16.12.2024, 20:13 | czytano: 12378

Panie Tokarz, siedź pan! - wykrzyczał dyrektor centrum kultury prosto w twarz radnego

Maciej Tokarz (z lewej) i Leszek Pustówka.
NOWY TARG. Wszystko podczas emocjonującej dyskusji dotyczącej uchylenia uchwały w sprawie dofinansowania Miejskiego Centrum Kultury.
O kontrowersjach dotyczących wprowadzenia tego punktu do porządku obrad już pisaliśmy. Można było się spodziewać, że sama debata na ten temat wzbudzi niemałe emocje. Przypomnijmy, że zdaniem radnego Macieja Tokarza, który zaskarżył uchwałę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego - reasumpcja głosowania odbyła się niezgodnie ze statutem miasta oraz prawem. Stąd wniosek o unieważnienie tamtej uchwały. Pozostaje tylko pytanie, czy ta uchwała także nie będzie uchylona.

Bo nie wykazał interesu


Powód przytoczył Grzegorz Luberda, który zauważył, że Maciej Tokarz nie może głosować, skoro dotyczy to jego skargi do sądu. To jakby głosował we własnej sprawie, czego zabrania statut.

W odpowiedzi Jan Sieka przytoczył opinię radcy prawnego urzędu, Łukasza Ambrożego, który napisał, że skarżący "nie wykazał swojego interesu prawnego".

- Wymaga to doprecyzowania, bo czym innym jest wniesienie skargi do sądu, a czym innym w sprawie dotyczącej interesu. Dotyczy to interesu, kiedy ktoś jest stroną, a więc skarżącym, wnioskodawcą. Radny jest obowiązany powstrzymać się od głosowania. Inaczej taka uchwała jest nieważna - przekonuje.

Skarbnik Ewa Bobek zauważa, że uchylenie uchwały skomplikuje także inne sprawy, bo jej zapisy są uwzględnione w Wieloletnim Planie Finansowym. - Zmiany te są niezbędne do zakończenia roku budżetowego. Spowoduje to rewolucję i zmiany w budżecie i realizacji zadań w zakresie wykonania tej uchwały - przekonuje.

Skąd ten deficyt?


Jak Sięka przeczytał też list byłego dyrektora MCK Andrzeja Lichosyta, który podkreślał, że odchodząc ze stanowiska zostawił instytucję na finansowym plusie.

Maciej Tokarz szybko wyciągnął stąd wniosek, że cała sprawa to próba tutaj oczyszczenia z winy za "manko" dyrektora Leszka Pustówki.

- I to dokonana z naruszeniem prawa w okolicznościach konfliktu interesu, gdzie prawnik będący jego synem wprowadza w błąd radę miasta, przewodniczącego i w efekcie zapada uchwała z rażącym naruszeniem prawa - zaznaczył czym wzbudził wściekłość dyrektora.

Ruszył on w stronę radnego, a gdy ten próbował wstać i zabrać głos - dyrektor wykrzyczał: - Siedź pan, panie Tokarz! W takim razie skąd deficyt dwóch imprez czyli Jarmarku Podhalańskiego i Festiwalu Jana Kantego Pawluśkiewicza, które przygotowywał mój poprzednik? Nie chciałbym, żeby pan Tokarz wrabiał mnie w pewne sprawy - wykrzyczał.

Głosowanie zgodne z przewidywaniami


Na niewiele zdały się argumenty, ostatecznie w głosowaniu uchwała została unieważniona w stosunku głosów 11:9.

Prawnicy zapewne będą się jeszcze długo dyskutować czy ona też jest ważna, skoro głosował w niej Maciej Tokarz.

Jednak głosowanie nie zakończyło sprawy - wiceburmistrz Waldemar Wojtaszek poprosił o przerwę i wezwał radnych na spotkanie, bo w tym momencie pod znakiem zapytania okazuje się procedowanie przyszłorocznej uchwały budżetowej jak i Wieloletniej Prognozy Finansowej.

Wesołych Świąt


Po wznowieniu obrad Jan Sieka przyznał, że uchwała wpływa na budżet, Wieloletnią Prognozę Finansową i inne uchwały.

- By był czas na przygotowanie zmian, zaplanowane są spotkania przewodniczących klubów na czwartek i poniedziałek. Mamy nadzieję, że stanowisko będzie utarte i przygotowane. Proponuje przerwę w sesji do 27 grudnia godz. 15, wówczas przegłosujemy uchwałę budżetową - dodał zarządzając ostateczne głosowanie.

Po tym pozostało mu jedynie złożyć świąteczne życzenia i ogłosić dwutygodniową przerwę w obradach.

Józef Figura
Może Cię zainteresować
zobacz także
komentarze
Saba21.12.2024, 13:10
Młody dyrektor nie zrobił nic dla grup z mck. Dobrze że nowy teraz dyrektor
Ploter20.12.2024, 21:45
Obywatel myślący Ty już rób te reklamy
Kasandra20.12.2024, 21:43
Marcinku tak pytam wiesz bo nie masz co robić i chcesz być dyrektorem?
Mruczek20.12.2024, 20:46
Nie ma szczęścia MCK do dyrektorów. Może wreszcie uda się w konkursie wyłonić kogoś odpowiedniego.
Sas20.12.2024, 15:15
Dobrze że młody sobie poszedł
B20.12.2024, 15:02
Taka prawda Pani Pachniowska była bardxo pracowitym dyrektorem. Dyrektorem który oddał całe serce tej instytucji. Mok tętnił życiem, działało tyle grup, sale były pełne. Nie zależało Jej na rozgłosie, ale na kulturze
Maciej20.12.2024, 10:02
Mru,mru,miał a który dyrektor od czasów P.Pachniowskiej coś "robił", w sensie fizycznie pracował? Bo po Niej to tylko fotki i pstyrki fleszów, udawanie, uśmiechy a resztę roboty robili jak zawsze pracownicy. Wybrańcy Pani Joanny jeden jak i drugi gdyby nie ogarnięta kadra to dopiero by narobili /.../ Ten Młody próbował kadrę zniechęcić i wyrżnąć ale na szczęście mu się nie udało i uciekł przed Mankiem jak to nazwał telewizyjnie Pan Tokarz.
szach mat20.12.2024, 08:42
Czekamy z żoną na 27, mamy zakupione dwie paczki popcornu maślanego i Chardonnay. Specjalnie wzięliśmy wolne w pracy aby obejrzeć sesję. Szczególnie moich ziomków Macieja i Jana. Pozdrawiamy z Bielska
Mru,mru,miał20.12.2024, 06:45
Młody Dyrektor nic właściwie nie zrobił. O przepraszam zarobił trochę pieniążków i dał zarobić małżonce przy okazji. A "stary","nowy" nic nie zrobi, bo nie potrafi. Na razie radny Tokarz i radny Sięka podnoszą Pustówce ciśnienie. A wystarczyło dać radnym parę wejściówek darmowych na kabarecik i już. Tokarz chyba nigdy w życiu w obecnym MCK czy byłym MOK nie był. Nie. Nk przecie, że byli sesja w MCK z darmowym koncertem i wyżerką była. Oni tacy są. Jest wejściówka i wyżerka-jest ok.
Ha19.12.2024, 19:07
A młody dyrektor co takiego nowego zrobił?
Groch19.12.2024, 17:43
Któryś radnych występuje tutaj w roli analityka. Kiepski radny i analityk żaden. Pokrętne tłumaczenia własnej nieudolności. Pokrzykujecie. Inni próbują coś wam wytłumaczyć ale jak grochem o ścianę. Wy swoje. Poczekamy do 27 co też wymyślicie i jak głosować w tej sprawie będziecie. A Pustówka powinien pozwać Tokarza i Siękę o pomówienia.
siadaj nie stój19.12.2024, 15:30
Panie Macieju ma Pan dalej siły pisać?
Analityk19.12.2024, 12:54
Sytuacja, w której burmistrz miasta okłamuje radnych oraz jego pracownicy działają w ten sposób, jest nie tylko nieetyczna, ale także szkodliwa dla całej społeczności lokalnej. Władze samorządowe powinny być przykładem przejrzystości i odpowiedzialności, a nie unikać pytań i udzielania klarownych informacji na temat wydatków publicznych.

Miejskie Centrum Kultury, które przekroczyło budżet, staje się kolejnym przykładem braku nadzoru i transparentności w zarządzaniu finansami. Radni, jako przedstawiciele mieszkańców, mają pełne prawo domagać się wyjaśnień dotyczących wydatków, które wpływają na życie lokalnej społeczności. Ignorowanie ich pytań oraz zatajanie informacji to nie tylko naruszenie zaufania, ale także jawne lekceważenie ich roli w systemie demokratycznym.

Nie można tolerować sytuacji, w której burmistrz i jego urzędnicy "kręcą", unikając odpowiedzi i zasłaniając się wymijającymi tłumaczeniami. Takie postępowanie dyskwalifikuje ich jako osoby na stanowiskach publicznych, które powinny kierować się zasadami przejrzystości i uczciwości. Władza publiczna nie powinna być narzędziem do oszustwa, a każdy, kto nadużywa zaufania społeczności, powinien ponieść konsekwencje.

W obliczu takiej sytuacji mieszkańcy powinni mobilizować się i domagać się odpowiedzialności od swoich przedstawicieli. Wspólnymi siłami możemy doprowadzić do zmiany i przywrócenia zaufania w instytucje publiczne. Transparentność i uczciwość powinny być fundamentem działania każdego urzędnika, a ich brak powinien skutkować odpowiednimi konsekwencjami.
B19.12.2024, 11:16
Nie można obarczać jednego człowieka za braki zwłaszcza ze jest tylko 5 miesiecy
Wstążka19.12.2024, 10:47
Zgadzam się, że wiek nie powinien być jedynym kryterium oceny kompetencji do pełnienia określonej funkcji. Jednak w przypadku dyrektora miejskiego centrum kultury, kluczowe są świeże pomysły i umiejętność dostosowania się do zmieniających się trendów. Osoba w wieku 70 lat może mieć doświadczenie, ale często brakuje jej dynamiki i nowatorskiego podejścia, które są niezbędne w tak kreatywnej dziedzinie. Warto postawić na młodszych liderów, którzy z pasją i energią będą w stanie przyciągnąć nowe pokolenia do kultury. Czas na zmiany!
szach mat19.12.2024, 10:21
Oglądamy już 3 dzień tą sesje ale super, pozdrawiamy z Bielska
Gosia18.12.2024, 21:03
Może wreszcie Basia wróci i zrobi porządek w MCK. Była najlepsza
Pilotabrak18.12.2024, 20:15
Były podczas sesji turbulencje. Tokarz odpiął pasy i wstał. Pustówka zachował się odpowiedzialne. Kazał Maciejowi siadać i zapiąć pasy. Właściwie to pełniący obowiązki dyrektora ochronił radnego przed upadkiem. Może nie przed upadkiem bo radny dawno upadł ale przed możliwą kontuzją. Samolot wylądował i polskim zwyczajem rozległy się brawa. Brawo Tokarz, brawo Sięka brawo Jagła, brawo Garbacz, brawo inni. Leszkowi też brawa się należą. I już.
Lepszy18.12.2024, 18:54
Katia pozdrawiamy z Bielska
choreograf18.12.2024, 18:44
Katia jak ja lubię te twój szpagaty. Kot ogonem, ogon kotem. Nie chce mi się już pisać bo się wypisałem jak długopis prezydenta a ty jak widac zawsze będziesz miała rację. Tą jedyną. Podpisze się pod Jakubem i dodam; Żyjcie sobie z Maciejem w tej swojej matni wspaniałości
...18.12.2024, 17:58
Czasem, aż oczy bolą patrzeć, jak się przemęcza dla naszego miasta Tokarz Maciej, naszego miasta Nowego Targu. Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie - to wilki! To mówiłem ja - Marcin , trener drugiej klasy. Niech żyje nam prezes sto lat! (...) To jeszcze ja - Marcin, bo w zeszłym tygodniu nie mówiłem, bo byłem chory. Mam zwolnienie. Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego miasta! Niech żyje nam! To śpiewałem ja - Marcin?
Tam,tam18.12.2024, 17:40
Katia na dyrektorowanie ma ochotę. Będzie ogłoszony konkurs możesz Katiu wystartować. Wygrasz będziesz działać. I na sto procent będziesz lepszym (jakoś tak mam wrażenie, że Katia to facet) lepszym zdecydowanie od poprzedników. Akurat to nie będzie trudne być lepszym od Lichosyta na ten przykład.
Katia18.12.2024, 14:44
do choreograf
Stosujesz wyszukaną publicystykę relatywizując fakty. Zamiast tego szukaj przyczyn, a nie opisuj bez nich skutków. Na pewne rzeczy, takie jak publiczne kłamstwo i mataczenie nie ma ani usprawiedliwienia, ani zgody ludzi, którzy chcieliby żyć w przyzwoitym mieście. Nawet jak zrobisz szpagat, to i tak będzie to słabe.

Tak się też składa, że Pan Leszek ma być osobą kompetentną, która potrafi odpowiadać na proste pytania radnych podczas obrad komisji i na sesji. To jego obowiązek, którego jak widać nie był w stanie spełnić od sierpnia. Wtedy i emocje byłyby niepotrzebne.

Na resztę Twoich wątpliwości i dywagacji znajdziesz odpowiedź w licznych tutaj komentarzach. Trzeba tylko czytać ze zrozumieniem... No i przestrzegać żelaznej zasady, że jak dostajesz z wolnej ręku od burmistrza stanowisko, to warto przed podpisaniem umowy o pracę zapoznać się z kondycją instytucji, którą masz zarządać, zgodnie z prawem i dyscypliną finansową. Budżet miasta to nie jest bankomat, choć jak widać tak miał być potraktowany przez Pana Leszka w imię kultury przez duże "K".
Jakub18.12.2024, 14:42
Ludzie! Wy nawet nie wiecie jakie mamy szczęście! Mieszkamy w mieście z najmądrzejszym człowiekiem na świecie! Gdyby nie Maciej Tokarz i jego co rusz nowe odkrycia świadczą o tym! Ten człowiek wie wszystko! Gdy ktoś mu coś odpisuje na fejzbuku czy innym podhale 24 to on zawsze ma inne zdanie! Nie! Nie inne! Lepsze, właściwsze. Jego prawda jest zawsze prawdziwsza niż innych! Jakie My mamy szczęście! Ludzie! Ludzie kochani! To nasz zbawiciel! Normalny zbawiciel!
Bolesław18.12.2024, 14:34
Wesołych świąt bracia i siostry
Fruzia18.12.2024, 12:21
Choreografie, ja to myślę że pan Leszek jako były radny i szef komisji kultury w poprzedniej radzie powinien być doskonale zorientowany w sprawach związanych z funkcjonowaniem MCK, nie mówiąc już o jakimkolwiek nadzorze nad placówką. Piszę to przez łzy bo też jestem emocjonalna. ale dlatego nie jestem szefem MCK.
szach mat18.12.2024, 12:15
ha ha, bujajcie się cieniasy. Otworzyliśmy z żoną popcorn i teraz chipsy o smaku cebulki. Tak się was fajnie ogląda. Pozdrawiamy z Bielska, w szczególności sąsiada Jasia i Maćka
Melomanka18.12.2024, 11:43
W ostatnich miesiącach mieliśmy okazję obserwować, jak w naszym miejskim centrum kultury zapanował chaos i brak jakiejkolwiek wizji rozwoju. Niestety, nie można tego zjawiska oddzielić od osoby obecnego dyrektora, który został zatrudniony w sposób, który budzi wiele kontrowersji. /.../

Skandaliczne zachowanie dyrektora, które ujawniło się w ostatnich dniach, tylko potwierdza, że jego obecność na tym stanowisku jest szkodliwa. Ignorowanie głosów radnych oraz lekceważenie potrzeb lokalnej społeczności to nie tylko błąd, ale także poważne nadużycie zaufania, które zostało mu powierzone. W obliczu tak poważnych problemów, nasza społeczność zasługuje na lepsze przywództwo i świeże spojrzenie na kwestie kultury.

