeryturki i duże mniemanie o sobie to są kwalifikacje od Pana Tokarza. Ale niby skąd ma znać tych ludzi? Był tu, wspolpracowal z kims z Miasta czy dopiero sie zdecydował? Jak to jest naprawdę? Jest pare fajnych osób tam też !
marcin07.03.2024, 15:52
Może zanim wypuszczą plakat z kandydatami z trójki to zmienią kandydata na burmsitrza :))))
Besala07.03.2024, 15:46
O poważnym traktowaniu wyborów i wyborców przez Macieja Tokarza i jego ekipę świadczy ankieta, którą skierowali do mieszkańców Nowego Targu, i która stała się podstawą tworzenia programu wyborczego! To dowodzi, że hasło Nowy Targ dla Mieszkańców traktowane jest poważnie. Inni kandydaci tworzą swój program mnożąc obietnice i wymyślając slogany a to wokół słowa "serce", a to wokół słowa "razem". Maciej Tokarz jest wiarygodny. Jest wykształcony, ma zawodowe doświadczenie związane z pracą w samorządach. Nie wszyscy kandydaci na radnych z jego list mi się podobają, ale mam nadzieję, że wyborcy wskażą na tych najlepszych.
as07.03.2024, 15:42
Co lista to fala hejtu , czekam kto pierwszy przekroczy granicę i będzie musiał przepraszać . Onion City.
J.S.07.03.2024, 15:38
@Borsuk: Przypominam, że internet nie jest anonimowy, a szerzenie nieprawdziwych informacji o kandydatach jest karalne.

Maciej Tokarz jest nowotarżaninem. Tu się wychował i tu żyje ze swoją rodziną.

Jan Sięka.
J.S.07.03.2024, 15:37
@Daniel: Myślę, że ten komentarz świadczy najbardziej o komentującym.
Mamy na swoich listach ludzi utalentowanych i operatywnych. Takich, którzy patrzą, aby coś z siebie dać dla społeczności i Miasta, a nie tylko patrzeć jak przebimbać kadencję.

Jan Sięka
J.S.07.03.2024, 15:34
@Julia: proszę nie pisać nieprawdy - wszyscy kandydaci na naszych listach są wpisani do Centralnego Rejestru Wyborców z miejscem zamieszkania/zameldowania w Nowy Targu. Listy w przedstawionym składzie są zarejestrowane przez Miejską Komisję Wyborczą i przy żadnym z kandydatów do Rady Miasta nie było problemu, że nie mieszka w NT.

Proszę pamiętać, że internet nie jest anonimowy.

Pozdrawiam,

Jan Sięka
Kaja07.03.2024, 15:25
Słabiutkie te listy ma Pan Tokarz.
Popieram Macieja Tokarza i jego ekipę.07.03.2024, 15:22
Ktos cos zazdrości? Bardzo dobra ekipa. Pawlikowska pokazała że jest z mieszkańcami miasta. Marcina Stawickiego tez znam - jest w porządku gość. Na pewno nie warto pozostawiać ekipy Grzegorza bo mają narzucony tok myślenia. A niech zeby inaczej że głosowali to się naraża.
Borsuk07.03.2024, 15:17
A co taka Zakopiańska *** może zaoferować???
Daniel07.03.2024, 14:56
Wiadomo że radni mają reprezentować interesy mieszkańców. Ale osoby upośledzone umysłowo mają już swoich opiekunów, pełnomocników, opiekę socjal na i prawną więc jaki jest cel umieszczania na liście kandydatów - ograniczonego umysłowo faceta?
Ostatni Władca Podhala07.03.2024, 14:47
Jeden Fryźlewicz w historii tego Miasta w zupełności wystarczy.
Lukrecja07.03.2024, 14:44
Brawo!
hermaszewski07.03.2024, 14:42
Drużyna Macieja Tokarza. Usuwając z listy Lucka, Sylwie i Danusie to same asy przestworzy. Maciej leć z nimi w odległe przestrzenie Podhala
Anty stagnacja07.03.2024, 14:34
Jagła, Jachymiak, Pawlikowska, Jabcon, Sikorski. Nic jak dream team Tokarza. I jeszcze szachują słowem zmiana. To jest ekipa poprzedniej władzy. Nie dla powrotu tego co było.
Max07.03.2024, 14:31
Pawlikowska, Sikorski...masakra. Tokarz się kompromituje tą lista.
Julia07.03.2024, 14:25
Widzę że Pan Tkorza nie wie kogo dobiera sobie do ekipy , widzę pare osób które nie są z NT, mieszkaja poza miastem a startują z listy Pana Tokarza.
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl