27.10.2020, 17:02 | czytano: 1708

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Biurze Terenowym ZUS w Zakopanem

Od 28 października do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym ZUS w Zakopanem.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty. Najbliższe placówki z pełną obsługą klientów to Inspektorat ZUS w Nowym Targu i Oddział ZUS w Nowym Sączu.
ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu. Można to zrobić za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.

Do dyspozycji klientów jest również ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

Źródło: ZUS, oprac. r/
Może Cię zainteresować
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl