Pracownik biurowy/sekretarka/archiwizacja dokumentów

Dodano
17.12.2024, 09:55
Kontakt
000 000 000
Szukam pracy na stanowisku pracownika biurowego/sekretarki na terenie Zakopanego, Nowego Targu i okolic. Posiadam doświadczenie w pracy na tych stanowiska. Mam 28 lat. Moje umiejętności: - prowadzenie i rozdzielanie bieżącej dokumentacji firmowej na poszczególne działy - archiwizacja dokumentów - sporządzanie grafików pracy pracowników i statystyk - rozliczanie godzin pracy - kontrola dokumentacji - obsługa komputera oraz urządzeń biurowych - znajomość pakietu Microsoft Office - znajomość programu Adobe Acrobat - znajomość programu biurowego Comarch ERP Optima - znajomość programu szpitali/poradni CGM Clininet - prawo jazdy kat. B Po wstępnym wdrożeniu na stanowisku pracy bardzo szybko uczę się nowych rzeczy. Łatwo nawiązuje kontakty ze współpracownikami, nie jestem osobą konfliktową i z nałogami. Na wszelkie dodatkowe pytania bardzo chętnie odpowiem oraz wyślę swoje CV. Zapraszam do kontaktu.
Napisz wiadomość
Wyślij kopię wiadomości na mój adres
Zobacz pełną wersję podhale24.pl