Sytuacja jest zerojedynkowa: albo dyrektor powinien odejść z własnej woli, albo musi zostać odwołany przez burmistrza Watychę. Nie możemy pozwolić, aby kolesiostwo decydowało o przyszłości naszego centrum kultury. Warto w końcu postawić na kompetencje i pasję do kultury, a nie na znajomości. Mieszkańcy zasługują na instytucję, która będzie prawdziwym centrum kultury, a nie miejscem, które ulega degradacji pod wpływem nieodpowiednich decyzji. Nadszedł czas na zmiany, które przywrócą naszemu centrum kultury dawną świetność i uczynią je miejscem tętniącym życiem i twórczością.

Swoją wiedzą na temat przestępstwa/wykroczenia/naruszenia prawa proszę się podzielić z WSA lub Policją.
Moderator.
Tola18.12.2024, 10:59
DO Jan Tek ...popieraw w 100% rada ma prawo kontrolowac a skoro sa jakies zarzuty to Watych z Pustówką powinni na spokojnie to wytlumaczyc przedstawic dokumenty bo to my mieszkancy z naszych podatkow utrzymujemy Centrum Kultury i cheilibysmy wiedziec co dzieje sie z naszymi pieniedzmy na co sa wydawane . Brawo dla tych radnych ktorzy o to zabiegaja. A nowy p.o dyrektor Pustowka niech sie ogarnie bo to stanowisko wlasnie kultury wymaga a pan sie zachowuje zupelnie inacze ,poprostu chamsko.
Rafael18.12.2024, 10:51
Dyrektor Domu Kultury bez Kultury !!!!!!!!!!!!!!!
Danka18.12.2024, 10:50
Do Andrzejx48...nowiradni moze nie maja jeszcze wprawy ale nareszcie ktos zaczal kontrolowac burmistrza i jego podwladnych i tutaj jest problem ...stara rada podlegla burmistrzowi podnosila łapki za kazdya uchwała nie analizujac czy jest dobra dla miezkancow byle przypodobac sie burmistrzowi teraz tak nie jest wiec twierdzisz ze jest zle ...nie teraz wlasnie jest dobrze.
choreograf18.12.2024, 09:19
Katio a Pan Maciej używając słów manko, manipulując swoimi pokrętnymi słowami że Pan Andrzej zostawił czysto po sobie a Pan Leszek narobił deficytu nie doprowadził też czasem do tego szaleństwa? Lubisz słuchać jak ktoś Cię oskarża publicznie, robi sobie teatr z Twojej osoby przed kamerami? Nie sam Pan Leszek ebyuł aktorem tego szamba jak to nazywasz. Spójrzmy bez emocji na tą sytuacje, bez obrazu. Pan Leszek wstał i chciał zabrać głos, zszedł ewidentnie zestresowany. Powiedział - Panie Tokarz skąd ten deficyt?. Młodszy Pan Maciej poirytowany, że ewidentnie nielubiany przez niego Pan Leszek stanął przed nim z impetem wstał wypiął się i wykonał gest ręką. Wtedy dopiero padły słowa siedź Pan ! w których nie ma nic strasznego, czy wulgarnego, może to nawet była prośba żeby się nie fatygował i na siedząco go posłuchał. Potem w emocjach Pan Leszek przestraszony tym że stoi nawet przeprosił i znów wyrzucił siedź Pan. Tu się włączył Pan Jan, który ma spore problemy z prowadzeniem sesji a jak coś nie idzie po jego myśli zaczyna podnosić głos i nawet krzyczeć co też potęguje emocje, nawet wśród słuchaczy. Przecież Pan Leszek nie wpadł na salę z kijem z zaplanowaną akcją militarną. Nakręcił się i dodatkowo został sprowokowany przez nakręconego Pana Macieja. Takie wstawanie i napinanie mięśni jest w przyrodzie znane np w tokowaniu Głuszcy lub walkach innej zwierzyny. To pierwotne i jeśli byś była np. na meczach piłkarskich gdzie rywalizują ze sobą dwa fanklub,y zobaczyła byś mnóstwo takich póz prowokatorskich, całą pantomimę gestów, które mają sprowokować odbiorcę do walki albo go przestraszyć. Dominują takie zachowania zwłaszcza u nastroszonych mężczyzn. Jestem pewien, że Pan Maciej nie zaplanował prowokacji swym ciałem, po prostu się zdenerwował i wyskoczył jak napięta struna. Sęk w tym że przede wszystkim On i jego środowisko robi z tego "halo". Szybko im uderzyła sodówa "radnego"do głowy. Dobrze, że nie mają immunitetu by byśmy musieli koło nich na kolanach chodzić. Przecież wszyscy w mieście widzieli agresywne kampanie wyborcze i debaty z agresywnymi elementami i wiemy że świętoszkami nie są. Obserwując, myślę, że Pan Maciej i jego partnerzy z boiska jeszcze nie raz narobią bałaganu i wtedy wrócimy do starcia z dyrektorem jak do żartu. Mnie ciekawi natomiast jedno, w czasie kampanii przedwyborczej była taka nagonka na telewizję nowotarską a teraz gdy siedzą na stołkach radnych przestała przeszkadzać, stałą się areną, narzędziem. Wywlekają komisje na Sesje, choć te są nagrywane, przepytują urzędników jak Piłat na oczach średnio 50 mieszkańców. Panowie skrzętnie wykorzystują te media do swojego Teatru. Inaczej się tego nie da nazwać. Teatr, liczba przeczytanych postów i odtworzeń jest dla nich najważniejszymi słupkami. To pokazuje, że jest to dobrze zaplanowany scenariusz na odwet wiemy na kim. A oklaski widzów są tylko dla nich nagrodą i potwierdzeniem że są prawi i czynią dobrze. Pana Leszek poległ w tej prowokacji i walce bo... wstał i rzekł siedź pan. No zgrozo trzeba wyprowadzić czołgi z garażu. Totalna farsa.I wiesz Katio, inwestycje i rozwój naszego Miasta stały się tylko echem kampanii niknącym w Borze. Ale to już było?
Żenada18.12.2024, 09:16
Kasia nie mam zamiaru bronić pana Pustówki lecz muszę stwierdzić ze smutkiem,że poziom członków tej rady miasta jest żenujący. Prym wodzą kandydaci na stanowisko burmistrza obecni i byli samorządowcy. Zły Pustówka bo po chamsku zareagował na Chamskie zachowania. Proszę mierzyć wszystkich jedną miarą. Wiem,wiem "zaatakowany" próbuje odwrócić uwagę od własnych chamskich zachowań czyniąc z siebie męczennika. Taka gra. Już w kampanii "nieznani sprawcy" rzucali jajkami w stronę kandydata na burmistrza. Naprawdę Proszę jednakową miarę przykładać do zachowań w tym wypadku radnych oraz pełniącego obowiązki dyrektora. Jacy jedni tacy drudzy. Chamy i tyle. Wstyd
MSKa18.12.2024, 09:11
Do "wyborcy" - uważamy, myślimy.. Kim jesteś i jakim prawem mówisz za wszystkich? Królem? Mów za siebie, a najlepiej nie mów nic. Nerwy puszczają każdemu z nas, zwłaszcza gdy rozmowa jest jak kopanie się ze ścianą, a jest się tylko człowiekiem. Paragrafy wyuczone przez młodych to jedno, a życie i praktyka to czasem smutna rzeczywistość. Obecny dyrektor MCK jest o niebo lepszy od poprzednika. Wielu z nas miało do czynienia i z jednym i z drugim.
MS18.12.2024, 08:53
Mówimy wszyscy o manku i niegospodarności. A może już z założenia budżet był za mały? Wiemy jakie są środki na kulturę w mieście... To jak nasza polska emerytura. Ledwo starcza na czynsz i leki. A gdzie reszta? Uszczuplijmy biurokrację i diety dla radnych a wtedy wszystko znormalnieje i dziury budżetowe nie będą mieć miejsca.
spostrzegawczy mieszkaniec18.12.2024, 08:15
A ja proponuję w trybie pilnym zrobić audyt zewnętrzny, bo jak widać działania Rady, Komisji Rewizyjnej czy innych doraźnych popierdułek w tych okolicznościach będzie nieskuteczne, z zarzutem braku obiektywności. Nie będzie miał również najmniejszych szans na dotarcie do prawdy. To przecież układ zamknięty, który kluczy w tej sprawie już pół roku. A generalnie całe dziesięć lat... kroczącej reorganizacji.

