W Rynku w Czarnym Dunajcu otwarto galerię handlową Pan Steskal. Budynek ma dwa oblicza - z frontu nawiązuje do tradycyjnej zabudowy domów handlowych znanych z ulic i rynków, z tyłu ma nowoczesny wygląd i formę.
W środku są firmowe delikatesy, restobar, czyli połączenie restauracji z koktajlbarem, stoisko piekarniczo-cukiernicze, punkty handlowe lub usługowe mają też marki: Pepco, 4F, Kosmyk, Interoptyk, FonX, Flores i Polscy Projektanci. Dzieci mogą skorzystać z pierwszego takiego w Polsce – interaktywnego kącika zabaw francuskiej firmy Kyli Kids z grami edukacyjnymi.Jeśli chodzi o architekturę, Galeria Pana Steskala łączy dwa trendy – od strony Rynku nawiązuje do tradycyjnej zabudowy domów handlowych znanych z ulic i rynków nie tylko małopolskich miasteczek. Drugie oblicze budynku jest zdecydowane i nowoczesne. Całość łączy w jedno konsekwentne wykorzystanie elementów stylu industrialnego. Obiekt jest ponadto naszpikowany nowoczesnymi i ekologicznymi technologiami. Widocznym znakiem nowych czasów są chociażby ładowarki do samochodów elektrycznych na parkingu lub półprzeźroczyste ekrany w witrynach.
Materiały prasowe, oprac. r/