Pracownik biurowy/sekretarka/archiwizacja dokumentów
- Dodano
- 17.12.2024, 09:55
- Kontakt
- 000 000 000
Szukam pracy na stanowisku pracownika biurowego/sekretarki na terenie Zakopanego, Nowego Targu i okolic.
Posiadam doświadczenie w pracy na tych stanowiska. Mam 28 lat.
Moje umiejętności:
- prowadzenie i rozdzielanie bieżącej dokumentacji firmowej na poszczególne działy
- archiwizacja dokumentów
- sporządzanie grafików pracy pracowników i statystyk
- rozliczanie godzin pracy
- kontrola dokumentacji
- obsługa komputera oraz urządzeń biurowych
- znajomość pakietu Microsoft Office
- znajomość programu Adobe Acrobat
- znajomość programu biurowego Comarch ERP Optima
- znajomość programu szpitali/poradni CGM Clininet
- prawo jazdy kat. B
Po wstępnym wdrożeniu na stanowisku pracy bardzo szybko uczę się nowych rzeczy. Łatwo nawiązuje kontakty ze współpracownikami, nie jestem osobą konfliktową i z nałogami.
Na wszelkie dodatkowe pytania bardzo chętnie odpowiem oraz wyślę swoje CV.
Zapraszam do kontaktu.
Napisz wiadomość