Audyt powinien też pokazać ile po drodze w ostatnich latach naruszono procedur prawnych i nadzorczych przy samej modernizacji MCK, gdzie w tle, na każdym poziomie widać pana Pustówkę.

To byłoby prawdziwe oczyszczenie podejrzeń, pomówień, oskarżeń. Niestety wiem, że to głos wołającego na pustyni, bo burmistrz Watycha nie ma ani takiej woli, ani odwagi by rozliczyć wszystkie osoby zaangażowane w to wiekopomne dzieło. Ma natomiast świadomość, że gdyby tak zrobił, jego domek z kart rozsypałby się w sekundzie, a odkryte brudy rozlały się szeroko po mieście.

Cała reszta jest biciem piany i mitrężeniem czasu oraz publicznych pieniędzy.
neki18.12.2024, 07:40
Nic zdrożnego nie widzę w zachowaniu Pustówki. Starszy kolega zwraca uwagę młodszemu, któremu się wydaje, że może insynuować bez końca i bez żadnych konsekwencji. To co wyczynia obecna większość Rady Miasta jest straszne. Ci ludzie nawet nie rozumieją jak niszczą wspólnotę mieszkańców Nowego Targu dla swoich własnych interesików i planów pseudo-politycznych. Liczę, że mieszkańcy podziękują temu towarzystwu jak najszybciej.
?@18.12.2024, 06:56
Co na 50 mck tyle kosztowało?
Katia17.12.2024, 23:04
Może dośc tej farsy drodzy Państwo. Przecież żadnego chamstwa nie da się usprawiedliwiać zdenerwowaniem, prowokacją, czy brakiem opanowania własnych stanów emocjonalnych przez funkcjonariuszy publicznych. Ich buta w takich okolicznościach nie zna granic i za każdym razem jak nie zareagujemy stanowczym dość, czują się coraz bardziej bezkarni. Groźnie bezkarni, bo w ich głowach rodzi się poczucie władzy i puszczają wszelkie moralne hamulce. Stało się zatem nie pierwszy, nie drugi, nie trzeci. Stało się spektakularnie przed obiektywem kamery. Stało się w obecności radnych, którzy w imię partykularnych wojenek nie potrafili zareagować jak przystało na ludzi reprezentujących było nie było, wszystkich mieszkańców.

Prawdziwie żenujący spektakl, lecz w tym najgorszym nie było samo zachowanie dyrektora Pustówki, co wypisywane tutaj komentarze jego obrońców... przecież gdy ktoś nie mający do zaproponowania innym czegoś interesującego, odkrywczego, kreatywnego wypełnia tę lukę własną impertynencją i agresją, to my stojąc biernie obok właśnie karmimy to szaleństwo. To zresztą znane zjawisko ludzi z kompleksami, którzy w ten sposób rekompensują swoje ubytki osobowości odrywając się niejednokrotnie od kultury osobistej i tej, która powinna dodawać nam skrzydeł, rozwijać wyobraźnię czy w końcu ubogacać intelektualnie, a nie babrać nas w szambie. W dodatku za nasze pieniądze.
Zagadka17.12.2024, 23:04
Władze ma rada miasta reszta to personel w hierarchii.....
I w czym problem by radzie miasta w każdej zadanej sprawie kierownik złożył proste wyjaśnienia?
To już kolejna sprawa gdzie jest brak komunikacji (szef-pracownik) , czy ten brak komunikacji, przeciąganie odpowiedzi zakończy się: pozwem, nagraną, zwolnieniem na razie myszy harcują.
RM pozdrawiam !17.12.2024, 22:59
Brawo Panie Leszku! Gonić to zakłamane towarzystwo. Burmistrz nie powinien w ogóle wtrącać się do tej sprawy. Pan dyrektor sam poradzi sobie z tą kliką Tokarza , którzy nic dla miasta nie robią poza rozróbami w radzie .
Amor17.12.2024, 22:42
Skąd tyle miłości Szymona Jana i Macieja do Andrzeja. Ten świat jest nie obliczalny
Dylemat17.12.2024, 22:34
@oj bardzo dobrze napisane
Valeriana17.12.2024, 22:21
@obywatel myślący chłopcze z gier terenowych mówiłem Ci już dawno nie bierz niebieskich tabletek
ExtraLarge17.12.2024, 20:50
Dyrektor Pustówka naprawdę grubo przesadził, to jest wstyd!!! takie zachowanie nie przystoi osobie która jest Dyrektorem MCK. To była sesja Rady Miejskiej a nie dyskusja na ławeczce pod sklepem. Burmistrz tylko obrywa cały czas za zachowanie swoich podwładnych. Dyrektor Pustówka na emeryturę powinien iść a na jego miejsce do MCK niech idzie Wojtaszek!. Wojtaszek do MCK pasuje idealnie i tam trzeba właśnie takiego animatora jakim on jest. Ma lada chwila ruszyć budowa rury geotermalnej do Szaflar i aż strach pomyśleć jak będzie wyglądała realizacja jeśli Wojtaszek będzie to prowadzić.
obywatel myślący17.12.2024, 19:58
To, co dzieje się w naszym miejskim centrum kultury, jest wręcz skandaliczne i nie do zaakceptowania. Dyrektorzy tegoż centrum, zamiast odpowiedzialnie zarządzać publicznymi pieniędzmi, wydają je bez opamiętania na coraz to bardziej absurdalne projekty i wydarzenia, które nie przynoszą żadnych realnych korzyści mieszkańcom. Niezrozumiałe jest, jak można marnotrawić fundusze, które mogłyby zostać przeznaczone na wiele innych, ważniejszych inicjatyw, które naprawdę wpływają na jakość życia w naszym mieście.

Co gorsza, burmistrz, który powinien stać na straży transparentności i odpowiedzialności finansowej, zamiast tego ukrywa te wydatki przed radą miejską. Taki sposób działania, wprowadzanie radnych w błąd i manipulowanie informacjami, to jawne naruszenie zasad demokratycznego funkcjonowania samorządu. Władze powinny być otwarte na kontrolę i krytykę, a nie starać się zasłaniać niewygodnych faktów. Taki stan rzeczy jest patologiczny i nie może trwać dłużej.

Obywatele naszego miasta mają prawo do informacji i kontroli nad tym, jak wydawane są publiczne pieniądze. Czas wreszcie przestać tolerować takie numery i wymagać od naszych przedstawicieli większej przejrzystości oraz odpowiedzialności. Władza nie może być oderwana od rzeczywistości, a jej działania muszą być zgodne z oczekiwaniami społeczności, którą reprezentuje. Czas na zmiany, czas, aby ktoś w końcu patrzył na ręce tym, którzy decydują o naszych pieniądzach. Oczekujemy, że takie sytuacje będą piętnowane, a odpowiedzialni za te patologie poniosą konsekwencje swoich działań. Dość marnotrawienia naszych wspólnych zasobów!
Andrzejx4817.12.2024, 19:13
szkoda słów na Sięke i Tokarza niech może wpierw powiedzą co dobrego zrobili dla miasta i jej mieszkańców wprowadzili marazm kłótnie i udawanie iż tylko oni mają rację ponowie dość tego oraz szukania haków na burmistrza jesteście wielkimi nieudacznikami i obłudnikami
Oj17.12.2024, 18:29
Leszek Pustówka dał się ponieść emocjom. Nie powinien w taki sposób reagować. Z drugiej jednak strony z równowagi wyprowadził go niejaki Tokarz ewidentnie mijając się z prawdą, próbując wmówić wszystkim,a przede wszystkim Pustówkę że to na p.o dyrektora MCK spoczywa odpowiedzialność za ewidentnie działania poprzednika. Nie będę wnikał czy powstał jakiś dług, czy najzwyczajniej w świecie wydano więcej pieniędzy na imprezy niż było zaplanowane. Tym niech zajmą się ludzie którzy na tym się znają i wiedzą w czym rzecz. Wydaje mi się, że tego typu przesunięcia w ramach budżetu są normą w samorządach. Ale zostawmy to mądrzejszym i bardziej na samorządzie się znającym. Przyjrzyjmy się bliżej zachowaniom pana radnego Tokarza oraz pana przewodniczącego Sięki bo w całej tej awanturze według mnie najwięcej winy leży po stronie tych panów. Otóż obaj doprowadzili do szału pana Leszka sugestią, że to on doprowadził do deficytu,braków w kasie, rozrzutności, jak zwał tak zwał. Otóż sprawa dotyczy czasu kiedy to dyrektorem MCK był pan Andrzej Lichosyt a nie Leszek Pustówka. Atak że strony przewodniczącego I radnego pojawił się po odczytaniu przesłanego przez Lichosyta maila do przewodniczącego. I ta wiadomość powtarzam mailowa posłużyła obu panom jako pewnik w rozstrzygnięciu sprawy. Mniej więcej brzmiał e-mail tak: ja długów nie zrobiłem, wręcz przeciwnie zostawiłem MCK w idealnymi wzrost stanie z nadwyżką finansową znaczną. No i ruszyło. Pan Przewodniczący wydał wyrok, pan radny zawtórował. Mamy maila. To nie Lichosyt. Mamy maila. To Pustówka. Oj panowie. Na podstawie maila coś mogliście stwierdzić ?. Znakomicie. Jesteście wybitni. Was tylko do CBA CBŚ i innych "firm" posłać. Wy potraficie z jednego e-maila wysnuć tezę, tezy udowodnić, znaleźć i osądzić sprawcę. Brawo. Pustówka nie powinien tak się zachować, ale z powództwa cywilnego powinien was pozwać. Pan Tokarz kiedy już wstał powinien wykonać jeszcze kilka kroków i wyjść złożywszy wcześniej mandat radnego. Pan Przewodniczący powinien uczynić dokładnie to samo. Nie radzicie sobie panowie ze sprawowaniem mandatu. Nie radzicie sobie panowie sami że sobą. I tak jak pan Leszek nie powinien był tak się zachować jak to uczynił wy powinniście podać się do dymisji. I to dla waszego dobra. Wy za moment spowodujecie jeszcze większą awanturę. Nie tylko Pustówka ma słabe nerwy.
Łajza17.12.2024, 18:22
Od wczorajszej północy tak się dziwnie naklikało? Zamiast zająć się pracą walą w klawiaturę , oczywiście ci z opozycji, a jeszcze jak dodają zjadliwe teksty pod adresem burmistrza to nawet wiadomo kto
Kalata17.12.2024, 17:30
Ale Jazzzzz!
Gaga17.12.2024, 17:23
Jak można młodych, niedoświadczonych od razu sadzać na stanowisko dyrektora? Dawniej trzeba było sobie dobrze zapracować na takie stanowisko.
Zosia17.12.2024, 17:08
A kto z artystów występował na 50 MCk?
Don Corleone17.12.2024, 16:37
Po takim blamażu dyrektor powinien sam się podać do dymisji. Watahę obowiązują inne standardy.
Pan Jacek17.12.2024, 15:38
P. Pustówka: ma Pan racje, przepraszam.
Tokarz siad :)))))
Bodzio17.12.2024, 14:52
Sprawa manka w MCK rzeczywiście budzi wiele emocji i wątpliwości. Jeśli rzeczywiście trafi do rzecznika dyscypliny finansów publicznych, może to być kluczowy moment dla wyjaśnienia sytuacji. Wierzę, że transparentność i odpowiedzialność powinny być priorytetem w takich sprawach. Czekamy na dalszy rozwój wydarzeń, bo tylko prawda może przywrócić zaufanie do instytucji. Tak czy siak za niedopełnienie obowiązku nadzoru powinien beknąć burmistrz Watycha. Wszystko jedno, który z dyrektorów zwalił.
wyborca17.12.2024, 14:39
Szkoda miasta. Do rady dostało się kilku panów, takich można powiedzieć narcyzów, bez ogarnięcia samorządowego, którzy chcą zawracać kijem Dunajec, a właściwość prawna pewnych spraw i ich oddziaływanie na sprawy samorządowe wynika z decyzji w środkowym nurcie Wisły.
psychiatra17.12.2024, 13:40
Osoba Paranoiczna
- nadmierna wrażliwość na niepowodzenia i odrzucenie,
- tendencja do długotrwałego przeżywania przykrości (np. niewybaczania krzywd), niesprawiedliwości czy lekceważenia,
- podejrzliwość i stała tendencja do zniekształcania codziennych doświadczeń poprzez mylne postrzeganie obojętnych lub przyjaznych działań otoczenia jako działań wrogich czy pogardliwych
- prowokujące do walki, sztywne poczucie własnych praw, niewspółmierne do potrzeb wynikających z aktualnej sytuacji
obcy w mieście17.12.2024, 13:24
Spójrzmy na to obiektywnie.Poszaleć można za pieniądze w pierwszym półroczu i organizować sobie imprezy nie myśląc o tym za co będziemy działać w drugim półroczu tym bardziej, że po tym półroczu ja odchodzę. Niech się następca martwi i ten kto daje pieniądze. Zatem ja działam przez pół roku a potem spieprzam. Teraz Wy się martwcie
Hesus17.12.2024, 13:01
Tacy "spokojni" najgorsi
tesla17.12.2024, 12:37
Tak naprawdę działania Tokarza to ważny krok w kierunku większej przejrzystości i odpowiedzialności w zarządzaniu MCK. Mam nadzieję, że regionalna izba obrachunkowa dokładnie przyjrzy się sprawom i pomoże wprowadzić niezbędne zmiany, aby placówka mogła lepiej służyć społeczności. Kontrola jest już na 100% pewna. Ważne, aby wszystkie działania były transparentne i zgodne z najlepszymi praktykami.
Mela17.12.2024, 12:31
Zgadzam się, chamstwo trzeba piętnować i nazywać po imieniu. Pustówka rzeczywiście jest twarzą kultury Watahy. Niestety, brak kultury w wykonaniu Watahy jest bardzo widoczny i nie można tego ignorować.
wyborcy17.12.2024, 12:09
Zgadzam się z tym stwierdzeniem. Chamstwo często bierze się z braku kultury osobistej, a osoba, która nie ma szacunku do siebie i innych, rzadko zmieni swoje postawy. Kultura osobista to coś, co należy pielęgnować i rozwijać, a nie tylko szerzyć na zewnątrz. Jeśli ktoś nie potrafi zachować się w odpowiedni sposób, trudno oczekiwać, że będzie potrafił przekazywać wartości kulturalne innym. Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest rozwiązanie umowy z panem dyrektorem. Piłka po stronie burmistrza. Pytanie czy i kiedy wyjmie głowę z piasku?
Sąsiad17.12.2024, 11:39
a kogo wyzywał? Jakoś nie widać tego. Powiedz kiedy to było, wskaż. Raczej Tokarz to spokojny i inteligentny facet. Nigdzie nie widac śladu agresji.
Siedź pan17.12.2024, 11:29
Jak pewne fakty wyjdą na jaw, tak skrzętnie ukrywane przez Watychę i dyrektorów dwóch, to pewnie niektórzy usiądą z wrażenia.
mateo17.12.2024, 11:07
Przed salą obrad postawić duży kosz i odbierać bejsbole i inne twarde rzeczy, bo sobie chłopcy krzywdę zrobią. A przy wejściu obowiązkowy kubek melisy albo waleriany (bez prądu).
ks remiza17.12.2024, 11:01
sąsiad dokładnie tak...przecież na hasło Panie Tokarz ten chłopczyk wyskoczył i jak kogut wypiął klatę, an ulicy dostał by od razy z dolotu. Mógłby być synem Leszka a nie kolegą jak sugerował Jasiu.
Kobieta Koń17.12.2024, 10:59
Zgadzam się z tym stwierdzeniem! Okłamywanie radnych to nie tylko brak szacunku, ale także poważne zagrożenie dla transparentności i demokracji. Współpraca oparta na uczciwości jest kluczowa dla efektywnego działania samorządu. Chamstwo i warcholstwo nie mają tu miejsca. Wszyscy powinniśmy dążyć do konstruktywnego dialogu i rzetelnych informacji!
Z przestrogą17.12.2024, 10:57
Jjak to mawiał Stanisław Lem: tego co jeden idiota nabredzi, nawet czterdziestu mędrców nie naprawi.
sąsiad17.12.2024, 10:54
Tokarz może obrażać, poniżać i wyzywać od głupców i idiotów wszystkich z kim mu nie po drodze, to jest w porządku i jak widzę akceptacja społeczna tez jest zachowania. A jak mu się ktoś postawi i nie pozwoli oczerniać to płacze na Facebooku, robi z siebie ofiarę. ?Niósł wilk razy kilka, ponieśli i wilka? ktoś mądrze napisał ze kolegów to raczej już z przewodniczącym w NT mieć nie będą.
Bob Stanlej17.12.2024, 10:32
W Nowym Targu można kraść, kombinować, kręcić lody, prywatę na miejskim. Pieniądze mogą znikać, inwestycje robić byle jak - ale jak ktoś o tym głośno powie to wielka afera i oburzenie.

Po to rada miasta jest żeby takie rzeczy wyciągać i pokazywać na światu dzienne.
Burok17.12.2024, 09:41
Ktoś Komuś w końcu mordę obije i to będzie zdrowe gdyż nauka mówi że tłumienie emocji prowadzi do zawału , a i wylewu czasami
wyborcy17.12.2024, 09:35
Uważamy, że odwołanie dyrektora miejskiego centrum kultury przez burmistrza jest absolutnie niezbędne. Zachowanie, które miało miejsce na sesji rady miasta, nie tylko nie przystoi osobie na tak odpowiedzialnym stanowisku, ale również podważa zaufanie mieszkańców do instytucji kultury. Dyrektor powinien być wzorem do naśladowania, promując wartości takie jak szacunek, kultura i profesjonalizm. Skandaliczne zachowanie, które miało miejsce, jest nie do zaakceptowania i powinno spotkać się z odpowiednią reakcją. Oczekujemy, że burmistrz podejmie decyzję, która nie tylko przywróci porządek w zarządzaniu kulturą w naszym mieście, ale także pokaże, że instytucje publiczne muszą działać w duchu odpowiedzialności i kultury.
Szach mat17.12.2024, 09:32
Bujajcie się cieniasy. Otworzyliśmy z żoną popcorn tak się was fajnie ogląda. Pozdrawiamy z Bielska
Kaziu17.12.2024, 09:27
Dyrektor sprowokowany przez bojówkarza nie wytrzymał i się spalił. W Nowym Targu po staremu. "Nowotarski Prezes" z ludźmierskiej jak mącił w umyśle burmistrzowi Fryźlewiczowi tak teraz usiadł w głowach nowotarskich Synów budując w nich Ego ludzi nieomylnych i wspaniałych. Taki Mentał Wej im zrobił albo kaszkę w głowie, jak kto woli. Wendetta i inkwizycja trwa, jak długo? Faktem jest że są to trudni rywale bo używają nacjonalistycznych i bojówkarskich metod a one są ciężkie do pokonania. Leszek się wyłożył jak nastolatek, kto następny? Zobaczymy.
Agent Bolek17.12.2024, 09:09
Andrzej Lichosyt jest nepotycznie nienajedzony, /.../ Czemu Tokarz i jego ferajna lobbują przeciwko Pustówce? Andrzejek to /.../ niepospolita, tylko lepiej się wysławia od Leszka, ale ma żmijowy charakterek. Prześledźcie uczciwie skąd się wzięło manko. Pierwsze co bym zrobił, to wziął na spytki pracowników Mcku, zwłaszcza tych długoletnich?
łowca hemoroidów17.12.2024, 09:06
Czekam na pierwszego " liścia " na sesji i już sie klaruje pierwszy lider do odbioru , trzymam kciuki :)
Mieszkaniec17.12.2024, 09:03
Pan Tokarz ( człowiek znikąd) nie wie jak zaistnieć ( jakim cudem został radnym !!?? ) więc jątrzy , byle jak byleby zaistnieć, nie ważne że głupio, niestety ale takich specjalistów do spraw niepotrzebnych mamy w radzie miasta sporo , szkoda, wielka szkoda
referendum tak - jedyne co nas trzyma to koszty.17.12.2024, 08:28
Referendum o odwołanie burmistrza... nigdy sobie nie radził! Teraz to nieudolne udawania burmistrza jest obnażane.
Jako człowiek jest spoko, ale nie we wszystkim musimy mieć talent, tutaj w zarządzaniu, ani sterowaniu miastem raczej nie ma go.
jeszcze Leszku17.12.2024, 08:14
Czy to u ciebie w domu jest firma zarządzająca nowymi blokami na Polanie, i szef sztabu wyborczego burmistrza jest tam właścicielem? Bo sprawdziłem i tak to wygląda.
Lesiu17.12.2024, 08:10
Ale kultura. na najwyższym poziomie, naprawdę. Żenada, taki dyrektor jak ty powinien być natychmiast usunięty ze stanowiska! A konflikt interesów istnieje bo to widać.
Mieszkaniec3317.12.2024, 07:50
Żenujące zachowanie Dyrektora.
FM17.12.2024, 07:39
1. Wynik głosowania to 11 za, 9 przeciw, 1 wstrzymujący się.
2. Na nagraniu dobrze słychać ciąg dalszy wypowiedzi Pana Dyrektora "syn mój jest prawnikiem w Urzędzie Miasta, niech Pan pamięta co powiedziałem!".
3. Dyrektor jest zdziwiony, że taka impreza jak Jarmark Podhalański jest deficytowa? Bez komentarza...
4. Dlaczego Burmistrz nie powie raz a dobrze: kto odpowiada za deficyt MCK na koniec roku i w jakim stanie Andrzej Lichosyt zostawił MCK? To rozwiałoby wszelkie wątpliwości
Ustawka17.12.2024, 07:32
Teraz Maciej Musolini będzie się żalił na swoim FB . Sprowokował swoimi insynuacjami i interpretacją dyrektora, dorzucił swoje paskudne szydercze uśmieszki a teraz płacze. Ciekawe czy ktoś w mieście oprócz tych jego kilku klakierów jeszcze go szanuje . Prowokuj dalej, atakuj wszyscy zobaczymy gdzie cię to chłopcze zaprowadzi
Watacha17.12.2024, 06:01
Tokarz na prezydenta Polski a złodziei i grabieżcy majątku miasta do ciupy bo nato zasługują
Siup17.12.2024, 05:17
Michale.Maciej od wielu lat. A właściwie od zawsze mało pokazuje się w Nowym Targu. Jego środowiskiem naturalnym jest Zakopane. Tutaj znaczy w NT czasami sypia no i na sesje przybywa. Ale masz rację. Może dojść do sytuacji, że pan Maciej będzie unikał mieszkańców Nowego Targu. Już chyba zaczął. Z tego co czytałem nawet podczas sesji pan Maciej musiał być czujny by nie oderwać mikrofonem. No cóż. Taki to człek. Widocznie lubi się bać. Oczka takie w koło latające posiada więc jest przystosowany. Ale nie ma się co bać. MCK trzeba zamknąć od zewnątrz i już jednego bitnika mniej. A poza tym zawsze można wrócić do Zakopanego. Tam cepry Maciejem mało będą się interesować. Bardziej cennikiem wynajmu na przykład albo innymi bardziej interesującymi od Tokarza sprawami.
stasek16.12.2024, 23:06
Za dyżo tych amatorów i przyspawanych do publicznych pieniędzy nieudaczników w pięknych garniturach
Za parę lat na pięciu pracujących będzie trzech
Urzędasów
Michał16.12.2024, 22:53
No i tak się Maćku pozyskuje kolejnych wrogów w mieście. Niebawem będziesz się bał wyjść na ulicę bo tylko z takimi reakcjami nowotarzan będziesz się spotykał. Cała rata to istny cyrk który bawią się za nasze ciężko zarobione pieniądze. Grosza to nie warte.
Ela16.12.2024, 22:40
Jakaś masakra jak w piaskownicy
@@@16.12.2024, 22:36
Absurd goni absurd.
Sam16.12.2024, 22:27
Brawo panie Tokarz, wsadził pan kij w mrowisko i bardzo dobrze, miejskie towarzystwo wzajemne adoracji poczuło "dyskomfort". Trzeba ich pilnować bo wałki przez tyle lat...
Dionizy16.12.2024, 22:24
Pustówka od samego początku gra nie fair i robi z siebie genialnego menadżera, a tak naprawdę to pusta wydmuszka opakowana w złotko Watychy. A trzeba było jednak nawet dla pozoru zorganizować konkurs i udawać, że się go wygrało. To byłby przynajmniej jakiś mandat do sprawowanej funkcji. A tak, mamy gościa, który nic nie ogarnia, miota się nie potrafiac sprecyzować jednego logicznego i merytorycznego zdania, sadzi te wyświechtane farmazony o swojej misji w kulturze (hahaha), kryje nieprawidłowości(od sierpnia miał dość czasu na audyt i wykazanie rzekomych nieprawidłowości poprzednika), których zresztą pośrednio i bezpośrednio jest autorem i za każdym razem wykazuje się coraz większą nonszalancją i impertynencją, godną jedynie burmistrza Watychy. Maski opadły już dawno. /.../
Gant16.12.2024, 22:20
Panie Tokarz a jakby Pan jednak nie głosował może radny wstrzymujący się inaczej zagłosowałby? Tego nie wiemy. Ale myślę że będzie ciąg dalszy akcji. I przypominam, że czasem nie warto za wcześniej się radować panie Tokarz. Los zmienny jest.
Vice wójt16.12.2024, 22:16
Szkoda ze nie przy...... Panu Tokarzowi. Mocno trzymałem kciuki. DYREKTOR PUSTÓWKA MA JAJA JAKICH NA NICH TRZEBA
Paragraf16.12.2024, 22:16
Wataha /.../

Proszę grzeczniej formułować swoje opinie. Dziękuję.
Moderator.
Wszyscy piszą o referendum, a nikt nie ma jaj żeby16.12.2024, 22:14
x
Ana16.12.2024, 21:50
Leszku, a gdzież twoje maniery,a feee...i to człowiek kultury? Chyba rynsztokowej. Może pora jednak na zasłużony odpoczynek...choćby we Włochach. /.../
Stachu16.12.2024, 21:49
Chcieliście zmian to macie ! Stare przysłowie mówi kto sieje wiatr zbiera burze.
Oskar16.12.2024, 21:46
Już dawno pisałem że to gbur /.../ ten Pan kierujący radą
Niezapominajka16.12.2024, 21:44
Polecam obejrzeć fragment sesji od 5.59.
Pan Pustówka przyczajal się jak do osiedlowej bójki.
Gang Leosia16.12.2024, 21:44
A tak marzyłam żeby /.../
Aniela16.12.2024, 21:36
Rada do odwołania. Koniec rządów Jagły i Tokarza. Referendum. Nowa rada musi być.
spm16.12.2024, 21:32
Jan Sięka osiąga szczyty hipokryzji. Wrzeszczy, a to już pokazuje że nie panuje nad sytuacją, poucza Leszka Pustówkę, że Maciej Tokarz nie jest jego kolegą, że ma się odnosić do niego z szacunkiem, bo jak nie to wyprosi go z obrad.
A wcześniej sam z pogardą komentował głosowanie Jana Łapsy.
Może się pan nie zgadzać ze zdaniem innego radnego ale kim ty jesteś, że nie szanujesz innego radnego? Starszego od siebie, który zdobył więcej głosów w wyborach niż ty Janie Sięka.
Innych poucza a sam zachowuje się chamsko wobec innych. Dno.
Pytanie do tej części rady - kogoś żeście wybrali na przewodniczącego? Prostaka, któremu złudzenie posiadania władzy uderzyło do głowy i pokazało jakim jest cieńkuszem.
Majkel Yerba16.12.2024, 21:28
Wiecie co moi kochani tak przed świętami się Wam zwierzę. Miałem kiedyś pieska , kochałem go, nazwaliśmy go w domu Tajson, był zwinny, szybki ale czasem bardzo złośliwy. Nieraz na uroczystościach rodzinnych wchodził niezauważony pod stół. Pierdnął śmierdząco i cichutko uciekał. Stał potem w rogu pokoju merdając ogonkiem i wysuwał delikatnie języczek z zadowoleniem. Wszyscy użytkownicy imprezy natomiast brzydko i podejrzliwie na siebie zerkali. Były dyrektor MCK Andrzej bardzo przypomina mi Tajsona
Maciej Tokarz16.12.2024, 21:27
W artykule jest dość istotny błąd. Uchwała zapadła większością 11-9, a nie jak napisano w artykule 11-10 (bo jeden radny wstrzymał się od głosu). Wobec tego, nawet bez mojego głosu uchwała by przeszła - w razie czego będzie 10-9.
A co do zachowania pana dyrektora MCK, to przypomniał mi się stary dowcip:

Dzwoni telefon:
- Halo, czy to pralnia?
- S*alnia, nie pralnia! Tu Ministerstwo Kultury, jełopie!

Autor poprawił błąd. Moderator.
Huhu16.12.2024, 21:26
Panie Pustówka, co to za nerwy? Jak jest wielki deficyt i nitk nie potrafi wyjaśnić dlaczego to jak tu obwiniać kogoś, kto chce głośno o tym mówić?

Wszystkie takie sprawy trzeba nagłaśniać i wyjaśniać!
Kurka16.12.2024, 21:25
Już myślałam, że tym mikrofonem mu przyłoży. Leszek raczej spokojny gość, a wyszedł z siebie. Jak ci radni sie nie przestaną zajmować pierdołami to się źle skończy dla Miasta, nie musi każdy zabierać głosu skoro na komisjach wszystko omówiono, a Pan Jagła myśli, że przybywa mu sympatyków? Chyba się myli, musi na każdy temat ?
Obserwator16.12.2024, 21:22
Panie Sieka składając życzenia świąteczne wypadalo naprawdę wstać , całkowity brak klasy
Sfrustrowana babeczka drożdżowa16.12.2024, 21:16
Dokąd zmierzasz Nowy Targu? Nie popisujcie się, bo mieszkańcy tego nie popierają, co wam się wydaje, że działacie w ich imieniu? Nie rozumieją was, cała sesja to Tokarz, Jagła a teraz Krauzowicz. Trochę spokoju, nie musicie zabierać głosu na każdy temat, bo to i tak nie buduje waszego autorytetu, a świadczy o pysze, zwłaszcza że temat przegadany na komisjach. Wyłączyć kamery tv zobaczymy. Sfrustrowani małomiasteczkowi politycy.
Jemioła16.12.2024, 21:16
Niektórzy radni mogliby śmiało za pogodynki robić. Na zmianę głosują Raz na tak raz na nie. Na zmianę pogody. Trzeba tylko zaobserwować kiedy znaczy przy jakiej pogodzie ba tak a przy jakiej na nie. Ważne, bo będziemy wiedzieć kiedy nastąpi zmiana pogody. Np leje to na tak i znaczy to że pogoda się poprawi i odwrotnie. Przynajmniej jakiś pożytek z radnego będzie. Na marginesie. Andrzej napisał co mu małżonka podyktowała, sam i tak nie ogarniał. Andrzej zastał MCK drewniany a zostawił...i poooszedł.
Wróżka Czarodziejka16.12.2024, 21:10
Szkoda, że sie zreflektowali, bo budżet uchwalili by RIO, a oni i burmistrz out natomiast byłby zarząd komisaryczny i nowe wybory, czyżby o to chodziło genialnemu prawnikowi? Nie pogodzi się z przegraną, myśli że go wybiorą? Paru klakierów to za mało.
Pachnidło16.12.2024, 21:09
Wiedziałam że ten mało przyjemny zapach po Andrzeju będzie się długo ciągnął. Mam dobre powonienie
Merci16.12.2024, 21:08
I znów Tokarz. Już się niedobrze robi. Odpuść chłopie i odejdź z Rady. Nic Ci nie pasuje. Wszędzie widzisz podstęp, współczuje Ci, bo chyba nie możesz cieszyć się życiem. Nie rozumiem dlaczego tam jeszcze jesteś, dlaczego pytam?
Jan Tek16.12.2024, 21:04
Ja nie wiem kto pisze te komentarze. MCK na minusie. Budżet z dziwnymi zapisami. Radni próbują ustalić co się dzieje z pieniędzmi z naszych podatków a w komentarzach atak.
Dlaczego burmistrz Watycha nie wyjaśnia co się dzieje z pieniędzmi? Co ukrywa dyrektor MCK?
Aż tacy jesteście bogaci że dla Was te kilkadziesiąt tysięcy złotych to nic?
Żyleta16.12.2024, 21:02
Poeknybył ten list Pana Andrzeja do Pana Jana i Pana Macieja. Przecież to był najdoskonalszy, najwspanialszy pod niebem Podhala dyrektor. Już nigdy takiego nie doświadczymy. Pan Andrzej w styczniu dostał nową robotę w blisko żony. Sondaże wyborcze wskazywały że jego wszechmocna partia i koledzy taty odejdą do lamusa to popakował zabawki i do lipca udawał że pracuje w MCK okłamując wszystkich.Kiwał wszystkich uśmiechał się, nie podpisywał umów sponsorskich, olewał, wydawał głównie na swoje a teraz biedny Lechu wrzucony na łódkę na jeziorze zatopiony kamieniami Tokarza . Tenor za to święci triumfy wspaniałego szefa i menadżera. Ten świat jest podły do cna . Uczciwi w szafie , kombinatorzy i lizusy na pokładzie . Powiem głosem miłość przewodniczącego . Wesołych świąt a po świętach wam dojedziemy
Osiol16.12.2024, 21:02
Brawo Panie Tokarz. Śmiało do pszodu większość dysydentow ma,,kwalifikacje partyjne'' czyli partia wysuwa ich z ramienia na czoło......
Mamma Mia16.12.2024, 21:01
Che peccato, signor Leszek...
Katarzyna16.12.2024, 20:55
Tokarz rzuca oskarżenia więc co się dziwić, że ludzie reagują. To nie pierwsza taka zagrywka tego radnego. Kiedyś się mocno zdziwi.
Mieszkaniec16.12.2024, 20:55
Czytając tek komentarze mam wrażenie że, Pan W. po wyborach nie zwolnił jeszcze swoich troli
Won16.12.2024, 20:49
Panie Tokarz !. Panie Sięka !. Panie Garbacz ! Panie Jagła !. Nie siadać ! Wręcz odwrotnie. Wstać i wyjść !. Oddać mandaty !. Jeżeli sami tego nie uczynicie my mieszkańcy wam pomożemy !!!
Figaro16.12.2024, 20:47
I pomyśleć, że pan Pustówka jest szefem Miejskiego Centrum Kultury? Toż to po dzisiejszym zachowaniu kwalifikuje go raczej do poziomu szefa miejskiego rynsztoka. Arogancja, agresja i chamstwo.
Wstyd16.12.2024, 20:43
Ale obciach. Szkoda, że p.o dyrektora nie przywalił radnemu. Sięka, Tokarz, Jagła do natychmiastiwej dymisji. Czy rodziny wymienionych nie widzą, że zakompleksieni goście oprócz tego,że mają z samym sobą duży problem to jeszcze rodzinom swym najzwyczajniej w świecie przynoszą wstyd.
Wyborca16.12.2024, 20:42
Brawo Panie Tokarz tak trzymać.Pozdrawiam
Karol16.12.2024, 20:41
Pustówka zachował się nie jak dyrektor placowki kylturyvtylko jak ostatni dziad. W chamski sposób krzyczał, biegał, zaczął grozić radnemu co zostało nagrane. Widać że ma coś do ukrycia. Najpierw naszczul na Lichosyta a teraz sam tonie.
Golas z polany16.12.2024, 20:26
Sieka i Tokarz Out. Natychmiast. Wstyd i blokada miasta na przyszłość,prowokacje i lincz zakompleksionych synków a reszta żółwi klaszcze. I co nowotarżanie wybraliście swoich przedstawicieli, macie igrzyska? Zadowoleni? Prawi i praworządni. Tak napewno. Pogadamy za 2, 3 lata jak nie będzie na naprawę chodnika bo przecież trzeba poszukać dziury w piwnicy burmistrza. Miłej zabawy. Swoją drogą jakby tak dyrektor .... tego synka to przynajmniej było by wesoło
Może Cię zainteresować
Zobacz pełną wersję podhale24.pl